1. |
Hutofolyadek (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
2. |
Top Gear (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Re: csalodtam a skodaban (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
uj autom van (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: dacia, pedalok szintje, MOL, A/C karbantartas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
re: RE: hutofolyadek (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
7. |
re: Sokaig allt LADA (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
re: Sokaig allt LADA (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Re. Hutofolyadk (#2374) (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
10. |
Beszamolo? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: pedalok szintje, MOL (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
12. |
HAT Harkany (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
13. |
Talikepek Harkany6 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Hutofolyadek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom a segitséget!
|
+ - | Top Gear (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hella Kocsisok.
De jot nevettem ma.
Elkaptam veletlenul a Top Gear cimu musort.
Fogtak egy Mazda MX 5-ost, beleultettek egy csomo venasszonyt(!)
egyenkent, meg egy oktatot mellejuk, es sasoltak, hogy mit
mernek kihozni a kocsibol.
Ott hagytak vagy tiz kilo gumifustot, meg 8 mm profilmelyseget
az aszfalton a sok egyhelyben porgestol!Igaz az oktato is
rendesen uvoltott (rohogve kozben) veluk, hogy mit csinaljanak.
Epuletes latvany volt az oszhaju mamikakat latni ahogy
csapatjak a farat!! :-)))
A nenek mind 70-80 koruliek voltak, de egy se nezett ki 60nnal
tobbnek...
Jovo 7en Aston Martin vs Ferrari osszemeres lesz, akar csak az
Automaniaban...
udv
KZG
|
+ - | Re: Re: csalodtam a skodaban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>
Az autot amit megvasaroltam nem is engedtek kiprobalni, hanem csak egy masik ha
sonlot.
<<<<<<<<<<<
>Szerintem itt (is) cseszted el. Nem akarom tovabb
>ragozni, de gondolom mar te is tanultal belole.
---
Miert en csesztem el ?
A miskolci Multi-Turbo Kft reszerol nem varhato el a normalis uzleti magatartas
? Miert az en hibam az ha hibas termeket soznak ram ?
Egyebkent ha nem en, akkor valaki mas kapta volan meg
ezt az autot.
Kiprobalni meg azert nem lehetett forgalomban, mert nem volt me'g rendszama. Va
gy anelkul is lehett volna?
Ugy latszik hogy az autokereskedelem arrol szol hogy ki hogyan tudja atverni a
vevot. A miskolci Multi-Turbo Kft -t is ezek koze kell besorolni.
Laci
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.253.204.218)
|
+ - | uj autom van (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Tiszyvel sokat konzultalva az uj auto vasarlasarol, megszuletett a dontés, és a
zota már megvan az uj gep.
Illetve csak nekem uj...
Harom eves Renault Laguna II-ot sikerült venni, ismerostol, ismert eloelettel,
serulesmentesen, szervizkonyvvel, kifogastalan allapotban.
33e km volt az autoban, a Initiale felszereltséggel, 1.9 dCi (120 LE motorral).
A felszereltseg a teljesség igenye nelkul a kovetkezo: 10 legzsak (ha jol szamo
ltam, akkor ketto elol, oldallegzsakok elol-hatul, fuggonylegzsakok elol-hatul)
, ABS veszfekrasegitovel, negy iranyba allithato szervokormany, negy elektromos
ablak, mindenhol becsipodesgatolval, kartyas inditas, szabadkez funkcioval, mo
toros-memorias-futheto borulesek, ketoldalon szabalyozhato digit klima, elektro
mos, futheto behajthato tukrok, elsotetulo kulso es belso tukrok (elektrokrom),
esoerzekelos automata ablaktorlo, xenon fenyszoro fenyszoromosoval, tolatorada
r, ISOFIX pontok, harom pontos ovek, mindehol fejtamlaval, fedelzeti kompjuter,
kereknyomas ellenorzo rendszer, kormanyrol is vezerelheto Cabasse 4x40 wattos
hifi, hat cd-s tarral, teli lemezfelnik (16"), konnyufem felnik (17"), napfenyr
olok a hatso es a hatso oldalso ablakokon, tarolrekeszek szamolatlanul.
Ami ezekbol jo az a xenon fenyszoro (foleg szutyok idoben, esoben nagy a kulonb
seg a hagyomanyos vilagitashoz kepest), okos az esoerzekelos ablaktorloje (olya
n jol dolgozik, hogy el is lehet feledkezni rola, hogy hasznalni kellene), az u
lesfutes a megfaradt dereknak, a hifi meg szepen szol, jol kijonnek a basszusok
is. A napfenyrolok a gyerkocok miatt jok, nem kell pelenkat az ablakuveggel cs
iptetni... A memorias dolgok is jol ki vannak talalva, ha a felesegem hasznalja
a kocsit az o kartyajaval, akkor beallitodik minden az o eltarolt adatai szeri
nt.
A szabadkez funcios kartya azt jelenti, ha kozel mesz a kocsihoz, es a kezed a
kilincsre teszed, kinyilik a zar, ha eltavolodsz tole, akkor bezarodik. Az auto
(a kartyanak az olvasoba helyezese utan) start/stop gombbal indul/all le. Pers
ze lehet a kartyan levo gombbal (mint a normal taviranyiton) nyitni/zarni a koc
sit.
A motor szepen megy, harom het alatt majd otezer km-t mentem vele, kezes joszag
, ketezertol szepen huz. 5,5-6 liter kozotti a fogyasztasa. Kimelo uzemmodban 5
liter ala is viheto az atlag, - de minek...
Hat sebesseges a valtoja, a fokozatok elosztasa eleg jo, talan az elso rovidebb
egy kicsit a kelletenel. Ulesek hosszu tavon is kenyelmesek, jol tartanak olda
lt is, megfelelo az ulolap hossza (eleg nagy darab vagyok, az atlag ules nekem
kicsi).
Ami tok feleseleges, az az, hogy pofazik az auto (ha hagyom). Minap egesz nap a
zt magyarazta (angolul persze), hogy kiegett az egyik rendszamtabla vilagitas.
Hanyag autosoknak egy remalom, hogy minden aprosagra figyelmeztet.
Szoval ezt kapni, egy also kozepkategariaju, gyengen-kozepesen felszerelt uj ko
csi araert.
Udv,
Koli
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gprs26.vodafone.hu)
|
+ - | Re: dacia, pedalok szintje, MOL, A/C karbantartas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
klima inditasakor nem eppen kellemes szag aramlik befele. Mivel
eddig nem volt klimas autom, nem tudom hogy kuszoboljem ki ezt a
jelenseget. Tudom hogy valaki irt mar erre gyogyirt regebben, es hogy
a szagnak koze van a klima rendszereben maradt vizhez. Valaki lenne
szives megirni a megoldast?
---------
A szagot a szellozorendszerben, a klima hasznalata soran keletkezo dus paraban
megtelepedett gombak okozzak.
Autosboltban kaphato gombaolo spray, kb 900-1000 Ft, van egy hosszu szivoszalsz
erusege, azzal minden szellozoresbe (ahonnan jon be a levego) belefujsz. Leir
as van a flakon oldalan. Hatasos.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: caracas-0630.adsl.interware.hu)
|
+ - | re: RE: hutofolyadek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Szerintem illene mar cserelni az egeszet, de majd Triznyak megmondja
> a frankot.
Igen, igazad van, cserelni kellett volna mar regen. Elvileg harom
evenkent kell/ene/ fagyallot cserelni az autok tobbsegeben. A fagyallok
tobbnyire keverhetok egymassal, legalabbis a hutes, es a fagyallas
szempontjabol. Ami nem mindegy az az aluminiummal szembeni viselkedesuk!!!!!
Az olcso fagyallok szeretik oldani az alu-t. ( neha a dragabbak is !!)
Bar manapsag ezekbol mar egyre kevesebb van forgalomban.
De, visszaterve a jelen problemahoz, a Felicia hengerfeje _nagyon_
kenyes a fagyallora!!!!
A nem megfelelo folyadek kepes nehany ev alatt elfogyasztani a
hengerfejet annyira, hogy egybe er az egester a hutoterrel. ( hengerfej
csere) Tehat, a Feliciaba mindenkeppen a gyar altal eloirt, vagy alu
motorhoz alkalmas ( a dobozon felreerthetetlenul feltuntetve) fagyallo
kell!!
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Sokaig allt LADA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> #Allo motornal nagy nehezen be lehet tenni sebessegbe, de jaro
> motornal csak recseg es nem veszi be egyik fokozatot sem.
