1. |
re: freeweb kulfoldrol (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Re: XP low disk space, XP sebesseg (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Radeon 9600 + 4x agp (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
4. |
re: freeweb kulfoldrol (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Re: ADSL (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: ADSL (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: ADSL (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
8. |
re: freeweb kulfold (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
re: DSL 14400 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
10. |
re: dsl tavolsag gyogyir (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
11. |
re: 4gb avi divx win98 ntfs (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
12. |
re: durva tevedes newsgroups usenet (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
re: Asus A7N8X-X (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
14. |
G2 GTS 32M, MX400 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
re: BSA + MS (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: BSA (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
17. |
Hali, (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
18. |
re: Re[3]: 4GB-nel hossszabb file (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: ADSL (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
20. |
asus led (meg nem flame...) (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
21. |
Re [5] ADSL (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
22. |
Radeon 9600 + 4x agp (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
23. |
freeweb kulfoldrol (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
24. |
agp (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
25. |
gyanus exe fileok (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
26. |
CPU usage (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: freeweb kulfoldrol (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
28. |
re: Re: BSA (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
29. |
re: freeweb kulfoldrol (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
30. |
re: BSA -- egyeb kerdesek (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
31. |
re: Re[2]: Forte Agent (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
32. |
PrimaxColorado9600 Scanner-driver xp-hez? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: freeweb (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
34. |
Re: freeweb kulfoldrol (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
35. |
Re:BSA informacioforrasok (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
36. |
[HIRDETES] Debian cd-k (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
37. |
[HIRDETES] Megint par cucc elado (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
Nekem most (hetfo du. 4.00) nem jott be, de volt amikor igen, csak lassan.
Amugy Erdelybol irok...
Csabi
|
+ - | Re: Re: XP low disk space, XP sebesseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem az istennek se megy a low disk space kikapcsolasa...
eddig megvagyok: HKCU\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Policies\Explo
rer\NoLowDiskSpaceChecks
de ez mitjelent?? : Dword = 1
szal mitkell ezzel csinalni???
Pls valaszoljatok mailba:
kocc bye
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: laces.nextra.ro)
|
+ - | re: Radeon 9600 + 4x agp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>[ma gonoszkodós hangulatomban vagyok. Miért volt az jó az Asusnak, hogy
>az alaplapjairól szépen lehagyta a HDD led kivezetéseit? Az eddig ltalam
>látott néhány Asus lap egyikén se égett a led hdd műveleteknél, mert
>nincs kivezetve... Abit rulez >-)))]
Nekem evek ota Asus alaplapom van (pl. A7V333, igaz ez VIA chipset-es) es eg a
HDD led. Nem ertem honnet veszi a delejt. Talan az alaplaprol? :))
Udv
Levi
|
+ - | re: freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
>(Aki csak találgat, annak nem muszáj válaszolnia...)
>Köszönet.
Azt kijelenteni, hogy kuldoldrol sehonnet sem latghatok nem mernem, de tolunk (
osztrak anyaceg, intenet MO.-rol ki, onnet vissza) nem. Sot a tar.hu sem latszi
k.
Udv
Levi
|
+ - | re: Re: ADSL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az ADSL nem (csak) a kabelminosegtol fugg, hanem leginkabb
>a kozponttol valo tavolsagtol. Ha kb. 5.5 km-nel hosszabb a
>vezetek a kozpont es a haz kozott, akkor akarmilyen jo minosegu
>a vezetek, ISDN-ed lehet, de soha nem lesz ADSL-ed. :-((
Ja, ez az elmelet. A gyakorlat meg az, hogy olyan tavol lehet ADSL-ed,
ameddig birja a vonal. Amikor nalunk bekotottek, a tag mondta hogy van
8km-re is, de van olyan hely is ahol 3km-en sem megy. Egyebkent nem erdemes
ezen ragodni: ha megy megy, ha nem megy nem megy.
Udv joe
|
+ - | Re: ADSL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>>Arrol nem is beszelve, hogy 4-5km-es kabelhossz eseten mar jo ha
meg
>>van az 512k... a 10M csak 1-2km-re...
> Komolyan minden lakashoz kulon erpar van kihuzva? Az nem
akarmilyen
> vastag kabelkoteg lehet...
Hat persze, a regi telefontechnika erre epul... bar annak idejen is
volt ugye ikresites, ami a rez hianya miatt volt...
Most meg van vonaltobbszorozo...
Megneztem egy regi katalogusban:
250 erparas telefonkabel 4cm atmeroju... azert az nem olyan vastag...
> Oke, de nem idezted vegig. Ha a jelenlegi feltetelek mellett
> nem mukodik, akkor nem kotik be es kesz.
