Udv,
A valasz elegge egyszeru. A leszorito erot a csavar nyulasa
tartja fenn. Ugy kell elkepzelni, mint egy rugot, ami
lehuzza a HF-et a tombre. A regi motoroknal a tomites idovel
a ho es ero hatasara kicsit tomorodott, igy adott ido
500-1500 km elteltevel utanna kellett huzni. Ha a csavart
tulhuzzuk, akkor a folyashatart elerve nem lesz nagyobb a
leszorito ero, de a csavar terhelhetosege csokken.
A lehuzsnel a tomites eltorzitasa miatt illik tobb lepcsoben
egy adott sorrendben lehuzni a csavarokat. Faros Skodirnal:
15-35-55Nm, 500 km utanhuzas, Felicia 15-35-55Nm, bemelegit,
kihut negyed fordulat vissza, fel ra.
Bye,
Fresi
+ - VÁLASZ Feladó: condrix_uh.llirem
Regebbi motoroknal ugy remlik hengerfej folrakasa utan ha
mentel mondjuk
1500km-t (nem emlexem a tavolsagra) meg kellett huzni a
csavarokon
valamennyit. Aztan emlexem a BX konyvere, ott a felrakaskor
adott
nyomatekkal kellett meghuzni a csavarokat, aztan vissza
kellett engedni
valamennyit (talan egy negyed fordulatot?), viszont kesobb
mar nem kellett
utanhuzni. Ezeknek mi volt a celja?
Udv joe
XM 2.1TD
|