1. |
re: olaj kresz stb (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
2. |
Ez+Az (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: olaj kresz stb (#1956) (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Supercharger (#1956) (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: nyoszorges _ seat ibike (#1948) (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Kresz-teszt (#1948) (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
7. |
Gandalfnak (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
Cooper kerdezi XM-rol (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: 55 mph (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
10. |
re: 55 mph (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
11. |
re: Supercharger (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
12. |
(nemletezo) sebessegkorlatozas a nemeteknel (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
13. |
loketterfogat angolul (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
14. |
Oreg teligumi (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
15. |
re: Twingo szerviz + jelentkezes talira (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
16. |
tali meg egyszer (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
17. |
Skoda szerelo (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
18. |
Etap @ buszosjani (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: toltes (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
20. |
Autos tali Kemencen ( kicsit off ) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
21. |
Re. skoda szerelo (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
22. |
Valasz: Re: toltes/gumi *** HIX AUTO *** #1956 (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
23. |
Re:loketterfogat angolul (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
24. |
Teligumi! (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
25. |
Hatosagi intezkedesek (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
26. |
kulcs (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
27. |
re: FW:re: (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: olaj kresz stb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Én épp ezt akartam kihozni a dologból, hogy ha a jeladó
> szart csak be a kresz szerint akkor sem mehetsz tovább.
Egy hettel a diskurzus elkezdese utan ne ezt hozd ki a
dologbol.
Sokszor hivatkozunk arra, hogy mit mond a KRESZ.
A KRESZ nem mas, mint egy halom, kulonbozo idokben szuletett
es ossze-vissza modositott torveny es rendelet, valamint a
fizika, a kemia es mas csacska tudomanyok
megeroszakolhatatlan torvenyein alapulo ismeretek es az e
melle adott, megszivlelendo jotanacsok mai nap hatalyos nagy
masszaja. Roviden: "KRESZ" = "kozlekedesi ismeretek"
Tehat, amikor a KRESZ-re, vagy KRESZ szabalyra hivatkozunk,
akkor tudnunk kell, hogy egy jogszabalyon alapulo reszerol
beszelunk (neha az sem art, ha tudjuk pontosan melyikrol),
vagy csak egyik "jotanacsarol" , amit tanitanak es a vizsgan
tudni kell, de az eletben nagy ivben leszarhatom, ha eleg
hulye vagyok.
A kozuton kozlekedo jarmuvek vezetoire es a jarmuveikre
vonatkozo jogszabalyok egyike sem ismeri azt a szot, hogy
"olajnyomas"
(Kezdve a kozuti kozlekedes szabalyaival, a gepjarmuvek
uzemben helyezesevel es uzemben tartasaval, a gepjarmuvek
muszaki vizsgaztatasaval, az alkalmassagi orvosi vizsgalatok
rendjevel foglalkozo jogszabalyokon keresztul, egeszen a
"milyen sebesen repul a toketlen parti fecske" nevu
alap problemaig)
Semmilyen - jogon alapulo - szabalyt, torvenyt, rendeletet
nem sertesz, nem kovetsz el szabalysertest, torvenysertest,
buncselekmenyt (es sorolhatnek meg egy rakas szinonimat a
vegtelensegig) ha tovabb autozol.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Ez+Az (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>csak loketterfogattal lehet helyettesiteni"? Nekem nem sikerult
>megtalalnom a "loketterfogat" kifejezest..
loketterfogat = engine displacement
> Mit szoltok hozza, hogy egy autoban az uzemanyagszu"ro" (benzenes)
> nem cserelheto"...?
Ilyet meg nem lattam. Ezt hogy csinaljak? Rahehegesztik a benzin csore?
Olyat viszont lattam, hogy a jarmu elettartama alatta nem szukseges
cserelni.
> So"t, a benzinpumpahoz is csak a benzintartaly kiszerelese aran
> lehet hozzaferni, ami nem kevesebb, mint 6 ora munka. Kivalo a
> mino"seg, azert, nem? Esetleg onbizalom.
Eleg sok autonal igy van. A mai autok tervezesenel
szemmel lathatoan nagy ivben tojnak arra hogy a gyakran meghibasodo
alkatreszeket elerheto helyre tegyek. Kedvenceim:
- termosztathoz le kell szedni a vezermu szijat (Audi)
- futo radiatorhoz le kell szedni az egesz muszerfalat (Ford es sokan
masok)
- fotengely ekszij tarcsa levetelehez 5 centivel hatrebb kell csusztatni
az egesz motort (Ford Tempo)
- Kopogas erzekelohoz le kell bontani az egesz szivo rendszert (Toyota
Camry V6)
Es meg sorolhatnam...
Gigi
|
+ - | Re: olaj kresz stb (#1956) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Én épp ezt akartam kihozni a dologból, hogy ha a jeladó szart csak be a
> kresz szerint akkor sem mehetsz tovább.
Légy szíves, idézd a jogszabályt, ahol ez szerepel.
Ha nem sikerül: nem mondja ki jogszabály a fenti tiltást, hanem így
tanítják a műszaki és üzemeltetési ismeretek körében, majd a vizsgán ez a
helyes válasz az ide vontakozó kérdésre.
Ed
|
+ - | Re: Supercharger (#1956) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hali nincs valahol véletlen egy ilyen autós szótár amiben az ilyen
> autókkal kapcsolatos dolgok benne vannak?
> Angol (US) érdekelne.
Ha veszel egy Haynes javítási kézikönyvet a Korrekt Kft-nél (Pólus,
Westend), adnak mellé egy ilyet.
Ed
|
+ - | Re: nyoszorges _ seat ibike (#1948) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> dolgoknak, kellene nekem egy Seat Ibiza, VW Polo vagy Golf 3-as
> szervizkonyv, ami a belso burkolatok es a muszerfal felfuggeszteset illeti.
Haynes Repair Manual a Korrekt Kft-től (Westend, Pólus). Arra készülj fel,
hogy az ára csillagászati: 8000 Ft körül van.
Ed
|
+ - | Re: Kresz-teszt (#1948) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Hol lehet utannanezni a kresz szabalyvaltozasainak?
A hatályos változatot itt olvashatod: http://www.b-m.hu/kresz/
Ed
|
+ - | Gandalfnak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha mar BMW, akkor:
"Hubraum ist durch nichts zu ersetzen (ausser durch Hubraum)".
Angolul talan engine capacity?
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Cooper kerdezi XM-rol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> T h r o t t l e
>
>udv, Gergo
>--------
>Igazad van Gergo! Ekkora vetsegert buntetes
>jar! Ha belevizelek a konnektorba az elegendo
>lesz szerinted? :-P
>
>Udv, Triznyak
De aram is legyen am benne!
----------------
>Látok az újságban 800k HuF ért 10 év körüli
>200k-t futott XM eket.
Jaja, nehanyan rajottek hogy lehet ocsoert "luxus"
kocsit venni...
>Érdemes szerválni egy ilyet?
Aztan arra is rajottek, hogy nem mind arany ami
fenylik... 800k-ert 10 eves XM-et nem szabad megvenni,
mert az elegge szar allapotban lehet, ha viszont valaki
hulyebogyot szedett be es ennyiert elad egy tip-top
XM-et, arra le kell csapni. En most szemezgettem egy 8
eves 2.5-os fullos turbodizellel, azt 1.8M-ert mertek.
Normalis allapotu 10 evesek szerintem olyan 1.2M kornyeken lehetnek. (Persze ha
verom pl. 650K-ert vette
a 10 eves 3000-es V6-ost, rakoltott meg 300K-t es
volt egy jo autoja kb. masfel evig...)
>Mire kell figyelni ezeknél a kocsiknál?
Legfokeppen arra, hogy milyen gazdaja volt... Lecserelte-e a pl. hidraulika ola
jat 60 ezrenkent. Ha
normalis tulajtol szervizkonyvvel veszed, semmiben nem
kulonboznek mondjuk egy sosemkopeltol (csak
kenyelmesebbek ;)). Sokan remegnek a hidraulika
rendszertol, pedig az olyan hogy eszre sem veszed
hogy van. Az hogy gumicsoveket neha illik cserelni
gondolom nem ujdonsag egyetlen markanal sem. Ami plusz
dolog az XM-nel (es a hidros Citroeneknel) az a
hidraulika szivattyu, a gombok es a fekszelep. Evente
egyszer erdemes leellenoriztetni a gomboket, (vagy ha
kemenyebbnek tunik a rugozas), a tobbit pedig akkor
kell cserelni ha csereerett. (Az enyemben 250K km
van most, mind a hidraulikaszivattyu mind a fofekszelep koszoni, jol vannak).
Ha vasarlason torod a fejed, mindenkeppen vigyel magaddal hidros citroenest, mi
vel az egyszeru jelekbol
tudni fogja hogy mit probalnak elsumakolni, vagy vidd
el a kocsit egy megbizhato citroen szervizbe ami nem
fontos hogy markakereskedesben legyen, sooot...
>Miben több ez az autó mint egy nem citroen?
Hat, hogy ez CITROEN a javabol :))))
Vegul is semmi masban, mint a szamitogep vezerelte
felfuggesztesben; a hidraulika rendszerrol taplalt
szupi fekrendszerben; az elnyuhetetlen dizelmotorban
(benzineseket nem ismerem); es meg lehetne emliteni meg
a kenyelmet, biztonsagot is, de azok egyreszt
osszefuggnek a felfuggesztessel, masreszt meg kit
erdekelnek?
Szerintem ulj bele egy XM-be, kavarj egy jot vele
parkoloban (pl. 60-as temponal hirtelen szedd ala a
kormanyt ahogy csak birod), vadulj egyet hegyi
szerpentinen vagy autopalyan, aztan rogton erezni fogod
a kulonbseget, barmilyen autod is volt azelott ;)
Aztan ellatogathatsz a PSA forumra, ahol az apoltak
(mindenki citroënitisz irreverzibilisz chronikusz-ban
szenved) mulatjak az idejuket:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&w=0
Itt pedig talalsz nehany kepet XM-ekrol:
http://condrix.freeweb.hu
(Ja, meg egy vizi atkeles kepi Pakisztanbol, legutolso sorozat :))
>Hali nincs valahol véletlen egy ilyen autós
>szótár amiben az ilyen autókkal kapcsolatos
>dolgok benne vannak? Angol (US) érdekelne.
Nekem a Marotiban az angol nyelvu Haynes fele XM manual
melle adtak egy angol-magyar muszaki szotar szeru
fuzetecsket. Abban sincs benne minden...
Udv joe
XM 2.1TD
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pxy1.dsl.net.pk)
|
+ - | Re: 55 mph (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1956-ban irta :
>> .. mert a sok zsiragyu barom 1.) nem tudja melyik a jobb keze..
>
>De miert kellene, hogy tudja melyik keze ? Nem eleg azt tudni,
>hogy arra, amerre a lejarat szokott (tobbnyire) lenni?
Ez ugyan mar nem az Auto temaja, de nem art tudni, melyik a bal es
melyik a jobb oldal. Mint ahogy illik tudni ki volt Ady vagy Julius
Ceasar es nem eleg azt tudni, melyik polcon van a lexikon.
Kiveve persze, ha a funkcionalis analfabetizmus a cel.
Solya
|
+ - | re: 55 mph (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"De miert kellene, hogy tudja melyik keze ? Nem eleg azt tudni,
hogy arra, amerre a lejarat szokott (tobbnyire) lenni? Ehhez pedig
nem kell jajde nagy intelligencia. Ha vezetesben valami szamit, az
szerintem sokkal inkabb a gyakorlat"
Az intelligencia a szabalyrendszer megtanulasanak kepessege, a szabalyok
ertelmes alkalmazasanak kepessege, a gyors helyzetfelismeres es
cselekves kepessege miatt szukseges. Ha kicsit tovabbvetitem, bele lehet
venni az altalanos erkolcsi normakat is (nem szoritok le valakit, nem
allok meg a masodik sorban parkolni csak azert, mert nekem nagyobb autom
van, stb) A gyakorlat csak egy parameter. Sok vezetessel meg lehet
ismerni az autot, el lehet jutni arra a szintre, hogy odafigyeles
nelukul kezeld az autodat, illetve hogy tudd, hogy gyorsul, hogy lassul,
hogy kanyarodik, mindezt kulonbozo viszonyok kozott. De ez a
_kozlekedes_nek csak egy resze, tavolrol sem az egesze.
Mivel az autot vezetok kozul sajnos egyre kevesebben kepesek az ertelmes
gondolkodasra (sajnos Magyarorszagon is), ez erosen tukrozodik a
kozlekedesben is. Kiszoritosdi, eroszakos tolakodas, a sajat biztonsagom
aran is ragaszkodas az elsobbseghez, begurulas a keresztezodesbe/vasúti
atjaroba, amikor nem biztositott a kijutas belole, egy autoval 2 helyre
parkolas, a forgalom mindenfele akadalyozasa (szabalytalan varakozas,
indokolatlan lassu haladas, jobbra tartasi kotelezettseg megszegese),
hogy csak a gyakoriakat soroljam. Itt Europaban ME'G tart ott a
szinvonal, hogy ne kelljen a "WALK/DON'T WALK" szinvonalra sullyedni, az
emberek tudjak ertelmezni a piktogramokat is. Mar amelyik akarja...
szoval azert osszessegeben nem baj, ha valaki nem 35os IQval ul a volan
moge.
Fogash
|
+ - | re: Supercharger (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fordítgatni klikk ide:
http://szotar.sztaki.hu/angol-magyar
Üdv, GMA
|
+ - | (nemletezo) sebessegkorlatozas a nemeteknel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
: Ezt csak hallomasbol tudom, de nekem azt mondtak, hogy szo szerint
: sebessegkorlatozas nincs, viszont ha 130 felett balesetben veszel reszt,
: akkor az alapfeltetelezes az, hogy Te okoztad, es csak nagyon nagyon
: nyomos ok felmerulese eseten mas a vegkifejlet. Egy idoben ugyanez
: volt a gyakorlat Magyarorszagon ittas vezetes (illetve rendorrel utkozes
: :-( eseten is.
: Nem tudom, igaz-e.
Ahogy a vicc mondja: a hir igaz, de... :-))
Szoval: lakott teruleten kivul, forgalmi iranyonkent legalabb 2 savval
rendelkezo uton, ahol a 2 forgalmi iranyt epiteszetileg elvalasztottak
(bokor, szalagkorlat, stb.), nincsen implicit sebessegkorlatozas (avagy
miert van a leallosav nelkuli, bozottal elvalasztott, 2x2 savos orszagutra
mindig kiteve a 100-as tabla).
Ketto: sebessegkorlatozas nelkuli helyeken a 130 km/h az un. iranyado
sebesseg (Richtgeschwindigkeit). Ha ennel joval gyorsabban mesz (kb. 150
km/h) es balesetbe kerulsz, akkor 20...30%-ban automatikusan hibas vagy,
mert feltetelezik, hogy ha 130-cal mentel volna, akkor elkerulted volna a
balesetet ill. kisebb kar keletkezett volna. Tehat nem 100%-ban te vagy a
hibas, mint ahogy a fonti idezet sugallja. A 20..30%-ot is le lehet
faragni nullara "nyilvanvalo esetekben". Pl. ha este eled ugrik egy
szarvas, mert megis atugrotta valahogy a vadkeritest, akkor 130-cal
ugyanugy elkaszalod, mint 150-nel es ugyanugy totalkaros lesz a kocsid. A
"nyilvanvalo eset" definicioja persze tobbnyire birosagon szokott
megtortenni...
Udv,
marky
|
+ - | loketterfogat angolul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nem ismerem az eredeti mondast, de lehet, hogy angolul nem
"loketterfogat"-oznak, hanem "cubic centimetre"-eznek. Vagy mivel angolok,
esetleg "cubic inch" a helyes megfejtes. :-)
Udv,
marky
|
+ - | Oreg teligumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszi mindenkinek a valaszokat!
En is ugy gondoltam, hogy a sotet, huvos helyen torteno tarolas
kovetkezteben
nem oredik annyira a gumi, de nem ertek hozza. Amikor eloszedtem, tok
porosak voltak, lemostam vizzel, aztan befujtam szilikonspray-el.
Azert szilikonnal, mert valaki azt mondta, hogy az jól tesz neki.
Remelem nem artottam vele. Amikor meggyurkesztem nem lattam rajta
hajszalrepedeseket. Vannak ezek a kis szőrök az oldalan, azok sem szakadnak
el, ha huzom.
Igazabol nem sporolnek a gumin, mert az megmentheti az eletet, de
sajna munka tanulok, a tandij k*va sok, meg baratnommel elek (tehat igazabol
csak leendo az apos :-) ), es kozosen fizetve sem egyszeru a dolog. Ja,
es O meg doktorandusz kepzesre jar a melo mellett (az is fizetos), de nem
akarom magam sajnaltatni. A lenyeg az, hogy ugy gondoltam, ezt a telet
csak kibirom valahogy ezekkel a gumikkal, aztan, majd jovore lesz uj.
A tavalyi telet a nyari gumival huztam ki. Tudom eleg szegyen ez.
A munkahelyemtol egy saroknyira lakom, telen, max bevasarolni, meg a
szuleimhez
megyek haza kethetente egyszer (60 km oda-vissza).
Gyorsan nem szoktam menni, mert azert csak felti az ember az eletet.
Megegyszer koszi mindenkinek a valaszokat!
csaba
|
+ - | re: Twingo szerviz + jelentkezes talira (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia *.*!
Frigyes hivta fel a figyelmem a Twingo szervizt kereso listatarsra, mivel
eros lemaradasban vagyok a lista olvasassal...
Az eddigi tapasztalatom, hogy sajnos minden szerviz elkurvul elobb-utobb :-(
Nekem meg mindig a Renault Del-Pest valt be leginkabb, bar legutobb volt egy
kis nezetelteres ( a lecserelt olajat visszaraktak az utasterbe, mondvan,
hogy visszakertem a hasznalt alkatreszeket; a fekpofakat meg nem csereltek
ki, bar megrendeltem).
Belso infok szerint a Renault Baumgartner Kobanyai szervize is ajanlhatom En
meg nem probaltam.
Olajat szerintem erdemes vinni, ha az eloirt normat teljesiti, befogadjak.
A talin elmeselem a sztorimat a Renault Hungariaval (ha erdekel valakit),
vegso soron visszakaptam tobb, mint 30.000 Ft-ot egy szavatossagi reklamacio
utan (igaz, a szerviz fizette ki sajat koltsegere, NEM a kozpont!)
Frigyes radumalt, ugyhogy tiszteletem tennem a talalkozon, ha meg lehet
jelentkezni. Csak szombati napon, ottalvas nelkul. Azt tervezem, hogy a
parom gyari full extras Wagon R-jet viszem, lassatok is ilyet, ne csak
kopkodjetek...
Apropo, kopkodes: van meg par elosztogatni valo mini fogkremem, elhozhatom
:-) ?
Udv, Bazsi
|
+ - | tali meg egyszer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
visszaigazoltak a szallast, reggelivel egyutt 1900 Ft/fo az ara, a
gyerekekre nem tudom milyen kedvezmeny van, azt sem tudom,
mennyi gyerek jon, eddig 3rol tudok, de lehet hogy 4. Eddig a
kovetkezo a nevsor:
Penti
Soma + 1 fo
Frigyes + 3fo
Lovas Peti + 3 fo
Akinek a nevet nem szabad ideirni + 1 fo
Avi + 1 fo (Kornel)
Tiszy de o nem kert szallast
Micu Tomi + gondolom 1 fo
Wardog + tobb mnt 1 fo
Kiss Istvan + 1 fo
Zavodszky 323 Istvan
Aki meg jonne es nem latja a nevet a listan az irjon. Pici meg mindig
nem jelentkezett. Modroczkynak udvozlet. Lecsereltem az olajat.
avi
06-30/9343594
|
+ - | Skoda szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
En ismerek egyet a X.ker Pilisi utcaban dolgozik egy csaladi
hazmogotti muhelyben. szuper felszerelessel es hozzaerto emberekkel.
Ha a kerepesi uton mesz kifele akkor az Ors vezerter utani vasuti
feluljaro utan elkel kanyarodni rogton jobbra, az OPEL-DAEWOO
kereskedes elott. Az utca baloldalan van a szerviz a egy kenpingel
szemben. Suzukival opellel es skodaval foglalkoznak. Scheiling
Ferencnek hivjak a tulajt.
Csa : Gyugyo
|
+ - | Etap @ buszosjani (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
Munchenben 3 Etap-hotel is van lasd az alabbi cimen:
http://www.etaphotel.com/etaphotel/JSPView.svlt?pageID=reservez/fr_top.jsp&loca
l_geo=fr&nom_ville=Munich%2CAllemagne&key_attribute_weblogic.auth.status=1&key_
attribute_ecran=liste_hotel
A szalloda neve melletti -Anfahrt- buttonra klikkelve terkepkivonatot is
lathatsz.
A komplett utvonalat megtervezheted itt:
http://www.falk.de/routenplaner/controller_rp.jsp;jsessionid=faafwKwMUMH47g?set
=changeInput&reset=true
Udv
Peter
|
+ - | Re: toltes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Imadom, mikor valaki 3 nappal az osszes jo valasz megjelenese _utan_
> elkezdi osztani az eszt... :-( Es mondj egy esetet, amikor a toltes ugy
> megy el, hogy az ekszij kozben megvan.
Elso megjegyzest nem ertem, de sebaj. Fogash felkapta ram a vizet
tobb okbol (reszben jogosan, reszben felreertesekbol). De a masodikra
valaszolok, mert megtortent a csaladban: generator osszeszarja magat.
Peldaul diodak benne tonkremennek. Harom esetrol tudok, ahol kigyulladt
a toltes lampa. Egyik a csaladi Dacia (diodak), masik egy haver
1200-es Zsigaja (szinten elektromos problema), harmadik csaladi
Dacia ekszija. Harmadik keresednek nem tudok eleget tenni, mert
3 esetbol azt mondani, hogy 2/3 a valoszinusege, hogy *nem* ekszij
doreseg lenne.
[8 eves teligumi]
> Ezt vajon melyik hivatal mondja?
Nemet zsaruk. Az allitas az, hogy ha balesetben vagy, 4 evnel regebbi teli
gumid volt, akkor *erre* is fogjak fogni a baleseted altalaban. Hogy
objektiv ertelemben igazok van-e, az *szamomra* lenyegtelen. Ha Fogash
azt mondja, maga az allas nem art a guminak, akkor igaza van. De facto
van egy jo gumid, de jure meg nincs egyes orszagokban.
Ennek megfeleloen modositom az allitast: Ne tegyed, mert biztositoval
komoly problemad *lehet* egy balesetnel. Igy mar jo?
Gyula
|
+ - | Autos tali Kemencen ( kicsit off ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Ma nagy meglepetes ert engem, ugyanis
meglatogatott Gobe. Vele a Tusnadi mini 6 on
talalkoztam. Emlitettem, hogy Kemencen lesz a HiX
talalkozo. Erre ugy megorult, erre a hirre, hogy
eljonne a talalkozora de szombati napon.
Visszafele viszont aki egy napra tenne tiszteletet
valaki kozuletek valaki visszahozna e Budapestre ?
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya, E- gyujti kaphato
http://kep.tar.hu/budaivar
|
+ - | Re. skoda szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
>: vkaresz1_uh.liameerf irta.
>21 eves Skoda 105 -hoz keresek megbizhato es
megfizetheto szererlot Budapesten
>(hutorendszer, karburator javitas, zoldkartya,
vizsgaztatas).
Szia teso :-)) Ajanlhatom neked Chip kedvenc
szerelojet Vary urat :-))) Azota amiota
meghekkelte a Skodajat Triznyak kollegaval sem
vitatkozik ;-)
Viszont nekem van egy nagyon jo profi Skoda
reszelom, aki szerel, vizsgaztat es a ZK - t is
megcsinalja. De nem csokos szerelo - hivatalos - .
Botos autoszerviz.
1036. Budapest.
Pacsirtamezo ut. 41.
Tel: 388-21-08
Mobil: munkaidoben. 06-30-9515-737
Az en Skodamat mar 11 eve o csinalja a nagyobb
munkakat.
Viszont a munkafelvevo leanyzonal emlisd meg a
nevemet legyszives, ugyanis modorikusan egy kicsit
nyers, de a nevem hallatan kivirul es kedves
modoruva valik es maskepp viszonyul iranyodban :-)
>A http://skoda.lap.hu -n nem talaltam erdemi
segitseget.
Ha feliratkoztal volna a Skodalistara akkor sokkal
tobb infot kaptal volna :-) Lista elereset ha kell
maganban megadom neked.
Udv: Frigyes
S 120 L
http://kep.tar.hu/budaivar
|
+ - | Valasz: Re: toltes/gumi *** HIX AUTO *** #1956 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: re: Re: toltes/gumi ( 36 sor )
> Idopont: Wed Sep 24 23:53:59 CEST 2003 AUTO #1956
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>>>>
elkezdi osztani az eszt... :-( Es mondj egy esetet, amikor a toltes ugy
megy el, hogy az ekszij kozben megvan. Aztan tedd oda mindketto melle az
elofordulas valoszinuseget is.
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Belekotyogok... A csalad eletebol 3 ilyen esetre emlekszem (elment a
toltes).
Az egyiknel a generator szenkefeivel volt valami zur, talan eltort a
tartohid...
A masodiknal es a harmadiknal a toltesszabalyzo ment tonkre.
udv,
Akos
|
+ - | Re:loketterfogat angolul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ha ilyen sok angolos van, megkerdezem, ezt - a BMW egyik mernokenek
> tulajdonitott mondast -, hogyan mondanatok angolul: "a loketterfogatot
> csak loketterfogattal lehet helyettesiteni"? Nekem nem sikerult
> megtalalnom a "loketterfogat" kifejezest..
A mondas igy hangzik: "There's no replacement for displacement." Azaz a
loketterfogat (displacement, ami egyebkent hajos berkekben jelent
vizkiszoritast is) nem helyettesitheto semmivel.
Szabolcs
|
+ - | Teligumi! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Fogash!
>>Nekem volt nyari Semperit Top-Grip-em.
>Hulye... A TopGrip a Semperit TELI gumijainak a jelzese.
Aha. Akkor ertem.
>Ha megis Grip
>volt, akkor ne csodalkozz, hogy nyaron nem fogott.
Telre viszont lecsereltem. Mert 1. azt hittem nyari, 2. kaptam olcson olyan
teligumit aminek a futozasa 2-szer megbizhatobb volt. Persze itt most egy
max. 70-80-al gurulo 600 Kg-os "szekerre" kell gondolni (26 LE). Az utobb
emlitett teligumival a 20 cm-es sar sem volt problema, avagy a hasonlo
meretu hotakaro.
Mindenesetre most mar ezt is tudom a Semperitrol. Oszinte legyek korabban
nem/sem nagyon erdekelt. Altalaban bemegyek a gumishoz mutat egyet a tavalyi
kollekciobol es odaadja felaron. Tavaly igy vettem Uniroyal teligumi
garniturat szerelessel 31.000-ert. Tokeletesen meg voltam vele elegedve.
Teeby
|
+ - | Hatosagi intezkedesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Rendor cimboram mondta tegnap.
Allitolag mar nyaron szerettek volna a bunteto-ponthatarokat megemelni. De
ezt most osztol fogjak ervenyesiteni.
Biztonsagi ov, vagy akar iranyjelzes elmulasztasa is 3 buntetopont lesz.
Aminek az elevulesi ideje 2 ev. 17 ponttol pedig ugrik a jogsi.
Tovabba nelunk a megyeben mar nem is csak helyi rendorok dolgoznak, hanem
varosonkent felvaltva cserelgetik oket. Nehogy valakinek a valakijebe fuss
bele.
Es ami nagyon fontos. Kamerazzak a biztonsagi oveket. Rendorbacsi kiall a
keresztezodes szelere, allvanyos vagy kezikameraval. Razoomol a rendszamra
es a bennulokre. Napkozben es este is vegeztek mar teszteket. A gyakrolatban
is meg fogjak honositani. Aztan majd megy a sok feljelentolevel.
Csodalkozni nem kell rajta. Az alig 6 honap latt beszedett tiszta masfel
milliardtol en is verszemet kapnek.
Teeby
|
+ - | kulcs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autosok!
Ma delutan talaltam egy W emblemaju slusszkulcsot a jardan.
Eleg furcsa volt, egy karikan csak ket kulcs volt.
Van olyan auto, aminek csak egy ajtaja van?
Amugy mit lehet csinalni a kulccsal, hogyan lehet megtudni, hogy kie?
Van valami azonosito, ami eldonti, hogy valoban a tulaj jelentkezik erte?
elek
|
+ - | re: FW:re: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> > trottle position.......
>---
>> Triznyak!
>
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>> T h r o t t l e
>
>udv, Gergo
>--------
>Igazad van Gergo! Ekkora vetsegert buntetes jar! Ha belevizelek a
>konnektorba az elegendo lesz szerinted? :-P
>
>Udv, Triznyak
Hat, ha olyan allapotban van a tHrottle-od, mint ahogy leirtad, akkor
biza sietned kell majd... :PPPPP
udv, Gergo
|
|