MAV, Kobe gyanus, ha egy okosabb autossal talakozol alapbol
rendort hiv. Ha rendort hiv az kenytelen intezkedni -> buntetes.
A potdijtol En nem tartanek a biztositasidijakat tekintve, de
elvileg szedhetnenek, ha veszteseges az egyesulet, mert ugye
ezek nem cegek. Az a rossz hirem, hogy masnak ennyi a
1/4 eves dija, tehat erdemesebb az elso "komoly" biztositot
valasztani +1.5k -ert. A sajat automra nem ad ki senki
Providencias ajanlatot, pedig 1.500-2.000 kozott az a
legolcsobb, ezt erdekesnek tartom.
Idobe szolok: Talalkozo jovore? Aprilis-majus kornyeken?
Ja, es kellemes Karacsonyt, BUEK a lista forgalmat elnezve :-(.
|
Ahoj!
> Ne vedd zokon, Triznyak, de ezzel nem sokat segitettel.
Ez azért nézõpont kérdése. Annak biztosan segítettem vele, aki az
elhangzottaktól kedvet kapva, a kerti slaugot akarta rákötni. A
vízvezetékek nyomása többnyire meghaladják a 4bart, de nem ritka a
6-8bar sem. Ez pedig egy max 1,5bar üzemi nyomásra tervezett fûtõtestet
azonnal kivégez.
Az R18-hoz meg nem volt mit hozzátennem, mivel nem ismerem, az elméleti
részét meg már leírtad, azt max. ismételhettem volna. A gázos rendszert
sem ismerem, legalábbis annyira nem, hogy ötleteket/tanácsokat adjak róla.
> autogyartas kezdetetol az '90-es evekig tekintunk, nem vagyok benne
> biztos, hogy kategorikusan kimondhatjuk, hogy az autok tobbsegeben
> nincs.
???? Az autogyártás nagyjából 100 évre tekinthet vissza. Az elsõ 80
évben készült darabok közül ma már meglehetõsen kevés fut az utakon,
sõt, fizikai valóságukban sem léteznek, tehát nem tartozhatnak az autók
többségéhez. :-P
Végülis arról volt "szó", hogy sorba, vagy párhuzamosan legyen kötve a
reduktor. Szerintem mindenképpen párhuzamosan.
1, ha van fûtéscsap akkor egyértelmû, hogy miért
2, ha nincs fûtéscsap, akkor a sorbakötés is mûködik, de
a; reduktor van a radiátor elött, így a fûtés gyengül, mivel lehûtött
folyadékot kap.
b; radiátor van a reduktor elött, így a reduktor kap lehûtött
folyadékot, ami (különösen a felmelegedési szakaszban ) a lefagyásához
vezethet.
Tehát az, hogy nem lehet sorba kötni, mert leáll a keringés a fûtés
kikapcsolásakor, nem minden esetben igaz, de való igaz, nem jó sorba
kötni. (a fentiek miatt)
Egy ilyen átalakítás megfelelõ kialakítása, nagyban befolyásolhatja
mindkét elem mûködését/hatékonyságát. Nem mindegy milyen
elosztók/csõátmérõk lettek beépítve, nem mindegy, hogy hol vannak a
csatlakozások, és hogyan vezetve a csövek. Megeshet, hogy
légtelenítõszelepet kell beépíteni, és az sem lehetetlen, hogy egy
keringetõszivattyúra van szükség. ( de ezek csak tippek!! )
Üdv, Triznyak
|
Ahoj!
> Hogy megy ez mostanaban? Csak bontoba leadassal lehet megtenni? Addig
> meg fizetni kell a kotelezot meg a sulyadot mindenkeppen?
Ideiglenes kivonással lehet szüneteltetni ezeket évente 6hónapra.
Idõszakos kivonnással lehet szüneteltetni 10évig, de ekkor ki kell vinni
az autót az országból.
Végleges kivonással véglegesen, de ez bontó. Mindenesetre ez egy
bonyodalmas kérdés most még. Elvileg lenne rá lehetõség, ha bizonyos
feltételeket teljesít a tulajdonos, hogy bontó nélkül is kivonható
legyen, de a hatóság errõl hallani sem akar egyelõre.
Üdv, Triznyak
|
Ahoj!
Az egyesületek egyesületként mûködnek, a tagoktól tagdíjat szednek, a
tagok az egyesület anyagi helyzetéért _egyetemlegesen_ felelnek. A
biztosítási egyesületek esetében módosították a törvényt, a tagok csak
a
tagdíj, és az éves díj kétszeresének mértékéig felelõsek, azaz pénz
hiány esetén, maximum még egyszer beszedheti az egyesület az éves díjakat.
> Akkor a legjobb a Uniqa?
Attól függ, kinek. Nekem most pl. ~40%-ot akar emelni az Uniqa, míg egy
másik biztosítónál ( nem egyesület ) ugyanannyit fizetnék jövõre, mint
idén.
Üdv, Triznyak
|