1. |
Japan autok (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
2. |
Fogyasztas (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
Fogyasztas (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
va: Geza nem olvasta a torvenyt (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Teli fogyasztas + tapasztalatok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
6. |
utak es biztonsag (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
7. |
BF Goodrich (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
8. |
Lada (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Skoda rapid (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
10. |
gaz (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
11. |
Gumik es egyebek kora (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
gumik tarolasa (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
13. |
gumik tarolasa (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
14. |
Citroen CX video (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Japan autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Igen, jol gondolta mindenki, hogy erre ugrani fogok!
> Szerintem japan autot (pl Nissan) kell venni, azokkal nincs ilyen
> problema..... Na persze ez tuti nem megoldas a problemadra, csak
> info....
Szia Summer,
hany olasz autot nyuztal mar? versus hany japant? Nalam most van a
3. olasz gep (csaladban 8.) es barmilyen sztorit tudok neked mondani,
de az elektromos rendszerrel soha nem volt gond egyik autoban sem.
Igaz, a 3 autoval osszesen csak 162000 km-t tekertunk le, ami eltorpul
masok tapasztalata mellett. A japan autonk elektronikaja meg
tokeletes, mivel a vilagitason kivul semmi mas nem elektromos benne :)
Abban viszont igazad van, hogy 10 even tul hajlamosak karacsonyfat
jatszani a check control. Eppen ugy, mint a hasonlo koru es hasonlo
felszereltsegu barmilyen mas autoban. Raadasul a Prisma ugyanaz
belul, mint a Delta es jobban szeretnem, ha errol a markarol nem
rozsda es gagyi elektronika jutna az emberek eszebe (ember itt <> 20
eves dizel prisma 6. tulaj utan, 4 eve nem volt szervizben, 5 eves olaj
benne), hanem a Lancia WRC peldaul, amely 87-es debutje utan
88,89,90,91,92 bajnoka lett, tehat 5 even at nem talalt legyozore!! Ma
mar a legfiatalabb Prisma is a 14. eleteveben van, MO-n kozuluk nincs
talan egy darab sem, amely elso tulajnal lenne. Gondoljunk ezert
inkabb a Delta S4-re, mely a vilagbajnoksagon 1 honappal a
bemutatkozas utan elvitte az elso ket helyet. Manapsag meg mar szo
sem lehet ilyen gondokrol, az uj Lanciakra 3 ev a garancia (par
orszagban 2). Szoval akar smiley-val akar nelkule, hagyjuk mar ezt az
olaszozast.
Cs.
Fiat Tipo 1.4i (sogor)
Fiat Tipo 1.6 (sajat)
Fiat Punto II (baratno)
Fiat Regata (sogorno)
Fiat Brava (sogor)
Alfa Spider (sogorno)
Alfa 146 (sajat)
|
+ - | Fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>nem mentem vegul is Baracskara leulni a buntetest, bar most mar
>szabadulnek...
Pedig megusztad volna a nagy hidegeket + a fogyasztas sem
idegesitene :-).
|
+ - | Fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
>Meg ilyenkor bosszulja meg magat, hogy sporoltal a gyertyacseren,
>az uj legszuro-beteten. De 50% novekedes hibanak minosul.
De csak magyar benzinnel jon elo? Sokan irtak regen, hogy jobb
az osztrak benzin. Erre az volt a valasz, hogy a hosszu autozas
miatt kedvezobb a fogyasztas. En rendszeresen szlovakoknal tankolok,
es fel - egy literrel kevesebbre jon ki a fogyasztas. En valahogy
nem hiszek a MOL -nak -de ettol meg az adott benzinkuton is
varialhattak volna-, de -20 -nal nem hiszem, hogy csapvizet
ontenek a tartalyba. Olyanra gondoltam, hogy a nagy hideg
miatt x anyagbol tobbet (sokkal) tesznek a benzinbe, es amiatt
gyengebb a benzin. Ilyenkor jut eszembe az elelmiszeripar a
sok zselevel, meg izpotloval, stb ... A termek ugy nez ki mintha,
pedig koze nincs az eredetihez.
|
+ - | va: Geza nem olvasta a torvenyt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Geza, ez felhaborito. Gyorsan potold be kerlek es
> referalj a szokott es elvart alapossaggal :-)
Nincs kezemben az aktualis CD. Kozlonyt meg olvassanak a malajok.
SzaboZE kerdezi...
> Ez maganszemelynel is igaz?
Maszekautos kollegam otthoni postaladajaban is landolt egy level
az onkormanyzattol.
Idezem a kollegamat:
- Fenymasolat a forgalmi minden oldalarol + a zoldkartya ket
oldalarol. Ha a keverekkepzes kodja 41-akkor nem jar kedvezmeny,
ha 51, akkor igen.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Teli fogyasztas + tapasztalatok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
En is a szerencsesek koze tartozok, a teli es a nyari fogyasztasom hajszalra
megegyezik:) Midig pontosan 250 merfold utan gyullad ki a visszajelzo lampa,
azaz stabilan tartom a 17 literes fogyit.
A masodik tel tapasztalatai es masok velemenye alapjan sajnos arra jutottam,
hogy hoban es jeges uton az automat nem erdemes hasznalni. A teli gumi sem
segit, nem lehet avval sem elvezetesen autozni. Ennek tobb oka is van, a
legfontosabb talan az auto teljesitmenye, amit ha kihasznalok, akkor az auto
kanyarban kisodrodik. A turbo miatt kulonben is nehez ovatosan jatszani a
gazzal. Masreszt az ABS valami hajmeresztoen hosszu fekutakat produkal (halk
zummoges mellett). Szoval ha nem lehet temposan haladni, akkor minek
egyaltalan autoba ulni, ott a vonat tomegkozlekedes, ami meg olcso is.
Maradnak a fagymentes napok!
Biztonsagos es elvezetes autozast mindenkinek,
Tamas
------------------------------------
-- Mitsubishi 3000GT-VR4 --
------------------------------------
|
+ - | utak es biztonsag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit!
>> - amcsiknal egyre tobb helyen volt az ut ket szelen megfelelo
> bordazat
>> vagva az uttestbe, hogy az elbambulo vezetot magahoz teritse
>> Ezek miert nem terjedtek el errefele? Egyik se egy akkora kaland...
> Nem kell ilyen messze menni, az osztrak sztradan egyszer ez mentette
> meg az eletem... Egy pillanatra lehunytam a szemem, tenyleg csak egy
> pillanatra, egyszer csak vvrrrvvrrrvvrrr elkezdett visitani a gumi. Nagyon
> jo dolog.
Magyarorszag, M1, a Bp. fele meno oldalon, tatai felhajtonal mar biztosan van (
lehet, hogy
messzebb is, de meg csak ott mentem fel) es tart asszem Bicskeig.
> Meg egy dolog van, ami tetszik es az a savok elvalasztasa
> fenyvisszavero prizmakkal. Foleg esoben nagyon hasznos dolog,
Ezeket en is nagyon szeretem. Foleg ejjel nekem biztonsagerzetet ad.
scsLLAT
*** IVICZ Laszlo http://www.extra.hu/aczil
|
+ - | BF Goodrich (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Szabi kerdezte:
>>>
Kinek milyen velemenye van a BF Goodrich nevu markarol? Van nalunk
akcios aron teli valtozat belole, vennek is 4 darabot de nem ismerem
a teljesitmenyet. Mintha angol gyartmany lenne, vagy tevedek?
Michelin csoportba tartozo, amerikai abroncs. Kint piacvezeto (vagy
akozeli), alapvetoen 4×4-es abroncsairol ismert. Egy par eve beszallt a
szgk-bizniszbe is (Europaban). A Winter 2T/A es a WinterG mintak kaphatoak.
Kozepkategorias abroncs (Kleber, Semperit, Uniroyal, Pneumant, Fulda, stb
kategoria). Szerintem nem rossz, legalabb is az ar-ertek aranya jo.
Mellek-kerdes: mi az a "van nalunk"?
gumisnal dolgozol? vagy autosceg? elo a farbaval!! :-)
deejaytiszy
|
+ - | Lada (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Szüleink Ladaja eladosorba került. 1200-as, sárga, 25 eves, és akarmilyen
hihetetlen, de csak 86ezer kilometert futott. A muszaki 2005 dec.-ig
ervenyes. Akit erdekel, irjon.
Laci
|
+ - | Re: Skoda rapid (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasz Tesó! Megtaláltam az ajánlattételed rapidvásárlásra a fotexneten! Már van
! Leveheted!
Ja! Köszönöm szépen.
Szija
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 171.19.15.2)
|
+ - | gaz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>en azt varom mar, hogy sokkal tobb autot gyartsanak gyarilag gazzal.
En is... A VOLVO-nak van, annak a muszerfalon van legalabb a gaz
tartaly telitettsegjelzoje, nem kell a csomagtartoba maszni megnezni
hogy mennyi nafta van meg... :-)
Majd ha jon a gyarilag gazuzemu Daewoo Matiz akkor lesz itt
Kanaan...
Udv!
GERI
|
+ - | Gumik es egyebek kora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> POntosabban:
> a 90-es evekben gyartottaknal hanem 3 szam + egy haromszog. a 2000 utan
> gyartottak negy jegyuek het-ev lebontasban.
Haromszog nalam nincs (Michelin). A negy szamjegy viszont
logikusabb, vegre rajottek, ez am a fejlodes az autoiparban :)
> A gumi eletkora temahoz meg egyet hozzatennek, a kerdeses szamcsoport
> (3 vagy 4 szamjegyu) ele oda van pingalva a DOT szocska, igy aztan
> konnyebb megtalalni. Tehat egy 97 februari gumi igy nezhet ki:
> DOT 067. Altalaban ez a felirat valamelyest elut a tobbitol, vagy
Nalam ez sem egeszen igy van :) A DOT utan van meg egy csomo egyeb
karakter, es csak utanuk jon a harom vagy negy szam...
Amugy a gyartasi ido sok muanyag es uveg alkatreszben benne van,
de lattam mar gyertyan es fem alkatreszeken is. Ezen adatok
vizsgalata sok erdekeset elarulhat egy autorol...
|
+ - | gumik tarolasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek, szia Luki!
lukit=rozsomak.hu@... kerdezte tegnap:
>hogyan erdemes tarolni (...) a teligumikat?
>jot tesz-e neki ha vmivel befujom (mivel?)?
Egyszer en is megkerdeztem ezt a gumistol akihez jarok
evek ota. A valasz a kovetkezo volt:
Ha felnin tartod, akkor a felniket kozepen "fuzd fol"
egy vizszintes rudra, igy deformalodik legkevesbe a
gumi.
Ha felni nelkul tarolod oket, akkor celszeru
barkacsolni egy egyszeru keretet nekik (2 par erosebb
lec kell csak hozza), amibe bele tudod _ALLITANI_ a
gumikat ugy, hogy a gumik alatamasztasa (egy ora
szamlapot elkpzelve) kb. 7 es 5 ora kornyeken legyen.
Lattam az uzlet raktarat is, ott is igy taroltak az uj
gumikat.
En is kerdeztem, hogy erdemes-e bekenni vazelinnel,
vagy egyebbel? Marmint az autogumit! :))
Erre a mai korszeru alapanyagokra hivatkozva 'nem'
volt a valasz.
Persze feltetelezve, hogy nem egy emberolton at
hasznalunk egy garniturat! :)
Udv,
Peter
Thalia 1.4 RT
=====
Ne igyál, amikor vezetsz! Még nekimész valaminek és kilöttyen a pia!
__________________________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now.
http://mailplus.yahoo.com
|
+ - | gumik tarolasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek, szia Luki!
lukit=rozsomak.hu@... kerdezte tegnap:
>hogyan erdemes tarolni (...) a teligumikat?
>jot tesz-e neki ha vmivel befujom (mivel?)?
Egyszer en is megkerdeztem ezt a gumistol akihez jarok
evek ota. A valasz a kovetkezo volt:
Ha felnin tartod, akkor a felniket kozepen "fuzd fol"
egy vizszintes rudra, igy deformalodik legkevesbe a
gumi.
Ha felni nelkul tarolod oket, akkor celszeru
barkacsolni egy egyszeru keretet (2 par erosebb
lec kell csak hozza), amibe bele tudod _ALLITANI_ a
gumikat ugy, hogy a gumik alatamasztasa (egy ora
szamlapjat elkpzelve) kb. 7 es 5 ora kornyeken legyen.
Lattam az muhely raktarat is, ott is igy taroltak az
uj
gumikat.
En is kerdeztem, hogy erdemes-e bekenni vazelinnel,
vagy egyebbel. Marhogy az autogumit...! :)
Szerinte a mai korszeru alapanyagok miatt nincs erre
szukseg.
Persze feltetelezve, hogy nem egy emberolton at
hasznalunk egy garniturat! :)
Udv,
Peter
Thalia 1.4 RT
=====
Ne igyál, amikor vezetsz! Még nekimész valaminek és kilöttyen a pia!
__________________________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now.
http://mailplus.yahoo.com
|
+ - | Citroen CX video (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Akit egyszer megcsap a benzingoz...", avagy hogyan gyilkoljuk szet a CX-et.
Aranyos kis video
http://video.racing.hu/files/1011/cx2[1].avi
8.6 mega, de aki tudja, az nézze meg, megeri.
Van itt még több is, lehet csemegézni.
Ajanlnam az 50 megas Toyota Suprarol szóló Redline.mpeg-et is, 6 perc
elvezet magas fokon.
udv: yerico
(CorsaB 1.0 12V)
|
|