1. |
Re: gyorshajtas (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
2. |
off topic: kinai tanitas (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
3. |
teli gumi kotelezove tetele (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
4. |
gyorshajtas (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Fogyasztas teli gumival (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
HAT Kemence (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
7. |
mitsu karbi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
va:bonusz valtozas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
9. |
sebvaltozar (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
10. |
Teligumi fogyasztas (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
11. |
Olasz auto (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: FIAT (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
13. |
Diesel csepp Kadett elado (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
D.A.S. (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
15. |
Opel Vectra 2000GTI (SEGITSEG) (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: gyorshajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Szerintem ugyanarrol beszelunk. Ha a rendorseg kikuldi az ertesitest
a gyorshajtasrol, abban le is irjak, hogy milyen lehetosegeid vannak:
1. Elismered a gyorshajtas tenyet
2. Hivatkozol a torvenyre, hogy nem vagy koteles terhelo
tanuvallomast tenni csaladtagodra
3. Nem valaszolsz, levelet kidobod a kukaba
Az elso eset tiszta, korrekt dolog, nincs mit magyarazni. Masodik
esetben a _gyakorlat_ azt mutatja, hogy ilyenkor megszuntetik az
eljarast, nem foglalkoznak vele tobbet. A harmadik verzio a
legrosszabb, ceges auto eseten akar fel evre is bevonhatjak a _kocsi_
forgalmijat.
-Almos-
On 27 Nov 2003 at 2:50, HIX AUTO wrote:
>
>
> A radioban halgattam az Autoklub jogaszat, aki elmondta, hogy van
> egy keskeny kiskapu. Egy precizen fogalmazott, bovitett mondat a
> valaszlevelben, ami jogszabalyra hivatkozva mentesseget ker a
> tanuvallomas alol az uzembentarto szamara. A napi gyakorlatra
> hivatkozott, hogy ebben az esetben automatikusan megszuntetik az
> eljarast. Minden mas valasz rossz valasz es szivas van. Az
> Autoklub jogsegelyszolgalata talan segithet.
>
> >csaladtag vezetett, akire nem koteles terhelo vallomast tenni
> Na itt rontjak el sokan. Aki ugy nyit, hogy a fenti cimen
> megtagadja a vallomast tokon rugjak. Elotte kerni kell a
> tanuvallomas aloli mentesseget.
>
> Ha jol tudom, akkor a nemet torvenyek ezen mar tulleptek es
> ilyenkor az uzembentarton is elverhetik a port. Most
> mondhatjatok, hogy de itthon is megszivattak mar uzembentartot.
> Igen - rossz volt a valaszlevele.
> --
> Meszaros Geza
>
|
+ - | off topic: kinai tanitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Most kaptam az alabbi levelet.
Talan minden autosnak jo, ha van egy peldanya.
Gabor
Kinai tanitas
Vehetsz hazat, de otthont nem,
Vehetsz agyat, de almot nem,
Vehetsz orat, de idot nem,
Vehetsz konyvet, de tudast nem,
Vehetsz poziciot, de tiszteletet nem.
Megfizetheted az orvost, az egeszseget nem.
Megveheted a lelket, de eletet nem.
Megveheted a szexet, de a szerelmet nem.
A kinai tanitas szerencset hoz. Az eredetit a Nemetalfoldon, Hollandiaban
orzik. A szerencse megerkezik. E level kezhezvetele utan szerencse er. Ez
nem trefa. Ez a tanitas mar nyolcszor korbejarta a foldet. Mindenekelott
Neked hoz szerencset. Tovabbitsd postan, vagy interneten mindenkinek, akinek
szuksege van szerencsere.
Ne kuldj penzt, mert a szerencse nem megveheto. Ne orizd a levelet 96 oranal
tovabb, ezen idon belul kuldd tovabb.
Nehany megtortent pelda: Constantinus 1953-ban kapta a levelet. Megkerte
titkarat, keszitsen rola 20 masolatot. Harom napra ra 9 millio markat nyert
a nemzeti lotton. Carlo hivatalnok, miutan megkapta a levelet, elfeledkezett
rola. Nehany nap mulva munkanelkulive valt. Ezt kovetoen elkuldte a levelet,
mely folytatta a lancot, es szerencseje lett. Bruno 1967-ben kapta meg az
irast, nevetett es eldobta. Par nap mulva megbetegedett a fia. Megkereste a
levelet es 20 peldanyban tovabb kuldte. Kilenc napra ra, a fia meggyogyult.
1998-ban egy fiatal kaliforniai ferfi kapta meg, de a szoveg olvashatatlan
volt. Megfogadta, hogy ujrairja, felretette, kesobbre halasztva. Igy nem
szabadult meg a leveltol 96 oran belul. Kesobb valoban leirta. Elkuldte es
egy uj kocsit kapott. Folytatta a lancot es szerencses lett.
Ne felejtsd el ! Ne kuldj penzt, ne ird ala a levelet ! Csak egyszeruen
tovabbitsd 20 peldanyban es varj, mi tortenik nehany nap mulva. A tanitast
egy az Antillakon mukodo misszionarius irta. Elkuldom Neked, hogy folytasd a
foldkoruli utjat. Kuldd el 20 peldanyban ismeroseidnek, barataidnak. Par nap
mulva jo hireket kapsz, meglepetes er. Ez igaz meg akkor is, ha nem vagy
babonas. Ezt a levelet jo szerencsekent kuldtek. Hala, aki szeret Teged, a
szerencse bekovetkezik azutan, hogy elkuldted a levelet. Kb. negy nappal a
level erkezese utan szamithatsz ra. A szerencse Venezuelabol jon. Anthony d
Cround, del afrikai misszionarius irta. Te kovetkezel, hogy tovabbitsd.
Ne kuldj penz, csak a levelet azoknak, akiknek szukseguk van szerencsere. Ne
kuldj penz, mert a hitnek nincs ara. Ne tartogasd a levelet, mert 96 oran
belul el kell hagynia Teged.
Kerlek, kuldd tovabb, s figyeld, mi tortenik negy napon belul.
Emlekezz ! Ne kuldj penzt !
Ne feledkezz meg errol a levelrol !
Valoban mukodik.
|
+ - | teli gumi kotelezove tetele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Teeby irta:
: A teligumi kotelezove tetele egy elegge sziszifuszi dolog a szememben.
: Mivel alapvetoen bizalmatlansagot kelt az emberekben a hatalmi
: kenyszer.
: Hogy erthetobb legyen, olyasmi dologra gondolok, mint a muszaki
: vizsgat jelzo matrica. Hatosagi igazolas. Kintrol fenykepezheto,
: kamerazhato. Osszhangban a gepjarmu kozlekedesben torteno
: reszvetellel, viselkedessel.
Aha, ertem. Ha a csunya-csunya allambacsi hatalmi kenyszerbol teli gumit
kenyszerit ram, az rossz; de ha a josagos allambacsi telerakatja
matricaval az automat es ezt kamerazzak es figyel a nagy testver, akkor ez
persze jo. Sot, az a rohadt allam meg katalizatort es biztonsagi ovet is
kenyszerit ram, ha uj autot veszek, pedig mennyivel olcsobb lenne anelkul.
: Pl. a teli gumi idoszakban a nyari gumit hasznalok max. sebessege az
: adott utszakaszon X. Hatosag kivonul mer es ellenoriz. Ha kell,
: szankcional.
Mar ne haragudj, de autozol is neha kozutakon? A gyakorlatban pont ez van
es kegyetlenul idegesito, hogy megy valaki nyari gumival 30-cal az
orszaguton, amin ki van jarva a ket kereknyom (nedves aszfalt), kozte meg
van 1 cm ho. Aztan kanyarban nem sikerul kovetnie a nyomot, igy lelassit
10-re. Mindezt ott, ahol siman lehetne 60-nal menni a kanyarban is. A
Kresz-ben van egy olyan passzus, hogy nem szabad indokolatlanul
akadalyozni a forgalmat. Ez viszont pont az az eset. Es az abszolut nem
elfogadhato erv, hogy nincsen penze ra. Ennyi erovel jogositvany es
felelossegbiztositas nelkul is autozhatna az, akinek nincsen ra penze. Az
elso teli gumim (meg Trabira) ujrafutozott volt, 4 felnivel egyutt
50 DM. Egy ilyen osszegtol a magyar autos sem jut csodbe. Meg lehet
nezni egy havazaskor, hogy mit muvelnek Bp-en az Istenhegyi ill. Eotvos
uton a nyari gumis delikvensek, amikor sielni jonnek a Normafara.
Elmenyszamba megy, foleg, ha hazulrol vallra vetett sileccel kisetalok a
lejtore es kozben nezem a fiukat, hogy mit alkotnak az Olympia szalloda
es a Janoshegyi uti parkolo kozotti alpesi emelkedon. :-))
Udv,
marky
|
+ - | gyorshajtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Meszaros Geza irta:
: Ha jol tudom, akkor a nemet torvenyek ezen mar tulleptek es
: ilyenkor az uzembentarton is elverhetik a port. Most
: mondhatjatok, hogy de itthon is megszivattak mar uzembentartot.
: Igen - rossz volt a valaszlevele.
Alapvetoen a kovetkezo a helyzet: ha lefenykepeztek, akkor a rendszam
alapjan eleve csak az uzembentartonak tudjak kikuldeni a fenykepet es a
csekket, mellekelve a jogaimat es egy nyomtatvanyt, ha mas vezetett volna.
Kis szabalysertes eseten (semmi buntetopont) a csekk befizetese utan
azonnal torolnek minden adatot, tehat nem erdemes azzal foglalkozni, hogy
nem en vezettem, hanem az unokatestverem. Befizetem, a csaladtagnak meg
megmutatom a papirt es elkerem tole a penzt.
Buntetopontos esetben nem jon csekk, hanem csak a papir, hogy toltsem ki,
ki vezetett. Ekkor el lehet jatszani a csaladtagos dolgot. Sulyos esetben,
ha az ember nem vall, a yard viszont esetleg meglatogatja az uzembentarto
kozeli csaladtagjait, hatha folismerik valamelyiket a fenykeprol. Ha semmi
sem jon be, akkor az uzembentarto kotelezheto menetkonyv vezetesere [ha
igy van magyarul az, amikor egy fuzetbe minden egyes autokazast be kell
irni nevvel, datummal, kilometerrel]. Innentol kezdve a kovetkezo esetnel
egyertelmu, hogy ki vezetett. Kitoltetlen menetkonyvvel valoszinuleg nem
tul egeszseges probalkozni.
Udv,
marky
|
+ - | re: Fogyasztas teli gumival (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Teeby irta:
"Ez igy van! :-)
Felkapcsolt vilagitassal pedig jobban kopik a gumiabroncs."
Barmily hihetetlen is, ez igy igaz. Mivel ugyanis a feny anyagi
tulajdonsagokkal is bir, a kisugarzott fotonok egyuttal ellenekzo iranyba
tolnak el az autot, ergo a guminak nagyobb vonoerot kell kifejtenie.
Mondjuk sacc 0,000001%-kal, de a teny az teny.
:))
Udv,
Gabor
|
+ - | HAT Kemence (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tiszy volt olyan kedves (pusz Neki) és felvarázsolta a Kemencén készített
képeinket az alábbi oldalra:
http://www.nexus.hu/gaboca/kemence/Kemence.html
Akik még nem ismerik a díszes társaságot, annak itt egy kis azonosító:
2819 Tiszy
2828 Soma
2833 Frigyes Mester
2847 Pici
2862 Avi
2869 Megaduo
Jó szórakozást mindenkinek!
Gabó
|
+ - | mitsu karbi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Adott egy '86-os Mitsubishi Colt, amihez allitolag se japan se nemet
utangyartott karburator nem kaphato, marpedig jot tenne a lelkenek,
na meg a pénztárcámnak, ha megis. Szerintetek letezik ilyen?
(1.2-es 4G16 motor)
Akinek van tippje erre, kerem ne tartsa vissza magat!
Elore is koszi,
Dani
|
+ - | va:bonusz valtozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>bonus/malus besorolashoz a 2002.07.01-2003.06.30 idoszakot
>valasztottak
Hosszabb cegautokazas utan 97 tavaszan vettem megint egy sajat
kocsit. A0-al indultam es rogton meg is tortem vele egy Daciat.
Miutan a megfigyelesi idoszak csak nyaron kezdodott nem csusztam
malusba, hanem a kovetkezo evben is A0-ban maradtam.
Ugyhogy a szidalmazott biztositok es kepviselok e temakor
kapcsan, csak a tieteket kapjak be, az enyemet most nem
szukseges.
--
Meszaros Geza
|
+ - | sebvaltozar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Uj verda lesz hamarosan es gondoltam ebbe azert mar rakatnek egy
sebvaltozarat. Ami eddig a latoterembe kerult az a Multi-T-Lock illetve a
Titan-Dipol. Mit tudtok ezekrol? Melyiket erdemes? Hol?
Koszonom
L:
|
+ - | Teligumi fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Tenyleg megno, es ha belegondolsz, logikus is. A teli gumi puhabb
anyagbol
>van, a hoban valo kapaszkodo kepesseg erdekeben jobban deformalodik,
tehat
>tobb munka megy el arra, hogy a gumit gyurod, mint a nyari eseteben.
Ez nem ugy van ertelemszeruen, hogy a teligumi is csak annyira lagyul
ki a homersekletnek megfeleloen, mint nyaron a nyari. Vagyis, hogy a
megfelelo tapadast biztositsa.
Termeszetesen teli gumirol volt szo, nem konkretan a hoban
kozlekedesrol, mert ott nyilvan no a fogyasztas.
Tehat a kerdesem meg mindig az, miert lagyulna ki jobban a teligumi,
mint osszetetel?
Persze a mintazat terulese besegit, de azert ez nem olyan drasztikus.
Es ha leszamitjuk az idojaras alkotta uzemi differenciakat
(homerseklet, mas surusegu levego stb.) akkor egy teli szezonban
mennyivel fogyaszt tobbet?
Mert nekem pl. a szezon alatt 100 km-enkent elfogyasztott +8 ml nem
igazan jelent megnovekedett fogyasztast.
Vagyis nem kulonosebben a fogyasztast tenylegesen es erezhetoen
eszrevehetoen modosito kategoriaba tartozik. Mert egy
maganhasztalatban teli szezonban lefutott 3-4.000-re vetitve is
40x0,008=0,32 liter a gumi okozta tulfogasztas egy teli szezon alatt.
Aki ezzel indokolja a teligumi mellozeset, az eppen csak olyan
embernek tunik a szememben, mint aki szurkuletkor is helyzelzovel
kozlekedik. Mondvan, igy kisebb a motor terhelese es a fogyasztas. Sot
az izzot is kimeli!
Teeby
U.i.: Tenyleg kivancsi lennek, bizonyitottan mennyivel noveli a
fogyasztast alapesetben (teli homersekletben, szaraz aszfalt,
altalanos vegyes sebessegu kozlekedes stb.) kizarolag a teligumi.
|
+ - | Olasz auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Fogash!
>emlitsem. Egy P206 evolucioban feluton all a Moszkvics es az uj Panda
>kozott, csak mivel egy "jujdecuki", sokat eladnak belole.
Szivembol szoltal. :-)
Jelenleg egy ujauto importornel dolgozom. Nap mint nap kb. 30 autot
mozgatok. Peugeot, Citroen, Opel es Nissan.
A Peugeot egy felelmetes csalodas volt nekem. Az Opel Corsa nagyon
sokszor sokkal kulonb vezetesi elmenyt ad, mint egy 206-os.
Meglepodtem a Nissan Micran, felelmetesen jol kezelheto, rugalmas
auto. Orom benne ulni. A C2-C3 szinten egy csalodas, az arahoz kepest
meg plane. Van egy utopisztikus dizajn benne es ott vege az egesz
dolognak. A Peugeot es a Citroen egy nagy csalodas szamomra
szamelyautoban. Az Opel velemenyem szerint tartja a formajat. Nem lett
jobb, de rosszabb sem!
Mindenesetre kis ideig vezettem nehany olasz autot, amiota van
jogositvanyom. Nem tudom az ujaknal is jelenseg-e, az ero magas
fordulatra orientalasa. Persze ez szinten szemelyes, mert en jobban
szeretem azokat a kocsikat, amik "alacsony fordulaton huznak".
Kiprobaltam a C2 VTR-t is. Rohogve szalltam ki belole. Maig nem tudok
rajonni mitol kulonb a tobbinel.
Persze muszaki adatok ismerete es minden nelkul laikusan ultem be.
Dehat ez akkor is vicc.
A Xsara Picassoban pl. nem ertem miert kellett egy hatalmas
muszerfalat kihasznalhatatlanna tenni. Van egy nagy auto sok
kihasznalhatatlan hellyel elol. Mit ne mondjak otletes. Mintha az
utobbi idoben a franciak megbolondultak volna. A funkcionalitas teljes
hianyaval probalnak autot gyartani.
Persze ezek sajat velemenyek. Es nem laktam meg egyikben sem. Csak nap
mint nap A-bol B-be kell eljutnom veluk (kb. 1 km-en forgalmi
helyzetek kozt, sokat tolatva, parkolgatva) hasznalva az alapveto
berendezeseket (ablaktorlo, tukor, vilagitas, iranyito mukodteto
eszkozok).
Teeby
|
+ - | Re: FIAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj! (Fogash)
> > Eppen az a FIAT problemaja hogy nem kell a nepnek a szar!!
> Na, itt egy remek alkalom egy ujabb nemet-olasz flame meginditasara.
--------
Vajon miert van az, hogy Te leszarozhatod barmely nacio autojat, viszont
sertesnek veszed, ha valaki ugyanezt teszi az altalad imadott olasz
jarmuvekkel??
Nem kivanom dicserni a nemet, vagy barmely mas nemzet autoit, semmi
ertelme sem volna.
Lassankent kezdesz olyan szintre jutni az olasz kocsik imadataval, mint
VD a BMW-vel!
----
> Volt neked Fiatod?
--------
Huha! Ez mar az ovoda nagycsoportja. :-( Igen! Volt nehany! BEEEE
Es nem hianyzik, hogy most nincs, pedig pl. a 127-est nagyon szerettem
en is.
----
> Igaz, a szerelom elhajt, mert amennyi ido alatt nekem egy
> vezermuszij-cseret megcsinal, annyi ido alatt harom-negy Opelrol,
> VW-rol is leszorja a szijat. Innentol kezdve persze, hogy nem szereti
> az automat...
--------
Erdekes szerelod van az biztos. Ha tobbet kell vele dolgozni, akkor
tobbet is fizetnek erte. ( vagy egyseg arakkal dolgozik?)Mindenesetre
van boven nemet auto amin meg az Alfadnal is szarabb szijjat cserelni. (
meg francia is, meg japan is.....)
---
> Csak egy teljesen mas filozofia alapjan keszulnek, mint a mas
> orszagok termekei.
--------
Nem kell itt semmit sem bizonygatni, hiszen tudod Te magadtol is hogy
mia baj.
:-) :-P
Udv, Triznyak
|
+ - | Diesel csepp Kadett elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Baratom megkert, hogy tegyem kozkinccse hirdeteset a HIX auton.
otajtos 1.6 D csepp Kadett elado felujitott motorral (4000 km-t futott
felujatas ota) , garancialis szamla megvan. Az auto bal eleje es
jobb hatulja serult, gazdasagi totalkar. Az allo autot kb. 100 km/h
sebesseggel talalta meg egy W123-as Merci a bal elejenel, hat meter
kozos haladas utan egy beton lampaoszlop allitotta meg allitotta
meg (jobb hatulja) a ket autot.
Egyben 150000 ft os aron elado az elobb leirt Kadett. tel:06-70-
3850710.
Mindenkinek hasonlo esemenyektol mentes kozlekedest kivanok.
Peter
|
+ - | D.A.S. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Hallott mar vki a das.netrisk.hu-rol?
Csao,
Hermit
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 57.90.33.70)
|
+ - | Opel Vectra 2000GTI (SEGITSEG) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Segítseget kernék Opel Vectrahoz 2000-es benzines 16 szelepes (Calibra
motoros) GTI kellenne digit muszerfal (1991-es évjarat)
Ha valaki tudd bontót, vagy ismerost akinek van ilyen muszerfal kerem
segítsen!
Koszonom eore is!
Kisztián
ALFA 155
|
|