1. |
re: Renault Megane automata problema (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
2. |
mindenfele (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Merci kupe, Yugo, gumikereskedok (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
4. |
felmeres (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
5. |
Re. Milyen terepjarot, : [Ajanlas] Lakatos (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Renault Megane automata problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz.
Az 1999-es 2,0 16v Aut. Ford Mondeo-mal szintén így jártam.
Sajna ennyit bírnak.
Ezek a jelenségek voltak, amit írsz.
Aztán elkezdett csúszni is, majd nem volt hajlandó sebességet váltani se.
Az órában akkor 118ezer volt, a szervizkönyve szerint is.
Rokontól vettem az autót Németo.-ban 2001-ben.
Nekem is azt mondták több helyen, hogy ennyit bír a váltó, max 150 ezret és
ezen csak mi magyarok csodálkozunk.
Nekem ezt 2003-ban 300ezer forintból oldották meg.
Utána újból kifogástalan lett.
De ment is otthonról!
Üdv.:
GEORGE
Alfa Romeo 146ti
Fiat Scudo 2,0JTD 16v
|
+ - | mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A kerekbilincseloket en sem szeretem, bar az en automat nem
bilincseltek meg. Akik elrendeltek a bilincselest ok azok akiket illet a
kutyagumi. Sajnos oket nehez elerni. Szar ugy.
Marcsi ex autojat (Mazda 121 1991-es kiadas) egy gonosz hiba teszi
mozgaskeptelenne, valami miatt nem kap uzemanyagot. Az
autovillanyasz mar egy hete nem tud vele mit kezdeni. Ha ket napon
belul nem boldogul vele, elhozom tole az autot. Otletem van, hogyan
kezdjek a javitashoz, de kapcsolasi rajzom nincs. Otletetek van honnan
tudok ilyet beszerezni? A Mazda oldalan nem talaltam semmi
hasznalhatot. Ha valakinek van valami dokumentacioja, egy masolas
erejeig elkernem.
Elore is koszi a segitseget!
Peter
|
+ - | Re: Merci kupe, Yugo, gumikereskedok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gratulalok a 123-as kupe Mercihez, en is azt szeretnek, tudsz valamit mondani,
hogy hol keresgeljek?
Elore is koszi,
Gabor
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: tg4e77a4.brookes.ac.uk)
|
+ - | felmeres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a közúti
balesetek 80%-át figyelmetlen vezetők okozzák. A feltevésnek
lehet némi igazságtartalma: a megfigyeltek között voltak,
akik úgy elfeledkeztek az autójukba szerelt kamerákról, hogy
sörösdobozt és marihuánás cigarettát lóbáltak vezetés közben.
A felmérésben részt vevő 241 autót bekamerázták,
GPS-jeladóval és helymeghatározóval, radarral és fedélzeti
számítógéppel szerelték fel. A 18 és 73 év közötti sofőrök
összesen 42 ezer órát és több mint hárommillió kilométert
vezettek Észak-Virginia és Washington DC környékén, a
forgalmi eseményeket tizenhárom hónapon át rögzítették. A
241 sofőr összesen 8295 alkalommal került vészhelyzetbe,
761-szer hajszálon múlt a baleset, 82 esetben pedig már nem
sikerült elkerülni a bajt. A legveszélyesebb sofőr négyszer
karambolozott, és ötvenhatszor menekült meg az utolsó
pillanatban.
A felmérés alapján a 18 és 20 év közötti fiatalok négyszer
akkora valószínűséggel keverednek balesetbe, mint a 35 év
felettiek. A balesetek 65%-át figyelmetlenség, 22%-át
fáradtság okozta, az álmos sofőrök négy-hatszor nagyobb
kockázatot jelentenek kipihent társaiknál. A dobogó harmadik
helyére, különösen az egy autót érintő törések tekintetében,
az agresszíven vezető gyorshajtók csapata kapaszkodott fel.
A kamerákról meglepően gyorsan megfeledkeztek a kísérleti
alanyok. Az evés-ivás, sminkelés, fésülködés, öltözködés,
olvasás, telefonálás teljesen mindennapos tevékenységnek
bizonyult, akárcsak a közlekedési szabályok rutinszerű
áthágása, üvöltözés, valamint a nyilvánvalóan tiltott
alkohol- és drogfogyasztás.
A felmérés készítői szerint a baleseti kockázatot
megháromszorozó sminkelés kicsit rosszabb, mint a vezetés
közben bonyolított telefonbeszélgetés, de ha már ilyesmibe
bonyolódunk, inkább fogadjunk, mint tárcsázzunk, mivel
utóbbira is háromszoros a szorzó. A legrosszabb, amit
tehetünk, hogy menet közben próbáljuk felvenni a lábtérbe
borult kávéspoharat, vagy egyedül halásszuk ki a térképet a
kesztyűtartóból: ez a típusú figyelmetlenség
megkilencszerezi a baleset esélyét. Összességében bármilyen,
a vezetéstől eltérő tevékenységre történő koncentráció
két-háromszorosára emeli a baleset kockázatát.
A kutatók a következő körben szeretnének országos mintával
dolgozni, mivel most főleg elővárosi és városi közlekedőket
vizsgáltak. Az alanyok összetételén is változtatnának, több
fiatalt és időskorút figyelnének meg, hogy megértsék, miért
ők vannak a legnagyobb veszélyben.
Forrás: www.totalcar.hu
|
+ - | Re. Milyen terepjarot, : [Ajanlas] Lakatos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Matyo'himzett - alkatre'szüze'r :-))))
Sziasztok autosok.
2 milla korul neked Lada Nyvat tudom ajanlani. Bar a Gaz tipusu terepjaroaz
messze jobb volt nala.
..............................................
> Maganban kaptam Zajacz Istvan
>telefonjat: (30) 931-9300. Elmentem hozza, megmutattam a
>feladatot. Mondott egy ajanlatot, ami messze *alatta* volt
>a varakozasaimnak.
Orulnek ha neked jol dolgozna :-o
Nekem kuszobot csinalt ugy, hogy elso evben meg jol nezett ki majd belurol
elkezdett rohadni. Mikor ket eve az egesz autom atlakatoltak akkor ez a
kokany Zajacz rozsdara tette ra a kuszobot.
Egy rakas szar munkat vegzett nekem :-(((((
Ket harom ev mulva nezd meg a munkajat !
Udvozlettel: Frigyes
frigyesmajorkukac szexelero ponty huvazze :-))
Skoda 120 L
A- MajorKa bt.
1014. Bp. Uri u. 24.
T: 06-20-9446-107
|
|