--EXCITEBOUNDARY_000__2acf1b84fccb74f569811b86c55a7d91
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Sziasztok,
Tegnap vettem eszre, hogy beinditott motor mellett egy helyen csopog a motorbol
az olaj. Kb. 1 csepp per 2-3 perc tempoban. Ami nem is idegesitene, ha nem ter
veztem volna 1500 km-es utat a jovo hetvegere.
Ennek orvoslasa erdekeben tennek fel egy par kerdest, hatha van tapasztalatotok
ebben.
Tehat adott egy Ford Fiesta 1.1 benzines motorral. A csopoges az olajszuro korn
yekerol jon, de nem az olajszurotol magatol. Szaraz is, es a tomitese is OK. El
lenben tole kb. 5 centire azon a hazon, amibe a szurot kell becsavarni van egy
3 csavarral rogzitett lapka. Nagyjabol haromszog alaku, a harom csucsahoz kozel
van rogzitve a hazhoz, mint egy sapka. Na, ennek az egyik sarkanal csopog ha j
ar a motor, tehat ha nyomas alatt van az olaj.
Eloszor is mi lehet ez a nyilas, mire szolgal? (Megprobaltam a weben keresni ra
jzokat, leirasokat, de erre nem kaptam valaszt)
Megprobaltam a csavarokat utanhuzni, de meg sem moccantak (eroltetni nem akarta
m), ugy tunik, hogy azok rendben lennenek. Senki nem is nyult hozzajuk evek ota
(az olajcserehez nem kell ott megbontani).
Ha leszednem, mit talalnek alatta? (Szetesik, nem esik szet? stb...)
Gondolom, hogy valami tomitogyurunek vagy alatetnek kell ott lennie, es az mehe
tett tonkre. Meg tudna ebben valaki erositeni? Vagy ha nem igy van, akkor tudna
tok tippet adni, hogy mi lehet a helyzet? Mi szepre es meglepore szamithatok ha
kinyitom azt a hazat? (Nem akarok ugy jarni, mint nemreg egy agyvaltos bicikli
hatso agyaval, amibol ezer fele hullottak az aprobnal aprobb alkatreszek.)
Gondolom az olajat nem kell hozza leengedjem, magasan van a karterhez kepest (2
0-25 centivel), csak a szurobol fog folyni egy adag.
Minden segitseget elore is nagyon koszonok!!
Sziasztok,
Attila
_______________________________________________
Join Excite! - http://www.excite.com
The most personalized portal on the Web!
--EXCITEBOUNDARY_000__2acf1b84fccb74f569811b86c55a7d91
Content-Type: text/html; charset="us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Sziasztok,<br><br>Tegnap vettem eszre, hogy beinditott motor mellett egy helye
n csopog a motorbol az olaj. Kb. 1 csepp per 2-3 perc tempoban. Ami nem is ideg
esitene, ha nem terveztem volna 1500 km-es utat a jovo hetvegere.<br>Ennek orvo
slasa erdekeben tennek fel egy par kerdest, hatha van tapasztalatotok ebben.<br
><br>Tehat adott egy Ford Fiesta 1.1 benzines motorral. A csopoges az olajszuro
kornyekerol jon, de nem az olajszurotol magatol. Szaraz is, es a tomitese is O
K. Ellenben tole kb. 5 centire azon a hazon, amibe a szurot kell becsavarni van
egy 3 csavarral rogzitett lapka. Nagyjabol haromszog alaku, a harom csucsahoz
kozel van rogzitve a hazhoz, mint egy sapka. Na, ennek az egyik sarkanal csopog
ha jar a motor, tehat ha nyomas alatt van az olaj. <br><br>Eloszor is mi lehet
ez a nyilas, mire szolgal? (Megprobaltam a weben keresni rajzokat, leirasokat,
de erre nem kaptam valaszt)<br>Megprobaltam a csavarokat utanhuzni, de meg sem
moccantak (eroltetni nem akartam), ugy tunik, hogy azok rendben lennenek.
Senki nem is nyult hozzajuk evek ota (az olajcserehez nem kell ott megbontani)
.<br>Ha leszednem, mit talalnek alatta? (Szetesik, nem esik szet? stb...)<br>Go
ndolom, hogy valami tomitogyurunek vagy alatetnek kell ott lennie, es az mehete
tt tonkre. Meg tudna ebben valaki erositeni? Vagy ha nem igy van, akkor tudnato
k tippet adni, hogy mi lehet a helyzet? Mi szepre es meglepore szamithatok ha k
inyitom azt a hazat? (Nem akarok ugy jarni, mint nemreg egy agyvaltos bicikli h
atso agyaval, amibol ezer fele hullottak az aprobnal aprobb alkatreszek.)<br><b
r>Gondolom az olajat nem kell hozza leengedjem, magasan van a karterhez kepest
(20-25 centivel), csak a szurobol fog folyni egy adag.<br><br>Minden segitseget
elore is nagyon koszonok!!<br><br>Sziasztok,<br><br>Attila<br><br><br><p><hr><
font size=2 face=geneva><b>Join Excite! - <a href=http://www.excite.com target=
_blank>http://www.excite.com</a></b><br>The most personalized portal on the Web
!</font>
--EXCITEBOUNDARY_000__2acf1b84fccb74f569811b86c55a7d91--
|
Szilikon: vizkiszoiíto hatasu, eredmenye, hogy telen az ajto a
gumiszigetelestol konnyen elvalik, nem ragad be. Ellenerv: a szilikon egy
ideig szeppe varazsolja a gumit, de az sokkal gyorsabban oregedik,
repedezik.
Megoldas: gyogyszertarban venni egy uveg glicerint. Hatas ugyanaz, karos
mellekhatasa nincs :)
En a zsanerokat inkabb wd40-nel fujnam be.
SzaboZE
SzaboZE
----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Thursday, November 28, 2002 2:04 PM
Subject: Re: Teli felkeszules
> -csomagtarto- es ajtok gumitomiteseinek SZILIKON spray-el valo befujasa
> -zsanerok SZILIKON-nal valo befujasa
>
> ||||||||||||||
>
> A szilikon pontosan micsinal vele? Kisebb homersekleten is rugalmas
> marad a gumi? Erdemes-e mast ratenni mellette / helyette? En se
> szeretnem 2evente cserelni a gumikat mer meghaltak a hidegben ...
>
> udv: LuKit
>
|