1. |
PSX prg fejlesztés PC-n (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Pascal problema (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Vesa tamogatas dos ala kerestetik! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
4. |
BIOS Eprom (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
5. |
windows NT program start (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: C++ statikus object (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
|
+ - | PSX prg fejlesztés PC-n (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Üdv Mindenkinek !
A PSX-re szeretnék fejleszteni egy két dolgot. Nem tudom van-e valaki aki járat
os a témában. Már találtam egy helyet, ahol spéci psx-et lehetne venni és adnán
ak fejlesztői környezetet is, de az nagyon sok pénzbe kerülne. kb 120e FT. Enny
it nem ér meg. Ha valaki tudna segíteni, szivesen megosztom vele a munkám gyümö
lcsét. (mp3 lejátszó)
Köszönettel
Xabi
|
+ - | Re: Pascal problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Lista!
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: Pascal problema ( 10 sor ) ( 20 sor )
> >Van egy memoriarezidens program, ami a billentyuzetrol beolvas, aztan
> >utana a merevlemezre ir, mindez persze megszakitasokkal.
>
> Megintcsak azt tudom mondani, hogy ennek sok oka lehet.
Ja...
A mult kodebol elorangatva en ugy kezeltem az ilyen dolgokat, hogy 2 int-re
ugrottam ra. A billtyu volt az egyik. Ez egy pufferba csopogtette a
karaktereket (mondjuk 128 byte). Amikor mar jol felhizott a puffer, akkor az
int 28h-n logo masik fele uritette a puffer tartalmas HDD-re. int 28h-kor
ugyanis szabad a csok, illetve a 21h-t hasnya'lni.
Minden esetre tenyleg figyelni kell a pushf-re, ha call-al hivod a regit.
Szoval a stack egy veszelyes yo-sza'g...
Udv From:, a rezidencs
Idot, penzt, faradsagot takarit meg, ha idot, penzt, faradsagot takarit meg...
|
+ - | Re: Vesa tamogatas dos ala kerestetik! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Boccs a kesoi valaszert, de allat a gepterem manapsag, ugyhogy
gyakorlatilag 2 hete nem voltam erre....
Szoval van egy egy unit forraskodom de 1600 sor leirassal, plussz
2 obj- file. Ugyhogy hozzad kuldom direktbe, de ha valakinek kell meg
az szoljaon, sot meg ide is berakom, ha valakinek ugy tetszik (2 het
mulva...), de azert 1600 sor sok egy kicsit....
by:
Kobold
|
+ - | BIOS Eprom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi CODERs !
Van valaki aki tudna segiteni a BIOS Eprom atirasaban ?
A celom az lenne hogy egy alaplapon a COM1-en jovo
adatokat pufferelve kuldenem ki a COM2-re.
Az alaplap masra nem lenne hasznalva
( olyan lenne mint egy kontroller ).
Van egy 286-os alaplap amiben 27C512-es eprom van.
Meg csak most kezdtem kiserletezni.
Az eprom helyebe olyat tettem ami az indulas utan
az F000:FFF0 cimrol ( FFFF:0000) a BIOS elejere
ugrik ezutan CLI jon amit a soros vonal inicializalasa kovet.
Ezutan folyamatosan kulonbozo adatokat kuldok a sorosvonalra
de szkopon nem latom az adatokat.
Mi lehet a hiba, mit kell meg inicializalni.
( DMA, IT vezerlo, Timer-ek : bar ezek
nelkul is kellene mar valaminek mukodnie ).
A proba programban me'g nem hasznalok ramot csak regisztereket
ugyhogy a RAM frissites hianya sem tunik esetleg me'g problemanak.
Minden segitseget koszonok ! Csaba
|
+ - | windows NT program start (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello mindenkinek,
irok egy rutint, amely _barmilyen_ program inditasakor le
kellene, hogy fusson windows NT alatt. a barmilyen alatt
tehat nemcsak a 32bites alkalmazasokat ertem, hanem regi DOS
programokat, es korabbi windows verziokhoz irt 16bites
alkalmazasokat.
van esetleg vkinek otlete, hogyan tudnek errol az esemenyrol
a windowstol ertesitest kapni?
kosz elore is.
boleny
ps.: ha esetleg vkinek van egy CRC algoritmusa, vagy tud
nehany cimet ajanlani, az ne habozzon. kosz.
|
+ - | Re: C++ statikus object (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Sajnos a C++ szintaktikai korlatai miatt nem lehet objektumtombnel kijelolni a
konstruktort, mindenkeppen a default konstruktort fogja hasznalni. A globalis i
nicializalasi erteket azert megadhatod az aObject konstruktoraban, ha peldaul i
gy modositod:
aObject(char a = 'X')
Ebben az esetben a bObject konstruktoranak lefutasa elott mar mind a 100 aObjec
t letrejon, mintha aObject('X')-szel hivtad volna meg oket. Ertelemszeruen mind
egyik aObject ugyanolyan konstruktorral jon letre.
Ha ez nem eleg valamilyen okbol, akkor pl. a bObject konstruktorabol modosithat
od az 'a' tomb elemeit, de ilyenkor a default ertekkel mar letrejottek objektum
ok, ezert copy konstruktoros masolas tortenik.
bObject::bObject()
{
for(int i=0;i<100;i++) a[i] = aObject(i);
// az objektumok 0,1,2,.. -vel jonnek letre,
// de tortenik 100 'folosleges' default konstruktor +
// destruktor hivas
// az aObject copy constructoranak letrehozasa szukseges
// lehet olyan esetekben, amikor az adattagok kozott
// mutatok vannak
}
Szanto Tamas
MOL Rt. IT
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.mol.hu)
|
|