1. |
Re: mix (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Fiat Tempra (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
3. |
Navigacios rendszer & Clio II. tores teszt (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
gumijelentes (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Recaro + ov (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
6. |
betonkocka/drotkotel (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Skoda Fabia (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: 180 csillagos Merdzso (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
9. |
Elozes 31-gyel (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
10. |
Klima Wartburgba (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
11. |
Autoszereles (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
12. |
Le Szlovakiaval! :-))) (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
13. |
Waresz legkondi (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
14. |
Daciak (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: mix (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom a kormanyos kerdesemre a valaszt.
Nekem BMW 525d-m van es bizony neha erezni a kormanyon a magyar utak rossz mino
seget egy kis rezges formajaban.
Neked milyen autod van, hogy olyan super a kormanya, hogy meg se rezzen menet k
ozben 120-nal?
Varga Gyorgy
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-186-100.dial.matav.net)
|
+ - | Fiat Tempra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Koszonom a valaszokat; de azt hiszem nalam az a megoldas, ha benyomom egyszerre
a napi km szamlalo/ossz. km valto gombot es a napi km szamlalo nullazojat
egyszerre. Ez egy onteszt, hogy minden kijelzo minden szegmense muxik; ekkor a
km szamlalon elott latszik ket palcika (egyik alul mask felul), gondolom ezekbo
l
jelenik meg egy 100e km.-enkent.
Csako,
Hermit
http://hermit.ini.hu UIN: 72394231
|
+ - | Navigacios rendszer & Clio II. tores teszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash irta:
>Magyarorszagrol ilyen terkep meg nem keszult, ez csak Ny.-Europaban
>hasznalhato.
Nyar elejen utaztam egy olyan autoban amiben volt GPS, es egesz hasznalhato
terkep volt benne Magyarorszagrol. Nem mondom hogy osszevetheto egy
hagyomanyos terkeppel, de a semminel mindenkepp jobb volt.
Tud valaki olyan torestesztrol, amiben Clio II. is reszt vett? Megkoszonnem
ha kozzetene (vagy hogy hol lehet utana nezni), biztos mas is van akit
erint!
Halas kosz:
Peter
|
+ - | gumijelentes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Tömeg!
Bal hátsó KLEBER márkájú, "örökéletű" gumim,
megérezvén
hogy a hétfői napon posztjáról leváltásra kerül, keveset
szenvedve, belső oldalsó felületén heveny kidudorodás
által, önkezével véget vetve pályafutásának, vasárnap
reggeli órákban elhalálozott. Tetemét, a kora tavaszi
muskátli ültetés nemes feladatára, karitatív
megfontolásból, felajánlottam.
Zozi
|
+ - | Recaro + ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
A multkor az Auchan-parkoloban megrendezett Trabitali kapcsan
emlitettem, hogy vettem egy ules. Nos, tegnap ota benne is ulok.
Tortent, hogy utanajartam egy kicsit a dolgoknak, es a lakatos
4000 Ft koruli osszegert keszitette volna el az adaptert. Plusz
anyag, plusz festes. Igy mar dragabb lett volna, mint maga az
ules!!!
Legkedvesebb baratom viszont felajanlotta segitseget es
szakertelmet. Az anyagot jo boven szamolva vettem. 150 centi
40*20-as zartszelveny, meg egy darab 30*3-as laposvas. 432 Ft-ba
kerult.
Terveink szerint csak a lakatosmunkat vegeztuk volna el tegnap, a
festes kesobbre maradt volna. Vegul ugy alakult, hogy nemcsak a
festes, de meg a beszereles is megtortent, igaz, az mar
villanyfenynel :-)
Azota kb 40 km-t ultem benne, egesz jonak tunik, bar meg
szokatlan. Esztetikailag viszont sokkal pozitivabb egy karcsu
sportules, mint egy ormotlan batar :-) Sajna mechanikai okok miatt
a leghatso pozicio kenyelmes, igy csak elorefele van allitasi
lehetoseg (22 cm). A kagylossag miatt kicsit fura kiszallni
belole, mert a magassagot is az eredeti (Wartburg) uleshez mertem.
Viszont! Ez az ules szinte megkivanja, hogy bekosse magat az
ember! Komolyan mondom, kezdem meztelennek erezni magam ov nelkul,
ha nem csak a szomszed utcaba megyek...
Udv:
___/ Soma \___/ OE4+HE114 \___
Normál levelek:
Csatolt file-ok:
|
+ - | betonkocka/drotkotel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A drotkoteles elvalasztas lehet, hogy jo, de csak kocsinal. Egy motoros
file'ke'nt erkezik a tuloldalra. Itt Brandenburg tartomanyban par honapja
az orszagutak kanyarjaiban beburkoltak vastag habszivaccsal a szalagkorlat
fuggoleges oszlopait, hogy a motorosnak tobb eselye legyen...
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | Skoda Fabia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz Lajos, szervusztok autosok!
>Skodás társadalom egy taggal bővült a mai napon, ugyanis ma (okt. 14-én)
>vettem át a gyémántmetál színű Fabia Comfort feliratú autómat. Még soha nem
>ültem ebben a tipusban és meglepődve tapasztaltam, hogy nagyon csendes,
Nagyon orultem, hogy vegre magyar Fabia tulajdonostol is olvashattam itt
a listan. Magam a penzgyujtogetes stadiumaban vagyok, de jelenleg nekem
is a Fabia a legvaloszinubb jelolt. (Itt a listan hivta fel ra valaki a figyelm
emet,
amikor az OPEL es a SUZUKI kozott vacillaltam.) Orommel vennem, ha
a kesobbiekben is beszamolnal a tapasztalataidrol. (Mellesleg milyen
motorral vetted? En az 1400 cm3-es 16 szelepes motorral kacerkodom.)
Az interneten keresgelve, szamomra nem vilagos, hogy az ABS
szeriafelszereles-e a Comfort valtozatban evvel a motorral. Te (ti) mit tudtok
errol? Ezenkivul minden infot orommel olvasnek (felszereles, opciok,
fizetesi konnyitesek - lehet-e arengedmenyt kapni, kell-e varni a kocsira,
vagy azonnal van, stb. stb.), legfokeppen persze szemelyes tapasztalatokat.
Meg boven van idom a vasarlasig :))
Attila
ui.
Honnan lehet a HIX editort letolteni? Nekem nem mindig jon ossze a
sortordeles, a karakterek szamolgatasa nem a legkenyelmesebb
megoldas.
|
+ - | Re: 180 csillagos Merdzso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kiserletileg :-) visszatertem, mivel a Mozilla M18 (alias Netscape6) mar
latja a newsgroupokat.
wrote:
>> Tessek:
>> (Emlekezteto: Clio / Punto 76%-os vedelem, Matiz 56%)
>>
>> Mercedes C klasse (1997): 46%
>> Mercedes E klasse (1998): 76%
> Azt nekem senki nem fogja tudni megmagyarazni, hogy a Daewoo Matiz
> biztonsagosabb, mint az C-klasse, es csak ennyivel marad le egy E-klasse
> mogott.
Nu. Szoval. Ezek a szamok azt jelentik hogy a Matiz-Matiz utkozesbol az
utasok jobb esellyel szallnak ki ep borrel mint a Cklasse-Cklasse
utkozesbol.
Termeszetesen a Cklasse-Matiz parharcban nem kerdeses hogy melyik
kocsiban ulne az ember. (Meg amugy sem lenne kerdeses:-)
EZ ugyanaz a figura, mint hogy a nagy bazi gusztustalan jampecterepjarok
is gyenge osztalyzatokat kapnak a toresteszten, de mivel leggyakrabban
szemelyautoval utkoznek ezert mindenki azt hiszi hogy ezek tenyleg olyan
erosek mint ahogy kineznek. Ha ket Pajero utkozne frontalisan, rogton
nehany majommal tobb lenne a korhazakban....
Istvan
|
+ - | Elozes 31-gyel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Feltunt-e mar masnak is, hogyha ket teherauto megy egymas utan,
> az egyik 30-al, a masik meg 31-el, akkor a masik elozni kezd?
Igen...
Tavoli asszociacio: "vak vezet vilagtalant"...
|
+ - | Klima Wartburgba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Panni!
...most eppen nem aktualis mar, de most jutott eszembe.
...Nagyon nagy hulyeseg klimat szereltetni egy negyutemu Wartburg Touristba
...vagy megvalosithato? Ha nem akkora hulyeseg, mibe kerulne ez kb.?
Nem talaltam meg a cikket az utolagos klima
beszerelesrol, igy csak emlekezetbol:
a legolcsobban azt hiszem Daewoo Lanos-ba
tesznek klimat, mivel ebben benne van az
elokeszitese, ez olyan 220-230 korul lehetett.
A legdragabbak azt hiszem a francia kocsik
voltak, abba 350 koruli osszeg volt a klima.
Szerintem a Wartburg inkabb az utobbihoz lehet
kozel, az arak persze uj klimara vonatkoznak.
Ha van hely, ahol beletesznek hasznaltat, az
gondolom olcsobb 20-30 %-kal. De,
- a Wartburg emlekeim szerint 60 LE alatt van (talan
55, a tomege pedig nagyobb, igy a klimaval nagyon
gyongen fog menni
- az auto arahoz kepest szerintem nagyon sok a
klima, egy jo tetoablak kijon 60-70 ezerbol, valamit
az is er.
Udv,
Nandi
|
+ - | Autoszereles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello, Attila vagyok Nagyvaradrol
A segitsegeteket kerem ,hogy olyan internet cimeket
talahassak ahol kulombozo autokhoz, bealitasi adatokat
talalhatnek (felfuggesztes es motor).
Ha lehet akkor inkabb emailra kernek valaszokat.
Elore is koszonom
P.Attila, Nagyvarad
|
+ - | Le Szlovakiaval! :-))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Lista,
jo regen nem irtam, de kozben becsuletesen
minden nap olvastam am az anyagot! :-)
Leginkabb ezt a Gonci Csabat ohajtom megro'ni,
es nem azert mert szidta a Feliciakat :-) hanem
mert megint irrital itten minket a szlovak
hasznaltauto-araival. 96-os full extra 318 BMW
1.8M forintert???? Csaba, arany gyermek, nagyon
orulunk, hogy odaat ez a helyzet, de nalunk a
hasznalt autok k*rvara sokkal dragabbak, sajna,
es ezert ne is idegesitd a listat az ottani arakkal.
Es komoly sebesseg-tullepest sem lehet mar 2e
forinttal meguszni.
En sem irom meg, itt Bulgariaban mennyibe kerul a
benzin... (A V-Power mar majdnem eleri a 200 forintot :-)))
Stevie
|
+ - | Waresz legkondi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Anna kerdezte, lehet-e W kombiba
legkondit szerelni. Lehet. Valoszinuleg.
De akkor a legkondi tobbet fog erni
mint maga az auto cakk-pakk. Es
bekapcsolt legkondival az a maradek
kis ereje is el fog menni az
eisenachi ordognek.
|
+ - | Daciak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fekete Zoli adott hirt egy uj
Dacia-tipus erkezeserol. En most
Bukarestben dolgoztam, ahol egy
zsiruj Dacia "Classic" kombi volt
a cegautom. Hujujuj.
A tapasztalatokrol nemsokara olvashattok
a Totalcar-on. Osszefoglalva: az auto
megy, de ezen kivul keves pozitivuma
van. Viszont 800 ezer forint az ara,
Bosch befecskendezovel, metalfennyel.
Stevie
|
|