Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1185
Copyright (C) HIX
2001-08-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Chucky vs. Olasz ??? (mind)  45 sor     (cikkei)
2 hipos auto (mind)  24 sor     (cikkei)
3 Re: olasz alkatreszek*** HIX AUTO *** #1184 (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Re: Ford Ka (mind)  13 sor     (cikkei)
5 Garancia es szavatossag (AR145) (mind)  26 sor     (cikkei)
6 Re: Gokart + Suzuki (mind)  33 sor     (cikkei)
7 Alomauto (mind)  20 sor     (cikkei)
8 Chucky vs. Olasz ??? (mind)  10 sor     (cikkei)
9 =?windows-1250?Q?Frigyes_k=E9r=E9se?= (mind)  16 sor     (cikkei)
10 Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind)  68 sor     (cikkei)
11 cd (mind)  8 sor     (cikkei)
12 Eladó UAZ váltó (mind)  7 sor     (cikkei)
13 magyar rali... (mind)  13 sor     (cikkei)
14 Sportkocsi? (mind)  7 sor     (cikkei)
15 Fogash-kerdes :-) (mind)  17 sor     (cikkei)
16 VW 1.6 8V (mind)  36 sor     (cikkei)
17 Jet akcio (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Re: Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind)  15 sor     (cikkei)
19 Re: *** HIX AUTO *** #1184 (mind)  25 sor     (cikkei)
20 Re:Alfa...Mondeo...Omega, Pug206CC helyett (mind)  105 sor     (cikkei)
21 VEZERLESMODOSITO (mind)  20 sor     (cikkei)
22 japan dizajnerek (mind)  9 sor     (cikkei)
23 AR 156 (mind)  11 sor     (cikkei)
24 uzemeltetes kerdese + alom auto (mind)  26 sor     (cikkei)
25 mondom (mind)  55 sor     (cikkei)

+ - Re: Chucky vs. Olasz ??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Sorry!

Na akkor a lista oromere irok megint egy jot az Alfa 33 
remtorteneteirol.

A legjobban akkor csuklanad a digo tervezomernokok, amikor 
valami az elektromossaggal van. Ez a komplett Alfa topic 
velemenye, nem csak az enyem. Szoval vegyuk sorba a "tuti" 
megoldasokat:

- Biztositek tablan kivul  2-3 rele+ bizti elszorva 
veletlenszeruen a muszerfal- kormany - box bermuda 
haromszogben.
- A vezetekezes a motorterben lerhetetlenul van elvezetve a 
motor felett. sikerult is a fenyszoro vezetekenek valahol 
megszakadnia.
- A hatra meno korbacsra siman rarakhatod a hatso ulest, ha 
nem figyelsz oda
- kontakthibas csatlakozok
- Hibas jelado szorakoztat az uton
+ A fordulatszammero mukodik :))))))
+ Legalabb nem unatkozol

Szoval fel kell keszulni, hogy az elektromos rendszer nem 
eppen jol van megtervezve. Szerencsere eddig a gyujtas es a 
befecsi nem hagyott cserben, szoval nyomulni azert lehet 
vele.

Bye

Frescho

-
"Robitz, Axel (GEAE, Hungary)" > írta:

> !Buenos Dias!
> 
> Fresi Bacsi, nem tevesztettel Te ossze engemet valakivel? 
> En a "Chucky az Olasz autokkal van" cimet tartanam 
igaznak...
> Tudod! En az vagyok, aki a fuledet ragja, hogy irj az 
Alfa Romeo
> 33-asrol....
+ - hipos auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fresi ba:
>>A Hondad feluton van a hipos autok es az Alfa/BMW
>> paros hangsulyozott egyenisege kozott.

VTI:
>Milyen feluton???
>Szvsz az alagsorban sincs ilyen szempontbol a 145-hoz
>kepest!!!

A formajat tekintve igazad van.

>Persze miutan beinditottad, jon a kellemesebbik resze az
>autonak :-)

Na errol beszeltem, hogy felig. Belul azert van elrejtve 
egy tuti moci es egy jo futomu.

VTI
>u.i: nem is tudom miert nem vesznek mar fel egy olasz
>designer csapatot a ferdeszemuek?!?!

En sem tudom :))))

F.
+ - Re: olasz alkatreszek*** HIX AUTO *** #1184 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: olasz alkatreszek ( 57 sor )
> Idopont: Mon Jul 30 23:43:51 CEST 2001 AUTO #1184
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

....
> torodest, odafigyelest erdemelnek. Es itt jon az uzemeltetes kerdese: mi a
> jo kocsi: ami kibirja a tulajdonos minden , minden merenyletet,
> de
> csak szurken atlagosan teljesit, vagy az, ami parades viselkedessel
> halalja
> meg a torodest es odafigyelest?

Ez elsosorban vermerseklet kerdese. Attol fugg, hogy az auto eszkoz-e, avagy
balvany. Nekem az elobbi.

Akos
+ - Re: Ford Ka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erre mondjak azt kinek a pap kinek a papne.

SzaboZE

> Fekete Zoli irta:
> Vegyel egy Ford Ka-t, velemenyem szerint nem jarsz rosszul.
> Nekem tetszik a dizajn, jo eros motor, szep, egyszeru
> belso. Nem rossz kiskocsi.

> Teljesen anemikus, fing motor, de legalabb fogyaszt NYOLC
> litert.

> deejaytiszy
+ - Garancia es szavatossag (AR145) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Peter irta:
>>>
3. A garancia ugye 1 eves, de mi van a 3 eves 
SZAVATOSSAGgal? Erre nem
terjed ki? Merthogy ahogy nezem bizony tipushibarol van 
szo, nem en okoztam
az elegge uj automon. Ki fizeti a cehhet?



Nagy vonalakban ha van 1 problema: 
**** Garancia = eladónak kell bizonyitani, hogy 
hasznalatbol ered, kulonben o fizeti
**** Szavatossag = vevonek kell biz., hogy gyartasi 
eredetu, kulonben o fizeti a cehhet.

Ilyen esetben meltanyossagi alapon (mivel ugyis beszall az 
importor) anyagktg a cege, munkadij a vevoe. Bevett szokas, 
lehet ellene hadakozni (Fogyved felugyelet, stb), de addig 
sem lesz autod.


udv, deejaytiszy
+ - Re: Gokart + Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

>>>
az asszonnyal es sogorral
voltunk mogyorodon gokartozni...



Megmondom oszinten:
amiota mentem a Budaring palyajan (Budaors viragpiac), mar 
SOHA nem lesz kedvem Mogyorodra menni, pedig a 
szomszedomban van.

A Budaring dragabb (2,5 kFt), de 3* hosszabb, egy adaggal 
gyorsabb es hihetetlen technikas. Cimborame az egyik 
palyarekord 49'7x-szel. (az 51 sec nagyon jonak szamit)

Probaljatok ki, ha lehet nagy melegben, a gumitapadas 
miatt. Iszonyu jo filing, Mogyorod meg jo marad 
bemelegitesnek.




Fogash:
>Vegyel Suzukit, az a szopatas...    :)

10 pont a versenyzonek!!




udv, deejaytiszy
+ - Alomauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Na akkor en is leirom az alomauto(i)m.
Orszag jarasra egy ezust szinu BMW 328i vagy 330ix. Egyszeruen gyonyoru!
Amig a szokasos revizion van addig egy tuzpiros Skoda Octavia RS kormanya 
moge bujnek. /Azert havonta parszor meg beleulnek!/
Hetvegen pedig egy szinten tuzpiros Ferrari 360-asban tengetnem a napjaim.
Ami ebbol megvalosult: Trabant 601 S . :-()
Szoval, almodozas az elet megrontoja.... :-))))))

Udv.

Zoli




                   "The Matrix has you....follow the white rabbit!" /Matrix/
                                     mailto:
                                      Ekezet: Johet, rengeteg!
+ - Chucky vs. Olasz ??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Fresi Bacsi, nem tevesztettel Te ossze engemet valakivel? 
En a "Chucky az Olasz autokkal van" cimet tartanam igaznak...
Tudod! En az vagyok, aki a fuledet ragja, hogy irj az Alfa Romeo
33-asrol....


Adios,
Chucky
+ - =?windows-1250?Q?Frigyes_k=E9r=E9se?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üres lap udv. Autosok!

     Tisztaban vagyok azzal hogy amit ideirok nem ide tartozik de most az
egyszer nezzetek el nekem. Alaphelyzet a kovetkezo: Major Frigyes
listatarsunk hazaterven Erdelybol lekerte mind a 300 levelet amely kozott
sajnos ott volt a "How are you.." kezdetu level is. Raadasul, mivel ismeros
cimrol erkezett, kinyitotta a mellekletet ... :(
Azota nincs  (mukodo) szamitogepe . Telefonon beszeltunk es megkert, hogy
tolmacsoljam kereset, hogy aki teheti es ideje van segitsen neki. Sajnos en
sem vagyok a szamitastechnika olyan fokan hogy segithessek, ezert benneteket
kerlek, ha tudtok segitsetek. Frigyes telefonszama: 06 20 9446107.
  Az O neveben is koszonom

sancho


+ - Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

/Naszoval: AR 145 1.4 TS, 1999-es, 26500 km. Ugy egy honapja eszlelem, hogy
/egyre hangosabb az alapjarat, elkezdett dizelesen kattogva szolni, emellett
/neha surrog es futyulo hangot is ad, egyenetlen (az alapjaratrol beszelek
/meg mindig). Egyeb baj semmi, eddig sosem semmi baj nem volt a kocsival,
/ereje van, fogyasztas stabil.
/Bementem a szervizbe, ahol azt mondtak 5 masodperc hallgatas utan, hogy
/nanaaa, hat minden 145/146-osnal ez van, a VEZERLESMODOSITO a beteg. Csere
/kell, csak az anyagdij 120 ezer Ft. Na mondom, megis hogy lehet 1,5 eves
nem
/szethajtott autoval ilyen draga nagy gond, erre mondjak, aaa, semmi gond,
/szinte MINDEGYIK AR 145-oson ki kell ezt az izet cserelni, nem en okoztam,
/rutin ugy, mind visszajon. Erre mondom: szoval TIPUSHIBA??? Azt mondjak
/erre: na azert ezt a szot ne hasznaljuk, maradjunk annyiban, hogy mindnel
/elojon 1,5 eves korra. (persze, mert akkor az o saruk lenne)
/Kerdes:
/1. Mi ez a hiba most akkor?
/2. Mi lesz, ha nem cserelem ki, karosodik az AR-m? Mert a nagyobb
alapjarati
/zajt jol birom - ha majd 200 ezerrert halkitanak amugy le.
/3. A garancia ugye 1 eves, de mi van a 3 eves SZAVATOSSAGgal? Erre nem
/terjed ki? Merthogy ahogy nezem bizony tipushibarol van szo, nem en okoztam
/az elegge uj automon. Ki fizeti a cehhet?
/Van tapasztalatotok ez ugyben???
/Elore is kosszepen,
/Peter
/AR 145

Sziasztok!

Én is hallottam nagyon halk, kicsit dizeles kopogast a honda civic 1.5VTEC
-embol, kizárolag alapjaraton.
De nagyon halkan, atlagautos eszre sem veszi, csak az autobolondoknak tunhet
fel. Az auto 99-es 50e km.rel,
de mivel fel ev mulva lejar a 3 ev, gondoltam megkerdezem. Azt mondtak
teljesen normalis a VTEC hondaknal,
a valtozo szelepvezerles miatt van, egy ido utan megjelenik ez a hang és
elkiseri az elete vegeig, meg egyetlen
hondaval sem volt gond naluk motorikusan (sem), pedig van egy-ket gep ami
tobbszazezret megtett. (VTI, te nem hallod a gepnel, nalad a kipufogo szelep
is vezerelt!?)

Valoszinu ez a hiba lehet az AR-nel is, csak nalad nagyobb lehet a gond.
Egyebkent fogalmam sincs, hogy lehet osszefuggesben ez a hang a valtozo
szelepvezerlessel, Fogash talan tudja?

A gyari szavatossag ervenyesitesere szerintem nincs esely, a kereskedok
mereven elzarkoznak, maximum a Fogyasztovedelmi
Fofelugyelet, vagy ujsagcikk, a markakereskedes lejaratasaval erhetsz el
sikert. A garancia hangoztatasa csak addig fontos,
amig eladjak az autot, de ervenyesiteni csak az egbekialto trivialis
esetekben lehet(nekem ez a tapasztalatom volt suzukival). Rad fogjak, hogy
szakszerutlenul hasznaltad, bebizonyitani egyik fel igazat sem lehet. Persze
erdekes lehet a dolog, ha tomegevel jelentkezik az AR-eknel.

Az AR rajongoknak meg annyit, hogy kacsingassanak honda fele inkabb, hasonlo
teljesitmenyhez a honda sokkal jobb fogyasztast produkal :)))
Sajat tapasztalat, 4 szemely, csurig megrakva + klima, horvat szerpentinek +
autopalya (atlag 140km/h), 6.2/6.3, varosi fogyasztas 7liter max., mindezt
egy 114LE geptol.
Persze ezer mas dolog van, ami kulonbseg a ket auto kozott, minden autonak
vannak jo es rossz tulajdonsagai, csak az a kerdes melyikbol van tobb vagy
kevesebb:))). Plusz az erzelmeket nem lehet befolyasolni :)))

RPETER
Honda Civic 1.5VTEC

UI. A honda utan nekem is az AR jon mind a formavilagat, mind a muszaki
megoldasait tekintve.
+ - cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit.

Jol emlexem, hogy valaki multkor kiserletezett olyasmivel, hogy PC CD
lejatszo beepitese autoba? Nem Te voltal, Soma?

scsLLAT

*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
+ - Eladó UAZ váltó (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó pesten egy felújított váltó.
Irány ár 50.ezer forint.
Ha tudod hol lehetne eladni, légyszi emilj!
Köszi
Joe

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-125-228.dialup.westel900.net)
+ - magyar rali... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

üdv mindenkinek!

nincs sok idöm internetezni, segitsetek nekem abban, hogy hol talalok olyan 
oldalakat, ahol versenynaptarak vannak, minden erdekel ami magyar rali, nem 
csak az OB
leveleket maganba...

elore is koszi... big help

dinsdale

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Sportkocsi? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> beszereznem. A csalad miatt lehet hogy csak akkor lesz sportkocsim mikor
> mar a gyereket (-keket) nem kell hurcolaszni ?

"Az elet akkor kezdodik, amikor a gyerekek elkoltoznek es a kutya is
megdoglik vegre."

Krisz
+ - Fogash-kerdes :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash-kerdes:
„mi a jo kocsi: ami kibirja a tulajdonos 
minden , minden merenyletet, de csak 
szurken atlagosan teljesit, vagy az, ami 
parades viselkedessel halalja meg a torodest 
es odafigyelest? Na, vajon melyik melyik?”

A kerdesre ket valasz van.

1) HIX Auto listatagoknak es altalaban 
autobuziknak (populacio 1 szazaleka): az utobbi.

2) Mindenki masnak (populacio 99 szazaleka): az elobbi.

Ez van.

Stevie
+ - VW 1.6 8V (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Frescho:
'Hogy lehet az, hogy a VW a Golfot evekig 
arulta a 30 eves "kiforrott" 75 pacis 1.6-os 
motorral, ami4 decivel fogyasztott kevesebbet 
az 1.4-es Alfa boxernel, ami ugye 88 pacis volt 
es altalaban 250 ekm utan dobta be a torolkozot?'

A 30 eves konstrukcio nem sokat nyom a latban. 
Maga a koncepcio nem sokat valtozott, de az 
alkalmazott anyagok, turesek, meg persze a 
kiegeszitok (pl. hengerenkenti befecskendezes) 
azert alapvetoen mas motort jelentenek. Ugye.

Ezenkivul a Golf 1.6 vallaltan nyugis autot 
jelentett. A futasteljesitmenye varhatoan nagyon 
magas, legalabb 3-400e km. Aki nem erre vagyott, 
annak akkor is ott volt a GTI, vagy 
- a III-as szeriatol - a VR6. 

Az en Feliciamban is ilyen VW 1.6 8V motor van, 
mondhatom nagyon kellemes. Ugyan 5500-nal tilt le 
(lassan jarj, tovabb ersz), de a nyomatekgorbeje 
lapos, es a meglehetosen magas 135 Nm nyomatek nagy 
reszet mar alacsony fordulaton leadja. Az ilyen 
autokat nagyon jol lehet am vezetni! 

Meg egy dolog: rengeteg nemet auto pont 75 loeros. 
Ez a nemet szabalyozas miatt van igy, ugyanis 75 
loero felett ugrik a valami Nemetorszagban. 
(Kotelezo biztositas? Ado? Nem tudom.) 
Az en Feliciam alapbol 83 loerot mert (+10%!), 
enyhe tuninggal (direktszuro, sportdob, chip) 
valamivel 90 felett van.

Udv,
Stevie
+ - Jet akcio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

igaz eletemben nem tankoltam meg a Jetnel, de itt az ideje elkezdeni...
A www.jet.hu -n ha regisztraltatod magad (user: jet, passw: benzin),
belephetsz a jet klubba, es kapsz max. 60 liter benzint 20 Ft
arengedmennyel, meg 99-ert thermobogret, meg meg nemtudommiket.

Udv,
Koli
+ - Re: Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Naszoval: AR 145 1.4 TS, 1999-es, 26500 km. Ugy egy honapja eszlelem, hogy
>egyre hangosabb az alapjarat, elkezdett dizelesen kattogva szolni, emellett
>neha surrog es futyulo hangot is ad, egyenetlen (az alapjaratrol beszelek
>meg mindig). Egyeb baj semmi, eddig sosem semmi baj nem volt a kocsival,
>ereje van, fogyasztas stabil.
A surrogas, futyulo hang es egyenetlen alapjaratrol nem tudom mi, de az
inditas utanni csetteges nalam is elojott, kb ugyanilyen koraban, es km-nel.
(Csak 1.6-osnal)
Nekem minden gond, fenyegetozes... nelkul SZAVATOSSAGBAN megcsinaltak.
A muveletet vegigneztem, ugyhogy lattam kicsit beljebbrol is a motort.
Kozben kedelyesen elbeszelgettem a szerelovel.

Udv, Laci
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1184 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv!

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Chucky vs olasz ( 33 sor )
> Idopont: Mon Jul 30 10:04:12 CEST 2001 AUTO #1184

> Na most nekem van egy kerdesem:
> Hogy lehet az, hogy a VW a Golfot evekig arulta a 30 eves
> "kiforrott" 75 pacis 1.6-os motorral, ami4 decivel
> fogyasztott kevesebbet az 1.4-es Alfa boxernel, ami ugye 88
> pacis volt es altalaban 250 ekm utan dobta be a torolkozot.
> A kerdes lenyege: hol van az az iszonyu fejlesztes, amit a
> VW hirdet magarol?
> 
> Bye
> 
> Frescho

Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy azt a bizonyos 1,6 VW motort a Mercedes 
tervezte, mikor még társtulajdonos volt az Auto Unionban A VW-vel. Ugyanakkor a
 Fiat Topolino 1936-ban tervezett motorja mostanában halt ki az Uno-ból. A Skod
a 1000MB motorja pedig a Fabiában sasol.
Öreg motor, nem vén motor.

Kálmán
+ - Re:Alfa...Mondeo...Omega, Pug206CC helyett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A következôket nem flamekeltésgyanánt és nem is vitagyanánt fűzném hozzá Laci
soraihoz, csak egy másik szempont bemutatása okán:

> Amikor autot nezegettem nalam is szoba jott egy 4 ajtos Alfa 155.
> Nem azt mondom, hogy szerelem elso latasra, de nagyon tetszett,
> szep piros volt, latszolag minden rendbe volt rajta. Igaz, hogy nem
> 2.0TS16VSuper volt, csak egy sima 2.0TS 92-bol ha jol emlekszem,
> 120000km-el. A motor jarasa is szep volt. Aztan gyozott a jozan esz
> (most valszeg minden alfas megbotrankozik), de kicsivel tobb penzert
> inkabb vettem egy 94-es szinten 4 ajtos Mondeot 2.0 16V Ghia 75000km.
> Igy most pluszban van nekem benne klima, legzsakok meg nagyobb
> csomagtarto,

Viszont valszeg nem sokkal több ekerült volna egy fullos Alfa sem, csak hát
keresni kell. Ami a csomagtartót illeti: nekem 145-öm van és 4-en belefértünk é
s
elmentünk Genfbe rengetek cuccal (Laci is benn ült :)) ) igaz fel kellett tenni
egy tetôboxot, de egyenlôre ketten a párommal simán veleférünk, sôt még 1 db
kölök is beférne. :))) Ha meg 2 lesz, veszek egy SportWagont :))

> es teljes erteku potkerek (nalam ez szamit, es abszolut
> nem erdekel, hogy az Alfa tulajoknak nem, ugyhogy erre keretik nem
> reagalni).

Csak annyi, hogy eddigi "karrierem" során a levezetett kb. 270.000,- km alatt 1
x
cseréltem kereket, amikor is a pótkeréknek semmi hasznát nem vettem, ugyanis
trailert kellett hívni, mivel a fennlévô kerék rárohadt és nem tudták levenni
csak a műszaki állomáson.
Mellékesen 4000 pízért lehet venni lemezfelnit bontóban és lehet vinni magaddal
normális pótkereket.

> Es azota sem bantam meg, szepnek tartom a Mondeot is, meg akkor is
> ha a nemetek csinaltak, meg a motorja nem olasz.

Szerinbtem is szép kocsit és a legjobb német választás a maga kategóriájában.
Sokkal inkább mint egy megfelelô korú Passat. Bár emléxel az én Scorpiomra?
:))))

> Vegul is ezzel az
> autoval annyival megyek amennyivel akarok meg az erdi emelkedon
> is. Ja nem szoktam 160-nal tobbel menni, nagy ritkan huzattam csak ki, hogy
> megis mennyit bir.

A Ford nem is igazán pörgôs motor, Amikor a múltkor mentünk vele, valahogy 4500
körül úgy tűnt, hogy már nem igazán kívánja a motor tovább, az enyém meg ekkor
kezd szép hangot adni.

> Az utobbi idoben kezdek lenyugodni, kulonosen miota
> megnosultem. Most mar vannak mas szempontok is az eletben mint
> oromkodes az utakon.

Hűha! :))))) Akkor milyen örömödés lép a helyére? :))))

>
> Nekem az elsodleges szempont, hogy ne hagyjon sehol se az ut szelen, legyen
> hova pakolni es legyen kenyelmes, meg azert ha lenyomom a gazpedalt,
> akkor erezzem is. Szerintem ezeket mind ez teljesiti.

Szerintem is. De egy Alfa is.

>
> Csak egy kis adalek, hogy amikor az olasz fonokomnek mondtam, hogy
> szemezek ezzel az Alfaval, az elso reakcio az volt, hogy ugye nem akarsz
> olasz autot venni?! Neki egyebkent valami 3-as BMW kombija van
> temperamentumos olasz letere, dehat o nem a hazai ipart tamogatta...
>

Hát ha egy 328 kombira akár én is elcserélném az Alfát. Viszont nekünk pl. az
area sales managerünk, aki egy német fickó, egy E klasse Merci és egy Passat
után azt mondta, hog soha többé nem ül német autóba. Most egy S80 Volvója van.
:)))


>
> A cimben szereplo masodik auto kombi valtozata a csaladi racionalitast
> kepezne. Nem biztos, hogy az lesz belole, de kombi lesz az biztos.

Az Omega kombival egyedüli gond a ma már enyhén elavult motorkonstrukció és
esetleg gond lehet a svájci hegyi utakon a hátsókerékhajtás.
Inkább egy Laguna Kombi szerintem.

>
> Regebben volt egy ceges Laguna kombi amit hajtottam. En azota elegge
> francia parti vagyok. Nagyon kenyelmes volt, a belso ter is esztetikus,
> mindennek volt helye.

Na errôl beszélek. Az neked kevésbé tetszô kerekködlámpásokban pedig egészen jó
16 szelepes motorok is voltak már.Aztan szerencsere jott a Citroen megmentve

> a franciak becsuletet a C5 kombijaval. Na most ez a kovetkezo cel.
> Csak valszeg meg kell ra varnom 2-3 evet, hogy legyen hasznalt a piacon
> elerheto aron.

Izlés dolga. Szerintem a C5 olyan mint egy nagy Xsara. Szerintem a legunalmasab
b
autó a kategóriájában....

---

Volt igy egy kérdés, hogy Pug206CC helyett mi lehet az opció. Szerintem ha a
kabrió forma szempont, akkor a Renault Megane 2.0 Cabrio. Ha jól tudom 155LE,
nagyon jól megy és nekem teccik is. Fôles sôtétkékben. :) Vagy ebbôl a kupé.

Gabi
+ - VEZERLESMODOSITO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Naszoval: AR 145 1.4 TS, 1999-es, 26500 km. Ugy egy honapja eszlelem, hogy
>egyre hangosabb az alapjarat, elkezdett dizelesen kattogva szolni,
emellett
>neha surrog es futyulo hangot is ad, egyenetlen (az alapjaratrol beszelek
Tobb helyrol hallottam en is, hogy az ominozus szerkezet eleg hamar
feladja. A TS 16V motorok vezermutengelyen levo szijkereket olajnyomas
forgatja el. Amivel talalkoztam, az az volt, hogy a motor inditasakor
erosen kattogott, de ezt par sec utan elhagyta.
Egy 146ban hallottam olyan motort, ami allandoan csettegett, mintha
szelephezag-allitasra szorulna. De az hidraulikus, tehat nem allithato.
En mindenesetre kitartanek a tipushiba mellett, utaznek a szavatossagra, a
meltanyossagbol elkovetett koltsegatvallalasra (Kulanz, ahogy a nemetek
hivjak). A kocsira 1 ev vagy 100ekm garancia van. A fenti 26000km azt
jelenti, hogy a motor egy alkatresze, ami koztudomasulag NEM idovel, hanem
futasteljesitmennyel oregszik, nem birta ki a garancialis tav egynegyedet!
Tipushiba, mar modositottak rajta az olaszok, nem kell 26ezrenkent ujra
csereltetni, de verd ki beloluk. Ha a kereskedo nem akarja, tamadd meg a
Fiat Magyarorszagot.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - japan dizajnerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>u.i: nem is tudom miert nem vesznek mar fel egy olasz
>designer csapatot a ferdeszemuek?!?!

Probalkoznak erosen. A Mazda uj kombi tanulmanyautoja erosen hajaz a 156
Sportwagonra. Vagy ez csak sima koppintas? Mint a Nissan Primera/Opel
Vectra? Vagy a Honda Accord/Audi A4? (a hatuljuk tok egyforma)


AR 155 2.0TS16V Super
+ - AR 156 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Par ev mulva megvalosulhat egy ALFA 156. Tetszik meg a Mustang, és a
Thunderbird, meg >sok mas amire nem sok esely van. Egyenlore imadom a
Lagunat, amit 1 honapja sikerult
>beszereznem.

Ha nem titpk, mennyiert, milyent? A 156-osok also ara most 3,2-3,3 millio
korul mozog, ennyiert 98as 1.6TS-t kapsz, megehetosen alacsony
felszereltseggel. A Laguna ennel is olcsobb?


AR 155 2.0TS16V Super
+ - uzemeltetes kerdese + alom auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:

"A kifinomult muszaki megoldasok viszont tobbnyire nem bolondbiztosak, azaz
torodest, odafigyelest erdemelnek. Es itt jon az uzemeltetes kerdese: mi a
jo kocsi: ami kibirja a tulajdonos minden , minden merenyletet, de
csak szurken atlagosan teljesit, vagy az, ami parades viselkedessel halalja
meg a torodest es odafigyelest?
Na, vajon melyik melyik?"

Kinek a pap, kinek pedig a kedves felesege.
Enl nem fetisizalom az autot, csak egy fontos hasznalati eszkoznek tekintem.
Nincs idom babusgatni, es nincs kifinomult muszaki erzekem sem, ezert
szamomra az a legfontosabb, hogy az autom elnyuhetetlen legyen es
megbizhatoan szolgaljon (azaz kibirja a tulaj minden faszsagat es
merenyletet :-)).  Ez persze nem jelenti azt, hogy ne probalnam ki szivesen
a kifinomult muszaki megoldasokban bovelkedo, parades viselkedesu autot is,
ha van ra lehetosegem, de az odafigyeles es a torodes elmenyet es idoigenyet
meghagyom masoknak. :-)

A fentiekhez kapcsolodoan az alom auto nalam egy Land Rover Defender 90.
Ketsegtelen, hogy valoszinuleg mas fajta elmenyekre lehet benne szert tenni,
mint egy Alfaban. Orszaguton szurken, atlag alatt teljesit, na de amikor az
aszfalt veget er... ott kezdodik az autozas.

Kzoli
Astra 1.4 16V
+ - mondom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Frescho!

Akár azt is mondhattad volna hogy a Golf olyan szar autó hogy még az olasz
alkatrészek is hamarabb mennek tönkre benne.E helyett te jól megmondtad az
igazságot "mert a legszarabbat veszed". Mert made in italy ? Vagy miért?
Nincs ezzel gond nekem az udvarba se olasz autó de még olasz alkatrész sem
teheti be a lábát. Figyelj én még olyan /elorebocsájtom attól még lehet/
olasz kis köbcentis autót nem láttam ami benzines létére szuzen kibírta
volna a 250ekm-t. Mindegy én más autópiacra járok mint a kedves alfások
többsége a listán.
Én még sehol nem láttam azt a VW hírdetést viszont ha már hírdetés és
filozófia nekem az nem coure sportivo vagy mi a szar ha a kocsit az elso
kerekek hajtják.
Ferrari, porsche, mindenekelott bugatti na ezek azok de nem az alfa. Ne
röhögtess. Vagy a nép sportautója? Van ilyen?

Üdvözlet és minden Jót Shakenek és a Golfyjának.
Figyelj azok akik egyszeru fogyasztási cikknek nézik az autójukat azok ne
gyozzenek már meg az olaszos életérzésrol.Van errol egy klasz cikk a
Totalcarban. Mármint arról hogy az autógyárak igazi érdeke az hogy
keresletet gerjesszenek azzal hogy még az újabb mercik is elég gyatra
minoséguek csak azért hogy el tudják adni a következo generációsat. Mindegy
addig amíg nem szarom a pénzt addig biztos hogy még legrosszabb álmomban sem
fog elojönni egy olasz autó. Elég volt egyszer.
Ja igen multkor itt mindenki lehurrogott, hogy hogyan is lehet egy 125
lóeros motort a Lupóba belerakni, merthogy az milyen kicsi autó és hol van
itt a biztonság. Ha egy VW sportos és GTi akkor az a baj hogy nem elég
biztonságos vagy most mi van? a CRX kábé egy kategória vagy rosszabb.
Igazad van én is örömlányokat futtatok itt a váci úton és most még csak egy
szaros golfot hoztak össze.Viszont én nem veszek új tévét addig amíg a
szerelo meg tudja javítani és még nekem is megéri, mert engem nem érdekel az
hogy mindig a legújjabbat nézzem. Ennyit errol, én életem végéig imádni
fogom azt a golfot amiben ülök még ha el is kell adnom. Jó volna ha a sok
fogyasztó belegondolna abba mi lesz a sok hulladékkal ami az alfájukból
lesz.

Figyelj má' kedves Fogash!

De Hans jürgen sem kap akkor más leírást az alkatrészrol az övé mégis tovább
tart. Örülj neki ha Bosch cuccok vannak benne én kevésbé örülök akkor ha a
Valeo feliratot látom a Golfban.Ne idegesíts már D Kadett? Már megbocsáss! A
lényeg hogy én más budapesten és más magyarországon élek én nem látom azt a
sok lerohadt VW-t csak a füstölgo és szar alfákat fiatokat.MOst megint nem
értem, ha az Alfa egy érzo lélek és oda kell rá figyelni akkor ezzel nem azt
mondod hogy mondjuk a Golf megbízható és fel sem kell nyitni a gépházteto?
Mert ugye én egy egyszeru kispolgár vagyok akinek 23 évesen nem hiányzik a
feltunés az olaszos elegancia és füst se foszló kárpit és idióta vezérlo
computer /lásd elozo szám/.Annál inkább a kiegyensúlyozott megbízható
teljesítmény egy olyan társ akire minden reggel és éjszaka számíthatok,
jóban rosszban Mondom Pont Mint A Noknél. Akinek kifinomult technika kell
nézze az F-1-et.
Igazad van az olasz autók eleve olcsóbbak pontosan mint az olasz
alkatrészek.

na ciao

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS