Ahoj!
> radugtam egy vakuum merot az Audi A6 EGR szelepere es figyeltem.
> Meleg motornal, normal gyorsitaskor valamennyire nyitott...
Igen, van olyan is. Bele "melyedtem" kicsit a kerdesbe, vagy tucatnyi
kivitel letezik, a vagy nyit, vagy zar-tol a szabalyozott nyitasuig. A
gyorsitaskor is nyitni tudok figyelik a gyorsitas merteket is, es ettol
fuggoen hatarozzak meg a nyitas lehetoseget, merteket.
> Mar ne haragudj, de ha nem mer a muszered NO-t akkor hogyan akarod
> merni az NO csokkeneset az EGR hatasara? Vagy egyaltalan minek hoztad
> ezt fel peldanak?
Viszont mer szenhidrogeneket, CO-t, CO2-t, oxigent. Miutan ezek is
visszavezetesre kerulnek, egy reszuk ujra oxidalodik, a valtozasbol
kovetkeztetni lehet(ne).
> Es ha ezek utan sem hiszel nekem akkor mondd el hogy szerinted mire
> valo az EGR szelep?
Miert ne hinnek? Mindossze egy kerdest tettem fel, a valaszt koszonom,
tanultam belole.
Ja! Vegig probaltam vagy 2tucat ketkivezeteses ( parazita szikras)
trafot. Ha levettem a gyertyapipat, egyetlen esetben sem allt meg a
masik henger. ( volt kozotte Audi V6-os is) Egyetlen esetben fordult
elo, hogy testelesre megallt a masik henger, utana el sem indult, mert
tonkre ment a gyertya. (VW VR6) "Elektronikus" kollegak azt mondjak,
tapasztaltak mar ilyet, zavarszuros gyertyaval. (?)
Udv, Triznyak
|
Ahoj!
> Lathatoan nem fogy a fagyallo, most van benne 40kkm, de meg sosem
> kellett utantolteni,....Ha tenyleg a huto akkor miert nem cserelik
> garanciaban?
Ha 40ezer alatt nem kellett utantolteni, akkor az a lyuk olyan kicsi,
hogy nincs is.
Igy meg nehez lesz megmagyarazni, hogy miert is csereljek garanciaban.
Lehet, hogy a Suzuki mar olyan vekony anyagbol kesziti a hutot, ami a
szagot atengedi, a folyadekot pedig nem. :-P :-) ( bocs)
Udv, Triznyak
|