1. |
Re: sendmail (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
Felbontas allitas (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
3. |
Kor, ellipszis, ... rajzolok (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Legtoporodotebb GUI (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
advapi32.dll (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
6. |
win api hozzaerto kerestetik (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: hangero + mixeles... (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
8. |
MMX utasitaskeszlet (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
9. |
kerdesek (felbontas, meg audio) (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: sendmail (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Koszonom mindenkinek a sendmail-es kerdesemre adott valaszokat!
Most mar szepen SMTP-zik a levelkuldo unit-om egy socket-en keresztul, es
ennek mukodnie kell winsock-kal is.
Kozben beleakadtam egy problemaba: Sikerult mar valakinek felhasznalni a
freePascal ssockets unitjat (ket s-sel!)? Nekem mar a demok is elszallnak
a linkelesnel...
Ha valakit erdekel a levelkuldo unit, szivesen elkuldom! :)))
bye://guci
A hiszterikus integrator
www.gucinet.net
|
+ - | Felbontas allitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> 1. Bizonyara tobben is megfigyeltek mar, hogy nehany jatek idnitasakor
> megvaltozik a kepernyo felbontasa, kilepeskor meg visszaall az eredeti. El
> lehet ezt erni Delphiben? Ha igen hogy? Ha nem, akkor milyen programozasi
> nyelvben oldhato meg?
Ezt nem en irtam, de mar nemtom ki...
PROCEDURE tForm1.enumDisplay;
// Display modok felderitese
var
i : Integer;
DevMode : TDeviceMode;
;
Mindegyik felbontas kap egy szamot, ami persze minden kartya+monitor
kombinacion mas es mas, ezert kell enumeralni. Es akkor
setDisplay( nr );
egy valasztott mod beallitasa.
Ezt persze nem veszi eszre a tobbi prg (taskbar sem), szolni kell nekik.
>2. Hogyan lehet egyszerre tobb audio anyagot lejatszani (Pl egyszerre ket
>mp3-at vagy wav-ot)? Es hogyan lehet ezek hangerejet szabalyozni?
DirectSound kornyeken kell keresni...
Ket mp3-at ket winamp-pal. Vagy egy linux-szal :)))
bye
|
+ - | Kor, ellipszis, ... rajzolok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Coders!
Szugsegem lenne kor, ellipszis (koriv) rajzolokra.
Mindenfele megoldas erdekel (ASM, C, PAS, ...).
Ha vkinek van peldaprogija kuldje el nekem es a coderre.
Olyan kodreszleteket varok, amelyekkel hezagmentesen
lehet a kor (ellipszis, ...) pontjait megrajzolni.
udv.: XiX/PsychoMix
|
+ - | Legtoporodotebb GUI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Coders!
Melyik a legkissebb GUI (lehet nem X Win. tipusu is)???
Lehetoleg forkodban is hozzaferheto.
udv.: XiX/PsychoMix
|
+ - | advapi32.dll (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok!
a fent emlitett dll-ben van egy GetUserName(
LPTSTR lpBuffer, // address of name buffer
LPDWORD nSize // address of size of name buffer
);
fuggveny, de ha Borland C bol v. Delphibol meghivom, akkor
EAccesViolation hibat kapok!! Miert?
Csak 2000 alatt tudtam kiprobalni! Ott valami mas kell?
egyebkent a helyi halon levo gepeket hogyan lehet megkapni? marmint a
gepneveket?
es hogyan lehet csetelo kommunikalast csinalni anelkul hogy akarmelyik gep
is .. server lenne?
tehat ha egy gep kuld, akkor azt mindenki megkapja?
UF-t ismeritek? Kb. annak a megvalositasa erdekelne....
nem akarok egy gepet szervernek titulalni es a tobbi oda kuld az meg
szetszorja....
hogyan lehet? mi az elmelet?
help, info, link... barmi johet!!!
elore is koszi!!!
BYE! sTenYa
_____________________________
ICQ: 42135749
|
+ - | win api hozzaerto kerestetik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok!
keresnek valakit, aki eleg jol ert C nyelven (ismeri a Borland C-t) es
erti a windows lelkivilagat, hivasait, meg minden jartas a psdk-ban, es
tudna segiteni neha-neha emilben valaszolgatni nekem, kezdo, buta
kerdeseimre!
mindenki segitseget orommel es szivesen fogadom, majd meghalalom :)
maganba irj pliz:
koszi!
BYE! sTenYa
_____________________________
ICQ: 42135749
|
+ - | Re: hangero + mixeles... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi HIX CODER!
HC> 2. Hogyan lehet egyszerre tobb audio anyagot lejatszani (Pl egyszerre ket
HC> mp3-at vagy wav-ot)? Es hogyan lehet ezek hangerejet szabalyozni?
HC> A valaszokat elore is koszonom.
nos... eloszor mondom a hangerot... szoval a hang mielott kimenne
a hangkartyara, elotte (sztereo, 16bit eseten) elojeles word (integer)
parokbol all... (sztereo 8bit eseten elojeles byteokbol, 16 bit mono
eseten integerekbol, 8bit mono eseten elojeles byteokbol)
ezek az integerek lesznek a hangkartyaban voltta alakitva... amiket
a hangszoro majd elektromagnesessegge alakit, amik vegeredmenyben
behuzzak, (negativ eseten kitoljak) a papirt... tehat minel nagyobb
a szam, annal nagyobb lesz az aram, amit a hangkartya general, annal
nagyobb lesz a magnesesseg, es annal jobban be lesz huzva a papir...
ha gyors egymasutanban valtakozik ez az erosseg, akkor a papir rezegni
fog, tehat letrejon a hang... ha ezt tudja valaki, akkor a valaszok mar
magatol ertetodoek:
ha mondjuk a hanerejet a felere akarjuk levenni, akkor a kikuldott szamokat
elojelenesen el kell osztani kettovel.. igy fele lesz a kialakulo rezges...
ha 10% ara akarjuk levenni a hangerot, akkor el kell osztani 10-zel a szamokat.
..
ha 13.5 szazalekara akarjuk venni a hangerot, akkor a szamok 13.5% at kell
kikuledni a hangkartyara...
persze, ha a teljes hangerot akarjuk csokkenteni, akkor jo megoldas lehet
a hangkartyan vagy a master, vagy a wave hangero csokkentese is, de ha
ezt a hangot kesobb mas hangokkal mixelni is akarjuk, akkor kenyetlenek
vagyunk magunk megirni ezt a tenyleg egyszeru kodot, ami vegigrohan a
kikuldendo adatokon, es veszi azok valahany szazalekat....
a mixeles is rendkivul egyszeru... itt utanlenk azokra a homalybaveszo
fizika orakra, amiket talan meg nyolcadik elemi osztalyban megtartottak,
es a hangrol, mint rezgesrol, es neadjisten az interferenciarol beszeltek...
no ebbe mindenesetre nem mennek bele, mert nem a szakterulemtem, es mert
nekem is kicsit homajos mar a dolog, de a lenyeg, hogy ha ossze akarsz
mixelni ket csatornat, akkor azt ugy teheted, hogy vegigrohansz az elemein,
(16bit sztereo-->2 elojeles word, stb) es azoknak az atlagat veszed...
tehet kiveszel egy wordot az egyik csatibol, egyet a masikbol is, azokat
osszeadod, es elosztod kettovel, es az eredmeny lesz az osszemixelt hang...
persze ha csak ket csatornat akarsz mixelni, akkor azt is megteheted, hogy
az egyik csatorna megy a bal, a masik a jobb hangszoroba... ha ez zavaro,
vagy tobb csatornarol van szo, akkor bizony ezt az egyszeru kodot is meg
kell irnod...
tovabbi jo kodolast... Mc
|
+ - | MMX utasitaskeszlet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Lista!
Tud valaki egy jo linket az MMX utasitaskeszletre? Byte kod, egyebek.
Reszletes kellene.
EIK && udv From:, a grafikatlan
|
+ - | kerdesek (felbontas, meg audio) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
> 1. Bizonyara tobben is megfigyeltek mar, hogy nehany jatek idnitasakor
> megvaltozik a kepernyo felbontasa, kilepeskor meg visszaall az eredeti. El
> lehet ezt erni Delphiben? Ha igen hogy? Ha nem, akkor milyen programozasi
> nyelvben oldhato meg?
Hogy milyen komponenssel lehet elerni, arrol fogalmam nincs (bar en a
Delphi-X korul keresgelnek), de mivel azert a Delphi megiscsak valami
fejleszto eszkoz meg lehet csinalni.
A helyedben egy win32 api leirasban a ChangeDisplaySettings korul
nezgelodnek. Ez a winapis. Emellett jo moka meg a DirectX, a jatekok ezt
hasznaljak, mivel ez nagyobb szabadsagot ad, ehhez meg a DirectX doksit
tudom javasolni (ez utobbi esetben a DirectX DirectDraw objektumanak
SetCooperativeLevel es SetDisplayMode metodusait zargatnam)
> 2. Hogyan lehet egyszerre tobb audio anyagot lejatszani (Pl egyszerre ket
> mp3-at vagy wav-ot)? Es hogyan lehet ezek hangerejet szabalyozni?
> A valaszokat elore is koszonom.
1. nekiallsz, es kezzel mixeled a dolgokat, remek talalmany, kicsit talan
strapas, de ha rakeresel, nem olyan nehez.
2. toltesz valahonnan egy normalis audio-rendszert (pl fmod) es azt
megfelelo parameterekkel hivogatod.
Ebbol mar talan neki tudsz indulni. Bar biztos valaki majd jol megdobal
kulonbozo komponensekkel, attol hulyul a nep...
FooLman/United Force
|
|