Minden valoszinuseg szerint a kuplungtarcsa feltapadt a lendkerekre. (
Lada "betegseg", bar nehany hete ugyanilyen problemaval talalkoztam egy
Jaguar E tipe-val , igaz az 24 evet allt :-) )
Megoldas: Motort uresben beinditani, bemelegiteni. Motort leallitani,
betenni a valtot kettesbe, es kinyomott kuplunggal, oninditoval
elinditani az autot. (persze elotte olyan helyre tolni, ahol nincs
akadaly elotte!!!!) Tobbnyire mar ilyenkor "elengedi" a tarcsat, ha
megsem, akkor hintaztatni kell. Rovid idore padlogaz, majd gazpedal
hirtelen elenged. Elobb-utobb levalik a tarcsa a lendkerekrol, bar
megesett mar, hogy kb. masfel km-t mentem igy, mire elszabadult. Mindez
csak akkor igaz, ha a hidraulikus kiemelo rendesen mukodik!!!
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Sokaig allt LADA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Kerem maganban is a jekekesikukacvenetponthu cimre, mert holnaptol
> ket-harom napig nem fogom tudni olvasni az AUTO-t,........
Eluldtem, de erre a cimre nem lehet levelet "kezbesiteni".
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Re. Hutofolyadk (#2374) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Én a Prevent Autoglykol Supert használom. A gyártó weblapján
olvasható, hogy teljesíti az alumínium hengerfejes autókhoz előírt
követelményt. Ez színtelen.
Ed
|
+ - | Beszamolo? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hat senkiben sem maradt annyi ero a hetvege utan, hogy
irjon egy beszamolot a talirol?! Vagy annyira jol
sikerult a borkostolas, hogy senki sem emlekszik a
reszletekre?:)))
Ne csigazzatok minket tovabb! :)
Ha mar eljutni nem sikerult...:(
Koszi!
Udv,
Peter
---
Ne igyál, amikor vezetsz! Még nekimész valaminek és
kilöttyen a pia! :)
|
+ - | Re: pedalok szintje, MOL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem tudom miert zavar benneteket a pedalok szintje? En akarhany autot vezettem
idaig, mindegyiknel mas-mas szinten volt. A Scorpio-mnal a kuplung-fek egyszint
en, a gaz melyebben fekszik. Na, puff. Elsore feltunt, masodik-harmadik alkalom
utan mar eszembe se jutott ;)
A MOL most adta el Magyarorszagon a gazuzlet agazatot sok penzert, igy most meg
int tud tovabb terjeszkedni. Ezert nyomul Romaniaban, Szloveniaban, Horvatorsza
gban es Szlovakiaban. Nyilt titok, hogy par ev mulva a MOL es OMV egyesulni aka
r, es igy Kelet-Europaban egy meghatarozo nagyvallalat alakulna meg. Igy most i
gaz, hogy az OMV vette meg a Petromot, de ez vegulis mindegy lesz par ev mulva
;)
udv, Aleox
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.fogaz.hu)
|
+ - | HAT Harkany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nos, ugy latom vegul megiscsak nekem kell megkezdenem a sort, mert en hiba varo
k, hogy mas megirja a nagyjat, es en csak hozzacsippentsek nehagy tortenetet, c
sak nem szuletik meg az a beszamolo :(
Szombat kora reggel (ertsd 7 utan nem sokkal) Lovas Peti felvette Frigyeseket e
s engem a csepeli HEV vegallomasnal. Innen a meg visszaszaladtunk Petiekhez, ah
ol felesges es Janosek hozzankcsapodtak (vagy mi hozzajuk ;). A kiskonvoj elind
ult az erdi OMV kuthoz, ahol Avi mar vart minket. Par perc elteltevel mar a 6-o
son robogtunk Pecs fele. Szekszardon megalltunk egy benzinkutnal, ahol Adam es
Somaek csatlakoztak a konvojhoz. Innen mar megallas nelkul leviharzottunk Harka
nyba. Az utolso kilometereken Gabo is utolert minket, aki oly lendulettel erkez
ett, hogy mar azon gondolkodtunk, hogy ra kene csorogni, nehogy lehagyjon minke
t ;) Harkanyban elsore megtalaltuk a szallast, ami egy tobbszintes lakohaz volt
, sok szobaval, tarsalgoval, konyhaval, stb. Osszesegeben nekem nagyon bejott.
