1. |
Fiat fek felujitas (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
ellankadasjelzo, szelvedo, tali (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Bogar Cabrio (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Bogar Cabrio (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
5. |
feltalalas (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Fiat fek felujitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Azert kellett felujitani, mert a kocsi a felesegeme es gyakorlatilag tobb
mint egy fel evet allt egyhelyben... ennek, valamint a tovabbi meglehetosen
ritka hasznalatnak koszonhetoen a kezifek kotel berohadt (sose volt az
igazi - most legalabb tuti), az elso fektarcsak feluleten keletkezett rozsda
egyenlotlenul kopott le - utott a tarcsa, a hatso fekdobban szorultak a
pofak.
Igy gyakorlatilag valoban a teljes fekrendszer le lett cserelve (betetek,
tarcsak, dobok, kotel, olaj, csavar).
hali,
Andras
|
+ - | ellankadasjelzo, szelvedo, tali (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hella Kocsisok.
Raas irja:
jobb helyeken pl. az orszaguton/autopalyan allo sor utolso
Nem mindegy, hogy 160-nal utolersz egy 130-cal rohangalo kocsit
vagy
egy 20-szal docogot a kanyar mogott...)
Szerintem azert autopalyan nincsenek belathatatlan kanyarok
(tudtommal
ugy kell vonalvezetni, hogy ne legyen).Legalabbis en meg nem
lattam
sehol.Ahol vannak, az meg nem autopalya, ill nem lehet 160-nal
kozlekedni.Azaz lehet, csak nem szabalyos.
Meg a fejjel kitorendo szelvedo temahoz:
Egyszer regebben focizas kozben kirugtuk a labdat a kozeli also
rakpartra,
es sikerult eltalani egy ott kozlekedo 50-60-as tempoju Ventot,
aminek a
szelvedoje berepedt 5-6 iranyban es talan meg karika alakban
is.(Megallt.)
Holott lehet latni szamtalan sportfoton, hogy a legkemenyebb
focilabda
is erosen "behorpad" pl fejeles kozben...Akkor most mi a
kemenyebb, a
labda, a fej, vagy az uveg??
A bogacsi tali telleg pentek-szombaton lenne??Vagy penteken csak
estetol...?
Udv
KZG
|
+ - | Re: Bogar Cabrio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Dimitrij!
En egy jelenlegi Bogaras vagyok. Mivel most csereltem a mocijaban fotengely szi
mmeringet, vannak tapasztalataim. Ha valami meghibasodik a legegyszerubb dolog,
ha kiveszed a motrot. 4 csavar fogja a valtohoz, a valtot nem kell alatamaszta
ni, mert az alvaz fogja rendesen. A gyertya kiszedese ill. a csereje nem nagy m
utatvany csak meg kell talalni a megfelelo kulcsot hozza. Amugy nekem nagyon ke
nyelmes az auto. A fogyi telen varosban nem megy 11 l ala, nyaron -2 l. Szoval
nem egy takarekos joszag, de 3 sot 2 hengerrel is hazahozott mar. A Cabriokat n
em ismerem annyira, de szerintem ott csak elol lehet csomitarto, mert hatra oda
csukodik a vaszon.
Az en kis oreglanyom 30 éves volt tavaly szeptemberben. Az eddigi javitasok: ku
plungcsere 1x, fotengelyszimmering 1x, festes 1x. A motorjahoz meg nem lett hoz
zanyulva, ez meg anyagbol keszult!
Ha szerelesi tanacs kell nyugodtan keress maganban.
Egy jelenlegi Bogaras: P.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 136.8.159.11)
|
+ - | Re: Bogar Cabrio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
U.i.: Utolagos engedelmeddel bemasoltam a leveledet az egyik Bogaras forumra.
P.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 136.8.159.11)
|
+ - | feltalalas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> 82kW / 112 LE
>> 1294 kobcenti, turbodiesel
>> 660 kg
>> 250 a vége
>
>Anno a 80-as evek vegen egy Audi 100 2.5TD csinalt 2,5-os atlagot. A
Suzukis
>vilag legelejen a Suzuki Sporversenyen is 3 liter alatti atlagot produkalt
a
>nyertes vegyes forgalomban - allitolag.
Az Audi a "szivar" 100-asba epitette bele az elso 2.5TDI motorjat, ez soros
5 hengeres, kozvetlen befecskendezesu, de adagolos (nem PD, nem CR) dizel,
fix geom. turboval, intercoolerrel, talan 125 loerovel + 6 fokozatu
valtoval. A tesztauto kerekeit 4 bar nyomasra fujtak, majd ket szemellyel +
csomagokkal a nemetul beszelo Europa (D, A, CH) utjain furikaztak egy
tankolassal 4800km (negyezernyolcszaz kilometer) tavot. Ez lett a 2
liter/100km koruli atlagfogyasztas, egy masfeltonnas autoval. Ekozben az
atlagsebesseguk 60kmh feletti lett, vagyis normalisan tartottak az orszaguti
tempot es az autopalyas 130-at is.
A Suzuki versenyen is 3liter alatti lett a fogyi, de itt atlagseb. nem
szamitott, igy a gyoztes vanszorgo max. sebessegnek is alig erte el a
60kmh-t, ha jol emlexem 30koruli lett az atlaga. Egy <1000kg autoval. Azert
ez nagy kulonbseg!!!
>> de 1958-ban mar volt, csoves, 400 dollar felarert Bendix
>> Electrojector neven volt rendelheto kulonfele amerikai
>> jarganyokba...
>A masodik vilaghaborus befecskendezos DB 601-605 repulomotorok szamitanak?
>Avagy azok nem elektronikusak voltak?
A Mercedes 300SL is Kugelfischer (mechanikus) befecskendezessel nyert meg
mindent az 50-es evektol kezdve. A Messerschmidt is mechanikus injektorral
ment. Elektronikusat talan a Bosch keszitett eloszor szeriaban (Jetronic).
Fogash
|
|