1. |
Motorkod (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
2. |
M7-es (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
vilagszenzacio (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
Subaru Impreza STi Type 320-at vezettem! (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
5. |
gyari hifik (mind) |
58 sor |
(cikkei) |
6. |
lengyel Astra (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Klima (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
8. |
benzin-gaz ismet (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Nogradi (#1503) (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Prolong (#1503) (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
11. |
Corsa problema (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
12. |
Model T (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Spiralrugo es gatlo felujitas? (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Motorkod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok.
Gabor !!!
>eredetisegvizsgalat eredmenyen is csak ennyi: C18NZ, azaz a motor >tipusa.
Ha alkatreszt szeretnel vasarolni akkor ezt a kodot kell megmondanod :-)
Teljesen korrekt. Igy tudjak alkatreszes kollegak katalogusilag
beazonositani az autodat.
Udvozlettel: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
HiX matrica , elso ajto legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato..
|
+ - | M7-es (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ma reggel 3-an meghaltak az M7-esen, valoszinuleg azert, mert egy-ket
helyen iszonyatosan mely a padka, es egy leesett nyerges visszaterteben
emiatt keresztbe borult. Amikor legutobb mentem le, direkt figyeltem a
padkat, es elkepeszto, az eltereleses szakaszokon, tehat ahol centizni
kell, van olyan, hogy az aszfaltcsiktol 10-20 centire mar 30-40 centi mely
a godor, es erre semmi tabla nem figyelmeztet, sem itt, sem mashol. Nem
egeszen egy nap alatt 5 halott, ebreszto mar, a kurva eletbe!!!!
Akos
|
+ - | vilagszenzacio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
ja, maga a Mercedes sem most eloszor jon ilyennel:
a W123 sorozat kombijaiban ("zoldseges Merci") a hatso hidat mar
szintszabalyozta vmilyen hidraulikus/pneumatikus uton...
Fogash
|
+ - | Subaru Impreza STi Type 320-at vezettem! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A rola szolo cikkem a www.a5.hu oldalon olvashato
Fogash
|
+ - | gyari hifik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Vitainditonak: mit tudnak a gyari hifik? Mennyit er, hogy szemmagassagban
>>van a kijelzo?
>Szerintem durva HiFi-nek nevezni egy 4-6 hangszoros gyari rendszert.
>Ahol nincs erosito, ott ez a fogalom nalam kilo"ve...
>Azert egy gyari Bose rendszert egyszer szivesen meghallgatnek. :)
Tapasztalataim:
A sajat Alfamban egy gyari Alfa Romeo zene van beepitve (igy vettem). Elol a
muszerfalon j-b 1-1 kb 7cm atmeroju, papirtolcseres vacak, hatul a
kalaptartoban 1-1 15cm-es hangszoro, ez talan koncentrikus ketutas, piezo
magassal. A fejegyseg egy RDS-es magnos radio, Alfa Romeo feliratokkal,
szerintem valami Philips ketyere lehet. A hangzasa felejtheto, az egesz cucc
boltban osszevasarolva sem lenne tobbe 50ezernel. Ami jo benne: a gyari
radio helyere bedughattam a CD-s radiot, szabvanyos csatlakozo miatt nem
kellett molyolni a madzagokkal. A LEGJOBB: a hatso szelvedo futoszalat
hasznalja antennanak, azaz A KOCSIN NINCS KULSO ANTENNA! Nem tori le a moso,
a suhancok, stb... :)
A tesztelesre kapott 156 Sportwagonban 6hangszoros Bose rendszer (elol
csipogo+mely, hatso ajtoban uni), a csomagtartoban basszreflex lada, Clarion
CD-valto es gyari Alfa CD-s (!) fejegyseg (gondolom ez is vmilyen Clarion
beszallitmany lehet, igy viszont nincs kazetta...). Az egesz tud elore
programozott hangzaskepeket, de nem kulonallo a kijelzoje. Hangzasa
szerintem jo kozepes, nekem nem tetszett. Raadasul halkan beallitva
ahangszineket, nagyobb hangeron mar nem volt jo, vagyis 160kmh-hoz ujra
kellett allitani minden hangszint is rajta. A radioja viszont hipererzekeny,
kb 600 adot talaltam meg vele. Ezzel egyutt SEM kellene.
