Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1683
Copyright (C) HIX
2002-12-20
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 gumi, HAT-kepek, satobbi (mind)  50 sor     (cikkei)
2 Suzuki szervizek (mind)  4 sor     (cikkei)
3 elado Renault 5 -os (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Akku (mind)  10 sor     (cikkei)
5 defender (mind)  25 sor     (cikkei)

+ - gumi, HAT-kepek, satobbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek

Penti irta:
HA> Tovabbi jo csuszkalast mindenkinek, es ne feledjetek, itt is igaz az,
HA> ami a szexben: a legeslegfontosabb a biztonsag.
HA> Tehat: huzzatok ovszert a kerekekre! :)))

hja: minel rucskosebb annal jobb :-)))

Mas: folpakoltam par kepet az autos talirol a honlapomra. Ha valakinek
kedve tamad, rajuk nezhet itt: http://www.100free.com/szabee (kellemes
keresgelest, jol eldugtam oket :-)

Az utolso autos kep az 1800 meter magasan keszult mult hetvegen, -10
fokos hidegben es jo 50 km/h-s szelben. A kocsi jol birta a hosszu
emelkedot (~25 km-t masztunk a csucsig), ebben volt emelkedo, lejto,
szerpentin, mind mind hoval-jeggel-latyakkal boritva. Osszkirandulas 360
km, ebbol 270 csak havon es jegen, atlagfogyi 5.7-re jott ki.
Tapasztalat:
- az az elozo kocsim (opel astra caravan) jobban fekudt az uton
(tavaly is voltam arra ugyanilyen korulmenyek kozott) , nem tudom
eldonteni hogy a suly (amaz ~1500kg, emez 870 kg, letszam u.a.) vagy a
teligumik milyensege miatt (szelesseg ugyanaz, amaz Hankook, emez
Semperit)
- kezifekkel ugyanolyan jol lehet forogni kanyarokban, lefele jovet
:-), sot, 180-os perdulest is lehet produkalni (kar hogy nincs rola
video felvetel)
- idealis hogy a kocsi alja minel magasabban legyen hogy az
egyenetlensegek ne okozzanak fennakadast
- ez a kocsi NEM PARASODIK! ( az opelben allandoan az ablakot kellet
belulrol torolni) -legkondi nix-
- van eleg hely benn hogy 3 ember lakmarozzon lekvaros kenyeret es
szendvicset erogyujtes es ujramelegedes kozben :-)
- (nem tudm kihagyni) meglepetes volt szamomra hogy a csucson, a
radiot babralva, raleltem a Danubiuszra es a Bartokra. Mindez
sztereoban es kb jo 200 km-re az orszaghatartol!!!

Ugy nez ki hogy holnaptol mar nekilathatok fogyasztani az ev vegi
szabadsagomat, ami januar 6-ig fog tartani. Lesz benne hegyremenetel
(persze kocsival, hogyan is maskepp), kirandulas, szilveszterezes,
szereles (zorgesmentesites) es olajcsere. Kb 2000 km megtetelere
szamolk jan 6-ig.

Mivel addig nem "talalkozunk" kivanok mindnyajatoknak eloszor is
Kellemes Karacsonyi Unnepeket (hozzon az angyalka uj autot,
autokozmetikumokat, uj akksit, amit akartok, ja teligumit ;-) es
balesetmentes Boldog (hixtalalkozokban gazdag) Uj Evet!

Szabi
Seat Ibiza 1.4i
+ - Suzuki szervizek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nemreg olvastam, hogy  a Suzuki gyar orszagos versenyt rendezett
a markaszervizeinek. Ugy remlik, 100 koruli indulo volt.
Az altalam mar soxor dicsert pecsi Ilosfai ceg versenyzoi a negyedikek
lettek 2 bp-i es 1 dunaujvarosi csapat mogott.
+ - elado Renault 5 -os (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

reszletesen itt:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?
hirdeteskod=552454&submit=ugras&megjelenes=4

Udv
Gab
+ - Akku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szoval, a kivancsisag targya nem az volt, hogy hogyan kell
> tolteni egy akksit, hanem az, hogy hogyan kell tolteni egy
> gondozasmentes akksit...

Ugyanugy, csak meg gondozni sem kell :))

Egyebkent komolyan, attol gondozasmentes, hogy nem (vagy csak
nagyon kevesse) fogy beloluk a viz. A hazi toltok altal leadott
aramokkal gond nelkul tolthetok, csak arra kell ugyelni, hogy a
kapocsfeszultseg ne menjen 14.4 V fole.
+ - defender (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helloka, HA-sok!
mult heten vett vadasztarsasagunk egy Land Rover Defendert, a legrovidebb,
90 LE-s valtozatot. Terepen szerintem talan csak egy Unimog veri..
a gondom: a homero mindig az also harmadban leledzik, a kek savot alig
hagyja el... eddig a telre fogtam, de tegnap 0 fok koruli homersekletben
olyan rendesen meghajtottuk, negyszerneggyel es neha diffizarral egy
delutanon at also fokozatotkban (es neha felezovel!) es a homero igy sem
ment jelentosen felfele.

1. Erdemes lenne termosztatot cserelni, vagy
2. valaki elmondja egy ilyen TDI-nek kb mennyi az optimalis
motorhomerseklete?

Sokat jartam egy szinten TD Mitsubishi L300 4x4-el, az bezzeg 5 perc helyben
jaratas utan 80fok korul jart...

Penti: ne felj, ha a SAVE sem segit, kirantalak a bajbol....

Boti

+3. tarsasagunk gondolkodik  uj, 1.7-es Turbo Lada Niva lizingelesen.. Eddig
az egyetlen negativ velemeny rola a nagy fogyasztasa. Valaki hozzaszolhat ha
tud valamit..

Mazda B2500-rol is erdekelnek velemenyek (ez is turbofeltoltos lenne)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS