1. |
gumi, HAT-kepek, satobbi (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
2. |
Suzuki szervizek (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
3. |
elado Renault 5 -os (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Akku (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
defender (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
|
+ - | gumi, HAT-kepek, satobbi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenkinek
Penti irta:
HA> Tovabbi jo csuszkalast mindenkinek, es ne feledjetek, itt is igaz az,
HA> ami a szexben: a legeslegfontosabb a biztonsag.
HA> Tehat: huzzatok ovszert a kerekekre! :)))
hja: minel rucskosebb annal jobb :-)))
Mas: folpakoltam par kepet az autos talirol a honlapomra. Ha valakinek
kedve tamad, rajuk nezhet itt: http://www.100free.com/szabee (kellemes
keresgelest, jol eldugtam oket :-)
Az utolso autos kep az 1800 meter magasan keszult mult hetvegen, -10
fokos hidegben es jo 50 km/h-s szelben. A kocsi jol birta a hosszu
emelkedot (~25 km-t masztunk a csucsig), ebben volt emelkedo, lejto,
szerpentin, mind mind hoval-jeggel-latyakkal boritva. Osszkirandulas 360
km, ebbol 270 csak havon es jegen, atlagfogyi 5.7-re jott ki.
Tapasztalat:
- az az elozo kocsim (opel astra caravan) jobban fekudt az uton
(tavaly is voltam arra ugyanilyen korulmenyek kozott) , nem tudom
eldonteni hogy a suly (amaz ~1500kg, emez 870 kg, letszam u.a.) vagy a
teligumik milyensege miatt (szelesseg ugyanaz, amaz Hankook, emez
Semperit)
- kezifekkel ugyanolyan jol lehet forogni kanyarokban, lefele jovet
:-), sot, 180-os perdulest is lehet produkalni (kar hogy nincs rola
video felvetel)
- idealis hogy a kocsi alja minel magasabban legyen hogy az
egyenetlensegek ne okozzanak fennakadast
- ez a kocsi NEM PARASODIK! ( az opelben allandoan az ablakot kellet
belulrol torolni) -legkondi nix-
- van eleg hely benn hogy 3 ember lakmarozzon lekvaros kenyeret es
szendvicset erogyujtes es ujramelegedes kozben :-)
- (nem tudm kihagyni) meglepetes volt szamomra hogy a csucson, a
radiot babralva, raleltem a Danubiuszra es a Bartokra. Mindez
sztereoban es kb jo 200 km-re az orszaghatartol!!!
Ugy nez ki hogy holnaptol mar nekilathatok fogyasztani az ev vegi
szabadsagomat, ami januar 6-ig fog tartani. Lesz benne hegyremenetel
(persze kocsival, hogyan is maskepp), kirandulas, szilveszterezes,
szereles (zorgesmentesites) es olajcsere. Kb 2000 km megtetelere
szamolk jan 6-ig.
Mivel addig nem "talalkozunk" kivanok mindnyajatoknak eloszor is
Kellemes Karacsonyi Unnepeket (hozzon az angyalka uj autot,
autokozmetikumokat, uj akksit, amit akartok, ja teligumit ;-) es
balesetmentes Boldog (hixtalalkozokban gazdag) Uj Evet!
Szabi
Seat Ibiza 1.4i
|
+ - | Suzuki szervizek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nemreg olvastam, hogy a Suzuki gyar orszagos versenyt rendezett
a markaszervizeinek. Ugy remlik, 100 koruli indulo volt.
Az altalam mar soxor dicsert pecsi Ilosfai ceg versenyzoi a negyedikek
lettek 2 bp-i es 1 dunaujvarosi csapat mogott.
|
+ - | elado Renault 5 -os (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
reszletesen itt:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?
hirdeteskod=552454&submit=ugras&megjelenes=4
Udv
Gab
|
+ - | Akku (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szoval, a kivancsisag targya nem az volt, hogy hogyan kell
> tolteni egy akksit, hanem az, hogy hogyan kell tolteni egy
> gondozasmentes akksit...
Ugyanugy, csak meg gondozni sem kell :))
Egyebkent komolyan, attol gondozasmentes, hogy nem (vagy csak
nagyon kevesse) fogy beloluk a viz. A hazi toltok altal leadott
aramokkal gond nelkul tolthetok, csak arra kell ugyelni, hogy a
kapocsfeszultseg ne menjen 14.4 V fole.
|
+ - | defender (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helloka, HA-sok!
mult heten vett vadasztarsasagunk egy Land Rover Defendert, a legrovidebb,
90 LE-s valtozatot. Terepen szerintem talan csak egy Unimog veri..
a gondom: a homero mindig az also harmadban leledzik, a kek savot alig
hagyja el... eddig a telre fogtam, de tegnap 0 fok koruli homersekletben
olyan rendesen meghajtottuk, negyszerneggyel es neha diffizarral egy
delutanon at also fokozatotkban (es neha felezovel!) es a homero igy sem
ment jelentosen felfele.
1. Erdemes lenne termosztatot cserelni, vagy
2. valaki elmondja egy ilyen TDI-nek kb mennyi az optimalis
motorhomerseklete?
Sokat jartam egy szinten TD Mitsubishi L300 4x4-el, az bezzeg 5 perc helyben
jaratas utan 80fok korul jart...
Penti: ne felj, ha a SAVE sem segit, kirantalak a bajbol....
Boti
+3. tarsasagunk gondolkodik uj, 1.7-es Turbo Lada Niva lizingelesen.. Eddig
az egyetlen negativ velemeny rola a nagy fogyasztasa. Valaki hozzaszolhat ha
tud valamit..
Mazda B2500-rol is erdekelnek velemenyek (ez is turbofeltoltos lenne)
|
|