1. |
Trabi karpitozas (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
Kromkarika, egyeb Trabi esztetika (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
3. |
re : elozes (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
VD (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
OPEL lista!! NEW (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
SEAT Ibiza venni, vagy nem venni? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Paks + Csernobil, dizelmotorok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
8. |
Moderalas: listan, orszaguton (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
9. |
tenyek (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
10. |
Reakcio (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Trabi karpitozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Ma vegre pontot tehettem a Trabikam karpitozasi folyamatara.
Elkeszult a tetokarpit!
Haverral ketten csinaltuk, o volt a mester, en meg az inas :-)
Ugyanolyan anyaggal dolgoztunk, mint ami az ajtokon, meg a
kalaptarton, meg a kormanyon is van. Egy ket decis Palmatexet
hasznaltunk el.
Eloszor nagyjabol meretre szabtuk az anyagot, aztan csipeszekkel
nagyjabol a helyere illesztettuk. Eloszor kozeputt, hossziranyban
egy kb. arasznyi savban ragasztottuk fel a karpitot, aztan szepen
araszonkent haladtunk eloszor egyik, aztan a masik iranyba. A
szeleknel finomhangolast alkalmaztunk :-)
A munka megkezdese utan egy oraval mar a kesz muvet csodalhattuk
:-)
Szo mi szo, van is mit, nagyon jol nez ki!
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | Kromkarika, egyeb Trabi esztetika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, hello Zozi!
A AUTO 0813-ban irta :
>-A lampakkal kapcsolatban azt veszem
>eszre hogy a reflektor lett divat nappal
>is, az ember szeme meg suljon ki:((
En meg inkabb azt tapasztalom, hogy sokan fel sem kapcsoljak a
pilacsot lakott teruleten kivul...
>-SOMA! Meghogy polir, hogy mondhat ilyet
>egy komoly boltos:( Minimum annyi hogy
>szerez normalisat... azt meg tudom
>az ilyen hozzaallas hamar lelombozza
>az embert:( NE add fel! Mondanam hogy
>beszerzem Neked, csak veszelyes mert
>fel kene probalni.
Koszi a felajanlast! Azt hiszem megnezem meg par helyen, es ha
nem talalok, akkor visszamegyek a boltba. Es megmondom az
urgenek, hogy ezert a termekert en nem fizetek semmit. Es mivel
mas sem fog (hacsak nem rovidlato vagy balek), szerezzen be
normalis arut. Es azt majd meg is veszem.
Ezzel kapcsolatban volna meg kerdesem. Harom is.
1. Milyen festekkel illetve milyen technikaval lehet
feketere festeni a felnit?
2. Ugyanez, csak a fekdobra es valami dogos
(mondjuk sarga) szinre?
3. Kerekkozepre illetve kerekcsavarra kromozott kupak
kaphato-e valahol?
Udv:
______ Soma ______
**** Johet ekezet! ****
Ez a level a HixEditor 1.14-gyel keszult
2000.07.23.-n 23:10:53-kor.
|
+ - | re : elozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>Amit a mai napig nem ertek : minek fekezett be az orom
>elott? Ha akkor a gazra lep, akkor nem okoz ilyen
>kellemetlen helyzetet.
Kepzeljetek el, megyek ket teher kozott, eloznek, egyszer csak beugrik
mogem egy paraszt. Egy kis mitugrasz Skodaval, ami ugye nem auto es
elkezd nekem villogni. Gondoltam az en hihetetlenul szuper reflexeimmel
es fekemmel megszivatom. Rasatuztam, majd raleptem. Ugysem erhetett
volna hozzam, mert en olyan jo vagyok, na meg az en autom tokeletes...
Bye
Fresi BaCSi
u.i.: Egy kis parodia, hatha felvidit
|
+ - | VD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Szalljatok mar le szegeny Vaddisznorol, mindenki ugy kozlekedik ahogy tud,
max. a sajat karan tanul. :)
PeterX
ui.: en konnyen beszelek, gyakoratilag Bp. belvarosaban autozom le a magam
evi kb. 25e km-et, ott meg nem nagyon dongetnek 160-al :)
ui.2: 2 hete ugy lealaztam az Ulloi uton a ceges Puntoval egy 5-os BMW-t,
hogy csak ugy zizzent... :)))))
|
+ - | OPEL lista!! NEW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
OPELESEK FIGYELEM!
