>>...hogy kuplung kiengedése után is forgatja lassan a fejet, >>nem tudom
hogy
karburátor állítás ezt hogy befolyásolja...
>Az alapjárati fordulatszám módosításával, ez könnyen orvosolható!
Igen, ezt tudom, de pont amit CHOKE viselkedésről írtam, azzal
valahogy nem cseng össze. Tehát, ha indítás után előírás szerint
átállítom azt OFF-ra, akkor gáz adásra / kuplung ráengedésre a
motor leáll.
Ha nem kapcsolom OFF-ra, akkor megy, mint a kisangyal, nem fullad
le semmitől. Azt gondolom, ha csökkentem az alapjárati fordulatszámot,
akkor esetleg már ez sem fog működni, talán CHOKE ON állásban is
lefullad, ha gázt adok. Eddig azt gondoltam kell némi bejáratási
idő, és ekkor ez helyre áll, de most jutottam hozzá egy jugoszláv
gyártmányú ősöreg robihoz, ami dettó így viselkedik.
>DE! A használat során, a gép természetes kopása is előidézheti
>ezt a jelenséget! Ha pl. a főtengely szimmeringje elöregedett,
>és mellette "fals" levegőt szív be, akkor felpörög a motor,
>de erőtlen, és a legkisebb terhelésre is leáll.
Ez spec egy vadiúj fűkasza, talán 10 órát ment összevissza.
Mondjuk ez nem jelent semmit, akármi megtörténhet, tudom.
Ez a fals levegő, amit írsz, most szöget ütött a fejembe, mert
tegnap azt vettem észre, hogy olajos a motorblokk felülete,
a kipufogóval átellenes oldalon, és szemmel láthatólag ez
az illesztésnél jön ki. Betonkeményre vannak szorítva a
csavarok, ezt ellenőriztem azaz, nem lazultak meg.
Nem sok ez az olaj, ha letörlöm, akkor csak nagyon lassan
jelenik meg újra.
--
Török István ___
|