Pici mar vart minket, igy ebedet megelozoen rogton belecsaptunk a beszelgetesek
surujebe. Kozben befutottak Vince Csabaek is. Rovidesen a korgo gyomrok felbes
zakitottak a beszelgetest, mivel mindenki!
mar alig varta az ebedet :) Egy helybeli etterembe atvonultunk, ahol tobbfogas
os, szolid, olcso, felejtos es nem nagy mennyisegu ebeden tultevenk magunkat, i
zgaga modon rogton Villanyba mentunk a bormestereket meglatogatni :) Sajnos elf
oglaltsag miatt Gabo es Adamek mar ide nem jottek velunk :( Remelem legkozelebb
hosszabb ideig velunk tudnak maradni. Lovas Petiek altal korabban felfedezett
oreg szakihoz toppantunk be, aki mar igencsak spiccen volt, ami rengeteg mokas
szituacio forrasa lett :) Avival persze nem elegedtunk meg a kis oreggel es kin
alataval, beugrottunk meg a szomszedos Szende pinceszetbe is. Hat igen, nem sem
mi pinceje van :) Igazi latvanypince teglaval kirakva, akar 100 fo reszere is e
legendo hellyel, lifttel :))) Innen visszaterve a szallasunkra tovabb folytatod
ott a diskurzus es poen aradat :) Este virslit foztek a holgyek, koszonhetoen a
vacak biztositektablanak sokadig probalkozasra. Persze mi a tarsalgoban ebbol
mindossze a neha bekovetkezo aramszunetet!
erzekeltuk, ami este leven ujabb ugratasokra es mokazasra ad!
ott alapot :) Avi persze mobilon hivogatott par HIX Autos szemelyt (pl. Martina
t is) es ugratta oket. :) Mi ezen persze jokat derultunk, es idonkent a foldon
fetrengtunk a rohogestol :))) A "kis" (~20 fo) csapat meglepoen koran nyugovora
tert, szerintem a korai sotetedes miatt. Avi persze ejfelkorul lazasan kereste
a mobiljat, amit nem talalt. Reggel mar mindekit megkerdeztunk es megmozgattun
k, de csak nem akart elokerulni az a nyavalyas mobil. A dolgot nehezitette, hog
y Avi sosem kapcsolja ki a mobilt, de most megis ki volt kapcsolva. Erre aztan
rogton jottek az otletek, feltetelezesek kinel lehet, hova kerulhetett. De ez p
ersze mind alaptalannak bizonyult, amikor aztan vegulis meglett. Avi taskaja me
lyere csuszott le a mobil, es belekavarodott egy szatyorba. Emiatt is volt olya
n nehez megtalalni :) "Kora" reggeli izgalmak utan olyan meses reggeliben resze
sitett minket a hazigazda, hogy le a kalappal :))) Az elhuzodo reggeli miatt, k
eson kerekedett fel a tarsasag a Siklosi !
var latogatasahoz. En Avihoz csapodvan kihagytuk a varlatogatast, es spuriztunk
vissza Pestre. Vissza ut fele tavjat Vince Csabiekkal konvojban utaztuk le, ak
ik picivel korabban indultak mint mi. Aztan ok feluton mas utvonalra tertek at,
uj hid, meg egyek latnivaloja miatt ;) Pesten beszaladvan a boltba, sikerult s
zerintem a legolcsobb elelmiszert megtalalni. 5 Ft-ert kelbimbo :))) Hihetetlen
, szerintem a csomagolasa tobbet er :) Na, mindegy, ok tudjak.
Osszefoglalva, a tarsasag most oldottabb volt, mint korabban Neszmelyben, ezert
a hangulat fergeteges es poenaradatosra sikeredett :))) Eszmeletlen volt, aki
kihagyta sajnalhatja ;)
Uff, meseltem :)
udv, Aleox
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.fogaz.hu)
|
+ - | Talikepek Harkany6 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Talikepeket es az elmenybeszamolot a
http://amajorka.srv.hu - n megtalaljatok.
( Remelem ) !
Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
http://frigyes.fw.hu http://amajorka.srv.hu
|
|