1. |
lengescsill (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
2. |
kitagadtok??? ;-) (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: megallitott a rendor (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
4. |
ABS (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
kotelezo biztositas papirja (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Ford Escort 30 ezeret? Igen! (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Peugeot torestesztem nincs, de Escort van :-) (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Vaddiszno... (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: ABS (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
10. |
Szervo (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: S2000 (mind) |
110 sor |
(cikkei) |
12. |
Furgon koltsegek (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
13. |
rendszam (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
14. |
So:r, adasvetel (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
15. |
lassulasi verseny, szervok (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
16. |
szervo, ABS (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
17. |
S2000, Renault IDE (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
18. |
elado MAZDA 626 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
19. |
Ugrokodos riasztok (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
20. |
hehe (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
21. |
Autoszereles, nyari gyakorlat (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
22. |
Autot keresek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
23. |
Re: Friss benzin (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
24. |
szervo (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
25. |
2 valasz ugrokod temaban (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
26. |
GSA-473 (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
27. |
RE: Valaszok... (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
28. |
Re: hatso ablak leengedese (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
29. |
meg tobb tuudomany (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
30. |
Tablak (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
31. |
Oregek, hivatalos kozeg (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
32. |
Autostalalkozora mit viszek :-) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
33. |
Szloven akkumlatorok. (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
34. |
Jegyzet (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
35. |
orszott parkolo (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
36. |
Renault szerviz (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | lengescsill (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>> kostal 1 Skoda 105 lengescsillapito mostanaban? 2 db kellene
>> valamikor. Amit nekem ajanlott az urge, az kb 14.000/db, ami
szerintem
>> sok. :(
>Sok is, azert mar harom gyarit vehetsz. Ugy 4.500-5000-be kerul.
Mai ajanlatunk: Kerdezd meg az Adam nevu emberket a lisatrol
Nemreg vett valmi specko, kicsit kemenyebb
csillapitot baromi olcsoert a XVIII. keruletben. Sokkal jobb, mint a
gyari, de gyarit baromi olcson 2-3k/darab tudsz venni. Felujittatni csak
akkor erdemes, ha beton kemenysegure csinaltatod meg :)))))
Bye
Fresi BaCSi
|
+ - | kitagadtok??? ;-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Vegre gep kozeleben vagyok. Szoval a jovo hetre meglessz az autom, addig
a Kedvesemet nyuzom. A heten orszaguton sikerult 90-100 koruli tempo
mellett 5.8-as fogyit eloallitanom. a tavot nem a km ora, hanem a kiirt
tablak alapjan hataroztam meg, na meg mar sokadszor jartam arra. Mire
visszaertem sokkal furgebb lett az autoja :)
Ezt ma este ki is hasznaltam, gyorsultam egy Dacia ellen. Meglepo az
eredmeny. Pontosabban az eleje. Otthagytam, csak kb 250 meter utan ert
utol es hagyott le, da akkor mar nyomnom kellett a 4. fokozatot. Ha a
sajatommal vagyok, akkor otthagyom (Fo az onbizalom)
Tenyleg, egy kis tuning vagtazik a verdam felfe:
Gaal vezertengely
Warburator (wartbourg karbourator)
Szoval a talakara felkeszitem a dragam es megmutatom, hogy mit tud.
Bye
Fresi BaCSi
u.i.: Fekek felujitva, bekoptatom es lassulhatunk
|
+ - | Re: megallitott a rendor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Engem is!
Tavaly tavasszal kolcsonkertem a fater verdajat, hogy elmennyunk megnezni egy
uzletet ket varossal arrebb. Valami huszadrangu uton mentunk 30 km-t. Hazafele
jovet a varos szelen egy buszobolben all egy rendor Niva, mellette egy korzeti
meghizott fiatal gyerek. Kozel-tavol nem volt mas jarmu, biztosan unatkozott,
hat megallit. Szokasos duma, papir odaad.
Tag: - Magae az auto?
En: - Nem. (nem mintha a forgalmi es a szemelyi osszehasonlitasabol nem derult
volna ki) Az edesapame.
- Le van jarva a zoldkartya.
- Jaj Istenem! Biztosan elfelejtkezett rola. (Gondoltam ez nem nagy bun) Majd
potoljuk!
- Mutasson nekem elakadasjelzot, izzokeszletet. (Az eu-t nem kerte, mert az ott
volt az ablakban)
- Most hogy igy nezem, elakadasjelzo az van, de izzokeszlet az nincs. (Gondolta
m
meg ez sem nagy bun, majd kidumalom)
- Tudja hogy le van jarva a forgalmi?
- Ne mondja mar! Nem letezik! Biztosan nem tul regen!
- (Oszt-szoroz) Hat es fel honapja!
- Ajjajj! (Na mondom ez vert helyzet!) Es akkor most mi lesz?
- Leveszem a rendszamot, es az edesapja 60-70ezer forintbol majd visszaszerzi.
- Hat az nem lenne valami tul jo! Biztos Ur, higgye el, biztosan elfelejtkezett
rola! (tenyleg nem fordult meg ilyen elo) Nezze at a jarmuvet muszakilag, minde
n
rendben van rajta (csak izzokeszlet meg Zkartya nincs)! Foutra ra sem megyek,
csak itt a "kertek alatt" hazamegyek, es hetfon mar visszuk is a jarmuvet
vizsgazni. Gondolom nem nagy presztizsveszteseg (??!!) lenne neked (mar ekor
tegezodtunk), ha egy hasonlo koru fiatalember autojarol levenned a rendszamot.
Beszeljuk mar meg. Nem oldhatnank meg mashogy? ( ;-) )
- (Hosszas fejvakargatas) 2 ezer forint jo lesz?
- Hogyne lenne jo! Az a legjobb! . . . . Tessek parancsolni, mar itt is van!
- Varjon, adom a sorsjegyet!
- Nem kell nekem semmi papir! Koszonom szepen! Viszlat!
Es mar el is poroltunk! Hu! Ezt megusztuk! Utkozben arra gondoltam, hogy ha
visszamennek hozza, hogy ugyan adja mar vissza a 2ezret, kulonben feljelentem,
mert nem adott rola bizonylatot, mit szolt volna? De gondoltam meg igy is jol
jartam.
Hazamentem, gondoltam bevasalom fateron a 2 lepedot:
- Hello! Megbuntetett 2ezerre a rendor.
- Miert?
- Lejart zoldkartya, nincs izzokeszlet, meg 6 honapja lejart a forgalmi.
- Akkor ne jarj vele fiam!
- ???
ba
|
+ - | ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Elvileg tehat a mukodest csak a forgaserzekelok befolyasoljak. Persze be
> lehetne allitani, hogy az ABS ne mukodjon megadott sebessegtartomany
alatt,
> de nem tudom mi ertelme lenne ennek.
Az en autom hasznalati utasitasa szerint 3 km/h alatt az ABS kikapcsol. Azt
hiszem ennel a sebessegnel mar tokmindegy hogy tudsz kormanyozni vagy nem.
(es legalabb nem kerreg minden piros lampanal :) )
_______
_/_______\_ BZS
(OO=[|]=OO) www: http://www.extra.hu/deep
[]=======[] mail:
|
+ - | kotelezo biztositas papirja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Hu-ha! Nekem identol atutalassal megy a fizetes. Nincs se
> csekkem, se semmim. Most akkor mi van?
Semmi nincs. :-)
Az eloirasok szerint ugyanis te a kotelezo biztositas befizeteset igazolo
papirt. _vagy_ a
biztositas megkoteset igazolo kotvenyt vagy koteles magaddal cipelni.
Vagyis ha a kotveny nalad van, akkor nem buntethetnek meg. Engem egyszer
elkapott egy kozeg, es valtig
azt hangoztatta, hogy vagy felmutatom a csekket, vagy feljelent. Mondtam
neki, hogy jelentsen fel, de
akkor nagyon meguti a bokajat, mert legalabb a rendor ismerje a szabalyokat,
ami alapjan megbuntet. :)
A biztositas akkor is el meg 30 napig, ha nem fizettuk be a csekket. Pl:
Csak marcius 31-ig van rendezve
a biztositasom. Ápr. 3-an megallit a rendor, es nehezmenyezi, hogy nincs
befizetve a biztositasom a
kov. negyedevre, es fel fog jelenteni. Tegye. A kotveny szerint ugyanis meg
30 napig el a biztositasom,
a hatalyos rendelet szerint pedig nem befizetett, hanem elo biztositas
szuksegeltetik a kozlekedeshez. :)
Udvozlettel,
Marso Gyula
|
+ - | Re: Ford Escort 30 ezeret? Igen! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Bocsanat az elutesert! Termeszetesen az ar 45 ezer forintrol
(nem 55-rol) indul lefele 15 napon at.
Udv!
OliApa 20 92 69 959
llllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllll
|
+ - | Peugeot torestesztem nincs, de Escort van :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Tud valaki segiteni, hogy hol talalok anyagot az uj, (nalunk
> '99 nyara ota forgalmazott) Peugeot 406-os modellek Euro NCAP
> torestesztjeinek eredmenyerol.
Elore elnezest kerek az edeklodotol.
Harom eve Zugloban megtortem az Escortomat. Masnap visszakerekeztem
a helyszinre es a jarda mellett gyujtottem a "toresteszt eredmenyebol"
Egy kis fenyszorouveg, sarga idnex muanyag, fekete lokharito darab.
Szepen lesorjazva most is ott fityeg egy lancon a harom koromnyi darab
a visszapillanton. Emlekeztetve arra, hogy egy nagyon szeles ut is lehet
alarendelve egy nagyon-nagyon keskeny utcanak.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: Vaddiszno... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>nem GPU-xxx jelzesu a csordad?
>
>andi
Nem.
|
+ - | Re: ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
irta:
>Elvileg tehat a mukodest csak a forgaserzekelok befolyasoljak. Persze
be
>lehetne allitani, hogy az ABS ne mukodjon megadott sebessegtartomany
alatt,
>de nem tudom mi ertelme lenne ennek.
Pedig en is ugy tudom, hogy 6-10 kmh alatt mukodnek ugyan, de nem
aktivak, azaz nem fejtenek ki hatast fekezeskor. Pl. jegen (6-10 kmh
alatt) szerintem sokkal hasznosabb ha blokkol a kerek, mintha berreg a
pedal es nem fekez semmit a fek. Azt konkretan en sem tudom miert nem
fejt ki hatast alacsony sebessegnel, de nyilvan van valami oka. Ha
valaki tudja, kerem sugja meg. Lehet hogy kocsitipustol is fugg? Bar
ABS gyarto nem tul sok van, majdnem mindenki ugyanattol a par cegtol
veszi, pl. Bosch.
Hajts,
Vaddiszno
|
+ - | Szervo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A szervokormanyt allo motornal azert nehez tekerni, mert a kerekeken
kivul a szervo egesz mechanikajat is visszafele neked kell
meghajtanod. Az enyemet szinte meg sem lehet mozditani szervo nelkul
allo helyzetben, pedig a motor nem hiszem, hogy olyan nehez lenne. Bar
jo nagy. De ne nagyon tekergesse'tek, mert nem egeszseges a szervonak,
na nem mukszik (motor all) es tekergetik.
A szervofekkel kapcsolatosan: En nem tudom, hogy mas autonal mi van,
de a vontatas eleg nehezkes allo motorral. Lehet, hogy regen a
nagypolszkival meg meg lehetett allni allo motorral, de a mostani
kocsiknal mar eleg ciki. Az enyemnel hiaba nyomom a feket tovig, akar
2 labbal, max eltorik a fekpedal, de meg nem all az istennek sem.
Olyan kb. mintha a kezifeket huznam be. Szart sem er. Ugyhogy csak
ovatosan ezzel a vontatassal szervo off allasban, mert ott hamar bele
lehet csuszni a vontatoba. Vajon ez is azert lehet, mert meg a
szervomechanikat is nekem kell nyomkodnom, vagy az uj autok fekjehez
mar ekkora ero kell? A bogarhatumon is tarcsafek van elol, igaz hogy a
fek nem olyan vajpuha, mint a BMW-e, de azt siman be tudom menetkozben
blokkoltatni, pedig nincs szervo. Csak egy jo eros nyomas kell hozza.
A BMW-t meg taposhatom meg sem mozdul.
Valaki erti ezt? Jol jonne valami korrekt magyarazat.
Kossz,
Vaddiszno
|
+ - | Re: S2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok M-berek!
irta:
Az S2000 es az M5 adatai (mert, valos adatok, nem amit az
orad mutat az autopalyan):
S2000 (soros 4, 1997 ccm)
0-100 5,6"
0-400m 14,3"
6. fokozatban 50-rol 110-re 5,2" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(figyeled kedves Vadddiszno?)
Max sebesseg 236,5 km/h
BMW M5 (v8, 4941 ccm, 400 Le-s valtozat)
0-100 5,3"
0-400m 14,1"
6. fokozatban 50-110-re 5,0"
Max sebesseg 259,0 km/h
Szerintem nagyon pozitiv az S2000-esben meg, hogy vegre
hatsokerekhajtasu autoval rukkolt elo a Honda, egy sportautoba
SZVSZ vetek elsokerekhajtast epiteni.
A Honda ezen motorjanak nyomatekossagarol csak annyit, (ha mar szoba
kerul itt allandoan mint fo ellenerv), hogy max nyomatekat, 220 kgm-t
valoban valahol 7500 kornyeken adja le, de ebbol 180kgm-t(80%) mar
2000-es
fordulatszamon, es 3000-en mar 200kgm-es lokalis maximuma van. Ez ugye
jo kozelitessel eppen a 90 LE-s 1,9 Tdi max nyomatekanak felel meg
( ami 202 Nm, forras: Auto2 Hasznaltauto Katalogus).
Most jol osszehasonlitottal egy 2 uleses roadstert es egy 4 ajtos 5
uleses sport(os) limuzint. Felreertes ne essek! Nem mondtam, hogy a
Honda motor a tobbi 2000 motorhoz kepest rossz, azokhoz kepest biztos
jo, sot nyomatekilag is biztos aranyos a motor teljesitmenye, csak ha
egy 3000 cc-s neadjisten egy 4000 cc-s motorbol hoznak ki ugyanezt a
teljesitmenyt (marmint a 240 LE-t), sokkal tartosabb, rugalmasabb es
erosebb motort kapnank. Azonkivul nezted a 2 auto tomeget? Mert a
Honda kicsit konnyebb lehet. (Pontosan 1260kg, mig M5 1795kg) Ilyen
alapon ideirhatnam a Suzukim (Speed bike) teljesitmenyeit, mert az sem
egyezik kategoriaban semelyikkel. De pont ezert, mert ehhez a motorhoz
konnyu auto kell (csak magas fordulatszamon huz igazan), egy csomo
dolog kimaradt, pl. fek, anyag, mint altalaban. A vegsebesseget hogy
mertek? A jobb tukor az auton volt vagy levettek? (Hondanal
elofordulnak ilyen trukkozesek pl. CRX-nel annakidejen a vegsebesseg a
jobb oldali tukrot leveve - mondvan az nem kotelezo - volt
meghatarozva, mert igy 2 kmh-val tobb volt.) Azonkivul az en autom
272-t megy 5 emberrel, full csomaggal, hegynek fel es le is,
gyorsulasnal meg elhanyagolhato a kulonbseg. Mondjuk a roadstert nem
lehet ennyire terhelni, mert az is a lenyege, de ha mar
osszehasonlitod akkor kivancsi lennek, hogy 500 kg plusz sullyal az
elobbi adatokat ujramerve es osszehasonlitva milyen eredmenyt kapnank?
Szerintem mar korantsem lenne ilyen meggyozo! (Az S2000 terhelhetosege
sajnos nincs bent a katalogusban, de az NSX-e 125 kg. Azert ez
sokatmondo, nem? Bar akkor nem tudom hogy ulhet bele 2 ember.
(Saj.tom.:1485kg, megeng.ossztom.:1610kg.))Vagy miert nem hasonlitod
ossze a BMW Z3 M roadsterrel. Az kb. egy kategoria, mar meretben, meg
sulyban is kb. Kicsit nagyobb a motorja, de azzal nem lesz porgetesi
kenyszered. Azonkivul azt nem ertem, mit tuningoljak agyon azt a
szerencsetlen motort? Miert nem raknak bele egy nagyobbat? Egy
motornal nem azt kell nezni, hogy 0-100 ig mennyit gyorsul, mert azt
meg aranylag az osszes auto lekuzdi eleg jo eredmennyel lekuzdi, hanem
hogy 160-200-ra mennyi ido alatt gyorsul! Ha ott jo, akkor alacsonyabb
tartomanyban sem lehet rossz. Es egypar auto mar itt egybol kiesene
igy nem kene rajuk az idot vesztegetni. (A Golf TDI-nek az volt az
alapveto problemaja, hogy 140-tol folfele mar szinte nem lehetett vele
elozni, mert ott mar elfogyott az ereje. Igaz a vegsebesseg 180 kmh
korul volt. De 7-8 litert evett - a gyari 5 literrel szemben.) Orulok,
hogy a Honda vegre eljutott oda, hogyha normalis autot akar gyartani,
amit az emberek megvesznek (marmint arra a celra, amire gyartottak)
akkor hatsokerek hajtast alkalmaz. (Mar az NSX is hatso volt.) Eljen!
Kezdunk viszaterni a kezdetekhez, ha nem is minden sikon. Az a barom
aki az elsokerekhajtast feltalalta...
Felreertettetek amire celoztam. Azt akartam kihozni az egeszbol, hogy
minel szenvednek ezekkel a kis motorokkal, mikor nagy motorbol kihozva
ugyanezt a loerot (mondjuk 3000 cc-bol) sokkal nagyobb (kb 300Nm)
nyomatekot kaphatunk, erolkodes nelkul. Ugye azt ti is tudjatok, hogy
200 Nm-koruli nyomatek az nulla, tehat egy 1-1.5 tonnas auto rugalmas
mozgatasahoz nem igazan eleg (mar akinek...). Ezert kell allandoan
visszakapcsolni, hogy jo magasan porogjon. A diesellel meg lehet
autozgatni 1-2000-es fordszamtartomanyban, tehat nincs problema, tehat
ugyis megy. Ha a Hondanak 3.-ban 1000-nel odalepsz, hogy pl.
savvaltasnal kicsit begyorsulj, hat nemtudom... En inkabb
visszakapcsolnek min 1-et. Mert rovid helyeken, pl. varosban nincs
mindenhol ido elerni a 7500-at, amikor eleri a 208(!!!) Nm-t, amit a
1.9 TDI mar 1900-nal lead. (TDI nyomatekai: 90 LE - 210 Nm, 110 LE -
235 Nm, 115 LE - 285 Nm. Haromfele TDI motor van a 2000-es
Autokatalogus szerint. Tovabbmegyek: BMW 320d: 136 LE - 280 Nm, BMW
330d 184 LE - 390 Nm 1750-es fordszamon.) Azt hiszem ezekkel kicsit
elvezetesebb lehet autozni. Persze egy dezso"t es egy benzinest sem
lehet igazan osszehasonlitani, mert egy benzinesben az a lenyeg, hogy
jol lehessen porgetni, na de hogy ennyire kelljen (8500rpm) az tulzas.
Mindegy nekem ugy tunik, hogy ez a Honda filozofia, hogy minel kisebb
cc, minel magasabb fordszam, aztan hadd menjen. Akinek ez kell, vegye.
Az az auto, aminek a loereje magasabb, mint a nyomateka, nekem mar
eleve gyanus.
Tehat, mielott jonnenek az ujabb kovezesek, nem vitatom, hogy a Honda
2000-es motorja jo, a 2000 cc-s kategoriaban. Csak a 3000-3500 cc-s
kategoriaban, ahova a loero alapjan lehetne- vagy akarjak, hogy
soroljak a kocsijaikat, ott nem alljak meg a helyuket.
Hajts,
Vaddiszno
U.i.: A fent altalam irt osszes adat a 2000 evi Autokatalogusbol
szarmazik, ha valaki esetleg mashogy tudna.
|
+ - | Furgon koltsegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Arra lennek kivancsi, hogy milyen koltsgekkel jar egy zart kisteherauto
fenntartasa.
Sulyado, kot. biztositas, netan casco, atlagos javitasi koltseg,
vizsgaztata, ha mondjuk ugy 6-7 eves a jargany.
Elore is koszi a maganba is kuldott leveleket.
Udv!
Miki ba'
|
+ - | rendszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Vaddiszno... ( 3 sor )
> Idopont: Sat Apr 8 05:18:23 EDT 2000 AUTO #709
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
nem GPU-xxx jelzesu a csordad?
andi
> =======================================================
A minap lattam egy VAD-002-es rendszamu autot (nem BMW volt). Rogton
az ugrott be: nem lehet, hogy azert szorult a masodik helyre, mert
egy gyorsabb M5-os "lelotte" mar a VAD-001-est? :-)))))))
Udv,
RViktor
|
+ - | So:r, adasvetel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hirdetik, hogy lehet mellette vezetni. Az uvegen, ha jol emlekszem az
all, hogy nem alkoholmentes, hanem tartalmaz valamennyi alkoholt, csak
kevesebbet mint a hagyomanyos. Itt Mo.-on 0% a megengedett
veralkoholszint, most akkor lehet ezt inni vezetesnel, vagy nem?
Ketfele Schlossgold is van: kis alkoholtartalmu es alkoholmentes.
Ugyanigy erdekes volt a Danubius radio hiradasa is az Arpad hidon hajto
baromrol is: ve're'ben a megengedett alkoholszint ke'tszerese't me'rte'k.
Nullat???
Peter
|
+ - | lassulasi verseny, szervok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
AntForce:
>csekket, ilyen tullepesert meg nem szoktak, habar a biztos ur nagyott
>nezett mert 100-rol allo kerekkel lassitottam a rendorauto mellett, szoval
>szep csikot produkaltam neki.. :)
Na most ezek utan feltitek a kocsit egy lassulasi versenytol?....... :)
Szervok:
Ahogy Attila (Kalmanchey?) is helyesen felismerte, nekem a szervos es a
szervo nelkuli allapot HATALMAS kulonbsege fajt. Ezt megegyszer is
kifejtettem Zolinak, de mar maganban.
Udv
Fogash
|
+ - | szervo, ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mindket kocsinal (Sierra es Bora) kb 3,5 fordulat a ket szelso helyzet
kozott. Fordulokor kb ugyan akkora, vagyis a kormanymuvek attetele kozel
azonos lehet. De a talalkozon esetleg valaki kiprobalhatja. Vagy ha tobb
szervos auto is lesz, megnezhetjuk, melyiknel mennyit valtozik a szervo
hatasara...
ABS:
> be lehetne allitani, hogy az ABS ne mukodjon megadott sebessegtartomany
alatt, de > nem tudom mi ertelme lenne ennek.
Gondolj bele: ha a kerek megall, a rendszer elengedi a feket, majd ujra
fekez. Elvileg igy nem tudsz megallni, hiszen a vegen mindig elengedi a
feket. Egy icipici kis sebesseg (par kmh) alatt celszeru tehat azt mondani,
hogy az ABS kussoljon, es az utolso 1cm-t (aszfalton) kvazi csuszva tegyuk
meg.
De a rendszer a kerekek egymashoz viszonyitott szogsebesseget figyeli. Ha
tehat 1 kerek sebessege a tobbiehez kepest hirtelen leesik, akkor az
valszeg csuszik, tehat old a fekje, majd ujbol kezdi. Ezzel onmagaban meg
lehetne blokkolni, ha egyszerre (1/20 sec.-on belul) tudnad blokkolora
fekezni mind a 4 kereket. Ebben az esetben allo kerekekkel csuszna a kocsi,
de mivel a 4 kerek sebessege azonos, a rendszer nyugodtan ulhetne a
baberjain... Hogy ne ez legyen, +ban figyeli egy szenzor a jarmu lassulasat
is. Ha tehat van lassulas, akkor erdemes figyelni a kerekek sebesseget is.
Mindent osszevetve tehat VAN egy egesz alacsony sebessegtartomany, ahol az
ABS mar nem szabalyoz. Mas kerdes, hogy ezt gyakorlatilag nem veszed eszre.
Udv
Fogash
|
+ - | S2000, Renault IDE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A kezembe akadt 1 Honda szorolap az alabbi tartalommal:
> H. S2000 DOHC VTEC 1997cm3 240LE 9.960eFt
> Accord Type R DOHC VTEC 2157cm3 212LE 9.180eFt
> Integra Type R DOHC VTEC 1797cm3 195LE 6.380eFt
> Accord 2.0i 6.990eFt
Szerintem eszmeletlen draga az osszes. A sima Accord 7millioert plane...
Arrol nem beszelve hogy a Lancia Delta HF Integrale teljesitmenyeben kb
megfelelt az Accord Type R-nek (200/220LE), csak osszkerekes volt, n-szeres
rail vilagbajnok, tiz evvel ezelott hozta ugyanazokat a
menetteljesitmenyeket, akkoriban sem kerult nagysagrenddel tobbe, mint a
"normalis" autok...
Mas. Renault reklam-anyag:
> kifejlesztettuk a kozvetlen benzinbefecskendezest, Europaban elsokent.
Elonye: 15% > fogyasztascsokkenes, 10%kal nagyobb ero es rugalmassag.
> 2.0 16V 140LE
Kerdem en: ez a 140 LE ez minel nagyobb 10%kal? Ezek szerint a 2000. evben
a 2 liter szamara elfogadott "normalis" teljesitmeny mindossze 127 LE
lenne?! Ezt mar ezelott 30 evvel is hozta jonehany marka.
A fogyasztasra nincs adat a hirdetesben, de szvsz a 2literes motorokbol ma
mar illene azert 140-150 lovat produkalni. Itt persze hosszasan sorolhatnam
a peldakat a 2literes Alfetta, vagy a Fiat 131, vagy a Ritmo 130TC ( mind
ikerkarburatorral) 130 loerejerol, vagy az Alfa75 2.0 Tsparkjarol
160LE-vel, amik ugyan biztos iszakosabbak a reklamozott Renaultnal, de van
kozottuk nem egy 70es evekbeli konstrukcio is! Vagy ott a BMW, amiben volt
a szinten iszakos 323i (E23) a maga 173 lovaval, amit kesobb kovetett a
mar egyaltalan nem torkos 320i (E30) es 520i (E34) 6hengeres motorja azzal
a bizonyos 150 LE-vel. 1990 korul. Vagy a Kadett GSi, Astra GSi 16V, amik
mind 150 lovasak, tisztak is, meg ketliteresek is. Szoval a nagy technikai
hokuszpokusz valahogy nemigen jelenik meg a vegen kezzelfoghatoan.
Ha rajtam mulna, en az ilyenekbol 2felet gyartanek: Lenne egy "csaladi",
ami vinne a kategoria atlagat (a franciak szerinti 127LE-t), de
drasztikusan kevesebbet enne (15% fogyasztascsokkenes es 10% telj.
novekedes tisztan az egyik iranyba eltolva lenne 0,85x0,9=76,5%, vagyis
ennek kb. 6 liter benzin korul kellene enni varosban), mig a masik veglet
az "ugyanennyit eszik, de erosebb" lehetne, (1,15x1,10=)26% erotobblettel,
vagyis a normalisnak tekintheto 8 liter koruli varosi fogyasztassal is
lehetne 127 helyett 160LE. (<- erre biztos beizgulnak a Hondasok, hogy az
ovek ilyen... ;-) )
Ja, meg egy adalek a mernokok es a marketing viszonyarol. Senkinek nem tunt
fel, hogy az 1.9TDi 110LE, mig az 1.9 PD-TDi (pumpedu:se) 115LE?
Szerintetek 5 LE meger egy komplett uj hengerfejet, hoott mas konstrukcioju
uzemanyagellato-rendszerrel, mas vezerloelektronikaval? Jo uzlet 5LE miatt
ujra felszerszamozni az egesz gyartosort? Halkan sugom, hogy az elkeszult
tesztpeldanyok a fejlesztes vegen (mar ha van vege...) 140-145LE korul
teljesitettek a fekpadon. De egyelore adjak igy "lefojtva", aztan majd egy
ev mulva lerantjak a leplet a "felfrissitett" valtozatrol, ami erosebb lesz
15-20 LE-vel. Ahogy a V6 TDi is mar 180LE, nem 150, mint eddig.
Es a PD mar elavult technika. A nagy dieselek (20.000cm3 felett) az
osidoktol kezdve igy mukodtek, de haszonjarmuben is (Detroit Diesel,
Caterpillar, Cummins, ...) evtizedes hagyomanyai vannak a hengerenkenti
adagolo-befecskendezo egysegnek. Meg a vezerlo elektronikanak is (Detroit
Diesel Series 60). Ami uj, az a common rail ("gyujtocsoves") rendszer, ott
meg tobb lehetoseg van. Azzal me'g lehet bolonditani a most is 750Nm-es BMW
740d motorjat...
Kicsit elkoboroltam, bocs. :)
Fogash
|
+ - | elado MAZDA 626 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Surgosen eladova valt egy MAZDA 626 GLX, benzin + gyarilag szerelt gaz
uzemu auto. Ezt a tipust Hollandiban keszitettek, gyari gaz szett van
hozza.
1992 decemberi, 1800cm3, grafit metal, serulesmentes, garazsban
tartott, 205/55 15" AEZ konnyufem felnivel + teli gumikkal lemezfelnin.
Extrak:
kpi-zar, motoros ablakok, szervo kormany, sport futomu, napfenyteto,
vonohorog.
Nalunk hat eve van, es 35e km-t mentunk vele ezido alatt.
Gazra nincs levizsgaztatva, mert igazabol nem is azert vettuk, hanem
mert nagyon szep, es kenyelmes, 6 ev alatt 35 ezer kilometerre nem
volt ertelme a gazzal tokolodni.
Ara: 1M Ft
Tovabbi kerdesekkel bombazzatok e-mailben, vagy a 399-5743-as
telefonszámon napközben.
Üdv, Józsi
Joey
mailto:
ICQ:47279634
|
+ - | Ugrokodos riasztok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Levente irta:
>A modernebb ugrokodos riasztok olyanok, hogy ha uj kodot
>tanittatnak vele, akkor kitorlodik az osszes elozoleg
>programozott kod.
A mondat helyesen: "Van olyan ugrokodos riaszto...."
szavakkal kezdodik.
Van olyan is amelyik nem torli az osszeset, hanem
FIFO elven a legregebben tanult helyere tarolja
az ujat.
Van olyan is, amelyik keresre mindent torol, egyebkent
felulir.
>A fentiek kapcsan en mindig nyugodt szivvel, taviranyitoval
>egyutt adom az automat szervizbe. Amint hazaerek a
>szervizbol, kiprobalom a tartalek taviranyitot.
Ha a Te riasztod tanulasnal torol, akkor
tokeletes az eljarasod.
>A mai
>ugrokodosak 7, azaz het taviranyitot tudnak kezelni.
A mai korszeru autok motorja 1598 ccm. :)
Termeszetesen a tarolhato taviranyitok szama
a rendelkezesre allo memoriatol es a fejlesztok
szandekaitol fugg. 4-7 tartomany a jellemzo.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | hehe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Husvet utani kedden elviheto 30 kHUF-ert, ha
>addig persze meg nem kel el. :) Utana kidobom. :(
Ilyet magyarnak ne irj! Megvarja, amig kidobod... :)))))
------------------
>Csuhajja!
>
>A hetvegen megjartam Romaniat.
Mire ez a nagy orom? Tan tankkal voltal?
-----------------
Van egypar sivatagi kepem, ha valakit erdekel...
/Profik 300kbyte-os meretekben, sajat kepek 30kbyte kornyeken/
Udv joe
|
+ - | Autoszereles, nyari gyakorlat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hellosztok autosok!
En egy harmadeves autoszerelo tanulo vagyok.
Szeretnem a nyari gyakorlatomat valahol Bp-en letölteni.
Legyszives irjatok nekem, hogy valaki tudna e engem alkalmazni.
Az is jo, ha valaki leirja nekem, hogy hol alkalmaznanak.
Elore is koszonom: Gergo
|
+ - | Autot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Listatarsak!
Azugyben kerem segitsegeteket, hogy egy jo ismerosom autot szeretne
venni.
Viszont elegge konkret terve van, amelyek a kovetkezok:
Nemzetiseg: nemet, esetleg japan.
Motor: 2 literes, benzines
Karosszeria: 4-5 ajto
Evjarat: 86-tol fiatalabb
Amire nagyon vagyik, az E30-as szep, nem agyontuningolt BMW,
4 ajtos, 320i. 87-91 kozotti.
Hogyha esetleg tudnatok a fenti kriteriumoknak megfelelo, jo allapotu,
elado autokrol, akkor kerlek Titeket, segitsetek!!!!
Elore is koszonettel: zssanya -
|
+ - | Re: Friss benzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Joe!
Azt irod:
"Vettem apamnak egy kapalogepet, es meglepett, hogy a motor
/5.5LE, Briggs/ kezelesi leirasaban kitertek arra, hogy mindig friss
benzint hasznaljunk. Vajon mi tortenik, ha a benzin all mondjuk
ket honapot a 20 literes jerry-kannaban?"
Kb. 10 ev sajat tapasztalata: evente talan ket-haromszor toltottuk
meg a marmonkannat, de ez soha, semmilyen gondot nem
jelentett a motornak.
Egyebkent jo valasztas volt, nagyon massziv a Briggs motor.
(Nekunk 4 LE-s, RK-02 kapalogepunk volt.)
Udv: Padi
|
+ - | szervo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>>1. A szervokormanyosoknak mas a kormanyattetele mint a >>nem szervosoknak
>>(Ugyanolyan autoban)
>Kiveve a Citroen BX-et... /pl. az enyem is szervos volt, de most >nincsen
bekotve/
Ezt nem ertem. Miert kell egy szervot kikotni, es hogy lehet az hogy nincs
kulonbseg (az egyebkent szervos rendszernel) a fenti ket allapot kozott?
Udv:
Janos (Citroen BX)
|
+ - | 2 valasz ugrokod temaban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali autosok!
(Levente) irta:
Barmikor hozzaprogramozok meg egyet a taviranyitokhoz.... A
mai ugrokodosak 7, azaz het taviranyitot tudnak kezelni.
Soxor az ujaknal csak egy van beprogramozva, en
beszereleskor hozzadaom a masikat, _DE_ a regit nem felejti
el! :-(
****
En itt nem a Budapesti Piac-ban hirdetett, beszerelessel
egyutt 19e Ft-os atomgagyi riasztokrol beszelek. Az en
riasztomhoz Te _soha_ nem fogsz tudni hozzaprogramozni egy
kodot (es senki mas sem)! Persze a markajat es tipusat itt
nem fogom megemliteni...
(Zoltan) irta:
Jajj... ezt nem kellett volna. Most eluzted szegeny
listatarsad biztonsagerzetet... egy presztizsauto-
tulajdonosnak ugysem lehet sok... :(
Boldog tudatlansag rulez :)
****
Presztizsauto... Ezt most mindenkeppen meg kellett
jegyezned?! Ugye nem birtad volna ki?! Mondd Zoli, Neked
valamifele komplexusod van? Valoszinuleg nem tevedek, ha
ezek alapjan ugy gondolom, hogy ha Te latsz egy parkolo
Audit, Mercedest vagy BMW-t, akkor legszivesebben a
kulcsoddal esnel neki a fenyezesnek! Irigyseg rulez...
OOOO
|
+ - | GSA-473 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
A %subj% beli rendszem tulajdonosanak (meg a hix matricajanak)
udvozlet :)
Pont arra gondoltam vezetes kozben, hogy nekem nincs is
matricam, erre az orrom ele kerul egy :)
Byez
Lantos, Tibor
| http://alpha.rulez.org/~tlantos
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | RE: Valaszok... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Kellett neked ilyen hitvany telefont venned :) Amugy a dolog a rossz
> Kellett! Nem mondtam, hogy nem tudok vele telefonalni, mert
Miert kellett? Most tenyleg nem kotozkodesibol kerdezem...
Mi az a funkcio ami a 6110-ben nincs, es a 8810-ben van?
> szerencsere mindenhol van terero, csak ha bemesz egy betondzsungelba,
> akkor ha egymas melle rakod a 2 keszuleket, akkor a 6110 nyer
> tereroben. Tehat peldanak irtam, hogy a sima antennasnak erosebb
> vetele van ezekszerint.
Aaa, nem kell a display-nek tul sok hitelt adni... egyszeruen hangolas kerdese.
..
Nekem van merosoftware a telefonomban :) es tudom hogy amikor a terero-jelzo
fullt mutat, akkor az meg kb. 50 egyseg a 100-bol... :)
> Es hogyan? Az aksin keresztul? Vagy az aksi felett levo kb 3 cm-en? Es
Az antenna feluleten, abban az un. "fe'lte'rben" ami a fejedtol elfele mutat.
> Lattal te mar 8810-est? Az altalad emlitett telefonok kb. 2-3-4 szer
> akkorak, teljesen mas formajuak. Mondom: a buzi Nokia nem gyart a
> telefonjahoz semmit. Meg egy normalis tokot sem. Es igy forgalmazzak.
Ja. Igazad lehet, megvallom nem neztem utana. Szerintem a Nokia ezt azoknak
szanta, akik meg birnak fizetni melle egy autotelefont... :)
> sajnos a VW gyari uleseiben 100 km is oriasi megterheles embernek
En vezettem mar 600 km-t Golf II-t egyhuzamban, nem volt kulonosebb problemam :
)
Jo kenyelmesre be kell allitani az uleseket, az a lenyeg :))
Udv,
Akos
|
+ - | Re: hatso ablak leengedese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Na, hetvegen felig sikerult.
Neztem egy ladat, de sajnos az uveg mar nem volt benn, de az ablakemelo
szerkezet igen. Ebben a kocsiban van olyan haromszog hatul az ablak
keskenyitesere, amit irtam, igy emiatt tenyleg lehetne tovabb lehuzni, de
mivel az ajto keresztmetszete ")" alaku (ivelt) az ablak tovabb mar csak
akkor mehetne, ha kidugnak az ajto oldalan. Azt sem hiszem, hogy barmifele
plusz biztonsagot adna, hogy az ablak kb 35cm-t lejon, de 40-et mar nem.
Pont az az 5 centi kell a gyereknek, hogy ki ne essen? Es az automatikus
ablakemelovel es biztonsagi zarral ellatott autok hatso ablakat miert nem
lehet tovabb leengedni? Es a kezi ablaktekerokre miert nem tesznek inkabb
gyerekzarat? Szerintem ennek igy semmi ertelme, ugyhogy az eredeti
allitasomat fenntartom (nem biztosagi eloiras az, hogy a hatso ablakot
teljesen lehessen tekerni, hanem gyakran megoldatlan technikai problema) .
Kormos Imre
> wrote in message news:>...
> >> >Viszont az nagyon gagyi, hogy a hatso ablak csak 2/3-ig megy
> >> >le...
> >> Ez nem gagyi, hanem biztonsagi eloiras.
> >> Ugyanis a legtobb autoban nem lehet leengedni teljesen a hatsoablakot.
> >A turot biztonsagi eloiras. A hatso kerek miatt akkora darab ki van vagva
> a
> >hatso ajto aljabol, hogy nem fer el az uveg az ajtoban. Ugy lehet
> lecsalni,
> Akkor vedd le akar a 2101-es (kereklampas 1200-as) Lada hatso
> ajtokarpitjat! Az ablak lehuzott helyzetben kb 5 cm-t kiall, ekkor alatta
> kb 15cm hely van az ajtoban.
> Teebynek igaza van, hogy biztonsagi, de nem eloiras, csak nehany gyarto
ugy
> gondolja, hogy ne logjon ki az egesz gyerek az ablakon, csak a keze erjen
> ki? Mit gondolsz, a hatso ajto gyerekzarja, vagy az elorol kiiktathato
> hatso ablakemelo kapcsolok miert vannak? Hogy a csunya gyarigazgato bacsik
> ne jatsszanak menet kozban az ablakkal? :))))) Amugy a hatso 3szogablak
> (elefantful csak akkor, ha kifordithato, mint a Ladake) majd minden auton
> KULON all a lehuzhatotol...
> Fogash
>
>
|
+ - | meg tobb tuudomany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem,
mit szolnatok hozza, ha neha kuldenek erdekessegeket, hogy mit
hozhat a jovo?
A cikket a www.jovonezo.hu -bol olloztam.
Autós dühöngés, 1999.11.18
Autót vezetve sokan tapasztalhatják, hogy más vezetôk elviselhetetlenül
agresszívak. Az autósok dührohamai pedig olykor balesethez vagy
tettlegességhez is vezethetnek. Az Egyesült Államokban már több szabadalom
is létezik az Inter-vehicular Communication System-ekre (azaz a járművek közti
kommunikációs rendszerekre, rövidítve ICS), de használatuk érthetô okokból
tilos. Ezek a rendszerek többnyire a hátsó ablakban elhelyezett transzparens
segítségével vetítenek ki rövid, egyszavas üzeneteket, mint például "Thanks"
(köszi), vagy "Please" (Engedj, légy szíves). Thomas Geller pszichológus
professzor és Jerry Beasley erôszak-megelôzési specialista egy kísérlet
folyamán most azt találták, hogy a feliratok szinte mágnesként vonzzák a
vezetôket, azaz a vezetôk, hogy el tudják olvasni az üzenetet, veszélyesen köze
l
hajtottak az elôttük haladó járműhöz, miközben legalább négyszer rá kellett
pillantaniuk, hogy megérthessék. Az üzenetek felismerésével egy vezetô
mintegy tizenöt másodpercet tölt el, tehát sokkal többet annál, mint ami még
biztonságos lenne a vezetés szempontjából. A kísérleti eredmények birtokában a
kutatók egy olyan jelzésrendszert fejlesztettek ki, mely nem szöveg, hanem
felvillanó, különbözô színű fényjelzések segítségével üzen. A fény színe, és a
felvillanás kombinációja vagy idôtartama egy megfelelô kódot, ami rövid
gyakorlás után rutinszerűen dekódolható, miközben egy-két rápillantás (mintegy
3 másodperc) elég az azonosításához. A találmány, a Road Rage Reducer,
egyelôre szabadalmi bejegyzés alatt van, így megjelenésére még várnunk kell.
Addig marad az ordítozás, a mutogatás vagy a dudálás.
(ScienceDaily Magazine)
Udv,
Tibor
|
+ - | Tablak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
>> a tabla a hulyeknek van kiteve, akiknek a szajukba kell
>> ragni, hogy mennyivel tudnak egy kanyart biztonsagosan
>
>Aha. Hat vannak, akiknek a telepatikus kepesegei lehetove teszik, hogy
>elore lassak azt az utat, ahol meg esetleg soha nem jartak, mondjuk
>esoben vagy kodben is, netan a nagy ritkan elofordulo sotetben. Ha meg
>megsem, akkor ugyis meg tudjak fogni a kocsit, nem? Kedvenc ilyen
> .
> .
> .
>es mire foldet erne, addigra veszi eszre, hogy eltunik alola masfele
>az ut. Aki nem latja, annak tenyleg nem kell tabla, repuljon csak el?
Nos. En is azt vallom, hogy a sebessegkorlatozo tablak igen
nagy resze hulyeseg. Es szerintem nem az autosok hibaja (meg
akkor sem, ha joguk nem lenne hozza) felulbiralni, mert ha a
hon szeretett intezmenyeink (mar akik ezert felelosek) ugy
helyeznenek el tablakat, hogy mindig mindenutt esszeruek le-
gyenek, akkor az emberek betartanak oket. De ez leragott csont...
Amit leirsz, az pont egy ritka kivetel (egyebkent ismerem a
helyet). Udvozlettel:
Nagyak
|
+ - | Oregek, hivatalos kozeg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
>Gazdagretre mentem a baratnomert az eleven center elott kellett
>talalkozni.. Elotte van egy parkolo, ami egy kis kozert parkoloja nem
> .
> .
> .
>koszongetes es jolmeggondolom utan indult el, utanna elbambult valamerre,
>majd elindult 2 perc alatt 60-ra gyorsulok tempoval..
Nos, sokatok megint fel fog haborodni. Ugyanis egy bizonyos e-
letkor utan vagy egyszeruen bevonnam a jogsit, vagy igen-igen
szigoru ujravizsgahoz kotnem a megtartasi lehetoseget. Most gondol-
jatok bele! 17 eves korodig nem kaphatsz jogsit kulonbozo (egyeb-
kent esszerunek hato) okokra hivatkozva, akkor teljesen hasonlo
gondolatmenettel miert nem veszik el a jogositvanyt mondjuk 60
ev felett?! A fenti peldabol kiindulva: az ilyenek a legbirkatu-
relmubb autosnak is felforraljak az agyvizet. Ki engedi meg neki,
hogy beuljon egy autoba mas pozicioban, mint utas?! Tenyleg or-
jito! (Es _ez_ az igazan balesetveszelyes! Kiengedni az utakra a
reflextelen es donteskeptelen balekokat!)
>Persze hogy allitsak elo, de kulon ugykent kezeljek! Ne a rendor dontse
>el, hogy mennyi legyen a birsag a sajat szimpatiaja alapjan. Az legyen
>fix, aztan ha ugy erzi, a buntetes mellett jelentsen fel hatosagi kozeg
>sertegeteseert.
Pontosan ezt akartam en is erzekeltetni, de teljesen sarki-
tottan! Tobben megragadtak a kozeg sertegetesenel mintegy nem
megfogva ezzel a mondandom lenyeget.
Udvozlettel:
Nagyak
|
+ - | Autostalalkozora mit viszek :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szeretnem leirni, hogy mit fogok vinni az autostalalkozora. Sikerult
megbeszelnem Dfecoval, hogy kapok tole kivurol ragaszthato HIX autos
matricat, viszek meg a regi fajtat is. Viszek meg szilikonzsirt, akku
saruzsirt, hatso ablak futoszaljavitot, Militec - et, Ed - nek a
sarfogogumijat. Soma vigyek muszerfalapolot is ? Muanyag lokharito felujitot
is erdemes lenne vinnem ? Pentekig legkesobb jelezzetek vissza legyszives
hogy mit szeretnetek meg :-))))))
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Szloven akkumlatorok. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Az akkumlator piacon megjelentek a Szloven akkumlatorok, BLACK FLASH neven
aminek 1,5 ev a garancia ideje. Leirom nektek, hogy milyen kapacitasu es
mily aron kaphato. Csak 12V - os akksikrol van szo.
Kapacitas: Indito aram: Ar
Ah DIN sz Ft.
45 200 9000
55 280 10,000
60 300 11,000
66 340 13,000
70 14,000
75 400 14,800
90 500 17,600
100 550 19,000
150 27,000
> --------------------------------------------------
Udvozlettel: Frigyes
|
+ - | Jegyzet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Immaron letolheto a jegyzet.
Altalanos geptan targybol.
ZIP-elve olyan 1,5 mega.
Abrakkal mindennel.
www.extra.hu/Teeby az autos rovatban
Udv
Teeby
|
+ - | orszott parkolo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
info kene arrol, hogy a belvarosban letezik-e orzott parkolo/haz, ahol ott
lehet hagyni egy kocsit _orzessel_ azaz felelossegvallalassal?
Üdvözlettel, Mit freundlichem Gruß, Best Regards,
Szász Attila (RBHU/CBW)
______________________________________________________
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL:
|
+ - | Renault szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Tud valaki egy igazan megbizhato es jo szervizt Renault 5 GTTurbo-hoz
Budapesten? (Obuda kornyeke elonyben!)
Ha igen egy emilben irja meg nekem!
Koszonom,
Peter
|
|