Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 2890
Copyright (C) HIX
2004-05-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Re: Re: NFSU magyarosítás (mind)  3 sor     (cikkei)
2 Re: Re: Re: Re: NFSU magyarosítás,egyéb kodok (mind)  3 sor     (cikkei)
3 Re: Re: Syberia 2 vegigjatszas (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Re: Syberia 2 (mind)  8 sor     (cikkei)
5 Re: Re: Re: silent hill 2 vegigjatszas magyarul (mind)  119 sor     (cikkei)
6 Re: Re: Syberia 2 vegigjatszas (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Re: Re: Re: NFSU magyarosítás (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Köszönném ha elküldenéd a magyarosítást.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pc4.berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu)
+ - Re: Re: Re: Re: NFSU magyarosítás,egyéb kodok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nagyon megköszönném a magyarosítást!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pc4.berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu)
+ - Re: Re: Syberia 2 vegigjatszas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Na hali, segítek neked :o)
Menj be a temmplomba és a bal oldali képet dörzsöld meg a kefével (amit a vödör
ből lehet kivenni). Ezután látni fogod a gyertyák felgyújtásai sorrendjét 
illetve képét. Menj vissza toronyba, a többi már gyerekjáték.
Ha valamiben tovább elakadsz, csak írj bátran. Zsolt

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 160.212-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re: Syberia 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hat a vonatot csak ugy tudod behajtani ha beszelsz oszkarral a vonatbann , es o
daadod neki a yukol maszkot amit a spirit woman's cave bol vettel fel majd a ba
rlang elott levo ket yukol emberkevel is beszelsz(oscar,help);asztan odamessz a
 vonat ele es feltekered a kotelet, asztan menj egesszen az allomasig es tekert
esd fel a kotelet a jobb lever- karral...asztan beszelj megegyszer oszkarral (h
earth) es menj vissza hanshoz...ott ujjabb kaland var read..

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: veresi.topnet.ro)
+ - Re: Re: Re: silent hill 2 vegigjatszas magyarul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Silent Hill 2 Gaming Guide

Kiadó: Konami
Fejlesztő: Creature Labs


A megérkezés
James Sunderland felesége már három éve meghalt, ennek ellenére levelet küldött
 a férjének, melyben találkozóra hívta. A helyszín Silent Hill, a csendes kisvá
ros, ahol ők ketten igazán boldogok voltak a múltban. Az idilli pihenő
;hely azonban az évek során alaposan megváltozott, mostanra sűrű köd 
lepte el az utcákat, melyek teljesen elnéptelenedtek. 
A parkoló autóból vegyük ki a térképet, majd a lépcsőn lefutva keressük me
g a temetőt. Eltévedni nem tudunk, az út egyenesen odavisz. A sírok közt t
alálkozunk az első emberrel, Angelával, aki az eltűnt szüleit jött fe
lkutatni. Távozzunk a kijáraton át, majd fussunk el Silent Hillbe. A vérnyomoka
t követve szembekerülünk az első zombival, akit a fahusánggal kell ártalma
tlanná tennünk. Az építési területen talált rádió mindig legyen bekapcsolva, ha
ngos sercegéssel jelzi, ha szörny kerül a közelünkbe. A Martin utca legvégén he
verő hulla mellett találjuk meg az első kulcsot, ez nyitja a Woodside
 apartmant, melynek a bejárata a Katz utcáról nyílik.

