1. |
valaszok+Nm<->LE (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
2. |
Kis autot vennek (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Budapest (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
4. |
RE: Budapest (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
5. |
politizalas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
re: korforgalom (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: korforgalom + index (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
8. |
Uj auto (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
9. |
Unlimited Long Distance for only $59.95 per month to An (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
Gyertya, olaj, egyebek.. (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
11. |
Re. auto osszehozas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
Mi ez? (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: valaszok (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Korforgalom (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
15. |
off, vegyes... (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
16. |
Fw: DIRAVI, Multi,egyeb (mind) |
99 sor |
(cikkei) |
17. |
Toyota (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
18. |
turbos auto (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
19. |
M1-M7; Gyilkos; Vectra (mind) |
67 sor |
(cikkei) |
20. |
Korforgalomban index... (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
21. |
ABS fekezes... (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: olcso auto, korforgalom, ABS (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
23. |
Re: valaszok (#1522) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
24. |
maybach (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: Autovasarlas (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
26. |
Punto (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
27. |
Tisztitas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
28. |
Re: korforgalom + index (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
29. |
kozmetika (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
30. |
va:korforgalom + index (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
31. |
Re: lanos jo ?? tenyleg ? (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
32. |
RenaultOt ne!! (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
33. |
lanos telleg lyo!! (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
34. |
P-126. Fiat Uno, Chinquencentio (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
35. |
This is an automated message to notify that Zsolt Eszto (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
36. |
Hutoviz (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | valaszok+Nm<->LE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Antal Attila
>Ahogy latom a kepen, mindenki boldogan acsorog a piros lampaja
>elott a korforgalomban. Nem tulzas ez ? Az angolok logikaja a
>kontinensen elok szamara ugyis orok rejtely marad... :-)
Ehhez csak annyit, hogy az angoloknak a kulfold az "tengetentul" :-)
> Felado : [Hungary]
>elkoltenek milliokat, aztan naponta veszelyeztetik magukat es masokat,
mert
>nem tudjak, mire kepes az autojuk. Pedig a kocsi kepessegei kozul soknak
(pl
>fek) kiprobalasa csak elhatarozas kerdese. A rohadt eletbe!!!
Teljesen egyetertunk.
En ezert probalom (es probaltam) meg az osszes automat a kepessegei
hatarara vinni (persze ures uton), hogy tudjam, hogy hogyan viselkedik a
hataron, es ne veszhelyzetben kelljen megtapasztalnom, hanem mar tudjam,
hogy mit varhatok el a kocsitol, mire hogy reagal.
> Felado : [Hungary]
>Dolgozni viszont lehet jarni
>kerekparral tomegkozlekedessel es gyalog is.
Akkor egy pelda.
Kocsival 20-25 perc (persze nem a csucsban jartam), BMV-vel 2-2.5 ora.
Es a pesti tomegkozlekedes meg jo az angolhoz kepest.
Persze amikor lehet en sem kocsival jarok, de legalabb nem sirankozom :-)
Es hogy kerdes is legyen:
Magyarazza mar el nekem vki, hogy mi a nyomatek es a teljesitmeny szerepe
?
Most nezegettem a betervezett gep gorbejet, meg olvasgattam a prospektust,
es a kovetkezoket latom:
A nyomatek novexik, majd 2000-4500 fordulat kozott nagyjabol stabil 350Nm,,
majd leesik. A leirasban olvastam, hogy van egy kapcsolhato "overboost"
funkcio, ami 370Nm nyomatekot biztosit max 20 masodpercig. Ez miert jo
nekem ?
Ja igen, a teljesitmeny fokozatosan novexik, majd eler 250 LE-t ugy 5500
fordulat korul, es ott leesik.
Akkor most meddig gyorsul a kocsi 2000-4500-ig, vagy 5500 fordulatig ?
Sikerult teljesen belekeverednem :-(
A'kos
_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with
by Everyone.net http://www.everyone.net/?btn=tag
|
+ - | Kis autot vennek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kis kobcentis nyugati autot vennek Bekescsaba kb. 150 km-es korzeteben, csak jo
allapotut, amire szinte nem kell kolteni. Ar: 200-300 e Ft kozott.
Géza
30/22-92-466
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.163.8.17)
|
+ - | Re: Budapest (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> feluljarot csinalni az Ulloi utnal? Altalaban az a szuk
> keresztmetszet.)"
>
> Nezd meg, mi van a Nyugatinal, ahol van feluljaro.
> Beall a dugo, mert az alatta keresztben kanyarodok elalljak
Mert ott lehet keresztbe kanyarodni. Az Ulloi utnal viszont nem.
> "Csak ne ugy keszuljon el, mint az M7."
>
> Itt mire gondolsz? Eredetileg is 2002 november 30 volt a
A minosegere. Eletveszelyes. A hatarido OK.
> "Viszont nem is volt 4 evig semmi komoly fejlesztes
> Budapesten. (Leszamitva a politikai celuakat, pl. Nemzeti
> Szinhaz, Terror haza.) "
>
> Meg a Millenaris Park (apropo, lattad a kiallitast?), az
=nemzeti ontudat mozgositasa (nemzet=kokarda=Fidesz)
> Erzsebet teri park es konferenciakozpont vagy peldaul a
=a godor kisertete (csunya MSZP)
Tehat a politikai celuak.
> A Nemzeti Szinhazat csak felrobbantani lehet, felepiteni
> bun? Ezt sose ertettem. En orommel megyek majd a DG altal
Puszta erofitogtatasbol elturni a mostani helyere, az bun.
Persze kellett a godor helyenek maradnia, hogy emlekezzenek
a valasztok. De legalabb valami idilli helyre tettek volna.
> "Ha keves a penz, nem lehet mindent egyszerre."
>
> Ez most igaz, az elozo negy evben meg nem volt az? Ne
> merjunk kettos mercevel.
Ez akkor igaz, ha keves a penz. A '98-ig tarto szoci kormanyzas
utan viszont sok szempontbol orom volt, hogy a Fidesz kerult
hatalomra. Csak azota fordult 179 fokot, es szerencsere lekerult(?)
onnan meg idoben(?).
Reszemrol befejezem a politizalast, nem ide valo, es az en szintemen
teljesen folosleges is.
Gumo
|
+ - | RE: Budapest (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagyon szepen megkerek mindenkit, hogy legalabb ezt az autos_listat ne
koszoljuk mar ossze ezzel az aldatlan politikai szarragassal.
Koszonom.
pJ
|
+ - | politizalas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vonuljatok mar a vitaba a hulye politizalasotokkal! Ne probaljatok mar
egymast meggyozni, ugyse fog menni! Mindenkinek megvan mar a kialakult
velemenye, meg ha hulyeseg is, ugysem fogja belatni, hogy nincs igaza.
Kulonosen igaz ez a "nemzeti erzelmu polgarokra". A tokom teli van azzal,
hogy mit tett (csalt, hazudott, stb. igeny szerint folytathato) az elozo
kormany vs a kommunista hatalomatvetel, oda a szabadsag. Aki ertelmes, itt
el Magyarorszagon, annak van annyi esze, hogy el tudja donteni, melyik oldal
szimpatikus a szamara, de ezt nem kell mindenfele kurtolni. Ez itt az
autokrol szol, nem a kormanyokrol.
|
+ - | re: korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni: amikor rakanyarodsz, meg
>amikor lejossz rola.
Szerintem olvasd at a Kreszt.
Behajtaskor !!! nem kell !!! indexelned, csak elsobbseget adnod.
Kihajtaskor viszont kutya kotelesseged indexelni.
Cocas
|
+ - | Re: korforgalom + index (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Magyarországon _nem_ kell indexelni, ha bemesz a korforgalomba, csak akkor,
ha az elso kijaratnal ki is mesz.
(regebben kellett, de mint elottem irtak baromsag volt..)
KI
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
{......}
> Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni: amikor rakanyarodsz, meg
> amikor lejossz rola.
>
> yerico
>
|
+ - | Uj auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
Fél év múlva szükség lesz egy autóra. Hogy ez új lesz, vagy használt, az
még függőben van. Valószínüleg új autóra esik a választásunk.
Mondhatni vidéken lakunk, Pécstől hozzávetőlegesen 3km távolságra, a két
tábla között nincs 1km távolság légvonalban... vagyis kettő távolsági
bérlet kell, és kettő városi... (még csak egy-egy, mert én polgári
szolgálaton vagyok, a zasszony utazik drágán :) Ennyi bérlet kb. 15eFt lesz
havonta, de valami autó mindenképpen kell majd, mert néha szükséges...
Tapasztalataitokat szeretném felhasználni arra, hogy hozzávetőlegesen meg
tudjam becsülni egy autó árát. Amit szeretnénk, az egy középkategória alján
lévő autó lenne. Tehát egy olyan, amely majd a nagyobb családot is
kiszolgálja, de nem túl drága (hozzávetőleg olyan 10 évre gondolunk).
Az autót napi használatban kb. 25km terhelés érné, ez kicsit felfelé
kerekítve 150km hétköznap, hétvégén még 50km belefér, ez havonta felfelé
kerekítve 1.000km. Egy év alatt ez így 12.000km, ebbe belefér 3.000km
nyaralás, utazgatás: megvan az átlagos évi 15.000km... :)
Tíz év alatt nézve az autót 150.000km megy bele... erre kellene valami
kilométerárat számolnom. Mit kell belekalkulálni az árba: autó ára - 10
éves autó ára, üzemanyag, kopó/fogyó elemek cseréje, biztosítások. Mit
felejtettem el?
Mi áll rendelkezésre: 1.200.000Ft - 1.800.000Ft közötti kezdőrészlet. A
többi 4 vagy 6 éves törlesztés. Egy új autót 4.000.000Ft körüli összegre
saccolom. Mennyi szokott lenni a havi részlet olyan 6 évre? Vagyis összesen
mennyibe kerül egy 4.000.000Ft készpénzért elvihető autó 6 éves törlesztése
a fenti feltételekkel? Illetve mennyiért lehet eladni majd 10 évesen?
Az üzemanyag tiszta sor, könnyen számolható... :)
A kopó/fogyó elemek: fékbetét, olaj, gumi, szervíz, stb. Ezeket kb. mennyi
időnként szokás/kell cserélni?
Biztosítás: tegyük fel, hogy balesetmentesen vezetünk 10 éven át. De ott
van még a CASCO is, a részlet miatt, ugye?
Tehát az autó kilométerdíja = ( Autó ára - 10 éves autó ára + 150.000km
üzemnanyag + javítás és csere + 10 év biztosítás ) / 150.000km = x Ft/km
Én úgy saccolom, hogy a 10 éves autó ára közel a kamatokkal egyenlő, tehát
az első rész 4.000.000Ft.
Az üzemanyag mai áron ennyi távolságra 2.500.000 - 3.000.000Ft a
fogyasztás (8-9l/100km átlagot tekintve).
A szervíz, meg ilyenek legyen 1.000.000Ft 10 évre (tipp!)
A biztosítást nem tudom... :(
Ha összesen 10.000.000Ft a teljes költség, akkor 66Ft/km körül tartok...
mennyire van közel ez a valósághoz?
Auth Gábor
|
+ - | Unlimited Long Distance for only $59.95 per month to An (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Unlimited Long Distance to anywhere in the United States for only $59.95 per mo
nth including Hawaii & Alaska
For more information call 614-571-7242.
thank you
Bernie
muyvfhxdcuexdhbuemwklpwnytogtufjrkmfdlt
|
+ - | Gyertya, olaj, egyebek.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szeretnek egy apolo jellegu szervizt csinaltatni a 4 eves opel
astramnal. Iduszeruve valik a vezermuszij, gyertya es olajcsre. Azirant
erdeklodnek, hogy mibol milyen tipusokat ajanlotok, hogy sokaig ne
legyen gondom vele (vezermuszijbol volt regebben egy thread, akkor a
GATES gyartmanyu vezetett.)
Elore is koszi!
Balage
|
+ - | Re. auto osszehozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok, szia Attka.
>r rendszammal behozott (labon) 1-es Golfja, amit 20e-ert (husz) >ideadna.
Csak e
>gy forgalmit kene szerezni egy piros szinu ugyanilyen kocsirol, >allitolag
bonto
>bol lehetne szerezni. Aztan ossze lehetne hozni az autot.
Hmm igy eleg razos ez a dolog. Mivel nem lattam a Golfot 20 e Ft, szvsz a
vetel eseten a gatyadat fogod rakolteni. Kaszni + motor + futomu. Ennyiert
csak szart kapsz nem autot. Bocs. Egyebkent utangyartottban rengeteg
alkatresz kaphato hozza. En nem javallanam. Inkabb egy II - es Golf - ot
nezzel tuti papirokkal.
Udvozlettel: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
HiX matrica , elso ajto legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato..
|
+ - | Mi ez? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Most forditok a Spektrumnak egy ismeretterjeszto filmet,
amelyben szerepel a kovetkezo specifikaciokkal rendelkezo jarmu is:
Hossza: 6,7 meter
Kerekeinek szama: 8
Vegsebessege (kapaszkodjatok): 311 km/h
Piacra kerules varhato ideje: 2005
Ara (megint lehet kapaszkodni): talan sikerul 160000 dollar ala nyomni
Mit gondoltok, mi ez?
Na jo, elarulom: a neve Kaz, a japanok fejlesztik -- es villanymotoros.
Az akkui konnektorbol 4 ora alatt toltodnek fel, specialis csatlakozorol 1 ora
alatt. Ugy nez ki, mint egy nagyobb buszlimuzin es egy autobusz kevereke.
Elol is ket kerek van egymas mogott, meg hatul is. Ranezesre ugy 6-10
szemely szallitasara lehet alkalmas.
Gondolom, a Suzuki azert nem retteg... :)))
Udv: Soskuthy Gyorgy
R. Scenic 1.4
|
+ - | Re: valaszok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Thu, 2002-07-11 at 12:03, akoska--hungary.org wrote:
> >egy jo par olyan hely hogy mesz a nagyforgalmu szeles es gyors fouton,
> >aztan jobbrol jon egy pici kis ut, belathatatlan meg minden, naponta 10
> >auto megy rajta vegig. Hozzaszoktal hogy ilyenkor a kis uton van minimum
> >egy elsobbsegadas, na itt nincs...
> Hogyan ? egy alsobbrendu uton nem kell elsobseget adni ? :-o
Csak neked tunik ugy hogy alsobbrendu, a kresznek nem (akkor sem ha
negyed olyan szeles), epp ez a baj :-/
Vannak olyan viccek is hogy egyes utakat a prefektus nagyforgalmuva
nyilvanithat es akkor elsobbsege lesz, de ezt szerencsere azert csak
kitablazzak:)
Udv, Sandor
|
+ - | Re: Korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Thu, 2002-07-11 at 14:43, Hunter wrote:
> >hogy nem teszik meg:). Ha a kulso savon haladsz es nem hagyod el a
> >korforgalmat a kovetkezo kijaratnal, akkor is indexelni kell balra.
>
> Balra???!!! Na ezt vegkepp nem ertem. Persze, hogy onmagaban zarodo
> egyiranyu utca. Mivel elvileg egyenesen haladsz benne, nem kell[ene]
> indexelni semerre, igy lenne logikus. Illetve Mo-n igy is van.
Csak eppen akkor a kovetkezo bejaratnal erkezo autos nem tudja hogy te
most kimesz es elfelejtettel indexelni vagy pedig bennt maradsz =>
bizonytalansag (balesetforras) + forgalom megtorpantasa. Ha indexelsz
barla, nincs ketseg: folytatni fogod a korforgalomban.
> ui. Ma nem volt HIXGURU?
Semmi nem volt :(
Udv, Sandor
|
+ - | off, vegyes... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Felado : [Hungary]
Hi Autosok,
>Gyula, az iparuzesi adorol csak annyit, hogy nem keves >penzrol beszelunk,
csak hat a multi cegek kaptak ugy 5 ev >nemfizetesi kedvezmenyt mig mondjuk en
semennyit. De ha >lejar az ido, akkor viszont nagyon kemenyen tejelnek a
>varosnak.
HAHA, ezen nevetnem kell ...
Igen, mikor lejar az ido, kivonul a ceg es uaz. a tulaj mas
neven visszajon, hogy adomentesseget megorizze... ilyen volt
a Michelfeit->Kika is pl... csak hogy egy peldat mondjak...
Kivancsi leszek arra, ha EU tagok elszunk mi lesz, mert akkor megszunik ez az
adomentesseg...
Chip
***********************************************
>"Nyilvan ezert kapott Debrecen, Felcsut es meg
>1-2 kiemelt hely tobbszor annyit, mint a semleges, vagy
>piros varosok. "
>Ez tenyszeruen nem igaz. Nem 1-2 kiemelt hely kapott
>jelentos tamogatast, hanem sok, meghozza piros varosok is
>jocskan. Milyen a semleges varos?
NEM???? Felcsut tobbet kapott csatornazasra, mint a FOVAROS!!! Ja, hogy Pesten
a kulvarosban 17.,18. keruletben (ezeket ismerem de gondolom a tobbi
peremkeruletre is igaz) a csatornazas aranya nem eri el az 50%-ot...!!! Vajon
MIERT PONT FELCSUT kapta meg ezt a sok penzt??? Ennyire nem latod az
osszefuggest, vagy nem akarod latni??? Most ennyire buta vagy, vagy megjatszod
magad???
Mar bocs, de akkor is... ennyire nem lehet szemellenzosen elni...
De olimpiat bezzeg akarunk rendezni, csak azt nem tudom, ha ide a fovarosba
beszabadul 2 millio turista, nem tudom mi lesz, elmegy mindenki innen??? Mikor
egy pentek delutan igy sem lehet a varosban megmozdulni? Vagy pl. baromarcuak
lezarjak az Erzsebet hidat... BS-re is van penz, pedig mikor az oroszok azt
mondtak, hogy alamadossag fejeben megcsinaljak nekunk (penzt tuti nem fogunk
toluk latni) akkor nem kellett nekunk. Mondjuk az igaz, hogy a zsebekbe csak
akkor lehet milliardokat tomni, ha ezt mindenfele vallalkozok csinaljak... Uez.
a helyzet a 4-es metroval is.
De olimpiat rendezunk! Hurra! Hogy lehetnek az emberek ennyire butak????
Bocsi, az ingerult hangnemert, de kikivankozott belolem...
Chip
|
+ - | Fw: DIRAVI, Multi,egyeb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akos:
>>Ebbol a rendszerbol fakad az a tovabbi kulonlegessege, hogy a
>>kormanykerek kozepre allitja onmagat, meg allo helyzetben is.
>Azaz nem tudod leparkolni a kocsit ugy, hogy a padkanak forditod a kereket
>? :-o
A kozepallas nem mindig a kocsi hossztengelyenek megfelelo kozepallas,
hiszen akkor hogyan kanyarodnal? A rendszer azt tekinti kozepallasnak,
amiben egy bizonyos ideig megtartod a kormanyt. Ott aztan blokkolja is a
kerekeket addig, amig nem mozditod meg a kormanyt ujra. Ezert nincs az az
isten, /vagy hogy nagyobbat mondjak: pl. durrdefekt/ ami a kereket ki tudna
teriteni az altalad megadott iranybol, vagy netalan kitepne a kezedbol a
kormanyt, mivel ezen a szekeren te vagy az ur. Majd ha _te_ elforditod a
kormanyt, (es ugye ezzel egyutt a picike muanyag fogaskerekeket), majd
akkor kanyarodik a kocsi. De ha _elengeded_ a kormanyt, akkor az allo
helyzetben is kozepre allitja magat (amig a motor jár).
Mielott meg valaki sirna amiatt, hogy nincs kapcsolat a kormanykerek es
a kerekek kozott, egy kis kiegeszites. Menet kozben valoban nincs, mivel a
kormany "mechanikus holtjateka" kb. 30 fokos, ezert _a_ hidraulikus
rendszer mukodteti a kormanyrudazatot . Igy aztan ha beut az istennyila
(pl: motor nelkuli autot odebb kell tolni, kozben fordulni szukseges),
akkor is lehet kanyarodni kenyerszervoval, csak meg kell szokni, hogy
nagyot kottyan a kormany, mire fordit is a kereken. (Idegbeteg is lesz az a
tudatlan vizsgabiztos, aki allo motorral akarja a DIRAVI-t tesztelni. Velem
is elofordult mar, meg a BX-szel, hogy a hatsokereken akart a hosszueszu
kezifek erot merni. Meg allo motornal lengescsillapitot tesztelni. Mit tud
az ilyen az autokrol????)
---
>>Midez termeszetesen egy multiplexelt rendszeren keresztul vezerelve.
>Es miert jo az, hogy elosztott a rendszer ? Szerintem epp inkabb a
>koltsegkimeles az elonye a multiplexnek :-o
A Citroen C5 rendszererol olvastam mar, es ezesetben a multiplex halozat
azt jelenti, hogy kozos buszra (buszokra) van kotve "minden", ezaltal
egyreszt a kabelezes leegyszerusodik, masreszt a kulonbozo komponensek
(szenzorok, vezerlo szamitogepek) egymas kozotti kommunikacioja valik
hatekonnya (es akkor meg nem is beszeltunk a kulonbozo beszallitokrol...).
Eloszor a kesoi XM-eknel alkalmazta a Citroen a multiplex rendszert, aztan a
Picasso, majd a C5 kovetkezett, de itt mar radikalisan megvaltozott a
koncepcio.
A "busz" /a szamitastechnikabol atvehetjuk ezt a szot/ gyakorlatilag egy
(vagy esetunkben tobb) gerincvezetek, es korbe kuszik az egesz kocsin. A
C5-nel negy fo reszbol all: az elso a Controller Area Network-ot (CAN), a
masik harom pedig a Vehicle Area Network-ot (VAN) alkotja. A CAN-re
csatlakozik a motor, a sebessegvalto, az ABS valamint a felfuggesztes
szamitogepe. A VAN elso resze a legzsakokra figyel, a masodik a kulonbozo
ajtok (beleertve a napfenytetot), es a lopasgatlo rendszert felelos, a
harmadik pedig minden masert: muszerfaltol kezdve a radion, navigacion,
legkondin, parkolas segiton, stb.-n at a kocsiban talalhato osszes
biz-baszt figyeli.
A negy busz a Built-in System Interface-hez (BSI) kapcsolodik, ez
figyeli a halozaton futo informaciokat, kijeloli a prioritasokat, es
adatokat szolgaltat a negy halozat kozott (pl. a felfuggesztes komputeret
erosen erdekli, hogy az ajtok nyitott, vagy csukott allapotban vannak-e).
Ezen kivul a BSI az az interfesz, amin keresztul a "kulso vilag"
kommunikalni tud a kocsi rendszereivel (ellenorzes, teszteles es
konfiguralas) a diagnosztikai csatlakozon keresztul.
Szabalyos idokozonkent minden egyseg elkuldi a sajat adatcsomagjat a
halozatra ugy, hogy azonositja magat a cimevel, mint kuldo. A buszon folyo
kommunikaciot minden arra csatlakozott egyseg folyamatosan figyeli, de csak
a neki cimzett informaciot dolgozza fel. Pl. az uzemanyag szintjelzo
erzekelo mondjuk masodpercenkent elkuldi a mert uzemanyag szintet a buszra,
es a BSI-t adja meg cimzettnek. Ahogy a BSI eszreveszi a halozaton korozo,
neki cimzett uzenetet, feldolgozza azt, es osszehasonlitja az utoljara
kapott ertekkel. Mivel az uzemanyagszint nem valtozhat drasztikusan normal
korulmenyek kozott ennyi ido alatt, tehat az elteres nem egy jelentos
ertek, nem foglalkozik kulonosebben vele. Ha azonban az uj adat elfogadhato
elterest mutat, akkor a BSI general, majd elkuld egy uzenetet a
muszerfalnak cimezve. A muszerfal szamitogepe orul, hogy nagy maganyaban
valaki hozza szol, kiszamolja a kulonbseget a regi es az uj ertek kozott, es
annak megfelelo mertekkel elforditja az uzemanyagszintmero mutatojat. (Most
mar csak azert fohaszkodhatunk, hogy ne windoz fusson ezeken a
rendszereken, vagy hogy ne a Douglas Adams altal megenekelt lift koszonjon
vissza az autonkbol :-))
---
>ket kerdesem lenne:
>1) ha egy turbos autot meghajtok, utana mennyi ideig erdemes alapjaraton
>(vagy nem hajtva) jaratni, hogy kihuljon a turbo ?
En autopalya utan (asszony nelkul, 160 tartos) ha van mondjuk 10 perc
nyugis gurulas 60-90
kornyeken, akkor 1-2 percet szoktam alapjaraton hagyni a motor leallitasa
elott. Ha nincs, mert mondjuk autopalya szelen egy parkoloba allok be,
akkor
kb. 5 perc (ez mind ex has, en igy erzem jonak, persze lehet, hogy
valtoztatni kellene ezen???).
>2) hideg motort mikortol lehet hajtani, attol kezdve, hogy megmozdul a
>vizhomerseklet mutatoja, vagy ha a szokasos homersekletre beallt ?
En onnantol nyomom gondolkodas nelkul, amikor a mutato eleri a 85C fokot,
mivel nalam az az uzemi hofok.
---
>Új vagyok itt de néhány levél után úgy látom nem is jó helyre iratkoztam
> fel.
>Motoros levelezo csatornák érdekelnének, foleg olyan ami mondjuk
>95 elotti motorokkal foglalkozik, de ha mást tud valaki azt is jelezze!
Hat, igen: minden Autoban van motor, de egy motorban sincs Auto...
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Toyota (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elado: Toyota Celica 2.0 GT 1987-es, 192e km-el, piros szin, elektromos
ablak, szervokormany, motoros tukrok, kozponti zar, riaszto, alufelni, jo
allapotban, 2004 februarig vizsgaztatva. Iar.: 490.000.- Ft Tel.:
06-30-9000-817
|
+ - | turbos auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Non-Profit Organization]
: 1) ha egy turbos autot meghajtok, utana mennyi ideig erdemes
alapjaraton
: (vagy nem hajtva) jaratni, hogy kihuljon a turbo ?
Ha autopalyan mentel vele, akkor 5-10 percet mindenkeppen! Amugy meg
lehet uszni az alapjaraton jaratast, ha az utolso 5 percben nem hajtod a
kocsit, azaz be sem kapcsol a turbo.
Szerintem jobb is, ha igy hul le, mint alapjaraton.
: 2) hideg motort mikortol lehet hajtani, attol kezdve, hogy megmozdul a
: vizhomerseklet mutatoja, vagy ha a szokasos homersekletre beallt ?
Termeszetesen ha a szokasos homersekletet eleri. Az en kocsim ('91-es
Saab 900) annak fuggvenyeben engedi felporogni a turbot, hogy hogy all a
hofok. Ha meg pirosban van, akkor hiaba nyomod, csak a szivomotor 126
loereje fog tolni (vagy meg annyi sem).
Zoli
|
+ - | M1-M7; Gyilkos; Vectra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
_______ M1-M7 _______
Most megy itt az M7 felujitasaval kapcsolatban mindenfele velemeny.
Akkor az enyem:
Egyet nem ertek. Persze ez adodhat a nagy hozzaertesembol is, azert
mondom, majd felhomalyositotok.
Immaron 3-4 honapja jarok az M1-en minden nap a Tatabanya Bp.
szakaszon. Tehat elore szolok, mondandomban mindig errol a szakasz-
rol lesz szo. Kb. 2 honapja elkezdtek felujitani az utpalyakat. Annak
mondom, aki nem jar arra. Erdekes, hogy csak egy 3-4 km-es szakaszt
zarnak le, szemben az M7-es 20-30 km-es szakaszokkal. Erre
az idore attereltek a forgalmat a masik oldalra. Erdekes, hogy itt bar
1! sav van az atterelt forgalomnak, megis 80-as tablak vannak kint,
szemben az M7-en levo 2 savos 60-assal. ???? Erdekes, hogy a
forgalomban resztvevok beallnak ugy 100 koruli tempora es senki nem
turelmetlenkedik, pattog es veszelyeztet masokat. Erdekes, hogy a
rendorok (legalabbis reggel 9 es este 6-7 korul) nem a lezart szakaszon
mernek, ahol biztos, hogy a tulnyomo tobbseg atlepi a korlatozast.
Tehat nem kenyszeritik a forgalmat veszfekezesekre. Erdekes, hogy
a 3-4 km-es szakaszt megcsinaltak ugy 3 het alatt es nem nezzuk mar
1 eve, hogy semmi nem tortenik. Most ilyen kicsi darabokban megy
a felujitas es meg mindig lehet kozlekedni.
Miert van ez? Ezek valami dilettansok es nem tudnak autopalyat
felujitani? Olcso husnak hig lesz a leve?
________ Gyilkos ________
Ahogy reggel jottem az M1-en az egyik attereleskor volt egy kis zur.
Elottem egy Pug Boxer ment, egy savon haladtunk. Elvalasztaskent
a szokasos kicsi betonbalott bolyak vannak. Szembol 2 sav jon.
Egyik pillanatban arra lettem figyelmes, hogy a Boxer elindul a
szembejovo sav fele, elkezd ramenni a bolyakra, majd szep lassan
vissza. A kocsi 1/3-a a masik savban volt ugy 2 mp-ig. A szembejovok
lehuzodtak, majd mentunk tovabb. Az uto megallt bennem. Amig vissza
nem tereltek a sajat palyankra addig nem nagyon ingott tovabb, de
a visszateres utan megint ide-oda kacsazott. Ahogy elmentem mellette
(amihez nagy batorsagot meritettem) atneztem es csak azt lattam, hogy
az urge majd elalszik. Nem tudom, hogy csak faradt volt, vagy ivott,
de szornyu volt a latvany. Abban a pillanatban arra gondoltam, hogy
megallasra kenyszeritem es megkerdezem, hogy almos-e, vagy rosszul
van, de igy biztos, hogy nem engednem tovabb. Vegul nem allitottam
meg, talan meg sem allt volna. Remelem hazaert, es nem olt meg senkit.
Ti mit tennetek ilyen esetben? Kicsit azert banom, hogy nem probalkoztam
a megallitassal... :o(
_________ Vectra _________
Erosen gondolkodom, hogy az Astrat lecserelem valamikor egy fiatalabb
Vectrara. Ami szoba johet az egy 97-98 koruli B Vectra kombi, 1.8-as,
vagy 2.0-es. Van valakinek tapasztalata ilyen tajigaval? Orulnek ha
tudna valaki irni az autoval kapcsolatban.
Mindettol fuggetlenul kerdezem, hogy ki mit ajanlana.
Az elvarasok: 96-97-98 koruli. Kombi, Tourer, Wagon, SW kinek
mi tetszik. Minimum 1.8-as, max 2.0-es motor. Viszonylag jo teljesitmeny,
tehat legalabb annyit tudjon, hogy egy emelkedon meg lehessen vele
gyorsitani es ne kelljen azon tojozni, hogy vajon meg tudom-e elozni
az elottem levot ha jon egy emelkedo. Es megegy fontos tenyezo!
Max. 2 millioba alljon meg. Akar Svajcba, vagy No-ba is kimegyek erte, ha
megeri.
Otletek???
Elore is koszi minden reagalast!
A kormanyok legyenek velunk! Udv!
****************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
****************************
|
+ - | Korforgalomban index... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
yerico irta:
:> Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni: amikor
:> rakanyarodsz, meg amikor lejossz rola.
Ejnye ! Legalabb az autos listan levok ismerjek mar a rendelkezeseket
!!!
Ha valamit nem tudunk _biztosan_ akkor elobb tessek pontosan
utananezni es utana hinteni a kinyilatkoztatasokat... :-(
______________________________________________________
http://www.autosiskola.hu/kresz/kresz_valt2001/kreszvaltozas.htm idezet
A körforgalomba történo behajtás ugyan irányváltoztatásnak minosül,
de a módosítás lehetové teszi, hogy mint kivétel mely erosíti a szabályt
-
a belépést nem kell irányjelzovel jelezni. Az irányjelzés azonban csak
a behajtáskor maradhat el, a körforgalom elhagyását ezután is jelezni
kell.
Elofordulhat, hogy útburkolati jelekkel megjelölt párhuzamos
közlekedésre
alkalmas út csatlakozik egynél több forgalmi sávos körforgalomba. Ilyen
esetben a körforgalomba való behajtást csak az köteles a jobboldali
szélso
forgalmi sávból végrehajtani, aki a bekanyarodás helyét követo elso
bekanyarodási lehetoségnél kívánja az utat elhagyni (13. ábra).
A párhuzamos közlekedésre alkalmas körforgalmú úton a párhuzamos
közlekedés szabályait kell alkalmazni.
______________________________________________________
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | ABS fekezes... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
Fogash irta:
:> En ha beulok egy idegen autoba, az elso, hogy meg
:> a parkoloban ovatosan rafekezek egyet, hogy legyen
:> pedalerzetem. Nehogy utkozben kelljen a kormanyt lefejelni,
:> vagy epp az elottem allonak nekimenni, mert mas fekhez
:> szoktam...
Bizony jelentos elteres van kulonbozo autok kozott, foleg aki
ceges autokat valtogat gyakran erzi. A Leon utan egy Lanos
a vekony gumijai miatt jobban csuszik, a Xsara pedaljat majdnem
ugy kell taposni, mint a Trabantot... Nem mindegy.
Jomagam ugynezt megjatszom meg a teli ido bealltaval is,
hogy ujrakalibraljam a labam a jeges csuszkalasokhoz...
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | Re: olcso auto, korforgalom, ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Kerdesem, hogy szerintetek ossze lehet-e hozni ezt? Csinalt mar valaki
ilyet? N
> agyon illegalis? Jo tudom hogy igen, de mennyire lehet "szeppe" tenni? Nem
nagy
> on ertek a kocsikhoz, de valami ragasztott motorszamrol vagy alvazszamrol
is vo
> lt szo. Asse tudom mi az.
Szerintem ilyet mar sokan csinaltak, en saccra vambuntett es
kozokirathamisitast tippelnem, de van jogasz a listan, majd korrigal.
Persze, ha nem felsz a lebukastol, lelked rajta.
Mellesleg most hallottam, hogy volt egy banda, aki a lopott kocsikra AF-es
alvazszamot hamisitott, es igy siman atment minden eredetvizsgan, mert a
kutya sem nezett utanna. (persze kulfoldre nehez volt vele menni, de na es).
> >ehhez a franciaknal nem kell indexelni, de a belgaknal peldaul igen:)
>
> Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni: amikor rakanyarodsz, meg
> amikor lejossz rola.
A helyes valasz termeszetesen az, hogy nalunk csak kimenetelkor kell
indexelni. (KRESZ 29/(2))
> semmi, HIRTELEN taposs ra a fekre minden eroddel. Ekkor a pedal orult
> tancolasba kezd a talpad alatt, kozben recsego-ropogo hangot hallasz. AZ
AZ
> ABS BEAVATKOZASANAK HANGJA!!! Ha ez mar megy, akkor ugyanezt szaraz
En ugy tudom, a legujabb ABS-ek mar nem csinaljak pl. a pedalrugdalast, meg
a kattogast, csak bugnak.
Szabolcs
|
+ - | Re: valaszok (#1522) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Megneztem, hogy mennyit eszik a saab 95 a legkisebb motorral (2.0t) 13
> litert irnak varosban.
A munkahelyemen az igazgatoi 9^5 2.3 Eco Turbo adatai a fonokom szerint:
80-nal 6 liter
90-nel 7 liter
130-nal 8, vagy egy kicsit tobb
varosban nyaron 11-et, telen pedig 13-at eszik.
Ed
|
+ - | maybach (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Akarja valaki latni az uj Maybach belsejet?
Most fejeztuk be a maro berendezesek beallitasat, kb 80 darab
furnirozott diszecske van a kocsi belsejeben ha kocsinak lehet
nevezni ezt a jarganyt mert meg limuzinnak is sok.
Aki keri annak 2-3 nap mulva kuldom a kepeket.
--
Minden jot,
Fekete Zoltan mailto:
|
+ - | Re: Autovasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Renaultot ne!!!(hacsk nem akarodt kilométerenként a szerelohöz vinni!!(trá
> gyadomb)
> Szuzukit se!!(az okból amit mondtál,ez így igaz)
> Vehetsz:
> Daewoot (mindent) A Lanosok fiatalak ugyan de az ára ott van. Nagyon jók!
> A közelemben van egy ,és már három éves,használják rendesen,de baj semmi
vele v
> ele. Opelek is jók
> Lancia:
> Élet bisztosítás marhajó autó,az tuti.
> Más olasz autók is jók elvileg, de azt még nem tapasztaltam.
> Németektol ugyanez a véleményem.
Ez aztan elfogulatlan es megalapozott informaciokat tartalmazo segitseg
volt... Az olasz autok se a megbizhatosagukrol hiresek. Az opel astra
koztudott gagyi anyagbol keszul itthon, abbol is a regebbi sorozat jobb.
- Suzuki Sedan 1,3 (úgy hallottam karambol esetén életveszélyes!?)
- Daewoo Nexia 1,5 (Ezt a céget egyáltalán nem ismerem)
- Ford Escort 1,3
- Renault 19 1,4
- Opel Astra 1,4
A felsoroltakbol a Suzuki Sedan a megbizhatosagarol hires, de ropi az auto
biztonsagossagi szempontbol. A Daewoo minosegbeli problemakkal kuzd, ha a
felso arhatart nezzuk, esetleg egy korai Lanos jobb lehet. A kollegam
Nexiaja 9 litert fogyasztott szazon. A Forddal inditasi problemakat
tapasztaltunk a cegnel, cserebe atlagos varosi kozlekedesre alkalmas autot
kapsz. Kicsit erotlennek tunt nekem. A Renault a felsoroltak kozt a
legerosebb fajlagosan (ha a 80LE verziorol van szo), de a meghibasodas itt
is gyakrabban fordul elo. Az Astra igenytelen, korai peldanyokon viszont mar
kezd eluralkodni a rozsda. Ebbe az arkategoriaba szerintem beleferne par
japan marka is, ahol a megbizhatosag nagyobb es a fogyasztas kisebb. Esetleg
Toyota Corolla vagy Mazda 323.
Biztositasi szempontbol a suzuki es az astra a legolcsobb. Alkatresz
szempontbol is ezek a nyerok. Megbizhatosagban en a japanokra voksolok. A
magas alkatreszarakat nem szabad elhinni. Van utangyartott japan minosegi
alkatresz ezekhez is, raadasul ritkabban van szukseg rajuk.
SzaboZE
|
+ - | Punto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> szerintem meg 3 fele punto van:
MARHASAGGG!! Akkor van a sotet uveges Punto IV, a szarnyas
Punto V, a kek Punto VI, piros Punto VII, kabrio Punto VIII
es igy tovabb...
A Puntot, mint az Uno utodjat 1993 szeptembereben mutattak
be. Giugiaro tervezte, 3 es 5 ajtos valtozatban jelent meg.
Az Uno-tol annyira kulonbozott, annyi ujitas es javitas
jellemezte, hogy az 1995-os ev autojanak valasztottak. A
motorskala viszonlag szeles volt:
1108 kobcentis 54 lovas FIRE motor
1242 kobcentis 58 lovas kozponti befecskedezessel
1242 kobcentis 73 lovas MPI
1581 kobcentis 88 lovas SOHC
1372 kobcentis 136 lovas turbomotor
1698 kobcentis 71 lovas TD
1698 kobcentis 57 lovas szivo diesel (1994-tol)
1242 kobcentis 86 lovas 16V FIRE motor (1997-tol)
1995-tol volt Sporting verzio (1581 ccm, kesobb 1242 16V),
a kabrio azt hiszem elejetol fogva volt (Bertone), 1242-es
es 1581-es (kesobb 1242 16V) motorokkal.
A valto 5, 6 sebesseges manualis, vagy CVT volt.
Az uj Punto (Punto II) 1999 nyaran, a FIAT 100.
szuletesnapjan jelent meg (ekkor volt a FIAT jel valtas).
Akik faceliftet vartak, nagyot csalodtak, az uj Punto 80%-
ban uj auto lett, sot, a 3 es 5 ajtos nem a 2 ajto
elhagyasat jelentette, hanem egy teljesen mas designu auto
lett. Torestesztekben 4 csillagot ert el, amivel a
kategoria elere ugrott. Ujdonsag volt a 2 fokozatu szervo
(DualDrive), Follow me Home rendszer, itt kezdte el a FIAT
a soklegzsakos auto filozofiajat, bar kornyekunkon ezt
erosen redukaltak (Nemetorszagban standard a 6 legzsak).
Maradt az 5 es 6 sebesseges valto, illetve a SpeedGear
elnevezesu CVT.
Motorok:
1242 kobcenti, 60 LE - 8 szelepes
1242 kobcenti, 80 LE - 16V
1910 kobcenti, 60 LE - szivo diesel
1910 kobcenti, 80 LE - JTD
1747 kobcenti, 130 LE - 16V (ua, mint a Barchette/Coupe)
Vigyazz Homer, FIATban elegge otthon vagyok :)
Cs.
|
+ - | Tisztitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Ezzel szemben Gyorben, szinten Maxolen technikaval
>> dolgozva 15ert csinaljak a teljes pucovalast, en aug.
>> 01-en akarom elvinni az Alfat. Ha nem surgos,
> jaja, kivancsi vagyok ra, nagyjabol mit csinalnak ennyi
> rengeteg pi'ze'? homer
Rengeteg? Miert volna rengeteg? Ha lattal volna mar autot
egy ilyen procedura utan, biztosan nem mondanal ilyet. Ha
arulod az autot, ez egy piti osszeg, 3-4-5x ennyivel tobbet
kerhetsz erte, olyan tip-top allapotban lesz. Figyelmedbe
ajanlom Stevie irasat az index.hu-n.
Cs.
|
+ - | Re: korforgalom + index (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1522-ban irta :
>>> Nekem 2 eve meg ugy tanitottak, hogy ha befele mesz, akkor normal
>>> keresztezodeskent mukodik, tehat indexelj. Baromsag volt, szerencsere
>>Miert volt baromsag? Hopp, most jovok ra hogy valoszinuleg arrol
>>beszelsz mikor meg nem vagy a koforgalomban es kozeledsz hozza. Nos,
>>ehhez a franciaknal nem kell indexelni, de a belgaknal peldaul igen:)
>Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni: amikor rakanyarodsz, meg
>amikor lejossz rola.
En ugy tudom, nem kell indexelni ramenetelkor. Hiszen felesleges, nem mennel a
masik iranyba. Azaz olyan, mint a jobbra kanyarodo fout, ott sem kell
indexelni, mert jobbra kanyarodik az auto /Gyorhoz viszonylag kozel -20 km-
latom sokszor, hogy a 83-as ut balra kanyarodik, s tobben is indexelnek balra,
mert jobbra le lehetne kanyarodni az utrol... Gyorieknek: Tet-rol van szo,
Papa fele menet./
Minden jot, Vili www.macasoft.hu HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
|
+ - | kozmetika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A rengeteg pezer:
A 35ezres pesti ember muveleteit elolvashatod a totalcar.hu autokozmetika
cikkeben. A 15-os gyori elvileg ugyanezt csinalja, ugyanugy maxolennel...
Gepi polir kivul, ulesek kiszedese, vegyszeres nagynyomasu karpittisztitas,
belso karpitok teljes tisztitasa, komplett motormosas, felnitakaritas...
Fogash
|
+ - | va:korforgalom + index (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Meg Magyarorszagon is. Ketszer kell indexelni:
> amikor rakanyarodsz, meg amikor lejossz rola.
> yerico
Valaha igy volt, de valtozott a KRESZ.
Csak kifele KELL indexelni. Es nem csak a mogotted
jovo miatt, hanem a bejovo erdekeben is. Lehet, hogy
tempovesztes nelkul be tud sorolni.
Erre szarnak sokan. Had alljon meg (esetleg vele egyutt
meg hatan) majd ha a kocsi mozgasabol latja, hogy kimegy
a pacak, akkor elindul. Persze lehet, hogy addigra mar
nics meg a jo lehetosege. A hulye, trehany, masokat leszaro
autos miatt akadozik a korforgalom.
Apro dolog, egy gesztus csak az egesz, de olyan sok szar
ember van, aki ezt a tarsasjatekot nem tudja, vagy nem
akarja szepen jatszani...
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: lanos jo ?? tenyleg ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Daewoot (mindent)
> >A Lanosok fiatalak ugyan de az ára ott van.
> >Nagyon jók!
> >A közelemben van egy ,és már három éves,használják rendesen,de baj semmi
> >vele v ele.
>
> Ennyire jo lenne ? :) Legjobb baratom apukajanak van, rendesek a
> szervizben
> mert a 3. lanossal jar, ugyanis ha mar nagyon rohad 1 ev elteltevel az
> ajtoknal akkor elintezi hogy kicsereljek.
Hali!
En is majdnem billentyuzetet ragadtam, de azutan csak
legyintettem egyet. Nekem szemelyes tapasztalatom nincs, de
kezembe kezult multkor egy Auto2, pont hasznalt Daewoo
vetelerol szolt a cikk. Haaaaat.... ennyi rosszat meg autorol nem
hallottam, talan csak a Tavria volr az egyetlen kivetel, amelyik a
teszt 2 hete alatt szinte teljesen szetesett. Mindenesetre a
Daewoo sem jart ettol messze.
T
|
+ - | RenaultOt ne!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Zotya irta
>>>
>Renaultot ne!!!(hacsk nem akarodt kilométerenként a szerelőhöz
>vinni!!(trágyadomb)
Ezt talan kifejthetned kicsit bovebben. Igaz en meg csak a
2. Renault-mat hajtom, de a szerelo nem gyakran lat. :)))
ui: Tiszy! Ve'ggye' meg! :)))
Az elso iras annyira SIMPLICISSIME volt, hogy nem is reagaltam ra. Persze
elkezdtem irni egy levelet, de eleg lelekbegazolos lett volna, es meg
csirajaban toroltem. :-)
>>>
A Renault-nak egy altalam ismert hatranya van, az alkatresz dragabb hozza
mint a nemet
autokhoz.
Hol?
Eredetiben nem dragabb (ossze lehet hasonlitani kabe 160 000 cikkszamot
:-) - mi ezt csinaljuk :-).
Utangyartottban a nagysagrendekkel kisebb mennyisegek (park) miatt sokszor
tenyleg dragabb az alkatresz. Azonkivul ne felejtsd el, Zotya, hogy
felso-kozep-kategorias autoban ulsz, az pedig mindenhol fizetos :-)
udv,
tiszy
|
+ - | lanos telleg lyo!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
antforce-nak jar a virtualis csoki a Lanos leirasert. Elsoosztalyu, minden
szava igaz es hiheto (persze ez inkabb szomoru).
djtiszy
|
+ - | P-126. Fiat Uno, Chinquencentio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autostarsaim !
Sajnalattal kovettem a lista mozzanatait, ugyanis nem lattam/kaptam egyetlen 1
visszajelzest sem a kerdessel kapcsolatban.
Lszi, ha valaki tud valkirol aki ismer valakit aki mar hallott valami hasonloro
l
az szoljon. :-)))
Elore is kosszzzzzzzzzz.
Chabba
---------------------- Forwarded by Csaba Szakacs on 2002.07.12 11:40
---------------------------
Csaba Szakacs on 2002.07.03 16:16:57
To:
cc:
Fax to:
Subject: P-126. Fiat Uno, Chinquencentio
Udv Autosok,
Eddig csak csendes megfigyelokent kovettem a listan tortenteket, de most ugy
adodott, hogy egy keressel fordulok hozzatok.
Remelem segitsegemre tudtok lenni.
A fent emlittet gepjarmutipusokhoz kellenenek olyan alkatresz gyartok, amelyek
uzemei itt talalhatoak Mo.-n. (cim, ceg, telszam,stb.)
Lenyegtelen, hogy milyen alkatresz csoportokat erint (kabelkoteg, motor,stb.),
a
lenyeg, hogy az eredet tolunk szarmazzon.
Biztosan van ilyen csak meg nem talalkoztam veluk a napi eletben. Foleg
nagykereskedelmi ertekuek a szandekaim.
Szives reagalasotokat elore is koszonom.
Udv.
Szakacs Csaba
U.I.Ha ugy tetszik lehet maganban is.
|
+ - | This is an automated message to notify that Zsolt Eszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
I will be out of the office starting 2002.07.12 and will not return until
2002.07.23.
Please contact to my colleague Istvan Pataki.
I will respond to your message when I return.
_________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
|
+ - | Hutoviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Van egy problemam a felesegem kocsijaval. Kb. 1 honapja
sikeresen meghalt menet kozben a thermosztat az autoban,
valoszinuleg 8-10 Km-t mennt ugy az autoval, hogy a viz teljesen
felforrt. Megállt, megvarta (?) amig lehult, ujratoltotte es hazajott
vele. Azota elofordul, hogy olyan 1000km-enként egyszer csak
felhabosodik a hutoviz (barnas szinu hab), es utana kell tolteni 3-4
dl-t. Az alapjarati fordulatszam is magasabb lett (lehet, hogy "csak"
a szivato nem all a helyzet magaslatan). Az olajmennyiség es minoseg
6000 Km ota valtozatlan.
A hengerfejre (vagy a vizpumpara) gyanakszom, csak nem ertem miert
nem valtozik az olaj, illetve nincs semmi szaga a viznek.
Az auto 89-es 2000-es Opel.
Ha valakinek van otlete, kerem ossza meg velem. Koszi !
Üdv !
B.Jani
|
|