Ahoj!
> 3 éves 60.000 km-t futott Renault Megan (Grand Tour) diesel autó
Ha jól fejtem meg ezt a rejtvényt, (miért nem lehet leírni, hogy
milyen motor??? ) akkor ez egy Dci, vagyis CR motor.
Ez a jelenség döntő többségében a nehezen felépülő rendszernyomás
eredménye, ami szintén többségében egy (vagy több) hibás
befecskendező következménye. Amíg a rendszernyomás nem haladja
meg a 240bar-t, addig nem vezérli ki az ECU a befecskendezőket,
vagyis nem indul be. Próbáljátok ilyen esetben betolni, ha így
rögtön beindul, akkor ez lesz a baj. Visszafolyómennyiséget kell
mérni a befecskendezőkön (abban az üzemállapotban amikor
produkálja a hibát), ha 30%-nál nagyobb az eltérés az egyes
befecskendezők között, akkor amelyiknél túl sok jön vissza, az
engedi el a nyomást. Ha sikerül pont elkapni azt a helyzetet
amikor nem indul, akkor egy hosszút kell indítózni és csak a
rossz befecskendező mérőedényében fog gázolaj megjelenni. Erről
hibakódot nem tud beírni ez a rendszer.
Üdv, Triznyak
|