1. |
Re: *** HIX AUTO *** #1604 (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: *** HIX AUTO *** #1604 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: a japan, na az a tokely (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
Re Suzuki > Alfa (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
5. |
Autoradio (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
6. |
Fiat 127 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: gazolas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
Milyen auto ez? (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: a japan, na az a tokely (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
10. |
Trabi 5 ganggal (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Keves az uzemanyag (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: SPQR, Suzuki 1.0, Alfa (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
13. |
Suzuki merevsege (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Behozhato autok listaja (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Autoszalon: Bpest vs. Parizs (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Kodlampa (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: mindenfele (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
18. |
re: gazolas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: elveszett rendszamtabla (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
20. |
Tiszy irta: (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1604 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> > jol emlexem, hogy ez egy 1.0-s Swift? Minek arra akkora gumi, mint a 400
> > kiloval nehezebb, 70-80 (?) loval erosebb Alfamra?
>
> Roppant egyszeru a keplet. Sokkal jobban kanyarodik es fekezodik az
> auto. Mellekhatas : nagoyn jol nez ki vele :)
Hi, eddigi hozzaszolasaim alapjan tudhatod, hogy soha nem
fikaztam a Suzikat, sot az ok nelkul fikazoknak be is szoltam, de
mar ne is haragudj, a rohogogorcs jon ram, mikor egy ilyen
Suzukit latok. Mert vagy van valakinek penze, vagy nincs. De ha
tobb szazezres tuningra van, akkor mar tenyleg vehetett volna egy
jobb autot. Bar valamelyik nap lattam egy Trabantot alufelnikkel,
sport kipufogoval, spoilerrel..... de nem, meg az sem volt olyan
rohejes (inkabb vicces), mert az legalabb eredeti otlet volt.
> Amugy csak hogy tovabb tephesd a hajad, van benne klima is :)
> Egyebirant valoban 1.0-s kicsike.
En klimaparti vagyok...vezettem klimas 1.3 -ast, a klimaja jo volt,
igaz, egyenletes temponal is eszre lehetett venni hogy megfogja,
beljebb kellett nyomni a pedalt ha bekapcsolt. Klimaval elozni
vegkepp nem lehetett (klima nelkul sem volt egy taltos), a
legegyszerubb volt a levegokeringetest kikapcsolni,mert akkor a
klima is leall (a sajat gombjat nem erzed, nem latod, brrrr).
Az 1.0 -val viszont amugy sem lehet elozni, ebbol a szempontbol
tokmindegy a klima, de legalabb dugoban nem nyeled a fustot meg
a benzingozt.
Tibor
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1604 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Salzburg felé vezeto A1-es autópályán, az úgynevezett Anger-hídnál egy
> hirtelen felszállt sűrű ködfal következtében. Az alig _KET METERES_
> látótávolságot engedő köd olyan hirtelen jött, hogy teljesen meglepte az
> autósokat. Az egyik tömeges karambol az autópályán történt, itt egy autós
> bennégett kocsijában, egy másik sérüléseibe halt bele a helyszínen.
>
> 2 meteres latotavolsag eseten a futyim mar a kodbe vesz, a cipomet meg
> csak sejtem. Ekkora kod egy kovacsmuhelyben sincs lopatkolaskor... A
> hirtelen jovesrol meg csak annyit, hogy evrol evre hirtelen esik ho, az
> ejszaka utan meglepetesszeruen reggel lesz, sot, viz alatt az ember
> hirtelen nem kap levegot... Soook, soook darwin-dijas.... :)
Hi!
Mint a köztisztasagi vallalatok. MInden osszel elmondjak, hogy fel
vannak keszulve a telre. Az egyik munkatarsam ilyenkor gunyosan
megjegyezte, hogy a telre, arra lehet, de a hora meg a jegre
biztosan nem :-)).
Sok barom azt hiszi vezetes kozben, hogy moziban ul, a szelvedo
meg a filmvaszon. Azutan mar 5 perce megy a suru kodben
valtozatlan sebesseggel (a masik barom kodlampaja utan), mig az
egesz sort meg nem fogja a "tomeges". Ha csuszik az ut, meg
jobb.
Tibor
|
+ - | Re: a japan, na az a tokely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>
> Több mint 780.000 kisautót hív vissza a Toyota a fékcső
> lehetséges törése miatt. A probléma
> elsősorban a hideg éghajlatú országokban jelentkezhet,
> mivel az egyik fékcső nagy hidegben, illetve magas hóban
> való haladáskor, több egymást követő fékezés hatására
> hajlamos eltörni. Az autó ettől még fékezhető marad
De legalabb visszahivjak....
Itt olyanok jutnak eszembe, mikor egy ismerosom 3 eves
Astrajaval ment a szervizbe, hogy folyik az olaj. Megneztek, "ja,
ott?", legyintes, es rogton tudtak mit kell cserelni. Na, oket nem
hivtak vissza....
A japan, na az a tokely subjectrol meg olyan kocsik jutnak
eszembe, amelyek uj letukre csak a masodik inditozasra indulnak
el rendesen, es 3 eves koruk elott mar ki kell cserelni a sebvaltot...
:-).
Tibor
|
+ - | Re Suzuki > Alfa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok !
> Felado : [Hungary]
>....
> Felezovonal atlepesetol a
> visszalepesig. A kamion 80 korul ment, tehat 533 metert
> tettek meg lenyegeben egymas mellett. Ez azert borzaszto.
Nem akartam beidezni az egesz leveled.
Sajna, azt hiszem itt nem az auto volt a hibas.
Az ilyen mentalitasu ember feneke ala barmilyen
kocsi kerul is, az igy fog elozni.
Ballag az elotte halado utan, oszt ha ugy erzi,
kivagodik az elotte halado kocsi mogul, -ha az nagy,
a menetszel meg egy kicsit meg is fogja, -vissza nem
valt, csak elkezdi nyomni a gazpedalt. Mire
felgyorsul az elozeshez szukseges sebessegre,
az tuti, hogy mas mar nem fog akkor elozni.
Es meg van gyozodve rola, hogy O kivalaoan vezet.:(
--
Udv.:
Janos
ekezet maganban igen
Fiat Scudo
mailto: <140 Kb
http://w3.enternet.hu/mjanos
|
+ - | Autoradio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy regota huzodo problemam. Nyaron tortent, hogy az addig
tokeletese n mukodo autoradio egyik naprol a masikra olyat csinalt, hogy ha
gyorskerestem rajta radioadot, akkor nem allt meg sehol (epp kulfoldon
voltunk, a beallitott csatornakat nem tudta tesztelni). Aztan kesobb
kiderult, hogy a tobbi ado is ro sszul jon, halk, recseg, meg menet kozben
hullamzik. A gyongebb adok nem is hal lgathatoak, a tobbi is szo-szo. Voltam
szerelonel, mondtam neki, hogy mi van, m eg hogy tuti az antenna, mert
kulonben hogy romolhat el egyik naprol a masikra. Az lett a vege, hogy
kiprobaltak masik antennaval, azzal sem volt jo, igy mega llapitottak, hogy
"gyenge a vetele" a radionak. Ja, es nem szereltek meg. Azota nem volt
idegem masik szerelot keresni.
1. Tenyleg van ilyen, hogy a radio hipp-hopp elromlik es gyonge lesz a
vetele? 2. Lehet ezt javittatni? Hol? Vagy uj radio kell bele? (Valami
Blaupunkt es per sze a kijelzoje is teljesen gaz egy eve...) 3. Ha cserelni
kell: barmilyen magnos-radio jo egy CD-lejatszohoz kapcsolva? Me g 6
hangfalhoz? (Ezen van olyan, hogy elol maeg hatul szoljanak, meg ilyenek, t
ehat barmilyen gagyi tuti nem jo, nem?)
Elore is koszi,
ANDOR
Ui.: Kerhetem, hoy maganba (is) valaszoljatok?
|
+ - | Fiat 127 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Segitsegeteket kerem ha valakinek van felesleges alkatresze eredeti az I.soroza
thoz az kérem szoljon
ami kulonosen erdekel: motorhazteto, felni akar 8 db is, muszerfal akar egyben
egy auto amibe ezek eredetiek.
Koszi
Zsolt
Fiat 127
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-90-69.adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | Re: gazolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1605-ban irta :
>Amikor olyan kurvara sietunk valahova, egy nagy, eros autoban ulve,
>jusson eszunkbe ez a ket kicsi ember, akinek igy kellett meghalnia
>5 evesen.
Teljesen egyetertek :(((((((((((((((((((((
Minden jot, Vili --- www.macasoft.hu --- HIXEditor 1.15beta10
Csak ujsagba
|
+ - | Milyen auto ez? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Reggel a Danubiusban olyan noi autosokrol mondott nem igazan kedvezo velemenyt
egy no, amelyeknek puder (vagy ruzs?) es kremszine van. Milyen auto ez? Mert
azt nem mondta...
Minden jot, Vili --- www.macasoft.hu --- HIXEditor 1.15beta10
|
+ - | Re: a japan, na az a tokely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> 2001 áprilisa között kerültek forgalomba. A probléma
> elsősorban a hideg éghajlatú országokban jelentkezhet,
> mivel az egyik fékcső nagy hidegben, illetve magas hóban
> való haladáskor, több egymást követő fékezés hatására
> hajlamos eltörni. Az autó ettől még fékezhető marad a két
> fékkör miatt, de a hiba csökkenti a fékhatást és rontja az
> autók irányíthatóságát. A Toyota szóvivője elmondta, hogy
Ezaz, ragadjunk ki valamit. Mellesleg a Ford Fiesta meg le sem gurult szinte
a szalagrol, mar legzsakproblemai vannak. Mi jobb, egy fekkorrel megallni,
vagy hibas legzsak miatt meghalni? Vagy szemezgessunk egy picit a
visszahivasokbol:
"A VW összesen 270 000 1998-as Passatot hív vissza a kormányösszekötő
gömbcsuklók idő előtti elhasználódása miatt. Ez a hiba az Audi A4, A6, A8
modelljeinél is előfordulhat, és a visszahívási akció 158 000 Audira
vonatkozik. Az ellenőrzés és a javítás teljesen ingyenes. Magyarországon a
Porsche Hungaria 777 Passatot és 300 Audit szólít szervizeibe."
"A Volkswagen 1900 darab, 85 kW-os TDI dízelmotorral szerelt Golfot, Borát
és Passatot hív vissza, mert dugattyúiknak a felületét hibásan kezelték, és
ez motorhibát okozhat.A Peugeot összesen 6790 autót, Parnert, 106-ost,
306-ost és 406-ost hív vissza, mert egy vákuumszelep a szervofék működésének
kiesését okozhatja"
"-A Volkswagen összesen 100 000 autót hív szervizeibe a központi zár hibája
miatt. Az érintett Golfokat, Passatokat '93 ősze és '94 májusa között
gyártották, központi zár/riasztó/indításgátló kombinációval. A gyár szerint
vezetékhiba miatt az ajtók maguktól bezáródhatnak. A javítás ingyenes,
mintegy egy órát vesz igénybe.
-A VW 10 000 '98 októbere és '99 januárja között gyártott Golfot és Borát
hív vissza, mert az elülső övfeszítők csillapítóanyaga a B-oszlopban tüzet
foghat.
-A DaimlerChrysler világszerte 10 000 Mercedes CLK Cabriót hív szervizeibe
ingyenes átvizsgálásra az esetlegesen hibásan hegesztett biztonsági öv
vezetőjének felülvizsgálatára.
-A Ferrari 200 1997-ig gyártott 456GT/A-t és 550 Maranellót hív vissza, mert
a túlhúzott benzinvezeték tömítetlenséget okozhat. A tulajdonosokat
közvetlenül értesíti a gyár."
"A Peugeot 6800 206-ost hív szervizeibe, mert az oldallégzsákok ütközés
nélkül is kinyílhatnak. A visszahívás nálunk 48 autót érint."
"A Volvo 116 000 S80-ast hív vissza az egyik elülső gömbcsukló korai
elhasználódása miatt. A visszahívás a tavalyi és az idei modellévben
gyártott darabokat érinti."
Vegul egy kedves darab:
"A BMW 280 000 autót hív szervizeibe, mert az Auto Zeitung BMW 316i
tesztautójának a fékje teljesen üzemképtelenné vált. Időközben egy másik
hiba, a magától beinduló oldallégzsák is indokolta az intézkedést.
A visszahívási akcióval kapcsolatos kérdéseket a Wallis Motor Kft.
vevőszolgálata várja."
Szoval a legszebb almaban is lehet kukac. Mellesleg most olvastam egy Fiat
Punto tesztet, az osszegzes annyi volt, hogy a hibaival egyutt lehet elni.
Vegulis ma ez a trend egy olasz autonal? A HIBAIVAL EGYUTT LEHET ELNI.
Koszonom inkabb veszek mast.
SzaboZE
|
+ - | Trabi 5 ganggal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
koszonom Tiszynek az infot, haaat, elegge huzos arat irtal ide nekem.
Tulajdonkeppen nekem csak sporolasra kellene, ugyanis 170.000 km van mar a
kicsikeben, es 8-8,5 l alatt mar nem akar megallni
Volna meg kerdesem a trabirol.
Elso inditas utan az automata szivato nem akarja a fordulatot novelni, sot
le is all az auto amig inditas utan egyszer fel nem porgetem a motort. Ez
mitol van? Lehetseges az automatikat manualisra valtoztatni?
Attis
|
+ - | Keves az uzemanyag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok AUTO-sok,
tegnap a kollegam Fabiajaval jovunk este haza, egyszercsak
hatalmas futyules. Mi a sz@r mondom ? A semmi, csak az
uzemanyagszint-jelzo ad ki ilyen hangot. Minden VW koncernes
autoban ez van, vagy csak a FABIA "specialitasa" ez az okorseg ?!
Ne mondja nekem senki, hogy letezik olyan ember aki nem veszi
eszre, hogy valami narancssarga vilagit a muszerfalon.
Szerintme ez az eros hang meg balesetet is okozhat !
Csaba irta :
>a japan, na az a tokely ( 18 sor )
>Totalcar hir:
>
>Több mint 780.000 kisautót hív vissza a Toyota a fékcső
>lehetséges törése miatt.
Ja, a kievetel erositi a szabalyt. :-)))
Zoli.
|
+ - | Re: SPQR, Suzuki 1.0, Alfa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> kamion elozese 24 masodpercig tartott +/-1-2, mig
Skoda-feeling :)
Gumo
|
+ - | Suzuki merevsege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ezt nem hiszem el :)
http://www.suzukiklub.hu/su_teszt.htm
A Suzuki-Peugeot torestesztnel kell nezni, az "Ez maradt a
Peugeot-ból" feliratnal lehet hangosan felrohogni :)
Gumo
|
+ - | Re: Behozhato autok listaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Én a magán úton történő import menetét keresem a Neten, lehetőleg egy
hitelesen leírt, megtörtént behozatal ketetében.
Válasz a(z) 'Behozhato autok listaja' című hozzászólásra.
http://www.kff.hu/kff/kffjarmu/default.htm
Atosz
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 62.128.20.13)
|
+ - | Re: Autoszalon: Bpest vs. Parizs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 2002-10-02 at 14:33, mapetso--freemail.hu wrote:
> Holnap hajnalban (mar amikor Ti ezt olvassatok) uton
> vagyunk szokasos "Genf-jaro" csapatunkkal Parizs fele, hogy
> autoszalont kukkoljunk. Majd beszamolok az elmenyekrol.
Mikor leszel ott? En mar voltam de autokat nem neztem (eloadasok),
viszont van meg egy belepom, igy aztan hetvegen meg kimehetek egyet...
Udv, Sandor
|
+ - | Re: Kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 2002-10-02 at 17:23, ghid--netposta.net wrote:
> > nem zavarnak, ahogy a lampanal az elottem levo feklampaja sem.
>
> A hatso kodzarofeny (valami ilyen a hivatalos neve) olyan fenyereju,
> mint a feklampa. Ha mukodik, sokkal kevesbe fog feltunni a feklampa
> felvillanasa, ergo nagyobb reakcioido...
Ezen tul, ha otthon nem is tiltja a kresz, kulfoldon ne hasznaljatok.
Most eppen a francia (R416-7 cikkely) es a belga (30.1.1 cikkely)
szabalyt ellenoriztem le, mindket orszagban:
- elso kodlampat csak kod, ho es eros eso eseten lehet hasznalni illetve
olyankor amikor nem tilos az orszaguti feny hasznalata (tehat lakott
teruleten belul _nem_).
- hatso kodlampat kizarolag kod es havazas eseten lehet hasznalni.
Udv, Sandor
|
+ - | Re: mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 2002-10-02 at 13:20, pink--iit.bme.hu wrote:
> vagy akar tiz masodperce zold, a harmadik negyedik kocsinak meg meg mindig
> eg a feklampaja, ahelyett, hogy mar reg egyesben lenne, es indulna az egesz
> sor egyszerre. Mellesleg USAban (legalabb is, ahol en jartam) ott zoldre
Nem azt modnom hogy kell a 10 masodperc, de ha mindenki egyszerre indul,
akkor bizony baj lesz. Mert a piros lampat latta mindenki zoldre valtani
=> lehetett egyszerre reagalni, de amikor a gyalogos/biciklis le fog
lepni a sor ele, akkor a hatul jovo autok mar csak az elozo feklampajara
reagalhatnak => 1 masodperc reakcioido => bumm...
Udv, Sandor
|
+ - | re: gazolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>-A vezeto egy 19 eves suhanc volt, par honapos jogsival. Az
>alkoholszonda negativ
Nem tudom pontosan az uj vizsgarendszer szabalyait, de olyat hallottam, hogy
elso evben csak vmifele ideiglenes jogsit adnak, es azzal csak ugy lehet
kozlekedni, ha ul mellette valaki ervenyes jogsival rendelkezo. Hogy is van
ez? Es mi tortenik, ha ilyen "frissjogositvanyost" egyedul vezetve allit meg
a rendor?
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Re: elveszett rendszamtabla (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> wrote in message
news:...
> hallo!
>
> elveszett a rendszamtabla, mit lehet ilyenkor tenni? ki csinalhat
> rendszamot? vagy mi van ilyenkor.
>
> maganba is lecci
>
> koszi
> roland
>
asszem ugyhivjak hogy okmanyiroda
javasoljak varjal par napot, hatha megtalalja valaki es leadja, de persze
nem
megrendelik
1-2 het mulva utanvettel jon postan (sokezerert)
majd valaki leadja
okmanyiroda mondja hogy atveheted
lesz egy csomo rendszamtablad
legalabbis mi igyjartunk :)
|
+ - | Tiszy irta: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Helyesen:
> "Sic transit gloria munDI."
> Errare humanum est. :-))
Quod erat demonstrandum :)
Cs.
AR 146 1.6 TSpark, Punto II 1.2 8V
|
|