1. |
Pontiac Firebird (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
picistati. (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
picistati (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: stati (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
5. |
Kerdes + statisztikahoz (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
6. |
Elado Skodri bontasra (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
7. |
skoda vs. lada 1:5000 PgDn hasznalhato (mind) |
137 sor |
(cikkei) |
8. |
Militec elso tapasztalatok (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
Mitsu vezermuszijj -csere (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
10. |
autoarak-ertekek (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
11. |
spojjlerrrr + matrinca + ficso:r (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
Fekek (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
13. |
Lada (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
gumi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
15. |
Utangyartas, eredetvizsgalat (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
16. |
Ladat keresek (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
17. |
Szelveszgyors Skoda (mind) |
67 sor |
(cikkei) |
18. |
--=_IS_MIME_Boundary (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
19. |
Elado kerekek (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
20. |
Trabi gyujtas kapcsolo (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
21. |
MAtrica (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: ******** (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
23. |
vezermuszij-csere (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
24. |
Sarvedo gumi (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: 11-ike (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Pontiac Firebird (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Az elmult hetekben ket alkalommal is lattam az utakon ilyen subj-beli
csodaautot. Mindketto nagyon tetszett, igy elhataroztam, ha megnovok,
nekem is lesz egy ilyen :-)
Ezzel kapcsolatos a kerdesem a publikum fele: mit tudtok rola? Azonos-e
a Trans Am-mel? Mennyit kostal egy ilyen jargany? Kell-e hozza egy
kulon benzinkut? :-)
Koszi: Laca
|
+ - | picistati. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Koszonom a statisztikahoz kuldott
adatokat, ezuttal:
Horváth Tamás
Kethelyi Peter
kedves lista-tarsainknak.
udvozlettel
oldboy
|
+ - | picistati (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
Koszonom a statisztikai adatokat, most
eppen:
Presits Pal
kedves lista-tarsainknak.
udvozlettel
oldboy
|
+ - | Re: stati (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Norbi !
Hat joreggelt ! :-))
Szoval: Nehany hete javasoltam az AUTO-ban, ha
van kozerdeklodes, keszitenek egy pici statisztikat
sajatmagunkrol, az AUTO olvasoirol. Mivel sokan
tamogattak az otletet es nem akadt ellenzo, igy
elkezdtek jonni a sajat elhatarozasbol kozolt adatok.
Kerdezzuk az olvasotol, mi a foglalkozasa, (sokan
a vegzettseguket is megadjak, feljegyzem), hany
eves, holgy, vagy ur, milyen autoja van, vagy milyennel
kerult eddig bensoseges kapcsolatba, pl. mint cegautoval,
csaladi autoval, amit esetleg alig vezet, de szerel,butykol,
stb. Vegul, hogy milyen temakat lat szivesen az AUTO-ban,
melyeket nem szeret? Sokan nevuket, cimuket is kozlik
velem, amit szigoruan megorzok es ki nem adok senkinek
sem. Nehanyan aranyos humorral kuldtek az adatokat,
ezeknek kulon orultem.
Ennyi. Lehet az AUTO-ban megirni az adatokat, onnan
is kiszedem, de fogadom privatban is. A lenyeg az, hogy
ez abszolut szabadon valasztott gyakorlat, ha akarod,
kuldod, ha nem akarod, nem.
Remelem, nem haragszol, ha mar ennyit leirtam, elkuldom
az AUTO-ba is. Hatha mas is csak most hall a temarol ?
udvozlettel
oldboy
-----Original Message-----
From: Norbert Dolnay >
To: >
Date: 1999. augusztus 10. 20:44
Subject: stati
>hello oldboy!
>
>Millllyen statisztikat koszongetsz? Biztosan lemaradtam valamirol....
>Ha nem gond, legyszi. emilj egyet!
>
>Üdv. es kösz. Dolnay Norbert
>
>
|
+ - | Kerdes + statisztikahoz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
2 kerdesem lenne tapasztaltabb kollegakhoz:
1. 1.4-es (60 loeros) Astramban 15.000 km van, es kb. masfel
tankolasnyival ezelott feltunt, hogy a motorhang erosebb lett, mint
volt, olyan jol hallhato kelepelesszeru hangot hallok, szemben allva
az autoval a motorter jobboldala felol. A hang nem tul eles vagy
eros, de azert jol hallhato. A kerdes az, hogy valami komolyabb hiba
elojelerol lehet szo, amit erdemes kivizsgaltatni, vagy egyszeruen
tudomasul kell venni, hogy amint tobb km kerul a motorba, egyuttal
markansabba is valik a hangja? Ha meg akarnam nezetni, feltetlenul
markaszervizbe kell hogy vigyem egy esetleges diagnosztikara, vagy
tudtok ajanlani megbizhato Opel-szerelot, akinek van megfelelo
muszere, es nem olyan draga, mint a markaszervizek?
2. Ezzel kozel egyidoben arra is felfigyeltem, hogy ha alapjaraton
eppen hogy gurulok egyenletesen (pl. 4-esben 50-55-tel), akkor mintha
picit rangatna, es nem olyan egyenletes a jarasa, mint elotte. Hozza
kell tennem, hogy 80%-ban rovid budapesti utakbol kerult bele ez a
15.000 km. Azidotajt eppen a szokott Aral benzin helyett OMV-t
tankoltam (amit talan sokan jobbnak is tartanak), ugyhogy eloszor
arra gondoltam, hogy emiatt lehet a tunet, aztan azota mar
elhasznaltam kb. feltanknyi Aral-t, de az enyhe rangatas ugyanugy
megvan. Arra gondoltam, hatha a sok rovid ut miatt lerakodasok
keletkeztek, ezert ket hete ketszer 70 km-t egyenletes 140-es
tempoban mentem, hatha kicsit kitisztul. Nem nagyon vettem eszre
javulast. Tudom, hogy altalaban az adalekokrol sokaknak nem tul jo a
velemenye, de esetleg erdemes valamit hasznalnom, ami kitisztitana?
Koszi,
Viktor
A statisztikahoz:
Nev: Richter Viktor
Kor: 35
Vegzettseg: gepeszmernok
Foglalkozas: nemzetkozi konferenciakat szervezek
Lakhely: Budapest
Huzamosabb ideig vez. autok: Trabi 601 (anno apame), sajatok:
Kispolszki, 1.1-es Trabi (amig el nem loptak :-), Astra
Erdekel: szinte minden, amibol okulni lehet, vagy ami egyszeruen
csak erdekes, szorakoztato
Nem erdekel: nem szeretem, ha valaki nem megfelelo stilusban kioktat,
letol, leszol, stb. masokat
|
+ - | Elado Skodri bontasra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Ugy nez ki, visszavasarolom a regi Skodrimat attol akinek eladtam, es
ha barkit erdekelnek alkatreszek, irjon, vagy hivjon !
Sportkormany, Ford Escort elso ulesek, nedvessegallo ajtokarpitok,
uj tetokarpit, minden fele furmany van benne.
Az egesz auto kikialtasi ara: 25 000 Ft.
Alkatreszenkent is elado...
Peter (20/93-23-818)
|
+ - | skoda vs. lada 1:5000 PgDn hasznalhato (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok
a Teeby irta:
<Nem vitainditot akartam, csak en is elmondtam a velemenyem.
<Van meg valakinek?
van:)
<A hatranya mindkettonek, most a Ladasok megvernek, a Skoda az orrat, a
<Lada a farat dobalja.
ha kocsi eleje megy el az borzaszto tud lenni mert hogy kormanyzott kerek,
fogd
meg ha tudod !!
--rangathatod a kezifeket--
a hatso dobalassal kapcsolatban: ......ezt most ossze lehet
hasonlitani?.........megfoghato
<Minden ladanak nehez a kormanya.
a kuplung pedalt elfelejtetted?? -lehet kondizni
errol ez a velemenyem: a ladahoz EMBER kell, passz
--- igazan sportkormannyal jon ki az erzes !!:)
aki nyavalyog az ne vezesse, vezessen skodat mit kell ezen kiakadni?
<A Ladanal viszont elore nyilik a motorhazteto, szembol nem fersz a
<motorhoz (szijtarcsak stb.).
?????????!!!!!!!
mekkora hatrany!!
minek ha nem kell mindig a motorban turkalni? ez nem skoda nem elfelejteni!
--- egyebkent 5 perc alatt leveheto es akkora helyed lesz hogy nem fogsz
tudni
betelni a latvannyaval
"Hat ebben nincs hezitalas, mert 7.5 all szemben 6.7-el azonos sebesseg
100 korul orszaguton+ kis varos. varosi fogyasztas: 8.6 vs 7.3 azonos
labbal."
na persze de elotte szamoljuk ki a kozos sebesseget vagy megtett utat, a
skoda
hires km orajara hagyatkozol?
egyebkent szerintem is tobbet eszik a lada, de ugye jobban is megy? es hat
ingyen nincs feeling
ja nem akarjatok a skodat egy V8-assal osszehasonlitani ott nyerne-persze
csak
fogyasztasban,
nem mint a ladaval ahol szegeny csak 'dontetlent' ert el
<Ez sem mindegy!
<A porgos volta miatt fogyaszt sokat a lada, mert ugyanannyi uzemanyag
<elegetesevel nem tud akkora erot eloallitani. Viszont a fordulatszamot
<jobban birja, es ugyanahhoz az erohoz neki magasabb fordulaton kell
<uzemelnie. Ez eredmenyezi a fogyasztast. De ezert is lassabb a Skoda,
<mert kevesebbet nyel.
ennyit a szak-fogalmazasrol....
haaat igen az en gyari 1200-esem 13 lityit evett varosban
viszont a fordulatszammero csak 4-ben esett 5000 ala:)
majd elfelejtettem: es meg piros lampanal:)))
azert kivancsi lennek mit muvelne egy skoda ilyen feltetelek mellett
igazad van sokat eszik.....:) de tudod mit? ilyen aron: EGYEN IS!
<Ugyanakkor a Ladaban is van a motorterben merevites.
huu most megnyugodtam.....
<Viszont egy frontalis utkozesnel ha a motor beugrik az utaterbe....
<Enyhit a dolgon, hogy hosszmotor.
az alagut kikepzese miatt a kocsi aljaba gyurodik nem az utasterbe
ha a motor az utasterbe teved akkor mar ugyis mindegy
frontalis utkozes tulelesi valoszinusege szerintem csak legzsakkal es egyeb
a ket forszirozott gepjarmuben NEM talalhato vedofelszerelesekkel novelheto
ugyhogy az elmelettol eltekinthetunk
<A Ladak elonye a kromozas minosege.
orulok hogy talaltal valami jot is /!!!????/
<de mivel a nagy Szibirbe keszult jobb a futesuk.
nem beszelve rola milyen jo nyaron is:)
<A Ladaban az ulesek eleg kenyelmetlenek, tul puhak, hosszu tavon nem jok
<ergonomiailag. Es olyan mintha -bocsanat- takonyban ulnek.
-- ugye mondtam hogy jol megy!, neked tele lett, tessek liberot cserelni ui:
megtelt
<Egyebkent atgondolgattam a dolgot, es ha mindent osszevetnenk tenyleg
<dontetelen lenne a verseny.
errol ennyit..gondold at megegyszer:)de ugye neked skodad van
erdekes modon a -szerintem- vitat megint skodasok hoztak fel, egyszeruen
ragaszkodnak a hagyomanyokhoz
talan valami kisebbsegi erzes az ami elinditja ezt az egeszet hogy valami
jobbhoz hasonlitva
LEGALABB egyforma jonak - vagyis egyenlonek!!!?- iteltessek meg kedvenc
gepjarmuvuket
ha legalabb ujonnan lehetne mind a kettobol kapni es vasarlas elotti
megmerettetest lehetne eszkozolni!!
/ ugye mint utolso tipusok VAZ 2107-05 es a legutolso skoda ***bocsi nem a
VW-rol beszelek*** kozott is ez lenne a vegeredmeny?/
nevetseges ilyen dolgokat felhozni.....
<Ja es aki ismeri a Skodat, es ert is hozza, az nem ragad benn vele a
<hoban.
mert tudja hogy nem szabad elindulni hoban? hm. ehhez kell tudas
<Vajon minden Ladaban olyan erzese van az embernek nagy oldaleroknel,
<mintha keresztbe akarna allni az uton? Amikkel en mentem azokban mind
<ilyen erzesem volt
gondolom elismered hogy skodaban is van /meg/ rosszabb?
<Nem vitainditot akartam, csak en is elmondtam a velemenyem.
reszemrol a szerencsetlenseg
szerintem meg a ZIL nehezebb mint a skoda !
ezt is lehet cafolni.. es van olyan ertelmes mint a skoda vs. lada
by fx
vegszo: en hiszem hogy egy nagy skodas elmennyel vagyok szegenyebb
de vajon ti skodasok gondoljatok-e viszont ugyanezt?
|
+ - | Militec elso tapasztalatok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Beugrottam, megvettem, beontottem.
Auto: Opel Ascona 2.0i GT (ugyanaz a motor, mint a Vectraban es az
Omegaban), 115 LE
Hatas:
- A motor csendesebbe valt.
- Jobban szereti a fordulatot, eddig (erzesre) 2500-3000-ig esett jol a
huzatas, ha nem siettem, de azert szokott dinamikus stilusomban haladtam.
Most 3500-4000-ig esik jol, csendben, elenken.
- A fogyasztas (egy tankolasnyi a tapasztalat) a kizarolag varosi
kozlekedesben 10%-ot csokkent (az eddig sem brutalis 9 literrol lement
8.2-re).
Eddig bevalt.
..oo.......
o................Egeer....... mailto:
===
|
+ - | Mitsu vezermuszijj -csere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Szia Bence.
>Az egyik - talan meg a legmegbizhatobb -
>markaszerviz szerint a csere 25 e Ft-omba kerulne. Kerdem en: realis-e az
>osszeg, ill. szukseges-e, erdemes-e egy markaszervizre bizni a cseret?
Ha mar vezermuszijjat csereltetsz a feszito gorgot is ajanlott cserelni.
Egy kis artajekoztato igaz utangyartott alkatresz es nem Japan.
Vezermuszijj : QH 5950
Feszito gorgo: 6900 penz. ez a tetel jelenleg most nincs.
A munkadijj 12,850 penz lenne.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
HIX autos matrica kaphato.
|
+ - | autoarak-ertekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gondoltal mar arra, hogy minden uj autonak vannak kisebb - nagyobb
gyartasi hibai, amit csak nagyon
csavaros eszjarasu tulaj tud ingyenesen kijavitatni garanciaban sok
futkosassal?
Ket eves korara mar az elso tulaj ezeket kifizeti.
Meeg nagyon sok vasarnapi autos van, aki megkimelt autot arul.
Egy tipusrol altalaban 1-2 eves korara kiderul, hogy mennyire sikerult,
megbizhato.stb
Nekem meeg 4 evesnel fiatalabb autom nem volt, de azt hiszem nem is
lesz.(nem azert mert nem tudtam
volna megvenni) Volt hogy egyidoben 4 autom volt ,ket teher ket
szemelyauto megis azt mondom
az uj autot nagyon kell felteni, sok plussz kiadas (casco, ingyenes
szerviz stb) van.
De azert szivesen vitatkozom mindenkivel ez ugyben.
Vorderachse- elsotengely
Hinter hatsotengely
Unrundheit ovalitas
links bal
rechts jobb
pedalkraft pedalero
handbremse kezifek
differencz kulonbseg
Wirkung ungleich hataselteres
gewicht suly
abbremsug fekezettseg
a tobbit legkozelebb
udv dodo
|
+ - | spojjlerrrr + matrinca + ficso:r (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Somi!
> Meg mindig keresek olyan ceget aki foglalkozik spoilerek keszitesevel.
Autoplastic-A kft., Bp. Paprika u. harmincvalamennyi. (Kereszturi
utnal).
Bp-n kivul is van, az ismertebb, asszem Majoshazan de ez nem biztos,
honlapja is van de a nyavajas extra.hu mar megint nem megy.
www.extra.hu/spoiler vagy /spoilertibi vagy /tibi, most nemtom fejbol.
-------
Dfeco!
leci a levelcimet es a mellekelendo forint osszeget tedd kozze ! :-)
(matrica ugyben, termeszetesen)
-------
> Lehet, hogy ez mar nem betegseg az uj Opeleken
ahogy mondani szokas, "ez nem _bug_, ez _feature_".
mara ennyi.
balesetmentest!
z.
|
+ - | Fekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
elerkezett az az ido, mikor fekeket kell cserelnem a kocsin. Arajanlatok
2xtarcsa, 2x2 elso betet, 2x2 hatso betet + fekfolyadekra:
- FIAT markaszerviz 72.600 + munka
- Ricambi uzlet 25.500 + munka
- AutoStangl uzlet 28.200 + munka
Megeri eredetit venni 3-szoros aron? A masik ket markanev szamomra
ismeretlen, de az AutoStangl-ban azt allitja a ficko, hogy ok csinaljak a
Mercedes szamara is a fekeket, a merci matrica alatt ott a nevuk. A Ricambi
meg Lucas-t arul. Tapasztalat? Feken nem akarok sporolni, de a FIATekhoz
biztosan nem akarok menni...
Csaba
|
+ - | Lada (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
az ismerosomnek volt egy Ladaja. 1978-as, 1200-as. Rohadt elol-hatul,
szakadoztak le az ajtok. Csak minden 15. probalkozasra startolt, csak
kettesen lehetett vele indulni, nem lehetett az soforajtot kinyitni. Egy
sotet boru fiatalember max. 25e FT-ot kinalt erte. Multkor meglatogatta a
feleseget a korhazban. Felment az elso emeletre, ott rajott, hogy a kocsiban
maradt a papucs, amit hozott neki. Visszament, (kb. 1 perc telt el a
kiszallas ota), de a kocsinak hult helyet talalta. Erdekelne 4 dolog: 1)
hogy szallt be a tolvaj 2) hogy inditotta be egyre 3) hogy csinalta mindezt
ilyen gyorsan 4) mire kellett neki a kocsi. Varom az 5leteitek :)
Csaba
|
+ - | gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Valaki megtamadta egy szoggel a gumimat. Nem tudjatok hol lehet venni
olcson Semperit 175/70 52T Toplife tipusu gumit? Ja es mennyi az annyi?
udv
Fresi BaCSi
|
+ - | Utangyartas, eredetvizsgalat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> kaptam, mar nem tudom mennyiert, de azt mondta a szervizes ficko, hogy csak
> harom ev utan lehet utangyartani a betetet, es ezek meg nincsenek harom
> evesek igy a Bosch meg nem engedi. :(
Nem tudom mi a pontos helyzet, de meg egyetlen utangyartott
beteten sem lattam hivatkozast arra, hogy barmifele engedellyel
tortent volna a gyartas. Az olyan meseknel pedig, amik arrol
szolnak, hogy miert csak dragabb van valamibol, en mindig ovatos
vagyok :)))
> Az allam bacsi ismet rabol: skoda 120l atiratasa:
> tobb, mint 12 eves 8750 Ft eredetvizsgalat
Volt szo arrol, hogy 12 ev folott nem kene, de valami szolgalati
autoval ingyenkozlekedo ismet piszok okos volt...
Szoval a mottom tovabbra is: hasznaltat venni, es tartani, amig
megy :)))
(Nem csak papolok: Citroen BX TZD turbo, tegnap elott tette
meg a negyedmilliomodik kilometeret, 90 februari, es koszoni
kivaloan van, fogyaszt 6 liter gazolajat, kell a fenenek masik)
|
+ - | Ladat keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha valaki tud egy elado 2103-as Ladarol, kerem ertesitsen!
Vizsga feltetel, szepseg nem.
Koszi!
----------
|
+ - | Szelveszgyors Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>
> Szeretem a szelveszgyors Skodakat. Szegeny tobbi autos soha sem erheti utol
> oket. Valaki most irta, hogy 160-nal ment az S100-zal. Erre csak annyit,
> hogy a nagybatyam is tepett 130-cal az S120L-el. Problemat csak az
> jelentett, hogy mind a mi Renault-nknak, mind a masik nagybatyam Ladajanak
> kilometeroraja 95-ot mutatott.
> Igy lesz a 130-bol 95, a 160-bol meg mondjuk 115. Be kell allittatni a
> kilometerorat.
> Nekem is volt Skodam, de az mar 95-nel nagyon uvoltott. Igaz, annak
> kevesebbet mert az oraja egy otossel.
Hmm. Kozolnem a rideg tenyeket.
1. teny
Most jottem haza Siofokrol. Edesanyam kituno allapotu '87-es
Skoda 120-asaval mentunk le harman csomagokkal egyutt.
Az M7-esen 140 ala *csak* emelkedon mentem, a sik szakaszokon
140-150-nel. Amikor volt eleg hely, felkuszott 160-ig is.
Visszafele ugyanez az effektus, csak nem hajtottuk 150 fole.
2. teny
A kilometerora 7-8%-ot csal, 140-nel 150-et mutat.
3. teny
Visszafele egesz uton a belso savban mentunk, es Budapestig
mindossze negy (!) auto villogott le. A tobbi Skoda mellett
ugy huztunk el, hogy a rendszamot sem tudtam leolvasni.
Egy kockaLadas nagyon morcos lett, amikor a lehuzodas utan
latta, hogy egy Skoda akar elmenni mellette, nagy nehezen
felgyorsitott, aztan visszajott elenk.
Egy Peugeot 605-os le sem akart menni (ugy latszik, o mar
a tukorbol kiszurta a Skodat... :), aztan nagy nehezen
elengedett. Volt meg ket kulonosen makacs Astras is, de a
tobbiek meglepoen korrektek voltak.
4. teny
A hofokjelzo 85 fokon allt egesz ut alatt.
5. teny
Az emelkedoket igy sem birta, padloig betaposott gazpedallal
is lelassult 140-150-rol neha 120 ala is.
6. teny
A kormanymu es a futomu most lett felujitva, a lengescsillapitok
viszont eredetiek. Semmifele imbolygast nem tapasztaltam,
tokeletesen stabil volt, es oszinten szolva engem ez lepett meg
leginkabb.
7. teny
95-100 folott valoban elkezd orditani az auto, ilyen temponal
mar radiot hallgatni sem lehet, illetve lehet, csak nem
erdemes, mert a teljesitokepessegenek hatarara ert erosito
altal kozvitett torz hangzas is csak alig-alig hallhato... :)
(Viszont az Aranypart deli reszerol masfel oran belul hazaertunk
a Harmashatar hegyre...)
Ez mar csak eleg egy Skodatol, nem?
Egyebkent nem is hajtottam volna, 80-90-nel szoktam menni
autopalyan, de most olyan jo eroben volt, hogy kikovetelte
a 4/5-od gazt... :)
Udv,
Zoli
Nasfay Zoltan >
|
+ - | --=_IS_MIME_Boundary (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
*********************************************************
noname is scanned and no virus found (InterScan Viruswall, HIF)
*********************************************************
--=_IS_MIME_Boundary
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
A statisztikahoz:
Nev: Klem krisztian (alias Walter)
Eletkor: 24
Vegzettseg: autogepesz mernok hallgato
Saj=E1t kocsik:Fiat 126/900, 127, 128 SC, 850 SC, 500, 600
Jelenlegi auto: Fiat Punto 75 ELX
Csalad autoi: BMW 325i(E36), Honda Civic 1.6VTi, Fiat Uno, Toyota Hiace 2.4,=
=20
Trabant 1.1, Susuki Swift 1.3
Vezetett: az =F6sszes keleti tipus, az osszes Fiat tipus 1959-tol (kiveve
Fiat Coupe ('95),=20
rengeteg veteran es regi auto =E9s rengeteg uj =E9s kevesbe uj nyugati tipus=
=20
(nem szuno aut=F3imadatomban kiprobaltam minden a kozelebe kerult=20
autot, de ezek szama miatt a felsorolas lehetetlen)=20
Nehany ami igazan komoly volt: Fiat Punto 130 GT(137 Le), BMW 850CSi(380=
Le),=20
BMW 535i(270 Le), Toyota Supra 3.0 Turbo( 285 Le), Honda CRX VTEC=
DOHC(160Le),
Ford Mustang ('79) 7.5(k=E9zi v=E1lt=F3s)(kb. 380 Le, de ez leirhatatlan=
volt),
Chevrolet Camaro 6.2 Compressor (kb 450 Le, ez is es gyakorlatilag
vezethetetlen,
olyan eros), Mitsubishi Eclipse 2.0 turbo (200 Le)
Ami erdekel: minden, ami az autokkal/autozassal kapcsolatos, neha meg az
anyazas is,
mert sok minden erdekeset meg lehet tudni egyes emberekrol.
Udv,
W a l t e r
mailto:
Telefon:+36-30-99-05-837
(Klem Krisztian)
--=_IS_MIME_Boundary--
|
+ - | Elado kerekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elado 4 db alufelni gumival vagy gumi nelkul.
Felni: 13 col, 110 mm osztokor, Ford Sierra es
Fiesta tipusokhoz. Ar: 22.000 Ft/4 db.
Gumik: R13, 165/65, 95%. Ar: 32.000 Ft/4 db.
Egyutt az egesz: 50.000 Ft.
Teljesen jo allapotban vannak, csak nekem
mar nem tetszenek a Fiesta-mon.
Erdeklodin: 1/3-401-875 este, vagy emilben.
Csaba
|
+ - | Trabi gyujtas kapcsolo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.
--Boundary_(ID_B6oP+27PGGYv8Wt/CeA9zw)
Content-type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Sziasztok!
Most olvastam, hogy tobbeknek volt gondja a Trabi gyujtaskapcsolojabol
kilogo drotok erintkezesevel.
Nekem valamivel ujabb gepem van (12V-os) es ha jol emlekszem, akkor ezen mar
saruk vannak es nem csavarok. (De lehet, hogy ez mar a De Luxe valtozat.)
Szoval egy par honapja valaki kinyitotta az autot es megprobalta
meglovasitani. Lehuzgalta a drotokat, de vegulis nem tudta elvinni. Akkor
egy sikerult szereznem egy kapcsolasi rajzot, ami alapjan visszadugdostam a
drotokat es az auto azota is megy. De mostansag vettem eszre, hogy a
vilagitas es az index erdekesen mukodik rajta. Felkapcsolt lampanal balra
index eseten visszaveszi a bal oldali lampat helyzetjelzore. (Ha jol
emlekszem, mert most a bal oldalon csak helyzetjelzo eg.)
Szoval ha valaki tudna segiteni, hogy milyen drotot melyik csatlakozora kell
kotni.
Koszi,
Belinszki Balazs
PS: mellesleg nem tudja valaki, hogy hol lehet olcson gumit venni a Trabira?
Vagy mennyi a legolcsobb.
--Boundary_(ID_B6oP+27PGGYv8Wt/CeA9zw)
Content-type: application/ms-tnef
Content-transfer-encoding: base64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--Boundary_(ID_B6oP+27PGGYv8Wt/CeA9zw)--
|
+ - | MAtrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jelentem, a matrica felkerult, Sotetkek Suzuki GLS, balfelso sarokban.
Lehet integetni :-))) Elofordulas Budapest, es 53, 51-es ut, Del Mo.
--
Udv:
Bunny
mailto: * ICQ:1880059
http://w3.datanet.hu/~bunny SMS mailto:
* SMS-nel:Subj-be irj max. 80 kar, no ekezet * Ékezetet látok ! *
|
+ - | Re: ******** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>Tudod, felek a ferodoloztatastol, suzukim van, egyszer ne tudjak
>vele megallni, meghalok. Az utangyartott fekbetet jo lenne, de azt
>meg nem lehet kapni... :( Szoval marad a draga betet azt semmivel
>se jobb mint barmely olcso.
En mar otszor ferrodoloztattam, es a minosege inkabb jobb volt,
mint az utangyartott. A gyarihoz nem tudok hozzaszolni, mert utangyartottal
kezdtem, bar abbol a jobb minoseguvel. Amugy is a megallashoz
semmi koze a ferrodolnak, mert vas a vason is fog, csak egy kicsit
zajos, meg eszi a fektarcsat.
>> Levegoszurot is teljesen felesleges
>> 10.000-ent cserelni, inkabb 20-30.000-ent, allapottol fuggoen.
>Allapottol fuggoen..
>Nos a suzuki legszuroje ugy nez ki mint egy lapos korong, aminek
>hepehupas a teteje. Szoval en akkor nevezem koszosnak amikor a
>hepehupanak csak a felet latom, vagy meg annyit se, ellebnen a
>mehecske, a darazs, a legy, ott lapul a sarba beleragadva.. Es
>persze elkezd az autom a megszokott 8.6 literes fogyasztas fole
>menni..
De ez nem hiszem, hogy 10.000-nel lenne, inkabb 20-30.000.
A fogyasztast En nem nagyon szoktam nezni, mert akkor 90 korul
jarkalnek :-), de ahogy olvasom Neked sem ez az elsodleges.
Ha ugy erzem, hogy sok, akkor nezegetem, es ha tenyleg sok,
akkor megnezem miert. Elso a levegoszuro, gyertya. Tovabb mar
nem is nagyon kell nezni. Viszont a varosi forgalom sokszor
becsap, mert nem voltam csak itt, meg ott, akkor hova tunt 10L
benzin? Utanaszamolva kiderul, hogy az itt-ott 120KM.
>Penzkidobas, penzkidobas, es mondd, helyette mit lehet csinalni ?
>Ha megszalad fel literrel a fogyasztas akkor 10e km alatt az 10e ft
>tobbletkoltseg.. Ennyit meger egy 1000 Ft-os legszuro.
Igy kiszamolva persze, csak Nalam az altalanos levegoszuro csere
25.000KM korul jon ki. Ez tobb tipusu auton is ennyi volt, ezutan kezdett
tobbet fogyasztani a kocsim. En kb. 500Km utan erzem a fogyasztast.
Ha ehhez nem eleg egy tank akkor mar gond van. A Toyotanal
kb. 50L, most 45L (mindehhez 150-160-as tempo jar). A 8.6L
fogyasztas rengeteg, az ismerosom 4.5L-hez kepest, szoval
ha sporolni akarsz, akkor ne a levegoszurovel kezd :-).
>Mas kerdes persze hogy honnan nezzuka penzkidobast..
>Serintem a tankolas inkabb az, ha a 10e km alatt elautozott 170eft-
>ot vesszuk alapul.
>Most szamoltam ki, hogy 1 eves a kocsim, ez az 1 ev alatt 5-600e
>ft-ot tankoltam bele..
>Emellett eltorpul a 3 db 16e ft-os fekbetet, a 3 db 1300 ft-os
>legszuro.
Sehol nem vagy :-). En boven millio folott tankolok evente. Az az igazsag,
hogy 10-20% tudnek sporolni, ha normalisan jarnek, de Nekem meger
ennyit, hogy nem egesz nap autozom, hanem csak 3/4 nap. Ha veletlen
utanfutozni kell, akkor sokkal kevesebbet fogyaszt a kocsim, de ugy
erzem soha nem vegzek. Ez Nekem meger 1-2L plusz fogyasztast,
na meg En meg elvezem a vezetest, a 10 ev feletti jogsimmal.
|
+ - | vezermuszij-csere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Autostarsak!
Mindenekelott koszonettel tartozom Voros Attilanak es Zozinak a fenti
temaban irt valaszukert.
Vegul egy jobaratom es listatag - DJ - ismeros szerelojehez vittem el a=
z
autot (markaszerviz helyett). Nagyon keszsegesen fogadott, es - a
markaszervizhez kepest - igen kedvezo aron vegezte el a cseret, es ugy
tapasztalat szerint gondos munkat vegeznek. Ezert batran tudom ajanlani=
Old
Boy listajara: Tokaj Imre gepjarmutechnikus, Bp, XVI. Szabadszo u. 49.
(Sasvar u. sarok), tel: 403-8470. A ceg szerelesen kivul foglalkozik
vizsgaztatassal, karosszeria-javitassal, fenyezessel, biztositasi ugyek=
bonyolitasaval.
Ha mar az ajanlasoknal tartunk, hadd egeszitsem ki a listat 1-2 nevvel =
es
cimmel:
Japan markak szer(viz)elese, javitasa: Ivan Andras, Solymar, tel: (26)
361-532 este, (1) 356-1928 MH
Minden tipus (de kulonosen Toyota) karosszeria javitas, fenyezes: Micro=
car
Kft., Bp, XVI. Janos u. tel: (1) 405-6705
Mitsubishi bonto: Szab=F5 Gabor, (20) 9869-289
Mitsubishi markaszerviz: M. Racz, Kiraly Laszlo szervizvezeto, Bp, XVI.=
Kerepesi ut 176. tel: 404-0-404
Udvozlettel:
Bence
Mitsubishi Colt 1,3
=
|
+ - | Sarvedo gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy rovid kerdesem lenne :
Szova teszik-e a muszakin vagy kozuti ellenorzesnel a hatso sarvedo gumik
nemletet ?
Magyarul, kotelezo vagy sem ?
A valaszokat elore is koszi.
Udv, iMi.
|
+ - | Re: 11-ike (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Lent voltam Sumegen napfogyatkozast nezni.
> Egyszeruen hihetetlen volt szamomra, de Bp.-tol Sumegig,
> se oda, se vissza egyetlen egy radart sem lattam.
> (M0-M1-Bicske-SzFVar-8-as ut-Veszprem-Devecser-Sumeg)
> Sot meg meszelgeto rendort sem. Semmit.
>
En is tettem egy Budapest, Szeged, Velencefurdo, Siofok, Velencefurdo,
Budapest dolgot 10-11-en. Osszesen ket rendort lattam, Seregelyesen. Es
a forgalom sem volt egy hu de hu de nagy. Egyaltalan nem oylan
katasztrofalis, mint ahogy a medumokban irtak... Amugy a kulfoldi
autosok megint alkottak elozgetesek tekinteteben.....
Udv....Adam
|
|