Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 991
Copyright (C) HIX
2001-01-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Kotelezo biztositas (mind)  25 sor     (cikkei)
2 Ke'relem (mind)  16 sor     (cikkei)
3 Suzuki hatso hangszorok (mind)  7 sor     (cikkei)
4 RE: *** HIX AUTO *** #990 (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Kobcentimeres, Re: Opel tuning (mind)  18 sor     (cikkei)
6 aksi + URI (mind)  53 sor     (cikkei)
7 Autofeltores (mind)  43 sor     (cikkei)
8 vau-vau (mind)  20 sor     (cikkei)
9 Kritika! (mind)  22 sor     (cikkei)
10 Csekk (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Detroit, auto behozatal (mind)  42 sor     (cikkei)
12 Re: offtopic - Win 3.11 ICQ (mind)  17 sor     (cikkei)
13 Re: (no subject) (mind)  12 sor     (cikkei)
14 Re: Ablak (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Atutalos biztositas (mind)  33 sor     (cikkei)
16 Truck Trial kerdes (mind)  21 sor     (cikkei)
17 Re: (no subject) (mind)  25 sor     (cikkei)
18 Suzuki fogyasztas (mind)  31 sor     (cikkei)
19 Rendorok (mind)  19 sor     (cikkei)
20 Re: Elso Thalia tapasztalatok (mind)  20 sor     (cikkei)
21 autociki (mind)  6 sor     (cikkei)
22 Ules (mind)  14 sor     (cikkei)
23 flame (mind)  31 sor     (cikkei)
24 biztositas, KIUT4 (mind)  22 sor     (cikkei)
25 Suzuki Fogyi.. (mind)  11 sor     (cikkei)
26 Difi - meddig birhatja (mind)  62 sor     (cikkei)
27 Re: kamionok, aksi (#990) (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Kotelezo biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Fogash, szia HA!

>A csekket tenyleg kell hordani. Bar en eddig is 
>hordtam, es igazaol nem ertem, miert akkora nagy 
>problema betenni egy 5x8 cm-es papirdarabot a 
>forgalmiba. 
En is rosszul tudtam, ezert soha nem a kotveny volt 
nalam, hanem a csekkszelvenyek. Azonkivul total illogikusnak
tunt, hogy ne a befizetesrol szolo igazolas, hanem a 
gyakorlatilag semmit nem jelento kotveny legyen nalam
(na, innen tudhattam volna, hogy melyik kell). Most 
akkor tovabbra is kell a kotveny, a csekk nem elgendo? 

>Viszont mi van azokkal,akik ATUTALASSAL fizetik????
Ha jol tudom, akkor is kikuldi a szolgaltato a 
"bizonylatot" (nemtom .osan a nevet), ha allando atutalasi
megbizas alapjan kapja a zse't a bankodtol. Mindenesetre, 
amikor csattantam, a kollega elovett vmi beleget, ami
ugyancsak igazolta a befizetest.

>Fogash, aki megy Genfbe
nme1, aki ezert egy picit irigyel...


"Know your enemy"
+ - Ke'relem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Lista!

Konyorgom tisztelettel, alazattal es szeretettel,
hogy a moribund, vagy TAMAS-AKI-FELSOVEZETO tipusu
levelekre csak az reagaljon, aki ezt nagyon cinikus
es humoros formaban meg tudja oldani (de elobb a tervezett
valaszrol kerje ki kozvetlen baratai, ismerosei, esetleg
orvosa es gyogyszeresze velemenyet). Ne kelljen mar 1-2
szanalmas figura miatt felhaborodott "szegyelld magad"
targyu hozzaszolasokat + az eredeti level tobbszori
ujraidezesevel.

Maradok alazatos hivetek:
nme1

"Know your enemy"
+ - Suzuki hatso hangszorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Nem tudja valaki veletlenul,hogy a
Suzuki 1.0 GLX-nel (1999) hol vannak a hatso hangszorok
csatlakozoi ? Egyatalan gyarilag be vannak kotve?
Koszi,
Laci
+ - RE: *** HIX AUTO *** #990 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

> A csekket tenyleg kell hordani. Bar en eddig is hordtam, es igazaol nem
> ertem, miert akkora nagy problema (NEm Ivicz Lacinak, hanem ugy altalaban)
> betenni egy 5x8 cm-es papirdarabot a forgalmiba. Viszont mi van azokkal,
> akik ATUTALASSAL fizetik???

A szabály ugy szol, hogy a kotelező biztositast igazolo kotvenyt vagy
koteles magaddal hordani!
Semmi tobbet. Ha nincs csekked, akkor se buntethet meg a rendor. Ha januar
15-en megallitanak, es csak dec 31-ig van rendezve a kotelezod, akkor se
buntethetnek meg, mert 30 napig meg kockazatban vagy, ergo van ervenyes
biztositasod.
Nem art, ha tisztaban vagyunk a jogainkkal.

Gyula
+ - Kobcentimeres, Re: Opel tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

------------------------------------
Kobcenti:
Mai kerdesem, hogy van-e itthon olyan meresi eljaras, 
amelynel a motor loketterfogatat szetszedes nelkul is meg 
tudjak allapitani?
Tovabba, ennek folyomanyakent megbukhat-e vhol egy 
zsugorhajtokaros Lada motor ami 1600 helyett mondjuk 
1800ccm? (vizsga, eredetvizsga,  vagy pl motorcsere elotti 
vizsgalatoknal)
------------------------------------
Opel tuning:
>10Le
>0-100 gyari 8mp lecsokken 7,3-re
Ez eleg hihetetlenul hangzik. Foleg a masodik allitas. 
Ketlem, hogy a 10Le az ennyit szamitana???
VTI
+ - aksi + URI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Adjonisten

Ma' elnezest hogy en is szolok egy kicsit....   aztan ezutan is csak
olvasgatok majd  :-)

> Tudni kell ugyanis, hogy egy akkumulator csak kis ideig tud magas
> aramerosseget leadni, ami lerheti a tobb szaz A-t is. Igy az Ohm
> torvennyel R=U/I Kiszamithato, hogy mekkora ellenallast jelent a
Ladas konyvunk 200-250 A inditozasi arammal fenyeget, es hallottam
olyanokat, akik mar mertek is ezt.
En azt hittem hogy az U adott (az benne van az aksiban), az R is
osszejon (madzag, kulcs, tokeletes csatlakozasok) es az I majd
kialakul valahogy (atfolyik annyi aram amennyi tud)
Persze ha konnyebb meregetni a zarlati aramot, akkor lehet saccolni
belole az ellenallast, bar esik a kapocsfeszultseg is....        De
nem is ez volt a lenyeg, csak elmelaztam a kepleten

Ezzel a +- elobb leszerelesevel keseritettetek neki az irasnak. Mar
nem is merek a kocsira nezni, hamut szorok a fejemre, hogy eddig nem
figyeltem hogy mit szerelek le, csak orvendtem ha sikerult meglazitani
vegre valamelyik csavart, es levehetem a bezoldult sarut. A szutyoktol
ugysem latszott hogy mi volt rajta a jeloles, elozetes tudast meg
botorsag feltetelezni. A tudas az ugy szerelgetes kozben jon.....
sajnos  :-/

> megnovekedett leadott teljesitmeny akkora munkat jelent, hogy az
elektrolit
> felhevul es ezert terfogatvaltozast szenved el. Amit az
akkumulatorhaz
> nem toleral, es igy szetnyilik, legroszab esetben felrobban.
Valamint
Nem idezem vissza a teljes meset hogy a rovidzartol felrobbano aksi
mesejet, csak eszembe jutott az egyik
peldabeszed. Motorok ora, diagnosztika tema, foszereplo oreg szaki.
Aksit feltesz az asztalra, dugokat ki, nagy raspoly/reszelo nevu
diagnosztikai eszkoz elovesz, es rovidrezarja a ket polust. Nem am
korultekinto ovatossaggal, hoallo vedokesztyu allkalmazasaval...
A'la natur, darabos mozdulattal rateve a sarkakra, es megtolva hogy az
esetleges oxidreteg ne okvetetlenkedjen bele az elektronok dolgaba.
Oszt vizsgalodik par masodpercig az elektroliton. Ha valamelyik
cellaban felpezseg, no az akkor rovidzar. (anno meg aksitjavitgato
idokben alkalmazott modszer)

Lehet ha ez robbant fel akkor, csak nekunk nem mondtak el a mese veget
:-)

Nem szomorítom tovább a tisztelt társaságot hozzá-nem értésemmel, ezt
is csak azert irtam meg hogy legyen valami a masik oldalon is nem csak
mindenutt a veszelyes, felrobbano aksik.
Meg valami: ne kovetkeztetgessetek (de szepre sikerult szo) a cimbol
semmire  :-)

End Of Road
+ - Autofeltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Tegnapelott a Spectrumon volt egy film, aminek temaja a kocsi lopas,
feltores volt. Sokmindenrol volt szo, de a leginkabb tanulsagos reszt
osszefoglalom:

Fogtak 19 autot (kulonbozo tipusokat), amit a gazdajuk a letezo osszes
biztonsagi berendezessel rogzitett. Vagyis kinek mi volt a kocsiban,
bekapcsolta, felszerelte, stb.

Ket muki nekiallt feltorni es elinditani a jarganyokat.
A 19 kocsibol 1 volt, amit ki sem tudtak nyitni, es ketto olyan, amit
ugyan kinyitottak, de beinditani nem sikerult.
A tobbit 2-58 masodperc kozott nyitottak es tovabbi 15-65 masodperc
alatt inditottak el es raktak odebb a parkoloban.

Fontos adalek: egyik kocsit sem ablakbetoressel, vagy zarfeltoressel
nyitottak. Ahogy neztem, kivetel nelkul az ablak melle benyomott
drottal vagy lemezcsikkal nyitottak ki a masinakat. Amit nem sikerult,
az egy VW Passat.

A "legszebb" jelenet az volt amikor az egyik kocsiban egy kormanyra
szerelt "balta" zarat nyitottak. Pontosabban: megfogta az ipse a kar
veget es egyszeruen kettetorte a szerkezetet, puszta kezzel, kulonosebb
erofeszites nelkul. A kormany megcsak meg sem hajlott...

Egy masik tag 2000 dollart koltott a kocsijaba epitett  riasztokra es
egyebekre. A kocsiban egyebkent az elso ulesek fejtamlajaba epitett
tv-k es hasonlo nyalanksagok. A jarganyt leallitottak egy forgalmas
utcan, es figyeltek mi lesz. Riaszto bekapcsolva, egy videokamera es
egy taska az ulesen. Annak rendje-modja szerint megjelent ket fiatal
kolok, betortek az ablakot, a riasztoval mitsem torodve kipakoltak a
kocsit, sot a motorhazon ellenoriztek, hgoy mi van a taskaban. Az egesz
balhe kb haromnegyed oran at zajlott, ezalatt ket ember ment oda, hogy
ugyanma micsinanak, de mindkettot megnyugtatta, mikor azt mondtak: bent
maradt a kulcs. Az senkinek sem tunt fel: szabalyos feszitovassal
tortek be az ablakot.
Mentsege a tanuknak: 5-en telefonaltak a rendoroknet, csk azok be
voltak avatva es nem jottek ki. A kocsi gazdaja kozben kockasra kaparta
magat a foliazott furgonban, amibol filmeztek az egeszet.

--  
Hali				SaGa
+ - vau-vau (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok!

 Opel viszkokuplung temaban ugatnek kicsit.

- miert ezt a megoldast alkalmazzak? (Teeby)
  Azert, mert barmely mas esetben vagy energiatalakitas(villanymotoros
hajtas), vagy bonyolult szerkezet(villamos tengelykapcsolo ala P125,
Mercedes) szukseges.

  Hosszaba beepitett motor eseteben egyszeruen adja magat a megoldas, az
Opel legalabb 1979 ota alkalmazza a Rekord D tipusokba epites ota.
Hatranya, a hosszabb, kotott beepitesu motorter, emiatt pl.Audi
5hengeresekben ne keressuk.

 A Tatra megoldasa (hidraulikus tengelykapcsolo-kardantengely) kompakt
epitesu leghutesu motorba jo, vizhutes eseten nem igazan alkalmazhato.
:-(
--
 Udv
  Levente
+ - Kritika! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Listatagok!

A tegnapi szamban gondolom ti is eszrevettetek a listat indito nehany
level kozt, a nevtelenul irt kritikat.
A jelenseg ismert, de meg nem ertett. Az illeto sajnalatot erdemel.
Kerek minden listatagot, hogy ha egy mod van ra, ne reagaljunk tulontul
onerzetesen. Hiszen latszott az irasbol, hogy aki ezeket a gondolatokat
a sajat fejeben megszulte, maga sem gondolja komolyan. Hiszen indulatbol
irt (ez latszik a szerkesztesen), tobb honapja lefutott temakat
emlitett, valamint indokolatlanul szidalmazott.

Tovabba de nem utolsosorban, buszkek es halasak lehetunk, hogy az ilyen
alakok nem a mi listankon telepszenek meg. Koszonjuk kedves leveliro,
hogy tudattad velunk, nem szeretnel es nem is fogsz soha kozenk allni!

Ezek utan a kis kozjatekok utan is toretlenul es buszken keszulhet
tarsasagunk a kozelgo "milleniumra".

Mindenkinek kellemes HA olvasast!
Sokaig ervenyes buntetopontmentes jogositvanyt!

Teeby
+ - Csekk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>betenni egy 5x8 cm-es papirdarabot a forgalmiba. Viszont mi van
azokkal,
>akik ATUTALASSAL fizetik????

A biztosito nekik is kuld rendszeres idokozonkent visszaigazolast a
tartozas egyenliteserol, ugyanugy mint az utalvany ellenorzoszelvenye,
hivatalosan elfogadott a befizetett osszeg igazolasara.

Teeby
+ - Detroit, auto behozatal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kicsit megint kezd elulni a hangulat nem? Kevesse intelligens olvasonk
reakciojan kivul szinte alig tortenik valami a listan. Ha mar Deejaytszi
felvetette a genfi HAT-ot (megyek), egy rovidke kerdes:
Mit szoltok a detroiti autoszalonhoz? A weboldalunkon ezer ujdonsag
olvashato, a Chrysler-Dodge-Jeep vonalat en jegyzem (mar ha ez valakinek
tobblet vonzero). Megirtam a 2003-as Viper-t, van a Dodge-nak egy igeretes
Super8 Hemi nevu negyajtosa, van egy PowerBox nevu hibrid SUV (0-100 7sec,
192km/h), van egy Chrysler Crossfire nevu ketajtos kupe, van egy Jeep
Willy's tanulmany, es az uj Jeep Liberty (Cherokee utod). Erdemes bongeszni,
van par jo dolog ezeken kivul is, aki arra vagyik: a japanok is kivonultak
egy halom agymenessel.


Mas. Felmerult bennem a nagy otlet, hogy hozok egy autot befele EU-bol,
mondvan ott nincs vam. Tud-e valaki hiteles es reszletes infot adni az
alabbi kategoriakra:
1600-2000 ccm benzines  4 evnel fiatalabb/oregebb
2000-2500 ccm benzines  4 evnel fiatalabb/oregebb
2000-2500 ccm diesel      4 evnel fiatalabb/oregebb

(A www.kff.hu oldalon a lista, hogy mit lehet konkretan behozni, mi az ami
megfelelhet az elozetes vizsgan)
Ami konkretan szoba johetne (illetve az alom) az egy Alfa 155 2.0TS, esetleg
16V, vagy Q4. Ha ilyent nem talalok (egyenlore nincs), akkor szemezek meg az
520i-vel, illetve az XM TD-vel.

Csak erdekessegkeppen: az autoscout24.de szerintem allati draga autokat hoz,
a
http://de.yahoo.com/ oldalon talaltam az alabbiakat:
BMW 730i 90/12, 250ekm, boron kivul full, 1 ev TUV : DEM 6666,-
Lancia Delta GT 94/04, foto alapjan normalis: DEM 5900,-
Lancia Delta 2.0 16V 94/07, 135ekm, Kenwood hifi, 8 honap TUV: DEM 6000.-
Fiat Tempra 2.0 i.e. 91/07, 122ekm, boron, kliman kivul full, TUV 2 ev: DEM
3000,-
Alfa Romeo 164 V6 93/05, 230ekm, full, TUV 14 honap: DEM 5000,-
szoval kis utanajarassal akar rendes autot is lehet fellelni, amit akar
erdemes is lehet behozni.

Varom az infot.
Fogash

http://auto.origo.hu
+ - Re: offtopic - Win 3.11 ICQ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> abszolute off: borzasztoan orulnek, ha jelentkezne nalam valaki,
> aki Windows 3.1 alatt (igen, a Win 95 elotti Windows alatt!) _tud_
> hasznalni es hasznal is ICQ-t. Semmit nem kell tennie, csak irjon
> egy sort, hogy ilyen van, es a szeme lattara mukodott. :)

Nekem van! Mukodni nem lattam mert nem tudom a win98-ra feltenni, win
3.11-et ker! Megkaphatod a CHIP magazin 25-os szamu CD-en (dupla CD),
1998 marciusaban volt kiadva. A progi eleg nagy (1,3 MB) igy nem tudom
kuldeni.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: (no subject) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Kedves Hulyegyerekek!!

Annyit elertel, hogy felkerultel a hixsplit blacklistre, igy tovabbi
leveleiden nem fogom magam felidegesiteni.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: Ablak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Tegnap meglepett az autom azzal hogy a bal elso ablak csak felig ment fel.. 
> tenyerrel segitettem a motornak felhuzni az ablakot, eleg kenyelmetlen volt..
> Mit lehet ez ellen tenni ??

Vedd le a maszkot es probald megzsirozni egy kicsit, nezd meg hogy nem-e
kerult be valami ami akadalyozna a fel-le huzigalast.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Atutalos biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Valaki kerdezte, mi van azokkal
akik atutalassal fizetik.
Nos en ilyen vagyok. Kertem a biztositotol
egy igazolast, hogy be van fizetve, de ha 
regebbi a biztositasod kuld magatol is.
Jol is tettem, mert aznap delutan amikor kertem
mar bele is futottam egy ellenorzesbe, 
a kozeg mondta, hogy szerencsem, hogy van
mert vette volna el a muszakimat maris.
Mondjuk ezzel nem ertek egyet, jegyezzen
meg maganak, ellenorizze, hogy tenyleg be
van e fizetve es ha nincs akkor intezkedjen.
Barki otthon felejthet egy ilyen cetlit.
Szerintem a biztositok-rendorseg informatikai
csodje ami itt most van. Kb. 2 eve jartam egy 
rendorrel majdnem meg, meg Garancia bizt. volt
nalam. Adom a cetlit, azt mondja ilyet O 
szamitogeppel barmikor csinal. Biztos, hiszen
egy sima lezernyomat volt, egy szinnel.
Beszol radion, mondja a kocsi adatait, a kozpontban
se volt nyoma a biztositasomnak. Hat akkor?
Mi ez ha nem csod? Most aztan fejvesztes terhe mellett
igazoljam en, ha eppen nem felejtettem otthon/kerni stb.
Lehet, hogy van sok aki nem fizet, de ezert nem a fizetoknek
kellene szivni.

Na eleg hosszu lett, bocs.

Arpi

-- > Suse Linux 6.2 Pine 4.10 < --
+ - Truck Trial kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T Lista!

Tudom,hogy meg koran van, de tud-e valaki valamit arrol, hogy az iden
mikor lesz pontosan A Truck Trial EB ? VB ? pecsi "futama"?

Boszme nagy teherautok lepesben keptelen helyekre masznak fel, illetve
keptelen helyekrol ereszkednek le, kulonbozo kategoriakban.
Es egyatalan Mo-i autoversenyekrol honnan tudok meg reszletesen
barmit?????
Minden informaciot koszonettel varok.

Dear Mr. Frigyes!

Mi ujsag a HIX matrica ugyben ????

--
 Komm. udvozlettel Dunai
 E-mail:SZIGORUAN 

 Ékezet jöhet;InterNYET
 Telefon egész héten:30-255-0925 E-mail csak hétvégén
+ - Re: (no subject) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 0989-ban irta :
>Kedves Hulyegyerekek!!
>Birom azt a hulye okos fejeteket.
>Itt mindeki olyan okos,hogy az nem emberi.
>Mindenki a legjobb vezeto a vilagon.
>Mindenki olyan smucig,zsugori mint az allat.
>De a legnagyobb gond azokkal a hulye
>trabantosokkal van akik azthiszik,hogy
>nekik van a legjobb autojuk a vilagon.
>Tovabbi jo okoskodast
>FA.......SZ......F....E....J.....E....K!!!!!
>Verjetek csak a nyalatokat remelem egyszer
>feltekeredtek egy fara hulyek!!!
>Na be lehet kapni bonyallal.

Keretik nagy betuvel irni, igy: "Trabantosokkal"...
Ja, es irasjel utan szokozt rakunk...


Üdv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - Suzuki fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


veszelka irta:

>>>
Konkretan egy 1.0
Suzukirol van szo. Egy 2 eves szinten 1.0-t csereltem egy ujra, es
azonos utvonalon, azonos korulmenyek kozott az uj 1-1,5 literrel
fogyaszt tobbet, mint a regi, konkretan 6,4-6,8 litert 100km-en.
...
Tartosan 80-90nel igen kimeletesen is
6,1 korul fogyaszt, 140-nel 6,8at.


Egyre tobb embertol hallom, hogy sokat fogyasztanak az ujabb szuzuckik.
Tudja valaki, miert van ez? Nem akarok apokaliptikus lenni es huhogni, hogy biz
tos 
lepaktaltak a MOL-lal, mert tul keveset fogyasztottak :-)))

Amikor volt a Thalia elso tesztje es osszehasonlitasa a Swift Sedannal, egy ism
eros
4 eves autojat kertek kolcson az illetekesek. Es bevallottak, hogy atlag-
fogyasztasban egy 6-7 decivel a Swift alulmulta a Thaliat (igaz, 7 LE-vel
erosebb motorral). De ez ezexerint az uj Swiftekre mar nem vonatkozik...

Most mar a Swift motorokat is nalunk gyartjak? Eddig az a csixemuektol jott, ne
m?


udv, deejaytiszy
+ - Rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

(Most lehet, hogy meg fogtok kovezni). A BAH csomopont 
szokasos reszen, a Becsbe vezeto savon ma igazoltatattak 
rendorek. Ritkan mondok ilyet, de a munkajuk kellemes 
meglepetest jelentett. Kb. -9 fok volt arra akkor, 
kiszalltam a kocsibol elovenni az iratokat a csomagterbol, 
es azt hittem, ott helyben megfagyok. Kerdeztem is a 
kozeget, miota csinaljak - akkor tobb, mint 2 oraja szivtak 
ott. Kirendeltek oket "kozuti ellenorzesre" - gondolom a 
kapitanynak nincs homeroje. A teljes megallas, papir 
atnezes kb. 2 percig tartott, majdhogynem elnezesek 
kozepette. Lehet igy is ? Abban biztos vagyok, hogy a mai 
reggeli ellenorzesnek sem volt semmi ertelme, de talan most 
eloszor tortent, hogy kulturaltan, sot mi tobb pillanatok 
alatt megtortent a kenyszerpiheno.

Megjegyzes: a rendorok fogjak felugyelni majd a Jimmy 
temetest is szombaton. En azt hittem, hogy az ilyenert 
fizetni kell, de csak most hallom, hogy a kivezenyelt 
csapatok "gratis" fagyoskodnak majd a rajongok kozott.
+ - Re: Elso Thalia tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>Erdekes, hogy alapvetoen a Suzukis, Felicias kozonseg 
>>>kivan atulni a Thaliaba, viszont nem a Suzukinal 
>>>legmagasabb, nalunk legalacsonyabb felszereltseget 
>>>viszik, hanem majdnem a full extras verzioinkat. (ez 98 
>>>LE, klima, abs, neha oldallegzsak). Igy 2 865 eFt.

Mit is takar a legalacsonyabb felszereltsegu Swift ? 
1.653.000 penz a Renault 2.195.000 araval szemben 
(legalacsonyabb felszereltsegi fokok arai). Anyosomnak egy 
1,3-as otajtos Suzuja van, klimaval, el. ablakkal, 
szervokormannyal,ABS + dupla legzsakkal (csak egyutt lehet) 
es ulesfutessel. Az ara alkudozasok utan 2.260.000 volt egy 
eve emlekeim szerint. Azert vette, mert varosi kozlekedesre 
jol felszerelt, alacsony biztositasi diju kocsira volt 
szuksege. A Thalia jol eltalalt kocsi, mert ahogy hallom, a 
csomagtere oriasi ( sajnos Mo-n ez az egyik legfobb 
keresett ereny). Megis, ha valaha cserelni akarna a csalad, 
biztos, hogy nem a fapad kivitelt valasztana egy jol 
felszerelt kocsi utan. Szerintem jobb, ha belenezel az 
erdeklodok autoiba, ugy tunik meglepetesben lehet reszed...
+ - autociki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Gyarapodott nehany keppel az autociki oldal.
w3.swi.hu/autociki/

Cocas
+ - Ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	Az uleseim elkeltek, eleg komoly erdeklodes mutatkozott iranta.
Nekem ugy tunik jopar embert foglalkoztat a problema. Van OPEL bontos
ismerosom, aki tud szerezni barmilyet, ennek a gyartonak a termekei kozul.
Arlistam nincsen, de az en ulesgarnituramat(elso ketto full elektromos,
dupla derektamaszos, futheto, a hatso sport sulyesztett, konyoklos,
fejtamlas, gyongyvaszon alcantara kombinacio) 40000Ft-ert hozta. A fentiek
tukreben, ha valakit erdekel igy is ules, az beszerezheto kulonfele
konstrukcioban, igenyektol fuggoen, szerintem nagyon olcson. Akit erdekel
irjon.

	Udvozlet:
		Kelemen Balazs
+ - flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elerte a celjat. Haraptatok ra.

>     Mindenki olyan smucig,zsugori mint az allat.
Nem ertem. Vegigtarhaltal mindenkit ?
>     Na be lehet kapni bonyallal.
Komoly ember ilyen ajanlattal nem dobalozik, mert
valaki, vagy valami bekapja. Ha nem mas, hat a
fogaskerek.

Zsolt

- OPEL Kadett E -



______________________________________________________________________
This document should only be read by those persons whom it is addressed and
is not intended to be relied upon by any person without subsequent written
confirmation of its contents. Accordingly, our company disclaim all
responsibility and accept no liability (including in negligence) for the
consequences for any person acting, or refraining from acting, on such
information prior to the receipt by those persons of subsequent written
confirmation.

If you have received this E-mail message in error, please notify us
immediately by telephone. Please also destroy and delete the message from
your computer.

Any form of reproduction, dissemination, copying, disclosure, modification,
distribution and/or publication of this E-mail message is strictly
prohibited.
+ - biztositas, KIUT4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> A csekket tenyleg kell hordani. Bar en eddig is hordtam, es igazaol nem
> ertem, miert akkora nagy problema (NEm Ivicz Lacinak, hanem ugy altalaban)
> betenni egy 5x8 cm-es papirdarabot a forgalmiba. Viszont mi van azokkal,
> akik ATUTALASSAL fizetik????

Kuldenek egy kb 5*8 cm-es papirt, miszerint rendelkezel az evre ervenyes
biztositassal.

KIUT progi:
Tegnap felraktam magamnak. Nezem, benne van kis falum is - Hu de jo. Benne
van a szlovakiai si szallas helyunk - Remek. Megtalalja az utvonalat -
Fantasztikus.
Tud kozbelso allomasokat is figyelembe venni - Szuper
Raklikkelve valamilyen helysegre, kiirja a postai iranyitoszamot es a
korzetszamot, megyet. - Kivallo (Bar itt talaltam hibat is)

Viszont a tavolsag szamitasanal lenyegesen (kb 15-20%) kisebb uthosszakat
hoz ki. (Pl 175 km 210 km helyett)

Udv, Laci
+ - Suzuki Fogyi.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 1/16/2001 +0100, you wrote:
>Szervizben eddig meg nem jartam, sajnos meg nem talaltam olyan
>markakereskedest, ahol komolyan ertenek az authoz, es nem csak a
>szokasos 'majd 15.000km utan beall' cimu meset adjak elo. A regi
>autom 'bejaratos' koraban sem fogyasztott 5,5 felett.

A majd beall az szepen hangzik, 100e km alatt se all be, ennyit fog enni, 
tan a suzuki levlistan valaki fog tudni segiteni,de egyontetuen azon a 
velemenyen van mindenki hogy az uj suzuki tobbet eszik.

Ant
+ - Difi - meddig birhatja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Ujabb problemam van,  raadasul nerm is kicsi, es tanacstalan vagyok..

Mint mar irtam nemreg adott az autom, 57e km, 2.5 ev.
A nyaron jott egy ket zaj, oszre terveztem a megcsinaltatast.. Elotte 
elvittem a szerelohoz, aki sok sok valtot javit, a honda a kedvenc autoja, 
jo kapcsolatai vannak jo honda szervizekkel (regi baratsag) es rengeteg 
autot hordanak hozza.
Naszoval en is oda vittem hisz ot regota ismerem. A javitas elott megkertem 
hogy jarjon a kocsimmal 1-2 napot, es hallgasson meg mindent, hogy erdemes 
-e megjavittatni mert ha tobb baja lesz akkor inkabb eladom a csudaba..

Az eredmeny annyi volt hogy csak a valto csapagy csere, meg a szetesett 
kuplungtarcsa csere es maris jo az autom.

neki is esett, valto szet, rossz csapagy meglel, megmutatatta hogy minden 
mas alkatresz jo, de csereltunk tobb csapagyat is nehogy baja legyen..
Ez kerult majdnem 200e ft-omba, valtocsapagyak, kuplung, kinyomocsapagy, 
hatos fekbetet, benzinszuro, motorolaj, es ezeknek a csereje.

De boldog voltam, auto megy, hibatlan, igazm egjegyezte hogy miota huvos 
lett a vezermunel ojan hangja van mintha feszulne a szij de ha 2 evet igy 
kibirt akkor jo ez igy..
Elutazas kulfold, hazaeres, csattogo hang.. szervizbe be, vizpumpa 
csapagynak vege..
ekkor mar csereltettem a vizpumpan kivul vezmuszijat, feszitogorgot, legyen 
jo es tokeletes hisz nincs mas baja..

De kanyarban neha kis bugas van, szerelo mondja nem tul nagy gond..

Ma ujra felvittem hozza a gepet, mert vmely kipuff felfuggeszto vacka 
elengedett es nagyon zorgott a kipuff de akkro mar o ajanlotta fle hogy 
beul meghallgatja micsinal az autom..
a torgyan villa elott van kis keresztezodes, emelkedo, gazt adtam jott a 
bugas.. a hang tutira difi, bug, de halkan... De bug. Es csak kis 
sebessegnel..
O azt mondta hogy elvielg ezzel sokat el lehet meg menni, vmely fogaskerek 
bughat, de ez olyan furan hangzik, hiszen idaig amire azt mondta hogy nem 
veszes az legalabb 100e ft-omba kerult.. Ha jol szamolom ez a 'nem veszes' 
akar 500e ftomba is kerulhet..

ha ilyern kis bugas van, de csak terhelesnel, es csak ha a difinek eleg 
tisztessegesen kell dolgoznia, akkor az mit jelent ??
vege van az egesznek teljesen, vagy akar meg 30e km-t is elmegy igy a gep 
anelkul hogy nagyobb baja legyen..
Javithato vagy teljes difi csere ??
eladjam mielott szejjelhullik vagy mit tegyek ?? Vagyonokat koltottem ra, 
ami rossz volt megcsinaltattam 100%-ra, erre ujra problema. Itt varnak az 
uj gumik, teli nyari garnitura, eladni arban lehetetlen pedig telimben 1000 
km van a nyari meg meg nem volt az auton.
ha eladom a kocsimat akkor csak valami joval egyszerubb uj autot tudok 
venni, pedig elvezem hogy jo autom van, maramennyire egy ijen autot 
egyaltalan jonak lehet nevezni..

ti mit tennetek ??

5letek ??

vaslaszokat elore is koszi, johetnek maganban is, legalabb hamarabb megkapom.

Ant
+ - Re: kamionok, aksi (#990) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A csekket tenyleg kell hordani. Bar en eddig is hordtam, es igazaol nem
> ertem, miert akkora nagy problema (NEm Ivicz Lacinak, hanem ugy altalaban)
> betenni egy 5x8 cm-es papirdarabot a forgalmiba. Viszont mi van azokkal,
> akik ATUTALASSAL fizetik????

A Garancia biztositotol peldaul minden evben kapnak egy levelet, amibol ki
kell vagni az egesz evre szolo igazolast. A tavalyelotti olyan volt, amit
barmikor reprodukalok nyomtatoval, az tavalyi papirjaban mar volt egy zold
csik, az ideit meg nem kaptam meg.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS