1. |
Re: CHAT (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Re:DIV (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
VC++ howto... (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
4. |
Uj lev. lista (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
5. |
setjmp & longjmp (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
C++-Kerdes (Korrigalt) (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
7. |
Delphi - toolbar (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
MS Access- ujbol (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
9. |
D3D Retained Mode (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: CHAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem irt valaki Novell Netware halozatra chat programot?
Nem Novellre irtam, hanem IPX protokollra, de gyakorlatilag Novell halon
szinte mindig az (is) van.
>Mondjuk olyat, amiben OP is lehet vki.
Ez alatt meg mit ertesz?
>De ha valaki tudna nekem
>irni egyet, megkoszonnem, ugyanis egy van itt a suli serveren,
>de az nem nagy szam!
A http://prog.pmmf.hu -n a Kommunikacio rovatban az IPX/SPX protkoll
leirasanak talalsz egy ilyen chat peldaprogit, de ezzel egyszerre csak 2
ember "beszelgethet" egymassal. Ha konferencia-jellegu chat kell, akkor
legegyszerubb megoldaskent egy helyi IRC szerver letrehozasat tudom
javasolni (igaz, ez a Novell szerverre nem fog felkuszni, de ha legalabb egy
Windows-os geped van akkor mar megoldhato a dolog). Kliensek DOS es Windows
ala is nagy szamban elerhetoek. Fontos azonban, hogy ezek futtatasahoz
TCP/IP protokoll kell!
Gabor
|
+ - | Re:DIV (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > >Nincs vkinek egy olyan (tisztan 32 bites) assembly
> > >proggyja, ami tud ugy nagy binaris szamokat (>256bit)
> > >ossztani ugy, hogy a maradekot is kiszamolja?
> > Pont ezt csinalja a DIV elemi utasitas. (Ti. a hanyados mellett a
> > maradekot is eltarolja a DX ill. EDX regiszterben.)
>
>En nem vagyok igazan benne az Intel assembly-ben, de azt azert
>ketlem, hogy a div tudna tobb, mint 256 bites szamokat osztani ...
Oppp! Bocs, igazad van... Elkerulte a figyelmem a ">256bit" - en leragadtam
a "32 bites"-nel... Sorry.
Gabor
|
+ - | VC++ howto... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Most ismerkedem a Visual Studio 6.0-val,
azon belul is a VC++ - szal. Van MSDN is.
Kerdesem: Hogyan lehet egy Dialogon levo
objektumra hivatkozni egy ugyanazon Dlg-n
levo masik objektumbol? Vagy akar sajat
magara hogyan hivatkozik?
Konkretan: van 2 gomb, ha az egyiket
megtaszajtom, akkor az legyen Enabled=false;
a masik meg Enabled=true.
Addig oke, hogy letrejon egy ONButton1 esemeny
(BNClicked tortenessel), oda kellene beirni, hogy
mit csinaljon. Delphiben egyszeruen:
MainForm.Button2.Enabled:=true;
MainForm.Button1.Enabled:=false;
De hogy van ez VC++ ben? (Vagy jobb lett
volna, ha egy C++Builder-t kerek kolcson?)
Neztem az MSDN-t is, de azzal ilyen alacsony
szintre nem sikerult lejutnom, konyvre meg
nincs penzem. (Az email az munkahelyi...)
Szal' ez lenne a gond, minden segitseget
elore is koszonom!
(Olvasom a Coder-t, nem szukseges maganba... :) )
--
Üdv: Gilbert atya ~~~~ (Gilby/MKSZTSZ) ~~~~
|
+ - | Uj lev. lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Indult egy uj lev. lista,
ami a logikai jatekok programozasaval foglalkozna.
Peldaul :
tisztan strategiai : sakk, GO, dama, othello, amoba stb.
ill. keves veletlent tartalmazo : backgammon stb.
A lista temaja a lehetseges algoritmusok megvalositasa,
uj otletek kiprobalasa, tapasztalatok megvitatasa,
fejlodesi tendenciak, jelenlegi iranyvonalak stb.
Kedv csinalonak a tema gyakoribb kulcsszavai :
minimax algoritmus, alfa-beta algoritmus, horizont effektus,
gyilkos lepes heurisztika, nyugalmi allapot kereses,
iterativ melyites, megnyitastar adaptiv epitese,
aspiracios kutatas, null move, principal variation stb.
Jelentkezes : >
cimre kuldott ures levellel.
Udv ! Csaba
|
+ - | setjmp & longjmp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
A minap olvasgattam a C szabvanyt, & szembe jott velem ez a macro &
fuggveny. Valahogy nagyon nem ertem, hogy mire valok. El tudna
valaki meselni erthetoen? (Esetleg egy peldavel?
Koszi
--
Imre Palik
Microsoft Certified Angry OS Rebooter
|
+ - | C++-Kerdes (Korrigalt) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Probaltam megfejteni a kovetkezo kerdest. Edig nem
talaltam a valaszt. Van ket C++-osztaly. Az egyikben van
egy enum definalva.
///////// C++ - Code /////////////////////////////////////////////////
class A
{
public:
enum abc { a, b, c };
};
// -------------------------------------------------------------------
// Az enumot a masik osztalyban szeretnek
// is hasznalni typedef-vel. Ugy hogy a scopeot az elso osztalyra mutatom
// (A::abc) sikerul.
class B
{
public:
typedef abc A::abc;
void Laber()
{
abc a1 = A::a; // Ok
abc a2 = a; // Error
// A scopeot A:: nem akarom hasznalni mindenut
// de megis csak egyszer A ban akarom definalni az
// enumot
}
};
Martin
|
+ - | Delphi - toolbar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hogyan lehet Delphiben olyan toolbart kesziteni, amit a vegfelhasznalo
tester tud szabni? (mint pl. M$ word)
Koszonom, Viszlát.
)
|
+ - | MS Access- ujbol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Lenne egy ujabb kerdesem accessban:
Adott ket tabla, az egyik:
Ingatlan-struktura:
azonosito-n,5-indexelt
sorszam-n,5
megnev-c,10
Hirdetes-struktura:
azonosito-n,5-indexelt
sorszam-n,5
ingatlan-n,5-az ingatlan kodja van itt.
A problemam a kovetkezo egy lekerdezest kellene ra csinalni, ahol
ha egyfajta ingatlant keresek, akkor az osszes hirdetest erre a
talalatra behozza. Ja es lehetoleg a lekerdezes szerkesztovel
kellene. Ha valaki veszi a faradsagot es mintat gyart ra es elkuldi,
annak jovok egy sorrel...
Szoval, megoldasok?
Dezso ;)
-=< Light Wave forever >=-
|
+ - | D3D Retained Mode (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi All!
Két dolgot szeretnék kérdezni a Direct3D Retained
Mode-al kapcsolatban:
1. Mi miatt lehet az, hogyha több tíz objektumot rakok
ki, akkor elképesztõen lelassul a program. Ha össze
vonom 3DS-ben, akkor nincs ez az "effekt", de így meg
nem lehet õket külön mozgatni.
2. D3D Retained Mode-ban (D3DRM) lehet valahogyan
light map-eket használni?
És úgy egyáltalán: használ valaki rajtam kívûl
Retained Mode-ot, vagy mindenki csak az Immediate
Mode-ot alkalmazza?
Ha valaki tudna nekem segíteni, azt nagyon
megköszönném. Írhattok ide a lev. listára is, és az
címre is.
Accord
|
|