Sziasztok,
98-as Clio II-esembe szeretnek egy picit erosebb izzot tenni, de mivel
elektronikailag nulla vagyok, nem tudom mivel mit okoznek. Az auto konyve
azt irja, a muanyag bura miatt nem mindegy, hogy milyen izzo kerul a
foglalatba. Neten kismillio H4-es talalhato. Kerdes: erdemes varialni,
vagy
menjek es vegyek bele egy top normal darabot?
Koszi a segitseget.
|
Sziasztok,
>> Ne vedd zokon, Triznyak, de ezzel nem sokat segitettel.
> Ez azért nézőpont kérdése. Annak biztosan segítettem vele, aki az
> elhangzottaktól kedvet kapva, a kerti slaugot akarta rákötni.
Amikor azt írtam, hogy nem sokat segítettél, nyilvánvalóan úgy
értettem, hogy _nekem_ nem sokat segítettél.
> A vízvezetékek nyomása többnyire meghaladják a 4bart, de nem ritka a
> 6-8bar sem. Ez pedig egy max 1,5bar üzemi nyomásra tervezett
> fűtőtestet azonnal kivégez.
Hát ezekszerint mégse... :-P
(Figyelem, nem azt írtam, hogy elképzelhetetlen, hogy tönkreteszi,
hanem azon kategórikus mondatodra válaszoltam, hogy "Ez pedig egy max
1,5bar üzemi nyomásra tervezett fűtőtestet azonnal kivégez.")
>> autogyartas kezdetetol az '90-es evekig tekintunk, nem vagyok
>> benne biztos, hogy kategorikusan kimondhatjuk, hogy az autok
>> tobbsegeben nincs.
> ???? Az autogyártás nagyjából 100 évre tekinthet vissza. Az első 80
> évben készült darabok közül ma már meglehetősen kevés fut az utakon,
> sőt, fizikai valóságukban sem léteznek, tehát nem tartozhatnak az autók
> többségéhez. :-P
Én az addig készíett autókról írtam, Te pedig ezekszerint a ma futó
autókról.
> 2, ha nincs fűtéscsap, akkor a sorbakötés is működik, de
> a; reduktor van a radiátor elött, így a fűtés gyengül, mivel lehűtött
> folyadékot kap.
Tapasztalatom szerint a reduktornak nincs akkora hűtőteljesítménye,
hogy jelentősen csökkentse a víz hőmérsékletét.
Egyébként Audi 100-ason (ahol ugye nincs csap) bevett gyakorlat a
sorbakötés és sem a fűtés, sem a reduktor működését nem befolyásolja
(érezhetően/számottevően).
--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: ivicz pont laszlo kukac gmail pont com
|