1. |
proxy programozas... (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
MS-VC++ kerdesek (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Re:*char[] hasznalata (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Kulso JS? (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
5. |
re Anchor-ra ugras frameseten belul (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: *char[] hasznalata (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
7. |
Ho"me'ro" (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Gumicsont (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: DirectX (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
|
+ - | proxy programozas... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy rovid kerdesem lenne, hatha van valakinek ezzel kapcsolatos
tapasztalata...
felhasznalonev/jelszo parossal azonositasra kepes proxy programozas lenne
a kerdes.
A sima proxy programozasa megoldott, illetve az elve is ismert, de a
felhasznalot kezelo proxy protokollja es mukodesi elvet nem talaltam
sehol. Tudtok valami kiindulasi alapot?
Koszi:
Jozsi
|
+ - | MS-VC++ kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Most kezdek ismerkedni a Microsoft Visual C++ 5.0-val,
es volna par kerdesem egy egyszeru Windows alkalmazas
keszitesevel kapcsolatban. Hatha fel tud valaki
vilagositani:
1. Hogyan lehet 16 szinu kuzort hasznalni? Mert nekem
csak monokromot sikerult eloallitanom. :(
2. Egy kozonseges TextOut fuggvennyel kiiratando szoveg
jellemzoit hogyan lehet beallitani? Pontosabban azt,
hogy ne BOLD legyen... :)
3. A MaskBlt fuggveny azert nem mukodik, mert nincsen
implementalva Win9x ala? :?
4. Ez inkabb csak erdekes, nem elet-halal kerdes. Szoval
miert kapok egy warning-ot rogton a 3. programsoromra,
hogy 'macro redefinition', mikor a vak is latja, hogy
errol szo sincs.. :) Raadasul ha release-t forditok,
akkor minden ok. Ki erti ezt? :)
Elore is koszonom a segitseget.
Udvozlettel,
Zal
|
+ - | Re:*char[] hasznalata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Kukocs!
A függvényed *char[ ] paramétere egy olyan tömb, ami char-ra mutató
pointereket tartalmaz. Ami egyébként equivalens ezzel: **char.
Ezért nyilván valahol lennie kell a három stringnek:
char a[DEF_LEN];
char b[DEF_LEN];
char c[DEF_LEN]; // de persze lehetnek dinamikusan foglaltak is
A tömb, ami a stringek nulladik karaktereiknek a pointereit - azaz a
stringek címét - tárolja: ( Huuuha :)) )
char para_tomb[PAR_TOMB_LEN]; // ez is lehet dinamikus
És valahol az értékadás:
para_tomb[0] = a; // ez ugyebár az indexelo operátor elhagyásával a tömb
címét jelenti.
para_tomb[1] = b;
para_tomb[2] = c;
Ezzel a három string kezdocíme rendre a paraméter-tömb 0, 1, 2-ik helyén
tárolodik.
Remélem segített.
További jó programozást.
Robi
---
E-mail:
ICQ: 96586562
Egyszer volt, hol nem volt, az operacios rendszeren is tul...
---
|
+ - | Re: Kulso JS? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<SCRIPT language=JavaScript src="eleresi ut.js"></SCRIPT>
a BODYban
Fuggvenyekben kell megirnod a szkriptet es maris hivhatod meg.
NagyI(Sze'kelyudvarhely)
|
+ - | re Anchor-ra ugras frameseten belul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szenvedek itt egy oldallal, es az Istennek nem akar sikerulni: van egy
>alap oldal, es onnan akarok egy framesetes oldalra ugrani ugy, hogy a
>jobboldali frame bizonyos resze latszodjon, ne az eleje. Ha azt az
>oldalt hivom meg, ami csak a framesetet tartalmazza, akkor a frame-ek
>eleje latszik... Lenne valakinek tippje, mit kene csinalnom?
Konyvjelzo hasznalataval.
<A NAME="a"></A> oda ahova akarsz ugrani
<A HREF="sajatut.htm#a">sajatlink</A> amivel oda fogsz ugrani a #konyvjelzo
a fontos.