Woodside apartman
A bejárat mellett közvetlenül megtaláljuk a ház térképét, ez sokat segíthet a t
ájékozódásban. Az egyik legfontosabb felszerelési tárgyunkat a második emelet 2
05-ös szobájában találjuk meg egy próbababán. Az elemlámpa nélkülözhetetlen a s
ötét helyiségek felderítésében, egyelőre az elemek miatt sem kell aggódnun
k. A harmadik emeleten a rácsok mögött egy kulcsot veszünk észre, de egy sz!
7;ke kislány az utolsó pillanatban megakadályoz a megszerzésében. A 301-es szob
ában találjuk meg az első komoly lőfegyverünket, egy pisztolyt. Érdem
es azonban az egyszerű zombikat a husánggal agyonverni, a lőszerkészl
et meglehetősen korlátozott a játékban. Térjünk vissza a második emelet 20
8-as szobájába (a rács mögött álló piramisfejű szörnyre ne pazaroljunk l&#
337;szert, őt később intézhetjük el). E lakás egyik polcán újabb kulc
sra bukkanunk, ez nyitja a 202-es ajtót. A hálószobában furcsa, zöld váladék sz
ivárog a falon lévő lyukból, valaki !
ide rejtette el a következő kulcsot (Clock key). Az óra a 208-as szobában 
található, a kulccsal nyithatjuk ki az ajtaját. Az időt állítsuk be 9 óra 
10 percre, majd a kattanás után toljuk el az óraszekrényt. Másszunk át a lyukon
, megérkeztünk az épület másik részébe. A harmadik emeleten megtaláljuk a kislá
ny által félrerúgott kulcsot (Fire Escape Key), ráadásul a 307-es szobában ismé
t összefutunk a piramisfejű élőhalottal. A szekrényből vegyük fe
l a kulcsot (Courtyard Key), majd menjünk le az első emeleti folyosóra. En
nek végén találunk egy karton dobozos üdítőt, tartsuk meg mindenképpen. Ke
ressük meg azt a bejárati ajtót, amelyen először bementünk az épületbe. Az
 első emeleten a lépcső mellett található a szemétledobó, ide dobjuk 
bele az üdítőket. Az udvaron keressük meg a szemétledobót, majd szedjük fe
l a kiesett pénzérmét (Old Man Coin). Olvassuk el az újságot, majd a Courtyard 
kulccsal nyissuk ki a bejárati ajtóval sz!
emben lévő ajtót. A hátsó udvarra jutunk, az itt találha!
tó medence közepén lévő babakocsiból újabb pénzérme kerül elő (Snake 
Coin). A 101-es szobában újabb élőlénybe botlunk, ő Eddie, a kissé za
vart elméjű hobó. Egyelőre ne foglalkozzunk vele, később épp elé
g bajt okoz. A második emeleten a Fire Escape kulccsal kinyithatjuk az utolsó z
árt ajtót, ezen keresztül juthatunk át az új lakónegyedbe. 

Blue Creek apartman
A 203-as szoba WC kagylójába valaki egy tárcát rejtett el, mely a szomszédos sz
obában lévő páncélszekrény kódját rejti. Könnyű, illetve normál nehéz
ségi fokon hagyományos arab számokat kapunk, hard módban azonban római számok j
elzik a pontos kombinációt. 
Példa: 2>>3<<X4>>VV2 
Ilyenkor állítsuk be a kettest, majd visszafelé tekerjük el a hármasig, majd el
őre a 14-esig, majd ismét visszafelé a 12-esig. Siker esetén a széf kinyíl
ik, és rengeteg lőszert kapunk a fegyverünkhöz. Ehhez az új helyszínhez is
 találunk térképet az egyik lépcsőházban, ne felejtsük ott. A 109-es szobá
ban ismét találkozunk Angelával, aki hatalmas konyhakést szorongat a kezében. B
eszéljük le a szándékáról, majd a távozása után vegyük fel a földön heverő
 harmadik érmét (Prisoner Coin). A három érmét a 105-ös szobában lévő szek
rényen kell használni, az érméket a megfelelő sorrendben a lyukakba téve t
árhatjuk fel a rejtekhelyet. 
A megoldás: Easy (Old Man-1, Snake-3, Prisoner-5), Normal (Old Man-2, Prisoner-
3, Snake-5), Hard (Old Man-2, Snake-4, Prisoner-5)
A jutalmunk Lyne lakáskulcsa, mely nem más, mint a 209-es szoba. Az erkélyen ke
resztül átjuthatunk a szomszédos szobába, ahol megtaláljuk a lépcsőház kul
csát (Apartman Stairway Key). Az ajtó mögött vár az első igazi ellenfelünk
, egy piramisfejű zombi. Megölni nem tudjuk, de elegendő golyót belée
resztve (kb. három-négy teli tár, nehézségi szinttől függően) elmenek
ül. Nagyon vigyázzunk arra, hogy ne kerüljünk a közelébe, egyetlen csapás a kar
djától alaposan leszedi az életerőnket. Fussunk a szoba sarkába, ott tüzel
jünk rá addig, míg a közelünkbe nem ér, majd fussunk át a legtávolabbi sarokba.
 Ezzel a módszerrel sérülés nélkül megúszhatjuk a kalandot. Egészen addig kell 
ezt a játékot űznünk, míg meg nem szólal egy sziréna, melynek hangjára a s
zörnyeteg visszavonul. A lépcsőt elborító víz a távozása után gyorsan viss
zahúzódik, a szabaddá vált ajtón keresztül juthatunk ki ismét a szabadba.

Silent Hill
A térképet megnézve rájövünk, hogy teljesen új városnegyedben vagyunk, innen cs
ak néhány utcányira található a Rosewater park, ahová igyekszünk. Útközben ismé
t találkozunk a szőke kislánnyal, de megint nem sikerül vele értelmesen ko
mmunikálni. A parkban a volt feleség hasonmásába, Mariába botlunk. A lány rette
g az élőhalottaktól, ezért hozzánk csapódik. Vigyázzunk a testi épségére, 
mert ha meghal, akkor nekünk is befellegzett. A park mellett a Lakeview hotel v
olt James és Mary kedvenc helye, ide azonban még nem tudunk eljutni, mivel a hi
dat valaki lerombolta. A híd mellett fekvő hullánál lévő üzenet a bow
lingterembe irányít minket. Itt ismét találkozhatunk Eddie-vel és a kislánnyal,
 de a szöszke ismét egérutat nyer. Kövessük a lányt Mariával a bowlingterem mög
é, majd a sztriptízbáron keresztül jussunk el a kórházba. 

A kórház
Vegyük fel a kórház térképét, majd menjünk fel a második emeletre. A női ö
ltözőben újabb fegyverrel gazdagodunk, a sörétes puska közelharcban kiváló
an alkalmazható, akár több ellenféllel szemben is. A puska mellett még egy játé
kmaci is található a szobában, ennek a karjából remek kis horgot bányászhatunk 
ki. A férfi öltöző szekrényében lógó véres köpeny zsebében újabb kulcsot (
Examination Room Key) találunk, ez nyitja a vizsgálót az első emeleten. Az
 orvosi pihenőben, a falon lévő üzenő táblán találunk egy kódot,
 mely a számkóddal lezárt ajtót nyitja a harmadik emeleten (Easy, Normal: 7335,
 Hard: 1328). A fénymásolóban újabb kulcsot találunk (Purple Bull Key), erre ké
sőbb lesz szükségünk. A második emeleten keressük meg a hármasszámú vizsgá
lót, s ott alaposan vegyük szemügyre az írógépet. A festékszalagról leolvashatu
nk egy új kódot (a kód minden játékban más), jegyezzük meg. Az M2-es szobában ú
jabb kulcsra bukkanhatunk (Lapis Eye Key)!
, tegyük zsebre. Az S3-as szobában Maria nem bírja tovább, teljesen kimerülten 
ledől az ágyra. Hagyjuk nyugodtan pihenni, de előbb az éjjeliszekrény
ről vegyük fel a tetőkulcsot (Roof Key). Menjünk fel a tetőre, m
ajd örüljünk annak, hogy ép bőrrel m

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: veresi.topnet.ro)
+ - Re: Re: Syberia 2 vegigjatszas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A gyertyakat bizonyos alakzatban meg kell gyujtani. Ahhoz, hogy
tudd milyen ez az alakzat valahol fell kell szedned egy kefet, es a
templomban, ahol a kolostor fopapjaval beszelgetsz a bal
(asszem) oldali abran kell hasznalni a kefet.

A vegen viszont en is elakadtam. Ha tudja valaki hogy kell a vonatot
bevontatni a youkolok barlangjaba, vagy hogy  hogy lehet Hanshoz
bejutni, az irjon pls.

puskasis

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: caracas-0305.adsl.interware.hu)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS