Sziasztok!
Mitol lyukadhat at max. felevente (de van hogy ennel is gyakrabban)
egy Favorit AC pumpajanak a membranja? Mar legalabb a 4-ik
membrancseren (ill. egy teljes AC pumpa cseren) tul vagyok es kezd
idegesiteni a dolog. Ilyenkor ugyanis a nafta folyik az olajba es
ilyenkor automatikusan olaj+szuro csere is befigyel, amelyik
felevente nem keves penz...
Benyabol kizarolag MOL 95-os olommentes van tankolva bele,
amelyikrol nem hinnem, hogy annyira savas lenne, hogy ilyen szinten
szetmarna.
Minden tippet, otletet szivesen fogadok!
Udvozlettel: Attila (Mr.Grey)
-----------------------------
mailto:wardog.kukac.freemail.hu
|
Sziasztok!
Gondolhatjatok megkerdeztem egy masik szerelotol is, o is azt mondta. Holnap
megprobalom megkeresni a gepkonyvet es abban az olajra vonatkozo reszt, bar
ugy remlik mikor vettem az autot ezen mar tulestem. Azota vadaszom az olcso
Castrol 10w60-t, most 12000 -t vettem egy kannával. Mar lattam 16000 ert is
4 litert.
Dodo
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
> 1.6 G Astram van 4 eve, most fogok harmadszor
olajat
> cserelni. 10w60 kell bele a szerviz szerint.
Te ugy gondolod, hogy ezt a konfigot teszi bele
neked a szerviz :-o ?
Ugyanis ez az ertek egy nagy hoturo kepessegekkel
megaldott verseny olaj. Birja az extrem
terheleseket. Avagy nagy homersekletu helyekre, pl
Szahara legmelegebb eghajlati viszonyaira kivallo.
Az ara ennek valoban draga ! Ez nem az a gagyi
xxW - 40 es amit alltalanossagban hasznal a jonep
:-8)
Udv: Frigyes
Ui: Avi ! Lesz kirandulas ?
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito kaphato.
http://frigyes.fw.hu http://amajorka.srv.hu
|
Szevasztok!
Eddig inkább "csak" olvasója voltam a HIX autónak...
De szeretnék segítséget, tippet ,ötletet egy dologhoz.
Van egy 2002-es Fiat Scudom amibe sajnos Peugeot 2000 16v HDi mocit tettek
:-(
Ez jó is, meg nem is, de most a rossz oldalát mutatja :-(
Egy ideje reggel az elő indításra nem indul be akár +7 fok van,
akár -15 fok, mindegy neki! :-(
Meg kell tolni, akkor viszont ahogy ráengedem a kuplungot azonnal beindul!!,
szintén nem érdekes mínusz vagy plusz van kint.
Ezek után ha már 1 percet járt akkor 8 órán belül bármikor indítható
önindítóval!
Mondott már eddig mindenki ezt is, azt is.
Vizsgálták bosch / direkt írtam kicsivel mert az eddigi autós éveim során
arra jutottam, hogy a bosch= FOSCH!!! /
szervizben szerintük minden okés rajta!!
De szerintem mégsem mert a kezelési könyvében nem írnak olyant,hogy az első
indítása betolással kell történjen !!
Önindítóval indítózva a üza.szivattyú 290 -310bar közt nyom, néha megüti a
370bart is.
Alapjáraton néha 243bart, de általában 254bart mérünk.
A maximális nyomás 1345bar volt eddig.
Légtömegmérőt cseréltünk a másik autóból ami patentul üzemel.
A másik légtömegmérővel is ugyan ezeket a dolgokat produkálja..
A másik autó meg ugyanúgy üzemel az én légtömegmérőmmel..
Izzítógyertyák cserélve / külön kalandos dolog volt/
Az ízzítógyertyák jók voltak :-(, de kicseréltem.
Szögjeladó rendben.
Eddig minden cserélt alkatrésze gyári, vez,szíj, görgök, gyertyák.
Az autó mikor üzemel szépen megy, ha van rá hely megfutja síkúton a km óra
szerinti 170-net.
Érezni, hogy jólhúz, stb, stb..
Fogyasztásom javarészt 130-140 közt bandukolva 8,2-8,8 közt adódik.
Tudtok-e egy olyan szervizt aki korrekt módon hozzáértően megtudja nézni,
vizsgálni?
Eddig mindenhol csak a pénzt vették el! :-(
Mostmár jó lenne ha valaki tudna használható ötlettel előállni.
Ja és a Keceli fosch szervizben meg nem is fogadtak mikor meghallották, hogy
HDi-m van.
Azt mondták, hogy evvel a sz.rral nem hajlandók foglalkozni!
Érdekes hozzá állás egy fosch szerviztől!! Nem?
Tisztelettel:
GEORGE
Alfa Romeo 146ti
Fiat Scudo 2,0 JTD 16v
|