Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1059
Copyright (C) HIX
2001-03-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Olaj (mind)  22 sor     (cikkei)
2 8 ev es roncstelep ? (mind)  16 sor     (cikkei)
3 Shell V Power (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: Mitsubishi Galant (mind)  21 sor     (cikkei)
5 Motoroil ujra ismet (mind)  22 sor     (cikkei)
6 Re: tanksapka (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Re: Shell V Power ( 12 sor ) (mind)  13 sor     (cikkei)
8 Elado 79-es Fiesta (mind)  21 sor     (cikkei)
9 Temakor: Re: japan jobb mint nemet (mind)  81 sor     (cikkei)
10 Re: Olaj ismet + autopalyadij ( 17 sor ) (mind)  6 sor     (cikkei)
11 Re: Mini Moris (mind)  29 sor     (cikkei)
12 Re: Shell V Power (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Re: Olaj. Nem ertem (mind)  8 sor     (cikkei)
14 Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind)  25 sor     (cikkei)
15 Re: Shell (mind)  28 sor     (cikkei)
16 Leganza (mind)  15 sor     (cikkei)
17 veszelyes vezetok, Daewoo szerviz, es szalon (mind)  27 sor     (cikkei)
18 va: Shell V Power (mind)  21 sor     (cikkei)
19 va: Re: Kicsit durva! (mind)  25 sor     (cikkei)
20 Tevedtem (mind)  10 sor     (cikkei)
21 Autogaz Csehorszagban (mind)  12 sor     (cikkei)
22 Kepesauto! (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Szamos olajos kerdesek (mind)  16 sor     (cikkei)
24 V Power (mind)  17 sor     (cikkei)
25 bocsanat Frigyes mester (mind)  19 sor     (cikkei)
26 Re: shell (mind)  16 sor     (cikkei)
27 Japan vs nemet (mind)  20 sor     (cikkei)
28 Bmw szerelo (mind)  23 sor     (cikkei)
29 Re: Re: japan jobb mint nemet, (mind)  35 sor     (cikkei)
30 Olaj a markaszervizben (mind)  52 sor     (cikkei)
31 Segitsetek: csikorgas a kerekek felol (mind)  33 sor     (cikkei)
32 Becs-Stuttgart autopalyadij (mind)  27 sor     (cikkei)
33 re : olajok (mind)  19 sor     (cikkei)
34 Re:Olajok (mind)  23 sor     (cikkei)
35 gumi, japan auto, bocs (mind)  17 sor     (cikkei)
36 autociki (mind)  9 sor     (cikkei)
37 Hirdetes (mind)  5 sor     (cikkei)
38 Re: japan jobb mint nemet (mind)  31 sor     (cikkei)
39 Erdely HAT, tanksapka (mind)  19 sor     (cikkei)
40 Daco ujra szaguld. (mind)  26 sor     (cikkei)
41 Brevi gyerekules a Metroban (mind)  10 sor     (cikkei)
42 Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind)  16 sor     (cikkei)
43 Huto (mind)  7 sor     (cikkei)
44 Re: Tanksapka (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 3/27/2001 +0000, you wrote:
>ha bemegyek egy boltba es megveszem az olcsobb olajat (10W60 helyett 10W40W
> >mondjuk) ,
>10W60?? nem lesz az egy kicsit suru?

a 10W60 szvsz nem suru, legalabbis nekem olyan volt mint a 10W40 surusegre, 
soot probakepp le is fagyasztottam, pont ugyanolyan volt az allaga hidegen 
is.. Es sok okosok azt mondtak hogy ez az ajanlott (igaz ezek az okosok 
rontottak el a valtoba az olajat is).. Nem tudom hogy autom motorjaban 
mekkora a hoterheles ha mondjuk nyaron tartosan megyek vele, de gondolom az 
1 oran keresztul a 8000 rpm feletti tartos fordulatszam az eleg meleget 
termelhet..

> >megtakarithatok akar 5-6000 ft-ot... ez 10e km alatt akar 60e ft
> >megtakaritas
>Ezer km-enkent olajcsere? nem lesz az egy kicsit suru?

:) Okee elirtam, 100e km-t akartam irni, nem figyeltem orultem hogy meg 
tudtam irni amit akartam, agyban oldalt fekve eleg nehezkes a gepeles.. :) 
Halisten mar csak 1 honapig kell igy maradnom.. :)

Ant
+ - 8 ev es roncstelep ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 3/27/2001 +0000, you wrote:
>hogy 8 evesen a japan (a
>Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
>valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden

Na nee, havernak ott van a 626-os mazdaja, rokonoktol vette, boven 8 ev 
felett van, es bizony semmi baja.. csak akkro volt szervizben ha kotelezo 
szerviz volt, vagy eppen meg lett torve (egy szarvas, meg regen a 
taxisblokadnal egy taxis nem engedte el a tulajt igy kenytelen volt 
drasztikusabb lenni).
Namost az az auto szvsz nagyon jo allapotban van, 160e km virit bene de meg 
ennyit el fog mennii, egyszeruen nincs baja.. Nem hiszem,hogy lehet ugy 
alkatreszt tervezni, hogy 180e km-nel menjen minden tonkre, bar fene tudja, 
fiatnal lattam ilyen esetet. .:))

Ant
+ - Shell V Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Én amióta kipróbáltam a VPowert, a 95-öset, azota csak azt tankolok
a kocsiba. Eloször egy kutas ajánlotta nekem. Én is úgy érzem, hogy sokkal
szebb a motor járása, és jobban is megy. Az ára az nagyobb mint a sima
95- ös oktánszámúnak, de viszont ugyanannyi mint a sima 98-as. Nekem
sima 98-al menne járgány, ígyhát pénzben nekem nem változott semmi.
A gép meg ettol jobban is megy -:)
Ez csak egy laikus vélemény, mint néztem a listát az autós teszt is
alátámasztja
az érzésemet -:)

Fraky
http://fraky.at.extra.hu
+ - Re: Mitsubishi Galant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!
Tudok segiteni neked!
Van egy kis muhelyem a XVIkeruletben!
Sajat részre dolgozunk de van szabad kapacitasunk!
Ha erdekel szivesen allunk rendelkezesedre!
Tel: 06-30-222-7794

> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
> Hello,
>
> A subj-beli auto boldog tulajdonosa lettem (91-es). Tud valaki ajanlani jo
> szervizt? Vizsgaztatni is kene (majusig van muszaki), es at is kene
nezetni,
> hogy ami hiba elojohet, azt inkabb most csinaljak meg.
>
> M.
>
>
>
+ - Motoroil ujra ismet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok mindenki !

Errol az olajtemarol ismerosom jut eszembe aki kozolte hogy olajat akkor
kell cserelni amikor megtapintod es mar kicsit darabos. Eloszor kisse
utodottnek neztem de mint kiderult van egy tizensokeves moszkivcsa
kituno allapotban (igaz nemszokta kitolni a motor szemet sose).
Szerintem (egyeni velemeny) aki nem szeret bibelodni a kocsijaval az
tegyen bele draga szintetikus oilt. Aki meg szereti butykolni az meg
ellenorize 6-7000 kilometerenkent az olajat es ha nem az igazi cserelje
le. (De arra meg a carrier botond is jo :)). Az asvanyi olaj is rohogve
turi a terhelest es ha a motor az olaj miatt megy gajra akkor ott nem az
olajjal van gond hanem valami massal.Az igaz hogy az asvanyi olaj nem
birja annyira hoterhelest, de ahol ilyen van ott kell lennie kulon
oljahutonek (pl golf gti). Egy gep nem attol lesz jo ha minnel dragabb
lottyot ontenek bele hanem ha rendszeresen karbantartjak. 10-15 evvel
ezelott nem volt ijen olaj mizeria megis vihancolva dolgoztak meg a
sport motorok is. Summa summarum az autoval vagy foglalkozni kell
(minnel oregebb annal tobbet) avagy 15ezrenkent eltolni a szervizbe
atnezetni (ami viszont draga es altalaban nem is nezik at). Ha ram
hallgattok akkor mindenki azt csinal es azt vesz amit akar.

Udv Shake
+ - Re: tanksapka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Viktor!

Tanksapka ugyeben tudnam ajanlani az autobontokat (ugyebar ez az
alkatresz nincs kiteve nagy igenybevetelnek),  de az univerzialisal
vigyazz mert ha ez a muanyag tipus akkor ki be cincalaskor szepen
morzsalodik befele es annak csunya dugulasos kovetkezmenyei lehetnek az
uzemanyag rendszerre nezve.

Udv Shake
+ - Re: Shell V Power ( 12 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A fizetett reklamcikkeknek nem dolunk be ugye???
En is probaltam. Csontszaraz tankba tanlotam 15 litert es a 
Rabaringen probaltam a kocsibol a maximumot kihozni. Semiit 
nem tapasztaltam azonkivul, hogy sokkal dragabb volt. Meg 
persze hazafele nyomtamm neki, mondvan: Dolgozz te dog! :-)
Plusz asszony autojat is megtankoltak egyszer vele (79es 
Fiesta). A varva vart hatas elmaradt. En nem fogom 
hasznalni az biztos! Egy tank aranak a kulonbsegebol mar 
szlalomversenyre is nevezhetek, amin tobbet tanulok vezetni 
-> gyorsabb leszek.
VTI
+ - Elado 79-es Fiesta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

Elado sorba kerult a felesegem autoja:
- 79-es Fiesta,
- 950ccm,
- ket eves kb 20ezret futott, hibatlan motor( szamlaval, 
fenykepekkel dokumentalt felujjitas),
- friss vizsga, (uj fekek, miazmas)
- jopar kasztni hiba (kezdodo rohadasok itt-ott, ket elso 
doblemeznel komolyabban),
- lemattult de legalabb eredeti fenyezes,
- utolag beepitett elektromos ablakmoso (nem pumpas!!!) es 
"lampategvefelejtetted" hagjelzo,
- gyari hatso kodlampa es hatsoablakfutes,
- 2 teli, 4 nyari (ebbol 2 tok uj) gumival es 8 (vagy 6?) 
felni hozza jar.

A teljes kasztni rendbetelert 40 ezret kernenek egy ismeros 
helyen komplett atfujassal, melyet igeny szerint 
elvegeztetek a leendo vevo tobbletkoltsegere.
Ar: 200ezer Ft.
+ - Temakor: Re: japan jobb mint nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ebbe ugy erzem bele kell szolnom:

>Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 
evesen a japan (a
>Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto 
roncstelepre
>valo.
Na ezt felejtsd el nagyon gyorsan:-) Ez egy nagyon regi, 
nagyon blod es nagyon alaptalan urban legend:-/
Kb 80 es 85 kozt talan igaz lehetett a fele, de pl azok a 
motorok meg most is jocskan futnak.
Egyebirant a Honda pont annyira kozepkategoria, mint a 
Toyota a Mitsubishi vagy a Mazda.

>A nedmetek ezt felulmuljak rendesen (pl. AUDI 12 ev csak az
>atrozsdasodas elleni garancia, de lehet, hogy mar 15), 
ekkorra mar
>lassan a masodik japan auto van utban a roncstelep fele.
Hehehe:-)
Ez a dolog nagyon parasztvakitas szagu, mert ugyan hany 
auto eri meg a 12-15 eves kort serulesmentesen, 
szervizkonyvvel stb???
Mert ugye, ha mar osszetort egyszer a vas, akkor maris 
ugrott a gyari vallalas...
Vhol olvastam, hogy a balesetek szamaval szamolva az autok 
atlagosan legalabb 2 evente osszetornek es fel evente 
megserulnek. Talan a gyujtok fel tudjak hasznalni ezt a 
garanciat. Ilyen alapon szvsz adhatnanak 50 evet is, nem 
kockaztatnanak semmit...
Egyedul a Volvorol hallottam, hogy a vezetett konyves es 
bizonyitottan gyari technologiaval javitott autokra is 
ervenyes az atrozsda-gari. Persze egy Volvo kategoriaban, 
mar nem sporolnak es markaszervizbe viszik akar 10 eves 
koraig is.

>1) Markaszervizbe szerintem -- egy-ket kivetellel -- csak 
garancias autot
>( < 3ev ) visznek (a gari miatt), mert a maszek sokkal 
olcsobb (sot
Pont errol beszeltem fentebb ->Es akkor itt rogton ugrott a 
gyari atrozsdasodas elleni gari igaz?

>Valoszinuleg a markaszervizes elfogult a sajat tipusaval 
szemben, mig a
>maszek nem.
Talan ez mindegyik markara ervenyes nem?

>Ok pedig azt mondjak, hogy a japan nem oke.
Ki ez a lamer allat aki ilyeneket mond???
Nem inkabb onnan fuj a szel, hogy a nemet LEGO-t el tudjak 
kezelgetni, de a mas mentalitasba epult japan, vagy 
szimplan francia es egyebb otletesseget es kreativitast 
igenylo autok javitasa nekik mar nem fexik, vagy ugyanannyi 
penzert nem olyan egyszeru?
Egy pelda: szetszedtuk az elozzo (japan) autom motorjat. 
Mikor osszeraktuk a vezerlest a szerelom (maganemberkent 
Mercikedvelo, parhuzamosan szerzett 30 eves maszek es sarga-
angyalos valamint 5 eves verseny-szereloi gyakorlattal) 
felkialtott:
"Vazzeg, nem megy az egyik henger vezerles ... MI VAN 
ITT??? ... ... ... anyam ekkora otletet!? ... nem is erre 
forog a motor hanem arra es akkor ez itt ezt meg ezt 
csinalja es akkor mar jol nyitnak a szelepek."
Szvsz aki igy fogja fel a dolgokat 50 eves korara, keresi a 
kihivasokat, nem szegyel tanulni: az A Szerelo /mellesleg 
eppen most is oktat? Toyota Prius tanfolyam/. A tobbiek 
persze beszelhetnek rola, hogy mi jo meg mi nem:-)

>Persze a tesztmagazin csak az ujakkal foglalkozik (ez is a 
dolga), de a
>vevot esetleg erdekelheti, hogy 8 vagy 18 evig auto az 
autoja.
Vki majd ugyis megcafolja ezt egy oreg-autos ADAC 
statisztikaval:-)
Oszinten: Hany olyan embert tudsz mutatni az autos 
ismeroseid kozul, aki 8-18 evre vesz uj autot? Nem azt 
mondom, hogy nem fontos meddig birja egy auto, hanem hogy 
az elso tulajt kotve hiszem hogy erdekli a 8-18 eves 
tavlat. A 2,3,4-et mar inkabb.
Tisztelettel:
VTI
+ - Re: Olaj ismet + autopalyadij ( 17 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az en velemenyem:

Nyugodtan hasznald! Bar en inkabb telen raknam bele, mert 
az 5W nagyon jo hideginditasi parameterekkel rendelkezik. 
Ettol fuggetlenul hasznalhatod batran nyaron is.
VTI
+ - Re: Mini Moris (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
[...]
> Most nekem lenne szuksegem egy kis segitsegre.
> Ha minden jol megy szeretnek venni egy Mini Morris-t.
> Kivancsi lennek a lista velemenyere errol a kis autorol. Erdemes-e foglalkozn
i
> vele,
> tipushibak, alkatresz beszerezhetoseg (ar), stb.

Nem egy egyszeru kerdes, en azt hallottam, hogy nem olyan
megbizhato es kiforrott, mint az ember hinne, de az egyenisege
es sarmja vitathatatlan.
Mivel szerintem baromi nehez rola infokat talalni, azt javaslom,
hivd fel a Motor-Presse-t (436-92-44, -45, -46, -47), keresd Racz
Adriant es erdeklodj nala buzgon errol szolo hasznaltauto-cikk
ugyeben. Biztosan emlekszem, hogy az Autopiac egyik regebbi
(1994 koruli) szamaban volt egy igen korrekt kis elemzo iras
rola, a VW Bogarral es a Citroen 2 CV-vel egyutt.
Az AutoClassic-ban is olvastam 1-2 eve egy hosszabb cikket.

> Menyiert lehet hozzajutni egy meg hasznalhato allapotban levohoz ?

Felmillio alatt meg nem lattam epnek tuno darabot. Egy regi
osztalytarsnom most vett egy viszonylag ujat, ugy tudom
1 millio korul, tovabbi reszleteket deejaytiszytol :)))

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: Shell V Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
[...]
> Az autopiac valamikor tenyleg lehozott egy tesztet errol. Meg is akartam
> keresni, de persze pont az a szam veszett el.
> A cikk lenyege az volt, hogy nemcsak  a muszeres meresek voltak jobbak,
> hanem a tesztelok is ugy ereztek, jobban megy a jargany.

Nemnem. Nekem sincs meg, de epp' nemreg olvastam el ujra, es
az allt benne, hogy csak a meresek szerint volt erosebb az 
auto, ami nyilvan meg is felel a valosagnak, csak eppen ok nem
ereztek. Persze 136 LE helyett 140-et nem is lehet. Az auto
egyebkent Toyota Avensis volt, valami uj technologiaju motorral.

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: Olaj. Nem ertem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Olaj. Nem ertem ( 12 sor )
[..]
> 10W60?? nem lesz az egy kicsit suru?

A 10W az miert volna suru?

Z.
+ - Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo ( 38 sor )
> 
> > awender irja:
> >
> > ujfent az Auto Motor und Sport-ra hivatkozva: ami a megbizhatosagot
> > es a gyartasi minoseget illeti - igaz a hir. Ha ezt fogvcsikorogva
> > egy NEMET autos-lap elismeri, akkor lehet benne valami. Foleg a VW-t
> > erte/eri sok kritika a megbizhatosag/gyartasi minoseg es ar/teljesitmeny
> > viszony miatt.
> 
> Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
> Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
> valo. 

Uristen! Ezt nem hiszem el. Megint kezdodik a szelsosegek felsorolasa?
Ha valasztanom kell, en is nemetauto-parti vagyok, de azert ez enyhen
szolva szuk latokoru kijelentes volt... ujra akarjatok kezdeni ezt a hulye
vitat? Szamomra e targykorben nincs nevetsegesebb, mint amikor ket
elvakult, nemet- ill. japanauto-imadattol gorcsben fetrengo szemellenzos
egymasnak esik.

Zoli

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: Shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Hajdu Csaba
[...] 
> > (Ha jol emlekszem, 299Ft es
> > v-power racing 98 volt a felirat a szamlan)
> 
> Ezt a sogornommel is eljatszottak, de o azt mondta, hogy nem ezt
> kerte, szivjak le, csinaljanak amit akarnak, de o ezt ki nem
> fizeti. A vegen odaadtak normal aron. Ha tobb ilyen lenne, nyilvan
> kevesebbet "tevednenek", de amig a tobbseg balek, addig ugy tunik,
> megeri.

Jol tette! Mindenkinek ezt kene csinalnia.
En mindig magamnak tankolok, ezert nalam ez nem fordulhat elo.
Ennek ellenere a multkor, amikor Skodaval voltam, jol ram akartak
sozni... ugye ramneznek, fiatal srac,  feher Skodaval, majd eladjuk
neki a tuti benzint. Odajon a kutas, kerdi segithet-e, mondom igen,
nem talalom a 98-ast. O, az nincsen, van viszont 99-es, az csak egy
oktanszammal nagyobb. (Meg 40 ft-tal dragabb, csak ezt elfelejtette
hozzatenni.) Mondtam, azt koszi nem kerek, erre elkezdett
gyozkodni, sot jottek oda a kollegai, es mosolyogva, haverkodo
stilust felveve probaltak ravenni,  hogy probaljam ki. Lassan mar
nem gyoztem szabadkozni, ugyhogy vegul rajukdorrentem, hogy
fogjak mar fel, hogy nem fogom ezt a szart tankolni. Erre vegre 
zord keppel elkotrodtak...

Zoli

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Leganza (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En kb. egy eve vezettem egy tesztvezetesen Leganzat. A kocsi jol 
felszerelt, szinte minden van benne, foleg ennyiert (akkor volt kb 5 
milko, most nem tudom, mennyi). A motorja eleg hangos, a belseje is 
csak viszonylagosan mondhato premium kategoriasnak, ertem ezalatt a 
kidolgozottsagot, a minoseget, a csendet. Szoval csak eros 
kompromisszumokkal nevezheto jo vetelnek, talan csak ugy, hogy 
ennyiert. Arrol nem is szolva, hogy mar 2,5 milko alatt is lattam 
eladasra kinalni, szoval az ertekvesztese, eladhatosaga is elegge 
kerdeses. Szerintem csak az ar/felszereltseg arany miatt erdemes rajta 
gondolkodni, de jol gondold meg.

-Hook-

---
 Mi az Ön MailBox címe? - http://mailbox.hu
+ - veszelyes vezetok, Daewoo szerviz, es szalon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ezt meg kepesek feketen-feheren bevallani. Aki ezt nyilatkozta nonemu 
volt, d
e
> mindegy mert
> Ferfi szineszek ennel durvabbakat is szoktak nyilatkozni.

Szia,
Ilyenkor miert nem irod meg azt, hogy kirol van szo? Engem peldaul 
erdekelne, hogy ki az aki ilyen okosakat nyilatkozik.  (Meg az is, hogy 
melyik lapban szerepelt.)
Hello Lista!
Bocs hogy elmulasztottam megemliteni: Gryllus  Dorka szineszno volt aki 
ezeket nyilatkozta, a LOERO cimu
Ingyenes ujsagnak.
> Elrendeztek a papirokat, a Matiz hata iszonyuan nezett ki.
[...]
> Az uj tulaj talan soha nem fogja megtudni hogy mi tortent a kocsijaval, 
de
> azert elszomorito
> Hogy ilyenek is megtortennek.

Es az nem lehet, hogy egy masik vadiuj Matizt kapott? Nem mintha nem tudnam 
elkepzelni az altalad sugallt verziot, de a leirtak alapjan a becsuletes 
megoldast is el tudtam volna kepzelni.
Erre nem is gondoltam (lehet tul rosszindulato vagyok?), lehet igazad van. 
Es akkor a torott autoval mit csinalnak?
Udv: Zsolt (Honda Civic 1.4)
+ - va: Shell V Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A cikk lenyege az volt, hogy nemcsak  a muszeres meresek voltak 
> jobbak, hanem a tesztelok is ugy ereztek, jobban megy a jargany.

Kepzeljetek el a helyzetet forditva.
Meg nincs "feltalalva" a 95-os, vagy a 98-as, csak ez a "szuper benya".
Jovok en es bemutatom a most krealt 95-ost.
Az lenyegesen olcsobb benzin alig okoz szamottevo teljesitmeny 
csokkenest. Alacsonyabb kvalitasa es ennek okozatai eltorpulnek a 
megtakaritott aron.  Mindenki hanyatt-homlok rohan megvenni. 
A leghulyebb madar az ember.

Hajdu Csaba irja...
>Ezt a sogornommel is eljatszottak, de o azt mondta, hogy nem ezt
>kerte, szivjak le, csinaljanak amit akarnak, de o ezt ki nem
>fizeti. A vegen odaadtak normal aron

Gratulok a sogornodnek. 
Tiszteletem a kivetelnek de a kutasok jo resze bizonyitotta, hogy nem 
partner, hanem ellenfel.
--
Meszaros Geza
+ - va: Re: Kicsit durva! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

G. Laci irja...

> A potos mogul kinezve minden ok., nem jon senki, elozes.
> Elozes kozben meg jon at a felezovonalon. Nyomdafesteket 
> nem turo szavak emlegetese.Utitars mondja: bringast kerul ki.

Hat ez az. Lehet ott barmi, amirol nem tudunk.
Tobb tonnas, bohom nagy jarmuvet nem elozunk ugy, hogy
a takarasaban levo utszakaszrol fingunk sincs.
Hallom a valaszt is, hogy "akkor soha nem lehet megelozni".
TISZTAN elozni - nagyon ritkan nyilik lehetoseg. A tobbi viszont 
orosz rulett. 
A bringas egy kulon teszta. Nekem meg belevertek a fejembe,
hogy a "legszelesebb" jarmu a kerekpar. Akkent is kell kerulni.
A fenti esetnel lehet, hogy a teherauto sofor izzadt le jobban.

Le szoktatok huzodni, ha a szembejovo auto bringast kerul ?
Aki nem teszi, az vagy egy goreny, vagy szerencsetlen, aki nem
lat maga korul mindent es a kozlekedes nevu tarsasjatekot
pocsekul uzi.
--
Meszaros Geza
ui: egy vegigautozott nap utan egy-ket uri modon viselkedo 
vezeto, esetleg egy jo feneku csaj, de leginkabb egy tucat 
eletveszelyes elozes kepe szokott megmaradni bennem.
+ - Tevedtem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Keseggel elismerem, hogy a multkorjaban irt levelem nem teljesen  fedte a
valosagot. Tibi es Z. fel is hivtak erre a figyelmemet, amit ezuton koszonok
nekik
a cikket azota sem talalom, de gondolom sokatoknak megvan az a szam. Azt a
velemenyemet azota is tartom, hogy nem eri  meg annyival tobbet fizetni par
LE kulonbsegert. Az uzemanyag mar onmagaban is nagyon draga

Sziasztok!
Fecsuka
+ - Autogaz Csehorszagban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

gazos autoval megyunk Pragaba nemsokara. Tud valaki segiteni, mire lehet
szamitani
gazkut ellatas, gazar ugyben ?

Egyeb jotanacs, tapasztalat Cseh kozlekedesrol -  Pragarol foleg  - szives
fogadtatasra es
meleg koszonetre fog talalni ! Erdemes megallni, kerulni Bp - Praga kozott
valamilyen latnivaloert ?

Udv: Attila
+ - Kepesauto! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
Mostanaban Mo. mar nem lepodik szinte meg az ember semmin! 
Pl. egy alkatresz ara annyi fajta lehet, ahany uzletben jar 
stb.
De azert a Kepesauto hirdetesi arai megdobbentettek 9000 
HUF 2 alkalom + 250 HUF egy ujsag, ha ez nem szabadrablas, 
akkor semmi! Amikor az ember azt latja, hogy par szaz 
forint kulonbseg van az arak kozott mar az tulzas, de 
ez ....! 
Ha ez az ara, az auto eladasnak, akkor En koszi, de nem 
kerek belole!!!!!! :((
Udv,
 Clajos
+ - Szamos olajos kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Tiszay Arpitol kerdeznem, hogy mi alapjan dol el, hogy egy markakereskedes
hogyan valaszt olajat?
Eloirja a gyar a tipust? Vagy csak az olaj minoseget hatarozza meg?

A szervizben mennyiert kapom meg az olajat? 
Olcsobban mint pl. a benzinkuton? :-)
Ha ragaszkodok egy olajmarkahoz, de azzal hivatalbol nem dolgozik a szerviz
(pl. Shell) akkor bevihetem magammal az olajat, es ott kicserelik? (hogy
legyen pocset a szervizkonyvben).

Lassan kozeleg az elso olajcsere a Renaultban ... :-)

Udv,
Tibor
+ - V Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Fecsuka irta:
>Amennyire emlekszem, ok nagyon ajanlottak, persze mindenkinek 
>maganak kell eldonteni, hogy meger e neki  ennyi + kiadast. 
>Szerintem akarmennyire is csokkenti a fogyasztast, 
>40 forintot nem tudsz megsporolni literenkent.

Most kb. 225 Ft egy liter 95-os benzin, a V Power meg 299, 
igy 74 Ft literenkent a kulonbseg.
Ez bizony 33%, - a V Powerrel nem takaritasz meg 33%-ot 
az uzemenyagfogyasztasbol, (ennyivel dragabb).
Sot, inkabb nyomod neki, hogy lassak a piros lampanal allok a 
masik savban is a teljesitmenynovkedest :-)

Udv,
Tibor
+ - bocsanat Frigyes mester (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Bocsanat Frigyes nem volt szep reszemrol amit irtam. Mar megint hamarabb
jart a szam/kezem mint az eszem! Remelem nem haragszol, legalabb egy
smilet oda kellett volna biggyesztenem a mondat vegere.

Az erdelyi turaval kapcsolatban, le kell nezzek Tusnadra, hogy
megerdeklodjem az arakat, de van mas lehetoseg is ami kozelebb van
Brassohoz, de dragabb. Esetleg az lenne a legjobb ha tudnek szerezni egy
vadaszkabannat nem gondoljatok? Hetvegen beszelek a szomszed erdesz
batyoval aztan megmondom a valaszt. Reszemrol ez lenne a legjobb otlet.
Egyelore ne igyon senki meg a medve borere, majd megirom a valaszt. Innen
Brassobol a szelrozsa minden iranyaba lehetne menni, legalabb egy heti
programot tudnek osszehozni.

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Szeretem az eletet. Legalabb van mit csinalni."
+ - Re: shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> A felesegnek egyszer "megtankolta" a kutas
> (Becsi ut kifele) ebbol (95-ost kert),
> speciel en _semmi_ kulonbseget nem ereztem.
> (csak merget, amikor a szamlat meglattam)

Ha nem fizeted ilyenkor ki mit tud csinalni? Elmeletileg meg kene kerdezze
milyent kersz es mennyit nem?

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

Vallasos vagy? Mert en vagyok a valasz az imaidra.
--pickup-howto
+ - Japan vs nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> egy NEMET autos-lap elismeri, akkor lehet benne valami. Foleg a VW-t
>> erte/eri sok kritika a megbizhatosag/gyartasi minoseg es ar/teljesitmeny
>> viszony miatt.

>Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
>Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
>valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden
>egyszerre menjen tonkre, ne erje meg a jarganyt javittatni, inkabb vegyen
>ujat. A nedmetek ezt felulmuljak rendesen.

Alabb a 10. finomitott reagalasom olvashato:

Ez igy butasag. Persze sokan hisznek benne. Ezert
annyi a hulladek hasznalt fapados Golfok ara.
Van akinek az tetszik es van akinek pl egy 10 eves
tip-top Mitsubishi.
Mielott nekem esnel, egy oreg Opelt hajtok es szeretem.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Bmw szerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

>Olyan foleg BMW-hez (is) erto szerelot keresek Budapesten, aki korrektul,
>megbizhatoan dolgozik es ert is a szakmajahoz, es meg szereti is (nem
>egyszeru, ugye?), szoval ha tudtok egy jo szerelorol, akkor irjatok meg
>lecci.
>Mindezt egy idosebb 320-as BMW betegsegeinek gyogyitasara.

>A valaszokat elore is koszonom, es minden jot!

>Lahos Attila

Hello, Attila!

Akit ajanlok Neked, ot a Wallisnal "csak" Dokinak hivjak....Parom (Esther)
bomoset is O csinalta, es csak pozitivumokat tudok rola mondani.
Nagyon jol dolgozik, es jo aron. A Becsi uton lakik, es ott is van a
muhelye.Budapest hataranak mondanam igazan, bar azt hiszem Pesti cime van:
Ma'ndoki:0620-9349009
Szerintem a tobbit inkabb beszeldd meg vele.
Remelem segitettem:

Lutyo
+ - Re: Re: japan jobb mint nemet, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo ( 38 sor )
> > ujfent az Auto Motor und Sport-ra hivatkozva: ami a megbizhatosagot
> > es a gyartasi minoseget illeti - igaz a hir. Ha ezt fogvcsikorogva
> > egy NEMET autos-lap elismeri, akkor lehet benne valami. Foleg a VW-t
> Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
> Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
> valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden

Ehhez azert hozzatennem azt (szereny tudasom szerint), hogy a 
kocsiknal evjaratfuggo a minoseg. Vagyis vannak nagyon jo 
evjaratok, szeriak stb. A teszt 1999-2001-es eredmenyeket 
dolgozott fel.

Amit meg tudni kell, hogy egy gyar soha nem termel folyamatosan 
ugyanolyan minoseget. Vagyis altalaban javulo minoseget 
probalnak elerni. Ritkabb a rosszabb minoseg fele tendalas.

> ujat. A nedmetek ezt felulmuljak rendesen (pl. AUDI 12 ev csak az
> atrozsdasodas elleni garancia, de lehet, hogy mar 15), ekkorra mar

12 ev meg csak. 30 ev az uj mercikre. (ld. www.mercedes.de)

> 2) Valoszinuleg a markaszervizes elfogult a sajat tipusaval szemben, mig a
> maszek nem.

:))) Gondolom minden esetben sajat markaszervizt kerdeztek meg. 
Tehat Toyota-nal nem a VW-t es vica versa. :))) De feltetelezesed 
mindenkeppen mulatsagos.

Udv,

	awender
+ - Olaj a markaszervizben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur (Tibor is),



>>>
Tiszay Arpitol kerdeznem, hogy mi alapjan
dol el, hogy egy markakereskedes hogyan valaszt
olajat? Eloirja a gyar a tipust? Vagy csak
az olaj minoseget hatarozza meg?


Utobbi. A Baumgartnernel 3 fajta olaj kaphato, MOL + Mobil 
+ Elf. Midegyik full szintetikus.
MOL   - 10W40 - 2999 Ft (brutto)
Mobil -  5w50 - 3389
ELF   -  5w40 - 3199

Csucsminosegu olajok, es alapvetoen marhara mindegy, hogy 
melyiket rakatja bele a delikvens. A szervizben hozott 
olajjal is dolgoznak, vegulis sajat autoja, de Auchanbol 
szarmazo hulladek, 100 Ft-os olajat nem raknak bele az 
autoba. 




>>>
A szervizben mennyiert kapom meg az olajat? 
Olcsobban mint pl. a benzinkuton? :-)

Nem tudom, hasonlitsd ossze. Ahogy en tudom, realisak az 
arak.



>>>
Ha ragaszkodok egy olajmarkahoz, de azzal hivatalbol nem 
dolgozik a szerviz (pl. Shell) akkor bevihetem magammal az 
olajat, es ott kicserelik? (hogy legyen pocset a 
szervizkonyvben).

Termeszetesen. A kollegak tanacsot adnak, hogy milyen 
minosegut celszeru belerakni. Egyebkent meg lasd fentebb.




udv, deejaytiszy


PS: tudomasom szerint van automarka, ahol kotelezo a 
garanciaido alatt az eloirt, gyari olajat hasznalni.
+ - Segitsetek: csikorgas a kerekek felol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


Egy kis muszaki segitseg kellene.

Persze nem arra gondolok, hogy be kellene tolni a kocsit, mert lemerult az
aksi, mert azon mar tulvagyok az elobb. (Aki hulye, halljon meg, minek
hagytam egve a lampat) :))

A problemam az, hogy a 3 eves Citroen Xsara valamelyik kereke felol marha
idegesito csikorgas hallatszik, ugyan nem folyamatosan, de ha elkezdi, nem
hagyja abba hosszu kilometereken keresztul. A markajavitoban valtig
allitjak, hogy alapos atvizsgalassal sem talalnak semmi hibat, es persze
mikor odaviszem, epp abbahagyja, szoval nem tudom nekik megmutatni. :(

Annyi erdemleges infot meg, hogy egyetlen esetben nem nyikorog, ha
fekezek... illetve hogy aranylag "frissek" a fekbetetek (par ezer km van
csak bennuk).

Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baj? Illetve tudtok egy pesten
ajanlani egy olyan szerelot / muhelyt, ahol meg tudnak csinalni?


EuGenio

---
Simon Attila
mail: 
icq:  17772464
---
Harom dologgal erdemes az eletben foglalkozni: 
ami jol esik, ami hasznot hoz, es amivel masoknak segithetsz.
---
+ - Becs-Stuttgart autopalyadij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Bazsi irta:
: 1. Becs-Stuttgart: az osztrak resz fizetos (a legolcsobb a 10
: napos matrica), a nemet ingyenes. De azt csiripeltek a nemet
: verebek, hogy ott is gondolkodnak a fizetos autopalyakon :-((

Ehhez meg annyit tennek hozza, hogy az osztrakoknal van egy-ket
fizetos alagut (ahova nem eleg a matrica), de mivel ezeket mindig
elkerultem, fogalmam sincs, hogy mennyibe kerulnek (es hogy a
Becs-Stuttgart szakaszon van-e ilyen).

A nemet csiripelo verebekrol annyit, hogy ha nagyon hangosan csiripelnek,
akkor a felduhodott lakossag kivonul so:re'ttel vadaszni. :-))) A dolog
jelenlegi allasa tudtommal az, hogy 2003-tol _tervezik_ az autopalyadijat
a _teherautoknak_, miutan a zoldeket sikerult meggyozni arrol, hogy
szgk.-matrica es 30/80/100 km/h-s max. sebesseg (varos/orszagut/autopalya)
a politikai palyafutasuk hirtelen befejezeset jelentene. :-)
Szemelygepkocsik ellen ilyen iranyu merenyletet a kormany nem tervez, csak
Brusszel. Ha hinni lehet a nemet hiradonak [nem lehet ;) ], akkor
EU-harmonizacio cimszoval 130 km/h-t akarnak oktrojalni autopalya max.
sebessegnek, de ha ezt netan megis bevezetik valamikor, 82 millio nemet
felkerekedik Brusszelbe es meglincselik az EU-bizottsagot, az hetszentseg!
:-))

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - re : olajok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Nekem az 1 eves szerviznel egy autosboltos ismerosom 
javaslatara quaker state 10W40 olaj kerult az autoba.
Most egyebkent finomabbnak, lagyabbnak erzem a motor jarasat, 
persze ezt nyilvan barmilyen uj olaj megtenne. Az ilelto azt 
mondta, hogy nagyon jo olaj, mert neki total tisztasagot hagyott a 
motorban, minden szart osszeszedett, amit kell.

Ha Adrian Fernandeznek meg egy Indy autonak jo, akkor nekem is 
megfelel :)
Bovebb info : http://www.quakerstate.hu

ADios

Lantos, Tibor                           
 | http://www.lantos.net    
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re:Olajok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak annyiban szeretnek hozzaszolni a fent nevezett temakhoz, hogy Magyarorszag
ra
benzint es nyers koolajat csak a MOL RT szallit (ezek alol nehany hatarmenti
benzinkut kepez kivetelt). Tehat amit nalunk kapni lehet es koolaj szarmazek az
 a
MOL-tol jon. Annyiban kulonboznek a benzinek is, hogy minden ceg hozza rakja a 
maga
csoda szeret. Nem akarom elhinni hogy az olajok kozott marka szempontjabol leny
eges
kulonbseg lenne( de mint emlittem volt ez csak egy tipp). Szerintem ha a gyar a
ltal
ajanlott parameteu olajat tankolunk a kocsiba es eloiras szeruen csereljuk akko
r nem
lehet baj. Termeszetesen ez alol is kivetelt kepeznek a hazilag felturbositott
masinak amik fokozotabban igenybe veszik a motort. En a kocsimba ( Golf III 1.4
 i)
15-40 vagy 10-40 -es olajat hasznalok, es ezalatt a 45.000 km alatt meg nem vol
t
vele gond soha, pedig eleg nehez jobb labbal rendelkezem.

Udv mindenkinek :Gyugyo

U.i.: Zepy a CD tar kituno.
+ - gumi, japan auto, bocs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Jo erzes volt a multkor a teli gumik cserejerol olvasni az otthoni
levelekbol. Itt eszakon meg fenn marad egy darabig a szoges gumi, mert ma
reggel is kaptunk egy kis havat (ami sieleshez viszont mar nem eleg). 
A "8 eves japan roncsok" temahoz szolva szeretnem megemliteni a Finnorszagi
tapasztalataimbol, hogy itt bizony nem keves kamaszkoru japan vas van az
utakon es arban is jol tartjak magukat. Nekem ugy tunik 12-14 ev eltelte
utan a korrozio jelenti a bajok forrasat (nem csak a japan gepeknel
sajnos...) Itt azert kedveltek ezek az oreg autok, mert hidegben is
megbizhatoak maradnak, igaz a finnek eleg precizen betartjak a karbantartasi
eloirasokat.
Mindenkitol bocs a multkori dupla bemutatkozasomert, kicsit elbenaztam a
dolgot az elso level javitasakor.
Koszonom Fenyi Csaba es Gyimesi Gabor sorait is. Igyekszem aktiv maradni.
Jo autozast mindenkinek!
Tibor!
+ - autociki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ismet van nehany uj felvetel az autocikin.

autociki.freeweb.hu

Udv:

        Cocas - az Orros
+ - Hirdetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado Mazda 626, 1998 ccm, benzines, 2 ajtos
1983-as, friss muszakival. Elektromos ablakok & teto,
kozpontizar, riaszto Iranyar: 270.000 Ft.
Po:lo:s Attila mh.tel: 2104568 otthon: 2801176

+ - Re: japan jobb mint nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
>Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden
egyszerre menjen tonkre, ne erje meg a jarganyt javittatni, inkabb vegyen
ujat. 

Ez egy kicsit felelotlen szitkozodasnak hangzik. Esetleg tudomanyos
kutatast vegeztel a temaban? Tobb japan autogyar fejlesztoreszlegenel is
dolgoztal? Reprezentativ mintat tudsz felmutatni a "maszekok" velemenyerol?

Szerintem ez a lista pont azert jo, mert a fentiekhez hasonlo kirohanasok
csak nagyon ritkan hangzanak el.
A velemenyed (vagy vkie akitol hallottad) egy regi beidegzodesre epit,
aminek alapja is volt, miszerint a japan autoknak gyenge volt a
korroziovedelmuk - anno.
Csak tajekoztatasul kozlom, hogy egy 91-es Galantom van, ami vidaman futja
a km-eket, 150-hez kozelit es eszebe sincsen elromolni. Volt egy 11 eves
Mazdam, csak futomu-reszeket kellett cserelni rajta es kipufogot foltozni
1 ev alatt, 140e Km-nel szerintem ez elfogadhato hiba. Az alkatreszek
elettertamat leginkabb a hasznalat minosege befolyasolja es az hogyan van
karbantartva az auto. 

Csak erdekessegkeppen: A 10 honapos Scenic-en 8 honapja probaljak
megjavitani az ablakemelot (markaszerviz). 

Komolyan azt gondolja vki, hogy kulon azzal foglalkoznak egy autogyarban,
hogy tervezetten essen szet a kocsi? Szerintetek egy marka megiteleset
hogyan befolyasolna ez?

Udv, ToBa
+ - Erdely HAT, tanksapka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

ERDELY:
Erdely nagyon szep, csak ajanlani tudom mindenkinek. (2 eve voltam)
Megfelelo mennyisegu szabadido hijan nem biztos hogy el tudok menni.
Ha megis lesz idom, akkor betarsulnek en is. Biztosat viszont
csak az idopont es egyeb feltetelek pontos ismerete utan tudok
mondani.

TANKSAPKA:
Kollegaim egyszer azt vettek eszre tankolasnal, hogy az auton nincs
tanksapka. (ceges gep) Megkerdeztek a kutast, hogy mi a teendo ??
Erre a kutas elovett egy ladanyi tanksapkat, hogy valogassanak.
Szerintem probald meg ezt a modszert, eloszor annal a kutnal ahol
elhagytad.


Udv,
     Zotya
+ - Daco ujra szaguld. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.

  wrote irta.
>Mindenkinek koszi a segitseget. Megoldodott a hiba. A >benzinszuro volt
teli
>rozsdaval, es az AC volt koszos.

A legjobb tippet Fekete Zoli autostarsam irta, es ezert virtualisan atadnam
neki a Maria Terezia nagyvalagrend arany fokozatat a preciz mindenre
kiterjedo informacioert :-))))
Zoli a palma a te kezedben legend :-)))

    Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Brevi gyerekules a Metroban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

A Metroban akcios lesz Brevi gyerekules (17 eFt).
Erdemes megvenni?

N.ZS.


Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com
+ - Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
>Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
>valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden
>egyszerre menjen tonkre, ne erje meg a jarganyt javittatni, inkabb vegyen
>ujat. A nedmetek ezt felulmuljak rendesen (pl. AUDI 12 ev csak az
>atrozsdasodas elleni garancia, de lehet, hogy mar 15), ekkorra mar
>lassan a masodik japan auto van utban a roncstelep fele. Egyebkent a

Kivancsi lennek, hogy honnan vetted ezt a zoldseget.
Itt Amerikaban meglehetosen nagy japan auto mania van, es a statisztikak
szerint egy tiz eves japan kocsi megbizhatosaga bizony felulmulja a
nemeteket. Amit mondasz mar csak azert sem igaz, mert itt rengeteg 10-15
eves japan kocsi szaladgal az utakon, es a hasznalt eladasi aruk is
meglehetosen magas. Pl. egy 8 eves Toyota Camry ara kozel duplaja egy
hasonlo kategoriaju Fordnak, es bizony magasabb a VW Passat-enal is.
Gabor
+ - Huto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet!

	Lenne egy olyan kerdesem, hogy aluminium huto hegesztese
megoldhato-e ha folyik, ha igen ki foglalkozik ilyennel. A segitseget elore
is koszonom.

		Kelemen Balazs
+ - Re: Tanksapka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Na nem olyan nagy ugy, csak annyi, hogy egy tankolas utan (amikor is
>nagyon rohantam, es kozben meg ablakot is mostam) a nagy sietsegben
>valszeg ugy csuktam be a kis ajtocskat, hogy elfelejtettem
>visszatenni a tanksapkat, amit altalaban a kutoszlopra szoktam rakni,
>amig toltom a naftat. Ugyhogy tippet kernek arra, honnan lehetne
>beszerezni Astra F-re valo, nem zarhato (merthogy az auto
>kozpontizaras) tanksapkat olcsobban, mint az Opel-boltokban, ahol
>igen dragan lehet jovatenni az ilyesfajta feledekenyseget. Egyelore
>azt a bizonyos univerzalis dugot hasznalom, de eleg maceras ezzel
>bajlodni.

Valami hasonlo velem is megtortent. En is vettem egy univerzalis dugot (szo
szerint egy muanyag dugo volt)
Visszaemlekezve, melyik kutnal tortenhetett, visszamentem, kezembe nyomtak.
(Mondjuk az Alfanal kulcsos a tanksapka, mas ugysem tudta volna rendesen
hasznalni.) Nagyon megnyugodtam azert is, hogy nem kulcsmintanak hasznaltak,
lopashoz.

Udv, Laci

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS