Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1888
Copyright (C) HIX
2003-07-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 alufelni javitas (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Re:Viz a tankban (mind)  17 sor     (cikkei)
3 Re: korunk szupermenjei (mind)  50 sor     (cikkei)
4 Re: Jogsiszerzes (mind)  11 sor     (cikkei)
5 gyorshajtas (mind)  9 sor     (cikkei)
6 metro+bicikli (mind)  24 sor     (cikkei)
7 Re. hol egy jo Skoda szerviz ?? (mind)  30 sor     (cikkei)
8 Re: Autotolvaj bunhodese (mind)  54 sor     (cikkei)
9 Re: Akszionfilmekekstimmelnek (mind)  16 sor     (cikkei)
10 Re: Kocsilopas (mind)  16 sor     (cikkei)
11 Re: Kocsilopas (mind)  20 sor     (cikkei)
12 Omega (mind)  17 sor     (cikkei)
13 Sebessegkorlatozas (mind)  63 sor     (cikkei)
14 Szabalysertesek (mind)  24 sor     (cikkei)
15 Re: viz a tankban (mind)  17 sor     (cikkei)
16 Re: Autopalya arak (mind)  41 sor     (cikkei)
17 Nevesitek (mind)  28 sor     (cikkei)
18 Autotolvaj bunhodese (mind)  15 sor     (cikkei)
19 biciklizes (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Re: Auto rugo (mind)  14 sor     (cikkei)
21 va: Jogsiszerzes (mind)  17 sor     (cikkei)
22 vakitas (mind)  16 sor     (cikkei)
23 metro (mind)  15 sor     (cikkei)
24 Re: Tesztauto (mind)  32 sor     (cikkei)

+ - alufelni javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ki tudna nekem mondani egy helyet, ahol a felni komolyabb vizsgalatat 
is el tudjak vegezni, pl. az asszimetriat (kicsit mintha tojas lenne),  
megfizetheto aron!
Illetve lehet-e ilyen hibakat javitani (megeri-e)?

Koszi,
B.
+ - Re:Viz a tankban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Most sikerult osszezavarnod egy kicsit.:-) Nem baj, ebbol lehet
>  tanulni. Tehat ha akarmilyen formaban viz kerul a tankba, akkor a
>  szivattyu azt kiemelt prioritassal nyomja a motorba... ami azt
>  jelenti, hogy tkp. kis mennyisegu viz nem szabad, hogy zavarja a
>  motort. (Nyilvan korroziv meg alacsony az oktanszama, de elparolog,
>  kipufog es egy ido utan ujra jon a benya.) Jol gondolom?   
 >  pJ
---------------------
A szivattyu biztosan felszivja, de nem megy egybol a motorba, mert 
leulepedik az uza.szuroben. Ha sok viz kerul a tankba azt a szuro sem 
kepes visszatartani, ilyenkor megall a motor. Mivel nem keveredik a viz 
es a benzin, ezert a kis mennyisegu viz is zavarja/gatolja a motor 
mukodeset. (ha bejut a karburatorba / befecskendezobe ugy viselkedik 
mint egy dugo) A hengerenkenti befecskendezos pruszkolve ugyan, de (jo 
esetben) "megeszi" a keves vizet, a kozpontisok azonban biztosan megallnak.

Udv,   Triznyak
+ - Re: korunk szupermenjei (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

nasfay:
>Hogy... mi? Ordas nagy baromsagokat beszelsz. Tudod mekkora kulonbseg
>van 180-rol es 120-rol lefekezni? Kerdezem: TUDOD? Csak nezz utana
>egy atlagos fekut-kulonbsegnek. Meg fogsz lepodni.

>szinten a csodas szerzo tollabol:
>: 100 alatt felszemmel es felkarral is sokkal biztonsagosabban vezetek,
>: mint a mai autosok 80-90%-a! ;)

Igen is tudom, joparszor megtettem. Es te? Volt mar Neked egyaltalan
meleg helyzeted? Tapasztalatbol vagy elmeletbol beszelsz? Mert nagyon
magbiztosnak tunsz!

Az erosebb autoval idoben gyorsabban lefekezek, megha a fekut hosszabb is.
Azonban nem minden esteben kell nullara lefekezned, idonket eleg egy
eroteljes lassitas + kormany korrekcio. Ha orszaguton odaig jutsz, hogy
mar csak a nullara valo lassitas ment meg, akkor addigra mar igen csak
sok minden elcsesztel! Ugyanis csak figyelmetlenseggel, vagy nem kello
figyelemmel lehet odaig eljutni, hogy csak a nullara fekezes ment meg.
Varosban gyalogosok es kerekparosok eseten megint az eros fekekre
szavazok, es en speciel pont az ilyen fokozottan veszelyes helyeken
nem megyek gyorsan.

Tehat mielott kifakadsz es meleg egtajakra elkuldenel valakit, gondolj
bele, hogy masoknak mas a vezetesi stilusa. En eleve porgos vagyok, es
a munkahelyemen is porgok, nyuzsgok, es pont ez a jo, mert igy lekot.
A vezetesben is igenylem a porgest, igenylem hogy a figyelmemet lekosse
az auto, es emiatt kozlekedem dinamikusan. Es mivel alapbol porgok, igy
a reakcioidom is rovidebb, nem szoszmotolok unalombol a radion, mas
figyelemcsokkento dolgokkal nem foglalkozom, csakis a forgalomra figyelek.
Az eppen aktualis szituhoz tudom merni a tempomat, igy konnyebben ki
tudom vedeni a varatlan helyzeteket. Es hogy kozben elvezem is a vezetest,
az mar mas teszta. De a dinamikus kozlekedesem nem egyenerteku azzal,
hogy ha gyorsabban megyek, mint az atlagautos, mar veszelyesebb is
vagyok. En inkabb ugy fogalmaznek, hogy a veszelyessegi faktorom
kb. ugyanannyi vagy kevesebb, mint a nalam lassabban kozlekedo
atlagautose!

Es en ezt nem elmeletbol mondom neked, hanem tapasztalatbol. Fiatalabb
koromban igencsak vad suhanc modjara mentem, amolyan Schumachernek
kepzeltem magam. Ebbol fakadoan eleinte minden hetre esett egy-egy
kemeny szitu, es szepen lassan hibaimbol tanulva ezek megszuntek.
Es igenis szerencsesnek mondom magam, mivel egyikbol sem lett semmi
(egy karcolas sem). Most mar kepes vagyok a tempo megtartasaval
mindennemu veszhelyzet nelkul eljutni barhova, de ehhez hosszu
evek gyakorlasara volt szukseg.

udv

Aleox
+ - Re: Jogsiszerzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Emlekeim szerint a Kresz tanulmanyokat es vizsgat 17 eves kor elott is
le lehet tenni. Azonban autot csak 17 eves kort betolto szemely vezethet,
vagyis a gyakorlatot is csak ilyenkor tudod elkezdeni. Nekem anno emiatt
kellett varnom egy felevet a Kresz-vizsga utan :(((

Hogy azota van-e olyan engedely, amely ez alol adna felmentest,
arrol nem tudok.

udv

Aleox
+ - gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A tegnapi hirekben hallottam, hogy a kornyeken ket motorost elkaptak
gyorshajtasert, es kaptak 28 nap bortont, es ket evre ugrott a
jogsijuk.
A sebessegtullepes egy teherato elozese kozben tortent, az egyik
148-al a masik 152-vel ment, amivel felallitottak a rekordot az eddig
legnagyobb sebesseggel lefilmezett motoros kategoriaban (ja igen a
sebessegadatok mph-ban ertendoek :-) - a sebesseghatar kozuton 60mph)

A'kos
+ - metro+bicikli (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Barmelyik metroallomason, digit kijelzovel. Sajnos Londonba sokat
kell
Az azt mutatja csak, hogy mennyi ideje ment el az elozo.

>jarjak munkaugyben, velemenyemet (miszerint a bp-i metrotol
>tudnanak tanulni egyet s mast) messzemenoen fenntartom.
Azert kicsit masok a meretek.
Eleg sokat jartam U/S-bahn-al Munchenben es Hamburgban (meretben
hasonlo), viszont szerintem a londoni nem marad el toluk

> Felado :  [Hungary]
>Ui: akkor hova rakjam a Samsonite dipot a brigan??
>Akasszam a f.....(ulem)re?! :-)
Lehet kapni a kerek (elso vagy hatso) melle szerelheto csomagtartot.
Nalunk a cegnel van aki motorral jar, es van aki bicajjal.
En csak azert jarok kocsival, mert a gyerkocot is hordani kell, es
neki nem mindegy hogy megazik-e.
Viszont a jovo hettol (most gyerek nelkul vagyok :-) ) bicajozni
fogok, kb 10-15 merfold egy iranyba, es szinte vegig ki van epitve a
bicikliut.
Ma is azzal jottem volna, de hatalmas vihart josoltak a bekak :-)

A'kos
+ - Re. hol egy jo Skoda szerviz ?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok, szia Janos.

>Van egy Skoda Feliciám. Már elmúlt három éves, és
szervizbe kellene >vinnem. Nem
 >akarom oda vinni, ahova idáig vittem.

Mondanam neked tisztelettl, hogy valojaban hol is
lax valojaban :-( ? Metr azt elfelejtetted leirni
:-( En tudok oda viszem az en Skodamat. Maganba
valaszolok neked a pesti volnal.

Ekezettel meg ne irj !!!!!

A HiX nyari talirol kerek infot maganban kerlek
benneteket !!!

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
        S 120 L

HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar
+ - Re: Autotolvaj bunhodese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Van olyan akinek ez csak egy auto ara,
>karomkodik egyet, majd vesz egy masikat.
>Van olyan aki fel eleten at kuporgatott,
>sporolt, tulorazott, hetvegeken robotolt
>azert hogy megvehesse "az autot". 

Es van aki nem azert dolgozott eveken at
hogy megvehesse, hanem azert, hogy olyan
legyen es ugy nezzen ki ahogy o szeretne.
Ateltem egyszer, hogy a parkoloban nem
talaltam a Trabimat (egy kicsit arrebb
kerestem mint kellett volna plusz egy
nagy batar takarta), nem kivanom senkinek
meg ezt az "elmenyt" se, nemhogy a
konyortelen tenyt, miszerint volt-nincs.
Mert ha ellopnak, nem a penzt sajnalnam
(pedig kabe 700e-ben van), fizikailag
egyik tizezres pont olyan mint a masik
(persze a hozzajutas az teljesen mas
kerdes), hanem a belefektetett idot,
energiat, kreativitast, utanajarast,
kuriozumnak szamito alkatreszeket,
satobbit. Azt, hogy ez az auto egyedi,
az en igenyeim szerint lett atalakitva,
fejlesztve, es maximalisan a szivemhez
nott.

Amikor ev elejen osszetortek, akkor is
azt mondtam a biztositosnak, hogy peldaul
az oldalindexeket 500-ert vettem, de
utolso darabok voltak, ugyhogy nem tudom
potolni. Persze nem hatotta meg...

Ja, meg valami. Azt a tolvajt kulon
kerekbetornem, aki mondjuk csak furikazni
viszi el az autot, de utana nem hagyja
ott az ut szelen hogy szerencsetlen
tulajnak legyen egy kis orome is a
szomorusag utan, hanem osszetori vagy
felgyujtja vagy ilyesmi. 

Meg mas: a betorok se szamithatnanak
nalam irgalomra, akik bemennek egy
lakasba es felforgatnak mindent,
gyakorlatilag felduljak egy ember vagy
csalad maganeletet. De ide kivankoznak
azok is, akik par forintert embereletet
oltanak ki. Es meg sokan masok...

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
+ - Re: Akszionfilmekekstimmelnek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Emlitettetek hogy utkozeskor felrobbannak
a kocsik. Nos, ez nem igy van. Nem minden
utkozeskor robbannak. Van amikor az
utkozes hatasara az eltalalt autobol egy
emeloszerkezet pattan ki ami a levegobe
repiti es kozben boritja is az utkozo
autot. Ez biztos valami speci,
nemdokumentalt extra, amit kis
protekcioval fu alatt lehet rendelni a
kocsikba...

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
+ - Re: Kocsilopas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>véletlen ellopta valakinek a kocsiját,
>nem tehet rola, nehogymár szegénynek
>valami baja legyen :))

Penget rakok a muszerfal ala, tolvaj beul,
matat, levagja az ujjat, egy eleten at
nyoghetem a karteritest, ha le nem csuknak
testi sertesert. Pedig becsuletes uton nem
kerult volna ilyen helyzetbe, vagyis ha
ugy tetszik, maganak kereste a bajt...

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
+ - Re: Kocsilopas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Tuesday 15 July 2003 11:23, antforce--cyberspace.mht.bme.hu wrote:
> Kulonben loptak el a kocsidat ?? Volt mar olyan hogy lementel a es
> mondjuk kb 2-6m ft kozott erteku vas hianyzik ? Szerintem belegondolni
> nehez, atelni sokkal izgalmasabb.

Az enyemet szemelyesen nem (nehez is lenne:). Olyan mar viszont volt hogy 
mentunk le ejjel egykor egy bulibol hogy autozzunk haza par baratommal az 
egyiknek az r19-esevel, a kocsinak hult helye volt. Nem orult neki, 
hazamentunk vonattal (meg csak nem is a mi varosunkban volt), a kocsi soha 
nem kerult meg, vasarolt helyebe egy Focust.

Sem o, sem egyetlen mas jelenlevo baratom nem kivanta (meg buli utani 
allapotban sem:) a tolvaj halalat.

De ezt a kort mar legalabb egyszer lefutottuk miota en a listan vagyok a 
kulonbozo lopasgatlo berendezesek kapcsan amelyek mukodes kozben 
mellekhataskent kioltjak a tolvaj eletet:-)

-- 
Udv, Sandor
+ - Omega (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

> az alábbiakat írta a következo üzenetben
news:...
> Hi!
>
> Vettem egy ilyen autot. 96 novemberi.
> Van egy olyan gondja, hogy melegszik a vize. Felmegy tobbszor 100 fokra,
> aztan beindul a ventillator es lehuti. Egy munkatarsamtol vettem, nala ket
eve
> volt es mindig ezt csinalta, azert is mertem megvenni.
> Ez ugye nem tipushiba ennel az autonal, hanem vmi mas gondja van?

Nem gond ez, sot nem kizart, hogy egeszseges is. Az opelok magas
homersekleten dolgoznak. Az Astrak termosztatja pl 96 °C-on nyit.

Teeby
+ - Sebessegkorlatozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Robert, Sziasztok!

>Itt magyarorszagon az ember ra van kenyszeritve hogy atlepje a sebesseg
korlato
>zasokt (amik amugy is tulzottak), ha esetleg nem akar utkozben megoregedni.

Van igazsagod ebben. De en, szemely szerint, mikor gyorshajtasrol beszelek,
akkor nem az indokolatlan korlatozasokkal kapcsolatban szolok.
Lakott teruleten belul 50 Km/h.
Lakott teruleten kivul 80 Km/h.
Lako es pihenoovezet 30 Km/h (max.).
Ugyerzem ezeket ki lehet birni, ha nem indokolatlan.

De engem nagyon duhit, mikor az utcankban, ahol is rengeteg 10 ev alatti
gyerek lakik, 90-el repesztenek. Majd a keresztezodesben kezifekkel
kanyarodnak. Az utcaban egy iskola is talalhato, amit senki nem vesz
rohadtul figyelembe.
Esemeny 2 eve tortent. Vasarnapi ebedet fogyasztjuk itthon. Hatalmas
csikorgo hang, nagy durranas. Ittas vezeto 1 sarokkal odebb nekitolatott egy
autonak, ijedteben ugy menekult, hogy a velunk szemkozti haz elott a
pazsiton megpordult. Kidontott egy villanyoszlopot. Es onnan lepattanva 2
kocsit totalkarosra zuzott.
Mikor ezt firtatva irtam a helyi napilapba, hamarosan valaszolt is az
illetekes kepviselo, vagy tudom is en kicsoda.
Megkerdeztem, miert is nem nyilvanitjak az utcankat 30-as ovezette, mint a
kornyeken az osszes tobbit.
Valasz: mar folyamatban van, de ido es penz kerdese. EZ 2 EVE VOLT! Azota
rohadtul nem tortent semmi. Meg csak egy gyalogatkelot sem festettek fel.
A szulok az iskola kornyeken megallnak a keresztezodesben, komoly
balesetveszelyt okozva. Erre meg rajonnek a kezifekes szaguldozok. A
rendorseg mikor erre jar oda sem nez ugy megy tovabb. Magyarorszag XXI.
szazad = autodidakta onszuggesztiv idiotizmus.

Amugy ez a keresztezodes iskolapeldaja a magyar autosok alulkepzettsegenek.
Felsobbrendu ut kanyarodik, a kanyarban becsatlakozik az alsobbrendu ut.
Magyarul egy T keresztezodes, ahol a jobboldali visszintesbol folytatodik a
sza'rban az ut. Kint van a megfelelo helyen az elsobbsegadas kotelezo tabla.
Le sem szarjak, onnan indexelnek, ahonnan nem kellene. Amerre kellene arra
pedig nem. Eszebe nem jutna, ahogy az oktatok is tanitjak, hogy keresse az
informaciot (tablat, felfestest stb.). Kapillaris cso szindroma (e'rt.: ld.
lentebb).

Mas tema.
Baratom batyjaek itt vannak Svedorszagbol. A srac felesege ott kint vezetest
oktat. Meseltuk neki a vasuti atjaroban levo korlatozasokat. Majd mikor ezt
gyakorlatban is tapasztalta, rakerdezett. Miert kell az atjaro elott 300
m-el mar 40-el menni. Velemenye szerint ki van tablazva, mindenki a sajat
felelossegere ugy lassit ahogyan jonak latja. Ki kell tenni a sorompot aztan
az majd megfogja, vagy nem, de az biztos. Sajnos nem ertette meg, hogy a
magyar autosok 60%-a nem  vezet, hanem kozlekedik, mint a folyadek a
kapillaris csoben. Amerre utat talalnak arra mennek. Csak a fizika szab
nekik hatart.
Ha az ut kanyarodik forditja a kormanyt. Sem iranyjelzest, sem tablat sem
felfestest, sem lampat nem ismernek nalunk. Csak aszfalt van, meg ami rajta
megy. Az okrosszekerek tarsadalmanak motorizalt valtozata vagyunk szvsz.
Ezt a problemat pedig nem oldjak meg a jo minosegu nagyobb sebessegu utak
sem. Plane azt a reszet, amit a kezdo sorokban irtam.

Neha ugy tunik, mintha magyarorszagon ma muszaly lenne sietni, es autoban
ulve tenni mindezt. Akik pedig ezt teszik, minden eszkozzel es indokkal
probaljak ezt igazolni.

Teeby
+ - Szabalysertesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>innentol nem vagyanysag, meg nepi engedetlenseg a dolog, hanem
>jellemhiba...
>jobb helyeken ezt szankcionaljak, teljesen jogosan

Tovabba a vonatkozo szabalyozasok ismeretenek hianya nem mentesit a
felelossegrevonas alol.
A tudatlansaggal takarozni pedig nem csak jellemhiba, hanem eleg butus
dolog. Ugyanis kozel egyenlo a vetkesseg elismeresevel.

- Nem tudtam, hogy nem szabad.
- Megkerdezted?
- Nem.
- Tudtad, hogy sajat felelossegedre teszed?
- Haaat....

Altalaban a szabalyozasokban benne foglaltatik az is, hogy ...mindenki sajat
felelossegere...
Ez a resz akkor is ugyanugy vonatkozik rad, ha nem ismerkedsz a
szabalyozassal. Ezt egyesek nehezen akarjak tudomasul venni.
De mi az a viselkedesforma ami alapjan ezt megengedhetik maguknak?

Teeby
+ - Re: viz a tankban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Gazolajnal is lehet denszeszt hasznalni?

W
> wrote in message
news:...
> Az alkohol a vízzel keveredik. Ha alkoholt töltessz a tankba, az a vízzel
kever
> edik és így gond nélkül elég. Télen is ajánlatos egy kis alkoholt tölteni
a tan
> kba. Víz úgy is kerülhet a tankba, hogy a tankba került
levegőből a p
> ára kicsapódik.
>
> (webes bekuldes, a bekuldo gepe: matav-3.matav.hu)
>
+ - Re: Autopalya arak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Bocs, nem voltam emai kozelben, csak most ragalok.

> Ja, matricas M5: a HVGben volt egy cikk a temaban, ami marha erdekes. A
> jelenleg 25mrd (12mrd?)jegyzett tokeju AKA Rt 80mrd forintert mondana le
az

A jegyzett toket es azt a penzt, amit egy ceg er, keretik nem osszekeverni.
Ettol fuggeltelnul a megallapitas lehet helyes is, miszerint nem er 80
Mrdot.


> Ujra felteszem, bar mar volt szo rola. Mi a fene kerul 1km sikvideki,
> egyenes autopalyan 2.000.000.000,- forintba? Az meterenkent 2millio Ft!
> Szamoljunk:

[ szamolas ]

Azert par dolgot kihagytal, bar szep lenne az elet, ha valaminek az arat
csak az hatarozna meg, hogy mennyi volt hozza a cement, meg mennyiert
lapatolt a brigad. Es az autoplya arat nem a garazsballo koltsegebol
szamitsuk mar.

Peldaul nem lattam a szamitasban:

Tervek keszitese. Felmeres, kituzes, stb. Egy autpalya eseteben ezek nem
olyan tul olcso dolgok.
Regeszeti feltaras (kotelezoen el kell vegezni, hogy ne utolag kelljen
felasni, ha kiderul alatta van Attila koporsoja)
Mindenfele infrastruktura elkeszitese: vizelvezetes, segelyhivo telefon,
szalagkorlat, stb.
Hidak, feluljarok.
Munka szervezese, vezetese.

Biztos meg van egy csomo minden ezeken kivul.

Szoval nem tudom, hogy mibe kerul egy autopalya, de szerintem az
szamitasodbol nem lehet megitelni.

Szabolcs
+ - Nevesitek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
> Temakor: etika, Calibra, kerekpar, TDI, reality tv, dizel, 95/98 ( 155 sor )
> Idopont: Mon Jul 14 18:43:27 CEST 2003 AUTO #1886
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Felado :  [Poland]
: alkalmam volt egy neves szerviz/szalon ugyfelenek lenni. Dobbenten
: tapasztaltam, hogy az 1 oras munkaert 10 ezer forintot kellett fizetnem.
Ez
: az 1 ora a mosas es porszivozas (magasan kvailfikalt munka ;-) ) idejet is
: magaban foglalta.

Elso lepesben talan megirhatnad, melyik szervizben tortent. Vagy talan
Vedeni akarod oket? Sajnos ebben az orszagban, amit 70%-ban penzehes,
erkolcstelen tahok laknak, barmi megeshet. Te is egy aldozat voltal a
sok kozul. Ne hagyd magad ilyenkor, oldd meg, hogy vagy egyaltalan ne,
vagy ha mar a fizikai eroszak kovethezne, akkor minimum nehezen jussanak
a penzedhez. Akkor kevesbe szoknak ra az ilyesmire.

Aki meg azt mondja, hogy az eset nem volt etikailag kifogasolhato, annak
uzenem, hogy na, idefigyuzza, tudod mit? Ugye tudod? Na, AZT.



Nos, Emil Frey a nevezett szerviz, Bp. XIV. Mogyorodi ut.

Nem latom a modjat, hogyan lehet nem fizetni, mikor naluk van a forgalmi es
a kulcs...
+ - Autotolvaj bunhodese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

(Triznyak<) irta:


> Van olyan aki fel eleten at kuporgatott, sporolt,
> tulorazott, hetvegeken robotolt azert hogy
> megvehesse "az autot". Ismerek ilyen embert, amikor
> elloptak az autojat, szoszerint BELEROKKANT!!!
> Evek ota gyogyszerek tomegen el, dolgozni alig tud.

Attol fuggetlenul, hogy a leveleddel egyetertek az autotolvajokkal szembeni
hozzaallassal kapcsolatban, hozzatartozik az is, hogy mindenki csak olyan
autot vegyen maganak, amit megengedhet, amibe nem rokkan bele, ha ellopjak.
Nekem is szempont volt ez, amikor kocsit vettem.

raki
+ - biciklizes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

> Ui: akkor hova rakjam a Samsonite
> dipot a brigan?? Akasszam a f.....(ulem)re?! :-)

Csomagtartora, vagy kosarba. Esetleg csinalhatsz neki egy Samsonite dipo
tartot. Mekkora a taska? Mert ha nagy, akkor mi a fenenek neked egy akkora
taska?? :-)

raki
+ - Re: Auto rugo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

A AUTO 1887-ban irta :
>Szeretnek uj rugokat keszittetni a mazdamba. Tudnatok segiteni, hogy mik a
mere
>tei?
80x320

Gondolom sok valasz jon meg! :)))


Pisti

HIXEditor 1.15beta8
+ - va: Jogsiszerzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Nem tudjátok hogy, lehet-e jogosítványt szerezni 17 év alatt?
> mgeza majd megmondja, ha szepen kerjuk :-)
B  kategoriat szerezni 17 alatt nem lehet, de ha nagyon viszket a
delikvens  feneke, akkor a tanfolyamnak nekikezdhet elobb es mire
a  vegere  er  betolti  a  17-et.  Az  elmeleti  reszekbol  le is
vizsgazhat elobb.

> Tenyleg  Geza,  a  kerekpar  vilagitasaval mi a helyzet? En ugy
> emlekszem,  hogy  a vilagito berendezeseknek allandoan ott kell
> lenni a bicajon, nem csak ejszaka.
Jol  emlekszel,  de  nem  ugydonto  a kerdes. Akkor legyen ott es
mukodjon,  amikor  arra szukseg ven. Az en brinyamon nincs lampa,
se  csengo, se nevtabla (pedig ezek mind kotelezo felszerelesek).
Kocsmaba  sem azzal jarok este, hanem kocsival, mert az nem borul
fel olyan konnyen hazafele.
--
Meszaros Geza
+ - vakitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,
 
> Kepzeld elgondolkodtam,es arra jutottam, ha_be_van_allitva_rendesen,
> akkor nem vakithat, uis a bevilagitott terulet ugyanaz marad. Csak a
> fenyero no meg.

Azert ez nem ugy van, hogy a zonan belul full, azon kivul 0... :-)
A bevilagitott teruleten kivulre juto feny is ugyanugy novekszik...
Vagyis zavaro lehet... hogy mikortol vakit az meg definicio kerdese

G.Laci



---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - metro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>> elviselhetetlen. Budapesten legalabb az ki van irva, mikor jon a
>>> kovetkezo kocsi (hellyel-kozzel ezt pontosan tartjak is). Az
>>> angollal
>>
>>hol?
> 
> Barmelyik metroallomason, digit kijelzovel. Sajnos Londonba sokat
> kell jarjak munkaugyben, velemenyemet (miszerint a bp-i metrotol
> tudnanak tanulni egyet s mast) messzemenoen fenntartom.

ott  azt  jelzik ki, hogy mennyi ideje ment el a legutobbi. a szamlalo
erteke  novekszik.  nem?  ha  meg az ember fejbol nem tudja a kovetesi
idoket, sokat ugyan nem er vele (+- keses).

udv
+ - Re: Tesztauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Teeby irta:
>>>
Ez egy bezarasra itelt Renault szalonban tortent, a zaras elotti
honapokban. A havi atlag 100E telefonszamlajuk 250E volt. A raktarbol 
eltunt sokminden, papiron meg minden megvolt. Senki meg csak nem is 
foglalkozott az egesszel. A tesztautokkal jartak haza hetvegen, 
hetkozben. Hihetetlen. Tovabba az is, hogy mondjuk a Renault 
Hungaria ezt nem felugyelte. Jah, ezekben a honapokban az eladasaik 
szuneteltek, a szervizforgalmuk pedig az 1/5-ere csokkent. A 
koltsegeikkel ellentetben.



1) Teeby, mi a furcsa abban, hogy egy sullyedo hajon az elsullyedes 
elott  mindenki a zavarosban halaszik?? Meg hogy nincs eladas, 
meghogy  nincs szervizforgalom?? Valszeg azert zartak be a 
kereskedest, mert  elotte is lenyulas tortent, nem? vagy mit akartal 
mondani, Teeby?


2) SEMMI koze a Renault Hungarianak (a Tesztauto Szabalyzat 
altalanos elemein tul), hogy felugyelje, hogy a kereskedes dolgozoi 
mire hasznaljak munkaidon tul az autot. (A kereskedes ui kulon jogi 
szemely, sajat vezetokkel, stb). Ezen kar kiakadni. Renault Hungaria 
sosem fogja felugyelni, hogy egeszsegeset  az ertekesitok, 
hiszen az jo tesz az ertekesitesi moralnak. :-)


djtiszy

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS