1. |
jut eszembe... (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
2. |
Sziasztok! SOS keresek uj aksit Toyota Starlet 1.0-hoz (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
3. |
re: az autopalya nem mindenhol olyan... (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
kiment szabalyosan (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
5. |
Benzinar (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
6. |
Jobbra tarts - balra tarts (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: lopas elleni vedekezes (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
8. |
va: Re: duda, autopalyas tapasztalatok (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
9. |
oreg autok lopasa (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
10. |
Felvaltva villogo lampak (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Szag, (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Oreg auto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Gumi, tapadas (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: karbi, szelep (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: 1-2 gondolat (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
16. |
karbi, szelep (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
balra hajtas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
18. |
irigy kutyak (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
19. |
HIX *technikai* gondok (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
20. |
Lopas felderites (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: *** HIX AUTO *** #680 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: *** HIX AUTO *** #680 (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
23. |
kozlekedes alapelv (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
24. |
meg mindig autopalyas gyorshajtas (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
25. |
RE: lopas elleni vedekezes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
26. |
Listatagok (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
27. |
Fekezesi feladat nehez ugy, de elgondolkadtato (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
28. |
E: RAV 4x4 (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
|
+ - | jut eszembe... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>>Fel meteren mulott a dolog,es az ABS ellenere is megnyikkantak a gumijaim.
>>Ha belemegyek en vagyok a hibas de tok mindegy mert mindketten meghalunk.A
>>veszelyhelyzetet o okozta a figyelmetlensegevel,es CSAKIS AZ EN
> REFLEXEIMNEK
>>es a FEKJEIMNEK koszonhetoen nem lett baleset.
:))
Egy csaladi tortenet:
15 eves kiskolok kilopta apuci 1.8i Asconajat kicsit szaguldozni. Eleg
jo a gep vezettem en is, megy mint a golyo.
A lenyeg az, hogy egy derekszognel elesebb kanyarba belement kozel
60-nal. Direkt balszerencse, hogy volt egy kis hupli csovezetes miatt,
amin sierult megboritani az autot, es nekirepulni a parkolo kocsiknak.
Ebbol 4-et, vagy 5-ot tort ossze a srac, meg az Asconat totalra...
A lenyeg az, hogy amikor beszelgettunk errol az volt a hatarozott
velemenye, hogy a szar Ascona miatt borult meg, mert magasan van a
sulypontja.
Az ilyenek felnonek, penzuk is lesz vadaszgepekre, aztan meg vannak
sertodve ha valaki 120-al mereszel elottuk menni az autopalyan.
Kedvenc sztorim, amikor egy kabrio SLK Merci felig a fuvon elozott az
M7-esen, mert sietos dolga akadt. Szerencsere nem tort meg senkit, de
MILYEN DURVA!
Az ilyennek -ahogy szall ki a kocsibol- eltornem a labat. Megtarthatja a
jogsit is, meg mindent, csak a sipcsontjat roppantanam el egy
piciket, aztan "tovabbi jo utat".
De az elet nem ilyen. Szerintem mindenkinek van 1-2 ilyen sztorija. A
helyes magatartas az, hogy aki siet azt el kell engedni. Nem te, vagy
en leszek az aki megerteti vele, hogy nem csak magat veszelyezteti
(mert az nem erdekelne), hanem minket is.
______________________________________________________________
JOEY - az ingyenes levelezőpartner mailto:
ICQ:47279634
|
+ - | Sziasztok! SOS keresek uj aksit Toyota Starlet 1.0-hoz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
----------
This mail has been sent through Pannon GSM MobilPosta Gateway
|
+ - | re: az autopalya nem mindenhol olyan... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>allo kocsisor, hanem mar csak egyre lassabban lehet haladni, az egyre jobban
>feltorlodo kocsiktol, tehat mire beered a dugot, addigra mar alig lehet
menni,
>nemhogy 200-zal. Ez nem tudom miert van igy. A masik, hogy az autopalya azert
>autopalya, mert nincsenek rajta 90 fokos kanyarok, tehat a dugo nem tud
elbujni
Errol az jut eszembe, hogy a szlovakoknal erdemes vigyazni, mert meg
parosujju patas koromban amikor elso alkalommal mentem fol ejszaka a
Tatraba, majdnem sikerult kb. 140nel elszallni, akkora izmos kanyart
sikerult betervezniuk.
De Franciaorszagban (kozeptajon) is eleg kacskaringosak tudnak lenni az
autopalyak, amennyire igy visszaemlekszem ra, raadasul mintha nem is
lennenek tul szelesek.
andi
|
+ - | kiment szabalyosan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM -0500 03/10/2000, HIX AUTO wrote:
>aki ki meri mondani, hogy
>ha megy az autopalyan, akkor letol mindenkit, aki lassabb. Es szerintem
>IGAZA van! Amikor en megyek palyan nem lassan, es esetleg kimereszkedik
>elem valami baromarcu hulye, aki esetleg arra var, hogy ket tonna atga-
>zoljon rajta, hat tessek! De ha megkarcolja a fegyezesem , akkor meg
>ketszer keresztultolatok rajta, mielott kivegzem! Majd akkor magyaraz-
>hatja, hogy szabalyosan 120-al elozott,
Hat ez aztan furcsa felfogasa a KRESZ-nek. Szoval milyen jelzo illeti
azt aki szabalyosan halad? En bizony idonkent helyettetek szegyenlem
magam, amikor ilyet olvasok. Ha valaki 120-szal megy, annak semmi
koze az irigyseghez. Sokkal inkabb ahhoz, hogy probalja betartani a
jatekszabalyokat. Azert az utakon futo autok jelentos reszevel at
lehetne lepni ezt a hatart.
Hat szomoru vagyok.
Ki tudja megmagyarazni, hogy nemely listatagunk miert marad a
nevtelenseg/arctalansag homalyaban?
Udvozlettel
Barnabas
BARNABAS JENES Ph.D. senior scientist H-2101 Godollo, P.O.Box 411, Hungary
Agricultural Biotechnology Center Ph: +36-28-430-600, Fax: +36-28+430-482
Monocot Cell Biology Group E-mail:
|
+ - | Benzinar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Felhaborodtam. Nagyon. Hogy mitol?
Amitol gondolom Ti is mindnyajan kiakadtok.
A benzinaraktol.
95-ost tankolok, mindig ugyanannal a BP kutnal.
Az idei tankolasaim idevago adatai:
Datum - Ft/liter - Evre vetitett emelkedes
01.08 - 211,90
01.29 - 212,90 - 8,2 %
02.16 - 215,90 - 17,7%
02.28 - 223,90 - 40,5%
03.05 - 223,90 - 36,3%
03.11 - 229,90 - 49,2%
Az emelkedest hogy szamoltam ki?
Kivontam az aktualis arbol az alaparat, osztottam az alaparral, es
szoroztam 100-zal. Ezzel megvan az abszolut emelkedes. Ezt
osztottam a ket datum kozott eltelt napok szamaval, es szoroztam
365-tel.
Vagyis ezek alapjan ev vegere 300 Ft fole is emelkedhet a
benzinar? Hadd ne aruljam el a velemenyemet...
Egyedul az vigasztal, hogy tavaly "csak" 30% koruli volt a
tenyleges emelkedes. De meg ez is 275 Ft-ot jelent ev vegere!
Muszaj ennyire kibanni velunk???
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | Jobbra tarts - balra tarts (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Nagyon tetszik ez a thread, amiben arra keressuk a valaszt, hogy
miert alakult ki eloszor a balra tarts szabaly.
Nekem a loraszallassal kapcsolatos otlet tunik nagyon logikusnak.
Meg az, hogy az emberek altalaban jobb kezzel fognak kezet, ennek
megfeleloen egymashoz kepest egy kicsit balra tolva
helyezkedhetnek el.
Keresztapamtol erdeklodtem a temaval kapcsolatban. A balra tartsra
nem tudott magyarazatot adni, de arra igen, hogy miert valtottak a
jobbra tartsra. Jobbkormanyos autoban ulve a kezeloszervek
tobbsege balkezre esik (pl. valtokar), marpedig az emberek
tobbsege jobbkezzel ugyesebb. O azt mondta, a masodik
vilaghaboruban a megszallo nemetek hoztak be a balkormanyos
rendszert.
Hat, ennyi infot tudtam gyujteni... :-)
Udv:
______ Soma ______
**** Jöhet ékezet! ****
|
+ - | Re: lopas elleni vedekezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> soran az akkumulatort lemeritette. Uj, 21099 tipusu Lada Samara gepkocsimhoz
> elektromos kapcsolasi rajzot nem adtak. Masreszrol a tanacsot kaptam, hogy az
> injektoros, szabalyozott katalizatoros motornal a gyujtasi aramkor megszakita
sa
> nem celszeru.
Ez igy van, a katalizator tonkremegy a bekerulo elegetlen uzemanyagtol.
Ezen kivul meg akar a motorvezerles vagy a gyujtaselektronika is
tonkremehet, ugyhogy kapcsolasi rajz nelkul nem piszkalnek bele
> De akkor hol es melyik aramkor megszakitasa lenne hazilag kivitelezheto es h
at
> asos?
A benzinpumpa madzagjanak megszakitasa szerintem jo erre a celra, az
onindito vezerlo drotjat is megszakithatod, addig is megy az ido, amig
osszedrotozza a kriminalis elem.
Paranoia rulez, en most mobiltelefonos GPS-es riasztot gyartok az
automba. Pedig nem is S Klasse Merci, nem is BMW, sot raadasul 9 eves.
De az enyem, es az is fog maradni. :)
Ugy gondoltam, hogy ha lopjak, akkor SMS-ben kuldene a poziciojat,
illetve egy a kocsinak SMS-ben kuldott kod segitsegevel le tudnam
allitani a motort. Az egesz meg csak otlet szinten van, kivalasztottam
hozza a megfelelo (olcso...) telefont es a GPS modult. Tovabbi otleteket
szivesen vennek, biztos van meg olyan lopast nehezito funkcio, amit
ezzel a szerkezettel meg lehetne valositani.
Udv,
latz
|
+ - | va: Re: duda, autopalyas tapasztalatok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nem akartam szarozni, sebesseg- es savvaltoztatas nelkul mentem el
> mellette jobbrol. Miutan ez megtortent, bevag mogem es vadul elkezd
> dudalni es villogni.
"nem akartam szarozni"
Neha jokat rohogok magamon, amikor a garazsban kapcsolgatom az
indexet, mikozben jobbra, balra kanyarodok. Mit csinaljak, igy van a
veremben. A sztradan sem menne'k el jobbrol mas mellett.
(eletveszelyes manover)
A kozlekedes egy tarsasjatek, elore megbeszelt szabalyokkal,
aminek valtoztatasa (menet kozben, kint az utakon) csak kalamajkahoz
vezet.
Nem kezdem a KRESZ-t idezgetni. Csak a konzekvens viselkedes
kedveert en ilyenkor jo elore a belsobe sorolok. Szinte biztos, hogy a
masik kimegy a szelsobe, ha latja, hogy gyorsabb vagyok. Elmegyek
mellette, majd kihuzodok a szelso savba (mert Pest fele jo a minosege)
Egy ilyen manover utan jobb a lelkemnek is. Helyesen mutattam, hogy
mit szeretnek. A masik megertette es helyesen reagalt ra. A dolog
megtortenik es az elet szep. Meg felemelt kezzel meg is koszonom.
Ne mondja nekem senki, hogy az igy lezajlo talalkozas nem egy csipet
boldogsag mindkettonek.
> Mert en a kresz eloirt helyemen kb. a kresz altal engedelyezett
> sebesseggel haladtam folyamatosan, o meg szabalytalanul
> ment a belso savban
Ha feltetelezem, hogy a masik egy olyan *se lat, se hall Domotor*,
akkor me'g batorsagom sincs elmenni mellette a rossz oldalon.
--
Meszaros Geza
ui: Ha nekem parti kozben valaki maskent kezdi jatszani az ultit, azt
keresztullovom !
|
+ - | oreg autok lopasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az elmult evekben, a kornyezetemben ellopott oreg autok
a lopas elotti hetekben szereloknel jartak es ott tobb napot,
vagy hetet toltottek. Karosszeria nagyjavitas, motorcsere, stb.
Elgondolkodtato...
--
Meszaros Geza
|
+ - | Felvaltva villogo lampak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Mas: aranymetal Vectra ma az M7-esen, 190 korul; a ket belso fenyszoro
>felvaltva villog, mint az USA filmekben... Egy pillanatra
>elgondolkodtam, hogy elengedjem-e, mert hogy en ilyen jelzest nem
>ismerek..
Nekem is van ilyen kutyum, csak jelenleg nincs beepitve. Annak idejen meg a
Samaramban volt, a reflektorokat villogtatta felvaltva. Nagyon jol nez ki
sotetben a dolog, raadasul autopalyan tenyleg lehuzodtak tole. Hozzateszem,
hogy nagyon ritkan hasznaltam. Gondolkozom, hogy berakjam-e az Audiba.
Egyebkent egyre tobb rendorautonal is latom ezt a megoldast.
Udv:
Csaba (Armando)
*** Balesetek, katasztrofak *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress penzt netezessel!! Kattints ide:
*** http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?840816
|
+ - | Re: Szag, (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
wrote:
> Erdekes dolgot vettem eszre ezzel kapcsolatban. Korábbi Kadettomban nem
> volt katalizator, a mostani Hondaban viszont van, ennek megfeleloen
> sokkal jobb emisszios ertekeket mutat az uj kocsi.
>
> Viszont szubjektiven SOKKAL BUDOSEBB az ujabb auto kipuffogogaza mint a
> korabbi autoe volt !! Raadasul a Kadett kipuffogovege lefele volt
> iranyitva, Hondae viszont vizszintes, tehat sokkal jobban erezheto a
> budosseg a kocsi mogott-mellett mint a Kadett eseteben.
Mert az a tetves katalizator kiredukalja a kenet is, es kenhidrogen lesz
belole. Az olyan rohadt budos. A mergezo ereje egyenerteku a ciannal, csak
az ember nagyon kis mennyisegben is erzi az orraval, de ugyanugy bele lehet
pusztulni mint a cianba.:-(((
Istvan
|
+ - | Re: Oreg auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
wrote:
> Szia, az uj Suzukiban sincs belos levego keringetes. Ford Fiestaban sincs.
> Bar tudom, ezek egyesek szerint nem autok...
Ezt kizartnak tartom, de be fogok menni a kereskedesekbe es megnezem.
Az 1981-es Escortban is volt.
Istvan
|
+ - | Re: Gumi, tapadas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
wrote:
> Hat en nem vagyok fizikus, igy nem tudom megmagyarazni az en
> gondolatvitelemet
En is csak egy mernok vagyok, raadasul vegyesz...:-)
> fizikai uton, de ha adott ket EGYFORMA (egyforma alatt azt
> ertem, hogy az adatai megegyeznek. pld. Traction A Temperature A es mondjuk
> Treadwear 200) gumi de kulonmbozo meretu, akkor senki ne probalja nekem
> megmagyarazni, hogy a vekonyabb jobban megall.
Teljesen igazad van. Napok ota magyarazom nekik, lassan mar en is erteni fogom,
csak ok nem fogjak fel.
Van egy korlat. Egy bizonyos ___ero___ felett megcsuszik a gumi. Az egesz
cirkusz idaig fuggetlen a felulettol. De ha ezzel az erovel szamolunk, azonnal
adodik egy felulet. Es itt jon a kepbe a gumimeret. A fajlagos (feluletre
vonatkoztatott) dolgok attol meg ugyanolyanok maradnak, de a korlatozo ero
atalakul (matematikailag) korlatozo felulette', azaz:
Szeles gumival jobban lehet fekezni!!!!
Most az aquaplaningot ne hozza fel senki, meg a havat sem. Szaraz normalis utro
l
van szo. A Forma 1-et sem virsligumis Citroen kacsaval szoktak megnyerni.
> ha valaki nem ert velem 1et akkor jelezze
Es aki egyetert?
Istvan
|
+ - | Re: karbi, szelep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
wrote:
> 1.: mitol van az, hogy ma a karburatorom visszalott es majdnem meggyujtott
> engem (ott voltam a kozeleben)
Nem volt rajta a legszurofedel. Ilyen velem is volt. Ha nyitva van, neha
csinal ilyet. De lehet hogy valaki tudomanyosabb magyarazatot is tud adni.
> 2.: mit okoz a tul kicsi szelephezag (0,25 helyett 0,15 szivo es 0,35
> helyett 0,15 kipuffogo)?
A melegtol hosszaban megnyulik a szelep es egy ici-picit nyitva marad. De
legalabbis hamarabb nyit es kesobb zar. A tobbot elintezi a kipufogogaz.
> Elore is koszi a valaszokat es egyetek sok csokit! Sok benne a nem a
> vitamin, hanem a teofillin vagy teobromin(vagy mindketto?)
Teozofus.
Istvan
|
+ - | Re: 1-2 gondolat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
wrote:
> Vaddiszno eloszor emlitette, hogy M5 BMW-je van, akkor egy
> par irigy kutya
> (sajnalom, de igy gondolom) egybol leujgazdagozta es az iq-
> jat minositette.
> Es tette ezt _elsosorban_ az autoja alapjan kovetkeztetve.
Szerintem nem az autoja alapjan. Az __elsodleges__ az nem az auto volt.
Nyilvan Skoda105 autoval nem ugrottak volna neki igy, de a bicskat a
stilusa nyitotta ki es tartja nyitva ma is.
> Namarmost en eppen ebbol kifolyolag csinaltam most magamnak
> egy freemail-es
> cimet, pedig rajt vagyok mar egy-ket eve a listan es neha
> hozza is szolok.
Eeees? Tele van a gatyad valami miatt?? Valakit megvertek amiatt a
listan hogy le merte irni a velemenyet? Ha megnezed az email cimemet
akkor 5 perc munkaval meg az elso menzeszem idopontjat is megtudhatod.
Ugyhogy ezt a mondatodat nem igazan ertem, de a cimed az otletes es
tetszik.
> Nekem egy Audi 80 RS2-esem van, amivel mentem mar 260-al,
> talan meg a 300-at
> tudnek, de mar nem mertem tovabb nyomni.
Hal Istennek. Megnezted hogy mi van irva a gumidra? Nekem a kocsim
(Focus) gond nelkul menne 190 felett, de "T" besorolasu a gumija. EZ NEM
VELETLENUL VAN RAJTA! Ha felrobban a gumid a tulterhelestol, akar 5-6
embert is megolhetsz a repulo autoddal.
> 25 eves vagyok, es nagyon kemenyen
> dolgoztam, hogy ilyen autom lehessen,
No comment, max maganban kifejtem ha kivancsi vagy ra.
> Ja es meg valami kedves : Aki autopalyan
> 120-al ugy jon
> be a belso savba, hogy azt feltetelezi, hogy mindenki
> olyan, mint O es nem
> megy ennel gyorsabban, az vagy orult vagy nem elegge
> racionalisan all a mai vilaghoz.
Egy dologban biztosan hasonlitasz VD-hoz: Neked sem artana egy
gyerekules a kocsidba.
Istvan
|
+ - | karbi, szelep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>1.: mitol van az, hogy ma a karburatorom visszalott es majdnem
meggyujtott
>engem (ott voltam a kozeleben)
Valoszinuleg a 2. miatt.
>2.: mit okoz a tul kicsi szelephezag (0,25 helyett 0,15 szivo es 0,35
>helyett 0,15 kipuffogo)?
Nezd meg, hogy hideg vagy meleg allapotban kell beallitani. Amugy a
szelepek frankon beeghetnek, visszalo a karburatorba, ami nem igazan
orul neki, tulfogyasztas...
Bye
Fresi BaCSi
|
+ - | balra hajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Afonya!
Szerintem a kovetkezo a magyarazat (nem tudom honnan hallottam):
Evszazadokkal ezelott Angliaban (is) mindenki loval jart.
Amikor ket lovas talalkozott, akkor jobb kezzel udvozoltek egymast.
Jobb kezuket vall fole emelve, egymas mellett ellovagolva osszeutottek
azokat. Igy ha nem akartak, meg sem kellett allniuk.
Ez pedig balrahajts eseten volt konnyen kivitelezheto.
Es a hagyomanytisztelo britek meg mindig ragaszkodnak ehhez.
Vadkiscica
|
+ - | irigy kutyak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<color><param>0100,0100,0100</param>Audi80rs2 irta: "amikor Vaddiszno eloszor e
mlitette, hogy
M5 BMW-je van, akkor egy par irigy kutya (sajnalom, de igy
gondolom) egybol leujgazdagozta es az iq-jat minositette.Es
tette ezt _elsosorban_ az autoja alapjan kovetkeztetve."
Kedves Aud80rs2,
szerintem tevedsz, egyaltalan nem az autoja alapjan
minositette senki Vaddisznot. Gondolj Walterre, aki a
legutobbi talalkozora a papaja djonjoru M3-as BMW-jevel
erkezett (bar egy cseppet sem kerkedett vele), de szerintem
VTI Hondaja is egy feltunoen jo auto: mind a'ra'ban mind
teljesitmenyeben a listatagok autoi kozott az egyik
leghuzosabb :-) Megis, Walter es VTI eseteben senkinek nem
jutott eszebe semmilyen negativ beszolast megereszteni,
pusztan azert, mert irasaik minositettek oket. A talalkozon
az is kiderult, hogy a listatarsak mennyire egyutt tudtak
orulni veluk a jo autojuknak.
Amikor osszel beszamoltam arrol, hogy a papam milyen klassz
uj autot vett maganak, maganban kaptam egy csomo gratulalo
levelet, amelyek igen jol estek! Most en veszek a lista
nyilvanossaga elott autot, es azt gondolom, hogy sokan
fognak velem egyutt orulni (talan csak "cgonczi" Csaba
fogja csovalni a fejet a Felicia miatt ;-))). Vegulis ez az
a forum, ahol a jelenlevok meg tudjak erteni azt, hogy egy
autobolondnak mekkora orom egy alomgepet megszerezni,
legyen az egy tuningolt Trabant, egy Felicia vagy egy M5-os
BMW.
Udv,
Stevie <FontFamily><param>Times New Roman</param><smaller><smaller>
|
+ - | HIX *technikai* gondok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az van, hogy az utobbi par napban nem kapom a napi levelet
(a neten siman el tudom olvasni, de az nem ugyanaz), es a
hozzaszolasaimrol nem jon a "Reply" ertesites.
Ez csak az en egyeni szoc. problemam, vagy mas is igy van
vele?
Stevie
|
+ - | Lopas felderites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Anno nekem az elso motoromat loptak el (ulloi utrol). Meg a
korozesi ido alatt megtalatak a rendorok (Ullon:), mert
osszetortek es otthagytak. mivel a rendszam nem volt rajta,
szegenyek nem tudtak kie lehet, igy megprobaltak evente
elarverezni, mignem a 3ik evben egy ujjonc megnezte a
motor es vazszamot, majd felhivott es kozolte, hogy megvan
a motorom. Harom ev utan visszakaptam az osszetort verdat,
de csak azert mert nem vette meg senki arveresen. KIRALY:))
Udv!
VTI
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #680 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Bizonyara mindannyian kiakadnatok, hogy ha valaki
> nem adna meg a stoptablanal az elsobbseget, majd kipattanva a
> kocsijabol "Te barom, nem latod, hogy jovok!"..
Engem majdnem megvert az elsobbseget megadni elfelejto ember.
Soot volt hogy atment a piroson, en csak belealltam a fekbe hogy
ne toljam oldalba szegenyt, es az urge uugy kipattant az autobol
uvoltozve hogy miert mentem at a zoldon amikor o siet..
AntForce
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #680 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Feneket. A kresszben nincs olyan kitetel, hogy ''jogos elsobbseget
> >nem kotelezo megadni, ha a vedett auto gyorshajt''.
> Ha gyorshajt nem jogos az elsobbseg.
Es te azt az autodban ulve !hitelt erdemloen! meg tudod allapitani ?
AntForce
|
+ - | kozlekedes alapelv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Azert ez nem egeszen igy van szerintem. A kozlekedes
> alapelve a bizalom, anelkul lepest sem tudnank haladni.
> Gondolom Te is atmesz a zoldon, es nem allsz meg korulnezni,
> hogy keresztiranyban a pirosat mindenki betartja-e! Vagy mi
> lenne, ha nem biznank abban, hogy mindenki az ut jobboldalan
hetente parszor a XIII ker. visegradi ut kornyeken boklaszom, es
bizony ha elsobbsegem van ha nem lassitok minden
keresztezodesnel.. Ez 2 ev alatt garantaltan 5-6 betetlap kapastol
kimelt meg engem... Az egyik esetnel ha nem fekezek egy ford
tranzit tol oldalba, ez suzukiban nem egy eletbiztositas..
Szlovakiaban telen pirosnal alltam es igencsak meglodultam es
atmentem a piroson hogy a jeges uton egy regi fiat ne toljon meg
hatulrol..
70-es utra kanyarodtam, mikor egy piros peugeot expert fustolo
gumikkal repult at a piroson, meg jo hogy 1-esben hagytam a
gepet, igy eppenhogy atertem elotte, es csak a padkat vittem el..
Ennyit a kozlekedes alapelverol, a bizalomrol..
AntForce
|
+ - | meg mindig autopalyas gyorshajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Most nem idezgetek, hiszen altalanossagban mindenki ugyanazt irta nekem.
Kulon koszonom azoknak akik normalis hangvetelben valaszoltak, sajna keves
volt ilyen.
A valaszom az lenne hogy nem olvastatok figyelmesen azt amit irtam.
A hangsuly azon volt hogy hozzam NAGYON KOZEL jott ki 120-al.
Tudok lassitani, meg szoktam is.A bajom az volt hogy ha en 120-al megyek
akkor szerinte vajon miert kozeledek hozza?
Ha meg nem figyelt akkor ennyi erovel ha 120-al megyek ugyanugy belemjott
volna amig mellette haladok.
Ertitek mar mire celoztam?Ti itt csak azt latjatok hogy "Huuu 190-el ment?
Akkoris o a hibas mindenert..."
Nem arcoskodas miatt irtam hogy csakis nekem koszonheto hogy nem tortent
baleset mert en szuperman vagyok, hanem mert ez igy igaz!
Ha en is olyan figyelmetlen vagyok mint o, akkor placcs.Komolyan nem ertelek
benneteket...Mar az elso forgalmi vezetes gyakorlaton az elso volt
amit a fejembe vestek hogy CSAK AKKOR menjunk ki elozni ha meggyozodtunk
rola hogy mas meg nem kezdte meg az elozest,illetve hogy
a kozeledo kocsi sebesseget fel kell becsulni! Ha erre alkalmatlan valaki az
menjen taxival vagy BKV-val de nem vezessen.
A masik dolog meg szerintetek nem lehet meg varni kb 5 masodpercet amig az
az "allat" elmegy mellettem 190-el es utana kezdjem meg a magam kis
120-as elozeset? Azon az 5 sec-en mar nem mulik semmi, nem?Max az eletunk,de
miaz hiszen ugyis az az "allat" volt a hibas...
Visszaterve a figyelmetlensegre:
Most ezek szerint akkor sokan fognak orulni a hirnek hogy osszetort a kocsi.
:)
Vagyis :(.
Mielott oromtort ulnenek egyesek, kozlom hogy 50el mentem, es nem adtak meg
nekem az elsobbseget a tabla ellenere.
A ficko kijott akkor amikor mar csak 2 meterre voltam tole!!! Amikor kisse
emelt hangnemben kerdeztem hogy ugyan miert tette,
azt mondta hogy nem is nezett balra mert elfelejtett....szoval ujbol csak a
figyelmetlenseg okozta a balesetet.
Most fel evig akkor orulhet aki akar hogy egyel kevesebb "amokfuto" van az
utakon.... :(
A kar kb 6-700ezer Ft....a szivem megszakad amikor ranezek a kocsira.
Egy kerdesem lenne:
Ha en kepes vagyok normalis hangnemben irni a listara akkor vajon miert van
az hogy zommel anyazo hangvetelu valaszokat kapok?
Meg egyszer mondom NEM azzal van bajom hogy lassitanom kell az
autopalyan.Hanem hogy figyelmetlenul eloznek az emberek
(es altalaban azok teszik akik 120-al mennek) es ha egyszer figyelmetlen
akkor tokmindegy mennyivel megyek el mellette.120-nal is
meghalunk ha lelok a palyarol balra.
Kovacs Gyorgy
75 BKV GTR TURBO TYPE-R De-Luxe :)
:(
|
+ - | RE: lopas elleni vedekezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: lopas elleni vedekezes ( 20 sor )
>
>.... Masreszrol a tanacsot kaptam, hogy az
>injektoros, szabalyozott katalizatoros motornal a gyujtasi aramkor
megszakitasa
>nem celszeru.
Hmmm... Az egyik ismerosom BMW520-aban a gyari board-computer is
igy csinalja. Teker az onindito, de nincs gyujtas, ha a kodot nem, vagy
rosszul
adtad meg. Lehet, hogy nem szabalyozott kat?
--Udv: szm
|
+ - | Listatagok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nezegetem itt a kedvezmenylistat.
Mindig tudtam, hogy sokan vagyunk sot azt is hogy ennyire.
De valami eszembe jutott.
Nehany szammal ezelott irta valaki, hogy ha o nincs akkor az a 10-20
listatag itt csak unatkozik magaban.
Hat szerintem erdemes megnezni ezt a kedvezmenylistat. Ok csak azok,
akik a nevuket adtak valamihez. Nem is az egesz lista.
Mielott kifogasokat keresne valaki, ezek a nevek mind regisztralt tagok!
Ugyhogy nem hiszem, hogy olyan unalmas lett volna anno ez a lista. Es
nem hiszem, hogy szukseg lenne barmifele szemelyre aki hangulatot
csinal, annak a "10-20 embernek".
Szoval csak elgondolkodtam. Vannak meglepo apro reszletek, amiket csak
kesobb tud meg az ember.
Teeby
--
_______________________________
mailto:
_______________________________
|
+ - | Fekezesi feladat nehez ugy, de elgondolkadtato (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Irtam, hogy a fekezest egy konkret peldan keresztul eleg szemleletesen
be lehetne mutatni.
Es kaptam ra valaszt is a listan keresztul, hogy legyen ugy.
Igazabol valoban megoldhato a dolog, csak nagyon soka huzodna.
Az indokaim:
- a teljes megoldas nagyon sok idot venne igenybe
- sok visszahivatkozas lenne, ami a kovethetoseget rontana
- idoben elhuzodna, eloszor kellene egy szamitast vegezni, amit aztan
ide lehetne irni magyarazatokkal
Aminek viszont nagyon orulok, az a nagy erdeklodes a tema irant. Amit
azert is nagyon fontosnak tartok, mert sokan nem tudnak semmit a
temarol, holott nem art tisztaban lenni a dologgal, mert akar testi
epsegunk is mulhat rajta.
Vegul is ez egy tenyfeltaro magyarazat lenne, az okok es okozatok kozt a
temaban. Es sok kapcsolodo tema alapjat kepezne.
Mint pl ilyen kerdesek megvalaszolasa:
- miert jobb a tarcsafek
- miert nem mindegy a fekezo feluletem minosege
- miert fontos es milyen egy jo fekberendezes
- milyen felniket es gumikat erdemes alkalmazni a bizt. erdekeben
Valamilyen formaban egy autos muszaki tovabbkepzest jelentene ez.
Walter irta, hogy ir a fekekrol. Ezt en is irtam, de atadom a temat
Walternek. Ez ismet egy fontos dolog egy autos szamara. Nem azert hogy
el tudja mondani, hogy milyen sokmindenhez ert, hanem azert, hogy
tisztaban legyen a jarmuve kepessegeivel. Tudja milyen hatarokig mehet
el a biztonsag fogalmaval.
Ennek a listanak a szerepe ez.
Es javaslom, ha hasonlo erdekes es fontos temakorok kerulnek szoba,
akkor ne restelljuk, kerdezzunk vagy ha vannak jo iranyba vezeto
informacioink osszuk meg egymassal. Meg anyit szeretnek hozzafuzni, hogy
minden felmerulo temakorben csinalhatnank magyarazo peldakat is.
Szukseget latom.
Ha kitargyaltuk a fekek temakort (teljes koruen) akkor talan
folytathatnank a futomuvekkel es a hajtassal. Majd szepen minden
kapcsolodo temaval. Targyilagosan okos velemenyekkel. Tudjatok, lassu
viz partot mos. Igy alakul a folyomeder.
Kellemes hetveget, jo pihenest mindenkinek!
Teeby
--
_______________________________
mailto:
_______________________________
|
+ - | E: RAV 4x4 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elado egy 1995/09-es, piros Toyota RAV4 4x4, 54e km, 1. tul., 2x el.ablak, c
entral, riaszto, radio, klima. Ara: 3,3 Mft.
|
|