1. |
Re: Vezetes kulfoldon (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
2. |
cegalapitas (megegyszer) (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
3. |
ford mustang (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: felelem, korforgalom (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Korforgalom (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
hozzaszolasok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor ) (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Vezetes kulfoldon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Europaban nem foglalkoznak a nemzetkozi jogsival.
Europan kivul elofordulHAT, hogy kerik, de a
normal jogsi eleg szokott lenni autoberleshez.
Zsolt
|
+ - | cegalapitas (megegyszer) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
csak egy rovid megjegyzes, mert kezd a tema off-topic lenni:
A nemet tartozkodasi engedely (ameddig nem korlatlan), jogcimhez
kotott. Ha XY cegnel akarsz dolgozni, akkor beleirjak, hogy
n-evig XY ceg alkalmazasa eseten tartozkodhatsz es mas jogcimre nem ervenyes.
Ha ceget valtasz, kezdodik a dolog elolrol. A greencard tevekenysegre szol,
ezert cegfuggetlen. Ha ceget akarsz alapitani, akkor valtozik a jogcim,
ergo...
Meg kell nezni a nagykonyvben pl. a kft (gmbh) alapitasi felteteleit, hogy
mennyi torzstoket kell befizetned (50 ezer volt nehany eve) es
kvazi _azonnal_ megalapithatod a ceget. A Nemet allamnak a cegalapitasbol
csak bevetele van, miert akadalyozna az olyan madarakat ebben, akik
csak a Mo-i autouzemelteteshez hasznaljak fel a dolgot?
Nyilvan kell allando lakcim, nemet biztositas es adoznod kell rendesen
a ceged utan. Ha 0 forgalmad van, akkor is...ezert talan _csak_ a
vam kikerulese miatt kevesbe eri meg a dolog.
Nem a cegalapitas, hanem a 'normalis' munka-/tartozkodasi engedely
megszerzese nehez es hosszadalmas.
A 'mas tevekenyseg' ill. 'onallo tevekenyseg' gyakorlasa tilos
(pl. onallo vallalkozo) bejegyzes nem egyenlo a 'nem alapithatsz ceget'
kijelentessel. Az elobbi feltetelrendszere kulonbozik az utobbitol,
bar mindketto jogcimvaltassal jar.
Zsolt
|
+ - | ford mustang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Epp az uj Thunderbirdrol vadasztam informaciot, amikor
belebotlottam egy csinos kis gyujtemenybe a 60-70-es evek
Mustang-jairol: http://www.fordheritage.com/mustang/
Zsolt
|
+ - | Re: felelem, korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta, 2001. 05. 18, 09:03:28 +0000-kor kelt leveleben:
> Bar meg kellene fontolni hova erdemes rakni es hol akkora a forgalom
> hogy jobb lenne kilampazni a keresztezodest. Pl. Clark Adam-ter.
En is szeretem a korforgalmakat, es van is ertelmuk. Csak azert
ragadtam billentyuzetet, hogy felhivjam a figyelmet: a Clark Adam ter
_nem_ korforgalom. Csak annak latszik felulrol. Valojaban egy kor alaku
jardaszigetet ovezo foutvonal (Lanchid-Alagut) tobb betorkolo
alarendelt utcaval...
Meg annyit: az angoloknal szinte minden keresztezodes korforgalom. A
legtobbnel csak egy kb 1 yard atmeroju felfestett kor van a
keresztezodes kozepen, megis mindenki betartja a korforgalomra jellemzo
szabalyokat. Tokeletesen mukodik a dolog.
Idegbajt tudok kapni, mikor itthon allok egy keresztezodes elott
(tabla, vagy barmi mas miatt) es a keresztutrol ugy vagodik be mellem
balra kanyarodva valaki, hogy majd elviszi a masina bal elejet. Pedig
itt is eloiras: balra nagyivben ugy fordulunk, hogy a keresztezodes
kozepet megkeruljuk, kivulrol...
--
Udv SaGa
|
+ - | Re: Korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>Es oda is epitenek, ahova tok folosleges. Jo pelda a foti Cora-hoz vezeto
>ut, ahol meg a hasznalaton kivuli szervizuthoz is korforgalmat csinaltak...
>(normalisan csak egy T-utcsatlakozas lenne, nulla bekotout-forgalommal)
Most me'g nulla...
A teruletre mas uzleteket is terveztek, amelyek meg nincsenek meg (lehet, hogy
nem is lesznek...) viszont a bekotoutat eszerint epitettek, ne kelljen az
egeszet ujra szetturni...
G.Laci
---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | hozzaszolasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok HIX-esek!
Csak egy info:
M1 Tatabanya-Györ között kb 72-es km-nel,
a felüljaron bokrok között feher Opel Astra...
altalaban a Györ fele menö oldalt meri.
Mas:
Fogash!
Ez az elmesztea... kezdetü mondat nem volt
a legszerencsesebb! Legalabb egy :))-t kitehettel volna.
Ennel töled sokkal többet varunk!
(Valahol megertem a velemenyed, de ha rossz napod volt,
ne a listan eld ki magad!)
Jo utat mindenkinek!
Zoli
A3
|
+ - | Re: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Twingo es Wagon R+ ( 9 sor )
> Idopont: Fri May 18 23:53:11 CEST 2001 AUTO #1111
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok!
> En ugy velem, kulonbseget kell tenni a ket 4uleses kozott. A
> Wagon R+ azoknak nyerobb, akik rendszeresen szallitanak
> utasokat a hatso uleseken, s igy kihasznaljak a hatso
> ajtokat is. A Twingot inkabb a magamfajtaknak ajanlom (csak
> sofor vagy max 1 utas es csomagok). De meg mindig nem banom,
> hogy a Swiftem lecsereltem a Twingora :-))
> Udv, Bazsi.
>
Sziasztok!
En ehhez meg annyit szeretnek hozzatenni, hogy a Wagon R+ lehajtott hatso
ulesekkel meglehetosen jol pakolhato, en emiatt dontottem mellette, mert nem
akartam valami kishaszongepjarmuvet venni azert, mert kb hetente egyszer
szallitok dolgokat.
Es az osszes suzuki-ellenesnek uzenem: probaljak ki ezt a suzukit. Jo a
vezetesi komfortja, kenyelmes!!!, viszonylag csendes, jo a futomuve, furge,
en teljesen meg vagyok vele elegedve.
Kellemes hetveget mindenkinek: Balazs
PS: secret001 kolleganknak uzenem, hogy a kisebbsegi komplexusaival keressen
fel egy pszichiatert :)))
|
|