A ceges Seat Toledoban (az ujban es a regiben* is) gyari Seat Sound System
("Aura" fantazianeven) uzemel, eleddig kiderithetetlen szerzotol. Elol 4
hangszoro, hatso ajtokban ketto. CSODALATOSAN SZOL. Az egesz auto szamomra
nem tul vonzo (ill. kozombos, szoval nem is rossz, de nem szerelmesedtem
bele), de a radioja szerintem kurva jo. Nalam az alap-teszt ugy tortenik,
hogy bass es treble is 0-ra all, loudness ON, aztan halkan kezdve, majd
hangosodva vegighallgatom. Ez a rohadt radio allati szepen szol, halkan es
hangosan hallgatva sem kivan pluszt semmibol, szep TELT hangja van, nem
duborog+tuctuc... Teljes hangeron sem torzit, viszont 70% felett mar akkorat
szol, hogy 160kmh sebesseg mellett is latom a zene ritmusat a kulso tukor
vibraciojan. Es persze a diszko feeling, mellcsonttal is erezni a
melyhangokat.
Kazettas, CD-t tud vezerelni, az enyemben nincs tar. Elonye, hogy tekeros a
hangereje (en utalom a vol+ cimu gombokat...), hatranya, hogy RDS uzemmodban
csak az RDS adoknal all meg, az anelkuli FM-eket atugorja. Raadasul az
RDS-eket is erosseg szerint rakja sorba, nem frekvencia szerint. De a
referencia szamomat (Yello: The Race) olyan vigyorgassal hallgattam vegig
benne, mintha magam vezettem volna a V8at, ami vegigduborog benne parszor...
Szoval ha gyari radio, akkor EZ MEGERI AZ ARAT, vagy legalaabbis olyan jo,
mint amilyennek mondjak.
*nem dicsekves, csak 1 ev es egyutt toltott 45ezer km utan kivettek alolam
sokat latott Seat Toledo 1.6i (74kW/101LE) automat. Helyette kaptam egy
mindossze 24 kilometert futott Seat Toledo 1.6i-16V (77kW-105LE) peldanyt,
kicsit tobb felszereltseggel. Az uj metalzold, van benne hatso villanyablak
is, motoros a kulso tukre es fenyre elsotetulo belso tukre van. Amugy
tokugyanaz. Most bejaratom :)
Fogash
|
+ - | lengyel Astra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Milyen tapasztalatok vannak a Lengyelorszagban gyartott Astra Classic
>tipusokkal?
A nemet gyartasunal szarabb a magyar, meg szarabb a lengyel. A lengyelbol
kimaradtak a kenyelmes ulesek, nem erezni az Ecotec 100 loerejet (1.6),
hianyzik az ajtokat vedo 5forintos diszcsik, szarok a karpitok, ocska gumik
vannak rajta, ettol brutal billegosse valik az egesz futomuve, a teljes
autonak eroteljes sporolas-ize van. Ketmillioert ne varj csodat....
Fogash
|
+ - | Klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia AUTOsok!
Van itt valaki aki autoklima u:gyekben ja'ratos? Olyan szag van a kocsimban,
mint egy futocipoben a maratonfutas utan.
A ma'rkaszerviz azt mondja, ez gomba. Belefuj valamit a rendszerbe, es jo
lesz.
Annyit azert meg en is tudok - la'sd falpene'sz -, hogy az okot kell
megszuntetni. De mi az ok? Hogy lehet mexuntetni?
Please... Akar maga'nban is, ha otleted van...
Albu László
Renault Megane Classic
|
+ - | benzin-gaz ismet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Ha valakinek vannak sajat tapasztalatai benzin-gaz uzemu atoval,
megoszthatna velem.
A 1502-es levelben mar kerdeztem, de eddig senki sem valaszolt.
Ennyire nem olvassa gazuzemu autos a listat? Szornyu... Bezzeg a sok
"fustos" dizeles....
(Minden szemelyeskedes nelkul - bocs de nekem nem a D a nyero...).
Akar az cimre is johetnek az infok. Erdekelnek:
-milyen tipusu auto lett atalakitva
-hany ccm-es
-benzines fogyasztas/gaz fogyasztas
-egyeb koltsegek
-elonyok/hatranyok
-egyeb tapasztalatok
Lattam mar 1200 LADA-tol az 500SEC Merciig sok tipust.
Erdekel, hogy kinek es mennyi futasnal eri meg.
Itt Zala-ban sok gazos auto szaladgal (pl. Daewoo Ticot is lattam LPG-st...
:-o)
Rohogtem is rajta egy jo nagyot:
1) Mi maradt a csomagtartobol (mert hogy hely nem, az biztos)
2) Hany szazezer km lefutasa utan terul meg neki?!
3) Amugy is rohogok a Daewoo Tico-n....
4) Mar csak akkor rohognek rajta jobban, ha diesel lenne....
Elore is koszi az infokat!
Hogy birjatok ezt a hoseget?
Udv! GERI
|
+ - | Re: Nogradi (#1503) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Azert azzal, gondolom, mindannyian tisztaban vagyunk, hogy Nogradi soforje
nem kedvtelesbol hajtott, hanem mert utasitottak. Ha valami ilyesmit mond
a miniszternek, hogy ,,Itt csak 110-zel biztonsagos menni a szirenaval
egyutt is, tetszett volna kevesebbet idozni a nagymamanal!'', az lett
volna az utolso munkanapja.
Masfelol, sajnos, a trabantost hibasnak kimondo itelet lehetetlenne teszi,
hogy a csaladja karteritesert pereljen.
Ed
|
+ - | Re: Prolong (#1503) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Namarmost, a teflon DuPont (lehet hogy rosszul irom) szabadalom. Csak ok
> keszitik es adjak el. Tovabba ok jog es liszensztulajok. Viszont az o
> partnerlistajukon egyik ilyen adalekgyarto ceg sem szerepel.
A multkor itt idezett weboldal szerint ugyanezt a vegyuletet masok is
gyartjak, csak nem nevezhetik Teflonnak.
Ed
|
+ - | Corsa problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Opel Corsám (Corsa B, 1993-as évjárat) kilométerszámlálója mostanában lépte át
a 100000. km-t. Az utóbbi időben jelentkezett a következő probléma:
Kb. 70-80 km/h sebesség felett fékezéskor erősen rezonál az autó. Kisebb sebess
égnél nincs gond. Az enyhén kotyogó bal
oldali kormány gömbfejre gyanakodtam, amit kicseréltem. A rezonálás kicsit rit
kábban fordul elő, de nem szűnt meg. Van
ötletetek, hogy mi lehet az igazi ok? Nem akarok minden alaktrészt kicserélni a
z autó elején, ha nem muszáj. Lehet,
hogy a gumituskók öregedtek el? Ez esetleg valami típushiba lehet? Corsa haszná
lók tapasztalatai alapján milyen gondokra
számíthatok így 100000 km felett?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv:
Rob
e-mail:
|
+ - | Model T (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Frigyes irta:
> 1903 as Ford T modell az almom
Jo sokáig fogsz keresgelni :)))) 1908-1927 kozott gyartottak. 1903-ban
meg csak Model A volt :)
Npal
|
+ - | Re: Spiralrugo es gatlo felujitas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Én Asconával jártam így. Nem tudom hogy Te hol, melyik városban laksz de pl.
Bp.-n egy rakat rugófelújító, javító van. Én "meghúzattam" a hátsó
rugóimat. Erre van egy eljárás, nekem (bár több éve csinálták) 8 ezer volt a
2 hátsó rugó erősítés. Némileg olcsóbb mint az új, és nem osztom azoknak a
riadalmát hogy könnyen eltörik az így kezelt rugó, mert nekem kb. 4 év és
60e km után még mindig tart. (Jól néz ki üresen kicsit orrabukósan a kocsi
:) )
Gábor
Ui. Ja és l a lengéscsillapítómba (hátul) 80 ezer van mégsem kell cserélnem
őket.
> Adott egy Escort kombi, ami rendszeresen jol meg van pakolva. Lassan odaig
> jutunk hogy mar 4 szemellyel (csomagok nelkul) is annyira leereszkedik a
> fara, hogy mindenhova odaverem a kipufogot. Valoszinuleg a rugok teljesen
> elgyengultek hatul, emellett mar erezheto hogy a gatlok is a veget
> jarjak....
>
> Fokent spiralrugo felujitas, erosites temaban lennek kivancsi
> tapasztalataitokra, velemenyeitekre....
> Gatlot szeretnek ujat tenni a kocsiba.... (vagy inkabb rugot is ujat???)
>
> Minden reagalast koszi!
>
> Gabor
>
> Ford Escort Kombi 1,4 '93
>
|
|