Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 2307
Copyright (C) HIX
2002-09-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Zu Medieval - Total War (mind)  17 sor     (cikkei)
2 RPG (mind)  10 sor     (cikkei)
3 Re: counter strike (mind)  6 sor     (cikkei)
4 NFS5 (mind)  8 sor     (cikkei)
5 Indiana Jones (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Baldur Gate (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Re: Monkey Island 2 (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Re: MotorHead (mind)  4 sor     (cikkei)
9 Re: Stunts (mind)  3 sor     (cikkei)
10 Re.: Stunts (mind)  26 sor     (cikkei)
11 IWD2 (mind)  47 sor     (cikkei)
12 Re[2]: Stunts (mind)  33 sor     (cikkei)
13 Re: Monkey Island 2 (mind)  8 sor     (cikkei)
14 BattleField 1942 (mind)  12 sor     (cikkei)
15 RE: Icewind Dale 2: nyolcproba + egyebek (mind)  29 sor     (cikkei)
16 id2 vasgolem, xp konyv (mind)  44 sor     (cikkei)
17 Re: Monkey Island 2 (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - Zu Medieval - Total War (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Nagyerdemuek!

"Major info:

/campmap/startpos/early.txt

itt módosítsd az active factions cím alatt a Hungary sorban a ft_minor
bejegyzést ft_major-re.

Na ha ezt átírjátok akkor lehet a campaign-ban a Magyarokkal is lenni :)"

(Forras: Index/Gamez. Szoszinek koszonet erette!)

Udv.:
Szete

*****
+ - RPG (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Multkor irtam, hogy van DQoK C64 -re. Tevedtem, csak Amigara van,
de emulator ala az is jo. Ha meg el a cim, akkor itt egy eleg jo adatbazis
van RPG -krol: http://fly.to/rpgmaster . Nekem meg egy 99 -es
mentesem van. Nev, jelleg, kiado, geptipus, grafika, megjelenes,
nehezseg, datum, nyelv, party, megjegyzes. Ebbol mar ki lehet
indulni, hogy kb. melyik jatek kellhet. Esetleg mi hianyzik a
gyujtemenybol. Leszedni meg abandonewarez, esetleg emulator
oldalokrol lehet.
+ - Re: counter strike (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A botokhoz kellenek a waypointok is. Nezd meg a www.counter-strike.lap.hu
oldalt. Itt mindent megtalalsz ami kell. Akar mas palyakat is ill. a hozza
valo waypointokat is. Vigyaz nem minden bothoz ugyan az a waypoint kell. Sok
sikert.

GaBenc
+ - NFS5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Most komolyan senki sem tudja, honnan lehet letolteni NFS5-hoz az uj
autokat?  Vagy csak senkit nem erdekel...?
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8+1;]-
"Ha Edison nincs, akkor most gyertyafenynel neznenk a TV-t!"
+ - Indiana Jones (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Szeretnek hasonlo jatekkal jatszani, mint az Indiana Jones.
Van valami ilyesmi? (Tomb-on tul) Mit tudtok ajanlani?
(allitolag keszul a 2. resze - errol van vmi info?)

Koszi:
Halo
+ - Baldur Gate (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Tavaly itt olvashattam a BG magyaritasarol.
Tud valaki mondani valmit, hogy halad ez a project?
Csinaljak meg a fiuk?

Ha igen, akkor tovabbi jo munkat!!! ;-)

Halo
+ - Re: Monkey Island 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Mi=E9rt =EDrja ki a fenti j=E1t=E9k, hogy Not enough memory???
>> Tal=E1lkozott vki m=E1r ilyennek???
>Nekem is ezt irja.
Szerintem a 640k alatti hely keves neki. Oprendszerfuggo a beallitas, a
windozossal nem nagyon foglalkoztam, ha onnan futtatod probalkozz a program
tulajdonsagainal a memoraibeallitason valtoztatni (alapmemroia magasra,
lehet, hogy XMS-t vagy EMS-t is hasznal), dos/win9x alatt meg a jo oreg
autoexec.bat-config.sys beallitasokkal (dos=high, devicehigh, emm86.exe,
lh...). Ha sehogy sem sikerul, irj. Fajna, ha ki kene hagynod ezt a
jatekot... :))

Zoli
+ - Re: MotorHead (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezt már én is tapasztaltam. Én sem tudtam, hogy mi lehet a gond!!!
Ha valaki tudja a megoldást, akkor írja meg!!!

C a r l o s
+ - Re: Stunts (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Amikor Te is csinálhatsz pályákat?????

C a r l o s
+ - Re.: Stunts (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Keresek mindent, ami a Stunts-hoz valo! Ha van
>valami cuccod, akkor dobj meg 1 mail-lel. THX!

>Miaz a Stunts ???

>Nem az a regi autos cucc, ahol kaszkador mutatvanyokat lehet nyomatni? Az
>kiraly. OpenGl-eshez link?

De biszony az. Legalabbis en csak arrol tudok ilyen nevvel. Mar akkor 3D volt, 
mikor a 
gyorsitokargyak meg nem voltak sehol. Minden autonak mas fizikai modellje volt,
 s
a kocsikat fellehetet ismerni (Lamborghini rulez). Szinten ha jol emlekszem ekk
or tajt 
volt egy Stunt Island nevu repulos progi, ahol rabot lehetet Alcatrazbol menten
i, ill.
egy eleg szeles spektrumon lehetett repuloszerkezetet is kivalsztani
( Jumbo -> A10 -> kacsa(madar mely hapog nem holmi repulogep:) )

Ha megvan a link engem is erdekelne :-))

Udv.:

J.G.

LE AZ EKEZETEKKEL
+ - IWD2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

A nyolcprobat en a druidammal vittem vegig, az en monkom valahogy nem volt eleg
 eros. Atvaltoztam medveve az meg legyakott mindent, ami mozgott. :)
A programhibaval nem talalkoztam, errol nem tudok nyilatkozni, de az erdos resz
 tenyleg uncsi volt amig ra nem jott az ember mit kell csinalni.

>amikor a leghajoval lezuhan a csapat, erdemes gyujteni a yeti es winter wolf s
z
>ormeket, mert Oswald kituno 
>hideg-ellenallo (es charisma novelo - winter wolf) cuccokat tud beloluk gyarta
n
>i, es nem sokkal kesobb lesz egy 
>eleg kemeny feher sarkanyos utkozet, ahol igen jol jon a hideg-ellenallas.
Nem art Boring beetle pancelt is gyujteni, Oswald kituno kunnyu (sulyra:) pance
lt gyart belole, a Yeti borbol meg meleg ruhat.

>ui: lehet vmire hasznalni a kov. targyakat?
>- skull
>- broken armor, weapon, miscallenous
>- dead male body, dead female body (a jegtemplom felrobbant laboratoriumaban v
o
>ltak a foldon)
Na erre meg en sem jottem ra.

>Ehm. Az a barlang az Underdark nem? 
Asszem azaz, csak nem jutott az eszembe.
Tipp: ha ott vagy, a keleti oldalon vannak aranyos kis pokemberek es el ott egy
 transmuter (nem transmutter :) varazslo delkeleten aki ezeket a pokokat keszit
i varazslat utjan. Na, az o "irodajaban" hevernek mindenfele potion-ok szertesz
et. Vedd fel oket es egy magas Alchemy-vel rendelkezo egyennel kattints a labor
asztalra. Ott fel lehet upgradelni a healing potionokat. Van ott egy inaktiv hu
sgolem is. Azt be lehet inditani, majd egy elektromossag varazslatot hasznalj r
ajta az beinditja es kovet teged - nagyon hasznos, lehet gyogyitani, pihenesnel
 is gyogyul. Egy hatranya van, ha kijutsz Kuldaharba ott mar nem tudod hasznaln
i, mert a fenyt nem birja. A laborban tudsz keverni egy merget, amit be lehet a
dni a "pokgyarnak" es elpusztul tole - a gubokat ne tamadd meg, mert sok pok jo
n ki belole, inkabb a merget add be ( na persze ha xp kell...). 
Lehet a laborban csinalni egy folyadekot, amit beadhatsz magadnak - en beadtam 
magamnak, de nem jottem ra mit tesz velem, tudja valaki?

