1. |
Re: OFF (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
2. |
va: erdekes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
3. |
Chrysler Stratus (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
4. |
tolatashang (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
20V (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
6. |
GTV? (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
7. |
olasz radio (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
8. |
Brava felni (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
9. |
megoldas rejtvenyre (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
10. |
tartosteszt (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Szalon + Kerekek (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
12. |
OFF (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Re: Mitsubishi Colt vétel? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
14. |
HAT-odika (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
15. |
Olcsobb benzin (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
16. |
Teli gumi dicsekves :-) (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
17. |
Audi motor 1.8 upgrade 1.8T (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: *** HIX AUTO *** #1243 (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
19. |
nagy utazas (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
20. |
lemezfelni Bravara (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Gengszterautok (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
22. |
Uj cimem van! (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
23. |
Elso kerek nyikorgas? (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
24. |
kodlampa, autoszalon (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
25. |
Draga autok + gumikerdes (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
26. |
ablaktorlolapat (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash >:
> >Szvsz 7koznap kene menni, mert 7vegen
> >todul ki a sok eszetlen.
>
> Ja, mondjuk aki nem tud napkozben kiugrani, mert 1.) olyan a
munkaja, 2.)
> 50-100-200km-re lakik az orszag vizfejetol... Ne feledd, hogy az
orszag
> lakossaganak NEGYOTODE NEM PESTI! Attol mar eszetlen? Erre
igen be tudok
> gurulni, mikor vki a fovarosban azt hiszi, o szarta a vilagot. Es
sajnos
> altalanos...
>
> AR 155 2.0TS16V Super
Ahoy Kocsisok,Fogash.
OK, fogalmazhattam volna maskent is, de azert ne szivd mellre,
nem akartam senkit sem megbantani.De az a velemenyem ,hogy
hetvegen kimenni
majdnem egyenlo a csupasz penzkidobassal.Erre az utobbi evekben
le lehetett vonni a kovetkeztetest.Kidobsz egy csomo penzt jegyre,
parkolasra; ha messze lax, benzinre is, viszont nem latsz semmit a
tomegtol.Lepni nem lehet, nemhogy az autokhoz odamenni.
Es ne hidd , hogy azt gondolom, en szartam a vilagot, a legjobban
talan egy pestinek van tele a micsodaja ezzel a Budapestnek
mondott kaosszal...
Kisebb tumultust mindenkinek.
KZG
|
+ - | va: erdekes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Statisztika a Mo-i szgk allomany osszetetelerol:
..
> meg mindig bo 400ezer ketutemu nyomul.
A darabszam, az csak darabszam.
Az uzemora, a megtett kilometerek tobbet mondananak.
Kinezek az ablakomon, es a piros lampanal ketto sorban
all 200 meter hosszan a kocsisor. Zoldre atmegy az elso 20.
A tobbi egy gazfroccsel felzarkozik.
Ez megy reggel 7-tol este 9-ig.
Ha elmegy orankent 10 Trabi, vagy Warnyu - az sok.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Chrysler Stratus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ismeri valaki a Chrysler Stratus, Chrysler Cirrus ill. Dodge Stratus
autokat (gyakorlatilag azonosak)? Mit tudnak, jok, rosszak, stb.
Megbizhatosag? Nekem tetszenek, de semmi mast nem tudok roluk.
Gigi
|
+ - | tolatashang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Kerdes foglalkoztat 100 eve : miert van olyan erdekes hangja
>minden auonak tolatas kozben?
1.) mert van beleepitve beeper. :)
2.) mert a hatramenet altalaban egyenesfogazasu fogaskerekekkel van
megoldva, igy annak a hangja hallatszik.
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | 20V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gratula az uj autohoz! Egyszer volt szerencsem 1.8T Octaviahoz,
meglehetosen megy...
>1) az Audi-fele 1.8 es 1.8T motorok kozott csak a turbo a kulonbseg, vagy
a
>kulonbseg inkabb a reszeletekben lakozik? Mittome'n, mas a dugattyuk
>kikepzese, anyagminosege, masok a kiszolgalo berendezesek, pl a
>hutorendszer? Ha az autom egyszeruen turbosithato lenne, tehat ha pl csak
>fel kellene csavarozni es be kellene csovezni a feltoltot, akkor vajon
>mennyibe kerulne a muvelet (uj vezerlochip inkluzive)? Fogash, Te ismered
>ezeket a motorokat kozelrol is, vagy rosszul emlekszem?
Tudomasom szerint a motor tobbnyire ugyanaz, de mondjuk a vezermutengelyre,
vizpumpara, legszurohazra mar nem harapnam meg erte az ujjam. Hulye kerdes,
de a gyari 20V-T mennyivel lett volna dragabb? Annak idejen (3eve) az Audi
A41.8 es 1.8T kozott alig 3-400ezer kulonbseg volt, mara ez
megduplazodhatott. Az utolagos beepites tuti gany lenne, raadasul mire
mindent osszeszedsz hozza, a gatyad is ramegy (asszem minden turbo elbol
intercooleres is, +szivo es kip. csonk, kegszuro, masik vezerles,
neadjisten hutorendszer, olajhuto... Szoval ugyanaz az alapmotor (fuzott
blokk), de mashogy diszitve.
>2) korabban tema volt, hogy a modern sokszelepes autok nem szeretnek
>tartosan alacsony fordulatszamon uzemelni. Namost ebben a kocsiban
>hengerenkent 5 szelep van... es azt tapasztaltam, hogy rangatas nelkul
lehet
>vele 50-et otosben autozni (kb 1100 f/perc), sot, meg gyorsitani is tud.
Es
>valljuk be, varosban 50-nel en siman otosben hagyom. Most akkor hogy is
van,
>tenyleg art ez a motornak? Ha igen, miert?
Alapvetoen nyomatekszegeny(ebb)ek a soxelepesek alul, mert a sok szelepet
eleve a fordulaton torteno jobb szellozes miatt talaltak ki. Az Alfa
Romeonal... A '20as evek elejen... :) Az 1.8-as konszernmotor viszont egy
kimondottan hosszuloketu motor (F:L =1:1,2 korul), ami biztositja a
nyomatekossagot alacsony fordulaton is. Artani semmikepp nem art, regen
azert nem szerettek, mert kis fordulaton gyenge volt, nem lehetett vele
autozni.
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | GTV? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Lattam ma egy autot. Hmm, brutalisan jol nezett ki. AR jel volt az
>elejen.
Ez igy egy kerek megallapitas! Es milyen helytallo! :)
>Azert nem ertettem, mert en ugy emlekeztem, hogy az AR-nak
>csak a GTV modellje nez igy ki, de arrol valahogy mas emlekeim voltak.
>Szoval, a kerdesem: valtozott kulsoleg a GTV, a megjelenese ota?
Ha a regi GTV-re gondolsz, arra nagyon hasonlit a Sprint, csak a Sprint
kisebb. Ha az uj GTV-re, az nem valtozott, erre viszont csak a (GTV
kabrio-valtozatanak tuno) Spider hasonlit. Probald a kep alapjan
beazonositani (maganba kuldom)
>(Ja, es sotetzold volt, pedig szerintem egy ilyen autot bun nem
>pirosra festeni.)
Ugy ugy!
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | olasz radio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Egy zavaro momentuma van: ha ulsz a kocsiban (varakozol valakire),
>> nem tudsz radiozni, csak raadott gyujtassal.
>A nalam megfordult Spider, 146, Tipo, Punto, Brava, Regata
>mindegyikeben fuggetlen volt a radio a gyujtaskapcsolotol.
Ha megnezted, en regebbi tipusokat irtam. Mara mar rajohettek, de a
regebbiek (inkl. a 97es Alfam) meg nem szolnak. Pedig az Alfaban gyari
radio van, gyari elokeszitessel, bekotessel, stb es nem szol. Az utolagos
radiobeepitesnel szokas a biztositektablarol venni egy allando aramot, hogy
legyen radio, de az olaszok ezzel nem torodtek.
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | Brava felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>1010274
>51 I2J x 14 H2 ET 37
>2996
>A hozzaertok azt is megirhatnak, hogy mit jelenteknek ezek a szamok.
Az elso sor valszeg cikkszam, a masodik sort valszeg egy kicsit
felreolvastad. A szabvany felirat 5 1/2 J x 14 H2 ET 37. Ez annyit jelent,
hogy a kerekpant szelessege 5,5 coll, az atmeroje 14 coll, a H2 a mely
kerekpantra utal, vagyis a 14 " atmero csak a gumi felnire felfekvo
feluletein ervenyes, beljebb kevesebb. Az ET 37 annyit tesz, hogy a felni
kozepsikjatol merve a kerekagyra felfekvo felulet 37 mm-rel kijjebb van.
Neked ez a harom meret kell 5,5x14-ET37, illetve mivel Fiat, 4x98-as
lyukkiosztas, azaz negycsavaros, 98mm-es osztokoru felni kell. Az ET-szam
+/- 1-2mm-t elterhet, tobbet nem.
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | megoldas rejtvenyre (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tetszettek a gondolatmenetek, eszmefuttatasok. Tenyleg. :)
Egy helyes tipp volt, valaki emlitett Porschet is, de csak feltetelesben.
Az auto egy PORSCHE BOXSTER, aminek az ujkori vetelara 123.000DM volt. Egy
ilyen aru autonal azert illene egy kicsit jobban osszeszedni magat a
gyartonak, nem?
Nemet presztizsmarka, csucsminoseg, nagy image, ahhoz kepest csunya hiba a
3 legnyelesmero, az ASR, a kerekcsapagy, az onindito, a 2 kuplung... A
Ferrarinak nincs ilyen kisautoja, az Alfa GTV viszont nagyszeriasabb auto a
legtobb Porschenel. Bar a Boxster lefele probalja tagitani a kort.
Szoval a kovetkezteteseket mindenki vonja le maga, nekem az jott le belole,
(sokadszorra is), hogy a nemet autok tavolrol sem olyan jok, mint
amilyennek tartja oket a kozvelemeny.
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | tartosteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Szazezer km alatt megevett ket garnitura kuplungot,
>Milyen vezetési stilussal? Ezt barmelyik autotipussal el lehet jatszani.
Ja, de egy tartostesztes autos ujsagionak nem az a celja, hogy megetesse a
kuplungot, mert valszeg elete utolso cikke lenne annal a lapnal. A masodik
tarcsa+szerkezet melle a LENDKEREKET is cserelni kellett, az pedig nem
stilus kerdese. Es egy 123.000DM erteku auto ne csinaljon ilyent, akarhogy
is vezetem.
>> harom legnyelesmerot
>> (az egyik hazavagta az ASR-t is a computeren keresztul), hetvenezernel
egy
>> kerekcsapagyat, kilencvenezerre elfogyott az onindito, stb... Az
>atlagautos
>Talan nem is legnyelesmerot kellett volna cserelni...
Akkor meg a szerviz szar, de az en zsebemre ne gyakoroljanak. Minden uj
auto araval megveszed a hozza jaro szolgaltatast is. Igy is szar, ugy is
szar.
>Kerekcsapagy szar uton okes hogy elmegy 70 alatt. Ahogy pl a Hungaroringen
>tesztelik az autokat nem csodalkozom rajta. Onindito mar nem annyira....
Nemet ujsag tesztelt, nemet utakon. Es ha egy 1.6-os Ford Escort kombi
elmegy szazezret kerekcsapagy es onindito-csere nelkul, akkor egy
Porschenak is illene tudnia ugyanezt! Ez a minimum lenne! Raaadasul azota
megjott a kovetkezo szam, es az olvasoi levelek ugy lehuzzak a Porschet
(tulajok levelei!), hogy alig all a laban. A minoseg csak egy mitosz....
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | Re: Szalon + Kerekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A %os informacio egy marka vezerkepviselettol szarmazik.
a 20"as kerek nyari gumival iszonyat aron van, de ugyanerre teliben biztos
jo lesz a 17es is. Az egy kicsit occsobb...
AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: "DEEJAY Tiszy" >
To: >
Cc: >
Sent: Friday, September 28, 2001 11:29 AM
Subject: Szalon + Kerekek
> Egy 18-as kerekre a teli kerek garnitura mar igy is MINIMUM
> felmillio forint...
> Polgari forgalomban ennel nagyobb teligumit nem is kapni.
> Nyari verzioban a 19-es garnitura (csak 4 gumi) meg majd'
> EGY MILLIO.
> Ja, es ilyet nem gyart a MATADOR :))))
>
>
> Fogash!
> Jo volt a %-os autopark-stat! Honnan van?
>
>
>
> udv, deejaytiszy
>
>
|
+ - | OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szvsz 7koznap kene menni, mert 7vegen
>todul ki a sok eszetlen.
Ja, mondjuk aki nem tud napkozben kiugrani, mert 1.) olyan a munkaja, 2.)
50-100-200km-re lakik az orszag vizfejetol... Ne feledd, hogy az orszag
lakossaganak NEGYOTODE NEM PESTI! Attol mar eszetlen? Erre igen be tudok
gurulni, mikor vki a fovarosban azt hiszi, o szarta a vilagot. Es sajnos
altalanos...
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | Re: Re: Mitsubishi Colt vétel? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Köszi a választ.
Tudnál mondani más alkatrészeket is? És esetleg összhasonlításképpen mondjuk eg
y OPEL Corsa vagy más hasonló kvalitású autó alkatrészárát is!
Mégegyszer köszi.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 194.88.55.10)
|
+ - | HAT-odika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ugye, nem felejtettetek el, hogy 6-an, szombaton tali?
Trabi-Warbi lista + HiX Auto kozos latogatas a Fusti vasuti
muzeumparkba.
Gyulekezo 9 orakor a felvonulasi teren, fel 10-kor indulas a Tatai
ut 95-be, ahol remenyeink szerint egy kellemes napot toltunk el.
Frigyes mester, szamitunk Rad az idojaras tekinteteben (is)!
Udv: Soma
|
+ - | Olcsobb benzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A Bp, XI. ker. Hunyadi Janos uti JET kutnal 199,9 Ft a 95-os literje!
Ha valaki ugyis arra jar, erdemes benezni.
Udv, Bazsi.
|
+ - | Teli gumi dicsekves :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elkezdtem teli gumikat keresni a Twingora, 155/65 R14 meretben.
Ezeket talaltam:
Bridgestone 155/65 22,844 HUF
Continental 155/65 21,100 HUF
Kleber 155/65 17,472 HUF
Michelin 155/65 21,530 HUF
Semperit 155/65 17,196 HUF
Vredestein 155/65 20,700 HUF
Mind baromi olcso :-((
Lemezfelni mintegy 10.500 Ft/db. Hurra!
Kerestem valtomeretet (165/60), na azt meg kevesebb gyarto gyart es
meg dragabb.
Elsirtam a banatom apamnak, hogy most ugrik vagy 120.000 Ft-om, mire
felajanlotta, hogy utana nez az araknak Munchenben (mivel ott lakik).
Telefon jon: van szerelt garnitura (4 db komplett kerek) a helyi
Renault kereskedoknel akcioban: Michelin gumival 750 DM, Semperittel
550 DM. Talaljam ki, kell-e valamelyik. Csaladi kupaktanacs utan
telefon ki, johet a Semperit. Par ora mulva telefon jon: megvan a
cucc, de a gumi _sajnos_ nem Semperit, hanem CONTINENTAL. De a
kereskedo azt mondta, hogyha o 550-ert igerte a garniturat, akkor
annyiert is adja, ugy kell neki, miert nem nezte meg a gumi tipusat,
amikor beszelt rola. (Kivancsi lettem volna ugyanennel a szituacional
egy hazai kereskedo szavaira is :-) )
Ugyhogy lett 4 felni es 4 Continental gumi (550*130=) 71.500 Ft-ert, a
hazai (4*10.500 + 4*21.100=) 126.400 Ft helyett. Ez testverek kozott
is majdnem 55.000 differencia. Ebbe boven belefer, hogy esetleg ki is
megyek a gumikert, ha nincs ismeros, aki hazahozza, hisz a Twingoval
kb. 80 liter benzinbol oda-vissza megjarom.
Azt nem tudom, hogy Ausztriaban pontosan milyen arak mennek, de aki
esetleg teli gumi vasarlason tori a fejet, plane nagyobb meretu
abroncsot keres, talan erdemes arrafele is szimatolni. Ha nagyon fel a
hataron, akar be is vallhatja a cuccot, akkor visszaigenyelheti a
Mehrwehrsteuer-t is, de vamot meg termekdijat meg kornyezetvedelmi
dijat meg mittudommegmit kell fizetnie, s meg igy is joval olcsobban
johet ki.
Udv, Bazsi.
|
+ - | Audi motor 1.8 upgrade 1.8T (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Stevie kerdezte:
>az Audi-fele 1.8 es 1.8T motorok kozott csak a turbo a kulonbseg, vagy a
>kulonbseg inkabb a reszeletekben lakozik? Mittome'n, mas a dugattyuk
>kikepzese, anyagminosege, masok a kiszolgalo berendezesek, pl a
>hutorendszer? Ha az autom egyszeruen turbosithato lenne, tehat ha pl csak
>fel kellene csavarozni es be kellene csovezni a feltoltot, akkor vajon
>mennyibe kerulne a muvelet (uj vezerlochip inkluzive)? Fogash, Te ismered
>ezeket a motorokat kozelrol is, vagy rosszul emlekszem?
Info az Audis ismerosomtol:
Eloszor az osszegzes: a szakértők szerint (motorkonstrukció) nem érdemes
nekikezdeni az
átalakításnak.
Mi mas benne:
- kulonbozik a hengerfej es a blokk,
- mas dugattyu, más fotengely, más csapagyak (terheles miatt, a 180LE-s
valtozatra optimalizálva);
- meg aztan van egy marek rendszer, ami mashogy lehet kialakitva a szivonál
es a turbonal.
- befecskendezo rendszer mas;
- a turbomotor intercooleres, maga a cooler 90eHUF, plusz a bekotese (levego
oda-,
visszavezetese;
- a fenye tuggya mennyi lehet egy csipp.
Azonos alkatrész csak pár darab van, azok is mindenféle csavarok, meg
ilyesmi.
Hat ennyi,
Tibor
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1243 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
"Emlekszem, egyszer ki kellett centiznem az uzemanyagot, mert a Death Valley
kozepen levo benzinkutban nem arultak 98-ast, kevesebb oktanszamut meg nem
akartam feleslegesen tankolni a kocsiba. A kovetkezo benzinkut 120 km-re
volt, jol jott, hogy ismertem annyira az autot, hogy tankolas nelkul neki
mertem vagni az utnak."
Az biztos, hogy ha ott elakadsz, akkor bizony konnyen ott is maradsz. Ha jol
emlekszem, meg azt sem ajanljak, hogy a motort se allitsd le, nehogy
veletlenul ne induljon ujra (nyaron rettentoen fel tud melegedni). Egyebkent
hogy tetszett, Otto? Nekem kicsit egyhangu volt, de pl. a homoksivatagos
resz meg az a kastely a kozepen az jopofa volt (bar nem koltoznek oda).
Utana a Grand Canyonba mentunk, ami viszont fantasztikusan szep!
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nem rossz otlet. :) Hol laksz egyebkent? Mert akkor arra
inkabb tomegben kozlekedek."
Nem lenne rossz kornyek (XII. ker.), ha nem lenne epitkezes az utca vegeben
mar tobb mint egy eve, a kozvilagitas meg hol van, hol nincs, amikor van,
akkor sem er sokat a fak miatt (es hiaba szolsz az elmunek, mert a
kortecsere ugyan az o dolguk, a vilagitast akadalyozo novenyzet eltavolitasa
az onkormanyzate :-(
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
">>Na jo esetleg az uj nuvola, de
>>azon meg vitatkozik a jonep :)))
>ez az a zomancozott kanna-kek??? SZerintem allati ronda...
>AR 155 2.0TS16V Super
Mondtam, hogy meg vitatkozik :))"
Nekem tetszik (kulonosen a 147-esben), csak hogy - a jonep neveben -
vitatkozzak! :-)
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Lesz, okt 17-21
Ketevente ujautok, ketevente Autotechnika.
Most ujautok.
Iden a Hungexpo rendezi.
K_Malac: mult evi oke, hogy lapos volt, az oldtimerek sem tetszettek?
Csak az oldtimerek miatt volt erdemes kimenni, de azokert tenyleg!
Udv:
Bence
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
|
+ - | nagy utazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy napig azt hittem, egy eletre kiautoztam magam:
Budapest-Montpellier (Franciaorszag)-Budapest. Odafele a
www.tiscover.com-on talalhato utvonaltervezo altal megadott
uton mentunk (tudom ajanlani mindenkinek, reszletes, pontos
es van hozza nagyithato terkep is): Bp-M1-Hegyeshalom -
Wiener Neustadt - Klagenfurt - Tarvisio - Udine - Cremona -
Arenzano - Ventimiglia - Nice - Brignoles - Nimes - Montpellier.
(Visszafele annyi kulonbseg, hogy Klingenbachnal jottunk at
Magyarorszagra, mert odafele Hegyeshalomnal 2 orat alltunk.)
Vegig autopalya, az odauton suru kod es sok eso nehezitette a
dolgunkat, ilyenkor 80-90 volt az utazosebesseg, egyebkent
(Fogash, ezt te ne olvasd! 8-)) 120, elozeskor 130-140(-150) -
mindezt az en 1.0 Swiftemmel.
Egy ut 1700 km, mintegy 20 ora volt (plusz a 2 ora hatar odafele),
a teljes ut atlagfogyasztasa 5,4 l/100 km (a ket szelsoertek 4,8
es 6,2).
Nagyon buszke vagyok a kisautora, egyetlen apro nyikk nelkul
"vagtatta" vegig az utat, mikozben nem egy vadiuj Ford (Focus),
Fiat Tipo, Alfa 155, Honda Civic (kevesbe ujak) legeltek csendben
a leallosavban, nyitott motorhaztetovel... (Nem flame, tenyleg igy volt!)
A koltsegeken jelentoset dobott az olasz es francia autopalyadij
(80000 ITL+ kb. 150 FRF), amit jol lathatoan az utak karbantartasara
koltenek, hiszen vegig (Mao-n es a sogoroknal is) folyamatosak voltak a savszuk
itesek, terelesek, egyebek.
A franciknal minden uj Citroen es Peugeot hatuljan HDI felirat
diszelgett, az olaszok meg mind Alfa 166-tal tepernek. Jo nekik. Ja,
es egy erdekes jelenseg: az egesz uton visszatero motivum volt a
Renault Espace, uj, hatul-felul spoiler, es mindig csak a hatat lattam,
amint min.160-nal elhuz a legbelso savban. A legtobbnek ezust szine
volt, eloszor azt hittem, ugyanaz, csak megallt pipilni, de hol nemet,
hol olasz, hol francia (egyszer szlovak) rendszama volt, tehat nem
lehetett ugyanaz. Akciot tartottak ebbol, vagy mi?
Mindket ut vegefele a hatam kozepere kivantam az egeszet, de
most mar megint szivesen nekivagnek...
Dani
PS: Most olvastam vegig a HIXeket, latom a kodlampa a tema. Volt,
ahol nagyon elkelt volna elore, mert kb. 50 m volt a latotavolsag. Csak
ilyenkor kapcsoltam fel a hatsot (alias kodzarofeny), amit rendszeresen
fentfelejtettem, de ha szoltak, azonnal lekaptam. Es ezzel en voltam az
egyetlen "engedelmes", a tobbieknek hiaba szolt barki is.
|
+ - | lemezfelni Bravara (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1010274
51 I2J x 14 H2 ET 37
2996
A hozzaertok azt is megirhatnak, hogy mit jelenteknek ezek a szamok.
Meg valami, a bontos fileban a telefonszamok kb. 40%-a nem stimmel.
Szia!
5 es1/2 a felso perem szelessege
14 atmero
H2 nem tudom, talan sebesseg
ET 37 a dobra felfekvo felulet es a felni kozepvonala kozti tav (fontos
meret)
Dodo
PS. azt hittem mar nincs meg a Bravad
|
+ - | Re: Gengszterautok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA!
Tudom, mar lefutott a tema, de azert utolagos engedelmetekkel
hozzaszolnek ahhoz a megjegyzeshez, hogy a ganxtaautok 15 eves
lehasznalt diesel Merdzsok lennenek.
Az alabbiakban egy hazai tarsasag autoi (nehany honappal
ezelotti flotta): ket (valszeg E-osztalyu) Mercedes; 600 Coupe Mercedes; 750 BM
W (a jelenleg arusitott modell); 500 SEL Mercedes; 500 Cabrio Mercedes.
"Ganxtaauto" az, amit bizonyos vallalkozoi korok hasznalnak:
pl. Seres Bentley-je, a felrobbantott, vagy Prisztas-fele terepjarok, stb. A le
harcolt, fustot okado duftazenes
csotroganyok nem ide tartoznak, az abban ulo dagadt (nem
kigyurt!), kopasz melegitosok egyszeru taplok, vagy kisstilu
szerzo-mozgo emberek, de messze nem fajsulyos bunozok.
Piece: nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Uj cimem van! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok listasok!
Most mar ha minden jol megy, nem kell a ceges
"air-mailt" hasznalnom. Mocsok egy dolog, hogy
csak munkaval kapcsolatos dolgokra hasznalhato.
(Elvileg)
Milyen auto az amit Fogash leirt nekunk? Haat
ot ismerve csakis valami nemetesrol lehet szo.
Ironikus az esemenynaploja.
De van egy tippem, AUDI TT!
En az elso szerias Gyorben legyartott auto
nyuzoprobajarol hallottam, az is elszomorito volt.
Kb 100 ezer km utani allapota hasonlo volt mint
a Fogash XY-nak.
Kapott eleget, meg is lett a latvanyos eredmeny.
Bar a gyari fektarcsan furatok nincsenek??!!
Szeria vagy tuningolt gepsarkanyrol van most szo?
Na mindegy, a vegen meg belekeveredek mint gyermek
a "hozentrogerbe"!
Jon ez a franya tel, nekem meg meg mindig nincsen
garazsom. :( Ugy utalom a kapargatast!
Legalabb tiz percel elobb kell elindulnom az AUTOHOZ,
hogy legyen idom a mellektevekenysegre.
Hu, teljes letargiaban vagyok.(Utalok koran kelni!)
Ez tetszik: okos pilota alagutban nem katapultal!!
Simon Jani VAZ 2101 (Ali.j.as Bazsi)
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Elso kerek nyikorgas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Mi lett a kereknyikorgassal??? Tudjatok az a citrom
amit majdnem leontott benzinnel es meggyujtott a
kedves lista tarsunk.
Haverom ossze-vissza furta a kipufojat jo multkor mar
(Golf 1, most meg behegesztette oket, es mondja:
"Jeee, sokkal jobban huz, jobban megy!".
A pubikam nem hitt nekem akkor, hogy hulyeseget
csinal. Nem veletlenul tervezi meg a kipufogorendszereket
sok mernoki munka fekszik abban, hogy a max. telj.
adjon a motor es ennek nagy szerepe van az kipuffnak is!
Meg a multkor kerdezte azt hiszem XR3 ugyeben valaki
a fotengelycsapagyat kell e cserelni ha meggyuruzuk
a motort, tonkre mehet e ettol ha nem lesz az is
kicserelve? Az en legjobb tudasom szerint NEM!
Ha most meggyuruzod attol nem fogja ugy enni az olajat,
nagyobb lesz a kompreszio. De szerintem ez nem befolyasolja
a fotengelycsapagy elettartamat, legalabbis szerintem.
Annyival nem lesz nagyobb a motor ereje, hogy drasztikus
erohatas valtozasok alljanak be es ezert tonkremenjenek.
De mint azt mar irtam en nem vagyok hive a gyuruzesnek,
meghosszabitja a motor hasznalhatosagat nagyobb felujitas
nelkul de csak ideig-oraig (kb.10-20 ezer km).
Mar megint olcsobb lett a benzin???
Simon Janos VAZ 2101 (Ali.j.as) Bazsi
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | kodlampa, autoszalon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Akik szeretnek allandoan felkapcsolt kodlampakkal kozlekedni, ne
>gondolkodjanak M osztalyu Mercedes megvasarlasan: az ugyanis
>felkapcsolt kodlampakkal max. 60 km/h sebesseggel hajlando menni :-))
Ez Q..va jo' ! Kotelezove kene tenni !
Az Autoszalon engem is erdekelne, de egyenlore nem megoldott hogy
mikor tudnek felmenni. Okt. 20 szombat ugyanis munkanap. :(
Udv,
Zotya
|
+ - | Draga autok + gumikerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Autosok, szeva Zoli,
szerintem meglepodnenk, ha a meregdraga autotulajok egyszer
elmeselnek, hogy mennyi gondjuk is van az autojukkal... En nem
tartom elkepzelhetetlennek, hogy egy Porscheval ennyi gond lenne,
soooot. Ugy ertem igazibol. Mert hogy szep, meg nagyon jol megy,
meg keves keszult belole meg nem jelenti azt, hogy a most aztan
20 evig nem kell az autohoz nyulni. Amig megy, addig allat, aztan
service, es megint van egy kiraly auto. :) Szerintem olyan ez, mint a
katonaevek, mindenki csak a szepre emlekezik. :)
Erdekessegkent: a nemeteknel a Porsche Boxster nem szamit autonak.
Elobb vesznek egy BMW-t, mint a Boxstert. Kerdezem mi ennek az oka,
hat az hogy tul olcso, es kilog a Porschek kozul az araval... Hogy jo, vagy
nem, az nem szamit. Hasonlo eset a TT-vel. Audi Isten! Mondom nekik
Made in Hungary. Na erre arc leesik, _senki_nem_tudta_ hogy nalunk
rakjak ossze... Vagy masik eset: Mondeo. Nyomorognak az 1.4-es
Golfban, mert a Mondeo az Ford, a Ford meg szar. Kerdezem probaltak
mar? Nem, de nem is kell, mert Ford... Viszont tudnak autot venni 1-2%-os
eves kamatra. No Comment.
Gumikerdes: A "majdnem ugyan olyan" mint a Michelin, az nagyon mast
is takarhat. Nezegettem a teli gumikat kirakva a nagy aruhazakban, de
megnyomkodva a futofeluletuket inkabb nyarinak tuntek, mint telinek.
A mintazat az teli volt, de milyenek lehetnek ezek a gumik -10 fokban,
ha mar most is kokemeny a futoja. Tavaly vettem a Szuzira Michelin
Alpin gumikat. Szuzi kereskedesben, (AFA nelkul) 12e volt darabja.
Eleg koran feltettem oket es keson vettem le, mert esoben is sokkal
kellemesebb teli gumival kozlekedni, de nagyon kopas nem latszott
rajta, pedig 15e km beleketyegett. Nekem mar bizonyitott, es valoszinuleg
legkozelebb is hasonlot veszek, mert csendes, jol tapad es hoban
is jol hasznalhato.
Gabor
Suzuki 1.3, VFR750F, FZR600
|
+ - | ablaktorlolapat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagybecsu Autosok,
a kovetkezot kerdeznem Toletek: 2 ev utan uj ablaktorlo laptokat kellett
vennem a regi helyett elore. Gondosan a szakszervizben vasaroltam (lehet,
hogy ez volt a hiba), es az uj lapat idegesitoen ugral torles kozben.
Nos, mit lehet ezzel kezdeni?
A segitseget elore is koszonom:
Tamas Skoda Felicia
|
|