1. |
Valasz: BMW 1.6 105 LE *** HIX AUTO *** #1797 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
:) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
gyurodes (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Udv HIX! (mind) |
72 sor |
(cikkei) |
5. |
BMW 1.6 105 LE (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
en (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: chiptuning (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
8. |
re: legures ter (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: fulig ero szaj (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Chiptuning jo dolog? (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
11. |
Csiptunying (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
12. |
igeny es alom (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
Tartossag (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
14. |
RE: Utkozes (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
15. |
idezet (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: fulig ero szaj (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
Uj auto vs ABS (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Re: Legjobb auto (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
19. |
kozuti idiotak (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
20. |
Re. matrica (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Valasz: BMW 1.6 105 LE *** HIX AUTO *** #1797 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: BMW 1.6 105 LE ( 16 sor )
> Idopont: Wed Apr 16 09:43:55 CEST 2003 AUTO #1797
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
1. vedd figyelembe, hogy nemeteknel loerore fizetnek adot, ezert nem
fejleszik tul a motorokat. Pl. a VW ezert gyartotta nemreg meg az 1.6-
os 60 LE-s, 1.8 90 LE-s motort.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nem tudom, hogy a nemreg alatt mit ertesz, de a VW-nek 1.6-os 60 loeros
motorja az elmult 30 evben szerintem nem volt.
Udv,
Akos
|
+ - | :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:50 2003. 04. 17. +0000, you wrote:
>A Hondak meddig porognek? Ok nem teszteltek? Kivancsi lennek!
>Fajlagosan egyebkent a BMW motorja erosebb. (liter / LE)
marmint melyik bmwt hasonlitod melyik hondahoz mikor fajlagos hasonlitast
vegzel..
Mert ha az m3 bmwt egy olcso kategorias civichez akkor igazad van.
Ha egy 1.6 vti-t az 1.6 bmwhez akkor nem.
ha egy 2.0-s s2k-t az m3hoz akkorse.
szoval csak a kerdes mit veszel egy kategorianak es azon belul hasonlitasz.
>De az ember(kiveve 316i- 318i) nem azert veszi meg a BMW-jet, mert azzal
>akarja a gyerekeit, csaladjat fuvarozgatni.
>TISZTAN a VEZETESI ELMENY MIATT! Legalabb is akinek van esze...
Kulonben az uj m3 bmw-rol valahol irtak hogy a gyar NEM AJANLJA hogy hajsak
mert NEM erre lett a gep tervezve es nem birja :)
Usaban millio panasz van belole...
Inkabb vennek egy impreza sti-t remelem ha euba belepunk olcsobb lesz
(nemetben kinn incs 6m ft ujonnan !) es igaz csak 280le gyarilag de
legalabb kibirja :))
Ant
|
+ - | gyurodes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:50 2003. 04. 17. +0000, you wrote:
>Megis nekem az jut eszembe, hogy anno a hoskorszakban
>(1900-1920) biztonsagi ov nelkuli es totalisan merev
>kasztnis sportautokban sorozatosan haltak meg a pilotak
>ugy, hogy a kocsi szinte sertetlen maradt?! Ugyanakkor
>a mai biztonsagi divatiranyzat a gyurodozona hasznalata
>fele ment el!
Igen, ez mar leragott csont, ezerszer megbeszeltuk hogy igy van, az hogy
neha par figyelmetlen listatag elohozza hogy a vastomb a kiraly nem nagyon
erdemes ujbol elorol vitatkozni, azert nem is szolt mar senki emiatt...
Ant
|
+ - | Udv HIX! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Reagalnek nehany hozzaszolasra, mert ugy erzem van itt par tevedes is!
Ami nem baj, csak tegyuk helyre a dolgokat!
>>>Persze figyelembe kell venni a hajtott kerek és a motor elhelyezkedeset.
>>>Pl. - BMW: a kardán, difi, hardi ugye az epitesbol kifolyolag alapbol
>>>betegesebb, mint az elsokerekes(minden egyben) tarsak.
* Honda: elsokerek = > gombcsuklo, feltengely stb. (ismeros? :)
???
Ezt megint kar altalamositani! Nem azert tettek elore a valtot, difit stb,
mert úgy tartosabb!
Helytekerekossag es keves sulycsokkentes az oka! (ja, es valamivel olcsobb
gyartani) Viszont orrnehezebb vele a kocsi, azaz alulkormanyzottabb.
Hamarabb neki mesz a fanak, ha kanyarodni akarsz (tisztelet a kivetelnek)
Tapasztalatbol tudom, hogy tobbet bír ki a hatso kardan hajtas, mint az elso
feltengelycsuklok.
Es talan a javítas is olcsobb, bar ez mar tipus fuggo!
Donteni kell: nagyobb elmeny tartosaggal v olcsosag!!!
>>>Április 25-én jelenik meg Magyarországon a Fiat vadonatúj családi
>>>kompakt autója, az Albea. A Fiat vezetési élményéhez tágas utastér és
>>>a kategória legnagyobb csomagtere járul (515 l). Mindez kedvezo áron!
>>>Ismerje meg részletesen is az Albeát!
Ketszer volt Fiatunk, de apam is megmondta, hogy tobbet egy Fiat se teszi be
a labat hozzank, meg akkor se, ha ismeros jon vele!!!
Tolem akarmilyen kedvezo lehet az ara, csak akkor johet szoba, ha a Ferrari
szereloszalagrol gurul le.
Es meg akkor is meggondolom!
>>>Motor tartossaga szempontjabol szerintem az a legjobb,
>>>ha minnel egyszerubb kialakitasu a motor (2 szelep es
>>>semmi ordongos technika rajta) es minnel nagyobb
>>>kobcentibol hoznak ki egy kozepes teljesitmenyt
>>>(lehetoleg nem legyen porgos a motor). Lasd Rolls-
>>>Royce-kat, mert ezeket tenyleg orok elettartamra
>>>probaljak osszeallitani.
--> Ezek szerint a trabi motorja a legtartosabb! :))
Ebben szelep sincs, kozepesen gyenge teljesitmenyu tuning nelkul,
5000-6000-nel nemigen forog tobbet,
(ha egy henger megy, akkor annyit se) A mai uzemanyagoktol fuggoen fel
kell ujitani oket 10ezrenkent! :-(
Hiaba kicsi egy motor teljesitmenye nagy ccm-hez kepest, ettol meg nem lesz
tartosabb. Mert kevesebb LE-hez a motorkonstruktor nem fogja neked
tulmeretezni a csapagyakat, fotengelyt, hajtokart, dugattyut, csapszegeket,
fogaskerekeket, egyaltalan a motort. Ha így lenne elobb utobb tonkre menne a
gyar, es ugy ki rugjak a csavot, mint a pinty!
Tartossag-> jo olaj, mindig cserelve es utantolteni is!; hidegen nem
fullgaz, de melegen is kerulni, ha meg birod allni; nem szutykos uzemanyag
es 80nal tedd otodikbe!:-)
>>>Ugyanakkor a hasznalatra vonatkozoan emlitenem meg azt,
>>>hogy a nagyon alacsony fordulatszam (1-2000) ugyanolyan
Ha nem gyorsítani igyekszel 50-60-nal otodikben, hanem csak lazan tartod a
tempot, akkor semmi baja nem lesz az 1500-1600-as fordulattol!
Gyorsitashoz kapcsolni kell visszafele! Kenyelmetlen, de igy tartos!
>>>karos a motorra, mint a magas (5-6000)! Az idealis
Hat mara ennyit!
Jo sok benyat minenkinek!
Jockey
|
+ - | BMW 1.6 105 LE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Most te tenyleg asziszed, hogy nem tudnanak
> erosebbet csinalni, vagy csak ennyire megsertodtel,
> es mindenbe bele kell kotnod.
Egyik sem, csak hergellek, hogy a legjobbat tudd kihozni magadbol :-))
Egyebkent nekem tetszik a BMW bar uj peldanyban meg nem ultem csak 10 ev
koruliben. De a te stilusod azert eleg csiszolatlan, lassuk be.
raki
|
+ - | en (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
>>Bakker, mar nagycsoportos vagy, vagy meg kozepso
>>csoportos ovis?
>>Mert a szellemi szinted olyan kozepso csoportra utal.
>Nagyon vicces. Ugy latszik a tiednel sokkal job lehet, mert nagyon
>beragtal. Duhos is vagy es remegsz is kozben? Szar ugy...
>Ez kozlekedesben a tipikus "bevagott elem, ezert most felment a
>pumpa es bosszubol belemegyek barmi lesz is" magatartas. Gratulalok!
Ez nem igazan jott be, mert nem zavar annyira ha bevagnak elem, bar a
mindenki magabol indul ki eletbolcsesseget ismerve legalabb tudom, hogy mit
erzel, amikor egy Suzuki bevag eled egy tempos elozes utan. Ugy latszik,
duhos vagy es remegsz is kozben :-))
raki
|
+ - | Re: chiptuning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Biztosan sok ceg foglalkozik ilyennel, tajekozodasi jelleggel ugorjatok el
a:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-e/
oldalra, aztan a listabol valasszatok ki a tipust.
Pl. az XM 2.1TD-re ezeket 'garantaljak' (elol a gyari, utana a tuningolt):
Teljesitmeny: 80KW(109LE) >>> 100KW(136LE)
Max nyomatek(2000-es fordsz): 235Nm >>> 285Nm
Vegsebesseg: 192km/h >>> 200km/h
Fogyasztas 90km/h: 5.1 >>> 4.9
Fogyasztas 120km/h: 6.8 >>> 6.5
Fogyasztas varosi: 7.9 >>> 7.5
Mindezert elkernek 799 Eurot, ugyhogy mindenki eldontheti, hogy meger-e
ennyit. Szerintem egy ilyen dizel eseteben nem az a lenyeg hogy 192 vagy 200
a vege... Benzinesnel talan megeri, ki tudja. A fogyihoz meg annyit, hogy
gyari adatok 4.9/6.5/8.5
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | re: legures ter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: legurs ter ( 6 sor )
>Idopont: Wed Apr 16 08:23:50 CEST 2003 AUTO #1797
>ui.: En ugy tudom, hogy nem nagyon lehet legures teret foldi korulmenyek
>kozott "eloallitani".
Rosszul tudod. Ezt azok a fizikusok talaltak ki, akik matematikaval
foglalkoztak. Ugyanis matematikailag nem letezik legures ter. Fizikailag
azonban ha egy adott terfogaton a reszecskesuruseg eler egy bizonyos
szintet, legures terrol beszelunk. Ez a foldon elerheto, de nem matematikai
mercevel merve.
Udv,
awender
|
+ - | Re: fulig ero szaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eloszor akkor, mikor 10 evesen be tudtam rugni nagyapam Danuviajat. Utana mikor
levizsgaztam es tole kaptam eletem elso motorjat. A kovetkezo mikor megvettem
eletem elso autojat:Polski Fiat 126. Szerintem soha nem fogok ugy orulni egy au
tonak sem, mint a Kisegérnek.
P.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ncecc2.ford.com)
|
+ - | Re: Chiptuning jo dolog? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1797-ban irta :
>Van tapasztalatotok chiptuning ugyben? Ford Mondeo 2000 cc (1998)-t
>gondoltam upgradelni ezzel, de nem tudom, hogy mennyit valtozna az autom: -tel
jesitmenye? -nyomateka? -fogyasztasa? Meg hogy mindezt mennyiert teszi
>(mennyibe kerul). Meg hogy melyik marka6beszerelo ceg ajanlhato szerintetek.
A Ford Klub (http://fordclub.fordka.hu/index.php) oldalan talaltam:
Az aldozat egy 94-es 1.8TD escort lett volna:
"Altalaban 18-22 % teljesitmeny- es 16-20% nyomateknovekedes
erheto el a turbodiesel autoknal. A Te esetedben 108loero korul. Ilyen
autot meg nem tuningoltam, ezert kb.: 1- 1.5 orara van szuksegem az
elektronika kiszerelesere es a chip kiolvasasara. Utana szuksegem van
par napra, mig elkeszitem az uj tuningolt chipet, majd visszajossz es fel
ora alatt kicserelem a chipet.
Helyileg a Nagy Lajos kir. 181 -ala kene jonnod, egy elore megbeszelt
idopontban.
Ha az autot rendeltetesszeruen hasznalod es hidegen nem nyomod
neki, akkor nem teszed ki meg csiptuninggal sem karos
igenybeveteleknek. (Ez a motorok jelentos tulmeretezese miatt van.)
A tuning utan egy kicsit jobban fog fustolni, de ha az auto motorja,
szenzorai hibatlan allapotban vannak, a kornyezetvedelmi eloirasok
hatarain belul van. Ha tuningot idonkent hasznalod ki pl.: elozesek, stb,
es nem vegig padlogazzal kozlekedsz, akkor a fogyasztas meg csokken
is, leven a motor nagyobb nyomateka miatt alacsonyabb
fordulatszammal hasznalva a motor hatasfoka jobb lesz. "
Bagacs
Cordoba 1.6
HIXEditor 1.15beta8
|
+ - | Csiptunying (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"mennyit valtozna az autom:
-teljesitmenye?
-nyomateka?
-fogyasztasa?"
A tiednel szerintem ugy plusz 10 LE varhato, 15 Nm a csucsnal es
minden fordulaton valamennyi plusz. A fogyasztas orszaguton mondjuk
tartos 160-170-nel csokken ugy fel litert. Ezt azon tul mondom, hogy a
tartos gyors menet mindig leviszi valamennyire a fogyasztast.
"Meg hogy mindezt mennyiert teszi (mennyibe kerul).
Meg hogy melyik marka6beszerelo ceg ajanlhato szerintetek."
Markabeszerelo?? Ezt nem ertem.
En mindenesetre a Megalarm Kft-t mondanam, van website-juk, ott a
cim (Budapest XI.). Ugy 80e brutto.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | igeny es alom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Geri,
>Amugy meg vigyazz a gepegysegre, ne porgesd 9500 fole :-)))
Naggyon vigyázok rá, nem pörgetem 8000 fölé, ott ugynis tilit a
kompjuter:-)))
vd
|
+ - | Tartossag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szilard,
>Motor tartossaga szempontjabol szerintem az a legjobb,
>ha minnel egyszerubb kialakitasu a motor (2 szelep es
>semmi ordongos technika rajta) es minnel nagyobb
>kobcentibol hoznak ki egy kozepes teljesitmenyt
>(lehetoleg nem legyen porgos a motor). Lasd Rolls-
>Royce-kat, mert ezeket tenyleg orok elettartamra
>probaljak osszeallitani.
Csak úgy mellékesen: hány kilométer számít tartósnak? Haverom M5-
ösét 315e km-rel adta el, és semmi baja sem volt, sosem volt
szétszedve a motor, én az enyémet is 200 ekm körül adtam el. Pöccre
indult, semmi gáz nem jött belőle, tökéletes állapot, szerintem még a
gyári 340 LE is megvolt benne. Szóval, mintha új lenne. Pedig ezek 3.8-
as 4 szelepes motorok, 7250-nél tilt az elelktronika, ha nem oldod fel.
És akkor 8000-ig, mint a fent leírt autóban volt. Ja és 92-93-ban
gyártott motorokról van szó.
Ez már elég tartós? Jó tudom, hogy ez semmi, mert 1 átlagos
autóvásárló, az simán 6-800 ekm-re vesz autót. Pláne a Honda
tulajdonosok, ott meg különösen jelentős, hogy a 8-10 ezret pörgős
motorok a fent írt 6-800 ezer kilóméteres tartóssági tesztet simán
abszolválják. :-)
Én azt mondom nem feltétlenül kell nagy, elavult és lomha motorokat
csinálni ahhoz, hogy tartós legyen. Asszem abban egyetérthetünk,
hogy 300 ezer km-rel a motor már megtette azt, amire tervezték.
Legalábbis az újautók tervezésénél kb. ekkora élettartamot terveznek.
Üdv,
vd
|
+ - | RE: Utkozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Utkozes ( 26 sor )
>Mar tobbszor szobakerult a tema, igaz mindig csak ugy
>mellekesen. Marmint melyik a biztonsagosabb auto? Az
>amelyik kemeny es merev kasztnis, vagyis karcolasokkal
>megussza az utkozest, vagy az amelyiknek van gyurodo-
>zonaja, es utkozes utan ki kell cserelni jo par
>alkatreszt?
>
>A merev kasztni hatranya, hogy gyurodo zona hianyaban
>a biztonsagi ov es a kocsibelsoben talalhato tobbi
>biztonsagi elemnek kell felfognia a mozgasi energiadat!
>Igaz, a kocsi nagyreszt sertetlen marad, es olcso a
>javitasa, ill. nem kell attol felned, hogy osszelapulsz
>benne a kasztni begyurodesetol.
En meg a jo nagy ossztomegben es a fizikaban hiszek.
Impulzusmegmaradas rulez.
Ha utkozik az 1200 kilos kozepkategorias auto es a
800 kilos kisauto, a kisautoban ulok 1.5x akkora pofont
kapnak. Ezt a gyurodo zona csak akkor kompenzalna,
ha abszolut hosszban 1.5x annyit kompaktalodna a
kisauto eleje, ami mar az eleve "kompakt" meretek miatt
is eleg halalos.
A legtutibbm ha 2 meterre van elottem a kocsi eleje :-))
Ra nem jovok hol lehet ez a zona a mai torpe kisautokban
pl. Yaris. Kulonosen hatul, ahol a lokharito az utasok
seggeben van.
A mai (kozelmultbeli) kocsikban az utaster maga nem
is deformalodik bizonyos hatarokon belul - ha mar az is
deformalodik, regen halalos, akar van gyurodo zona, akar nincs.
Amikor orszaguton utkozol frontalisan 80-al, ugyse a
gyurodo zona fog megmenteni, hanem hogy eleg nehez-e
az autod hogy a masik huzza a rovidebbet, plusz eleg
robusztus, merev-e hogy ne gyurodjon be a motor a hasadba.
Valaki irta nem tul reg -teljesen jogosan- hogy ha mar
biztonsagrol van szo, egy csilivili uj Suzuki meg egy 10 eves
bmw5 kb. ugyanannyiba kerul, megis khmmm... az utobbi
nemcsak feelingben lesz nyero, hanem biztonsagban is. :)
A gyurodo zona arra jo, hogy a kisebb varosi koccanasoknal
is totalkarosra torjon az auto -> lehessen ujat venni.
(Lasd: oreg Volvo<>Suzuki, utobbi totalkar, Volvon aprobb
karcolasok, lokhariton kis repedes.)
Nem vonom ketsegbe, hogy ezek a nuanszok bizonyos
szempontbol hasznosak -nehez mar ujat kitalalni biztonsag
teren, ami tenyleg hasznos is, nemcsak draga-, de akarcsak
a legzsaknak, a valosagosnal joval nagyobb a "marketing"
ertekuk.
udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
|
+ - | idezet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Adam OPEL klasszikus mondását tudom csak idézni:
>A legjobb autó az UJ AUTÓ.
En ugy tudtam, Ford mondta.
Szerintetek ki mondta?
GERI
|
+ - | Re: fulig ero szaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 16 Apr 2003 wrote:
> Nekem akkor ert fulig a szam, amikor az elso
> repulos utamon a 737-es elkezdett gyorsulni.
> Sehol egy sebvaltas miatti megtorpanas,
> csak ment, ment, ment, ... Huuuuuu !
es huuu huuu zugott es szuk es kicsi ;-)
amugy a egy 767/747 vagy a340 jobban huz,
probald majd ki :-)
nekem a fulem ert a szamig mikor egy picit nathasan landoltunk...
c
--
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldanak
mellettem." -DNA
|
+ - | Uj auto vs ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Autosok,
Tiszy Fiat bemutatoja utan ismet megfogalmazodott bennem a kerdes
hogy miert eri meg az autogyartoknak kihagyni az ABS-t a kocsibol,
mikor Europa nagyobbik reszen NEM lehet autot eladni nelkule.
A legkisebbet sem.
Ez azt jelenti, hogy kulon Nekunk meg meg par orszagnak ABS nelkuli
autot kell gyartani. Megeri ez a plusszkoltseg? (ezek szerint igen,
kulonben nem csinalnak...)
Jovo majustol mar nalunk is el majd ez a szabaly?
Autoarak:
Volt egy link ahol a Porsche Hungaria mar beharangozta, hogy az EU
csatlakozassal igy meg ugy megemelkednek majd az arak.
2 hete meg azt olvastam az origon, hogy lejjebb fognak menni az
uj auto arak is. Kivancsian varom, hogy mi lesz majd a valosag.
Jo locsolkodast!
Gabor
|
+ - | Re: Re: Legjobb auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A mondás Henry Fordtól származik.
Ennek ellenére a legjobb autó a céges autó.
Kálmán
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70ccb1.dialin.enternet.hu)
|
+ - | kozuti idiotak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ez a megallapitas nem csak erre a markara
vonatkozik !! En legfeljebb a mi autonk vezetoitol
tartok a legjobban. Azok tarolnak leginkabb a
kisebbrenduseg teren. pedig azzal a markaval
Udv
A Suzuki tulajokkal sem rosszabb a helyzet mint masokkal. Mivel nagyon sok
Suzuki jar az uton persze hogy ezzel aranyos a benne ulo idiotak szama is.
Egyszeru statisztika. Biztos, hogy az Aston Martin tulajok közt is van
sebessegmanias, zarovonalon elozos-aztan- mutogatos barom, csak ez a marka
itt nalunk viszonylag ritka.-))))
Duncan
Volvo 940GLE 2,3 aut.
|
+ - | Re. matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok, szia Jani.
>Amiert mindezt most leirom ,az az, hogy Levente a
szememre vetette, >hogy hol
>a buszomrol a HIX matrica :))
jogosan vetette a szemedre, hisz te mint
orszagjaro neked ki kellene tapetazni buszodat HiX
autos matricaval :-)
>Nos, ha valaki tud kuldjon egyet, termeszetesen
utanvettel,
Utanvettel 200 Ft erteku matricat :-o) ? Es valaki
? Mivel nem olvasod az alairasomat pedig lassan 5
eve ott virit .
Feladsz nekem egy megcímzett és felbélyegzett
borítékot, benne a te nevedre megcímzett és
felbélyegzett válaszborítékkal abban a 200 pénz.
Mellette egy cetli, hogy belső avagy külső
matricát szeretnél valójában. Ezér fejönni Pestre
pazarlás lenne. max megismernénk egymást :-)
Ez mar evek ota bevalt modszer.
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar
|
|