Mar Kuldaharban vagyok!
Erdekes latni a elso resz tajait, csak eppen nyari hangulatban.

Mindenjot!

Robi.
+ - Re[2]: Stunts (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

A JATEK 2306-ban irta :

>On Sun, 22 Sep 2002  wrote:
>
>> Miaz a Stunts ???
>>
>> C a r l o s
>
>Nem az a regi autos cucc, ahol kaszkador mutatvanyokat lehet nyomatni? Az
>kiraly. OpenGl-eshez link?
>

Sajna az OpenGL meg fejlesztes alatt van, de maga a 3D motor
mar rendelkezesre all! Az annyiban valosul meg, hogy betolt 1
palyat es azon lehet "menni" a kurzor gombokkal! Nem lesz rossz,
ha elkeszul az biztos!!! A cim pedig:

http://www.megaone.com/stuntmania

Toltsetek le es nezzetek meg! Jo lenne, ha mar elkeszulne...

Ps.: Mar 3514 db palyam van, de tovabbra is varom az uj palyakat! ;)

Udv!
/---\
| ***** Csokis |  ***** |
| Tel/SMS: 70/279-7074 | HIXEditor 1.15beta8 |
| ***** En tunne kaipausta lainkaan... ***** |
\---/

Ui.: Ment maganba is
+ - Re: Monkey Island 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

> Not enough memory

Esetleg egy kicsit bovebben, hogy hol irja ki. Milyen oprendszer alatt,
milyen hangkartyaval... Csak mert nekem nem irja ki.

Gubi
+ - BattleField 1942 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!
Megoldodott (reszben) a problema: a subj. beli program indulasat az
NvidiaRefresh akadalyozta meg valamilyen formaban. Azota probaltam felrakni
masik refresh fixet, eredmeny ugyanaz: ilyenkor a Battlefield nem fut.
60Hz-en meg nezze az, aki 9 honapra szuletett...
Most refresh javito progikat keresek, itt vannak azok, amelyeket mar
probaltam:
- NVRefreshTool 2.0
- RefreshForce 1.10
- MultiRes 1.40

Udv joe
+ - RE: Icewind Dale 2: nyolcproba + egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>harcossal csinaltam meg. A 8. palyara a Wizard-om kuldtem be. A 8. palyat
>hatodikra sikerult megcsinalnom. 2 harcos proba, 2 sorcerer-es proba, 2
>wizardos proba

szerintem mind monkos proba. mikor ideertem, a monkom 12. szintu volt.
elsore megcsinaltam az osszes probat pihenes nelkul, mert a 12. szintu monk:
- puszta okle 1d12-t sebez, koronkent haromszor
- az okle +1-es fegyvernek minosul
- a futasi sebessege tobb mint duplaja a tobbi karakterenek
- fegyvertelen base attack bonus +9/+6/+3
- immunis minden fajta mereggel szemben
- naponta 1x tudja magat gyogyitani a szintjenek duplajaval
- base AC bonus +2
- bolcsessege utan is kap AC bonust az ugyesseg mellett
- az improved evasion-t a rogue-on kivul csak o kapja (automatikusan, nemtom ha
nyadik szinten, de itt mar 
megvolt), igy a 8. proban a flamestrike-ok egyszeruen nem hatnak ra.

a felork szerzetesemnek 22-es ereje, 14 ugyessege es 14 bolcsessege van (ronda,
 mint a bun :)

tudom, hogy ennyi erovel barmely karakterrol lehetne aradozni :), csak azert ir
tam, mert szerintem ezt a 8probat 
1ertelmuen monkoknak talaltak ki. attol fuggetlenul nyilvan massal is meg lehet
 csinalni, miutan nem muszaj 
monkot inditani. nekem sem o a kedvenc karakterem, hanem a fel-elf rangerem :) 
(de o a masodik :)

HuoC
+ - id2 vasgolem, xp konyv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: RE: Icewind Dale 2 ( 35 sor )
>Idopont: Tue Sep 24 11:23:13 CEST 2002 JATEK #2306
>megcsinalni, mas karakterrel viszont nagyon nehez lehet, mert a bejaratnal
az o sszes felszerelesedet 

Harcossal elso het proba egyszeru volt. 8. nehez volt, de varazslommal
harmadszorra sikerult.

>amikor a leghajoval lezuhan a csapat, erdemes gyujteni a yeti es winter
wolf sz ormeket, mert Oswald 
>kituno 

Hat ilyen arert... Mert ugye yetiprem kb. 400 arany, ebbol tobb mint
1000-ert csinal csizmat. Egyebkent en odaadtam neki 5-6 premet, aztan
elhuzott a leghajojaval es a ruhakat nem adta oda. Kesobb amikor talalkozunk
nem emlitette, pedig megint megmentettem a segget.

>lesz egy 
>eleg kemeny feher sarkanyos utkozet, ahol igen jol jon a hideg-ellenallas.

Igazabol az ID2 osszes csataja eleg kemeny. A sarkanyos nem tunt ki, elsore
ment.

>ui: lehet vmire hasznalni a kov. targyakat?
>- broken armor, weapon, miscallenous

Ez jol jon amikor a leghajojavito varazslathoz fem kell.

>oltart es kiszaladtam a kovetkezo palyara, de szeretnek visszamenni a
kolostorb a, mert arultak egy 
>konyvet 
>112,000-ert, ami 10,000 XP-t ad egy karakternek.)- meg lehet allitani ugy a
vasgolemeket, hogy a 
>tolvajt bearultam a szerzetesek nek? (en gyorsan kiramoltam az 

A vasgolemek mellett el is szaladhatsz. Nem egyszeru, de muxik. + a konyvet
nekem 93000-ert adtak, de elsore 120 feletti arat mondtak.

Udv,

awender
+ - Re: Monkey Island 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

----- Original Message -----
> Felado :  [Hungary]
> On Mon, 23 Sep 2002  wrote:
> > Miert irja ki a fenti jatek, hogy Not enough memory???
> > Talalkozott vki mar ilyennek???
> > psn
> Nekem is ezt irja.

Nem tudom, hogy a MI2 ilyen jatek-e (ha nem, akkor csak ugy a felvetes
lehetosege miatt emlitem meg), de bizonyos regebbi DOS-os jatekoknal szokott
ez elofordulni (es leginkabb Windows-os oprendszerek alatt). Mindez arra
vezetheto vissza, hogy a regi progik az alapmemoria 640kB-jabol eleg sokat
hasznalnak (altalaban 600 folott).
Mivel a regebbi jatekok nem igazan kezelik az 'uj', tobb MB-os
memoriamodulokat - hiszen akkoriban 1, 2, 4, esetleg 8 vagy 16 MB RAM-ot
hasznalo gepekre lett keszitve a jatek - igy a leheto legtobb alapmemoriat
ki kellett hasznalni. Ezen problemakat bizonyos programok alapmemoriabol
valo kiiktatasaval ki lehet kuszobolni (pl.: bizonyos beallitasokat nem
engedunk elvegezni, vagy csak 'tiszta' DOS alol inditjuk a jatekot (nem a
Windows alatti DOS-sal, hanem egy regebbi verziojuval (pl.: 6.22)), de
bizonyos esetekben ez sem mukodik.
Itt a masik problema az EMS es XMS memoria-'szervezessel' lehet, mert a
regebbi programoknal ketfele memoria rendszert hasznaltak, es nem igazan
kompatibilisek egymassal. Ezt pedig az emm386.exe betoltesenel lehet
beallitani (altalaban a config.sys-ben van, de lehet az autoexec.bat-ban
is). Alapban EMS memoria-rendszert 'epit' fel, de a '/noems' kapcsoloval at
lehet valtani XMS-re.


Joci

Ui.: Ez az 'eljaras' altalaban az osszes regi jatekra alkalmazhato, de (mint
ujbol megemlitem) nem tudom, hogy a MI2 mennyire 'regi', es ez e a gondja,
de remelem, tudtam segiteni.
Ui.2: Ment maganba is...

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS