Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1773
Copyright (C) HIX
2003-03-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fiat fek felujitas (mind)  15 sor     (cikkei)
2 ellankadasjelzo, szelvedo, tali (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Re: Bogar Cabrio (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Re: Bogar Cabrio (mind)  4 sor     (cikkei)
5 feltalalas (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - Fiat fek felujitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Azert kellett felujitani, mert a kocsi a felesegeme es gyakorlatilag tobb
mint egy fel evet allt egyhelyben... ennek, valamint a tovabbi meglehetosen
ritka hasznalatnak koszonhetoen a kezifek kotel berohadt (sose volt az
igazi - most legalabb tuti), az elso fektarcsak feluleten keletkezett rozsda
egyenlotlenul kopott le - utott a tarcsa, a hatso fekdobban szorultak a
pofak.
Igy gyakorlatilag valoban a teljes fekrendszer le lett cserelve (betetek,
tarcsak, dobok, kotel, olaj, csavar).


hali,

Andras
+ - ellankadasjelzo, szelvedo, tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hella Kocsisok.

Raas irja:

jobb helyeken pl. az orszaguton/autopalyan allo sor utolso
Nem mindegy, hogy 160-nal utolersz egy 130-cal rohangalo kocsit 
vagy
egy 20-szal docogot a kanyar mogott...)

Szerintem azert autopalyan nincsenek belathatatlan kanyarok
(tudtommal
ugy kell vonalvezetni, hogy ne legyen).Legalabbis en meg nem 
lattam
sehol.Ahol vannak, az meg nem autopalya, ill nem lehet 160-nal
kozlekedni.Azaz lehet, csak nem szabalyos.

Meg a fejjel kitorendo szelvedo temahoz:

Egyszer regebben focizas kozben kirugtuk a labdat a kozeli also
rakpartra,
es sikerult eltalani egy ott kozlekedo 50-60-as tempoju Ventot, 
aminek a
szelvedoje berepedt 5-6 iranyban es talan meg karika alakban
is.(Megallt.)
Holott lehet latni szamtalan sportfoton, hogy a legkemenyebb 
focilabda
is erosen "behorpad" pl fejeles kozben...Akkor most mi a 
kemenyebb, a
labda, a fej, vagy az uveg??

A bogacsi tali telleg pentek-szombaton lenne??Vagy penteken csak
estetol...?

Udv
KZG
+ - Re: Bogar Cabrio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Dimitrij! 
En egy jelenlegi Bogaras vagyok. Mivel most csereltem a mocijaban fotengely szi
mmeringet, vannak tapasztalataim. Ha valami meghibasodik a legegyszerubb dolog,
 ha kiveszed a motrot. 4 csavar fogja a valtohoz, a valtot nem kell alatamaszta
ni, mert az alvaz fogja rendesen. A gyertya kiszedese ill. a csereje nem nagy m
utatvany csak meg kell talalni a megfelelo kulcsot hozza. Amugy nekem nagyon ke
nyelmes az auto. A fogyi telen varosban nem megy 11 l ala, nyaron -2 l. Szoval 
nem egy takarekos joszag, de 3 sot 2 hengerrel is hazahozott mar. A Cabriokat n
em ismerem annyira, de szerintem ott csak elol lehet csomitarto, mert hatra oda
 csukodik a vaszon. 
Az en kis oreglanyom 30 éves volt tavaly szeptemberben. Az eddigi javitasok: ku
plungcsere 1x, fotengelyszimmering 1x, festes 1x. A motorjahoz meg nem lett hoz
zanyulva, ez meg anyagbol keszult! 
Ha szerelesi tanacs kell nyugodtan keress maganban. 
Egy jelenlegi Bogaras: P.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 136.8.159.11)
+ - Re: Bogar Cabrio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

U.i.: Utolagos engedelmeddel bemasoltam a leveledet az egyik Bogaras forumra. 
P.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 136.8.159.11)
+ - feltalalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> 82kW / 112 LE
>> 1294 kobcenti, turbodiesel
>> 660 kg
>> 250 a vége
>
>Anno a 80-as evek vegen egy Audi 100 2.5TD csinalt 2,5-os atlagot. A
Suzukis
>vilag legelejen a Suzuki Sporversenyen is 3 liter alatti atlagot produkalt
a
>nyertes vegyes forgalomban - allitolag.

Az Audi a "szivar" 100-asba epitette bele az elso 2.5TDI motorjat, ez soros
5 hengeres, kozvetlen befecskendezesu, de adagolos (nem PD, nem CR) dizel,
fix geom. turboval, intercoolerrel, talan 125 loerovel + 6 fokozatu
valtoval. A tesztauto kerekeit 4 bar nyomasra fujtak, majd ket szemellyel +
csomagokkal a nemetul beszelo Europa (D, A, CH) utjain furikaztak egy
tankolassal 4800km (negyezernyolcszaz kilometer) tavot. Ez lett a 2
liter/100km koruli atlagfogyasztas, egy masfeltonnas autoval. Ekozben az
atlagsebesseguk 60kmh feletti lett, vagyis normalisan tartottak az orszaguti
tempot es az autopalyas 130-at is.

A Suzuki versenyen is 3liter alatti lett a fogyi, de itt atlagseb. nem
szamitott, igy a gyoztes vanszorgo max. sebessegnek is alig erte el a
60kmh-t, ha jol emlexem 30koruli lett az atlaga. Egy <1000kg autoval. Azert
ez nagy kulonbseg!!!

>> de 1958-ban mar volt, csoves, 400 dollar felarert Bendix
>> Electrojector neven volt rendelheto kulonfele amerikai
>> jarganyokba...
>A masodik vilaghaborus befecskendezos DB 601-605 repulomotorok szamitanak?
>Avagy azok nem elektronikusak voltak?

A Mercedes 300SL is Kugelfischer (mechanikus) befecskendezessel nyert meg
mindent az 50-es evektol kezdve. A Messerschmidt is mechanikus injektorral
ment. Elektronikusat talan a Bosch keszitett eloszor szeriaban (Jetronic).

Fogash

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS