1. |
Re: kormany (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Nissan Szerviz tapasztalat (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
3. |
torteneti erdekesseg (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
re: omega A (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
re: mennyit eszik a porse (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Gyorsulas (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
7. |
itthon gyartott alkatreszek (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
8. |
Hajtas (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
Luaz969 (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
10. |
felni&akku (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
11. |
udv mindenkinek... (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
12. |
akku (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
Suzuki gagyi alufekni (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: kormany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Zsolesz!
>Ha olyan a kormany, amin rajta van a Lada >márkalogo, akkor a rendor
megbuntethet-e azert, >mert nem a gyarit hasznalom. Mennyire veszik be >azokat
a
mubizonylatokat?
******
Ha van mubizonylat a kormanyhoz nyugodtan felszerelheted -Lada logo nem
feltetel.
Egyebkent tolem meg soha senki nem kerte a papirost pedig latszik rajta, hogy
nem szeria.
(http://w3.sopronnet.hu/baranyap/tuning/kormany_kesz.jpg)
Ha gyarit akarsz, ott az uj Niva kormany, persze nem olcso.
(http://www.ladaclub.hu/ladatali/tali_kep_asz/images/tali_54.jpg)
Udv. Pali
http://w3.sopronnet.hu/baranyap
|
+ - | Re: Nissan Szerviz tapasztalat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szinten Nissan, szinten markaszerviz, csak kulfoldi.
Eddig ket ablakemelo motort, egy radiot es egy kilometer szamlalot kellett
rajta kicserelni (az utobbira meg most is varok, hogy megerkezzen az
alkatresz, ket honap (!) rendeles utan. A tobbi alkatreszre is honapokat
kellett varni (pl. ablakemelore egy egesz nyarat). Sajnos nekem nincs mas
valasztasom, mert a kocsi meg garancialis. Egyebkent kesz kin keserv
garancialis javitasokat is egyeztetni veluk, szinte nem mult el alkalom,
hogy nem kellett veszekedni veluk.
Szoval en nagyon eroseen javaslom, hogy jol gondolja meg ezeket a dolgokat
aki uj Nissan vasarlasan gondolkodik! En tobbet nem tennem ezt meg.
Akos
|
+ - | torteneti erdekesseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Magyarorszagon 1973. dec. 31-n 380494 maganhasznalatu szgk volt
forgalomban.
Nehany csemege az Orszagos Gepjarmuallomany cimu statisztikai
kiadvanybol (azt tapasztaltam nem csak engem erdekel :)):
foglalkozas szerinti megoszlasbol nehany adat:
egyetemi, foiskolai hallgato,eltartott: 2085 db
banyasz, vajar, csilles, robbanto: 4184
esztergalyos, lakatos, kovacs, maros, muszeresz: 20651
apolono, szuleszno, vedono: 909
muvesz (szinesz, zenesz, iro, festo, szobrasz stb.): 6672
etc.
gyartmany szerinti megoszlasbol nehany adat
BMW Isetta 250: 37, Isetta 300: 49,
Chevrolet Impala V8 (gyartasi ido nincs feltuntetve): 30, Impala six:
53, Bel Air V8: 1
Csajka: 127 db
Ford Mustang: 12 db
Skoda 1000MB: 13053
Octavia: 1423, Octavia Super: 6912, Felicia: 395
Trabant: 601: 49588, 601 combi: 8103
etc. etc.
Npal
|
+ - | re: omega A (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> tobbfele elsokerekest is ami nem az enyem volt, maj vegul vettem egy A
OMEGA-t
> . A helyzet az, hogy egyszeruen miota ez megvan, imadok vezetni(pedig
csak 115L
>E/170Nm), nehezemre esik kiszalni belole.
Foleg a hatso ulesrol, nem...? Ott aztan mindenre van hejj...
andi
|
+ - | re: mennyit eszik a porse (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Akkor a Porsche 911 Turbo a legjobb, mert az farmotoros es
>4 kerekhajtasos is. Egy olyat en is elfogadnek, aztan
>eszik, amennyit eszik.
raadasul az allitolag fajlagosan nagyon keveset eszik.
andi
|
+ - | Gyorsulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zoli!
>A Porscheval aztan soha nem tudott
>versenyezni senki, egy M5-ossel egyszer eppen partiban
>voltunk, de nem tudott lehagyni, csodalkozott is a bent
>ulo aranylancos tag rendesen.
Haveromnak volt meg tavaly egy 944S. 3000-es 4 hengeres
motor. Nagyon szepen megcsinalta, vett ra 17-es gyari
Porsche felniket, meg atrakatta ra a 968-as hasolampait,
stb, tehat nagyon szep volt az auto. Az most 1 par honapja
eladta. Na szoval vele gyorsultunk meg tavaly. 1-2-ben nem
sok kulonbseg volt, de harmasban mar eleg szepen kezdett
lemaradni.
A turbo biztos jobb, mint a sima 944S, de azert az M5 az
M5. Meg a pilotan is sok mulik. Igaz en nem szoktam
gyakorolni az allorajtot, mert nem tesz jot a valtonak meg
a kuplungnak, a hatso guminak aztan meg plane nem, de azert
annyira nem lehet .
Majd egyszer gyorsulunk, mert kivancsi vagyok, ha benne
vagy.
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | itthon gyartott alkatreszek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egyaltalan mi keszul meg Magyarorszagon az autokhoz ?
Feri
Mintha a Momo kormanyokat is itthon gyartanak...
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | Hajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Gondolom, egy negykerekhajtasu szemelyautonal is ekkora
>lehet a kulonbseg.
Ja, mar sokan zengtek odakat a 4 kerekhajtasrol. Nekem meg
igazan nem sikerult kiprobalnom de nem szeretnek
vitatkozni, valoszinuleg a 4 kerekhajtas elonyosebb, mint a
2. Ambar van 1 ismerosom, aki turaautobajnoksagokon
versenyez (hogy hogy nem epp BMW-vel), es szerinte szaraz
uton nem veheto eszre a kulonbseg. Ezt mondjuk meg tudom
erteni:))). Vizesen meg hoban tuti jobb a 4x4.
Azert egy Imprezat vagy Mitsu Evo6 ott mozoghat a szeren.
Egy haveromnak van egy Mazda GTX 1.8 turbo 4x4. Most hogy
leesett a ho allitolag minden nap hajnali 4-ig nyomtak kint
a helyi erdokben, meg altalaban minden elerheto helyen,
ahol ki lehet hasznalni egy 4 kerekes auto es a ho
kapcsolatabol adodo elonyoket. Mostmar majd en is elmegyek
veluk, mert allitolag nagy buli. Sokan jarnak igy ki hoeses
utan ugy hallottam.
Udv,
Vaddiszno
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | Luaz969 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia rr, szia HA!
irtad tegnap, hogy volt ilyen
(Luaz969) gepe korabban.
Meselnel rola kicsit? Lehet hogy en vagyok tul fiatal,
de nem ismeros ez a marka.
Koszi,
Peter
Thalia RT
=====
Ne igyal, amikor vezetsz! Meg nekimesz valaminek és kilottyen a pia!
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Send FREE video emails in Yahoo! Mail!
http://promo.yahoo.com/videomail/
|
+ - | felni&akku (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Azt hiszem irtam mar, hogy itt Fehervaron is gyartunk alufelni. Igaz csak
kamion, treler meretben (19,5"-22,5"). Az ALCOA a kovacsolt/hokezelt kerek
mellett tette le a garast. A hokezeles miatt igenis lehet szivosabb,
rugalmasabb, teherbirobb, mint egy lemezfelni v. ontott alufelni. Errol,
mint Virag elvtars mondta, nem nyitok vitat, kerlek higgyetek el. Tobbek
kozott a Speedline is gyart ebben a meretben, de ontott felnit, errol csak
annyit, hogy ugyanakkora terhelhetoseg eseten nehezebb az ontott kerek a
kovacsoltnal. Es egy nagyon fontos dolog: nalunk az ismeretlen vevo is
ugyanolyan kivalo minosegu felnit kap, mint a Daimler-Chrysler, MAN, VOLVO.
Egy kamionnal, ahol mint tudjuk nem 4 kerek az altalanos, konnyen
megsporolhato a kovacsolt felnivel akar 200-300 kg onsuly is, vagyis
ennyivel tobb hasznos terhet szallithat x100 km tavolsagra. Meghozza az
arat. Ugy erzen szemelyautonal ezek masodlagos ervek, inkabb a kinezete
szerint valasztanak felnit a tulajok.
A regi akku helyett be lehet tenni egy-ket(harom?) merettel nagyobbat, de
tenyleg kell a nagyobb tarolo kapacitas? Miert? Megnott az inditomotor
aramfelvetele? Kek szinu reflektor izzok vannak elol? 2x30W a hifi teljes
hangeron (2 tompitott tobbet eszik)?
Felre a trefat, nekem is lemerult most telen, de ennek prozai oka van: ovi,
munkahely napi legalabb 4x hideginditas 3-6 km utakkal + tompitott+szellozo
venti 3-4 fokozat+szelvedofutes. Nana, hogy nem tolt a generator rendesen
(az, hogy elalszik a visszajelzo meg nem jelenti azt, hogy feltoltodott az
akksi, csak azt, hogy toltodik). Rajtam nem segit a nagyobb akksi sem, az
csak +3 nap mulva adna be a kulcsot, radasul tovabb tart feltolteni.
Most mit csinaljak: ott dolgozom, ahol elek.
Peter
|
+ - | udv mindenkinek... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
tud valaki M.o.-on VW Polo klub letezeserol ??
megkoszonnem, ha valaki felvilagositana errol
level maganba
koszi
skywalker
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp.
|
+ - | akku (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Jozsef,
>Toltott allapotban egy nap allas utan: 12,7 V
>Ha megprobalom tolteni nem megy 13,5 V fole (tolteskozben), kb. 160
mA ar
>ammal "tolt".
>A pezsgest nem eri el 4-5 ora toltes utan sem.
>Ha a toltest megszakitom 1-2 ora alatt ismet 12,7 V - ra sulyed vissza.
Ezek eddig nagyon is normalis ertekek, ezeket nezve meg jo is lehet az aksi.
Azt kene leginkabb kiprobalni, hogy feltoltes utan rakapcsolod a lampakat
(es bekapcsolt lampak melett mersz). Nem illene nekei bezuhanni 11volt ala
(csak a normal tompitott fenyre gondoltam nem kell kodlampa meg tufenyszoro
stb). Ha bezuhan akkor mar nem az igazi, ha viszont nem akkor az onindito
kornyeken kene kicsit korulnezni, lehet hogy csak egy kis atmeneti
ellenallas. Inditaskor akkora aramok folynak, hogy par ohm is szep
feszultsegeket kepes pottyantani.
Udv
Shake
|
+ - | Suzuki gagyi alufekni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csaba,
ezt:
"Kis meretben gyartanak gagyi felniket is, azt hiszem a Suzuki
gyari felnijeit."
mire alapozva mondod?
Attila
|
|