Uj lista indult az iment.
A neve: MOT (Magyar Opelesek Tomorulese).
Celja: Az Opel tulajdonosokat egymashoz kozelebb hozni, legyen az hataron
beluli vagy azon kivuli, a lenyeg hogy beszeljen magyarul az illeto. A
listan minden tema megengedett ami opellel kapcsolatba hozhato. Nem
moderalt, de keretik az etika alapszabalyait azert betartani. Minden
beerkezo level azonnal postazasra kerul, igy az informacioaramlas nagyon
gyors is lehet.
Tulaj: :-)) en.
Probaljuk ki, hatha bevalik a kozeljovoben. Nem kerul semmibe, csak iratkozz
fel a mailto: cimen.
Lehet tovabbadni az infot masoknak is. :-)
Udvozlettel, minden jot:
MyChroLesLie (ICQ: 76225193)
mailto:
|
+ - | SEAT Ibiza venni, vagy nem venni? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
6-700 eFt koruli osszegert szeretnek autot venni. Egy Seat Ibiza
Chroma 1992-es 1.2 benzines hengerenkenti befecskendezeses Porsche Systemes
kocsit neztem meg amit 650-ert lehet elhozni. Egy koccanas miatt ket
helyen egy kicsit rozsdasodik. Mi a velemenyetek?
Attila mailto:
|
+ - | Paks + Csernobil, dizelmotorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv radioaktiv HIX-autosok!
Paks: biztonsagi okokbol vannak tartalek dizel-generatorok, amelyek
aramkieses (eromuben aramkimaradas???) eseten lepnek uzembe.
Ezek Pielstick gyartmanyu, 2000Le-es, ha jol emlexem 15-30sec inditasi
ideju motorok. Kepzeljetek el, a gyors inditas miatt ezekben allandoan
meleg viz es olaj aramlik, ezzel csokkentve a beinditasukhoz szukseges
idot. A gyors inditasra azert van szukseg, mert ok (az altaluk hajtott
aramfejlesztok) latjak el a szekunder kori keringetoszivattyukat a
mukodesukhoz szukseges arammal.
1percen belul kepesnek kell lenniuk __teljes_terhelessel__
mukodniuk!
Csernobil: a biztonsagi berendezesek mukodesehez szukseges
generatorokat akartak tesztelni, arra voltak kivancsiak, hogy a
lassulo turbinak kepesek-e a szukseges energiat leadni, amig a tartalek
dizel-aggregatok atveszik az eromu belso aramellatasat.
Emiatt kikapcsoltak az __osszes__ biztonsagi berendezest.
Nem jott be... ...ez a kiserlet. :-(((
--
Udv
Levente
|
+ - | Moderalas: listan, orszaguton (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
Javasoltam HIX-Jozsinak a moderalas bevezeteset, ma estetol a
mindenkibe gyarilag beepitett verzio fog mukodni. :-))))
Amikor az osszel es a napokban javasolltam az autospenzek ellenorzott
autos celokra forditasat, nem tamogattatok(flameszagu leveleket kaptam).
Most, amikor VD kifejti allaspontjat, ot tamadjatok.
Lehetseges megoldasok:
- huzunk VD-nek strigulat, tovabba: attrib VD +r (+h)
- odahatunk tobbfele modon, hogy az altalunk mindenfele modon
kifizetett penz egy resze a BIZTONSAGOS kozlekedesre forditodjek. Az,
hogy az egeszegugyre, stb. kell a penz reszleges populizmus, ugyanis
a kozlekedes nagyobb kockazati tenyezo, mint pl. az infarktus (tobben
halnak meg baleseteben!)A megelozes legalabb akkora jelentosegu!!!
Mit ertek biztonsagos kozlekedes megteremtese alatt???
- a szabalyok esszeru alkalmazasat, modositasat
itt nagyon fontos a korrupciomentes megvalositas(pl.pontszam), amit
pl. a buntetesi tetelek nyilvanossagra hozasaval lehetne megoldani,
- gyorshajtok, szabalyszegok korekt kiszureset
- ellenorzes "europai" modjanak megteremteset
pl. radarlada, mozgo trafipax, videos rendorjaror, stb.
- az utak biztonsagossa tetelet
pl. M0 kozepso elvalasztasat.. :-)
- az utakon kozlekedok "neveleset", oktatasat
pl. a HIX-auto "egyesulet" kedvezmenyesen igenybe vehessen "tagjai"
reszere biztonsagtechnikai tanfolyamot pl.a Hungaroringen.
Ezek az 5letek csak kiragadottak a lehetosegek kozul, soknak
megvalositasanal nem a penz a legfontosabb, hanem a szemlelet
megvaltoztatasa! A jatekszabalyok azert vannak, hogy csokkentsek a
lehetseges kockazatokat, minel kevesbe keletkezzenek balesetek.
--
Udv
Levente
|
+ - | tenyek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az uttest a jarmuveke ez teny, az hogy
az "UTTEST AZ AUTOSOKE" teves. Ezek
a fogalmak viszont nem garantaljak, hogy
SEMMI mas ne vegye igenybe az uttestet
akarmilyen celbol. Ilyenek felbukkanasara
szamitani KELL, barmiert is veszi igenybe
az uttestet, es akar szabalyosan akar nem.
Akik a szabalyokat kitalaltak nem hiaba
talaltak ki, elet- es vagyonvedelem.
Nezzunk egy-ket peldat a "hasznalokra":
- kerekparral jozanon
- kerekparral reszegen (cikazas)
- gyermek kerekparral (cikazas)
- felnott ember gyalogosan altalaban
- felnott ember gyalogosan tudatlanul
- felnott ember gyalogosan reszegen (cikazas)
- gyermek labda utan futva
- gyermek gyalogosan tudatlanul
- lassu jarmu altalaban (<40)
- lassu jarmu nem belathato kanyarban, utan (<40)
- foleg az elozoek kivilagitatlanul IS
- tapasztalatlan sofor autoban (nincs T jel,30-230)
- tapasztalatot kepzelo sofor autoban (kodlampa, 120<)
- tapasztalt sofor autoban (tolerancia,50,80,100,120)
- tapasztalatlan sofor autoban reszegen (cikazva)
- tapasztalatot kepzelo sofor autoban reszegen (cikazva+++)
- tapasztalt sofor autoban reszegen (50,50,50,50)
- farkaskutya altalaban
- farkaskutya tudatlanul (cikazva)
- damvadak, oz, szarvas (foleg ejjel, csapatban)
... es meg sorolhatnam.
Ebbol is latszik mar, hogy az uttest resztvevoi
NEM KISZAMITHATOak, a kozlekedes "veszelyes uzem"
es ezt jelenleg is igy tanitjak, a biztonsagos
kozlekedes erdekeben az osszes resztvevonek
el kell sajatitania a szabalyokat es meg kell
tanulnia a tolerans viselkedes modszereit. A
szabalyokat itthon jarmu tipusonkent szabalyozzak,
es nem tipuson beluli fajtankent. Ha minden
resztvevo magaenak tekinti a korlatokat, a sajat
es embertarsai jol meghatarozott erdekeben, akkor
elkezdodhet az, hogy "biztonsagban" kozlekedhetunk.
Koszi a figyelmet.
Zozi
-=+ +=- -=+ http://www.extra.hu/Zozi +=-
REALITY.DAT not found. Attempting to restore Universe........
|
+ - | Reakcio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Emlitenem a KRESZ bizalmi elvet, miszerint ha en is betartom a szabalyokat,
akkor mas is betartja.
Innentol ez a megallapitas nem all meg. Ha VD nem 160-nal kozlekedik lehet
hogy lett volna ideje
lekaszalodni az utbol az osztraknak.
>>az egyenesvonalu kozlekedesben nem akadalyozhat.
>Az egesz gondolatsor egyetlen helyes megallapitasa.
SzaboZE
|
|