Re autopalya topic:
Egy eszrevetel, mikozben ugy nez ki, a HIX AZSIA atment
atlasz-szerkeszto brigadda, es mar csak ugy lehet irni, ha valaki
megemlit valami fontos utvonalat a terkeprol... Apam
tanitott egy ugyes trukkre. Tevet, hifit, mikrohullamu sutot, minden
asztali bigyot erdemes ket megfeleloen magas, ugyanakkor kello
inerciaval rendelkezo I tartora helyezni, ezaltal a hasznos felulet
megduplazodik (az objektum alatt ES felett is lesz hely). Mivel a
legtobb ilyen dolog megall szepen negy labon is, az I tartok helyett
eleg negy lab is, ha az megfeleloen van kikepezve. Egy mernoknek nem
jelent gondot negy ilyen kis tarto kifaragasa, osszebarkacsolasa.
Nos, hasonlokeppen vannak itt a deli autopalyak is kikepezve, labakon
all a legtobbje. Ennek persze az oka a laza talajszerkezet es a
megszamlalhatatlanul sok folyo, patak, erecske, csatorna, stb amin
ezek a palyak keresztul-kasul vezettetnek.
Nos, mivel ezek a palyak fenn a levegoben huznak el, NINCS mellettuk
etkezde, benzinkut, es egyeb nyalanksagok. Azaz, ki kell huzni valami
varosfelesegbe (falanszter), ott lehet az anyagcseret megoldani.
Re mas: akit erdekel, a heten elkoltozom Kantonbol, a celallomas
Shenzhen vagy HK, holnap dontok, melyik a szimpatikusabb.
Telefonszamaim a regiek, szoval lehet zargatni, ha gond van.
Benoe
Shenzhen/HK
|