Ez ugy igaz, hogy ahol nincs kozvetlen rezerpar, ott nem kotik, ahol
van, de rosszminosegu, ott esetleg bekotik, de sok a gond vele...
> Egyebkent pontosan mi ez a Hytas?
Technologiai leirast ne varj, annyira nem ismerem, a lenyeg, hogy
optikai szalak mennek egeszen kozel az elofizetoig, igy csak nehany
szaz meter rez megy a lakasodtol az utcai kontenerig, ahol a
digitalizalas (64k-ra) es a multiplexalas megtortenik, es optikan
megy a kozpont fele. (A vonaltobbszorozo is hasonloan mukodik, csak
nem optikan, hanem rezen megy tovabb)
ADSL azert nem megy ott konnyen, mert annak rez kell, vagyis az adsl
"fogado modeme" csak az utcai kontenerben lehetne, az pedig eleg
draga lett volna... Ma mar nem annyira, mert vannak olcsobb, kis
portszamu ilyen eszkozok (dslam) is...
> [Mintha fel fullel azt hallottam volna, hogy Bp-en elkezdtek
> kiterjeszteni az optikas teruletekre is az ADSL lehetoseget.]
Igy van. Az elso tender talan ket eve irodott ki errol, akkor
eredmeny nelkul. Hogy ki nyert, milyen technikaval azt nem tudom,
nem neztem utana...
A strukturan nem celszeru szerintem valtoztatni, mert itt jar a
kertek alatt a vdsl, amit viszont kifejezetten rovid rez szakaszokon
tipikusan ilyen hibrid optika/rez rendszereken akarnak alkalmazni...
:-)
>>Kisebb telepulesek eseteben sem tennem le a nagyeskut ...
> Mar vagy fel eve mennek valami fejlesztesek ilyen iranyban is,
> egyes helyeken mar 30 elofizeto mellett is nyereseges tud lenni...
Most az adsl-re gondolsz kimondottan?
Igen, a kis portszamu ip-dslamek megjelenesevel, az arak esesevel ez
lehetove valt...
En viszont a "rez ki van epitve mindenhova" dologra gondoltam.
Ismerosom most koltozott a XIII-ker-be, vezetekes telefont is csak
legkorabban majusra igernek neki... :-(
G.Laci
|
+ - | Re: ADSL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
> Egy vonalon volt ADSL elofizetes. Regi lako elkoltozik, uj lako csak
> minimum csomagot ker. Modemezni akartam a vonalrol, sima
budapesti
> szamon keresztul (egyetemi dialup), mert ugy tudom a 0651 le
van/volt
> tiltva, a csatlakozas nagyon hosszu ido utan 14400bps sebesseggel
jon
> letre!
Szerintem a legvaloszinubb, hogy vonaltobbszorozore tettek a vonalat
az adsl lemondasakor. (esetleg valami regi szazeves, toldott-foldott
kabelre).
Keves a rez az adott helyen, es az adsl-eseknek kell a kozvetlen rez,
ezert az adsl nelkuli vonalakat (egy reszuket) atkotik a
vonaltobbszorozore...
> A kabel elmeletileg ADSL-re is alkalmas
...volt, amig direktben ment a kozpontig... :-(
> minimum csomagot ker, akkor direkt lekorlatozzak 14400-ra?
Ez igy "direkt modon" nem valoszinu, technikailag sem...
Viszont indirekt modon...
A magasabb minosegi igenyu elofizetoket (adsl, isdn) kenytelenek a
jobb minosegu vonalakra tenni, ami sajnos azt jelenti, hogyha nincs
szabad erpar, akkor valakik a rosszabbra kerulnek...
Ezert irtam, hogy a "mindenhol van rez" sajnos megsem mindenhol...:-(
Mondjuk a vonaltobbszorozon is kellene mennie a 33.6-nak (56k nem),
de ugy hallottam, hogy gyakran csak 19.2 megy... :-(
> Budapest belteruleten
Pont ezeken a teruleteken lehet a legtobb gond a sok igeny es a
meglevo regi kabelek miatt.
Lehet, hogy nem ez a baj, nem ismerem a matav kabelhalozatat az
adott teruleten, csak tippelek...
G.Laci
|
+ - | re: freeweb kulfold (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado :
>Temakor: freeweb kulfoldrol ( 5 sor )
>Idopont: Sun Nov 23 16:23:20 CET 2003 GURU #3201
>Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
>(Aki csak találgat, annak nem muszáj válaszolnia...)
>Köszönet.
Nemetorszagbol nem jon be a http://www.freeweb.hu
Ez nem az egyetlen magyar szolgaltato, akinel ez elofordul.
Udv,
awender
|
+ - | re: DSL 14400 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado :
>Temakor: Re: ADSL ( 21 sor )
>Idopont: Sun Nov 23 23:53:26 CET 2003 GURU #3201
>Egy vonalon volt ADSL elofizetes. Regi lako elkoltozik, uj lako csak
>minimum csomagot ker. Modemezni akartam a vonalrol, sima budapesti
>szamon keresztul (egyetemi dialup), mert ugy tudom a 0651 le van/volt
>tiltva, a csatlakozas nagyon hosszu ido utan 14400bps sebesseggel jon
>letre! A kabel elmeletileg ADSL-re is alkalmas, lehet hogy ha valaki
>minimum csomagot ker, akkor direkt lekorlatozzak 14400-ra?
>Budapest belteruleten, a Dozsa Gyorgy ut kornyeken.
Ha lemondta DSL-t, akkor lehet hogy egy masik elofizetot (meglevo de nem
teljesitheto igennyel) raktak normal vonalra, es a DSL-t lemondo atkerult
vonaltobbszorozore. Ez az ugyfel megkerdezese nelkul zajlik es torvenyes.
Vonaltobbszorozon termeszetesen kisebb a sebesseg. Amugy a Matav altal
garantalt atviteli sebesseg 2400 bit/s (nem tevedes, ketezernegyszaz).
Uzletszabalyzatban igy szerepel :)
Udv,
awender
|
+ - | re: dsl tavolsag gyogyir (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado :
>Temakor: Re: ADSL ( 10 sor )
>Idopont: Sat Nov 22 10:33:24 CET 2003 GURU #3200
>> Az elejen IMHO azert kertek hozza ISDN vonalat, mert ahol az
>> elmegy, ott az ADSL is, ami erosen kabelminoseg fuggo atviteli mod.
>Az ADSL nem (csak) a kabelminosegtol fugg, hanem leginkabb
>a kozponttol valo tavolsagtol. Ha kb. 5.5 km-nel hosszabb a
>vezetek a kozpont es a haz kozott, akkor akarmilyen jo minosegu
>a vezetek, ISDN-ed lehet, de soha nem lesz ADSL-ed. :-((
>Nekem szerencsere kozelebb van ;-))
Nos, azokat a nem szerencseseket, akiket ilyesmivel riogatnak tajekoztatnam
arrol, hogy problemajukra van gyogyir. Persze ezt egy normal telekomos
ugyfelszolgalatos nem mondhatja, de letezik olyan eszkoz, melyet par
kilometer utan a vonalra szerelve a DSL hosszabbithato.
Nemetorszagban nem fexik a lakasok 99.5%-a a kozponttol par kilometerre,
megis ekkora a lefedettseg. Ez azert van, mert ok ilyen eszkozoket
hasznalnak.
Udv,
awender
|
+ - | re: 4gb avi divx win98 ntfs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : Doky
>E-mail :
>Temakor: Re: 4GB AVI / gyermek pracli mise ( 11 sor )
>Idopont: Sat Nov 22 11:24:19 CET 2003 GURU #3200
>> Ezt ugy kell erteni, hogy w9598 alatt hiaba az opendml avi,
>> akkor is 4GB a hatar?
>Win9x alatt fat32 van csak. ezen filerendszeren nem létezik 4GB-nál nagyobb
fil
>e, ezért 'igen' a kérdésre a válasz. (Ezért jelentek meg olyan
öszvérmegoldásos
A kerdesre a valasz nem. :) Alapban termeszetesen a Win98 csupan fat32-t tud
kezelni, de letezik tobb ntfs kezelesre win98-at alkalmassa tevo progi is.
Ezekkel lehet siman 4GB-nal nagyobb fileokat is kezelni.
A videofeldolgozas egyebkent rendkivul erdekes tema, csodalom, hogy a
Divx-es kodolasrol szinte nem is latok kerdest. Pedig ez is egy nagyon
sarkalatos pont.
Udv,
awender
|
+ - | re: durva tevedes newsgroups usenet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado :
>Temakor: Re: Forte Agent ( 19 sor )
>Idopont: Fri Nov 21 14:33:36 CET 2003 GURU #3199
>>Azt szeretnem elerni, hogy tobb news server-rol lehessen a kivant
>>group-okat leszedni, figyelni, de nem igazan talalom a jo
>>megoldast.
>Ennek nem sok ertelme van, minden szerveren ugyanaz van.
Ez egy durva tevedes. Termeszetesen a Usenet-en levo osszes lista elerese
Magyarorszagon nem lehetseges, csupan akkor, ha kulfoldon befizetsz egy
szerverre, melyen a Usenet osszes csoportja olvashato. A Usenet napi
forgalma egyebkent tobb gigara rug. Franciaorszagban es No-ban talaltam par
ingyenes news szerver-t, ahol sok minden fent volt es ingyenes, de nem
igazan voltam elegedett a sebesseggel.
Udv,
awender
|
+ - | re: Asus A7N8X-X (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Zoli!
Sajnos a 3400-as nem fog menni, ne is próbáld,
mert agyonüti az alaplapot.
Az igaz, hogy az AGP buszsebesség lefele kompatibilis,
de a jelszint nem.
A 2x AGP 3.3V-on, a 4x AGP 1.5V-on,
a 8x AGP 0.8V-on v. 1,5V-on üzemel.
A 3400-as kártyák még 3,3V feszülséggel mennek.
Néhány 4x-es alaplap támogatja a 3.3V-ot, de nem mindegyik.
Lengyel György
|
+ - | G2 GTS 32M, MX400 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Melyik kártya jobb teljesítményben?
Az egyik Asus V7700 TI (32 MB, nem deluxe), ezen geforce2 gts chip
van. A másik egy SuperGrace kártya (64 MB), ezen geforce2 mx400 van.
Köszönet
|
+ - | re: BSA + MS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bocs a durvasagert, de azert ennyire hulyek mar ne legyunk! Sorolnam
az okokat:
1. Az egadta vilagon semmi koze egy szimpla szoftvercegnek ahhoz, hogy en
mire hasznalom a gepemet. Sehol nem olvastam az EULA-ban, hogy tilos
lenne csak jatekcelra hasznalni.
2. Az egvilagon senki nem kotelezhet arra, hogy azonos szoftvercegtol
kell az osszes programomat beszerezni. Lehet _venni_ sok-sok jo irodai
programcsomagot, MS logo nelkul is.
3. Senki sem tilthatja meg, hogy adott celra ingyenes szoftvert
hasznaljak. Nem a reklam helye, de az MS Office helyett kozel
egyenerteku lehetoseg akar az OpenOffice, akar a StarOffice. Ezek
egy "ugyeskedo kisebb ceg" celjait is kielegitik.
Sajnos nagyon sokan elfelejtik, hogy a szamitastechnika nem azonos a
MS szoftverek hasznalataval, meg ha egyiket-masikat tenyleg nehez
kikerulni.
Joz.
> Mas. A BSA-temahoz. Most egy csomo gepet adnak el OEM Windows XP-vel Azt ugye
> interneten vagy telefonon 30 napon belul regisztraltatni kell, az adott
> hardverfuggo kod alapjan. Tehat az MS Hungary-nek (van ilyen?) lesz egy
> listaja. Nem hinnem, hogy nem nezik meg, hogy kinek van valami
> szovegszerkesztoje vagy tablazatkezeloje hozza, s ki az, aki csak a passzians
z
> jatekert vette meg. Szoval ugy gondolom, ha valaki regisztraltat egy XP-t,
> akkor jol teszi, ha valamilyen irodai szoftvert is fel tud mutatni. Szerintem
> egy ugyeskedo, kisebb ceg Win2000-et venne.
|
+ - | Re: BSA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> A rendor "buncselekmeny alapos gyanuja eseten" hazkutatasi
> parancs nelkul is kutathat, szemelyt, inhot es ingatlant.
Na de ez csak rogzitve van valahol, nem? Az ember azt hinne, hogy
a rendor akkor kutathat lakasban, ha oda latott berohanni egy gyilkost,
meg ehhez hasonlok. Azaz ha *surgos* a dolog, nincs ido birohoz rohangalni.
> A dolgozoval munkaszerzodesben kell kozolni, hogy mire
> hasznalhatja a vallalat szamitogepet. Privat celra ritkan, de ezt
> irasban rogziteni kell.
Ha cegtulaj lennek, akkor azt irnam bele, hogy munkaido utan, maximum
havi X oraban hasznalhatja maganlevelezesre. Nekem semmibe nem kerul igazan,
viszont egy extra akadaly az onjelolt rendorseggel szemben...
> A rendorseget ugyan perelheted, de amennyiben
> "nem kozrahato a magatartasod", vagyis megtagadod a
> segitseget, maris kizartad magad a karteritesbol:(
Arra lennek kivancsi, minek van alkotmanyunk. Analogia: valaki atrohan
a piroson, erre agyonverem. Vedekezes: O se tartotta be a szabalyokat.
> [Mellesleg ez az egesz vilagon igy van tudtommal.]
Nem, nem teljesen. USA-ban a torvenytelenul szerzett bizonyitek olyan,
mintha nem is letezne. Konkret pelda: rendor megallitott egy autot,
mert gyorsan hajtott. Kiszallitotta a vezetot, mire kidolt X kg kabszer
az ajton. Birosag ugy itelte meg, hogy a *kiszallitas* nem volt indokolt,
igy a kabszer megtalalasat semmisnek tekintettek. Az egy Kozep-Europai
megkozelites, hogy a vegrehajto hatalom a torveny felett all es semmiert
nem felel.
Gyula
|
+ - | Hali, (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy gyongyszem a tegnapi Guru-bol:
On Sun, Nov 23, 2003 at 03:33:16AM +0100, ... wrote:
> tistelt cimzet lene egy kerdesem en xp.pro.hu.hasznalok es szeretem
> feltelepiteni a beszelo manosckat amit egy mol kutnal latam egy
> erintos kepernyos gepen alitolag a detsopan van nem tudom megye a xpen
> a valasat elore is koszonom a kutnal mindig ast mondogata a mano hogy a
> oldal nem eleheto jo lene othon is egy ijen alitolag a bakikat is jelzi
> ui.magan levelbe kerem a valaszt ud.
A hejes megfelytok kozot beszelo manosckakt sorsolunkki... :-))
Udv,
--
Tibcsi(R) - tibcsi_kukac_hixsplit.hu
|
+ - | re: Re[3]: 4GB-nel hossszabb file (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>HIX GURU #3197, :
> >Javaslom a "digizesre" a Scenalyzer Live! programot.
>
>Hmmm... Megtetszett a leiras alapjan, megneztem, de aztan ra kellett
jonnom,
>hogy ez nekem nem jo: "ScLive only works with DV video".
Sziasztok! Közben megoldódott a dolog, a 4 GB a Windows korlátja volt
FAT32-es partíción ... NTFS-en ugyanez a program (Adobe Premier) simán
csinált 20 GB körüli fájlokat.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását!
Gábor
|
+ - | Re: ADSL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sun, Nov 23, 2003 at 11:53:26PM +0000, wrote:
> Mi a velemenyetek a kovetkezo esetrol:
> Egy vonalon volt ADSL elofizetes. Regi lako elkoltozik, uj lako csak
> minimum csomagot ker. Modemezni akartam a vonalrol, sima budapesti
> szamon keresztul (egyetemi dialup), mert ugy tudom a 0651 le van/volt
> tiltva, a csatlakozas nagyon hosszu ido utan 14400bps sebesseggel jon
> letre! A kabel elmeletileg ADSL-re is alkalmas, lehet hogy ha valaki
> minimum csomagot ker, akkor direkt lekorlatozzak 14400-ra?
> Budapest belteruleten, a Dozsa Gyorgy ut kornyeken.
IMHO a Matav sem dolgozik feleslegesen, mero kiszurasbol. Inkabb az
lehetett, hogy valaki a kornyeken (hazon belul?) ADSL vonalra vart, es
valami savkorlatozo, vonaltobbszorozo vagy hasonlo vonala volt, es ugy
szabaditottak fel, hogy megcsereltek az altalad emlitett vonallal,
mondvan, neki ugyse kell.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
|
+ - | asus led (meg nem flame...) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> TESSEK? Nem csak forditva/rosszul/egyaltalan nem volt bekotve a HDD led?
En eddig olyan alaplapokkal voltam elkenyeztetve, ahol az elolapi
ledek/kapcsolok kivezetesei egy helyre voltak osszegyujtve. Az Asus-nal
ezzel szemben ott nincs hdd led kivezetes. A manual atbongeszese utan se
talaltam meg a kivezetest, de lehet, hogy csak nem voltam eleg figyelmes.
>> Abit rulez
>A kondenzatorhibas Abitokra gondolsz? ;-)
Nem, a hibatlanra. Ha jol tudom, ez csak egyes szeriakat erintett, es nem
altalanos. Az en KD7-esem koszoni, jol van. Izlesek es kredencajtok, de
nekem az asus valamiert nem szimpatikus (erosen maganvelemeny, erre senki
se reagaljon).
>Sziasztok, tovabbi jo flame-elest :-)))
Reszemrol flame off, bar nem latom, hol volt on...
--
NGabor
06/20/521-0156 #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.21)
***Ha másnak vermet ásol, úgy tedd, ha beleesel, ki tudj mászni belőle***
|
+ - | Re [5] ADSL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
> >Kisebb telepulesek eseteben sem tennem le a nagyeskut ...
>Mar vagy fel eve mennek valami fejlesztesek ilyen iranyban is,
>egyes helyeken mar 30 elofizeto mellett is nyereseges tud lenni...
En eleg kis telepulesen elek, es ADSL helyett WDSL lesz bekotve (majd
valamikor, ha elkeszul az atjatszoallomas a szomszed faluban...).
Allitolag ez mar 15 elofizetonel is megeri. Kivancsi leszek a minosegere
es a sebessegere. Nem tudom, a mikrohullamot mennyire zavarja a legkori
viz (kod, eso, ho, stb.), remelem 4-5 km-t el tud jonni (ugy tudom, hogy
20 km a hivatalos hatotavolsaga).
--
NGabor
06/20/521-0156 #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.21)
***Ha másnak vermet ásol, úgy tedd, ha beleesel, ki tudj mászni belőle***
|
+ - | Radeon 9600 + 4x agp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali NGabor!
>>>[ma gonoszkodós hangulatomban vagyok. Miért volt az jó az
Asusnak, hogy az alaplapjairól szépen lehagyta a HDD led
kivezetéseit? Az eddig ltalam látott néhány Asus lap egyikén se égett a
led hdd műveleteknél, mert nincs kivezetve... Abit rulez >-)))]<<<
Szoval gonoszkodos nap? Na jol van Te akartad :)
Itt van elottem egy TUV4X ezen +folyamatosan _vilagit_ a LED. Jaaa,
vagy Te az IDE LED-re gondoltal? Az nem az alaplapon van ;)
Amugy szokott rajta lenni, csak nem mindig a szokasos helyen (ahol a
reset sw, power LED, stb. csatlakozoja van), hanem kulon csak az IDE
LED-nek. De az is lehet, hogy forditva van radugva a csati.
Udv.
Benyus
http://benyus2.fw.hu
|
+ - | freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hixre_uh.liameerf wrote:
>>>Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?<<<
Nekem a statsector adatai szerint volt mar tobb .de, .ro latogatom.
Udv.
Benyus
http://benyus2.fw.hu
|
+ - | agp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mint laikus szeretnem megkerdezni, hogy az AGP elotti szamot vagy szorzot
hogy kell figyelembe venni egy alaplap-videokartya osszeallitasnal? Fontos
dolog, vagy csak tajekoztato jellege van? Elofordulhat ,hogy e miatt nem
mukodnek egyutt?
Koszonettel
Dodo
|
+ - | gyanus exe fileok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ismerosek-e a kovetkezo programok valakinek:
xcite2.exe es dll
pcscan.exe
ecal.exe alias install
bundle.exe
Ujabban ezek szeretnenek kilatni a netre, idaig nem fordultak elo.
Ezen oknal fogva gyanus volt a dolog, es siman legyalultam oket.
Eddig meg nem hianyoztak (eszrevehetoen) sehonnan.
Kivancsi lennek ra,hogy esetleg minek a reszei, ha trojai progik,
hogyan telepultek tuzfalon kersztul, vagy esetleg csatolva lehettek
valamihez es en telepitettem oket stb.?
Kozos tulajdonsaguk, hogy a registry-bol automatikusan indultak.
Mas.
Lehet-e valahonnan valami listabol tudni, hogy mik az oprendszer
allomanyai es mi nem
Valami lista valahol?
Koszi.
peritus
|
+ - | CPU usage (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Letezik-e valami olyan program,amivel a CPU hasznalat szazalekos
intenzitasat lehet nyomon kovetni alando jelleggel a kepernyon?
Udv:S.T.
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.543 / Virus Database: 337 - Release Date: 2003. 11. 21.
|
+ - | Re: freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Van egy nagyon jo hely: http://www.tracert.com/ . Innen le tudod ellenorizni
egy adott oldal elerhetoseget egyszerre max. 10 kulonbozo helyrol, a vilag
kulonbozo pontjairol.
-jntn-
> Sziasztok!
>
> Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
> (Aki csak találgat, annak nem muszáj válaszolnia...)
> Köszönet.
>
>
>
|
+ - | re: Re: BSA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Meg egy hatter infora lenne szukseg: Mondjuk nalam lakason megjelenik
>a rendor, hogy igy lopott szoftware meg ugy. Ekkor elkerem tole a birosagi
>hazkutatasi parancsot, ha nincs, akkor viszont latasra.
Ha jol tudom, tevedsz: ha fennall az (alapos?) gyanuja annak, hogy Te
eltunteted a bizonyitekokat, - mig ok hazkutatasi parancsot szereznek, s
ilyen esetben az konnyen elkepzelheto! -, akkor hazkutatasi parancs nelkul
is siman elviszik a geped. Ha kicsit batortalanok ehhez, akkor max egy fel
oran belul visznek Neked hazkutatasi parancsot is, es ugy viszik el a geped.
Ha egy kicsit szerencsed van, es erti a dolgat a rendorseg, mert olyan is
van, akkor nem viszik el a komplett geped, csak a winyot belole. (garos
gepnel a fene tudja mi van, lehet ott megint egesz gep, megy, mindegy, ne
menjunk bele)
>cegeknel? Semmi nem vedi a cegeket a rendorsegtol? Semmi nem vedi a
>cegnel dolgozo szemelyeket? Peldaul dolgozo mondhatja azt, hogy a gepen
>*szemelyes* adatai is vannak. Masik gondolat: perelt mar be porul jart
Ez megint erdekes dolog: nem kotozkodes, ez a hozzaallasukat jellemzi:
tegyuk fel, hogy szemelyes adat, amirol beszelsz, az a privat levelezesed.
Erre mit mondanak ok: mit keres ez egy ceges gepen?! Nem vagyok tul
borulato, de biztos nem fogja oket meghatni, hogy Neked milyen szemelyes
cuccaid vannak a gepen.
>gepelvitellel. Legkozelebb meggondoljak talan. Ugyvedet se nehez talalni
Valoszinuleg nem gondoljak meg! ;-) Mas-mas esetekrol van szo. Sajnos
korantsem biztos, hogy egy karteritesi pernel nyersz, foleg, ha barmi kis
kivetnivalod is talalnak Nalad - egy lejart shareware-t, vagy barmit!
Szerintem ez vegtelen ingovanyos dolog :-(
>arra koncentralna, ami igazan a dolga lenne (peldaul autolopas,
lakasbetoresek,
>stb). Uj fonokuk is ertelmesnek tunt, esetleg lehet vele beszelni...
Hmmm... A rendorseg dolga nem csak a "klasszikus" gyilkossag, lopas, betores
felderitese! Vannak gazdasagi buncselekmenyek is, es valahol ez is hasonlo
ahhoz. Vegul is valaki szemszogebol ez is ertelmes dolog: valaki belefeccolt
sok idot ezeknek a software-eknek a megirasaba, nyilvan azt remelve, hogy
bevetele lesz belole - valaki meg csak ugy mindenfele fizetseg nelkul
elkezdi hasznalni, mas koveti a "jo peldat"... Ez baj! Az nyilvan megint
nagy baj, hogy a szoftverek ara meg olyan, amilyen, s semmit az eg vilagon
nem tesznek ellene, hogy olcsobbak legyenek! Aki ebbol el, talan elvarhato,
hogy fektessen is bele valamit, tehat megvegye a szoftvert, ha annyit "nem
termel ki", amennyibol a szoftvereket is megvenne, akkor hasznalja az
ingyenes dolgokat, lasd openoffice, allitom, hogy a legtobb dolgot ezzel is
siman megcsinalod!
BSA szoftvernyilvantartas: ha igazak hirek, akkor a szoftver-auditalt cegek
(amit na ki csinal? ;-)), egy napon belul vissza szoktak kapni a
gepuket/winchesteruket (:-) toluk is elviszik :-)), bar ezen talan sirni
kellene), mert igy hamarabb megy a "szakertes". Sajnos hallottam ilyenrol,
hogy konkurrens cegeknel elo-elofordul, hogy ugymond megnezetik egymast -
hogy mi igaz ebbol, elvileg konnyen elkepzelheto...
Udv:
Zoli
|
+ - | re: freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>Felado :
>Temakor: freeweb kulfoldrol ( 5 sor )
>Idopont: Sun Nov 23 16:23:20 CET 2003 GURU #3201
>Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
>(Aki csak találgat, annak nem muszáj válaszolnia...)
>Köszönet.
Igaz.
Ezt talalgattam a Freeweb leirasaban...
--
Török István
|
+ - | re: BSA -- egyeb kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Mas: XP ala letezik valami softver auditalo program? Amit elinditva
>osszeszedi a telepitett dolgokat es csak ellenoriznem kell, hogy valoban
>ezeket telepitettem es milyen forrasbol?
www.aida32.hu - van kivalo szoftver nyilvantartas keszito funkcioja (is).
|
+ - | re: Re[2]: Forte Agent (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nezd meg pl. a news.iif.hu-t es mondjuk a news.wplus.net
> cimeket. OOORIASI az elteres! Az elobbin van vagy 10 elo csoport,
> az utobbin meg tobb tizezer.
Van meg egy OOORIASI elteres! Az elso nyilvanos... :-(
|
+ - | PrimaxColorado9600 Scanner-driver xp-hez? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Van valakinek a fent emlitett Primax Colorado 9600-as parhuzamos portos
scannerhez drivere XP-ala? Ugyanis a jelzett op.rendszer nem ismeri fel a
kutyut. A neten pedig sehol nem talaltam olyan helyet, ahonnan elindult
volna a letoltes.
Segitsegeket elore is koszi.
--
Téglási Géza
ICQ#:26436247
|
+ - | Re: freeweb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem GURU-k,
nemelyik lathato, a tobbseg nem szlovakiabol. Pl. Nem latom a
tar.hu -t sem. Van tobb is, de most nem tudom ellenorizni,
feligazsagokat meg nem akarok irni.
--
Szep napot, ysolti
HG> Sziasztok!
HG> Igaz, hogy a freeweben lévő weblapok nem láthatók külföldről?
HG> (Aki csak találgat, annak nem muszáj válaszolnia...)
HG> Köszönet.
|
+ - | Re: freeweb kulfoldrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi GURUk!
A GURU 3201-ban irta :
>Igaz, hogy a freeweben levo weblapok nem lathatok kulfoldrol?
>(Aki csak talalgat, annak nem muszaj valaszolnia...)
Errol jut eszembe: miert van az, h. a freewebre torteno betarcsazasra
szepen osszefutyulnak a modemek (45333 bps), ellenorzi a user es pw parost,
majd megse mozdul, nehe par bajt megy, h. el-e a kapcsolat aztan semmi,
akar orakig is igy marad :((( E jelenseg barmikor osszejon, lehet hetkozben
csucsidoben is. E jelenseg neha a freemaillel is elofordul (kb. 20-bol 1x),
viszont a matav percdijas inet eseten soha. Probaltam "lerontani" a
kapcsolati sebesseget pl. 33000 bps-ra, de a jelenseg maradt.
A dolgot azert nem ertem, mert ha van szabad modem, akkor miert all le a
modemszerver es a webszerver kozott a kapcsolat es miert nem epul fel
magatol, v. ha nincs eleg savszelesseg, akkor meg minek veszi fel a modem?
V. nincs ua. socket, mind modem, es akkor miert nem fejlesztenek?
--
Tovabbi sikeres freewbwzest: Tivadar
Ui.: Az, h. este 8 utan nincs szabad modem, az egy dolog, de, h. 100-bol
100x nem lehet 1 bajtot sem lehozni, az mar sok, meg akkor is, ha free...
HIXEditor 1.15beta8
|
+ - | Re:BSA informacioforrasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zo,
> Nem tudom, honnan veheti a BSA a cimeket, talan:
>
> * Hozzajuthat olyan informaciokhoz, hogy mely cegek vasaroltak valahol
> ceges szamlara gepeket, telepitett oprendszer es irodai szoftver nelkul
> (ezeket mindenki hasznalja).
Es honnan jutna szerinted ilyenhez?
> * APEH megmondja, hogy kik szamoltattak el szamitogepeket, plane programok
> nelkul.
Nem mondja meg.
> * Az uj on-line XP-s regisztracional nem hinnem, hogy nem nezik meg, kinek
> van OEM XP-je, Office nelkul. Ott erdemes kerdezoskodni.
Innen ugyan nem. Ennel meg az apeh is elobb fog informaciot kiadni.
> * Meg hat erdemes minden feltehetoleg szamitastechnikaval erintkezesben
> levo ceget megkeresni + azokat, akiket valaki sug.
Ok se fognak informaciot adni (az eleg nagy ongol lenne)
--
Best regards,
Wallner 'Waces' Tamas
|
+ - | [HIRDETES] Debian cd-k (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elcserelnem 4 db Memorex cd-n levo Debian 3.0r1 oprendszert, 4 db hasonlo
nyers cd-re.
Valamint Slackware 9.0-at 1 db nyers cd-re,
FreeBSD 5.0-at 2db nyers cd-re.
|
+ - | [HIRDETES] Megint par cucc elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1db 512MB-os PC133-AS SDRAM ( meg 2 ev garanciaval, ami szla nelkül
is ervenyes es Pestre szol) 12000;1db 256MB PC133 SDRAM 6000;2db
64MB PC100 SDRAM 1800/db;1db 32MB-os SDRAM 800HUF;1db Celeron
433Mhz+huto 4000;1db Opti 930C ISA hangkartya 1000;1db Creative
SB128 PCI-os hangkartya 2000;3db Winbond PCI-os UTP+BNC-s
halokartya ( asszem 10/100Mbites-ek) 1000/db;1db Socket-A ( AMD
Athlon;XP; DURON) Globawin huto 1000;1db ATX-es jo ( de javított)
tapegyseg 2500;1db S3 Trio 64 PCI-os videokartya 1500;4db 4MB-os
EDO RAM 1500/4db;1 db Fujitsu Siemens 17"-os monitor digit. OSD-s
szep es jo 2000.04 havi 15000HUF;1 db Philips 14"-os monitor ( szep
megkimelt allapot) 6000. Érd. Mail: vagy
06703304630
|
|