NagyI(Sze'kelyudvarhely)
|
+ - | Re: *char[] hasznalata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Van egy fuggvenyem, aminek *char[] parametert var, es ilyet kellene
>csinalnom *char -okbol! Tehat 3 db stringet tarolok *a, *b, *c -ben, est
>ezeket kene belehelyezni a *char[] -tombbe! Probalkoztam mar egy ket
>dologgal, vagy a fordito sem ette meg, vagy egyszeruen csak nem mukodott
>a dolog! (csak az elso char* volt jo pl.)
A megoldas:
char *a, *b, *c;
char *tomb[3];
.... a, b es c valahogy megkapta a programodban az erteket
tomb[0] = a; // Ezzel ugyanoda mutat tomb[0], mint "a".
tomb[1] = b;
tomb[2] = c;
Megjegyzes:
Mind a, b, c, mind pedig a tomb valtozo elemei pointerek,
amik egy-egy memoriateruletre mutatnak. Ezeket a memoria teruleteket
neked kell korabban lefoglalnod, hogy hasznalhasd. A foglalas tortenhet
forditasi idoben, azzal, hogy a, b, c letrehozasakor egy-egy katakterlancot
rendelsz hozza, pl.:
char *a = "a katakterlanc";
Szinten forditasi idoben foglalhatsz egy karaktertombot, aminek a cimet
adod a pointerednek ertekul, pl.:
char tomb1[32]; // 32 karakter tarolasat lehetove tevo tomb
char *a = tomb1; // "a" a tomb1-re mutat
Tortenhet dinamikusan, futasidoben, valamelyik memoria foglalo
fugveny hasznalataval (malloc, calloc, ...), vagy peldaul egy ervenyes
karakterlanc lemasolasaval egyutt (strdup).
Kicsit tobbet irtam, mint kerdeztel, de a kerdesed alapjan ugy tunt,
hogy a pointerekkel kapcsolatban szamithatsz meg nehany problemara :-)
Udv
Joco
|
+ - | Ho"me'ro" (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Van valakinek otlete, mikent lehet sajat proggibol lekerdezni egy Acorp
5TX52-es chipsetes alaplapban levo proci homersekletet?
Udv: Mc
|
+ - | Re: Gumicsont (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: Gumicsont ( 54 sor )
Szia!
Köszi a választ, most tul.képp. szabin vagyok és
weekendhouse-ban, csak hazaugrottam valamiért és megnéztem a
leveleim.
Tényleg nem konkrét a dolog, csak izgat, majd elmélázok
rajta. Mindenesetre köszi a választ.
Üdv, Rx
|
+ - | Re: DirectX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Mar probalkoztam directx programozassal visual C 6.0 val. De nem igazan
> ment. Nem is a directx-szel volt a baj, hanem a visual c-vel, hogy
> windowclass igy meg ugy, meg registerclass, messages, stb. szoval az
> elejet nem tudtam megirni, hogy csak siman legyen egy program ami csak
> directx-et hasznal, es semmi MFC, vagy ablakok vagy osztalyok vagy
> akarmi.
> Masreszrol meg jobban szeretem, es tudom a pascalt.
> A kerdesem az lenne, hogy letezik-e DirectX (komponens, unit, akarmi)
> Delphi (5) ala? Ha igen, hol lehet letolteni? Egyebkent erdekel minden
> egyeb mas DirectX, ami nem Visual C, mert az egy kicsit bonyolult volt.
Probald meg a http://www.delphi-jedi.org/ -ot
Projects/Delphi Graphics szekcioban
Jo kis Unitok vannak DirectX-hez es OpenGL-hez.
A windowclass igy meg ugy-ot :))) nem nagyon fogod meguszni, de nem olyan
veszes, mint amilyennek kinez. Ha konkretan erdekel a dolog Delphiben
tudok kuldeni peldakat.
udv:
-marci
|
|