Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 902
Copyright (C) HIX
2000-10-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Lancsa (mind)  4 sor     (cikkei)
2 vd gyereke (mind)  21 sor     (cikkei)
3 gumi (mind)  28 sor     (cikkei)
4 Wartburg 1.3 (mind)  5 sor     (cikkei)
5 segitseg (mind)  22 sor     (cikkei)
6 Gyorsan elni...es a tobbi! (mind)  52 sor     (cikkei)
7 vaddiszno (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Csaladtagok (mind)  34 sor     (cikkei)
9 Kezdodik (mind)  43 sor     (cikkei)
10 Vd megitelese... (mind)  20 sor     (cikkei)
11 Re: Vaddiszno (mind)  15 sor     (cikkei)
12 moderalas (mind)  9 sor     (cikkei)
13 GPS 2 (mind)  20 sor     (cikkei)
14 re: akadaly, autopalya, stb. (mind)  43 sor     (cikkei)
15 torestesztek (mind)  38 sor     (cikkei)
16 re: akadaly (mind)  32 sor     (cikkei)
17 motorkerekpar (mind)  30 sor     (cikkei)
18 VD meg a motor (mind)  14 sor     (cikkei)
19 fustosok (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Hajra (mind)  10 sor     (cikkei)
21 teli gumi (mind)  7 sor     (cikkei)
22 Klima budos (mind)  36 sor     (cikkei)
23 Teli gumi 2000 (mind)  35 sor     (cikkei)
24 Radarok, nokiak es egyebek (mind)  17 sor     (cikkei)
25 Re:OPEL TIPUSHIBA? (mind)  11 sor     (cikkei)
26 szaguldas (mind)  12 sor     (cikkei)
27 Re: Benzinszag (mind)  22 sor     (cikkei)
28 OPEL TIPUSHIBA? (mind)  13 sor     (cikkei)
29 Vaddiszno csolatasa + koolaj (mind)  42 sor     (cikkei)
30 csak kivulro allithato??? (mind)  12 sor     (cikkei)
31 Meg egyszer vaddiszno (mind)  12 sor     (cikkei)
32 Re: Teli gumi kerdes (#901) (mind)  11 sor     (cikkei)
33 Akadalyozas es budosites (mind)  68 sor     (cikkei)
34 Becs stb... (mind)  14 sor     (cikkei)
35 Trabant fust (mind)  17 sor     (cikkei)
36 akadaly (mind)  22 sor     (cikkei)
37 Meg mindig akadaly (mind)  22 sor     (cikkei)
38 Re.Akadály III. (mind)  21 sor     (cikkei)
39 mrc1 (mind)  9 sor     (cikkei)
40 > vagy a Klub radioban mar piszkosul nem emlekszem. Az (mind)  22 sor     (cikkei)
41 Re: okadek, Mondeoatveres, szerviz, trabi,csolatvany (mind)  60 sor     (cikkei)
42 csolatas (mind)  1 sor     (cikkei)

+ - Lancsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Most olvastam elosssszor a HIX AUTO-t!! De azert mindjart kerdeznek is a
Nagyerdemutol.Info kellene az alabbi tipusrol LANCIA Delta 1.6i (76LE)
1993.12.-havi.Nem egy világbajnok gep, marmint a teljesítmenyt nezve, de
amugy klassz.Csak nem kapok rőla semmi dokut!Pliz!
+ - vd gyereke (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

vd,

ha egyszer lesz gyereked, setaltok az utcan, te nezel egy kirakatot, ahol
igen kituno 200 ezres mobilt arulnak, a gyereked eltavolodik toled 5
meterre, lelep az utcara , mert valamit meglat a foldon, es egy motoros
140-nel eluti egy egyenes uton (ahol ugye a motorosoknak adja magat a
sebesseg), 
akkor mit fox gondolni az alabbi gondolatrol?

>Tehat az alap
>feltevesem, hogy a motorosok gyorsan mennek, es a kozlekedes tobbi
>(gyengebb) resztvevoinek kell valamit tenniuk, 

Ugye nem nagyon kell magyarazni, hogy egy ilyen utkozesnek milyen
kovetkezmenyei lesznek mindket emberre.
A motoros mondjuk tulelei, a gyereked meg nem.

Mit fox csinalni???

Udv,
KT
+ - gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Olcso  teli gumikat lattam a Tescoban 145x13 -tol  185/75x15-ig azt hiszem.
>Matador markaju  6-8000 ft-okert. 175/65x14 -est 8300-ert

Hi !

Nekem volt matador gumim, de tobbet nem lesz az biztos. Aki megveszi, annak
sok sikert !


>Teli gumi irant erdeklodnek Suzuki Swiftre ( 155/60 R13), nevezetesen
>Yokohama Guardex 600 plus tipusubol kene meg 2 db felnivel vagy anelkul. Nem
>tud valaki valahol beszerzesi forrast Budapest es kornyeken? (A
>www.gumidiszkont.hu nem jott be...)

Probald a www.gumidiszkont.com -ot !


>Jelenleg Michelin Energy gumi van az automon. Teli gumikat nezegettem es egy
>meglepoen olcsot talaltam : Debica . Van errol valakinek tapasztalata,
>jobb-e egyaltalan mint a negy evszakos Michelin?

Nekem Michelin MXV-m van. Mivel telen nem sokat megyek, ezert (meg egyeb
okokbol) nem vettem teli gumit. Az MXV viszont eleg rosszul tapad hideg
idoben. A Debica-t nem ismerem, de egy atlagos teli gumival jobban
jarsz mint egy 4 evszakossal.


Zotya
+ - Wartburg 1.3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Keresek Wartburg 1.3 elejehez homloklemezt,
j.e-b.e sárvédőt, b.e. reflektort. Ami bontható, az
lehet bontott is... :-)) 20/342-1522. Koszi.

Teddy
+ - segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Kene egy kis segitseg:
 Egyik baratom elhagyta a ceges toyotanak a kulcsat (corolla '85),
 amivel kivitelezesre jar. Ugy nez ki, hogy nincs potkulcs se.
 Most egy kanallal nyitogatja, meg inditgatja a kocsit, de pl a
 tanksapkat azzal nem lehet kinyitni..
 Hamarosan meg tankolni kene :))
 A kerdes a kovetkezo:
 Hol csinalnak kiszerelt zarrol kulcsot?

 Nem valoszinu, hogy kicserelnek az osszes zarat a kocsin, de ha
 megis, akkor biztosan fizetnie kellene bele, es azt nem szeretne.

 Minden segitseget koszonok!

 ui: legyszi a magan postafiokomba is valaszoljatok, vagy hivjatok
 rogton ot: 30/251-86-91 Fusi Gyula

Joey
mailto:
ICQ:47279634
+ - Gyorsan elni...es a tobbi! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok gyorsan es lassan elok!

Egeszen jo kis vita alakult ki a listan! Nem szeretnek idezni,
mert en is utalom ha az egesz levelet szetbontva idezetkent latom.
Aki koveti a listat az ugy is olvasta mar, es tudja mirol van szo!
En nem is szeretnem kommentalni senki velemenyet csak
szeretnem veletek megosztani az enyemet!
Reszben mindenkivel egyetertek, szerintem tenyleg felelotlen dolog
kozuti forgalomban gyorsan hajtani. Viszont k....ra jo erzes!!!
Nekem is volt motorom es tudom milyen, akinek viszont nem
volt es nem is probalta az nem tud velemenyt alkotni. Ok csak
azt tudjak mondani amit halottak vagy lattak. Ez keves, ezt at
kell elni!!!
Teljesen egyetertek mindenkivel aki azt mondja, hogy veszelyes
a szaguldozas, nem csak a gyorshajtonak, es legyen ez akar motor
akar auto. A kozuti forgalomban mindenki potencialis aldozat lehet.
Szomoru dolog az, hogy a robogorol a 150LE-s mocira ulnek at
a "vagany gyerekek" es azt hiszik Ok bizony a leggyorsabbak!!!
Viszont ha kordaban tudjuk tartani a loeroket, es mi uljuk meg a
motort es nem a motor iranyit minket, ha az akaratunk ervenyesul
nagyobb sebessegnel is akkor nincs veszely! Aki tud motorozni
es van egy kis esze is hozza nem csak penze az meg tudja valasztani
a korulmenyekhez kepes a legoptimalisabb sebesseget is. Higgyetek
el senki sem akar meghalni az utakon!
Egyszer olvastam, hogy osszehasonlitottak egy auto es egy motor
fekrendszeret. Mar nem emlekszem, de az auto es a moci is jofajta
volt, es barmilyen meglepo a motornak rovidebb volt a fekutja
ugyanakkora sebessegrol. Tehat meg lehet allni motorral is igen hamar!
Aki motorra ul az ugy is kiprobalja mit tud a kicsike, de ez ugyanugy
elmondhato az autosokrol is. Teny, hogy motorral sokkal rugalmasabban
lehet kozlekedni, ott van rendesen tertalek loero, es nem olyan szeles
mint egy auto. Befer siman a kocsik koze, elozhet sorokat mert, mindig
van hely! Egy autos szamara veszelyesnek tunik egy-egy elozes,
de a motorosok megis tokeletesen nyugodtak, mert jobb esetben
tudjak mit csinalnak. Egy-ket masodperc alatt ugrik a kilometerora
muataoja akar 80-rol 160-ra, es tovabb ha kell. Egy elozes csak egy
kis gazkar mozdulat, hihetetlen gyorsulas, es a motor stabil. Ezeket
a motorokat nem kormannyal kell bevinni egy kanyarba, hanem testel,
a kormanynak igazan csak kis sebessegnel van jelentosebb szerepe.
Motoron egy 160-as utazo sebesseg pont idealis, persze varoson kivul,
es ha az utviszonyok, idojaras engedi. Azt a szabadsagot amit egy motor
tud adni egy auto, sosem fogja megkozeliteni sem! En tudom a mai napig
visszasirom azokat az idoket.
Szerintem nem kell utalni a motorosokat, csak teret kell nekik adni.
Az autosok neha csak azert is betesznek nekik:
"Nehogyma gyorsabb legyen!", pedig bizony az, es milyen gyonyoru
latvany. Mindenki magaba nezhet, megnezzuk a motorokat mert
irigyeljuk a gyorsasagukat, a szabadsagot, es azt amit nyujtani tud!

Megegyszer mondom ezt nem eleg latni, hallani rola, erezni kell!!!

Udv!    Gugger
+ - vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sancho! 
Szerintem felesleges Vd miatt elhagyni ezt az egyebkent kivalo listat,
en egyszeruen nem olvasom el a leveleit. Ha nem is reagalunk ra, olyan
mintha nem is irt volna. Nem tudom megitelni egyertelmuen, hogy
polgarpukkasztasbol vagy komolyan irja-e uzeneteit, melyeket sajnos neha
az idezeteitek miatt kenytelenul is elolvasok. Ha a leirtakat komolyan
gondolja nincs helye a listan. Ha nem reagalunk irasaira, szerintem
abbahagyja.

Udv

Janiba
+ - Csaladtagok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!
Latom ez a csaladtag tema itt mindenkinel kozponti kerdes. Marminthogy ha a
csaladtagjat uti el a pl. gyorshajto, akkor mi van? En nem ertem miert kell
ezt mindig olyan helyzetbol nezni, hogy ha egy gyorshajto vagy
szabalytalankodo eluti a csaladtagodat, akkor mit ereznel. Szornyu lenne
gondolom. DE mi van, ha a csaladtag hibajabol gazoljak halalra? Akkor mar
nem faj ugyanannyira az elvesztese? Vagy akkor az itt csak szabalyosan
kozlekedo igentisztelt olvasotabor legyinteve csak annyit mond: Szabalytalan
volt a csaladtagom, elutottek, megerdemelte a halalt, es mivel o volt a
hibas es nem is faj! Tok ugyanugy fajna, ugyhogy ezt a csaladtag dumat
fejezzuk be mert tok mindegy ki es milyen apropobol uti el. Vagy lehet hogy
ha gyorsan hajto uti el akkor jobban faj, meg utana van kin kifejetni a
duhunket, ha meg csak ugy snassz, akkor nem?
Pl. Sokan mondtak hogyha en elutnem a gyerekuket, akkor nem sokaig maradnek
eletben. Ezt meg meg is ertem. De ha neadjisten egyszer szabalyos kozlekedes
kozben a gyerek hibajabol (pl. elrantom a kormanyt) en szenvedek maradando
karosodast, netan meg sulyosabb balesetet, akkor a gyerek sem maradna sokaig
eletben? Ugyanaz az onkenyesen igazsagot szolgaltatni akaro szulo a sajat
gyereket is hidegre tenne? Mert ez lenne a fair. A balesetet okozo
szabalytalankodot kinyirni. Legyen az akar idegen autos, vagy a sajat
gyerek. Vagy ha o nem, akkor az en egyik hozzatartozom jogosan vethetne
veget a gyerek eletenek? Akkor ez is jogos lenne, nem? Ez a vendetta szoveg
nem meno. Ki nyir ki kit. Hulyeseg. Jol korul kell nezni es nem mint egy
vakeger maszkalni az uton az autosok kozott. Akkor nem lesz semmi baj. Azt
az allitasomat azonban tovabbra is fenntartom, hogy a gyerek es egyeb
gyalogosok ne az autout kozepen jatsszanak, aludjanak, eljek az eletuket,
setaljanak. Mert akkor sokkal nagyobb valoszinuseggel lesz reszuk elutesben.
A gyerek a hazban, vagy annak udvaran (ami nem keresztezi a foutat) 100%-ot
erosen megkozelito biztonsagban van. Ott is lehet jatszani. Kisgyerek
koromban en is kibirtam, hogy ne az uton szorakozzam ki magam. Nem is
utottek el. Ugyhogy van ilyen is.

Udv,
Vaddszno
+ - Kezdodik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hajts!

Havasi Dani irta:
Tenyleg eleg bunko a modorod, de mivel azt irtad, hogy gyorsan
elsz, meg biztos eleg fiatal vagy es nem volt meg komoly
baleseted se motorral, se mas jarmuvel, de meg az is teljesen
biztos, hogy tok felelotlen vagy sajat magaddal szemben, de ami a
nagyobb baj, hogy masokkal szemben is, mert ha csak magadat
torod ossze az a kutyat nem erdekli, de ha masok is
megsebesulnek (foleg ha a vetlenek) akkor az mar eleg nagy gaz.
Mondjuk en sem vagyok egy eleg ven roka, de azert en erzek
felelosseget az emberek irant es sajat magam irant. A sebesseg
legnagyobb megadasara vonatkozo tablak tenyleg tul alacsonyak,
de ha indokoltak, akkor valoban celszeru betartani, plane varosban,
ahol sokkal tobb baleseti-, es veszelyforras van, mint lakotteruleten
kivul. A trabikrol meg csak annyit, hogy van aki nem tudja
megfizetni az M5-os BMW-t, foleg ha apuci vette neki, gondolom te
is igy va    gy a motoroddal vaddisznokam, mert az olyan 100LE
feletti gepek se par szazezer Ft-bol jonnek ki, foleg ha ujak, de
majd ha valamiert sajat magad dolgozol meg akkor majd ugy is
jobban fogysz ra vigyazni, mert tudod, hogy mennyi munka van
benne, de ezt inkabb csak akkor tudod meg, ha nem 1-2 honapig
gyujtesz ra, hanem mondjuk inkabb 1-2 evig, mert havi xx.xxx-bol
bizony eleg nehez venni ilyen draga autot vagy motort, es akkor
majd lassabban is elsz. Ezt nem csak en remelem oszinten,
hanem azok is, akik ehhez a levelhez hasonlokat irt neked,
ugyhogy az nevukben is csak azt mondom, hogy lassujal le, es
semmi ertelme nincs a szaguldozasodnak, mert baromi veszelyes,
de ha ugyis olyan gazdag vagy, akkor menj ki a Hungaroringre,
vagy valami egyeb zart palyara.
Na udv mindenkinek, vigyazzatok egymasra !

---------------------------------------
Nesze neked! Nekem sajnos nem apuci vette a jarmuveimet, sem a motoromat,
sem az automat, hanem _en_ dogoztam meg ertuk, ugyhogy nem kene itt
peldabeszedet olyasmirol, amit ugye nem ismerunk, es foleg, hogy
tapasztalatunk sincs benne (marmint a dolgozasban). Es pont ezert nem ertem
meg azokat, akiknek nem tudjak megfizetni a normalis autot. Ha valaki
rendesen dolgozik, nem tudom elkepzelni, hogy csak egy Akadalyra fussa.
Amugy ezt a temat is letargyaltuk mar egyszer, ha olvastad volna danikam.

Udv,
Vaddiszno
+ - Vd megitelese... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Havasi Dani:
>...mert ha csak magadat
>torod ossze az a kutyat nem erdekli, de ha masok is
>megsebesulnek (foleg ha a vetlenek) akkor az mar eleg nagy gaz.

Szerintem mar kiderulhetett Vd korabbi megnyilvanulasaibol, hogy vele szemben
sohasem lesznek vetlenek. *_Mindig_* masok a hibasak. (Ld mostani
motoros-gyalogos fejtegeteset: sot, ha netan mozgasaban korlatozott, idos ember
a gyalogos, aki nem tud elugrani, annak ugy kell, minek megy egyaltalan
utcara, meg egyaltalan, minek el meg az ilyen...)
Tudomasul kell venni, Vd egy fejlodesben visszamaradott (legalabbis moralis
fejlodeseben) valaki. Ennek megfeleloen kell ertekelni azt amit ir.

G.Laci


> ---------------------------------------------------------------------
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Re: Vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> barmilyen tavol is van. Az a 2.5 mp nem valtoztat semmin. Tehat az alap
> feltevesem, hogy a motorosok gyorsan mennek, es a kozlekedes tobbi
> (gyengebb) resztvevoinek kell valamit tenniuk, hogy nem legyen gebasz. Ez
> azt hiszem ertheto. Meg kell tanulni. Aki jon a szabalyokkal, hogy mert

Kedves tobbiek,

Ebbol az idezetbol most mar n+1-edszer is lathatja mindenki, 
hogy milyen hulye ez a gyerek, ezert folosleges vele leallni vitatkozni.
Ezt a ti erdeketekben mondtam.
Masreszrol viszont (sajat erdekemben) javaslom, hogy folytassatok.

Jokat tudok rajta rohogni :-)

Saca
+ - moderalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

nem gondolkoztatok a lista moderalasan eddig? A vaddiszno stilusu flame-k
kiszurese vegett?


> Üdvözlettel, Mit freundlichem Gruß, Best Regards, 
>    Szasz Attila  (RBHU/CBW)
>
+ - GPS 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nyar elejen utaztam egy olyan autoban amiben volt GPS, es egesz hasznalhato
>terkep volt benne Magyarorszagrol. Nem mondom hogy osszevetheto egy
>hagyomanyos terkeppel, de a semminel mindenkepp jobb volt.

A GPS rendszerek mukodese soran szepen beirod, hogy cél: Berlin,
Alexanderplatz, mikozben te Wien, Mariahilferstr. helyszinen dekkolsz, innet
a rendszer kivezet Becsbol, minden keresztezodesnel megmondja, merre menj,
elvisz Berlinig, sot beiranyit az Alexanderplatzig. Ha pl. utfelbontas miatt
letersz a javasolt utrol, akkor ujraszamol es az onnet legcelszerubb uton
visz tovabb.

Ilyen modon millioszor tobbet tud a hagyomanyos terkepnel, viszont minden
varos minden utcajat be kell taplalni az egesz orszagra vonatkozoan ahhoz,
hogy mukodni tudjon. Kiegesziteskeppen rajta lehet az egyeb oraszagok
nemzetkozi uthalozata, de ezzel pl. Bp. Hosok Tere helyett csupan az
Osztyapenkoig jutsz el, onnet intuicio kell...

Udv
Fogash

+ - re: akadaly, autopalya, stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vadkannak van nemi igaza. Hiaba szivszorito a tortenet, tovabbra is
ervenyes, hogy annak van elsobbsege, akinek megadjak. Naponta kb ezer
kriptaszokevenyt latok, akik az Andrassy uton probalnak atmenni, de nem
zebran, nem aluljaroban, aaa... At a 4 savon, csucsforgalomban. Mer' a
rohadt nyugdijas kurvara nem er ra, neki mindig surgos. Lelepnek ezek akkor
is ha 30cal jossz, meg akkor is, ha 230cal. Tudod mit, a tortenetbol a
motorost (is) sajnalom.

A vilagban (leszamitva a fejlodo orszagokat) midenhol ervenyes az
alapbeallitas, hogy a motoros az renitens, felforgato, destruktiv elem az
uton. Ez igy van, miota feltalaltak a motorbiciklit. Az elen persze a
Harley-s csavok allnak, koszosan, szakallasan, sort vedelve, aztan jonnek a
lenyalt haju speedesek, ezek egykerekezik vegig a varost, aztan meg a tobbi.
Persze amikor megallnak, megy a nyalcsorgatas, hogy huuu milyen motor es a
papucs ferjek titokban elajulnak, hogy milyen jo lenne egyszer egy ilyennek
odahuzni. Nagyseggu anyu meg arrol almodozik, hogy felkuporodni a hatso
sarhanyora, aztan hadd lobogjon a haj. Bevallani persze egyik sem meri, meg
tulsagosan oregek es elkenyelmesedettek is ehhez.

Arrol miert nem irunk, hany motorost nyirnak ki a gyengeelmeju autosok? Van
egy cimboram, motoros futar 125os 4utemu Yamahaval. Bekapcsolt
reflektorral(!) ment a varosban, nem is gyorsan, de egy szemuveges no
kihajtott egy mackosajt alol es oldalba kapta a gyereket. Ripityara
szilankos tores, elvesztette a munkajat, 6cm rozsdamentes acel a
sipcsontjaban (nem platina, mert azt mar nem epitik be), meg az egyik laba
masfel centivel rovidebb lett... Pedig mindent szabalyosan csinalt. A sajat
motorja meg egy Harley WLA, aminek a gyari ujkori vegsebessege (1944-ben)
sem volt tobb 130kmh-nal. Szoval nem egy szaguldozos gyerek, aztan megis
porul jart.

Mellesleg VD allitasaval szemben a motoron kozel sincs olyan fek, mint egy
auton, raadasul a legtobb motoros ki sem tudja hasznalni a maximalis
lassulast.

Az Akadaly tipusu jarganyokrol szolo leiras egyszeruan aranyos. Es sok
igazsag van benne.

Az autopalya-epitesrol csak annyit, hogy az M1-en 4-5 honap megfeszitett
munkajaval felujitottak ket hidat. Levakartak mindent a tartokig, uj beton,
uj vizszigeteles, uj aszfalt. Qurva jo lett, alig dob nagyobbat, mint egy 10
eves vasuti atjaro...
Fogash

+ - torestesztek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nu. Szoval. Ezek a szamok azt jelentik hogy a Matiz-Matiz utkozesbol az
>utasok jobb esellyel szallnak ki ep borrel mint a Cklasse-Cklasse
>utkozesbol.
>Termeszetesen a Cklasse-Matiz parharcban nem kerdeses hogy melyik
>kocsiban ulne az ember. (Meg amugy sem lenne kerdeses:-)

Azer nemannyira... A vegtelen tomegu betonfalnak utkoztetes 40% atfedessel
ippen olyan hatast valt ki, mintha egy azonos tipusu es sebessegu jargannyal
csokoloznal bele 40% atfedessel. (= Mercin a csillag meg ne torjon le...).
Ez a resze mar korabban lefutott a listan, nem ragozom. Amirol viszont nem
volt szo:
a benne ulo probababakon ket dolgot neznek: 1. szenvedett-e mechanikai
serulest? Pl. az ules es a muszerfal kozotti hely 30cm-re redukalodott, v. a
pedalok ratortek a labfejre, vagy a kormany beszakitotta a mellkast, stb.
Ezek sulyossagat kategorizaljak.  2. mekkora maximalis gyorsulast szenvedett
az utas, es kulon egyes testreszei (fej, torzs).

>EZ ugyanaz a figura, mint hogy a nagy bazi gusztustalan jampecterepjarok
>is gyenge osztalyzatokat kapnak a toresteszten, de mivel leggyakrabban

A terepjarok azert kapnak szar osztalyzatot, mert a letra-alvaz tul merev,
es utkozesnel igen kis deformacioval emeszti fel a mozgasi energiat. A
Patrol deformalodik mondjuk 20cm-t, de ekozben "46g" eri a fejedet, ami tuti
kitori a nyakadat, tehat nem biztonsagos. A kiskocsi ugyan utemesen
gyurodik, csak ha az utaster akar 1-2 cm-rel rovidebb lesz, mar jo esellyel
terd-, vagy medence-torest szenved a vezeto tehat veszelyes.
Az E-Klasse es hasonlo meretu tarsai viszont gyurodhetnek jo 1 metert, ami
azert erosen csokkenti a maximalis lassulast, viszont az eleve nagy
utasterbol marad annyi, amiben elfer az ember, tehat nem egy 2g-vel
megallitott fasirtot szednek ki a roncsbol.

Kulonbozo meretu autok utkozesenel pedig ertelemszeruen a nagy kocsi jon ki
jobban. Hogy a %-ertekeket (mely szerint a Clio biztonsagosabb az
E-Mercinel) honnet varazsoltak arra csak egy magyarazat tunik kezenfekvonek:
sajtohiba...
Udv
Fogash

+ - re: akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Gaspar!

Az Alcoa-Kofem egy szekesfehervari (nemzetkozi) ceg. :-)
En csak azt nem ertem, hogy meg nem rugtak jol seggbe az 
illetot, azert hogy: 
1. Magancelra hasznalja a ceg levelezesi rendszeret
2. Hozzaszolasait a ceges e-mail cimmel teszi, amivel tkp. 
a ceg neveben szol hozza a listahoz.
3. Mindezen tevekenysegeivel serti a ceges "policy"-t.

Udv: Marczi
     


> =======================================================
> Felado :  [International]
> Temakor: Fw : Akadaly ( 22 sor )
> Idopont: Wed Oct 18 09:19:02 EDT 2000 AUTO #901
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kedves Gergo

...
E-mail cimedbol itelve nam Magyarorszagon  "toltod"  idod 
egy reszet .
...

Udvozlettel

Gaspar

> =======================================================
+ - motorkerekpar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

Ma voltam megnezni egy motorbiciklit. Valami orosz gyartmany, eleg regi
muszer a tartalyon valmi NX (az X fuggolegesen athuzva) van, apam azt
mondja, hogy IZS a neve.
Elso ranezesre a kovetkezoket a tapasztaltam:
- hianyzik a karburator,
- hianyzik a nyereg,
- nincs rozsda a sarvedokon,
- a motor eleg nagy (250 ccm), a blokkhoz hozza volt matatva,
- ami a legrosszabb, nincsenek meg a papirjai.
A kovetkezo kerdeseim lennenek:
- valamit lehet kezdeni egy ilyen jargannyal?
- karbit lehet atteni ra valamilyen mas motorrol?
- be lehet iratni a forgalomba ha nincsen semmi papirom rola? Nem lakok
Magyarorszagon, de gondolom a roman torvenyek sem kulonboznek nagyon, a
heten lehet elnezek a rendorsegre es megkerdezem ott is, esetleg van
meg erdelyi olvaso aki tudja?
- egyaltalan megeri foglalkozni a dologgal? Eleg olcson megkapnam.
Mivel kocsira nincsen eleg penzem, a regi Skodamrol mar lemondtam, mert
tobbe kerulne a javitas mint az egesz kocsi komolyan fontolgatom, hogy
belevagjak-e a dologba vagy sem.

A valaszokat kerem postazzatok maganba is, hogy gyorsabban megkapjam.
Elore is koszonom.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - VD meg a motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>En tegnap 260-nal is motoroztam.

Csak arra vigyazz, hogy ha forditva veszed fel a motoros dzsekidet
(hogy a szel ne fujjon be) akkor ne essel le!
Lehet arra jar a szekely bacsi es azt talalja gondolni, hogy kiment a
nyakad, mivel a szekelyek nagyon segitokesz emberek biztos meg fogja
probalni helyretenni!

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - fustosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>...A szemelyisegi
>jogokban nem szerepel az, hogy foloslegesen ne szivjuk mas mocskat, csak
>azert, mert o eppen nosztalgiazik ?

Ez az, le a dohanyosokkal is . Utalom szidni a fustjuket, plane, mikor a
kocsibol dobja ki a csikket. Sot, a multkor lattam egy TRABANTOS dohanyost.
Konyorgom, akasszuk fel....

üdv: yerico Pécsről
(Pápai Tamás)
+ - Hajra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eppen befejeztem VD motoros beszamolojanak az olvasasat,
amikor megjelent egy haverom. Buszken mutogatta az
uj szerzemenyet, egy 600 ccm-es 120 LE-s Yamaha R6?-ot.
(Nem ismerem a motorokat (sem))
Elmondasa szerint a hetvegen 268-at ment vele,
de a haverja 280-at. Ugyhogy keves vagy VD,
sot _ovatos_!

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
En ugy tudom, telen, barmilyen markaju teli gumi
nagysagrendekkel jobb mint barmilyen markaju
nyari gumi.

Udv
Zozi
+ - Klima budos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Peter irta:
>>>>>
A problemam: Hunyadi Accent gyari klimaval. Minden szelloztetes elejen,
foleg ha klimat is hasznalok valami eszetlen budos honaljszag poffen ki az
utasterbe. Elvittem szervizbe, ott aszondjak nem tudjak mi lehet a baj, bar
meg nem volt idom profi klimashoz elvinni. Arra tudok tippelni, hogy egy
szuroben a bekerult szerves anyag (szerves por) a kondenzviztol
atnedvesedve rohad.
>>>>


OORIIASIIIIIIII !!

Vegre valaki masnal is elojott :-((

Szoval ugyanez volt a gond nalunk is egy 2.0-as Scenicnel, meg
meg egy par autonal. Minden cserelve lett, gaz, kompresszor, tisztitas
hetente, stb, stb.

Megoldas:
eddig a klima csovek REZBOL keszultek. Az elmult evekben attertek
az alu klimacsovekre. Namost: a hasznalat soran a rezbol levalik egy
olyan anyag (oxidalodas, vagy mi soran), ami az alu csoveknel nincs.
Ezert BELSO keringtetesre kapcsolva honalj-labszag jon, de iszonyu
penetrans. Ehhez eleg egy icipici rothado falevel is. E rezcsoveknel
ez sosem fordult elo.


Az, hogy miert nem jon elo minden autonal, maig nem tudjuk. De egy
kemikus megadta a magyarazatot. Nincs ra vegleges megoldas. Csak
pucolni kell nagyon, aztan nem belsokeringtetni...

udv, deejaytiszy
+ - Teli gumi 2000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


ujak es regiek kedveert ismet pici eszmefuttatas a teli gumikrol.


Barmilyen teli gumi jobb, mint egy negy evszakos. (a Stomil, Rosava,
Debica markakra ez nem vonatkozik)

Ha egy olcso-gagyi teli gumi pl. 7000 Ft, akkor a draga (Michelin)
kabe 18 000 Ft (az arlistak elottem vannak). A kozepkategorias
mondjuk 10-11 000 Ft (Pl Kleber)

Mondjuk, veszem magamnak a faradtsagot, hogy elkoltok 30 rugot
egy garniturara. Az okos ember acelfelnit is vesz, (ha nem cserelgeti
surun az autoit) darabonkent 8000 Ft-ert. Ez ossz 60 rugo. Nem 
fer bele +15 000 Ft egy jobb minosegert? Megeri. Mert ahol van 60000,
ott van 75000 is (nem parizsira kell, ugy tunik... :-)

Ha kiadok 50 000-t egy siboxra (ne adj' Isten, meg siruhara is), akkor
vegyek inkabb minosegi gumit (is... :-)! Az elso koccanasnal visszajon a Casco
onreszebol is a draga gumi arkulonbsege...

Most markakat nem igazan akarok sorolni, mert az veget nem ero
vitakat szul. Biztos, hogy a Michelin nem gyart full szar gumikat, ez
tuti, de sokan vannak a nyomaban minosegileg.  Az arak es a gumik
elterjedtsege tobbe-kevesbe magukert beszel...


udv, deejaytiszy



PS: nalunk hetfotol teligumi akcio van, szerelt kerekekkel, eleg jo arakon. Pl.
 _gyari_ felnin Michelin/Kleber gumi Megane-ra, szerelve 26/21 eFt.
+ - Radarok, nokiak es egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is ugy kaptam, aki mar ismeri, attol bocs:

Nagyon hasznos a lassan halado gepjarmu vezetoknek az alabbi
internetcim:

http://www.nexus.hu/copcars/menu.htm

Erdemes tanulmanyozni. 

Kedves Vaddiszno, Neked kulon ajanlom szives figyelmedbe! Feltem a
gyermekeimet.....

   ___|___
 _/_______\_
 (Oo==o==oO)
 []=======[]    
  BenkoGTD
+ - Re:OPEL TIPUSHIBA? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Sziasztok!Az 1996-os OPEL ASTRA CARAVAN kidobalja az 5.sebesseget.Mennyire
lehe
t tipushiba?Ha igen,mi )

Szerintem szinkrongyuru...

	Udv!
		Takacs Laszlo
+ - szaguldas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Igen csak arra nem
szamitott, hogy rogton utanna valaki 140-nel megelozi a Kadettet es..."

Nagyeszu szaguldozok! Gondoljatok mar arra, hogy a tobbiek ilyen
meglepetesre nem szamitanak (jogosan).
Vagyis szamitsatok arra, hogy nem szamitanak ratok!!!

Mint tudjuk a sebesseghez nem kell esz. De azert ennyi legyen mar.

Udv,

Henrik
+ - Re: Benzinszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mi is lett a vegkovetkeztetes a benzinszaggal
> kapcsolatban?
> Egy ismerosom panaszkodik allando benzinszagra.
> Ha van a tanksapkan furat, akkor normal korulmenyek
> kozott ott miert nem jon benzinszag? Mert szerintem ott jon.
> Ha teljesen zart a sapka, akkor viszont honnan
> kap levegot a tank?
> Az auto egy regi, karbis 626-os Mazda.

Szerintem a legtobben a benzincsovekre (vagy azok bilincses rogzitesere)
tippeltek (szerintem is) ezek a csovek viszonylag hamar eloregszenek annyira,
hogy bar latszolag nem folyik, es kivulrol nemigen latszik rajta semmi, de a
benzinszag bizonyos esetekben megis atparolog rajta. Masik jelenseg ilyen
esetben hogy ugyan napi hasznalatban elsore indul az auto, de hosszabb
(pl.1het) allas utan az auto alig, vagy egyaltalan nem indithato el, mivel a
benzin visszafolyik, a cso meg 'szelel'. En is kuszkodtem ilyen csovekkel egy
Kadettben, volt ugy, hogy a fel eve kicserelt cso volt a hibas. Azota elindul
az auto 1-2 het szunet utan is, es a benzinszag is eltunt. Nalam a szag
tipikusan kivulrol jott, tehat szinte csak nyitott ablak mellett volt
erezheto. A tanksapkahoz semmi koze nem volt.

jts
+ - OPEL TIPUSHIBA? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

elado :  [Hungary]
> Temakor: OPEL TIPUSHIBA? ( 8 sor )
> Idopont: Wed Oct 18 16:43:26 EDT 2000 AUTO #901
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

" Sziasztok! Az 1996-os OPEL ASTRA CARAVAN kidobalja az
5.sebesseget.Mennyire lehe
t tipushiba? Ha igen,mi okozza? )"

Nekem 97-es Astram van. Ilyen hibat nem tapasztaltam, de eleg nehezen jaro,
szar valtonak tartom az Astra valtojat.

Kzoli
+ - Vaddiszno csolatasa + koolaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok,

Sajnos remrikkan olvasom az Autot, nem tudtam, hogy a sebesen
hajtok cikizese egyszer mar lefutott, ez esetben nem irtam von
meg a torpenetet. Egyebkent nem a meghatas volt a szandekom, a
reszleteket azert irtam, hatka .sk hozzaszolonk azonositani
tudja az esetet. De Szlovakia hosszu orszag, a masik vegen
lakok ritkan jarnak Pozsony tajan.

Vaddiszno baratunk szerintem leginkabb ugratni akarta itt a
nepet, nem kell(ett) volna mellre szivni. Elolvastam azt is,
amit most irt: meghogy varosban 70-120... legfeljebb az M3
bevezeto szakaszan.

***

A csolatasrol egyszer mar irtam de egy ujszulottnek (legyen
bar csikos hatu) minden vicc uj. Egyszeru fizikai es biologiai
oka van. Nem akarom bo lere ereszteni. Ha 240-nel mesz, akkor
mar nem ismered fel a kozlekedesi tablakat, mert amikor mar
eleg kozel lenne ahhoz, hogy elolvasd, tul gyorsan elsuhan
melletted, csak egy villanas. Ez nem ugy csolatas mint a
vadaszrepuloknel (vorosodik/feketedik a vilag); oxigen van
eleg, igy az agyad valami emlekfoszlannyal kipotolja azt az
informaciot, amit a tul gyorsan valtozo periferikus latasbol
nem szedett ossze.

Mondok egy eletszerubb peldat: megy az ut szelen egy tata,
ennyit latsz, de azt mar nem, hogy korulnez es elfordul hogy
atkeljen az uton. Vagy azert, mert meg tul messze van, vagy
azert mert mar kikerult abbol a szuk kup alaku latoterbol
ameddig az agyad erdemi informaciot kap a szemedtol. A tata
valszleg meghal az utkozestol, de az is biztos, hogy te nem
maradsz a motoron (a multkor nem irtam, a kerites mellett
fekvo motoros nem szorult orvosi kezelesre).

Udv///lms

PS: a koolajkeszletek vegesek, akarmennyi uj mezot is tarnak
fel. ezt altalaban legyintve elintezik az emberek -- amig
meg nem tudjak, hogy a vilag legnagyobb napelemgyarto ceget
British Petrolnak nevezik :-O
+ - csak kivulro allithato??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt irja Kunos Peter:

> De azert az auto feelinges, ha mas nem: a kulso tukrok az
> ezerkettesbol vannak, amolyan gyerektenyer meretuek,
> csak kivulrol allithatoak 

Erdekes, a Suzukihoz is azt irtak, hogy alapban csak kivulrol
allithato a tukor, de nekem majdnem mindig sikerult belulrol.
Csak nagy hidegben nem, amikor annyi jeg fagyott az ablakra
hogy nem birtam letekerni.

///Laci
+ - Meg egyszer vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tenyleg nem erdemes izgulni VD miatt. Egy-ket percre nekem
is kedvem tamadt leakasztani a falrol a flobertpuskat (a
kekeckedok miatt: bejelenteskoteles, engedely nem kell) es
vadaszni az ilyenekre. A loves nem halalos, de meglepo es
talan lelokne a motorrol a szaguldozot. De ezt csak mint
vagany gyerek gondoltam (mert azert flobertpuskaval is tilos
emberre celozni), aztan felebredt bennem a haromgyerekes
csaladapa es ugy dontottem, kevesbe kockazatos, ha egy drotok
feszitek ki a celtargy elott keresztbe ugy fel meter magasan.
Ha lassan megy, eszreveszi.

Udv///Laci
+ - Re: Teli gumi kerdes (#901) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Jelenleg Michelin Energy gumi van az automon. Teli gumikat nezegettem es egy
> meglepoen olcsot talaltam : Debica . Van errol valakinek tapasztalata,
> jobb-e egyaltalan mint a negy evszakos Michelin?

Korabban mas irta itt, hogy mennyire elegedett vele. Most egyebkent akcios
az Auchanban.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Akadalyozas es budosites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Megprobalnek kiterni a tema lenyegere.

Ha a jogosult szervek, ugy dontenek, hogy a jarmu a kozlekedes
eloirasainak megfelel, akkor valoszinuleg az ugy van. (nem tartoznak a
jogsult szervek koze a kenopenzzel lefizetett vizsgabiztosok)

De amit meg maig sokan nem birnak felfogni sajnos az az, hogy gyakran
aki trabantot uzemeltet, az rakenyszerul. Ennek szamos oka lehet.
A legfobb okok, a kis koltseg es az alacsony arfekves.

Most persze azt hiszitek, hogy az emberek veresen foggal korommel
ragaszkodnak a Trabantjukhoz. Ilyen is van egy reszuk ilyen, de oket is
meg lehet erteni.
De ott a masik fele az embereknek. Akik szivesen atulnenek masba ha
lenne ra lehetoseguk. Az elsodleges kerdes, hogy milyen lehetosegeket
lehetne teremteni. Tudomasom szerint illetekesek is foglalkoztak a
dologgal. Sajnos kevesebb sikerrel, es amig nem lesz a koltsegvetesbol
erre fordithato keret, a helyzet nem is fog valtozni.

Ezt gondolom ep esszel fel lehet fogni.
Persze nem kotelezo megerteni, nem is varhatjuk el senkitol. ert
szellemi kepessegeink kulonboznek.
Ezert is akad nehany olyan elem, aki azt gondolja: "Majd letolom az
utrol a budo szemetet...", " Dobd ki a szutykod oreg...", "Ne gyere vele
utcara...".
Felvetodik a kerdes: Vegre megvan a megoldas?
Lassuk be ez nem ilyen egyszeru, mert ha valakitol valamit elveszunk,
akkor ugye illik helyette ha csak kolcsonbe is de adni valamit.

A problemat nem kozepkori kelet-europai modon kell megoldani, mint
egyesek szeretnek. Feltehetoleg azok az idok mar elmultak.
Sajnalatos modon kell eszrevennunk, hogy a mentalitas megmaradt, olyan
helyeken, ahol indokolt lenne a valtozas tobb okbol is. Amig a helyzet
igy all, addig nem is fog valtozni semmi.

Tehat keremszepen a dolog nagyon egyszeru, akinek nem tetszik a helyzet,
es szeretne hogy valtozzon, az tegyen erte!
Oszinten tegye mindenki a szivere es emelje fel a kezet, az aki tett
erte valaha is valamit!

Egymas szidalmazasatol, az esszerutlen gondolatoktol nem oldodik meg
semmi, talan jo lenne ha minel tobben megjegyeznek ezt. De sajnos ez
mindaddig eletkeptelen dolog, amig a kozos cel erdekeben kulonbozo
hozzaallassal kezdunk munkalkodni.

Vagy akar be is tarthatunk egymasnak, ez is egy nalunk bevalt megoldas.
Sajnos a tapasztalatok azt mutatjak, hogy mindig a meggondolatlanul,
esztelenul, nem vegiggondolt kijelentesek azok, amiket sokan normalisnak
tartanak. Ezek utan ne is csodalkozzunk a hatekonysagon...

Vaddisznonak pedig a valaszom: miert kell megint a szelsoseges peldakat
felemliteni - Svajc.
Tovabba, hogy az ember nem cserel sem szivet sem hazat, mert az ember
hazaja a sziveben van. De a sok ostoba ember meg a hazajaban.

En reszemrol a temat lezartam, ha valakinek ertelmes okos otlete van a
problema orvoslasara azt meghallgatom szivesen. De a: zuzzuk be,
gyujtsuk fel, torjuk ossze, oljuk meg, komposztaljuk, meg hasonlo
jellegu otleteket majd a napkoziben a kiscsoportos ovistarsakkal
kozoljetek a tovabbiakban.

Teeby
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --
+ - Becs stb... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Laci!

Teljes mertekig igazad van. De addig a feloraig kerulgetned kell.
A Trabantot meg jobb esetben megelozheted kb 1 perc alatt.
Erdekes modon ott senki sem panaszkodik. Pedig ott is csak uj es nagy
draga autok parkoltak. Es az emberkek sem voltak rosszul oltozve. Tehat
azert gondolom higieniai es egyeb szempontbol adnak magukra.

Csak erzekeltetni akartam, hogy mennyivel masabb gondolkodasu emberek
laknak nem is olyan messze.
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --
+ - Trabant fust (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Engem is nagyon fel tud bosszantani egy elottem pofekelo trabi.
:> Hiaba van felhúzva az osszes ablak + a teto, egyszeruen a Trabibol
:> arado buzfergeteg mindenhova behatol, atjarja az autot + a benne ülöket.


Ezzel viszont nem ertek egyet !!!  Valamennyi altalam vezetgetett autoban
(Omega, Vectra, Lanos, Xsara, Corolla, kiveve:Trabi) ha bekapcsolom
a belso levego keringtetest, akkor nem jon be a kulvilag "illata"...
Meg inkabb fura is, hogy csak latom a fustot, de nem erzem...



Nekem is van a Vectran belso levego keringteto, de nem az van
rairva ,hogy "Trabant kovetese eseten bekapcsolando"
vagy megjobb "In Case of Emergency"    :-)))

K.G.
+ - akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Meszaros Geza
lakott teruleten a 70-80-al viaskodo, buzolgo warnyut 
100-al megelozni ? Azt hiszem, hogy van jobb megoldas
is. Igaz, hogy az nagyobb lelkierot es kiegyensulyozottabb
idegalapotot igenyel. 50-60-al haladni es hagyni eltavolodni.
No de ezt tenyleg csak a felnotteknek ajanlom.

Egy kis pontositas.
A warnyu eloszor 50-60 -al ment.
Csak amikor beertem moge, es probaltam volna megelozni ,akkor kezdte el
tolni neki.
Gondolom ha lassitottam volna , o is ugyanezt teszi. Jo jatek :)
Egyebkent tegnap megint talalkoztam vele, vagy a hasonmasaval.
Kvazi ugyanez csak lakott teruleten kivul, leszoritas nelkul kb ugy 120 -al
birtam megelozni.
De most jol megneztem a faszit, aki vezette.
Kb 40-50 ev korulo svajci sapkas, melosruhaban :)
Lehet tul sok volt a palesz, meg a froccs, melo alatt + meg megnezte
Mosolyognivalo.
Nem is ertem miert huztam fel magam ezen:)

K.G.
+ - Meg mindig akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


E-mail cimedbol itelve nam Magyarorszagon  "toltod"  idod egy reszet . 
Miert nem probalod megcsinalni ezt a huzast pl. Nemetorszagban , 
vagy Angliaban ? 100 km/ora folott elozgetni lakott teruleten belul . 
Ezt csak odahaza szabad !  Szabad ???

Hello,

1. Nem szokasom 100 km/ ora folott kozlekedni varosban, ill. ha teszem is
kiveteles esetekben, nem csinalok belole tendenciat. Draga a jogsi :))

2. SAjnos Angliaban meg nem jartam, No. ban is csak ketszer.

3.Kulfoldon szinte alig vezetek, mivel idom szinte 100 % -at kis hazank
hatarain
belul toltom. A megteveszto email cimem, cegemnek tudhato be:)

4.Koszonom felhivasod a veszelyre.

Üdv:

K.G.
+ - Re.Akadály III. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Lista!

Teeby irja:
"Kedves Bizonyos Resztvevoi a Kozlekedesnek!
Egyetertek veletek, szuntessuk meg a budos, lassu, 
zavaro elemeket a kozlekedesben.
Mindent bele! Varjuk az eredmenyeket.
Gondolom a perspektivak mar korvonalazodnak...
Sok sikert kivanva a szelmalomharc tovabbi allomasaihoz:
Ui.: Majd ha eredmenyeitek lesznek, azokat szivesen 
meghallgatjuk, de addig is senkit sem erdekelnek a 
magansiralmaitok..."

Te most biztos asszed, hogy baromi jo csako vagy es
messze VD felette allsz erkolcsileg, pedig dehogy...

Piece:
nme1


"Know your enemy"
+ - mrc1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Lista, szia Marci!

Lattam a napokban egy MeRCi-t, MRC-320 rendszammal.
Szivesen megismerkednek a  Te autoddal is, biztos 
nagyon olcso a kotelezoje... :)

nme1

"Know your enemy"
+ - > vagy a Klub radioban mar piszkosul nem emlekszem. Az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> szerint nalunk a tablak kihelyezesenel mindig raszamolnak 20% koruli
> tullepest, mivel ez nalunk mar teljesen termeszetes. Kint ez az ertek 3-6%
> korul mozog. Lehet, hogy a fenti szamok nem teljesen pontosak, de a

Na ez az eszeveszett baromsag. Tenyleg igy van, ha kint van
egy 60-as tabla, azt a kanyart altalaban kenyelmesen lehet
venni 80-al akarmilyen vizes is az ut. Szarazrol meg ne is
beszeljunk. Bezzeg a nemeteknel... ha kint van a 60, akkor
akar mar szaraz utnal is lehet kapaszkodni ha 70-el sikerul
belezugni, vizesrol nem is beszelve...

IMHO tiszta baromsag ez a tulkorlatozas. Ha nem lenne ennyi,
az olcsobb is volna, es sokkal komolyabban is venne a nep.
En ugy csinalnam, hogy egy-egy teruleten egyszercsak levennem a
korlatozasokat a nemet szintre, es korbereklamoznam a teruletet,
hogy figyeljunk, ezmegez van... Persze elszallna egypar paraszt,
de szerintem hosszu tavon nagyon jot birna tenni...
Mit mondjak, elso nemet utamon en is majdnem elszalltam, mikor
egy 60-as tabla moge besuvitettem 90-el... :)

Udv,
Akos
+ - Re: okadek, Mondeoatveres, szerviz, trabi,csolatvany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Boa:

Ugyan Geza torolj egyet oszt hajra:))))
En legalabbis ha vki a kozlekedesben bunko es meg ordit is 
ram a kocsijabol, vagy idegbetegul mutogat, csak kedvesen 
elmosolyodok. Ha nagyon felhuz me'g meg is tapsolom, de 
mindig mosolyogva:)))
Szoval Keep Smiling!!!
> ------------------------------------------------------------
--------------------
Re: Atvertek a Mondeoval ... ( 13 sor )

Ha garos a gep tartaniuk kell a 15 napot vagy csereautoval 
a 30 napot. Ha nem garos akkor is kene tartaniuk a vallalt 
hataridot (ez egyebkent mennyi?), de mar nem annyira konnyu 
a helyzeted. Mindenkepp ellenuk szol , hogy egyszer mar 
elkezdtek ezt a hibat orvosolni es nem oldottak meg a 
problemat csak penzedbe kerult. A helyedben megkeresnem a 
Fogyasztovedelmet es megkerdeznem mi a teendo. Ha elkeszul 
a gep, akkor meg csak csokkentett aron fizesd ki, mivel 
tulleptek a hataridot. Esetleg osszerakhatnak amig megjon 
az alkatresz, hogy tudjad hasznalni legalabb addig.
> ------------------------------------------------------------
--------------------
>/szervizt. VTI,
>AntForce, tudtok ebben tanacsot adni?
En mar kuldtem maganban. Ezek szerint nem ment at. Irj egy 
emilt es replyzek ra.
> ------------------------------------------------------------
--------------------
Re: elado veteran trabi ( 18 sor )
Nahh ez most aztan kulonosen idoszeru itt a 
listan:))))))))))))
> ------------------------------------------------------------
--------------------
>Kedves Vaddiszno Ha te ultel mar motoron es mentel volna 
vele 150 folott
>akkor nem irnal ilyen marhasagot. 150 folott ugyanis olyan 
gyonyoru cso
>latas alakul ki az emberben hogy az autopalyan neha meg a 
sovenyt sem
>latja nem hogy jobban mint az autobol.
En pl ultem mar motoron, de inkabb ugy fogalmazok, hogy 
jopar evig _csak_ motoron ultem es nem tapasztaltam 150 
felett egetvero csolatast. 200 korul mar alakul, dehogy ne 
lattam volna a sovenyt olyat nem tudtam csinalni :(. Jol 
emlexem az erzesre mert csak ritkan, kivancsisagbol 
teszteltem a gepet es igyekeztem jol megfigyelni mindent. 
Te milyen motoron tapasztaltad a csolatast? Egyebkent egyet 
kell ertsek azzal a resszel, hogy lassan keptelenseg menni 
vele (70-80 minimum a varosban) es 100szor jobban latni 
rola mindent, foleg varosban.
Ez persze nem jelenti azt, hogy egy eletbiztositas az 
egesz, sem azt, hogy barmely level tobbi reszevel is 
egyetertenek.

Udv!
VTI
+ - csolatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

. [ Nasfay Zoltan - www.relax.hu - www.kimwilde.com - www.saab900.ini.hu ] .

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS