Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 860
Copyright (C) HIX
2000-09-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Erokorlatozos ablakmozgatas (mind)  25 sor     (cikkei)
2 hali (mind)  6 sor     (cikkei)
3 Sierrat (mind)  20 sor     (cikkei)
4 smerci (mind)  75 sor     (cikkei)
5 regi rulez (mind)  25 sor     (cikkei)
6 benzinteszt (mind)  13 sor     (cikkei)
7 az Autoklub figyelmebe (is) ajanlom (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Tomites (mind)  12 sor     (cikkei)
9 S430, mi mibe jo, luxus-Smart, riviera (mind)  64 sor     (cikkei)
10 Re: fullextra meg Trabi (mind)  130 sor     (cikkei)
11 oldies (mind)  26 sor     (cikkei)
12 Story (mind)  32 sor     (cikkei)
13 re sulyado (mind)  12 sor     (cikkei)
14 Mas szemmel (mind)  77 sor     (cikkei)
15 Elado wartburg fekmunkahenger (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Olajkad + kesz a kocsim!!!!! (mind)  32 sor     (cikkei)
17 Europa vs USA (mind)  15 sor     (cikkei)
18 Fabia (mind)  10 sor     (cikkei)
19 Yaris (?) (mind)  13 sor     (cikkei)
20 CP (mind)  12 sor     (cikkei)
21 Mi mibe? (mind)  9 sor     (cikkei)
22 Totalkaros Opel Asconat keresek (mind)  7 sor     (cikkei)
23 Akkuverseny, Paks6 (mind)  11 sor     (cikkei)
24 re: megbizhatosag (mind)  19 sor     (cikkei)
25 Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind)  40 sor     (cikkei)
26 Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind)  47 sor     (cikkei)
27 Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind)  17 sor     (cikkei)
28 R19 (mind)  29 sor     (cikkei)
29 helyesiras (mind)  12 sor     (cikkei)
30 re:Astra,R19,Tipo,Escort fogyi mennyi? (mind)  38 sor     (cikkei)
31 yaris tuning (mind)  17 sor     (cikkei)
32 Granada felni (mind)  7 sor     (cikkei)
33 Uj auto vasarlas... (mind)  47 sor     (cikkei)

+ - Re: Erokorlatozos ablakmozgatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> >ott van meg a negy ablak és a tolo/billenoteto, melyek mindegyike
> kenyelmi funkcios, azaz a gomb egyszeri megnyomasaval veghelyzetig mozog.
> Akadaly eszlelese eseten az erokorlatozo azonnal visszaforditja és
> teljesen nyitja az ablakot.
>
> Hat igen. Szoval ha rosszarcu bacsi ki akar rangatni a kocsibol az ablakon
> keresztul, akkor teljesen felesleges gyorsan racsapni az ablakzaro gombra,
> mert kisujjal is megallitja, sot, az esetleg csak felso ot centin nyitva
> levo ablakot fullra le is kenyszeriti...

Na de miert lenne lehuzva az az ablak?
Mer ugye klimaval alapban fel van huzva az ablak.
Ha esetleg kommunikalni probalnal a rossz arcuval, akkor ujjnyira lehuzod.
Amugy puszta kezzel nem mindenkinek konnyu betorni az ablakot.

(Egyszer lattam egy nagyarcu bandat a metroban, egyik hergelte a masikat,
hogy nem birja puszta kezzel betorni a ablakot. A masik meg megprobalta, es
okollel belebikazott egyet, a mozgas intenzitasabol itelve nagy erot tett
bele... Nem tort be... A csavo nemigen szolalt meg utana... ;-)

Ha meg valami szerszammal jonnek az auto fele akkor jobb kapasbol menekulore
fogni, ha lehet.

Saca
+ - hali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a palyan! Mar azt hittem utolert a nehanyak altal igencsak kivant
vegzeted. Amugy most, hogy megit kocsikazom, lattam (asszem, mert nem volt
rairva) uj M5ot is. 5os kaszni, jol megultetve, 18"as felnik, 2oldalt a 2
kipufogo, korben diszkret spoiler, a kipufogok kozott viszont nincs, ill.
valahogy ugy van felhuzva, mint a McLaren-nek. Az lehetett?

+ - Sierrat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Testmereteink hasonloak, a felsorolt tipusok alapvetoen nem rosszak. De
ugyanennyiert nagyobb kocsit is kapsz, hiszen a 90-93 koruli Sierrak csaknem
egy arban vannak az azonos koru Escortokkal, ugyanigy a Vectra az Astraval.
A fentartas sem tobb, hiszen a valamire valo menetteljesitmenyek a
kiskocsiknal (Astra, Escort, Tipo, R19) meg varosban sem jonnek ki az 1.4es
valtozatokbol. Sot, szerencsetlent taposni kell padlogazig meg egy villamos
megelozesehez is. Akkor mar inkabb egy 1.6-2.0 kozottit, ami megy is.
Fogyasztasilag nincsenek nagyobb kulonbsegek, szerintem a 100km-re eso 250Ft
tobbletkoltseg inkabb pszichologiai, mintsem gazdasagi jelentossegu.
Ugyanigy a kotelezo biztositas, ami havonta csupan 1000-1500 Ft-tal
magasabb, mint az 1.5 alattiakra. Viszont kenyelmesen elfersz a kocsiban,
adott esetben moged is be tudnak ulni, es ha nem vagy bena, parkolni is
ugyanugy tucc vele.
Udv

ui: alapvetoen hulyesegnek tartom a "mennyit fogyaszt" kerdest a kocsi
kivalasztasanal. Egyreszt mindenkinek a lababan van vagy masfel liter
benzin, masreszt a ma futo kocsipark igyis-ugyis a 7-9 (nehezebb cipovel a
8-10) literes savba esik. Szoval qurvara mindegy. Aki millio felett kolt
kocsira, azt nem az egy liter benzin teszi haza...
+ - smerci (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sorlimit miatt eddig kimaradt:

From: Fogash >
To: auto >
Sent: Saturday, September 02, 2000 12:34 PM
Subject: S-Merci

Az extrak utan maga az auto:
A "hetköznapi" 5-6 milliós autócsodákba beülve az egyszeru földi halandó
nehezen képzeli el, miben nyújthat többet egy 30 millióért kínált Mercedes.
Kipróbáltuk, megírjuk. Egészen pontosan fogalmazva: tesztünk alanya egy
Mercedes-Benz S430.
A Mercedes szerencsére szakított a "bálna" órmótlan formájával, az új
jövevény alig kisebb külméreteivel kimondottan kecses alakot öltött,
miközben az utastér mérete nem csökkent. A négyajtós karosszériába a közel
90°-ig nyíló ajtókon könnyu a bejutás. Az ajtók diszkrét csukódása a
külvilág zaját azonnal elvágja, pedig a tervezok szakítottak a "bálna"
dupla üvegezésével. Az utastér eleganciája páratlan. Galambszürke bor
mindenhol,
de nem a VW-sen kifeszített, hanem boséggel mért, dúsan redozötten
bedolgozva. A muanyag elemek (légzsák fedele, alsó takarók), a legalább 1
cm vastag kiveheto szonyegek (melyek alatt ugyanolyan vastag szonyegpadló
lapul), valamint a tetokárpit színe hajszálnyira megegyezik a borével. Ami
eltér, az a visszafogottan alkalmazott króm, valamint a néhány polírozott
fabetét. A letisztult, szépen összedolgozott formák között öröm üldögélni
a rengeteget tudó ülésekben.

A nagyöblu V8 beindulásáról csupán a fordulatszámméro informál bennünket.
Az automata váltó választókarját D állásba húzva választás áll elottünk:
elegánsan, vagy sietve? Megérintve a gázpedált, a nagy karosszéria
méltóságteljesen kezd siklani, az érzés a vonathoz hasonló. Ti.: most mi
indultunk el, vagy a külvilágot húzzák az ablak elott? A váltásokat csak a
fordulatszámmérorol lehet észrevenni, hang semmi. A legrosszabb
józsefvárosi macskakövön is csak egészen halk dobolás jut el hozzánk, az
utastérben még
ilyenkor is értheto a suttogás, és az asztalkára állított kávé sem lötyög
ki.
Sietos tempót választva az ASR lámpájának heves villogása közli velünk,
hogy a gumi nem bír megbirkózni az elszabadult 400Nm-rel. Ennek ellenére
belelapulunk az ülésbe, a váltó engedi a motort akár hatezerig is
felpörögni, a hatás félelmetes. A V8 gyönyöruen ordít, de olyan halk,
mintha egy kilométerrel elottünk menne. A féktelen száguldásnak az
elektronika
szab gátat 250 km/h-nál. Csak érdekesség, hogy az S600-as már negyedikben
eléri
a leszabályozási sebességet, az 5. itt egyértelmuen kímélo fokozat. A
sebességet csupán a muszerrol lehet észlelni, 200km/h-nál még halkan lehet
diskurálni, a fotengely pedig ekkor még csak 3800-at fordul percenként.Csak
összehasonlításként: a csndesnek ható VW Passat 3800-as fordulaton
135km/h-val halad, és kb. 90-100km/h tartományban olyan hangos, mint
tesztpéldányunk 200-nál.
Visszatérve a polgári sebességek világába mintha megálltunk volna. 80-nál
az utastérben nincs menetzaj, az elektronikusan vezérelt futómu minden
úthibát kiszur, ráérünk játszani a rengeteg funkcióval, melyekbol az
utasoknak ugyanolyan boven jut. Rengeteg az extra, le sem lehet írni.
Utazni annyira nem drága mulatság, mint megvenni az autót. A hosszú
áttételezés (80-nál 1300 1/min) és az alapjáratról mozdonyszeruen húzó
motor kombinációja 12,3 literes szabvány szerinti átlagfogyasztást ad. A
némiképpen "demo"-üzemmódúra sikeredett tesztút beleértve a 200-as
autópályázást és a déli csúcsforgalmat is 14,6 litert eredményezett, ami
egy majd négy és fél literes, kéttonnás autótól egyáltalán nem rossz.
Spórolósoknak tudjuk ajánlani az S320CDI változatot, amely a némiképp
szerényebb menettulajdonságokat 10 liter alatti átlagfogyasztással
ellensúlyozza.
Visszatérve a kiinduló kérdéshez: tény, hogy az új S-Klasse nagyságrendekkel
 különb a legtöbb "polgári" típusnál. Tény, hogy magas szintu muszaki
 megoldások egész sorát vonultatja fel. Tény viszont az is, hogy nem ötször
 olyan gyors, eros, kényelmes, jól felszerelt, biztonságos, olcsón
 fentartható, mint mondjuk - a korábbi példánál maradva - egy hatmilliós VW
 Passat. Akinek viszont jó sora egy ilyen autót ad a kezei közé, nehezen
 talál kritizálnivalót rajta.

 Fogash

ui: bocs az ekezetekert
+ - regi rulez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

>Ezt meg sok mindenrol el lehet mondani, szoval meg mindig nem ertem,
>miert kell motorelektronika egy hangsulyozottan es szandekosan
>regivagasu autoba. (A konstruktorok szerintem kenjek a hajukra az
>injektort meg az common-rail dizelt... :)))) A karburator az igazi :)

Latom megint valaki felreerti amit irok :(
Tehat _uj_ kocsiban nem tudom elfogadni mashol elektronikat csak a
motor szinten. Mashova nem kell.
Nekem is jobban tetszik a karburator, de arra is kell gondoljal a
kozeljovoben, hogy lehet ugy jarsz mint Kaliforniaban habar ez
egyeleore meg eleg kizart dolog.
Mar megint az erdesz szolalt meg bennem :) Tenyleg erre is kell
gondolni. Nagyon szeretem a kornyezetet, igy valahogy arra torekszem,
hogy kevesbe szennyezzem. 
Nem vagyok holmi Greenpeace-es gyerek, ne ertsetek felre.

UI: Nem tud valki linket ahol regi ( '50-'60-as evekbeli) kocsik kepeit
lehet letolteni jo minosegben, nagy felbontasban, hatternek kellene. 

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - benzinteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

>Második teszt:
>Debrecen, 35 ut, MOL

Gondolom az x-edik tesztnel mar Romaniaba is elersz, hogy megmerjuk azt
a kutat is ami a vitat kivaltotta ;)
Eddig eleg jok a teszteredmenyek.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - az Autoklub figyelmebe (is) ajanlom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vannak itt Autoklub tagok?

Akkor elmeselem, hogy mi mindenre fussa a befizetett tagdijbol:

Beallok a babolnai OMV kuthoz, mindig all ott egy-ket autoklubos treleres
pickup, ma az egyik soforje (fiatal srac) odajon, hogy tankolnAk-e ugy,
hogy kernek rola nekije egy 2000 ft-os szamlat...

Sajnos (mint ilyenkor altalaban) nem jutott rogton eszembe a helyes valasz
(:egy otszazasert lehet rola szo!), nemi vigaszt nyujt, hogy igy legalabb
nem kell az en anyamat is szidnotok.


csok
andi
+ - Tomites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem olyan regen csereltettem szelepfedel tomitest.
Valami parafa szeru tomitest raktak be. Mivel egyre
jobban jon alola az olaj ezert tuzetesebben is
megvizsgaltam. Az idok soran a tomites megfeketedett
es a kilogo reszhez alig hozzaerve azonnal malik
szet az egesz. Gondoltam surgosen kicserelem,
de a boltban is parafat akartak adni.
Tenyleg ilyen sz@r a parafa vagy csak megszivtam
eggyel?

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - S430, mi mibe jo, luxus-Smart, riviera (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> az emberek nagy resze azert ul autoba, hogy kozlekedjen 
> = eljusson A-bol B-be. Epsegben, kenyelmesen. Es ehhez egy MB
> S430 jobb partner, mint egy Camaro Z28. Elismerem, van az emberisegnek egy
> szuk szelete, aki nem csak erre akarja hasznalni a kocsijat. Ennek a
> szeletnek egy meg szukebb resze meg is tudja finanszirozni az egyeb celu
> hasznalatot. Na aki ezek kozul az amcsi vasakert rajong, az vesz 30-40 eves
> musclecart. Legalabbis europaban. A tobbiek viszont orommel veszik, ha a
> kocsijuk nem csak magamutogatasra alkalmas. Es az olaszok pl. ilyenek. A
> nemetek nem.
Arra gondolsz, hogy a nemetek kozott tobb, aki csak magamutogatasra valo 
autot vesz...?   Fene tudja... De szerintem inkabb azert, mert ott magasabb az 
eletszinvonal... (De sokkal szimpatikusabb, ahogy a nemetek vezetnek, mint 
ahogy az olaszok.)
Raadasul Te magad irtad, hogy az S430 (ami presztizsauto leven ugye 
kivaloan alkalmas a magamutogatasra) az A-bol B-be autozasra is jo... 
Sot, szerintem mar-mar az "izomauto" kategoriaba is tartozik. Persze nem 
ugy, mint egy 7-literes Corvette...  :-))))
Raadasul az S430-at is csak az emberiseg szuk szelete tudja megvenni.  :-((
A Z28-at joval tobben...

> :> Hat igen. Szoval ha rosszarcu bacsi ki akar rangatni a
> :> kocsibol az ablakon keresztul, akkor teljesen felesleges
> :> gyorsan racsapni az ablakzaro gombra, mert kisujjal is
> :> megallitja, sot, az esetleg csak felso ot centin nyitva
> :> levo ablakot fullra le is kenyszeriti...
> Jaj, ne legyunk mar ilyen foldhozragadtak... Azert az egesz
> eletunkben nem kellene atomhaborura keszulni...
> Kovetkezo lepcsofokok:
> - Miert nem ved meg a 7.62-es lovedektol is az oldalablak ?
> - Hogyan ved a S430, ha egy Boeing747 pont raesik ?
Az eredeti kerdes az volt, amire viszont lehet keszulni, mert van 
realitasa: Hogyan ved az S430 a rosszarcu bacsiktol...?  :-))

> Temakor: Re: Mi mibe jo ? ( 38 sor )
> A haverom Jaguar XJ6-osaval ... kivettek a legszurot, a boltban adtak 
> hozza egy 1.3-as wanyu legszurot, ezzel ment meg egy evig, ...
> A regi Golfomba, mikor olajnyomas jelzo gombat akartam venni a VW 
> szalonban, odasugta az elado, hogy vegyek Skodat. Meg 2 evig hasznaltam 
Nalam, az Audiban ugyanolyan (meretu) a huteben a ventilator-kapcsolo 
ho:gomba, mint amilyen a Daciaban volt...  :-))))

> Szoval akkor egy kicsit a Smart nevu jarganyrol:
> Az auto egy mikrokompakt jarmu, tomege 735 kg, a szelessege 1,45 m,
> magassaga 1,55 m.
> 600 ccm-es turbotoltott, toltolevego visszahutovel ellatott motor, ...
> Kaphato luxuskivitelben is, felszereltsegehez tartozik:
> - tiptronic nyomatekvalto 
> - klimaberendezes... 
> - komfortulesek ... ... 
Ez mind szep es jo, de az en fogalmaim szerint a "luxuskivitel" legalabb 
ketszer ekkora autonal kezdodik...   :-)))))))))
Es legalabb otszor ekkora motornal...  :-)))))))

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Franciaorszag ( 66 sor )
> Mi a rivieran voltunk, Nizza mellett. ... ... ... ... 
VD!  Koszi a leirast, tanulsagos volt... kuonosen a kozlekedesre
vonatkozo reszek...

Udv

Andras
+ - Re: fullextra meg Trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0857-ban irta :
>350 km-t toltottem egy vadiuj S430-ban.
>A tapasztalatok 2 felvonasban jonnek, ez az egyik.

Egy kicsit irigyellek, amiert sokfele kocsit kiprobalhatsz :-)
Es ez a jargany nem semmi!

Elegge futurisztikus a leirasod alapjan, vannak benne egesz
otletes, de _szerintem_ felesleges dolgok is.

Az ulesek szazfele allitasi lehetosege, a kormany es tukor
tarolt beallitasa nekem tetszik, hiszen ilyen autoval az ember
esetleg tobb ezer kilometert is lenyom egy nap alatt.

Az inditas az hogy is tortenik? Gombnyomas? De azert
gyujtaskulcs csak van, nem? Vagy ez is kartyas?
A leheletfinom nyomasszukseglet szerintem nem praktikus.
Veletlen is megnyomhatja az ember. Bar, ha csak tokig nyomot
fekpedallal lehet inditani, akkor OK.

Az automata lampa az jo otlet. Talan. De el tudok kepzelni egy
rakas olyan szitut, amikor nem jo, hogy automatikusan kapcsolja
oket.

Mind a 4 utasnak egyeni homerseklet??? Azt meg hogy a manoba?
Ilyen kis terben nemigen lehet eltero homersekletet letrehozni,
legalabbis nem tartosan.

Az automata ablakemelo is nagyon jo otlet, hiszen igy nem
szorulhat be a gyerek vagy a kutya feje. De mi van akkor, ha
egy rosszbacsi az ablakon benyulva probal bunt elkovetni?
Normal esetben az ablakkal be tudom szoritani a kezet, vagy
ilyesmi. Itt erre nincs lehetoseg. Tudom, paranoianak hangzik,
de sajna nem ritka eset hogy a pirosnal allo kocsibol szedik ki
a tulajt vagy csak a taskajat :-(((
Az is OK, hogy bezar a kozponti zar menetkozben. Es balesetkor
mi van? Vagy akkor kinyit? Mert az lenne a kivanatos.

A hangszoros kihangositas az valahogy nem nyerte meg a
tetszesemet. Mi van ha en egy manager vagyok, es az uzleti
partneremet fuvarozom, mikozben egy masik partnerrel beszelek
telefonon? Uzleti titok sehol?
Nem is beszelve arrol, amikor a fonok felesege hallja, ahogy a
szereto felhivja az o cuncimokusat... :-)))

A navigacios rendszer az mar tenyleg a jovo, de vajon nem von-e
el tul sok figyelmet egy eltevedes eseten?

A TV az hol van? A kozepkonzolon? Az utasok se nezhetik menet
kozben az adast? Vagy ennek balesetvedelmi oka van? Dehat
aludni is lehet autoban, es akkor se tudsz a forgalomra
figyelni! Szoval ezt nem egeszen ertem.

Tenyleg, ez a sok motyo hova fer el a kocsiban???

Beszeddel vezerles. Nem rossz ez se, csak mi van akkor, ha
valakinek eppen magyaraznad, hogy hogy is mukodik ez a dolog,
aztan veletlenul kiejtesz valami olyan kulcsszot, amit nem
kene?

Egyebkent a balesetvedelmi cuccok tetszenek, a sok legzsak meg
TeleAID meg ilyenek. Igy sokkal hamarabb odaerhetnek a mentok,
es talan a serultek elete is mulhat azon a par percen.

A lopasvedelemben meg az egyes reszek kikapcsolhatosaga
tetszik. Ugyanis ennek a nagyfoku automatizaltsagnak megvan az
a hatranya is, hogy nem mindig az tortenik, amit en akarok,
hanem amit az auto enged!

Most volt szo a filmekrol. Ha jol emlekszem valami Bruce Willis
filmben volt olyan, hogy Mercivel menekultek, aztan Bruce
mondta az utasnak, hogy szedje ki az ABS biztositekjat. Mivel
nem tudtak, melyik az, aszonta "Szedd ki mindet!". Es ezutan
csinalt egy teljes fordulot, mikozben az uldozore eresztett egy
par deka skulot :-)

Szoval osszefoglalva: jo dolog az automatizmus, csakhat a
kivetelek...
Peldaul ezert nem is fogom (pedig akartam!) megcsinalni az
ajtokapcsolt belso vilagitast. Altalaban latok annyit amennyit
kell, ha megse, akkor felkapcsolom kezzel. De nem kell, hogy
masok is belassanak a kocsiba, hogy hova nyulok (immo), stb.

Az automatikus motor es csomagtervilagitas se tokeletes.
Sokszor elofordul, hogy feleslegesen eg (ez a kisebbik baj),
vagy nem eg, pedig kellene (helyzetjelzovel mukodik).

Szoval neha utolag derul ki, hogy egy automatizalt dolog neha
bosszusagot is okozhat :-)

Egyebkent is van az a mondas, hogy "minel tobbje van az embernek,
annal tobb gondja van vele". Es ebben van valami.


Mas:
>>A TRABANT tobbe-kevesbe kielegiti a fenti kriteriumlistat :-)
>
>Ezt nem Somatol kene kerdezd?

Vagy a tobbi Trabantostol a listan? :-)

>Nem rossz kocsi a Trabi sem, ha arra gondolsz,
>hogy eleg regota gyartjak ('60-as evek) es meg
>mindig van ra vevo!

Ezt mar parszor kitargyaltuk. A Trabinak (es a hozza hasonlo
egyszeru jarganyoknak) is megvan a maguk varazsa. Ami eppen abban
rejlik, hogy kozvetlen kontaktusban vagy a kocsival. Nem onmagat
szabalyozza, te meg csak beleszolsz a pedalokkal, hanem te mondod
meg neki, hogy mit csinaljon. Es ha o nem akarja, akkor neked kell
rabeszelned, hogy megiscsak engedelmeskedjen.

Muszaki hiba? A jovo autoja megmondja ugyan hogy mi a baj, de azt
csak szakmuhelyben tudjak orvosolni. A Trabi ha megall, gyorsan
kiugrasz, megnezed a gyertyat, ha bekopte, kicsereled, aztan mesz
tovabb... :-)))

Egyebkent nem vagyok hive a motorhang kitiltasanak az utasterbol.
Igenis szeretem hallani a motor hangjat! Na persze ez azert is
van, mert a Trabinal illik is allandoan figyelni :-)))

Na, szoszatyarkodasomnak ezennel veget vetek, legyetek jok ha
tudtok!

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****
+ - oldies (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Autosok,

Ujabb korszakalkoto otletem tamadt!!

Jonehany nagyon oreg Auto-Motor c. ujsag van a birtokomban. Ezekben rengeteg
az erdekes cikk, amelyek az akkori (50-es, 60-as evek) motorizaciojara, az
emberek akkori autos-motoros problemaira jellemzok. Vannak "ujdonsagok" is,
amelyeket ma megmosolygunk. Vannak olyan dolgok is, amikrol nem is gondolnank,
hogy akkor mar ilyesmivel foglalkoztak. A tartalom, a nyelvezet es az
autos/kozlekedesi temakba beleszott politikai nevelo, oktato modszer is erdekes
.

Arra gondoltam tehat, hogy sorozat jelleggel hetente egy-ket alkalommal
valtozatlan formaban lekozolnek egy-egy cikket, amit erdekesnek talalok. Az
Auto-Motor c. ujsag reszerol egy Kappe'ter Be'la nevezetu ur mar aldasat adta
az otletemre, tehat reszukrol mehet.

Az a keresem, hogy akit erdekel, maganba, vagy a listara jelezze. Akkor fogok
neki csak a dolog megvalositasanak, ha legalabb 5 (ot) erdeklodo akad.

s.cs.
L.

*** IVICZ Laszlo                            
*** Egyedi lepcso-, korlat-, kapu-, ajto- es ablakracs, stb. keszitese
*** Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
+ - Story (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Mark irta le a vele tortenteket. 
>sikerult valahogy, amikor megerkezett az Opel tulaja is (no), es
>megkerdezi a testveremtol nemi maliciaval : Sikerult beallnod?
>Mire valasz: Nem zavar hogy neked sikerult beallnod, mellem?
>Mire a no: Jaaaa.... Ki ne talaljatok a haja szinet, nincs ra szukseg,
>szoke volt.

Na akkor lassuk az enyemet. Keretik a szeken megkapaszkodni! Kezdhetjuk? :-)

Munka utan gyalogolok hazafele. Megyek-mendegelek, mikor is elhagytam a
korforgalmat. /Kecskemeten az Uszodanal tortent/ Setalok tovabb es szokas
szerint figyeltem a kocsikat. Egyszer csak jon egy valamilyen kocsi -
mondjuk legyen Lada - benne egy ferfivel. Mogotte jott valami kis kocsi egy
noi vezetovel. Most pedig jon a talalos kerdes: mit csinalt a no vezetes
kozben? Igen-igen, On nyert! Hat a tukorben szepitkezett. Na erre en vegig
neztem a show musort. Ugyanis a Ladas megallt, hogy elengedje a
korforgalomban levoket. A no meg tovabb szepitkezett. :-)))))))))))) Meg is
allt a noci....miutan meggyozodott,hogy mit is tartalmaz a Zsiga
csomagtartoja. :-))))))))))))))))))))))
No comment.

Udv:

Zoli



                               Homoki Nagy Zoltan
                          mailto:
                                 Ekezet: Johet!!!
+ - re sulyado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> Meg tudjátok nekem mondani hogyan szamolodik ki a sulyado?
Megkezdett 100kg-onkent szamit (tgk eseten asszem a max.
szallithato suly fele is hozzaadodik)

ADios

Lantos, Tibor
      | http://www.lantos.net
   ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Mas szemmel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok!

Tizennegy eve az NSZK-ban elo autos vagyok. Szeretek vezetni, de
az autohoz nem ertek.
Par hete, otthoni szabadsagrol visszaterve, azert rendeltem meg ezt
a HIX listat is, hogy az otthon tapasztalt es a tavalyihoz lenyegesen
romlott kozlekedesi moral feletti felhaborodasomnak itt adjak hangot.

Nem akarvan ajtostul torni be a hazba, elobb tajekozodni akartam a
listan. Ennek eredmenye negy heti olvasas utan az lett, hogy bar
meg mindig fel vagyok haborodva, de megsem itt teszem kozze
atkaimat. :-) (A hetvegen ujra "tanulmanyuton" leszek Pesten.)


Ha mar itt vagyok, akkor hozzaszolok egy-ket aktualis temahoz.
Fullextra:
Nem tagadom, igen erdekes egy extrakat kinalo katalogus
lapozgatasa. (Talan meg tobb oromet is okoz, mint egy rosszul
sikerult "biologiai kontaktus"!) ;-)))
Tobbszor volt az az erzesem, hogy olyan dolgokat lehet kerni,
amik normalis embernek az eszebe sem jutnanak, ha nem
hivnak fel ra a figyelmet. (Lehet, hogy gazdageknak tobb minden
termeszetes, de talan ok is csak a katalogusbol tudjak, hogy mi az,
ami nelkul nem lehet elni.)
A jelentosebb autogyarak honlapjan mar online tervezheted az
alomautodat. Kivalasztod az alaptipust es a szintol kezdve a
legkeptelenebb extrakig megtervezheted, kozben allandoan
latod a kocsi erteket. A minap jatszottam el a dolgot a kovetkezo
cimen: www.bmw.de A magyar oldalt nem neztem, de gondolom
ott is meg van a szolgaltatas.

Automata valto:
A szajhagyomany szerint, a vezetest szereto es vezetni tudo
autos nem becsuli semmire az automata valtos kocsit.
Ez a megallapitas meg abbol az idobol ered, amikor a magyar
autosnak nem is volt lehetosege valasztani.
Jomagam eletem nyolcadik autojat nyuzom, ebbol hatot mar
itt vettem, az utolso negy ugyanaz a marka, a mostani az
elso automata valtos. Szeretek vezetni, a dinamikusan vezetok
csoportjaba sorolom magamat.
Automatat vezetni kenyelmes, es _elvezet. De csak akkor, ha
ugyanugy kezelheto, mint a manualis valtos.
A ket literesnel kisebb motoru automata valtos autok a noknek
keszulnek. Erre hagy ne terjek ki most.
Az otthoni viszonyok nem igen kedveznek automata valtozatu
tipusnak.
A reakciokesedelemhez csak azt tudom hozzatenni, hogy az
nem mindig az auto hibaja.
Az automata valtommal veszelyhelyzetben biztosan gyorsabban
tudok sebessegnovelest elerni, mint a legprofibb kezi valtos.
Ha a reakcioidot azonosnak vesszuk, nekem csak annyit kell
csinalnom, hogy a gazpedalt hirtelen felengedve, azonnal
padlo utanig nyomjam. Ez azt jelenti, hogy a kemeny padlogazt
elerve meg tovabb nyomhatom a pedalt az ott levo szelepig.
Ha a fordulatszam megengedi, akkor a kompjuter akar ket
fokozatot is visszakapcsol, a maximalis teljesitmenyt kihasznalni.
Atlag autos ilyen gyorsan atlag autoval nem tud reagalni.
Hogy atlag autos ugyanilyen teljesitmenyu motorral, kezi valtoval
elobb erne el az 50-es, 100-as es a 200-as sebesseget, mint en,
erosen ketlem.
A gepem: BMW 535iA
Mercedesnek harom es fel literes motorral adok 10% elonyt.
A vita elkerulese vegett megjegyzem, hogy nem tuningolt kivitelrol
beszelek.
(Ja, es a valtokar mellett van meg egy kis lapos harom allasu kapcsolo,
amivel a valtot programozni lehet.)
Ilyen korulmenyek kozott elvezem az automata valtot, de ha csak
150 koruli loeros autot vennek, az biztosan kezi valtos lenne.

Mas:
A nemet luxusautok csucsmodelljei: BMW, Mercedes (8-12 hengeres)
csak automata valtoval keszulnek.

Balesetmentes kozlekedest es autos elvezeteket (is) kivan mindenkinek:

Misi
www.nexus.hu/misi-nagy
+ - Elado wartburg fekmunkahenger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Van egy folosleges ketutemu wartyogohoz valo hatso fekmunkahengerem.
Draga Schaffy-mhoz vettem anno kettot, de nem kellett csak egy, meg
mar a dragat is eladtam.
Ha erdekel valakit, megegyezunk. Bartell is erdekel.

Udv:
	Cocas
+ - Olajkad + kesz a kocsim!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

tegnap vegre elhataroztam magam, hogy kikalapalom a dec. 23-an 
tortent APRO hibam. Tudniillik a nagy hoban parkolas kozben 
rahajtottam egy diszkent kapu ele b..... sziklara.
Olaj ki, kad le, fogom a szergej nevu nagykalapacsot, mikor 
nezem - a kadban valami csorog. Nem sok hianyzott, hogy 
eldobjam az eszem - az utestol az olajpumpa kosara LETOROTT.
Hogy a jo egben tudtam 9 honapig jarni kosar nelkul? Es meg 
csodalkoztam, hogy eles kanyarokban vilagit a NINCS OLAJ :((
Az olajpumpa ara roncstelepen 12000 Ft, szerencsere egy db
volt is nekik, ugyhogy 28 nap varakozas utan ujra uton a Tipo.

A valto upgrade koltsegei:

eredeti FIAT no 1 quality
- csapagy I     - 4070 Ft
- csapagy II    - 4967 Ft
- csapagy III   - 3950 Ft

szlovak csapagy (vilaghiru :))
- 2 x csapagy IV   - 12765 Ft

FIAT villa 3-as 4-es koze    -  10613 Ft
FIAT tomites  - 670 Ft

munka 30000 Ft (valto szet-ossze, olajcsere, par aprosag,
olajkad kalapalas, olajpumpa szet-ossze, vissza :))

Ossze-vissza 28 nap kocsi nelkul es 88.242 Ft

Csaba
+ - Europa vs USA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a szerelom szabad idejeben egy Infinity-vel bajlodik, tokre van
az automata kupplung, stb, szoval a valto beteg.
A valto kaphato cserebere modon, az ara 70ezer ATS. Khmmm.
szoval ezt nagyon sokallta, foleg annak tukreben, hogy eleg
par lamellat (igy hivjak? tegnap tudtam meg a Vagotol, hogy a
Hradcany magyarul Hradzsin, azota semmi sem biztos...) cserelni.
Internet rulez - USAban a lamellak kaphatok 8-12 USD. 
3 nap alatt a nemet kikotoben az aru, 3 nap alatt szlovakiaban,
a szlovak vamon 2 het alatt elinteztek.
Az UPS 35e Ft koruli osszeget kert a szallitasert....
Azert lehet sporolni, nemde?

Cs.
+ - Fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Errol a mult heten irtam amikor egy 100 loeros Fabiat probalgattam - 
> de nem mertem vele ugyanazt amit az Alfammal.

Es ne feledd, hogy a jol felszerelt Fabia 1.4 16V ara (594 ezer Sk), amiert 
mar megkapom az 1.6-os 120 lovas AR 146-ot. Vagy barmi mast is...
Magyarul kurva draga.

Csaba
+ - Yaris (?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>> Felado :  [Slovak Republic]
>> Az en megalmodott Alfa 146 1.6 TS full extra (borulesek nelkul)
>> kerek 4 millio. Es alapbol tud 120 lovat... Meg egy kicsit stabilabb
>> is mint a Yaris. Meg egy kicsit szebb is. Megy egy kicsit jobb is...
> Hat hogy szebb-e azt nem tudom, de ha a sogoromnak mondanad azt, hogy
> jobb, akkor igencsak csunyan es hosszan valaszolna. Pedig nem Yaris-a van.
> /gepeszmernok/

Es ha szepen megkerlek, legalabb maganban megirod? Tenyleg erdekelne...

Cs.
+ - CP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

van valakinek infoja a CromeStopper CrimePager 4910 nevu
csodapippogojarol? Joapam most jott ra, hogy ilyen is van
a kocsiban. Ha az ovre akaszthato pager be van kapcsolva,
az ajtok nyitasakor elkezd sipolni. Viszont nem tudjuk, mire
van a 2 LED (lekopott felirat), es a kormany alatti kis kutyun
is van ket gomb, nem tudni mire.

Koszi

Csaba
+ - Mi mibe? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Elhuzatta a szerelohoz, kivettek a legszurot, a boltban adtak hozza egy
> 1.3-as wanyu legszurot, ezzel ment meg egy evig, es igy is adta el.

Az Infinity XJ valamennyibe vett legszuro is ua, mint a Wartburgba.
Eloszor azt hittem, gepelesi hiba....

Csaba
+ - Totalkaros Opel Asconat keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Megvetelre keresek totalkaros 5 ajtos Opel Asconat. Ha valaki azt is 
tudja, hogy hogyan lehetne egy 15 eves Nemetorszagbo lbehozott autot
forgalomba iratni, akkor kerem jelentkezzen.

Bocsi Levente
+ - Akkuverseny, Paks6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv aktiv autosok!

  Korabban azert kerdeztem, hogy mi lesz a progi, mennyi ideig tart,
mert akor teli felkeszites cimszoval "akkuversenyt" lehetne tartani,
kinek a legjobb az akksija (azaz mennyi a tarolokepessege a nevlegeshez
kepest, mert ez %-osan osszahasonlithato, autotol fuggetlenul). :-)))
  Ha van jelentkezo, akkor elcipelem a Frigyes Skodajaig a szukseges
muszert...
--
 Udv
  Levente
+ - re: megbizhatosag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>Az en megalmodott Alfa 146 1.6 TS full extra (borulesek nelkul)
>>>kerek 4 millio. Es alapbol tud 120 lovat... Meg egy kicsit stabilabb
>>>is mint a Yaris. Meg egy kicsit szebb is. Megy egy kicsit jobb is...
>>Hat hogy szebb-e azt nem tudom, de ha a sogoromnak mondanad azt, hogy
>>jobb, akkor igencsak csunyan es hosszan valaszolna. Pedig nem Yaris-a van.
>>/gepeszmernok/
[
>Ezen sorok iroja is gepeszmernok, es halkan irja ide, hogy az Alfa Romeo mar
>a 75-osben is valtozo szivooldali vezerlest alkalmazott, 2
>vezermutengellyel, hengerenkent 3 szeleppel, ezen felul hengerenket ket
>kulonallo gyujtorendszer gondoskodott a hengerenkenti befecskendezes altal
>bejuttatott kakao ket lepcsoben torteno begyujtasarol. Igaz, akkor csak
>annyit irtak ra: Tspark. A VVTi, meg a tobbi humbug nem ujdonsag, csak ilyen
>gyerekautoban, mint a Yaris meg senki nem csinalta. Ettol fuggetlenul nem a
>japanok  a valtozo vezerlest, csak ok hagymaval talaljak.
>Na most johet a csunya valasz   :)
Kedves fogash, miert kene csunya valasz? A sogornak sem a muszaki
 tartalommal, hanem az implementacioval volt baja. _megbizhatosag_
--Udv: szm
+ - Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok:
AZ AUTO 0858-ban irta Vucsics Krisztian
>:

> nem ertem, miert faj az egyes kollegaknak, hogy egyes esetekben
> nem verik fel a fel varost a keklampasok, hanem "csendben"
> athuznak a piroson?

Hogy miért fáj?
Mocskos oktober vegi idojaras, ejszaka,
az ut csupa nya'lka, szeliden megyek a
Hungaria koruton, odaerek a Kobanyai uti
keresztezodeshez, a tempo 60, a lampa
nekem zold.
Kb 50 meterrel elottem egy Honda Prelude
gond nelkul athajt a keresztezodesen, en kis naiv utana
Beerek a keresztezodesbe, jobbrol egy tuzoltoauto
90 koruli tempoval, gond nelkul berongyol a pirosba
es athuz rajta, lassitas nelkul (pedig ez mindig kotelezo).
En a padlofeket valasztom, es tolem kb 5-6 meterre balra
el a tuzoltokocsi.

Utana heves anyazasok, 10 perc stressz-szunet.

A  jatsszon, ne a kozlekedok eletevel.

Ezert faj.
Ha mar hasznalhatja, es ezzel legalissa tehet szinte
barmilyen szabalysertest, akkor legyen szives tajokoztatni a
kozlekedoket, hogy el ezzel a lehetosegevel.

Ennyi.

Udv: Peter
***************************************************
Chmelik Péter  
Tel +36-30-245-38-25 / ICQ 78130153
***************************************************

-) Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az o"rangyalod repulni tud -(
+ - Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok:
AZ AUTO 0858-ban irta Vucsics Krisztian
>:

> nem ertem, miert faj az egyes kollegaknak, hogy egyes esetekben
> nem verik fel a fel varost a keklampasok, hanem "csendben"
> athuznak a piroson?

Hogy miért fáj?
Mocskos oktober vegi idojaras, ejszaka,
az ut csupa nya'lka, szeliden megyek a
Hungaria koruton, odaerek a Kobanyai uti
keresztezodeshez, a tempo 60, a lampa nekem zold.
Kb 50 meterrel elottem egy Honda Prelude
gond nelkul athajt a keresztezodesen, en kis naiv utana
Beerek a keresztezodesbe, jobbrol egy tuzoltoauto
90 koruli tempoval, gond nelkul berongyol a pirosba
es athuz rajta, lassitas nelkul (pedig ez mindig kotelezo).
En a padlofeket valasztom, es tolem kb 5-6 meterre balra
el a tuzoltokocsi.

Utana heves anyazasok, 10 perc stressz-szunet.

A  jatsszon, ne a kozlekedok eletevel.

Ezert faj.
Ha mar hasznalhatja, es ezzel legalissa tehet szinte
barmilyen szabalysertest, akkor legyen szives tajokoztatni a
kozlekedoket, hogy el ezzel a lehetosegevel.

Ennyi.

Udv: Peter
***************************************************
Chmelik Péter  
Tel +36-30-245-38-25 / ICQ 78130153
***************************************************

-) Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az o"rangyalod repulni tud -(




***************************************************
Chmelik Péter  
Tel +36-30-245-38-25 / ICQ 78130153
***************************************************
+ - Re: Kek villogo vs. megkulonbozteto jelzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>--> fenykepezogepre + katonai ugyeszsegre vagyom olyankor, amikor az
>eszetlenek utszeli igazoltataskor nem kekfennyel allnak a szelso savban
>az aldozat mogott [kozuti veszelyeztetes]

Eletemben egyszer tortem ossze kicsit komolyabban a kocsimat
(lekopogom) anno meg a Tipot, es az pont egy ilyen szituaciobol
adodott, hogy a tokeletlenek a Szentedrei uton megallitottak valakit,
es oket nem lehetett latni a nagy forgalomban. Az elottem harommal
levo lassitott, a kovetkezo erosebben, az elottem levo padlozva en meg
fustolo kerekkel beleszalltam a vonohorgaba, leven se jobbra, se balra
nem volt menekulesi lehetoseg... az a ket kocsog meg a csattanasra
odanezett, aztan ket perc mulva, mire magamhoz tertem, hogy reklamalni
kellene, hogy mi az anyjukert az uton allnak, addigra el is tuntek.
Sz'al igy utolag is csokoltatom a csaladfajukat.

Udv:  Zak

+ - R19 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok!

>A kozeljovoben szeretnek autot valtani,es a fentiek kozul valasztanek.
>Arra kernem ezen tipusu autok tulajait,hogy irjanak,melyikbol milyet
>erdemes venni(motormeret,b vagy d;felszereltseg,stb...),hibak ,elonyok,
>egyeb jellemzok ,utolag mennyire elegedett vele es a fogyasztas legfokeppen.
>Alapvetoen varosi hasznalatban lenne,neha videk.
>Ja,es elegge nagydarabra nottem(195cm/100kg).
>Megvalami:'90-'93 kozti evjarat es 900k-1M200k forint kozott lehetne az
>auto.

En a Renault-rol tudok irni 1-2 dolgot, a masik ket tipusrol nincs
tapasztalatom. Nekem 1,4i-s R19-em van, 75 LE-s. Ket eve vettem, es nem
bantam meg. Jol megy, jol fekszi az utat, megbizhato, es keveset fogyaszt.
A fogyim 6-6,5 liter/100 km, tobbnyire videken hasznalom, varosban
keveset. Nekem kenyelmes, bar egy kicsit kisebb termetu vagyok nalad.
(kb: 180 cm, 75 kg) Hogy erdemesebb-e dizelt venni azt nem tudom,
soha nem volt dizel autom. (A kozeljovoben biztosan nem is lesz !!!)
Es ami meg mellette szolhat, legalabb 2 evvel fiatalabbat kapsz
ugyan annyi penzert mint mondjuk egy Astra-bol. Az enyem '94-es, es
1,1-1,2 M korul van a katalogus ara.

Hogyha valami meg erdekel, keress meg maganban !


Udv,
     Zotya

ui: Mellesleg elado a gep, mert nagyobbat szeretnek.
+ - helyesiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Rollce-Royce

Helyesen: Rolls Royce.

Teeby
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - re:Astra,R19,Tipo,Escort fogyi mennyi? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nekunk egy R19-unk van. 1.7 GTS, sima 1.7 kozp. bef. motorral vegyes
hasznaltban megall 8 liter korul. Igazabol nem tudok varosi ertekeket
mondani, mert abszolut vegyesforgalomban van hasznalva. De az auto
nagyon tagas nagyon kenyelmes, jol kezelheto. Kimondottan komfortos a
futomuve (ezek az Escortrol pl. kevesbe mondhatok el). De termeszetesen
ezen is vannak tipushibak es rendszeresen elojovo meghibasodasok.

Nagyon kell vigyazni, hogy a hatso futomu ep legyen, ugyanis van benne
egy (pontosan nem tudom de ranezesre annak tunik) torzios szerkezet, ami
ha elromlik az auto aranak kb. a felebe kerul. Viszont ha jo akkor majd
az autot kiszolgalja. Hibai meg a sarvedok kornyeken a rohadas (ugyanugy
az Astranal is). Es a szerelok is szidjak mikor javitani kell a
motorterben mert eleg ostoban van elhelyezve benne minden. Viszont arban
talan jobban jossz ki vele, mert az arahoz kepest valmivel nagyobb talan
mint a tobbi (belul).
De arra szamits hogy az alkatreszek nem mindig olcsok bele.
Habar az olajszuro volt 2500.-, a levegoszuro olyan 3000.- korul
vezermuszett 15,000.-, nagyjabol ilyen arak vannak. Azonban otthon nem
igazan butykolheto mert tele van mindenfele meretu torx csavarral.

Az 1.4-es motort nem nagyon ajanlanam belole, igaz varosban biztosan jo
lenne, de az kicsi ehhez a karoszeriahoz. Az 1.7 akkor jo ha hasznalod
is, mert ugye fizetni kell ra rendesen. Az 1.8-at meg inkabb meg sem
emlitem pedig az valami fantasztikus, mar ha belebotlik egybe az ember.
Ugynis nem igazan adjak el oket.

Hat ennyit tudtam hirtelen fejbol osszeszedni. Remelem azert valamelyest
segitettem vele.

Udv
Teeby
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - yaris tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > > Egy Yaris+tuningkit araert (2,7+1.8 = 4.5 milla) lenyegesen
> > > "emberesebb" autot is kapni.  Igaz, nem ujat, na bumm!!   :-))))
> > De, de, de...  Az en megalmodott Alfa 146 1.6 TS full extra (borulesek
> > nelkul) kerek 4 millio.
> Tenyleg, jogos...  Meg ujat is...
>
> > Es alapbol tud 120 lovat... Meg egy kicsit stabilabb
> > is mint a Yaris. Meg egy kicsit szebb is. ...
> Hat igen... :-))   :-))))))

Hi!

Ha a tuningolt yaris arahoz hozzatesztek meg egy fel millat (4,5 vagy 5, nem
mindegy? :))), akkor kaptok egy renault clio sport-ot, ami ugye 2 literes,
172 lovat tud, kegyetlen jo futomuve, fekei, stb vannak.

Bye: Balage
+ - Granada felni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Tudja valaki a Ford Granada pontos felni es gumiadatait?
ET szam es hasonlok is kellenenek.

Koszi,
Akos
+ - Uj auto vasarlas... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Segitseget es velemenyeket szeretnek kerni autovasarlashoz.
Tobb kerdes is felmerult bennem...

Ugy nez ki a mostani jargany mar igencsak megerett a cserere,
a karosszerias szepen rendbe rakja ugyan a kerekjarati iveket,
de szerinte a mostani 10. evvel bekoszont az egyre gyorsulo
rozsdasodas ideje, erdemes lenne meg most viszonylag turheto
aron eladni...
(A korabbi tulaj - abszolute amator leven - lehet nem kimelte 
mindig a karosszeriat.)


A jelenlegi auto:

Omega (A)  2.3D Turbo-Intercooler, automata valtoval, klima,
motoros ablak-tukor (ez utobbi persze futheto is), 
motoros tetoablak, kenyelmes fotelek, stb...

(A szivem nagyon fog fajni utana...)


Ami kellene most (Az idealis a Chrysler 300M lenne):

Min. 100 loero koruli auto, automata valto, klima, 
motoros ablakok+tetoablak+tukor...
legyen csomagtere, (ne csak jelzesszeru)...
Valami "rendes" meret az Omega utan. (Nem VW Polo)

Nezegettem egeszen roviden egy-ket lehetoseget es olyan
Skoda Octavia 1.6 SLX -felere gondoltam volna.
(Egy ismeros ajanlott Protont is de az olyan csepp pici es
kulonben sincs automata valtos...)

+1:
Erdemes volna-e a jelenlegi CD-s radiot (Panasonic CQ-DFX888)
eladnom vele, vagy inkabb tegyem at a masikba, egyaltalan
a mai uj kocsikba csak ugy beszerelhetok kulon cuccok is,
vagy csak a pont odavalo gyari mehet mindig ?
Esetleg rendelhetoek-e rendesebb CD jatszos radiok is?

Elore is kosz minden tippet, javaslatot, velemenyt, otletet...
Ki mit venne es miert ?

Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS