1. |
Akasztjak a hohert :-) (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
2. |
Re. Skoda tunning (mind) |
63 sor |
(cikkei) |
3. |
Ford Sierra (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
korforgalom (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
5. |
korfogalom 2. (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
6. |
Wagon R+ (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
7. |
klima (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
Skoda 120 (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
9. |
VW Golf II. 1.6 benzines ELADO (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
10. |
Volkswagen Vento (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
11. |
Korforgalom (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
12. |
tablazas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
13. |
Suzy6 kesobbi progrom :-))) (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
14. |
Alufelni segitsegkeres (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: valaszok + kerdesek :-) (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
16. |
sahal,Clark A. ter (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Mustang (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
18. |
12V= --> 220V~ (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
19. |
sebkorlatozas, SAAB 900 fogyi (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
20. |
Skoda tunning (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: sebhatarvaltozas; PJ; Feher VW Polo (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
22. |
arc, havon 70-nel, korforgalom, Clark Adam ter (mind) |
81 sor |
(cikkei) |
23. |
This is a multipart message in MIME format. (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
24. |
Skoda tuning (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: Feher polo (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: Karburator javitokeszlet (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
27. |
CASCO dijak (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Akasztjak a hohert :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Het vegen egy kicsit megviccelt a kedves Skom :-)) Itthonrol elindultam
volna vele, de inditoztam vot csak az onindito kattogot. Nem volt mit tenni
betoltul a Skodat, ami rogton indult :-) Kozben az utcarol beszoltak, hogy
van egy alkatreszes es szoljak neki, mert tolni kellet a jarmuvet. Mire en
szeles mosojjal, majd szolok neki, mert akasztjak a hohert :-))))) Kiertem
Csepel City ( anyosom ) udvarara, kocsi leallit, majd ujra. Csak az volt,
hogy az onindito hosszasan klattyogott :-O. Masnap onindito levesz es el a
szomszedba, egy autovillanyaszhoz. Szetszedi es semmi baja az oninditonak,
csak az akumlator halalozott el. Visszaszereltem az oninditomat, majd a
karburator levetele es a fogyicsoki szurobetet betevese kovetkezett.
Vasarnap csak kolcsonakksival tudtam elmenni. Az akum 5 evet elt :-(( Most
egy EXIDE aksi van benne. Ez volt autoilag a mozgalmas hetvegem :-))
Udvozlettel: Frigyes
Ui: Skoda listara is ment.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Re. Skoda tunning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Hazse. ( alairhattad vona a leveled :-))) )
>Nekem egy Skoda 120L-es kocsim van.
Nekem Is :-)))))
>És lenne egy-pár kérdésem.
Nosza oszt hajra :-)
>1. Hogy lehet a teljesítményét egy kicsit feljavítani?
Ezt hogy ertelmezed ? Porshe 911 - et akarsz csinalni belole ;-)
Tobbfelekeppen lehet feljavitani a Skodat :-) Espedig kell egy huvely dugo
garnitura 120 LS, GLS aminek a dugoja domboru , ajanlom a Kolbenschmith
garniturat. Majd Gaal Sp 2 , avagy Sp 3 - as jelu vezermutengely vetelet.
Viszont az Sp 2 - es tengely az meg elfer utcai hasznalatra, nagyobb csak
versenyekre, mivelhogy alapjaratban mar nem megy a motor csak porgetessel.
Karburatort meg lecsereled Wartbug karbira, ugyanis az nem depresszioval
nyitja a masodik torkot hanem mechanikusan .
>2. Hallottam, hogy a Favorit motort bele lehet szerelni, de >hogyan?
Sot en mar lattam is a 120 -asban Favi mocit. Viszont a karburatoranak
kozbetet kell mert default ferden all a karbi benne. Egy Skodalistatarsamnak
ilyen van. Tudtommal elado :-) Favi motor viszont egy az egybe belecuppan a
120 -as moci helyere.
>3. Ha a megszakítót kicserélem elektrónikusra mennyivel lesz >jobb?
Nem eg be a megszakito es nem maszik el a gyujtasod sem.
>4. A fogyasztást mivel tudnám csökkenteni?
Ezt nem ertem :-o) Most tunningolni vagy fogyicsokit szeretnel.:-)) En
arulok olyan szerkezetet egy felkorives halo amely elosegiti a fogyasztas
csokkeneset es a karosanyagkibocsatas mersekleset. Most hetvegen raktam bele
a Skodamba. Rovid tapasztalat: Sokkal porgosebb a motor, egyenletesebb
alapjarat es egy picivel jobb a gyorsulasa is. Soma autostarsamnak is ez a
szuros fogyicsoki benn van mar.
Javallom neked a Skoda levelezo listat
Post message:
Subscribe:
Unsubscribe:
List owner:
URL to this page: http://www.yahoogroups.com/group/skodaklub
>A válaszokat elore is köszönöm.
Nagyon Szisszi ;-)))
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Ford Sierra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eladó egy Ford Sierra, 1.8-as, benzines, 1988-as évjáratú. Műszaki
2002.decemberéig van rajta.
Irányár: 500ezer Ft. Sürgős!!!
Ha valakit érdekel, kérem, hogy magánba írjon!
T. Andi
|
+ - | korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szejvusztok! :))
>>Nem szeretem ezeket a "korforgalomnak" nevezett,
>>nevetsegesen kicsi aszfaltkarikakakat...
>Szerintem nagyon jo talalmany, es remelem egyre tobb lesz.
> ....
ad1: Szerintem is nagyon sok helyen felesleges... olyan
helyen ahol nagyon nagy a fouton a forgalom, es keves a
mellekuton, ott piskosul megfogja a fout forgalmat,
hatalmas dugok keletkezhetnek. Ha jol tudom valahol a7-es
fouton is van ilyen, es eleg korrekt dugok szoktak
keletkezni.
ad2: ha mar korforgalom, akkor ennek nem 10 m atmerojunek
kellene lenni, mert amikor bemegyek a korforgalomba
indexelni kell, meg amikor kimegyek akkor is, es ezt egy
ilyen kis korforgalomban uygebar nem nagyon tudod korrektul
megtenni. Mert mikor bemesz my jobbra az index, es a
kovetkezo agnal a delikvens nem tudja eldonteni, hogy te
most azert indexelsz, mert bejottel, vagy eppen ki akarsz
menni, uis. a ket ag tul kozel van egymashoz.
>>Pl. egy olyan helyen,ahol korabban csak balra kanyarodtam,
>>ott most eloszor jobbra kell fordulni majdnem 90fokot,majd
>>balra majd haromszor 90-et, megkerulve a kozepet, es utana
>>meg jobbra 90-et...
>Tobbek kozt ezert jo, mert konnyebb vezetni,
>biztonsagosabb,
NEM IGAZ!!! Pont azert nem , mert az emberek nem ismerik a
korforgalom szabalyait, es nem tudjak, hogy mikor es kinek
van elonye!!! Amikor azt latom, hogy hatarozatlanul jon a
korben, es nem tudja, hogy most neki van- elonye vagy sem.
>es az alsobbrendu utakrol jovoknek, vagy kevesbe agressziv
>vezetoknek is eselyt ad.
>Egyreszt lefekezi a keresztforgalmat, ezaltal
>biztonsagosabb.
valoban lefekezi, es ezzel indokolatlanul nagy dugokat is
csinal...
>Masreszt sokszor konnyebb kisivben jobbra behajtani a
>korforgalomba, mint balra kikanyarodni amikor keresztbe
>mindket iranybol jonnek mint az allat es eszuk agaba sincs
>beengedni.
Ezen sokat segitene, ha megtanulnank vegre KOZLEKEDNI,
nagyon sok helyre nem lampa kellene, hanem egy kicsit
emberi modon kellene kozlekedni. Lassan minden sarkon lampa
lesz...
>Bar meg kellene fontolni hova erdemes rakni es hol akkora
>a forgalom
>hogy jobb lenne kilampazni a keresztezodest. Pl. Clark
>Adam-ter.
Latod, meg te sem ismered rendesen a korforgalmat. Uis a
Clark Adam teren NINCS korforgalom, az egy teljesen sima
keresztezodes!!! (Kresz szerint)
Addig, ameddig magyarorszagon nicsenek forgalomfuggo
forgalomiranyito berendezesek ilyen helyre nem is lehet
lampat tenni!!! Kepzeld el mi lenne ott lampaval!
>>Mindezt azok miatt a vadmarhak miatt, akik miatt a sima
>>keresztezodes tablaval mar nem eleg biztonsagos... :-(((
Szo sincs biztonsagrol, egyszetu a dolog nyitja: PENZ...
egy ilyen korforgalom kialakitasa minimalisan 40-50 milcsi,
de nem ritka hogy ennel joval tobbe kerul... ezeket
palyaztatjak, aztan vandorol a penz zsebbol zsebbe :(((
>Mar onmagaban ez is eleg elony.
>>Van meg mas haszna is...?
>ld. fent.
ld fent. :))))
Udv, Chipi alias Krisztian
|
+ - | korfogalom 2. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>>>nevetsegesen kicsi aszfaltkarikakakat...
>Ezt nem reszleteztem me'g, de a korforgalmak minden
>elonyet nagyban
>csokkenti szamomra, hogy tulsagosan kicsire csinaljak
>oket, kicsi a kor
>atmeroje... Nem tudom, miert sporolnak ezen.
>Ha nagyobb lenne, akkor szvsz nem dugulna be olyan hamar.
Egyreszt, masreszt meg nem terrem t masik veszelyforrast
azzal, hogy a befele jovo auto most azert indexel, mert
befele jon, vagy kifele akar menni??
>Es oda is epitenek, ahova tok folosleges. Jo pelda a foti
>Cora-hoz vezeto
>ut, ahol meg a hasznalaton kivuli szervizuthoz is
>korforgalmat csinaltak...
>(normalisan csak egy T-utcsatlakozas lenne, nulla bekotout-
>forgalommal)
>Minek?
Masik jo pelda: Budaors... IKEA, Auchan, es tarsai, amikor
a 6-ik korforgalombol fordulok a 7-ikbe, es nem tudom hogy
hol is vagyok es merre megyek, akkor kezdem utalni nagyon
de nagyon... Hulyet kapok az ilyenektol!!
Udv, Chipi alias Krisztian
|
+ - | Wagon R+ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali! :)
>Sziasztok!
>En ehhez meg annyit szeretnek hozzatenni, hogy a Wagon R+
>lehajtott hatso
>ulesekkel meglehetosen jol pakolhato, en emiatt dontottem
>mellette, mert nem
>akartam valami kishaszongepjarmuvet venni azert, mert kb
>hetente egyszer
>szallitok dolgokat.
Ez tuti igy van, sok embertol hallottam, hogy iszonyatos
mennyisegu cucc apkol6o a kocsiba... de...
>Es az osszes suzuki-ellenesnek uzenem: probaljak ki ezt a
>suzukit. Jo a
>vezetesi komfortja, kenyelmes!!!, viszonylag csendes, jo a
>futomuve, furge,
>en teljesen meg vagyok vele elegedve.
Kiprobaltam, es itt jon a de... En mondjk uresen probaltam,
de a kanyarokban iszonyatosan instabil, billegos,
borulekony. A fek mar jo rata, de elegge digitalisan
mukodik. (ezt mondjuk meg lehet szokni) Ja, kollegam aposa
dolgozik a Suzukinal... Egy erdekes dolog: miert van az
elso ulesek kornyeken 2*90 kg suly beepitve a kocsiba? Hogy
el ne repuljon 90-100-as tempo kornyeken...!!! Uis ilyen
temponal eredetileg az auto eleje elkezdett kulon eletet
elni. Csendesnek csendes, de csak alacsony sebessegnel
( <100 km/h), furge, minden suzui az, ezt nem vitatom, de a
kenyelemrol nekem mas fogalmam van...
Bocs mindenkitol, nem akarok senkit bantani, es mielott
barki megkovezne, eleg sok suzukit vezettem mar, ugy
gondolom nem alap nelkul mondom amit mondok... De egy csomo
dolog azok kozul amit felsoroltam szubjektiv tenyezo...
csak a velemenyem irtam le...
>Kellemes hetveget mindenkinek: Balazs
Udv, Chipi alias Krisztian
|
+ - | klima (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Az Opel Ascona CC (1,8 i) automba szeretnek klimat szerelni. Az auto
nagyon jo allapotban van, 115 LE, tehat szerintem birna a terhelest,
viszont nem tudom, hogy lehetseges e ilyen regebbi modellbe klimat
szerelni. Azt sem tudom, hogy milyen termekek vannak forgalomba ezen a
teruleten. Kihez lehetne fordulni? Mi lenne az optimalis (nem tul draga,
de megbizhato) megoldas?
Minden segitseget elore is koszonok!
Udvozlettel:
Bocsi Levente
|
+ - | Skoda 120 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Skoda tunning ( 15 sor )
>Idopont: Sun May 20 12:03:06 CEST 2001 AUTO #1113
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Sziasztok!
>Nekem egy Skoda 120L-es kocsim van, és lenne egy-pár kérdésem.
>1. Hogy lehet a teljesítményét egy kicsit feljavítani?
>2. Hallottam, hogy a Favorit motort bele lehet szerelni, de hogyan?
>3. Ha a megszakítót kicserélem elektrónikusra mennyivel lesz jobb?
>4. A fogyasztást mivel tudnám csökkenteni?
>A válaszokat előre is köszönöm.
>(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.56.216.29)
Vegyel egy Opel karosszeriat-futomuvet-motort. Ezeket mind epitsd a
Skodriba, es minden almod valora valik :-D
------------------------------------
Udv: Refi J
|
+ - | VW Golf II. 1.6 benzines ELADO (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
VW Golf II. 1.6 benzines. 1984-es evjaratu, 5 ajtos, radiosmagnoval, vonohorogg
al, friss müszakival es zöld kartyaval, jo allapotban ELADO.
Erdeklödöket a következö e-mail cimre v. telefonszamra varok:
Tel: 06-20-416-15-65
--
Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten
haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail
. Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht
gestattet.
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are
not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notif
y the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, dis
closure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
|
+ - | Volkswagen Vento (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv a lista olvasojanak,
talan nem a legjobb pillanatban irok, hisz az altalanos
VW ellenszenv most erosebb, mint eddig barmikor.
Eladósorba került autóm.
Paraméterei:
Típus: Volkswagen Vento
Motor: 1.6L benzines 101 Le
Sebességváltó: 5 fokozatú manuális
Teljsített Km: most még 84 eKm alatt.
Színe: Piros
Tulajdonos: 2.
Forgalomban: 1996 december óta.
Leírás:
Az autót 1999-ben a Porsche Hungáriától vettem.
Az összes előírt szervizt megkapta, ezt és a futásteljesítményt
a szervizkönyv is bizonyítja.
A csomagtartója több, mint 500 liter. Ideális családi autó.
Megtekinthető a Bp-en, a Váci úton .
Ára: 1 950 000 Ft.
Kérésre fotókat tudok küldeni.
Ha sikerül eladni, keresek egy másik VW-t.
Paraméterei:
Passat 1996-os Variant, TDI, max. 100 eKm körüli futással.
Ragaszkodom a szervizkönyvhöz.
Lehetőleg ne legyen törött.
Az nem baj, ha külhonból származik, de a teljesített Km
bizonyítható kegyen.
Lehet, hogy ez utópia, és ilyen autó nem is létezik.
Üdv.: Sabat (VW Vento 1.6 - egyenlőre)
|
+ - | Korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Nem szeretem ezeket a "korforgalomnak" nevezett,
>nevetsegesen kicsi aszfaltkarikakakat...
En nagyon kedvelem. Talan azert, mert egesz Szlovakiaban
van vagy 3 belole :)) Mikor Gyorben jarok, mindig aldom az
ottaniak eszet, hogy ilyen jo otlettel alltak elo.
A munkambol (vagy inkabb annak mennyisegebol) adodoan
gyakran jarok munkabol haza keson. A szemben jovo aradat
miatt ilyenkor meg nem kapcsoljak ki a villanyrendoroket,
(22-kor mar altalaban ki vannak), teljesen egyedul allok a
savomban a pirosnal es varok, varok, varok. Ha korforgalom
lenne...
Cs.
AR 146
|
+ - | tablazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
sokan ketkedve fogadtak, pedig igaz --> a sebessegkorlatozasnak
FOKOZATOSNAK kell lenni, mikozben az leptek nem lehet > 20 km/h.
Tehat ha 130 a megengedett, hivatalosan nem lehet odanyomni,
50,60,70,80,90,100-as tablat, hisz az mar veszfekezesnek minosulne,
ha be akarna tartani az ember. Azt nem tudom, az egyes tablak kozott
mekkora tavolsagnak kell lenni, de a 20 km/h biztos.
Cs.
AR 146
|
+ - | Suzy6 kesobbi progrom :-))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosok!
A gyarlatogatast tobben leirtak, en inkabb a precizseget lattam, a
hallatlan praktikussagot, azaz minden a kesztermek elkeszulesenek volt
alarendelve. Viktor kiseronktol tobbek kozott a dolgozok munkajarol
sokat kerdeztem, hogyan tortenik a betanitas, mi van ha gond van, stb. A
figyelmesebb HIX-auto-Suzy6sok lathattak, amint epp az orrunk elott
tortent 1 veszleallas, azaz a vegszerelde bedugult. :-) Ezt a mindenhol
jelen levo "eredmenyjelzo tablakrol" lehetett leolvasni.
Ami nagyon tetszett:
- sajtologep robottal torteno kiszolgalasa
Anno az egyetemen meg nem totent ily merteku robottanitas, igy jol
esett latnom, hogyan oldottak + az anyag pozicionalasat, az anyag
felvetelet vakumkoronggal, a muveletek szinkronizalasat, stb. Viktor nem
tudott segiteni a magnetizalas-demagnetizalasrol, rajottunk a sajtolt
lemezkupacbol linerias villanymotor emeli el a legfelso lemezt a
tobbitol,
igy nincs osszetapadas, ami gondot jelenthetne a robotkar szamara,
kesobb pedig a szinkronizalo kapunal pedig megtortent a lemez
demagnetizalasa is. :-)
- padlolemez osszeallitas
Mikozben neztuk az osszeallito szakikat, epp sikertelen volt az
osszeallitas. :-( Sebaj, igy legalabb nyugodtan +tudtam nezni, milyen
modon
tortenik a padlolemez keszitese. Sablonba minden kacatot betesznek,
aztan rateszik a sajtolt lemezt, ponthegesztes, majd atforditas utan a
maradek hegesztesek elkeszitese. A hatso ules alatti lemezt mar kezzel
(CO vedogazas hegesztessel) erositik fel a padlora.
- motorbemeles kb. 2perc, ezutan mar a motortarto allvanyt mar az ujabbb
motor beszerelesehez vittek tovabb.
- futolepeses futomuszereles. Elottunk tettek be a hatso futomuvet, a
dolgozok FUTVA huztak meg a csavarokat a falrol levett, kulonbozo
ertekre beallitott nyomatekkulccsal meghuztak, aztan mar az ujabb auto
jott a szalagon
- vegszereles utani vegellenorzes:
Hallatlan praktikussag oda vitte a gyarat, hogy 2 allason kb.2-3 perc
alatt megtörtént a fekek ellenorzese es az elso futomu beallitasa!!!
Felemelo erzes volt a tolunk karnyujtasnyira "allo", amugy a gorgos
padon akar 120-al "szaguldo" autokat nezni.
Hianyzott, azaz amit nem lattuk(az ellenkezo oldalon tortent a
szereles):
- a fekek legteleniteset
- a motor hutovizzel valo feltölteset
- az uzemanyag betolteset
Lassan jarj tovabb elsz! Ezzel a felkialtassal NEM mentunk a tobbiekkel
nyari bobpalyara, hanem Esztergomban maradva korulneztunk. :-))) Utana
Visegradi varlatogatas, bob-palya gyalogos meghkozelitese utan este
alomra hajtottuk fejunket a Penteam "csaladi-telephelyen". Azaz elveztem
Penti es Pentilla szives vengeglatasat 1 ejszakara. :-)))))))))
--
Udv
Levente
Penteam-potyautas
|
+ - | Alufelni segitsegkeres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tud valaki mondani valamit az alufelni elonyeirol (azon kivul, hogy szep)?!
Tudtok valami jo helyet, ahol szep felniket lehet nezni? 14-es kellene,
Thaliahoz. Nagyon gondolkodom gyari Renault felniken, de ennek db-ja 31000,
es lehet, hogy ennyiert mar lehet jobbat is kapni.
Tudtok segiteni? (Maganba is johet!)
Kosz
Szekely Balazs
http://global.autoindex.hu/
|
+ - | Re: valaszok + kerdesek :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>Meg annyit: az angoloknal szinte minden keresztezodes korforgalom. A
>legtobbnel csak egy kb 1 yard atmeroju felfestett kor van a
>keresztezodes kozepen, megis mindenki betartja a korforgalomra jellemzo
>szabalyokat. Tokeletesen mukodik a dolog.
Kiveve a csucsforgalomban, amikor a bunkoja beall a korforgalomba, es
attol kezdve nem lehet a nem bedugult iranyba sem fordulni.
(ha nem hiszed, lefilmezem neked :-) )
> Felado : Nemes Marcus
> E-mail : [Germany]
>Harmadik megoldas: sima vizzel 2-3 percig aztatni a bogarakat, majd
>hasznalaton kivuli nejlonharisnyat huzni a kezunkre es hajra.
Na arra kivancs lennek, hogy hogyan csinalnad ezt meg hasznalatban levo
harisnyaval :-)
Mas: renault hozzaertokhoz egy kerdes.
Otthon hogyan aruljak az uj Lagunat ?
Ugy mint itt Angliaban, hogy a "keyless" kartyan van ket gomb a
centralzarnak, vagy mint a franciak, hogy egy szenzor erzekeli a kartya
"kozelseget", es, ha eleg kozel van, akkor nyit a zar ?
Ismet mas: Mennyire fugg a tobbi autos viselkedese attol, hogy milyen
autoval "allnak szemben" ?
Egy ismeros meselte, hogy ha Ferrarival kozlekedik, akkor durvan
elevagnak, nem engedik, be, elalljak az utjat, mig ha Morgan-nal (ilyet
lehet "egysegcsomagban" is kapni, es inkabb "autobuzi megszallottak"
jarnak vele, akkor inkabb "emberszamba" veszik.
Ti hogyan tapasztaljatok ?
A'kos
|
+ - | sahal,Clark A. ter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho Kocsisok.
Eloszor a sahal lista.
Ivicz Csokis Laci! :-)
Nagyszeru lett, gratula; nem is hittem volna, hogy ilyen jol lefedjuk
Bp-et es az orszag jo reszet.
Clark Adam ter.
Marky irja:
***'igazi' korforgalomkent sem mukodne, ugyanis a
de'li becsatlakozason alig hajtanak be, igy a hidrol az Alagut fele
tartoknak szabad a palya, es az eszakrol jovok [Fo" utca?] meg***
Lepetezek!!Alig hajtanak be?!?!?!Tudod Te, mi van ott a reggeli es esti
orakban, de soxor
napkozben ill. koradelutan??En spec mindennap ott megyek munkaba meg
vissza, de napkozben is alltam mar be az Erzsi-hid alatt a sor vegere.De
barmely iranybol nagyon konnyen lehet akar egy egesz buszmegallonyit is
vegigcammogni kb 5 nanometer/evmilliard sebesseggel... Es nem csak en
vagyok ezzel igy.
Hozzatartozik az ellenkezo veglet is.Eccer kibukkantam az Alagutbol, es
az egesz karikaban,
ill a bekoto utakon sem volt egyetlenegy kocsi se.Jo, hogy nyar kozepe
volt, 50fok
es daily 12 korul...
Azert minimum fura, hogy valaki kulfoldrol mondja meg, hogy mi van
Pesten. :-O
Kisebb dugokat mindenkinek.
Udv
KZG
|
+ - | Re: Mustang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A AUTO 1110-ban irta :
>Sir a lelkem gyerekek. Zokog. Mai kepes auto, veteran auto rovat.
>Ford Mustang V8, 1970-es, 950eFt. Es mire felhivtam elkelt:(((((
>Ez nem igazsag!! Hogy lesz igy Mustangom? Megjelenes utan par
>oraval mar eladva???? Mint videki, szegeny szegedi versenyzo,
>eselyem sincs odaerni. Na mindegy. Szomorkodom tovabb.
Probald megkeresni a vevot es meg tegyel ra valamit az arra amiert
vette, hatha szerencsed lesz. Ha nem olyan megszallott tipus belemegy
az alkuba.
--
Minden jot, Fekete Zoltan mailto:
|
+ - | 12V= --> 220V~ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Autoban szeretnek tolteni kulonbozo kisebb akkukat szivargyujtorol.
(video, ceruzaelem-akku, notebook, digitalis fenykepezogep, ilyesmi).
A boltokban kaphato toltok zome 220V-hoz alkalmas, 12V-os ritka, es
minden keszulekhez kulon venni anyagi csod, meg sokhoz nincs is..
Tud-e valaki olyan keszulekrol, ami szivargyujtobol uztemeltetheto,
220 V-ot csinal es a kulonfele toltok igy uzemeletethetoek rola?
Talalkoztatok mar ilyennel?
zsolt
|
+ - | sebkorlatozas, SAAB 900 fogyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
_____ sebkorlatozas _____
Ed, EuG es SzaboZE!
>> a KRESZ szerint, hiszen a sebessegkorlatozasok ugye csak 20-asaval csok-
>> kenhetnek!
>Ebben biztos vagy Gabor?
Eddig biztos voltam benne, de kezdetek megrengetni. Utana tud nezni valaki?
_________ SAAB 900 fogyasztas __________
Fogash:
>>>>>
Mar elnezest, de elmesz te a jo budos pi...ba! Meg akarsz venni egy 5-8
millios (csak becsles) autot, aztan azon szarozol, hogy 8,2 vagy 8,4 liter
>>>>>
Draga Fogash!
Eddig mindig szivesen olvastam az irasaidat es tisztelem a hozzaertesedet
az autos temaban, de ezen a leveleden kicsit megakadt a szemem.
Azt gondolom, addig ne vagdalkozz, amig nem ismered a dolog hatteret!
Gabor talna mar megirta, hogy mi a helyzet. Mas okokbol szuksegesek
neki a fogyasztasi adatok, nem pedig azert, mert annyira sajnalja a penzt
a tankolasra. Amugy meg azt sem ertem, hogy miert kell lebaltazni valakit
azert, mert erdekli a fogyasztasa az autonak.
Azert remelem nincs harag! Nem szandekoztam vitainditast kezdemenyezni.
A kormanyok legyenek velunkm, Udv!
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
U.i.: PJ! Vettem! Oke! :o)
|
+ - | Skoda tunning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Skoda tuning:
Gyujtas buher elektronikusra: fogyi csokkenes, magas
fordulaton jobban huz.
Dontsd el, hogy mit akarsz vagy a fogyid javul, vagy a
teljesitmeny. A ketto egymas rovasara megy. Vagy horro az
ara.
Favi moci: Draga, de megeri. Nekem 12sec alatt gyorsult
Sima favimoci+ jo kipuff+ karbi direktszurovel, ami ugye
igen jo. 150-es utazot siman tartotta :)
Olcso tuning:
Karbi buher (warburator) + kipuff + legszuro buheralas Ez
kb. +5-10 paci a motorodtol fuggoen.
Reszletesebben maganban, de megjobban teszed, ha atjossz a
skodalistara, amit az egroups.com -on talasz meg.
Bye
Fresi
|
+ - | Re: sebhatarvaltozas; PJ; Feher VW Polo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Autouton, vagy a 80-as tablak ele raknak ki egy 90-est, vagy a 80-ast
Autouton nem nagyon vannak 80-as tablak. Ahol meg van ott azert van kinn,
hogy betartsak. Marpedig amig egy tablat nem vesznek le addig ervenyes
hatalya van!
> lecserelik 90-re, a 60-ast 70-re. Autopalyan ugyanez a helyzet a 100-as
> tablakkal. Azokat 110-re cserelik es a tobbit lefele mindet kicserelik?
Nem! Autouton lehet 100 helyett 110-el menni! Ez nem azt jelenti, hogy most
minden tablanal +10 lesz, 30-nal 40 ....
> Vagy ott is a 100-as ele raknak egy 110-est? Megin egy jo biznisz a
> tablagyartonak! :oO
> Mondjuk en orulok, hogy emelkedtek a sebesseghatarok, de kivancsi
> leszek, hogy ez mikor lesz kitablazva!
Mit mond a kresz? autopalya/autout/orszagut 130/110/90. Tehat ahol NINCS
tabla ott ezek a sebhatarok ervenyesek. Tehat ne vard, hogy az autopalya
100-as tablak le lesznek cserelve, mert ott azert van 100-as tabla, mert
biztonsagtechnikailag indokolt. Lehetett volna eddig is 110-et kirakni.
> Annyi biztos, hogy ha most megfog a rendor mondjuk az M7-en a 100-as
> tabla utan 115-tel, egy budos buznyakot nem fogok fizetni. Majd ha kint
Nem bizony, csekket kapsz! Ne felejtsd el amig kint van a tabla addig
ervenyes is!
SzaboZE
|
+ - | arc, havon 70-nel, korforgalom, Clark Adam ter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Nem ertem hogy nehany emberkenek mert egyenes
> aranyban no az arca a motorbol kihozhato loerokkel???
Sot, van akinek nem is egyenes aranyban... ;-))
Ladabol atul pl. egy 1.6-os Suzukiba, v. egy 206-osba
(akinek nem inge, ne vegye magara!) es mindjart haromszor
akkora arca lesz...
> Ha azert veszel autot hogy elvigyen ahova akarod ... akkor
> igenis a Suzi az jo auto
Igy van.
(Persze van, aki arcnovesztesre hasznalja (ill. szeretne
hasznalni...)
> Az elozo hozzaszolasban mar megirtam, de meg egyszer:
> a tukorjeg hirtelen bukkant elo, 70-75-el mehettem, mikor
> atvaltott a ho jegre. Fekezni hulyeseg lett volna, ezert ugy
> lassitottam, hogy eleresztettem a gazpedalt.
Oke, jegen nem megy senki 60-nal...
Es nem bantasbol irtam, en egyszer megijedtem magamtol:
Jopar eve 15 centis hoban jottem Gyor felol Pest fele az M1-esen,
ejjel ketto ora volt, egy lelek nem volt az uton, lehetett menni a ket
sav kozott az ut kozepen, reflektorral, igy lehetett latni, hogy nem
kell fekezni, igy aztan en is 60-70-nel mentem.
Nem is volt semmi kabe Tatabanyaig, ahol kicsit elesebbek a
kanyarok, az egyikben el is indult a (fronthajtasu, tehat orrnehez)
kocsi fara kifele... :-o Reflexszeruen fekrol le, gyors
ellenkormanyzas, az elorebolinto auto mig en a ket sav kozebol a
leallosavig egyenesitettem a kanyart, motorfekkel lassult annyit,
hogy mar tudtam eleget fordulni...
Tanulsagos volt, tul koztel autoztam a "hatarhoz"...
Szvsz hoban a 70-75 kozel van ehhez. Erre gondoltam...
> Gondolod, hogy volt idom ket fordulat kozott azt bamulni,
> hogy mit csinal a Skoda?
Sejtem... ;-))
> Es itt jonnek a bajaim vele. Bizonyos forgalomsuruseg folott (plane,
> ahol mar az is felmerul, hatha jobb a lampa), azaz kvazi az araszolasnal,
> ott autostarsaink nem kis resze nem var a haromszognel, hanem csuszik
> be a keresztezodesbe, akar tolakszik is. Ilyenkor mar szinte nincs is
> elonye a hagyomanyos keresztezodeshez kepest.
Ezt akartam irni: "csuszik be a korforgalomba". A tobbi ua.
> >Es oda is epitenek, ahova tok folosleges. Jo pelda a foti Cora-hoz vezeto
> >ut, ahol meg a hasznalaton kivuli szervizuthoz is korforgalmat csinaltak...
> >(normalisan csak egy T-utcsatlakozas lenne, nulla bekotout-forgalommal)
> Most me'g nulla...
> A teruletre mas uzleteket is terveztek, amelyek meg nincsenek meg (lehet,
> hogy nem is lesznek...) viszont a bekotoutat eszerint epitettek, ne kelljen a
z
> egeszet ujra szetturni...
;-) Tudom en is. Mar vartam...
De eleg kis forgalom lenne rajta, meg ha hasznalnak is. Amikor ilyen helyen
jartam, nem tapasztaltam semmi nyomat a szallitoi logisztikanak... Ejjel
csinaljak? Azt hiszem, ezek a nagyaruhazak mar eleg nagyok ahhoz, hogy
csak ejszaka erje meg nekik szallitani/rakodni.
> A Clark Adam teri a'l-korforgalom szerintem nem azert nem mukodik, mert
> fout alarendelt utakkal -- 'igazi' korforgalomkent sem mukodne, ...
> a Fo utcaiak sorsan egy 'igazi' korforgalom sem valtoztatna. Plane, mivel
> az Alagut utan az Attila uti keresztezodes lampaja megfogja a ne'pet, igy
> a "korforgalomban" all a nep,...
;-))) Waterloo, valoban. Nem jarok arra... ;-))
Ahova az osszes ut (es rajtuk az osszes kocsi ;-)) ) osszefut, ott dugo
volt/van/lesz.
De a Clark Adam teren az a'l-korforgalom es a gyonyoru viragagyas helyett
szvsz sokkal jobb lenne egy lampas megoldas, E'S _folyamatosan_ egy
par rendor, aki az osszes autost, aki ugy hajt a keresztezodesbe, hogy
nyilvanvaloan nem tud tovabbhaladni, felreallitana (mondjuk a varba felhajto
utra, hogy ne legyenek utban) es megbuntetne. Hihetetlen bevetelek
johenenek ossze ;-), es lenyegesen gyorsulna az atjutas...
> a partinak vege, a kolykok tortamergezetten lebegnek a plafonon.
;-)))))))
Udv
Andras
|
+ - | This is a multipart message in MIME format. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
--=_alternative 0027159F41256A53_=
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
> Mar elnezest, de elmesz te a jo budos pi...ba! Meg akarsz
> venniegy 5-8 millios (csak becsles) autot, aztan azon
> szarozol,hogy 8,2 vagy 8,4 liter a fogyasztasa 100km-en?
Bocsi!
De csak azert kerdeztem mert kulfodon vagyok es
ezzel a kocsival szeretnek menni haza es szeretnem
tudni a hozzavetoleges fogyasztasat a kocsinak,
hogy kiszamoljam, hogy mennyibe fog kerulni az ut.
Attol hogy meg kulfoldon dolgozom es megtudok venni
egy SAAB 900-t raadasul joval olcsobban mint amibe kerul,
nem jelenti azt hogy milliomos vagyok. Szoval nem a
tizedlitereken szarozok es nem erdekel hogy nagy a
fogyasztasa az autonak, csak eppen szerettem volna tudni
pontosan. Ezert meg nem kell ekludeni az embert a fenebe.
No de mindegy. kosz a segitseget
Gabor
--=_alternative 0027159F41256A53_=
Content-Type: text/html; charset="us-ascii"
<br><font size=2 face="Courier New">> Mar elnezest, de elmesz te a jo budos
pi...ba! Meg akarsz<br>
> venniegy 5-8 millios (csak becsles) autot, aztan azon<br>
> szarozol,hogy 8,2 vagy 8,4 liter a fogyasztasa 100km-en?<br>
<br>
Bocsi!<br>
De csak azert kerdeztem mert kulfodon vagyok es <br>
ezzel a kocsival szeretnek menni haza es szeretnem</font>
<br><font size=2 face="Courier New">tudni a hozzavetoleges fogyasztasat a kocsi
nak,</font>
<br><font size=2 face="Courier New">hogy kiszamoljam, hogy mennyibe fog kerulni
az ut.</font>
<br><font size=2 face="Courier New">Attol hogy meg kulfoldon dolgozom es megtud
ok venni</font>
<br><font size=2 face="Courier New">egy SAAB 900-t raadasul joval olcsobban min
t amibe kerul,</font>
<br><font size=2 face="Courier New">nem jelenti azt hogy milliomos vagyok. Szov
al nem a</font>
<br><font size=2 face="Courier New">tizedlitereken szarozok es nem erdekel hogy
nagy a</font>
<br><font size=2 face="Courier New">fogyasztasa az autonak, csak eppen szerette
m volna tudni</font>
<br><font size=2 face="Courier New">pontosan. Ezert meg nem kell ekludeni az em
bert a fenebe.<br>
No de mindegy. kosz a segitseget<br>
<br>
Gabor</font>
--=_alternative 0027159F41256A53_=--
|
+ - | Skoda tuning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Skoda tunning ( 15 sor )
> Idopont: Sun May 20 12:03:06 CEST 2001 AUTO #1113
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok!
> Nekem egy Skoda 120L-es kocsim van, és lenne egy-pár kérdésem.
> 1. Hogy lehet a teljesítményét egy kicsit feljavítani?
Ha csak kicsit akarod feljavitani boven eleg lesz ha Wartbourg (az
utolso ketutemu tipuset) karburatort szerelsz ra a regi helyett. Ez nem
vakuummal nyitja a 2-es torkot hanem a gazpedallal. Jobban megy tole a
Skoda (kb + 5 Le) es kevesebbet fogyaszt (nem nyit 90-nel a 2-es torok).
Hatatsos meg az elektromos megszakito is, mert csokken a fogyasztas.
A karburator beepitesi modja a skoda klub honlapjan megvan...
> 2. Hallottam, hogy a Favorit motort bele lehet szerelni, de hogyan?
Szvsz. nem eri meg. Egyebkent siman belemegy ha GLS valtoval
tarsitod. Ezt csak akkor eri meg ha a Favorit motort is tuningolni
fogod, maskepp nem. Egy ilyen motor szerelve kb. 80-120 e Ft es az
olcsobb 135-os motor csak 55 Le-s. Nem eri meg.
> 3. Ha a megszakítót kicserélem elektrónikusra mennyivel lesz jobb?
Sokkal! Kisebb fogyasztas + ha joa motor ugy fog jarni mint az
oramu.
Az unokatestveremnek ilyenje van es 600-as alapjatai fordulatszamon
egyenletesen jat a motor + 6 litert iszik 100-on (labujjhegyen vezetve).
> 4. A fogyasztást mivel tudnám csökkenteni?
Ha nem menettelhjesitmeny hanem takarekossag kell, az elektromos
gyujtast javaslom es esetleg egy Petrol tuning nevu kutyut amit a
benzinvezetekbe kell beiktetni. Ettol nem csokken erezhetoen a
teljesitmeny, de a fogysztas ha finonman autozol nem megy 6 liter
(varosban 7 liter) fole.
Ha egyebbel segithetek irj maganba!
Zoli
|
+ - | Re: Feher polo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> ______ Feher VW Polo ______
> Ismet osszefutottam egy HIXAUTOs kollegaval.
> A szitu aranyos volt. Konyves Kalman krt. reggel 9 tajeka, irany
> Lagymanyosi.
> Bandukolok a sorban (Peti! Ma nem huztam el, szepen kivartam, mint
> multkor Te) :o)), szoval bandukolok a belsoben, amikor is kiszurom a
> kozepso savban a feher VW Polot! Hoppa! Egy matrica! WELL!!!
> Melleerek duda. Mutogatok hatra a matricara, de a kedves kollega,
> aszitte, hogy mogem mutogatok. :o) Aztan jott a felismeres! Sokat
> nem tudtunk kommunikalni. Most mar tudod, hogy en ki vagyok, de Te
> meg ados vagy! Nos?
Mentsegemre csak annyit tudok felhozni, hogy ket ev ota miota kint van a
matrica te voltal az egyetlen aki ramkoszont :)
Az elso gondolatom az volt elem akarsz bekeredzkedni... de ki akarna egy
teherauto moge beallni, amikor joval elorebb tudna menni...
leszoritottam volna?...amugy sem szokasom, kulonben is mosolyog...
esetleg nyitva van az ajtom... nem, zarva van...ismeros?... nem...
valami gaz van a kocsimmal?... igen a jobb elso lengescsillapito, de
ezt honnan latta? :)
Szoval ha nem engeded le az ablakod, hulyen halok meg :)
--
Best regards,
Andreas mailto:
VW Polo 1050C '83
|
+ - | Re: Karburator javitokeszlet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Tudna valaki ajanlani olyan boltot, ahol karburator (pierburg)
> javitokeszletet (vagy tomiteseket es egyeb fogyo elemet) lehet beszerezni?
> Lehetoleg Bp kornyeken
Ha meg aktualis a dolog:
TLX Kft.
1117 Budafoki ut 93/c
204-2902
En itt vettem 2300 Ft-ert Solex (Pierburg) karbimhoz javitokeszletet.
Egy csomo tomites van benne plusz egy gyorsitoszivattyu membran es egy
tuszelep.
Apropo karburator.
Tobb honapos szivas utan (ezalatt karburator tisztitas 10-20
alkalommal, perselyeztetes 27e Ft-ert) kockaztattam es vettem bontobol
egy karbit es hozza egy javito keszletet. A dolog bevalt es az eddigi
hibak megszuntek (hullamzo alapjarat, kipufogo durrogas motorfeknel,
rangatas stb.).
DE
A fogyasztasomat viszont a 8-8,5 liter korulire saccolom az elso
tankolas utan :( Igaz sokat araszoltam dugokban, de ugy remlik hogy
amikor meg jo volt az elozo karbi, max 7-7,5 liter lehetett a
fogyasztas.
A szerelo allitja hogy beallitotta a gyujtast es a CO-t is (1,3-1,4%,
eloirt 1%+/-0,5). Legszurot a karbival egyutt csereltem.
Az lenne a kerdesem hogy a magasabb benzinszint az uszohazban
lehet-e okozoja a megnovekedett fogyasztasnak? Ugyanis a felujito
keszlet tuszelepe kisebb (alacsonyabb) a reginel. Most beraktam meg
egy alatetet ala, igy kb. akkora mint a regi, varhato-e hogy visszaall
a normal fogyasztasom?
Ha ez szamit, egyszer volt egy fura lefulladasom: miutan leparkoltam
egy meredek utcaban (a kocsi eleje volt magasabban), gazelvetel utan
leallt a motor.
--
Best regards,
Andreas mailto:
VW Polo 1050C '83
|
+ - | CASCO dijak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Nehany tipus CASCO dijaira lennek kivancsi. Tudom, hogy sok
mindentol fugg, es szemelyesen lehet pontos informaciot
kapni, de remelem, hogy tajekoztato jellegu arakat tudtok
mondani.
Fobb jellemzok:
- uj auto 2.4 - 2.6 mFt-ert
- megyeszekhely
- 30 ev koruli ferfi
- fizetesi mod: ahogy a legolcsobb
A szamomra erdekes erdekes tipusok:
- Opel Corsa
- Renault Clio
- Fiat Punti
- Skoda Fabia
Az erdekesseg kedveert jo lenne meg:
- Citroen Xsara
- Ford Focus
Koszi: Bezso
|
|