Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1112
Copyright (C) HIX
2001-05-20
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Vezetes kulfoldon (mind)  5 sor     (cikkei)
2 cegalapitas (megegyszer) (mind)  26 sor     (cikkei)
3 ford mustang (mind)  5 sor     (cikkei)
4 Re: felelem, korforgalom (mind)  24 sor     (cikkei)
5 Re: Korforgalom (mind)  17 sor     (cikkei)
6 hozzaszolasok (mind)  22 sor     (cikkei)
7 Re: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor ) (mind)  29 sor     (cikkei)

+ - Re: Vezetes kulfoldon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Europaban nem foglalkoznak a nemzetkozi jogsival.
Europan kivul elofordulHAT, hogy kerik, de a
normal jogsi eleg szokott lenni autoberleshez.

Zsolt
+ - cegalapitas (megegyszer) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

csak egy rovid megjegyzes, mert kezd a tema off-topic lenni:

A nemet tartozkodasi engedely (ameddig nem korlatlan), jogcimhez
kotott. Ha XY cegnel akarsz dolgozni, akkor beleirjak, hogy
n-evig XY ceg alkalmazasa eseten tartozkodhatsz es mas jogcimre nem ervenyes. 
Ha ceget valtasz, kezdodik a dolog elolrol. A greencard tevekenysegre szol, 
ezert cegfuggetlen. Ha ceget akarsz alapitani, akkor valtozik a jogcim,
ergo...
Meg kell nezni a nagykonyvben pl. a kft (gmbh) alapitasi felteteleit, hogy
mennyi torzstoket kell befizetned (50 ezer volt nehany eve) es
kvazi _azonnal_ megalapithatod a ceget. A Nemet allamnak a cegalapitasbol
csak bevetele van, miert akadalyozna az olyan madarakat ebben, akik
csak a Mo-i autouzemelteteshez hasznaljak fel a dolgot?
Nyilvan kell allando lakcim, nemet biztositas es adoznod kell rendesen
a ceged utan. Ha 0 forgalmad van, akkor is...ezert talan _csak_ a
vam kikerulese miatt kevesbe eri meg a dolog.

Nem a cegalapitas, hanem a 'normalis' munka-/tartozkodasi engedely
megszerzese nehez es hosszadalmas.

A 'mas tevekenyseg' ill. 'onallo tevekenyseg' gyakorlasa tilos 
(pl. onallo vallalkozo) bejegyzes nem egyenlo a 'nem alapithatsz ceget' 
kijelentessel. Az elobbi feltetelrendszere kulonbozik az utobbitol,
bar mindketto jogcimvaltassal jar.

Zsolt
+ - ford mustang (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Epp az uj Thunderbirdrol vadasztam informaciot, amikor
belebotlottam egy csinos kis gyujtemenybe a 60-70-es evek
Mustang-jairol: http://www.fordheritage.com/mustang/

Zsolt
+ - Re: felelem, korforgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 2001. 05. 18, 09:03:28 +0000-kor kelt leveleben:
 
> Bar meg kellene fontolni hova erdemes rakni es hol akkora a forgalom
> hogy jobb lenne kilampazni a keresztezodest. Pl. Clark Adam-ter.

En is szeretem a korforgalmakat, es van is ertelmuk. Csak azert
ragadtam billentyuzetet, hogy felhivjam a figyelmet: a Clark Adam ter
_nem_ korforgalom. Csak annak latszik felulrol. Valojaban egy kor alaku
jardaszigetet ovezo foutvonal (Lanchid-Alagut) tobb betorkolo
alarendelt utcaval...

Meg annyit: az angoloknal szinte minden keresztezodes korforgalom. A
legtobbnel csak egy kb 1 yard atmeroju felfestett kor van a
keresztezodes kozepen, megis mindenki betartja a korforgalomra jellemzo
szabalyokat. Tokeletesen mukodik a dolog.

Idegbajt tudok kapni, mikor itthon allok egy keresztezodes elott
(tabla, vagy barmi mas miatt) es a keresztutrol ugy vagodik be mellem
balra kanyarodva valaki, hogy majd elviszi a masina bal elejet. Pedig
itt is eloiras: balra nagyivben ugy fordulunk, hogy a keresztezodes
kozepet megkeruljuk, kivulrol...

-- 
Udv				SaGa
+ - Re: Korforgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

>Es oda is epitenek, ahova tok folosleges. Jo pelda a foti Cora-hoz vezeto
>ut, ahol meg a hasznalaton kivuli szervizuthoz is korforgalmat csinaltak...
>(normalisan csak egy T-utcsatlakozas lenne, nulla bekotout-forgalommal)

Most me'g nulla...
A teruletre mas uzleteket is terveztek, amelyek meg nincsenek meg (lehet, hogy 
nem is lesznek...) viszont a bekotoutat eszerint epitettek, ne kelljen az 
egeszet ujra szetturni...

G.Laci



---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - hozzaszolasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok HIX-esek!

Csak egy info:

M1 Tatabanya-Györ között kb 72-es km-nel,
a felüljaron bokrok között feher Opel Astra... 
altalaban a Györ fele menö oldalt meri. 

Mas:

Fogash!

Ez az elmesztea... kezdetü mondat nem volt
a legszerencsesebb! Legalabb egy :))-t kitehettel volna.
Ennel töled sokkal többet varunk!
(Valahol megertem a velemenyed, de ha rossz napod volt,
ne a listan eld ki magad!)

Jo utat mindenkinek!

Zoli 
A3
+ - Re: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor )
> Idopont: Fri May 18 23:53:11 CEST 2001 AUTO #1111
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok!
> En ugy velem, kulonbseget kell tenni a ket 4uleses kozott. A
> Wagon R+ azoknak nyerobb, akik rendszeresen szallitanak
> utasokat a hatso uleseken, s igy kihasznaljak a hatso
> ajtokat is. A Twingot inkabb a magamfajtaknak ajanlom (csak
> sofor vagy max 1 utas es csomagok). De meg mindig nem banom,
> hogy a Swiftem lecsereltem a Twingora :-))
> Udv, Bazsi.
> 

Sziasztok!

En ehhez meg annyit szeretnek hozzatenni, hogy a Wagon R+ lehajtott hatso
ulesekkel meglehetosen jol pakolhato, en emiatt dontottem mellette, mert nem
akartam valami kishaszongepjarmuvet venni azert, mert kb hetente egyszer
szallitok dolgokat.
Es az osszes suzuki-ellenesnek uzenem: probaljak ki ezt a suzukit. Jo a
vezetesi komfortja, kenyelmes!!!, viszonylag csendes, jo a futomuve, furge,
en teljesen meg vagyok vele elegedve.

Kellemes hetveget mindenkinek: Balazs

PS: secret001 kolleganknak uzenem, hogy a kisebbsegi komplexusaival keressen
fel egy pszichiatert :)))

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS