Tisztelt Hölgyem, Uram!
Most a nagy karácsonyi bevásárlások után bizonyára Ön is tapasztalta, hogy
egyes cégek mondhatni nem kelloen tisztességesen jártak el az áruk
értékesítése során. Ide a vonalkódok használatával kapcsolatos
visszaélésektol kezdve, a mindenféle nyereményakciónak álcázott vevofogókon
át, a szimpla átverésig igen sok mindent sorolhatnánk. Tudtunkkal, vagy
tudtunk nélkül rendszeresen megpróbálnak megtéveszteni, átverni és baleknak
nézni minket. A bevásárlóközpontok "akciói", a reklámok, a hirdetések,
mind-mind pénztárcánk könnyítését célozzák meg, különféle pszichológiai
alapokra támaszkodó trükkös "vevoátverési" módszerekkel. Ezek egy részét
hamar átlátjuk, de sok olyan is akad köztük, amely esetében csak utólag
derül ki, hogy megint áldozatok lettünk.
Amennyiben Ön kíváncsi ezen módszerekre, vagy esetleg úgy érzi, hogy saját
részrol véget kíván ennek vetni, úgy figyelmébe ajánljuk a "Titkos
hadmuveletek pénztárcánk ellen" címu könyvet, amely bár a kereskedok
ötletkönyve is lehetne, mégis nekünk, a vevoknek szól. A 240 oldalas, csupán
1000 forintba kerülo könyvet egy marketingszakember írta, szakértoje pedig
egy jogász volt. Részletes ismertetot a kiadó weblapján - www.bbs.hu - lehet
találni, de a könyv üzletben is kapható, leszámítva azon boltokat, akik
pontosan a fent leírt tartalom miatt nem akarják árulni.
|