>Igy en is amondo vagyok, hogy ha lehet, akkor ne 6 honap alatt fejlessz
>enek ki egy felejtos jatekot, hanem 3-5 ev alatt, mint az emlekezetes nagyokat
.
>Csak hat amig vannak a nagy multi jatekf!
>orgalmazok, ok gyors profitot (bevetelt) akarnak, igy mindig is a gyorsan kife
j
>lesztheto, piacra dobhato jatekokra fognak nyomulni. :((( Igy remenyem csakis
a
>zokban a renegat programozok marad, akik mereszek onallosodni, sajat ceget ala
p
>itani, es idot szanni a JATEK-ukra :)
ez jogos, mind jobban szeretunk tokeletes jatekokkal jatszani. viszont nem lenn
ek hajlando annyit fizetni, mint amennyibe a ps2-es jatekok kerulnek. elmeletil
eg azok azert ilyen dragak, mert nagyon hosszu a fejlesztesi ido (vagy nagyon n
agy stab csinalja).
Igaz vagy sem, biztos, h tobbe kerulne a tobb evig fejlesztett jatek. azzal mar
lehet vitatkozni, h megerne-e. a renegatokban en is bizok...
HuoC
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 199.67.203.138)
|
Kedves Snake, és mindenkimás.
Snake, látom nem vetted ki a célzásomat a levélbõl.
Én az ellen a mondat ellen lázadtam fel, hogy "megdöbbentette".
Ez nagyon túlzás. Aki ismeri a Trespassert, az ezen röhög.
Amúgy a Trespasser túlzott gépigénye... Hát vegyük sorra az a fagyi
mit tartalmazott...
Elõször is, súlyra, sebességre, vektorirányokra alapuló fizikai motor.
Ez azért eléggé ette a processzort. Következõ, az OpenGL fõ (mai)
efekteinek, megjelenítési formájának eleget adó grafikus motor. Ami
így eléggé lassúra sikerült, mivel nem teljesen hardwarebõl ment...
AI-re, és fizikára alapuló állatok. Ezzel hangsúlyozom, nem voltak
elõre leírt animációk. Amit ahogy néztem a HL2 file-jai közt,
megtalálhatóak. Trespasser 100% real-time "animált" mindent. Végtelen
sok-féleképpen ölhetsz meg egy raptort pl. Megtudod oldani hogy
önmagát ölje meg, lelõheted, és ha lelövöd is millióképen eshet össze.
Ezzel én csak REKLÁMOZNI akartam a játékot, mint ahogy az oldalamon is
van írva, és a TresCom-on is, "adjunk még egy esélyt".
Hiszen megérdemli.
A HL2 "fagyija" nekem nem ízlett. Hangulata jó... Grafika tûrhetõ.
Nem az a hûbammegdegyönyörû, de nem is az a fúderonda. Szóval nem
bántom. (csak azért írom mert "mindenki" a grafikája miatt
Istenítette, én meg fullra rakva nézem, - Mi ezen a szép?) A grafika
utolsó szempont. Szóval ezt ellehet nézni. Játékmenet, tetszik. Csak a
"megfejtendõ puzzle"-k, meg az akció részektõl a végén már a falra
másztam. Így végig se játszottam. Meguntam. Nem nézem, hordom le. Jó
játék, a maga nemében. De túlzás hogy... najó... a (elnézést) a "hüle"
játékos társadalmat megfektethette... De aki játszott már TP-vel ,vagy
játszik, az tudja hogy mi lesz az igazi csoda a jövõben.
Beyond Good and Evil. Még életemben nem játszottam vele. De ahogy így
mondod rémlik. Trespassert én azért ismerem, mert JP története van, és
így kerestem. Bár nem találtam sehol, kerestem... De asszem kipróbálom
a Beyond Good and Evilt.
Trespasser elfog indulni. Ne várj többszáz fps-t, mert még mindig
gyenge hozzá a hardware. (lévén nem lett optimalizálva rendesen - ezt
pedig az Electronic Arts-nak köszönhetjük, akit ezúton is jegyzem a
világnak, hogy GYÛLÖLÖM :P) Win XP SP2 alatt a kompatibilitásokkal
kell variálni kicsit. (ezért meg az MS-t gyûlölöm :-DD - bár õt amúgy
is)
The Soundlover
u.i.: sorry a hosszú levélért én is (és az ismétlõdésért, de lássa
mindenki, ez a célom) [btw Snake, te is tehetnél ilyen tranzakciót a
te TP-ddel kapcs :P)
"A Norton Utility-k nélkül egy PC olyan, mint az étel só nélkül."
|