Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2253
Copyright (C) HIX
2004-07-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: *** OFF: bevasarlas *** #2252 (mind)  38 sor     (cikkei)
2 Re: penteki vegyes (mind)  16 sor     (cikkei)
3 Re: melegites, mosas, stb. (mind)  21 sor     (cikkei)
4 re: leallo Opel (mind)  10 sor     (cikkei)
5 re: Re[2]: melegites, mosas, stb. (mind)  19 sor     (cikkei)
6 (magyar) matrica (mind)  21 sor     (cikkei)
7 gyujtaskulcs + opel-sose-kop-el (mind)  43 sor     (cikkei)
8 Re: penteki vegyes (mind)  5 sor     (cikkei)
9 Re: buruzs (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - RE: *** OFF: bevasarlas *** #2252 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

* oszinten: honnan kell ezt nekem tudnom? ez egy falusi
* Billa, 4 hosszu
* polc, a kliens (tudod, az a mocsok, aki a penzet ott
* hagyja) egyetlen
* kapcsolata az uzlettel a penztaros. A NEM SEGGFEJ viselkedes az, ha
* beszol a fonoknek, barkinek, kozben vegig MOSOLYOG ram es
* ELNEZEST KER. Ilyen hozzaallasnak koszonhetoen (IS) vagyunk az
* orszag elso szamu cege. Ha meg budos az ilyen KULTURALT viselkedes,
* akkor irjak ki jol lathato helyre, hogy a vasarlo TUDJA,
* mikent kell lepnie ilyen esetben.

na ne mondd mar, hogy halal nagy uzlet, sehol egy alkalmazott, csak a
kijaratnal ul az egy szem penztaros...
nezd, abban  egyet ertek, hogy a penztarosnak nem kellene kiabalnia,
de megertem azt is, ha kiabal, mert odavinni a penztarhoz a lejart
cuccokat szerintem halal bunko es provokativ viselkedes...
ha mar mindenaron fel akarod hivni a figyelmuket, akkor keress valami
felelost, aki majd intezkedik es beszedeti a polcrol, de hogy jossz te
ahhoz, hogy lekapdovald, aztan elcipeld az uzlet masik sarkaba, es
odaszord annak az olebe, aki egesz masert van ott...? attol, hogy a
bolt alkalmazottja, meg nem felelos mindenert, ami abban a boltban
(jo, aruhaz) tortenik...
annyit a legtajekozalanabb vevo is tudhat, hogy a penztaros nem tudja
az arut bevinni a raktarba, meg leszedni a polcrol, csak tud valakinek
szolni - annak, akit te is megtalalnal - addig meg az okos es
ontudatos vevo miatt all a sor, es a penztaros egesz massal
foglalkozik, mint amiert oda van ultetve...
en sokat vasarolok tescoban, auchanban es elektroworldben, mert egymas
mellett vannak, es ha valamit nem tudok, akkor megkerdezem az elso
embert, aki az utamba kerul
nem mindig tud felvilagositast adni, olyankor tovabbiranyit
most akkor kezdjek el hisztizni, hogy a zoldseges nincs kepben a
pekaru dolgaiban...?
rendben van, hogy a vevo viszi a penzt, de akkor is azt mondom:  az
elso seggfejseg az volt, hogy odavitted a cuccost, csak utana
viselkedett seggfejkent a penztaros is... :-)))
udv
L::
+ - Re: penteki vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 23 July 2004 10:04, buruzs wrote:
> Probalom maskent megfogalmazni: Miert van az, hogy a japan szemetlada 1
> masodpe rc alatt uzemmeleg lesz, a vilag osszes tobbi gyartmanyanak meg
> IDO kell a beme legedeshez? A japan viz mas hokapacitasu, mint az
> europai????

Muszaj neked megfogni engem? :-)

Amugy megmertem, hajnalban 20 fokban (melegecske van errefele) 500m utan 
mar mozdult a homerom (epp lampanal alltam) es 2.2-2.5km utan allt be 
szepen kozepre. Ez annyira marketingmuszer hogy meg homersekletet sem ir 
ki, csak vonalak vannak, ugyhogy nem tudom mikor megmoccant mennyi es az 
uzemhomerselete mennyi...

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: melegites, mosas, stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 23 July 2004 17:14, Hunter wrote:
> nem erdemes. Tehat 20C-rol 90C-ra melegiteshez a 200 kilos motorblokknak
> kell 6.5MJ, a 4.6kg vizhez 1.35MJ, az olajhoz meg X [ami legyen mondjuk
> 0.15MJ]. Ez 8 MJ. Ha "1 deci benzin elegesebol keletkezik kb 4.6 MJ
> energia" ES "ennek mintegy 42% melegiti a hutorendszert", akkor ehhez kb
> 3.5 dl benzinre van szukseg, es meg egy metert nem haladtunk az
> autoval...

Egyreszt az olajhoz biztos tobb kene (tehat meg tobb benzin), masreszt az 
"egy metert nem haladtunk" kitetel nem all mert a 42% atlagos ertek, 
hasznalat kozben, tehat benne van hogy megy az auto, harmadreszt meg azt 
senki sem mondta hogy a motorblokk es az olaj egyidoben melegszik a vizzel 
(az volt a kerdes hogy a viz tenyleg olyan meleg-e mint amennyit mutat a 
muszer), negyedreszt meg 200 kilos motorblokk, olyan viszonylag keves 
lehet a listan, otodreszt meg indulaskor hideg motornal tobb benzint 
fecskendez be a rendszer... Szoval a te becslesed sem all meg jobban mint 
az enyem, a dolog valahol a ketto kozott van => tovabbra is lehetsegesnek 
tartom :-)

-- 
Udv, Sandor
+ - re: leallo Opel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Viszont van nalam egy masik befecskendezo-szelep. Csak ugy...
>  Bontottam... :))) egy Opel Kadett 1.6i vagy masfel honapig egy utca
>  szelen.
------
Tapasztalataim alapjan az 1.4-es motor nem, illetve nagyon betegen megy 
az 1.6-os szelepevel.

Udv,  Triznyak
+ - re: Re[2]: melegites, mosas, stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Tehat 20C-rol 90C-ra melegiteshez a 200 kilos motorblokknak kell
>  6.5MJ, a 4.6kg vizhez 1.35MJ, az olajhoz meg X [ami legyen mondjuk
>  0.15MJ]. Ez 8 MJ. Ha "1 deci benzin elegesebol keletkezik kb 4.6 MJ
>  energia" ES...........
----------
Manapsag 200kilo vasbol nagyjabol 3motor keszul,( 1,5-2,0lit/4henger 
kategoria) ha alu a blokk akkor meg tobb. ( a Lada motorja /1970-bol/ 86 
kilogramm)
A 100km-re vetitett fogyasztas 1,5km-re eso resze sem jo, mert a hideg 
motor sokkal tobbet fogyaszt ennel.
Az olaj sokkal rosszabb hovezeto mint a viz, a hutofolyadek regen 
uzemmeleg,( a hutoventillator is beindul) az olaj meg mindossze 
35-40fokos. A vizet sem kell teljes egeszeben melegiteni, mert csak a 
hengerfejben levo mennyiseget keringeti elso lepesben. ( kb. 2lit)
70kiloval szamolva, 1,5deci benzinbol mi jon ki?

Udv,  Triznyak
+ - (magyar) matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdvözletem!


> Ugyanez a kerdes a magyar matricaval is, bar legalabb van hatar. Ott
> kell megvasarolni vagy benzinkutnal?
> Es ezeket tenyleg muszaj felragasztani a szelvedore? (Nem szeretem en
> gyujteni oket mint egyes listairok es vakarni is mast szeretek, nem az
> ablakuveget...)

Az osztrák matricát nem ismerem; magyart talán kapsz már odaát 
is. Nemrégen voltam Körmenden, azon a vidéken csak osztrák 
matricájuk volt :(( magyart Bakonygyepesen tudtam venni. (8->M7) 
Benzinkútnál. Igen, fel kell ragasztani (ez van ráírva), sőt valami 
ellenőrzőszelvényt is meg kell tarts. Valóban nehezen jön le, de 
hát ezt már ecsetelték páran :(( Amúgy a négy napos valami 1250 
Ft. (szgk.)


-- 
Viszontlatasra:   
Dorozsmai Karoly
+ - gyujtaskulcs + opel-sose-kop-el (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

kezdem a rovidebbel:
Egyszer en is majdnem megjartam az alaphelyzetben levo gyujtaskulccsal
vontatas kozben. Kanyarban persze, hogy bekattant a kormanyzar, es hat
hol mashol, ha nem Budan, valamilyen szuk utcaban. Idom nem volt
cselekedni, azaz ellazitani a kormanyt es gyujtasra kapcsolni, hanem
ehelyett teljes erommbol nyomtam a szervo nelkuli feket, es husz
centire sikerult is megallni egy parkolo autotol.
Volt ott minden: izzadas, dibb-dobb, meg egyebek.
Ja, hogy sikerult: elszakadt a vontatokotel:))) (de semmi egyeb...)
Akkor most huu de egyben van az olasz kocsim :)))
(mar hallom: akkor miert kellett vonatni... -> olajhutohoz vezeto cso
eldurrant...)
Majd elfelejtettem: nalam ki lehet huzni a gyujtaskulcsot jaro motornal.
Szerintem igy nem kattanhat be a kormanyzar, ugye? Nagyon vicces, amikor
telen kiszallok a kocsibol (szerelonel, vagy kis idore valamiert) es nem
akarom leallitani, jaro motornal bezarom, csak a riaszto nem mukodik.
Most, hogy jobban belegondolok nem is olyan nagy kunszt, ha ket kulcsa
van az embernek, akkor sima ugy, de eggyel :)))

Leallo Opel:
Elnezest azoktol, akik a tank levegozteteset ajanlottak javitani, de nem
ezt probaltam ki, ugyanis mar egy ideje a birtokomban van egy
befecsk.szelep egy 1.6i Kadettbol, es barom ira izgatott, hogy mit muvel
az 1.4i Kadettban (a kompjuteret mar kiprobaltam, de azzal meg se
nyikkant, ja persze, naiv gondolat volt :). Tegnap munka utan beszereltem
az ominozus injektort es rogton eszkozoltem egy huszperces alapjarati
tesztet. Elmozdulni nem mertem a parkolohelyemrol, mert masnap reggelig
szerettem volna meg ott allni :) Orommel jelentem, hogy a teszt jol
sikerult, sooot, ma reggel, munkaba jovet sem alltak meg a lovak
(mind a 60) kifujni magukat, hanem szepen huztak. A reggeli beinditaskor
sem volt a szokasos dadogasba hajlo gyengeseg, ami fel eve meg egyaltalan
nem volt. Megneztem a kiszerelt injektort, de par kormos pottyon kivul
semmit sem lattam rajta kulonosnek. Viszont ezek a kormozodasok a
fempalast pontforrasztasainal voltak, valami illesztesnel. Normalis
lerakodasnak tuntek ezek, bar a bontott (hala a kozteruleteseknek)
injektoron nyoma sem volt a forrasztasnal ilyen koromlerakodasnak, pedig
gondolom az a kocsi is jart valamikor... Szoval tesztuzem indul :))) Azert
a regi injektor es egy torx-kulcs van nalam...

Minden jot.
vasgyuszi
+ - Re: penteki vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ime egy intelligens VW tulajdonos
Azt azert ne felejtsd el, hogy te provokaltad... :-(
Nem tetelezem fel, hogy szandekosan, hogy most artatlan arccal
mondhasd, hogy ime, ilyenek "ezek"... es mindenki biztositson a
reszveterol, mert "bantanak"... lenyeg, hogy nem kellett volna...
+ - Re: buruzs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"2004-ben otmillioert kurblis ablakkal..." stb - ez valójában nem más, mint a g
yűrődőzóna és a parkolókoccanások pusztító erejét felfogó könnyí
tett műanyag lökhárító feltalálása utáni következő evolúciós lépés az
 önök, fogyasztók nagyobb biztonságáért végzett áldozatos kutató-fejlesztő
 munkánkban! Képzelje csak el, kedves olvasó, hogy gépkocsijával beesik mondjuk
 egy bányatóba! Ez esetben előfordulhat, hogy elektromos ablakemelőit
 rövidzárlat miatt nem tudja használni, és meg kellene várnia amíg a kocsi megt
elik vízzel, elmerül, és az ajtók kinyithatóvá válnak. Azonban egy bányató mély
sége 20-30 méter is lehet, amely szintkülönbséget leküzdeni már-már szinte a ke
szonbetegség és/vagy a nitrogénbódulat veszélyével fenyeget, amely az ön túlélé
si esélyeit lényegesen rontaná. Korszerű, kézikaros ablakemelőberende
zései segítségével azonban lényegesen hamarabb menekülhet szerencsétlenül járt 
járművéből, ez önnek is elemi é!
rdeke! Természetesen áldozatos kutató munkánk költségeit kénytelen vagyunk a ko
csi vételárába belekalkulálni... de ha önnek nem ér meg ötmillót az élete, akko
r valószínűleg nem is tartozik marketing-célcsoportunkba.
X.Y., kreatív ideológiai osztály

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 89.69-182-adsl-pool.axelero.hu)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS