Ahoj!
> A muhelyben csak villamossagi munkat vegezzenek. Tehat inkabb egy
> muszeresz muhelyre hasonlitson, mint egy olajsaros retkes satupados
> motorszerelo muhelyre.
Nem tudom milyeneket lattal eddig, de egy "motorszerelo" muhelynek sem
kotelezo olajsarosnak, retkesnek lennie. Hogy a satupad miben bunos azt
nem ertem.
> muszereszek ruhaja tiszta legyen. Ugyanis a kocsiban is fog matatni,
> beulni, es mindenhez hozzaerni.
Nos attol tartok, hogy az olyan "muszeresznek", aki "matat" is a
kocsiban, nem lesz tiszta a ruhaja. Akinek patyolat a ruhaja, az kozel
sem jart autohoz.Leteznek egyeb modszerek is a z auto tiszan tartasara.
Tapasztalataim alapjan, nem ritka az sem, hogy a ruhat kell vedeni az
auto belteretol. Persze azzal egyet ertek, hogy nem szabad
osszekenni/koszolni az auto belsejet. (sem)
> Ne legyen tele a muhely "megmaradt" alkatreszekkel.
> Vezetekdarabokkal, csavarokkal, szetszort holmikkal. Mert
> feltetelezheto hogy a csomagban levok helyett abbol kerul beepitesre.
A csomagban levok tobbnyire hasznalhatatlan gagyik!!!! Altalaban ezert
maradnak meg.
A csomagban tobbfele beepiteshez vannak alkatreszek, csavarok, ezek egy
resze mindenkeppen megmarad.
> Legyen kabeldobon legalabb 10 fele szinu vezetek. Mert esetleg
> pirossal kabelezik be az egesz autot.
Bizony ez jo lenne. Kar, hogy nem lehet hazai viszonylatban ennyi
szinben beszerezni a kabeleket. Mindenesetre egy riasztonal nem problema
az egyszinu vezetekezes, sot (!!!), sokkal nehezebb lekovetni a
bekoteseket igy.
Gondolom, mindezeken tul, legyenek gyorsak, es olcsok.
Egyetlen aprosag kimaradt, bar ez valoszinuleg lenyegtelen, ha tobbi
kriteriumnak megfelel a muhely. Ez az aprosag a hozzaertes/szakertelem.
Udv, Triznyak
|
Hali!
Lenne egy kerdesem: mitol lehet az, hogy egyesbe illetve hatramenetbe
recsegve, nagyon nehezen vagy alig-alig lehet berakni a sebvaltot?
Hatramenetbe bemegy, csak sokszor recsegve, egyesbe neha csak ugy,
hogy elotte kettesbe rakom, de neha akkor is csorompol. Sokszor meg
semmi baja, de azert jo parszor elofordul mostanaban, hogy makrancoskodik.
A delikvens egy '87 LADA 1200S, 118.000 km-rel (biztos hogy annyi mert 1.
tulaje, aki csaladtag), amiben kb. 100.000 km-nel lett kuplungtarcsa
cserelve
(akkor se volt baja, csak a biztonsag kedveert) meg a kuplung beszabalyozva.
Tobbet ment 25 km-es utakat, mint varost, inkabb 1-2 honapja megy tobbet
varosban. Telen nezte a szerelo a kuplungot, a hatramenet meg az egyes neha
nehezen ment akkor is (nem ennyire), de akkor a hidegre lett fogva a dolog.
Akkor mintha csak hidegben 1-2 hetes allasok utan indulasnal csinalta volna.
Szoval szerintetek mitol lehet a fenti jelenseg???
Udv!
GERI
Ui: hogy birjatok ezeket a melegeket? Es az autoitok?
|