Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 908
Copyright (C) HIX
1998-11-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Unreal nem indul (mind)  33 sor     (cikkei)
2 hellfire (mind)  14 sor     (cikkei)
3 Hungarian Troopers clan (mind)  10 sor     (cikkei)
4 NFS 3 (mind)  8 sor     (cikkei)
5 Re: Unreal 3d teszt (mind)  22 sor     (cikkei)
6 re cdborito (mind)  22 sor     (cikkei)
7 Re. Hellfire Multiplayer (mind)  35 sor     (cikkei)
8 Re: Re. Hellfire Multiplayer (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Kulfoldi konyvek... Hogyan? (mind)  17 sor     (cikkei)
10 NFS3 (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Space Hulk (mind)  13 sor     (cikkei)
12 Hi! (mind)  3 sor     (cikkei)
13 Re: NFS3 (mind)  23 sor     (cikkei)
14 688(I) Hunter Killer (mind)  5 sor     (cikkei)
15 re: NHL'99 season (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Red Alert (mind)  12 sor     (cikkei)
17 Trespasser (mind)  12 sor     (cikkei)
18 Re: rippelt commandos - save game (mind)  29 sor     (cikkei)
19 Re: Riva (nem tulzas ez?) (mind)  32 sor     (cikkei)
20 Re: Need for Speed (mind)  7 sor     (cikkei)
21 Pacman, MAME (mind)  48 sor     (cikkei)
22 Re: Quake II internet games HELP !!! (mind)  18 sor     (cikkei)
23 FGO CL (mind)  16 sor     (cikkei)
24 LBA 2 Help ! (mind)  7 sor     (cikkei)
25 Tresspasser velemeny (mind)  13 sor     (cikkei)
26 Heart Of Darkness HELP (mind)  10 sor     (cikkei)
27 NFS3 + RIVA (mind)  19 sor     (cikkei)
28 Commandos ujra (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Unreal nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Jatekosok!

Nem indul el az unreal-em, a kovetkezo hibauzenet generalasaval all le:

------- Uzenet eleje-----

Critical Error

Assertion Failed: CacheItems!=NULL [File:F:\unreal\core\
src\uncache.cpp] [Line: 414]

History: Fmemcache::Flush <-Fglidetmu::Flush <- Ugliderenderdevice
::Flush <- Ugliderenderdevice::Init <- Tryrenderdevice <-
Uwindowsviewport::Openvindow <- Ugameengine::Init <-Initgame

---- Uzenet vege------

Talalkozott-e valaki ilyesmivel, esetleg megoldasra valami otlet?

A gep:
Intel pentium 133, 32m edo, s3virge, sbpro kompatibilis hangk., 3dfx
woodoo1-es chippel noname-s 3dkartya. Swap hely van boven.
Az oprendszer:
magyar w98. Kiprobaltam a directx 3-at, 5-ot, 6-ot is. Mindnel ugyanaz a
hiba.

Legyszi segitsen, aki tud!


Koszi elore is:

        Kiss Gergely
        
+ - hellfire (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

>Hat azt hiszem el kell keseritselek, de legutobbi es legjobb tudomasom
szerint
>a Hellfireben nincs multiplajer opcio. Ezt egy kicsit Blizzardek el...tak.

Hat nem is a Blizzard csinalta. Hanem a Sierra On-Line Inc. Ettol olyan
amilyen. :(

Opium papa
***********************************************************

mailto:   
***********************************************************
+ - Hungarian Troopers clan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

A haverommal csinaltunk egy uj magyar Starcraft clant .
Akit erdekel nezzen fel ide :  http://www.extra.hu/cerberus
Az eszreveteleiteket vagy irjatok bele a vendegkonyvbe
vagy dobjatok meg egy e-mailel .

Nincs meg valakinek a visual clipper nevu progi ??? Nagyon kene !

Bye
+ - NFS 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha tudod kuldd el a NFS 3 at az e-mail cimemre
> kosz gergely

!!!!!!! Mind az 525Mb-ot? ;)))
  By!

KvAzAr ------------------------

+ - Re: Unreal 3d teszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!



>Hmm, no, es hogyan hasonlitod ossze mondjuk a Riva TNT-t az Intel 740-el az
>Unreal segitsegevel? Megmondom: sehogy. Az Unreal csak Voodoo-n es
>PowerVR-en fut, a tobbihez max. beta (es igen gagyi minosegu) d3d vagy ogl
>patch van. Az Unreal-t majd akkor lehet teszteleshez hasznalni, ha
>befejezik. Addig felejto.
>
>Jo, hogy nem a Shadows of the Empire-t (csak Glide) ajanlod 3d kartyak
>osszehasonlitasahoz... :)
>
>Marton



A Shadows of the Empire tokeletesen megy pl. rivan is, ami d3d-s. Ebbol
kiindulva szerintem minden 3d gyorsitoval megy, ami tamogatja a direct3d-t.


SAHIB
+ - re cdborito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenki

Richie kerdezte
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

hello

tudna valaki 1 olyan helyet ahol talalok kulonbozo progik cd-tokjait

elore is kosz

U:dvo:zlettel : RICHIE



> ------------------------------------------------------------------
én egy olyan helyet ismerek ahonnet cd boritokat lehet letolteni
http://cdcovers.fbibbs.com
Ha valaki ezen kivul ismer ilyen cimet engem is érdekelne.

UDV:
 Adusz                          mailto:
+ - Re. Hellfire Multiplayer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv !

> Meg tudja valaki mondani nekem, hogy hogyan lehet a Hellfire-t multiplayerben
 
> játszani???
> 
> Hat azt hiszem el kell keseritselek, de legutobbi es legjobb tudomasom szerin
t
> a Hellfireben nincs multiplajer opcio. Ezt egy kicsit Blizzardek el...tak.

Hogyne lenne, csak elo kell csalni belole :-)
A Hellfire dirbe kell egy command.txt amiben ez van:
cowquest theoquest bardtest multitest barbariantest;
ez elocsalja belole a tobbi opciot is.

Ha mar itt tartunk, a Hellfire tartalmaz meg palyakat a "hangyafeszken" es a
"kriptan" kivul is ? Ez eddig asszem +2x4 palya. Ennyi, vagy csak en nem leltem
tobbet..?


Byte,
Cat

Ui.: van egy egerem, ami Diablohoz van atalakitva. Tettem az oldalara egy
gombot (huvelykujjal kenyelmes), ami belul egy elektronikahoz kapcsolodik
es a bal gombot "nyomogatja" mondjuk 4x masodpercenkent. Tuti :-)
Hosszas jatek utan se erzi ugy az ember hogy mindjart letorik az ujja...
Aki eddig latta es kiprobalta, azota gyujtott ilyet :-)

 UIN: 3803302
 mailto:
 Homepage : http://www.westel.hu/~moody
*Hardware : http://www.westel.hu/~moody/tech/index.html

 -= Minden megtortenhet. Es az ellenkezoje is. =-
+ - Re: Re. Hellfire Multiplayer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...
>
>Szasztok !
>>Segítsééééggggg!!!
>Meg tudja valaki mondani nekem, hogy hogyan lehet a Hellfire-t
multiplayerben j
>átszani???
>
>Hat azt hiszem el kell keseritselek, de legutobbi es legjobb tudomasom
szerint
>a Hellfireben nincs multiplajer opcio. Ezt egy kicsit Blizzardek el...tak.
>Ha valaki egyebken tud valami patchrol ami lehetove teszi ne tartsa magaba.
>
Hi Mindenkinek!

Nekem van egy Hellfire-Multiplayer patch-em, de meg nem jutottam el
odaig, hogy ki is probaljam. Ha valakinek kell irjon es elkuldom
neki(tomoritve 8Kb).

Bye:Simi

Mail Address: 
+ - Kulfoldi konyvek... Hogyan? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenki!

  A level keletkezett, 01.11.1998, (vasárnap), 12:10.

  Tanacsot, otletet vagy barmit szeretnek kerni toletek, azzal
kapcsolatban, hogy hogyan juthatok itthon hozza egy kulfoldon kiadott,
egy PC-s jatekhoz szorosan kapcsolodo konyvhoz. A javaslatoknak nagyon
tudnek orulni, mert szuksegem lenne a konyvre.

  A segitseget elore is koszonom!

  Üdv.: Ferro
  
  Ferro's Magic: The Gathering page
  http://www.extra.hu/mathga

  /* Vitalitas a vitaminoktol, brutalitas a brutaminoktol. *\
+ - NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Lenne egy amator kerdesem (men kell kovezni). Van e muszerfalas belso
nezet a jatekban? En sehogy sem talalom viszont lattam egy screenshotot
amin meg volt.
Elore is koszi.

Udv:

-=- Dinya Tamas (Tom) -=-
   
+ - Space Hulk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Keresem a Space Hulk legelso kiadasat! Nekem 4 darab
1.44-es lemezen volt, csak valaki "kolcsonkerte".
/A masodik win-es kiadast megvettem, de az egy kalap
kaka a hanghatasokat illetoen./ Segitsetek!

   Udv:
        A. CONDRIX Ltd & Co No:406

mailto:
ICQUIN: 1530399
www   : w3.datanet.hu/~condrix
+ - Hi! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helló!
--
Kőhalmi Gábor (GAAB)
+ - Re: NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Nalam is detto
iP166

U:dvo:zlettel : RICHIE



 írta a következő üzenetben: ...
>
>Hali!
>
>Egy problemam van.
>Hiaba rakom fel a NFS3-at nem indul el.
>A "loading" utan lefagy.
>Ugyyan igy a Motorhead is.
>--
>Üdv
>GELI
>
>
>
+ - 688(I) Hunter Killer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyerekek!
tudja valaki, hogy a csudaba tudom
a helikopatereket, repuloket levadaszni?
koszi
a.
+ - re: NHL'99 season (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jani!

>Lenne egy kerdesem az NHL 99-el kapcsolatban.
>Az EXHIBITION-ben siman tudok jatszani, de ha a SEASON-BEN akarok
>jatszani, akkor be kell irni az uj szezon nevet.

Igen. Kell adni egy nevet. Az uj szezon inditasanal a legfelso sor a
szezon neve. Van ott egy lilas csik is a Season name felirat mellett. Ha
ramesz akkor voroses szinre valt. Ha kattintasz, akkor megjelenik a
kurzor is, es adhatod a nevet...
Igaz ami igaz, eleg szarul latszik. En sem vettem eszre elsore...
Bye.

--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
    Master, Master, You promised only lies..."

DamageInc
+ - Red Alert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok jatekosok!!!

Szabo Adam vagyok.Tulajdonkeppen nem is nekem van problemam a Red
Alert-tel,hanem egy haveromnak.
Nalam siman fut.Hanem a haveromnak egy P166-on lefagy
( a 2CD-s valtozatrol van szo).64MB rammal.
Dosbol siman fut,de Win95bol nem fut.Addig eljut,hogy
please wait... es ott fagy le. Legyszi irjatok.
Mi lehet a problemaja?
Maganba is,ha lehet: 

Sziasztok.
+ - Trespasser (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A rippelt Trespasserem nem indul, mert Pentium Pro-t
vagy PII-t ker. Nekem MMX-em van. Van ra megoldas,
hogy elinduljon? 
Tudom. Upgrade...

Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - Re: rippelt commandos - save game (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
Nekem is ez volt a probl=E9m=E1m, erre felraktam a demot =E9s =

kiszedtem a "reg" bejegyz=E9seit =E9s igy t=F6k=E9letesen m=FBk=F6d=F6tt.=

Csin=E1lj egy .reg kiterjeszt=E9s=FB file-t a k=F6vetkez=F5 =

tartalommal:


REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Pyro]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Pyro\Commandos]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Pyro\Commandos\1.0]
"DirCd"=3D"."
"DirIns"=3D"."
"Type"=3Ddword:00000003

Majd kattints r=E1 k=E9tszer, (vagy import=E1ld a regedittel.)
Ha igy se megy akkor a "DirCD"=3D"C:\\COMMANDOS\\"
                       "DirIns"=3D"C:\\COMMANDOS\\"
vagyis irdd be ami n=E1lad a j=E1t=E9k k=F6nyvt=E1ra (a perjel k=E9tszer =

kell!)

Bye, Pooshi from Moh=E1cs‰
+ - Re: Riva (nem tulzas ez?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

 wrote in message ...
>> Ui. Nalam mellesleg egy Intel Pentium 133MHz-es proci figyel a Riva
mellett
>> (83*1.5-on hajtva), 48 MB RAM. NFS3 800*600, minden effekt high, view
>> distance close és akadakmentes, TR2 1024*768- ban csak néhány helyen
szaggat
>> be, de nem zavaro.
>Mar ne is haragudj, de ezt nem tudom elhinni. Ha ez valoban igy van a
>rivaval (ami koztudottan gyorsabb, minel gyorsabb alatta a proci) akkor
>en egy sima 233-as mmx-el tudok 1200x1024-ben jatszani az nfs3-al. A tr2
>pedig megy 2000x3000-ben is nem? (persze neha beszaggat...)
>
>Legyszi irja meg valaki valoban igaz-e ez, mert akkor azonnal veszek egy
>ilyen kartyat es a voodoot meg a tsenget felajanlom a voroskeresztnek.


Ne tedd!!! Inkabb add nekem ;-)
Na de komolyan: nalam egy Celeron333(83*4) 64Mb RAM folott ( alatt? ) megy
az ASUS AGP 3DExplorer, es a NSF3 full reszletesseggel 640*480-ban eppen
csak elmegy ( ugy ertem 300 -on mar nem jatszamek igy vele ) Volt szerencsem
latni Voodoo1 -en is, ott sem gyorsabb, csak kisebb geppel is beeri
 P250MMX ). Persze felre ne ertse valaki, nem rosszabb egy Voodoo1 -nel,
csak jobb gep kell neki. Es nem D3D-s jatekok, mert ott nem az igazi a
latvany.
Tenyleg, mondja mar meg valaki, hogy miert latok feher haromszogeket a feny
helyett ejszaka a NFS3 -ban. Es miert nem szep elmosott a fust, meg a lampak
fenyudvara. A Quake-ben perfektul mukodik ez. Ekkora kulonbseg lenne a D3D
es az OpenGL kozott?

Hofy
+ - Re: Need for Speed (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...
>
>Ha tudod kuldd el a NFS 3 at az e-mail cimemre
>kosz gergely


:-) Hopsz, ez mi? :-)
+ - Pacman, MAME (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

RudyD kerdezett a PacMan PC-s atiratarol. En mostanaban a MAME-vel 
szorakozom, ugyhogy irnek errol egy keveset. A MAME a Multiple Arcade 
Machine Emulator roviditese. Az emulatorok altalaban azt jelentik, 
hogy egy adott gepen (pl. PC-n) egy masik gepre (pl. C64-re, Amigara, 
ZX Spectrumra) irt programok futnak. A MAME egy kicsit mas, ugyanis 
ez a penzbedobos jatektermi (arcade) gepeket emulalja. Ezeknek a 
gepeknek nem volt kulon op. rendszere, gyakorlatilag celhardverek 
voltak. A programok ROM-ba voltak-vannak beegetve. Ennek megfeleloen 
a MAME kicsit erdekesen mukodik: magaba az emulatorprogramba mar "be 
van drotozva" hogy milyen jatekokat ismer. A jatek ROM-ok az 
Internetrol leszedhetok, csak be kell rakni a zipet a MAME \roms 
alkonyvtaraba es kesz. Nem kell unzippelni oket, a MAME ujabb verzioi 
a zip fajlokbol is be tudjak olvasni ROM-ot.

A MAME inditasa utan megjelenit egy listat, amin az osszes altala 
ismert ROM es ezek jellemzoi (raster vagy vektorgrafikat hasznal, 
kiado, verzio stb.) rajta vannak. Az en verziom 629 jatekot ismer. 
Elso futtataskor vagy ha uj ROM-ot masoltunk a roms-ba, celszeru 
kiadni a View/Refresh parancsot, ekkor osszehasonlitja a sajat 
listajat a \roms alkonyvtarban levo fajlokkal, es a lista elso 
oszlopaban jelzi, hogy az adott game megvan-e. Ha igen, akkor az 
Enter megnyomasara betoltodik a jatek.

A kezelobillentyuk igen egyszeruek: 3 - penzbedobas, 1 vagy 2 - 1 
vagy 2 jatekos, kurzornyilak - mozgas, Ctrl - tuz 1, Alt - tuz 2 
(altalaban).

A jatekok minosege nyilvan valtozo, egy 1982-es vektorgrafikas 
program nem hasonlithato ossze egy 1990-es rasteressel. De a nagy 
reszevel eleg jol el lehet szorakozni meg ma is. Nagyon keves helyet 
foglalnak, es ingyenesek. (Bar elvileg csak akkor lehetne hasznalni a 
ROM-okat, ha megvan az eredeti penzbedobos gep is).

Akinek volt C64-e vagy Spectrumja, annak a legtobb MAME-s jatek 
ismeros lesz, mivel a jatektermi gepek jatekait eloszeretettel irtak 
at hazi szamitogepekre annak idejen. Persze a Spectrum/C64 sokkal 
gyengebb teljesitmenyt nyujtott, mint ezek a celhardverek, a MAME-n 
tehat szebbek a gamek, mint Spectrum/C64-en voltak. P200-on 
zokkenomentes a MAME emulacio.

Nehany nev, peldakent: Pac-Man (rengeteg verzio), Galaga 
(ugyszinten), Battle Zone, Astro Blaster, Bomb Jack, Bubble Bobble, 
Centipede, Millipede, Mikie, Tapper, Tetris, Space Invaders, Rastan 
Saga, Green Beret...

Norbi
+ - Re: Quake II internet games HELP !!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Van egyaltalan jo quake server ebben az orszagban???


Bizony hogy van !!!!
latogass el a SainTs clan homepage-eire !!
http://193.224.74.55
vagy
http://195.38.97.109
ezeken siman talalsz magadnak jo servert, ajanlhatom pl a STsCTF-et ami eleg
szep, mivel este 22-23 utan egeszen hajnali 2-3 ig 8-10 jatekossal megy a
game !
Es altalaban egesz nap be van kapcsolva
ha meg vmi erdekel akkor ICQ-z nekem !

---------------------------------
St KEwin[STs]
UIN: 10575284

+ - FGO CL (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem!

 Mar azthiszem kozze lett itt teve, hogy megjelent a Champions League
add-on a World Cup 98-hoz. Ugye 21 MB... Viszont jo hir, hogy fent van
egy gorog szerveren is. Onnan nekem ket oranal kevesebb alatt lejott,
ugy, hogy kozben azert mast is toltogettem. Lenyeg, hogy a CL
szerintem nagyszeru! Uj hatterek, stadionok, stb... Teljesen
atalakitottak a World Cup-ot, es tokeletesen sikerult. Erdemes!

-- 
BYE-BYE,
+----------------------------LESLIE GEIGER---------------------------+
+                 mailto:               +
+ Unofficial Kispest-Honved homepage  IRC: Leslie-G @ Channel: #baja +
+ http://members.tripod.com/~khfc                  ICQ UIN - 21151401+
+--------------------------------------------------------------------+
+ - LBA 2 Help ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Nincs veletlenul valakinek a Little Big 2 -hoz leirasa.
Ha van valakinek az kuldje mar el a kovetkezo cimre.

Elore is ezer koszonet.
					Big.
+ - Tresspasser velemeny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tenyleg jo a jatek, de szerintem a programozok elfaradtak
vagy gyorsan ki kellett adni. Az Unreal  P200MMX/3Dfx -en
elfogadhatoan fut, ez meg jatszhatatlan.
A grafika egy 4 megas voodoo-val eleg szornyu, a tavolabb levo
textrurakat nem rajzolja meg, teljesen kockas. Gondolom az ujabb
generacios chipek 8-16 Mb rammal jobban kezelik majd.
Megnezni erdemes, de jatszani csak PII 300+voodoo2 -on lehet.
Hamarosan nem ez lesz az egyetlen game amihez PII-es szuksegeltetik.


                                                        Jamez
+ - Heart Of Darkness HELP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jatekosok!

Elakadtam a Heart Of Darkness cimu jatekban. A vegefele jarok, a fogonosz
mar magaval rantott a sotetsegbe, de onnan nem tudok tovabb jutni. Ott allok
a sotetben, es nem tudom, hogy mit kell csinalni.
Aki tud segiteni, vagy van leirasa a jatekhoz, az irjon.
Elore is koszonom.

Andras

+ - NFS3 + RIVA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello JATEKosok!


>
>  Ha tudod kuldd el a NFS 3 at az e-mail cimemre 
>  kosz gergely 

Haat, nem tudom, milyen emailed van, de szerintem befingana tole! :-))))

MAS:

A TR2 Rivan (asszem az volt)  nem 2000x3000 ben megy (menne), a "hivatalos" sza
bvany a 3000x2000 ;-) Mindig a nagyobb szamot irjuk elore!

Udv,
Adam(R)

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Commandos ujra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok jatekosok!

Elnezest, hogy ilyennel zaklatlak titeket, de orulnek, ha valaki sgiteni tudna 
nekem a fent emlitett ptogramban. Szuksegem 
volna egy ket tamacsra a palyakkal kapcsolatban. Pl. a 3. palyanal hogy kapcsol
hatom ki a drotkeritesbol az aramot? Ugyanis 
nem tudom elvagni, amig van benne delej.

Segitsegeteket elore is koszonom!

Udvozlettel: Andrew



AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS