Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1144
Copyright (C) HIX
2001-06-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Lejaro forgalmi (mind)  31 sor     (cikkei)
2 tarskereso (mind)  11 sor     (cikkei)
3 Re:tolatas (mind)  53 sor     (cikkei)
4 Offtopic: smiley (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re: Oldallegzsak (mind)  23 sor     (cikkei)
6 RE:Totalcar teszt, km ora, tolatoradar (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Re: Alfa 166 (mind)  13 sor     (cikkei)
8 MP3 jatszo kocsiba? (mind)  7 sor     (cikkei)
9 lejaro forgalmi (mind)  7 sor     (cikkei)
10 autobehozatal (mind)  20 sor     (cikkei)
11 Hat erdely (mind)  8 sor     (cikkei)
12 Skoda - fek, vagy nem? (mind)  44 sor     (cikkei)
13 meg mindig skoda fek (mind)  32 sor     (cikkei)
14 Tolatoradar, tolatokamera, karpitbolha (mind)  29 sor     (cikkei)
15 miicsodaaa? (mind)  14 sor     (cikkei)
16 Verrel irt KRESZ? (mind)  31 sor     (cikkei)
17 Solt 6 + Sok kerdes !!! (mind)  73 sor     (cikkei)
18 hutotaska (mind)  22 sor     (cikkei)
19 Seat Ibiza? (mind)  23 sor     (cikkei)
20 Re: GPS, parkolo (mind)  48 sor     (cikkei)
21 Re: lejart forgalmi ( 16 sor ) (mind)  13 sor     (cikkei)
22 Re: 90-el varosban (mind)  33 sor     (cikkei)
23 tolatoradar, Skoda fekjelzo (mind)  39 sor     (cikkei)
24 legzsak (mind)  37 sor     (cikkei)
25 Atiras hatarideje ? (mind)  13 sor     (cikkei)
26 Re: lejart forgalmi (mind)  27 sor     (cikkei)
27 Nissan Cargo (mind)  13 sor     (cikkei)
28 A fek az nem jatek! :-((( (mind)  34 sor     (cikkei)
29 Tolatoradar (mind)  26 sor     (cikkei)
30 Re: Tusnadi szallasok (off ) (mind)  29 sor     (cikkei)
31 Re: BMW olaj (mind)  23 sor     (cikkei)
32 Megjegyzes (mind)  48 sor     (cikkei)
33 Re: parkolas, spekulacios lufi (mind)  38 sor     (cikkei)
34 karosszeria gyengulese (mind)  23 sor     (cikkei)
35 Skodas tovabbkepzes (mind)  24 sor     (cikkei)
36 Re: Funyiras Twingoval 2 (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - Lejaro forgalmi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

EuG irta: Lejar a forgalmim (es hogy az orom dupla legyen) a zoldkartyam is
szombaton
(ami epp a szulinapom), es hat persze huje voltam es erre hetre hagytam a
vizsgaidopont kerest az autoklubnal. Jovo het masodik felere kaptam csak
idopontot, es most egy kicsit aggodom, hogy a szokasos formamat hozva mar
vasarnap igazoltatnak majd a rendorok.

Van valakinek hasonlo tapaszatalata? Kovetkezmenyek, ha tenyleg elkapnak?
Otletek, tanacsok, miegymas?

En is voltam mar hasonlo cipoben de nem az autoklubhoz hanem az autofelugyelehe
z
(KPM) mentem vizsga idopontot kerni. Ott szo nelkul adtak egy idopontot kb 3 he
ttel
kesobbre. Viszont a papiron rajta volt hogy a fent jelzett datumig a forgalmi m
eg
van hosszabbitva. Az autoklubnal ezt sajnos nem csinaljak. Szerintem jobban jar
sz
ha nem oda viszed vizsgaztatni, ha jarni akarsz az autoval. Vagy meg azt is leh
et
csinalni, hogy bemesz a KPM-hez es kersz egy idopontot csak nem mesz el a megad
ott
idoben  hanem az autoklubnal levizsgaztatod, persze ha a megadott idopont korab
bi
mint az autoklubnal adott akkor megint gaz van. Szerintem erdemes megprobalni. 
Es
ha szerencsedvan a kecske is jollakik meg a kaposzta is megmarad.

Csa: Gyugyo
+ - tarskereso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Pinka Peter
Lovasz Jozsef
Peter es Jozsef jo hirem van szamotokra egy varosban laktok mindketten.
:-)))

Keresem  Pinka Petert , ha mar egy varosban lakunk...

Dodo
+ - Re:tolatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Az autovezetes (tudas) ott kezdodik, hogy a vezeto, "e'rzi"
>az altala vezetett jarmu szeleseget, + a hosszat, + a veget is
> -tolataskor-
En egy szoval sem allitom, hogy jol (es foleg hibatlanul)
vezetek. Igencsak megerzem, ha egy-ket hetig nem ulok a
kormany moge. A szelessegevel a kocsinak nincs is baj (bar
amikor a kormany a masik oldalra "kerul", az furcsa egy napig),
es a szomszed utcaban muszaj is, mert a ket savbol egyben
parkolnak, szembe meg a busz szokott jonni es az nem lassit :-o
(asszonypajtas ilyenkor szokott kiabalni -csukott szemmel - hogy
"a tukorre vigyazz :-) ), viszont a hatuljat nem erzem sajnos.
(volvo 460)
Ez van :-( A regi saab-on csak akkor kellett kinyitni a hatuljat
(hogy lokharitoig lelassak), amikor egy eszetlen 2mm-re alt be
mogem (meg szerencse, hogy elol megvolt vagy 20 cm is :-) )
Amikor anyu zsigulijat kolcsonkertem, azon orommel konstantaltam,
hogy annak latom elejet-hatuljat, azzal gyerekjatek volt a 10 cm.

>Az altalam vezetett jarmuvek barmelyikevel be tudok allni
>valami ele, vagy melle 15cm-en belul radar + kamera nelkul is.
Pedig a 440-nek olyan sokkal nem rovidebb a feneke a 446-nal :-)

>Eleg gyakran latok kulonbozo gyarudvarokon olyan kamionosokat,
>akik (szerintem) lehetetlen helyekre ugy betolatnak egy 5
>tengelyes nyerges szerelvennyel hogy csak bamulok.
Az hagyjan, de amikor potkocsissal beall olyan helyre ket masik
koze, hogy a tukrok szinte osszeernek :-o (es ezt tolatva)

>sebesseget, (en is) de ha meg kellene ismetelni az egykori  jogsi
>megszerzesehez szukseges 'rutinvizsgat' es az elbiralasnal
>nem ugy nezne a vizsgaztato mint anno, (meg kezdo,-majd belejon
>idovel) hanem ugy hogy ezt a muveletet x-ev utan mar nem
>"illik" igy .
Sajnos nekem alkalmam volt ujra vizsgazni (itt Angliaban a magyar
jogsi csak egy evig ervenyes). Mind a harom alkalommal megdicsertek,
hogy latszik a 15 ev, mert minimalis szamu hibam volt.
Aztan megis kirugtak :-)
Eloszor az volt a baj, hogy tul hamar kezdtem el indexelni a
korforgalombol kimenet (itt raadasul az index "felesleges"
hasznalata, - mint pl. biciklis vagy az uton parkolo auto
kikerulesekor - buntetendo cselekedet :-( ).
Masodszor majdnem osszetortem a kocsit :-) (egy belathatatlan helyen
a megengedettnel gyorsabban elobukkent egy masik kocsi - itt
gyakorlat nelkul garantaltan csatt lett volna :-o )
Aztan harmadszorra atmentem :-) (itt a statisztika szerint minden
otodik vizsgazo tobb mint ketszer vizsgazik :-o )

Ja igen vizsgan a parkolast ket auto hosszusagu helyre kell megejteni,
amikor kb 40 cm-re alltam meg egy kocsi moge, akkor arra hibat kaptam,
hogy az tul kozel van :-o

A'kos
+ - Offtopic: smiley (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasz(tok)!

>(a karoromnek van kulon szmajlija?)

	  Talan igen, ha a szemoldokoket is berajzolod:

	>:-)

	En legalabbis ezt a smiley-t gonoszan mosolygosnak latom.
	  Udv:

							Nagyak
+ - Re: Oldallegzsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>
Ennek a fajta a utkozesnek (= oldalrol hatvannal
durrbele) annyira csekely az eselye meg egy atlagos karambolhoz kepest
is...
--------------------------
Sziasztok,

barcsak ne irtad volna...
Ma reggel a Vaci ut elejen egy IFA lezuzott egy Zastava-t. Vagyis csak
gondolom, mert nem lehetett rendesen felismerni. Egy tucat tuzolto
probalta lehamozni a roncsot.

2 eve az asszony kocsijaval boldogan hajtok at a zoldon, mikor oldalrol
feloklel egy Ibiza. A szerencsem az volt, hogy joval nagyobb sulyu autoban
ultem, es brutal sportules volt a kocsiban + be voltam kotve, az Ibiza a
jobb oldalrol jott, ezert nem estem ki. A fejem szepen megindult a B
oszlop fele, csak szerencsere viszonylag messze volt es a nyakam nem
engedte, a hajam surolta az oszlopot. 

Az oldallegzsak nagy szeriaban gyartva nem draga. Egyetertek DJ T-vel,
hogy 2-3 even belul szinte minden uj autoban benne lesz.

Udv, ToBa
+ - RE:Totalcar teszt, km ora, tolatoradar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

NasFay Zoli a Totalcar tesztrol:
>Nekem is ez jott ki. Sajnos eleg atlatszo a teszt, burkolt, szimbolikus
kerdes alig van benne. :(
De mi az, hogy ez _is_ te vagy? Szerintem egy besorolast kell, hogy kapj.
------------------------------
A lenyeg a 2. mondatod. Vagyis ugy toltod, ki, amilyen erteklest akarsz
kapni.


>Akkor lehetseges, hogy az Opellel valojaban 0-92 km/h-t, az Alfanal meg
tenylegesen 100-ra gyorsulast mertunk - de akkor is egyertelmuen azt
ereztem, hogy az Opel jobban huzott. Maradtam megatalkodott szkeptikus. 
---------------------------
Zoli, nem lett volna egyszerubb egymas mellett gyorsitva kiprobalni? Az
erzes neha csaloka.


>Az autovezetes (tudas) ott kezdodik, hogy a vezeto, "e'rzi"
az altala vezetett jarmu szeleseget, + a hosszat, + a veget is
 -tolataskor- Azon elmelkedni hogy a tolato-radar 30cm-nel szolal meg,
vagy kevesebnel, szerintem felesleges.
---------------------------
A gond csak az, hogy sok autobol hatrafele nem latszik pl egy korlat,
betontomb, bevasarlokocsi, esetleg kisgyerek... Ha 2 elem
ujrafenyeztetesenek arabol kijon, mar megerte. Multkor az utolso
pillanatban uvoltott ram egy gyalogos, egy sunyi betontomb majdnem
leszedte a kipufogomat. Ha lesz idom felszereltetek egyet.
 
ToBa
+ - Re: Alfa 166 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:
>Osszesitve: a harom hibabol ketto egyertelmuen nem az "Alfa-minoseg"
rovasara irhato, a harmadik pedig vitathato. 
-------------------------
Kedves Fogash,
nem vitatom az Alfa minoseget, viszont ha 77e DEM-ert veszek autot
leszarom, hogy a Bosch adagolo, vagy az autom (barmilyen)motorja szarik
be. Mindketto mozgaskeptelenseget okoz, tobb napos szervizben allast es
egy zsak penzt. Mert a garanciaidon belul altalaban nem megyunk 89e km-t.
Valoszinuleg egyedi hiba lehetett, de a tulajt ez valoszinuleg  nem
erdekli.

ToBa
+ - MP3 jatszo kocsiba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

kerdesem az lene, hogy a csudas CD valtokkal szerelt autohifik mellet nem jelen
tek meg meg mp3 jatszok is a piacon? Masik kerdes, a CD valtok valami szabvanyo
s feluleten kapcsolodnak az erosito reszhez? Line in, vagy optikan?

homer
+ - lejaro forgalmi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


köszönöm a sok tanácsot és tippet amivel a lejáró forgalmi kapcsán
elhalmoztatok.

EuG
+ - autobehozatal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

üdv

www.mobile.de
www.faircar.de
www.autoscout24.de

ezek a legjobbak, es leghasznalhatobbak.

: a markanak olymindegy, hogy mikor szunik meg. igy 
is irhattam volna: Euro 268, most 245. Ez igy u.a.

pa,

csaba

tudom ajanlani meg az indexlistat is.
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9033938

Ezen felul van egy MKIV-es Scorpio a hasznaltauto.hu-n, ha valakit esetleg 
erdekel...
+ - Hat erdely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Frigyes,

Sajnos a PC elhalalozasa miatt regebbi leveleim zutty el.
Nagyon orulnek ha megirnad hogy mikor lesz a HAT mert igencsak erdekelne a
dolog (szoval mikor meddig stb)

Elore is nagyon koszi
Shake
+ - Skoda - fek, vagy nem? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Hello Csaba!

>A muszerfalon lathato piktogram  -valahogy igy nez ki: (O)
>+ a korben van egy " ! " Ennek semmi koze a fekhez!
>Ez a lampa azt jelzi hogy megy az inditomotor (inditaskor),
>es ha egve marad, akkor nem szerencses sokaig jaratni a
>motort. (- nem az inditot!!)
>A Skodaban a gyujtas aramkoret ugy alakitottak ki, (a 
>konnyeb hideginditas miatt) hogy a gyujtotrafo nevleges 
>feszultsege, nem 12V , hanem kevesebb,(kb 9V) ezert egy 
>elotet ellenallas van beepitve a gy.trafo ele.
>Inditozaskor az inditomotor behuzomagnesebe kialakitott
>seged-kontaktus (15a) rovidre zarja ezt az elotet-
>ellenellast, mivel a nagy aramfelvetel miatt az akkumlator 
>feszultsege kb. 8-9V-ra csokken. (intenziv szikra 
>inditaskor is) Ha ez a seged-kontaktus "beragad" az a 
>gyujtotrafo " ido elotti hala'la't " jelenti. (Erre 
>figyelmeztet az altalad emlitett lampa a m.falon)

MICSODA?????? Hazudtoljatok meg Skodas tarsaim, nekem 5 
evig volt Skodam, de a fent emlitett lampa (SZERINTEM) a 
fekrendszer hibajat jelenti (Ha ez a lampa balrol a 
masodik, es igen elenk zavaro piros szine van. Nem is tudom 
miert bantotta a szemem annyira? :)) ) Kopott fekbetetek 
eseten gyullad ki, vagy ha egy satu alkalmaval nagyon 
lepadloztad a feket, es melyre nyomtad a pedalt. Nekem pl 
az elso balesetemnel volt ilyen, rutintalan leven...

>Ha a lampa nem eg folyamatosan akkor minden  OK

Eddig OK, de...

>A feket meg hagyd be'ke'n  ha jo!

SZERINTEM MEG EPP NEZD MEG!!!!

>udv :   Dago

ui.: Dago, volt neked valaha Skodad, vagy csak ugy mondtad 
ezt most?

Udv, Chip
+ - meg mindig skoda fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Kezdem magam felhuzni a teman, bocs elore is mindenkitol, 
aki...

>>Azt szeretnem kerdezni az erintettektol, hogy minek
>>hatasara gyullad ki a muszerfalon a fek piros kis
>>lampaja?

>Elvileg valoban azt irja a 'nagykonyv', hogy a tul
>hosszu fek(pedal)utat jelzi. Mivel en sem talaltam okat,
>mezei modon lehuztam a gyujtaskapcsolorol a kabelt :)

Tokeletesen igazad van, a hosszu pedalut idezi elo... De 
hadd kerdezzek valamit... Az nem jutott eszedbe, hogy 
elvidd szerelohoz a kocsit, ha Te nem jutottal vele 
semmire???? Ennyi eszed nincs, hogy ha masra nem legalabb 
magadra figyelj, es vigyazz??? Nem feltel, hogy esetleg 
megis valami gaz van? mert szerintem a fek nem jatek...

GRATULALOK a jo dontesedhez, felelossegteljes!!! Hany eves 
is vagy? Mert ha 17, vagy 18, meg elnezem, erre mondjak azt 
forrofeju, majd kinovi talan... de egyeb esetben inkabb nem 
is kommentalom... Tudod nem szeretnek az uton ilyenkor 
talalkozni veled, mert ha megis kiderul, hogy nem jo a fek, 
es osszetorsz, tuti, hogy nagyon merges leszek..!!! 

Komolyan az ilyen dolgok nagyon fel tudnak idegesiteni...!!!

Bocsi, egy kicsit felhuztam magam, de akkor is!!!

Udv, Chip
+ - Tolatoradar, tolatokamera, karpitbolha (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

1. Ex-aposom tovabbra is eladna egy letszamon feluli
tolatoradarjat.
Garancialis, szamlaval is lehet. Ara: 34.000 Ft

2. Jartam ma Citroen C5 probavezetesen, s mig vartam,
talaltam egy
"Avantgarde"cimu Citroen magazint. Annak utolso oldalan
esik szo
tolatoradarrol (hatso lokharitoban elhelyezheto, furas
nelkul) es
tolatokamerarol (Clarion, a kamera futott aluminium
hazban,
holt ter nelkuli panoramakep, igeny szerint szines
monitor).
Az ujsag allitasa szerint rendelhetok...
Ha valaki keri, beszkennelem a cikket, s kuldom,
esetleg tomeges
igeny eseten a listara is csatolt fajlkent
(kivetelesen).

3. Frigyes emlitette a minap, hogy valaki karpitbolhat
keres Suzukihoz.
Keressen meg maganban, ha meg aktualis, lehet, hogy
segithetek...

Udv, Bazsi.

+ - miicsodaaa? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,



>Apropo, azt hallottatok, hogy a rendorség
>30 darab fehér OPEL Astra
>menet közben fényképezo... :-)


Teeee!  Ne bosszants!!  :-)))))



deejay
+ - Verrel irt KRESZ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>
> A KRESZ szabalyainak minden betujet verrel irtak. Ebben biztos lehetsz.
> Ha ilyen stilusban vezetsz, csak ido kerdese, hogy mikor allsz fejre, vagy
> mikor gyilkolsz meg valakit az utakon.
> Ne hidd azt, hogy sok idod van kivedeni masok hibajat minden alkalommal.
> Bizony sokan es sokfelekeppen hibazunk, vagy kovetunk el kisebb nagyobb
> kihagast. De ha ehhez meg a szandekossag is parosul, az mar egy idozitett
> bomba.
> Ha ilyen felfogas miatt egy hozzatartozodat elutne egy auto, akkor kivancsi
> lennek, mit mondasz ?
> Mindenki tervedhet, lehet, hogy egyszer te is. :-(
>
> Udv Refi J

Azért nem kellen ezt ilyen Shakespeare-i stílusban elôadni! :)
Mindenki tudja, hogy a KRESZ szabályai nem Isten által kôbe vésett paragrafusok
.
Különben hogy lehetne az, hogy míg mondjuk Mo.-n 0 ezrelék a megengedett
véralkoholszint, addig pl. Szlovéniába 0.5, Írországban 1 ezrelék?
Vagy mondjuk Mo.-n 17 éves kortól lehet autót vezetni, addig pl.
Jugoszláviában18-tól?

Nem egy felmérés szerint a görcsösen szabályosan vezetô merev sofôrök sokkal tö
bb
galibát okoznak, mint az idônként 1-2 szabálytalanságot ugyan el-elkövetô, de
egyébként laza és nem folyamatosan stressz alatt lévô vezetôk.

Üdv,
Gábor
HIX-745
+ - Solt 6 + Sok kerdes !!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:>Meg egy kerdes: a Soma altal rendezett, es beprotezsalt Solti
:>HA talalkozora kiknek van kedve jonni?

Sajnos a julius 7 nekem nagyon rossz, mert eppen tanctaborban
fogok leledzeni. Pedig mar elkepzeltem a nagy adocsoveket elore...

  :-(

Mas...   =o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=o=

Volna egy par kerdesem egy julius vegi utazassal kapcsolatban:

Julius 23-an indulok Londonba egy informatikai konferenciara
(a ceg kikuldott... :-) es gondoltam a ceges Daewoo Lanos
helyett bejaratom a Leon-t egy kicsit hosszabb tavon. (~4800km)
(Legalabb kiderul az auto valodi fogyasztasa hosszu tavon...)
A kikuldetest osszekotnem egy kis nyaralassal es vilagnezessel is,
az ido nem hajt, tehat raerek szetnezni oda es visszafele is.
3 db. szallas foglalva utkozben: Innsbruck, Genf, Versailles
Visszafele augusztus 1-en indulnank Londonbol,
az alabbi szallasokkal: Brussel, Stuttgart, Linz.

Az elso napom lenne kicsit intenzivebb, mert el kellene jutnom
egybol Innsbruckba. Ez kb. 800 km lenne, ezert kernek
tippeket, merre lenne a leggyorsabban abszolvalhato ut ?
(Szolnok-Innsbruck) Szentgotthárdnál lenne jó kijutni...
M5-M0-M7-8 esetleg ?

Ha barmilyen (!) hasznos infot tudna kuldeni valaki, nagyon
megkoszonnem !!!

Eddig annyi infom van, hogy vigyazzak a Franciakkal,
mert szeretnek a parkoloban szolid tili-toli-t jatszani, ha nem
eleg a hely.
Ausztriaban kell matrica, meg Svajcban is (40CHF),
Franciaorszag szelektiven fizetos fajta, Angliaban nem kell
fizetni, visszafele ismet osztrak matrica.
(pont nem ferek bele a 10 napba...)
Europa Assistance szolgaltatas van az autohoz,
poggyaszbiztositast persze kotok.
Zoldkartyat kell vinni ?
A CASCO hogyan mukodik kulfoldon ?
(A korabbi autoimon nem volt CASCO)

Itthon osztrak autopalya matricat lehet venni a hatar kozeleben
a kutaknal, de hol vehetek majd Svajcba matricat ?
Visszafele uton - feltetelezem - Nemetorszagban is lehet
a hatar fele kozeledve matricat venni.

Milyen kutaknal tankoljak ? Esetleg hol nem szabad ?

Fenyszoro-uvegre (muanyagra) kellene fekete fedomatrica,
ami a jobbra iranyitott fenysugarakat blokkolja, hogy ne
egessem ki minden Angloid szemet a bal oldalon vezetve.
Hol lehet ilyenre szert tenni ?
Vagy csak ugy erzes alapjan keressek valami strapabiro
matrica anyagot es a kezikonyv szerint rakjam fel ?
Mi a garancia, hogy le is jon majd az "uvegrol" utana ?
A fenyszoro a hirek szerint valami polikarbonat anyagbol
van, tehat nem  minden higito jatszik... :-)

Tulajdonkeppen nem volna elegendo, ha a fenyszorot
leallitanam a legalso allasba (Ketten megyunk csak) ?
Ugyse latnek sokkal kevesebbet, mint a letakart lampaval...
Vagy menjek kodlampaval, az legalabb nem iranyitott.. :-)


Barmilyen apro segitseget elore is koszonok !!!

Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - hutotaska (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tobbszor szoba kerult mostanaban a szivargyujtorol mukodo hutotaska.
Valamikor meg a telen feldobtam a kerdest (hol, mennyiert,stb), most ujra
megtennem. 

Akkor tobben emlitettetek, hogy az Intersparban volt nyaron 9000-ert.  Eddig
a Metroban es a Praktikerben talaltam ilyesmit, de 18000Ft korul indultak az
arak. Annyira meg nem hasznalnam ki, hogy ennyiert megerne... Arra nem
szamitok, hogy 9-ert talalok (leghet, hogy amugy is olcso hus volt...), de
hatha tud vki jo tippet adni...

Tudtok esetleg olyan helyet, ahol lehet kolcsonozni ilyet? Netan van a
Listan vki, aki kolcson tudna adni egy ilyet (nem ingyen termeszetesen...)
egy hetre? Julius masodik feleben lenne ra szukseg egy Praga - Salzburg
kirandulashoz. 

Elore is kosz,

Peter

poppec_kvar
+ - Seat Ibiza? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Atyam epp autovasarlara keszul. Rakenyszerult, mert a csalad Skodajan (120L)
lejart a muszaki es 16 eves korara annyi karosszerias munka lenne rajta,
hogy az mar kimeriti a gazadasagi totalkar fogalmat. :) vagy inkabb :((

Talalt is az egyik kereskedesben egy Ibizat, ami szimpatikus. Meg a kocka
lampas/kasztnis fajtabol valo, 1,1-es motorral. Ha jol emlexem tizen
valahany eves. Ranezesre jo allapotunak tunik, de megnezetjuk mindenkepp egy
hozzaerto (?) emberrel is a napokban. (Epp esett mikor ott jartunk, nem
akartuk nagyon eroltetni a dolgot.)

Van vkinek esetleg tapasztalata a tipussal? Erdemes foglalkozni vele? Mik a
tipushibai?

Esetleg mas alternativa? Eddig a Skoda alkatreszkent valo megtartasa (kilora
nem erdemes eladni, motorikusan meg me'g egyben van), es egy jobb allapotu,
fiatalabb begyujtese kerult szoba. Olcso verda rulez....

Elore is halas koszonet,

Peter
poppec_kvar
+ - Re: GPS, parkolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> En is most teszteltem az Astra G orajat, erdekes volt, hogy szinte a
> teljes mert tartomanyban (40-180, 40 alatt nehezkes, meg talan pontatlan
> is, 180 folott meg mar rizikosnak ereztem Mo-n) az auto 4-6 km/h-t
> csalt folfele. Most ebbol mennyi a GPS pontatlansaga (mert nyilvan van),
> meg mennyi a szandekos csalas, azt nem tudom...

Rovid tavon a GPS sem egy szuperpontos valami, foleg sebessegmeresben nem,
u.i. sebbesseget csak ugy tud merni, hogy ket pozicio meresbol kiadodo
tavolsagot elosztja a  sebsseggel. A baj az, hogy ha minel pontossabban
akarsz utat merni, akkor lehetoleg minel gyakrabban kell poziciot merni
(hacsak nem abszolut nyilegyenesen mesz), viszont ha igazan pontos helyet
akarsz merni, akkor sokaig kell ugyanazon a ponton lenni. Geodeziai
GPS-ekkel akar 24 oran keresztul is mernek egy ponton, hogy kello
pontossagot kapjanak, raadasul a geod GPS-ek mas meresi modod alkalmaznak,
minta sima kis kezi ketyerek, amely eleve pontosabb. Tehat mozgo autoban
eleve gond a pozicio pontos meghatarozasa, masreszt gond az ebol szarmazo
megett ut meghatarozasa.

Most nem szamoltam persze bele, nem tudom, hogy ez amugy mennyi hibat
jelent, lehet, hogy erre a celra elfogadhato.
Szoval szerintem ha tenyleg pontos sebsseget akarsz, akkor a megtett
ut/megtett ido alajan szamolsz. Utat tudsz merni akar meroszalaggal, akar a
kilometertablakkal, idot meg stopperrel. Es tobb merest atlagolsz.
Vagy lezerezo rendoroket megkersz, hogy merjenek le :-)

Vagy a vonohorgra kotsz egy bicikli kereket, amire bicaj digitalis km orat
raksz, ez eleg pontosan be lehet kalibralni a kerek kerulete alapjan.

Vagy megkered haverodat, hogy pattanjon a bringara, es tekerjen utannad
120-szal :-)

Egyebkent eloiras, hogy az autok kilometeroraja felfele csal, tehat eleve
gyarilag tobbet mutat. (mert ugye lfele semmilyen krulmenyek kozott nem
csalhat!)
Egyebkent szerintem az Astra G orajat pl. elvileg nagyon konnyen lehet
kalibralni, mert elektronikus.

>
> >Nem lehetetlen elvinni belole az autot, de csak akkor sikerulhet, ha
benne
> vannak a kapusok >is. Eloszor is, csak ugy tudsz kijutni, ha a bejaratnal
> az automatabol vettel kartyat.

A Mammut parkolojaban szamitogep leolvassa a rendszamot es rairja a
parkolojegyre is, sot, kiengedeskor ez alapjan eleve tudja, hogy mennyit
kell fizetni. Legalabb is legutobb igy volt.

Szabolcs
+ - Re: lejart forgalmi ( 16 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Van valakinek hasonlo tapaszatalata? Kovetkezmenyek, ha 
tenyleg elkapnak?
>Otletek, tanacsok, miegymas?
Asszony igy jart! 1 honapig ultek a papirjain, es a 
buntetest meg nem is tudjuk ....
Ne kockaztass!
A hugomat is elkaptak nemreg igy es mivel rendes volt a 
rendor, elengedte, de a lelkere kototte, hogy amig nincs 
vizsga, mondja azt a rendoroknek, hogy nincs nala, mert az 
csak piti buntetes.
Szoval mond azt, hogy nincs nalad!!!
Udv,
VTI
+ - Re: 90-el varosban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Refi J!

Nagyak: "*de a jo k. @nyj@t annak, aki azert felelos, hogy 
ilyen utfel-
*bontasok "csak ugy" az ember ele ugorhassanak!"
Nem ertem mi bajod ezzel!
Talan ha Te is belecsattannal 70-el ejjel  az orszaguton 
egy utfelmarasba, mert valakik elfelejtettek kitenni, hogy 
"vigyazz barom" es mindegy egyes alkalommal serulne a 
felnid es a gumi csak azert nem lenne szalszakadasos, mert 
a legdragabbat vetted, szerintem Te is elkaromkodnad magad. 
Akkor meginkabb, ha fenykeppel, vert kovetlve kene 
szarakodnod hetekig, hogy kifizessek az 5ezer forint 
karodat. Es fogadok hogy felforrna az agyvized, ha hiaba 
telefonalnal be mindennap ketszer, hogy meg mindig ott van 
a felmaras jelzes nelkul es csak az 5ik napon csinalnak 
meg, de addig nem raknanak oda semmilyen tablat.
Csak azert vagyok ilyen biztos benne, mert en mar jartam 
igy.
Nem ertem, miert nem lehet fenyviszaveroket vagy 
fenyforrasokat kirakni minden ilyenhez!?
Jo esetben csak  egy lecet ami hot szutyok es 
csikozas rajta mar a multe, oszt had menjen neki a paraszt, 
ok szoltak!
Azt mar nem is reszletezem, hogy mindezt mennyi - a benzin 
araban megfizetett - utalapbol...

>A KRESZ szabalyainak minden betujet verrel irtak. Ebben 
biztos lehetsz.
Ugy erted azt is amelyik eloirja, hogy az ilyeneket jelezni 
kell???
Mert en ugy!
VTI
+ - tolatoradar, Skoda fekjelzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
> Na erre nem gondoltam. Akkor oldalra is kell szerelnem kamerat, es
> az oldalso + hatso kepeket osszevagni a monitorra, hogy eleg legyen
> azt nezni :-)

Haho, haho, emberek! :) Abba belegondoltatok mar, hogy mibe kerulne
ez az egesz? En igy hirtelen 1-200 ezer forintra saccolom. Ennyi
kart en eletem vegeig sem teszek parkolaskor az automban. :)))

> Apropo, azt hallottatok, hogy a rendorseg 30 darab feher OPEL Astra
> menet kozben fenykepezo... :-)

Nem. Rendszamokat nem tudnal mondani?

> Felado : Torok Csaba
> >Azt szeretnem kerdezni az erintettektol, hogy minek
> >hatasara gyullad ki a muszerfalon a fek piros kis
> >lampaja?
> Az rajta atfolyo aram tud ilyeneket muvelni... :-)))))))

:)))))))))))

> Felado :  [Hungary]
> A muszerfalon lathato piktogram  -valahogy igy nez ki: (O)
> + a korben van egy " ! "
> Ennek semmi koze a fekhez!

Dehogynem! Akarmiben fogadok veled.

> Ez a lampa azt jelzi hogy megy az inditomotor (inditaskor),

Inditozaskor azert gyullad fel, hogy jelezze az izzo mukodeset.
Miutan elengedted a slusszkulcsot, csak akkor szabad felgyulladnia,
ha a pedal tulsagosan melyre megy fekezeskor.

Zoli

- Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kulturális Magazin | http://www.relax.hu 
-
+ - legzsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho,

> Felado :  [Hungary]
> A legsulyosabb serulesek nyilvan a fejen keletkezhetnek. Javaslom az
> EuroNCAP oldalt, ott remek szinesek a babuk. Az oldalmerevites megoldhatja
> IMO nagyreszt a felsotest es lab vedelmet. Vall folott viszont kakukk,
> leburazod a felso ivet, vagy a B oszlopot.

Es erre evtizedeken keresztul nem ugyeltek volna?

> Viszont: szerintem meg mindig jobb egy NO-legzsakos uj auto, mint egy
> tizeneves hulladek. Nem tudom, melyikotok mondta nekem a Suzuki

Te, ez nekem nagyon bantja a szemem. Valoszinuleg tobben fel fognak
hordulni, ezert en most nem fejtem ki. :)
A mostani autom 1400 kg, meg toresmentes, 13 eves, de kora ellenere mindket
oldalon van benne legzsak. Ezerszer inkabb karamboloznek ebben, mint
egy vadzsiuj Suzukiban. Meg ne kerdezd, miert.

> gyarlatogatas soran, hogy a badog ellenallo kepessege 3-4 eves korara a
> felere csokken. (tudom, nem szabatos a megfogalmazas, de magyarul: jobban
> gyurodik utkozesnel)

Es ezt te el is hiszed? Mert en nem. Ez csak urban legend, a marketingesek
talaltak ki. Valahogy el kell adni az ujautot.
Ha gunyolodni akarok, azt mondom: hat a Suzukie lehet...
Nemreg olvastam, hogy a Merci-gyar visszaszerezte az egyik legelso legzsakos
es maig toresmentes kocsijat az eredeti tulajdonostol, aki kapott helyette
egy ujat. Arra mar nem emlekszem, hogy hany eves volt a kocsi, de lehet,
hogy huszon feluli.
Nekihajtottak vele a falnak, hogy demonstraljak a karosszeria masszivitasat,
valamint a legzsak mukodokepesseget. Sikerult.

Z.

- Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kulturális Magazin | http://www.relax.hu 
-
+ - Atiras hatarideje ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv !


Az a kerdesem, hogy mi a kovetkezmenye annak,
ha valaki a 15 napot meghaladva iratja at az autot ?
Van-e valami lepcsozetesseg a tulhaladott 
idoben, vagy a 16. naptol kezdve 
egyforma a buntetes ? 

Koszi a segitseget  

Feri 

+ - Re: lejart forgalmi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: lejart forgalmi ( 16 sor )
>Idopont: Tue Jun 19 18:23:31 CEST 2001 AUTO #1143
>Lejar a forgalmim (es hogy az orom dupla legyen) a zoldkartyam is szombaton
>(ami epp a szulinapom), es hat persze huje voltam es erre hetre hagytam a
>vizsgaidopont kerest az autoklubnal. Jovo het masodik felere kaptam csak
>idopontot, es most egy kicsit aggodom, hogy a szokasos formamat hozva mar
>vasarnap igazoltatnak majd a rendorok.
>Van valakinek hasonlo tapaszatalata? Kovetkezmenyek, ha tenyleg elkapnak?
>Otletek, tanacsok, miegymas?

En ugyanebben a helyzetben voltam, nem csak zoldkartyanal, hanem forgalminal
is.

Forgalmi lejarta utan meg van 1 honap turelmi ido!!!!!!!!!!! Zoldkartyanal
nincs ilyen, ott be
kell mutatni igazolast, hogy kertel mar idopontot.

Ami erdekes, ebben a periodusben engem ketszer igazoltattak.... Mondjuk ez
nem csoda, mert ahany kozuti ellenorzes volt, az en mar eladott Ibizam 85-os
mindig szemet szurt a rendoroknek.... :)

Udv,

	awender
+ - Nissan Cargo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
a fenti jarmuvel kapcsolatban volna egy par kerdesem. Nagyon
megtetszett mikor par napig hasznaltam bar a 75 LE az eleg keves, de
megbizhatonak tunik s nekem pont megfelelne az 5 szemelyes valtozat
amivel kb 10 q-i arut is lehetne szallitani. Kerdesem az uzemeltetesi
koltsegeire - alkatresz araira vonatkoznanak. Amennyiben van ilyen
tulajdonos a tapasztalatiarol kernek egy par sort.
  

Udvozlettel,
 pepy                          mailto:

>> SuSe 7 Prof, de nem en:-) / 2.2.16 <<
+ - A fek az nem jatek! :-((( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Csaba! Dago!

>Dago
>A muszerfalon lathato piktogram  -valahogy igy nez ki: (O)
>+ a korben van egy " ! "Ennek semmi koze a fekhez! Ez a lampa azt jelzi
>hogy megy az inditomotor (inditaskor), es ha egve marad, akkor nem
>zerencses sokaig jaratni a >motort. (- nem az inditot!!)
>A Skodaban a gyujtas aramkoret ugy alakitottak ki, (a konnyeb
>hideginditas miatt) hogy a gyujtotrafo nevleges feszultsege,
>nem 12V , hanem kevesebb,(kb 9V) ezert egy elotet ellenallas
>van beepitve a gy.trafo ele.
>Inditozaskor az inditomotor behuzomagnesebe kialakitott seged-kontaktus
>(15a) rovidre zarja ezt az elotet-ellenellast, mivel a nagy aramfelvetel
>miatt az akkumlator feszultsege
>kb. 8-9V-ra csokken. (intenziv szikra inditaskor is) Ha ez a
>seged-kontaktus "beragad" az a gyujtotrafo " ido elotti hala'la't "
>jelenti. (Erre figyelmeztet az altalad emlitett lampa a m.falon)
>Ha a lampa nem eg folyamatosan akkor minden  OK A feket meg hagyd
>be'ke'n  ha jo!

 Ahogy azt Dago-Moricka elkepzeli! Az a bizonyos inditozas alatti
lampakigyulladas azert van, hogy a veszelyjelzo-lampa mukodokepesseget
ellenorizni lehessen, egyedullo modon az akkori autok kozul. Amukodese
azon alapszik, hogy a gyujtaskapcsolonak van 1 + kivezetese, amikor
inditozol, akkor a lampara ad feszultseget, hogy az vilagithasson.

 Az a bizonyos lampa azt jelzi, a fofekhenger lokete keves ahhoz, hogy
NORMAL fekhatast biztositson. 
Ok: levegos fekrendszer, rossz hatso fekallito, hibas hatso
kerekfekhenger, stb. SURGOSEN fekellenorzest javaslok, ami nem jatek, es
nem elhanyagolhato, ahogy azt joszandekuan Dago ajanlja!!!
--
 Udv
  Levente
+ - Tolatoradar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

A'kos:
>>kodlampa,
>En is arrol irtam :-) (hol olvastal tolatolampat ? :-) )

Oregszem. Az, hogy felejtek OK, de hogy mar olvasni se tudjak...

7" display. Az mar emberes helyet foglal a muszerfalon...

Dago:
>Az altalam vezetett jarmuvek barmelyikevel be tudok allni
>valami ele, vagy melle 15cm-en belul radar + kamera nelkul is.

Persze, fal, meg oszlop ele en is. De ezekkel a magas feneku autokkal,
ahol nem latod a masik auto elejet (veget), plusz felted a szinrefujt 
lokharitot...
Persze, a kulso tukorrel lehet saccolni a tavolsagot, meg, ahogy mondod,
erzesre lehet, de ha a masik auto szelvedojet latod csak, akkor nem a sajat
autod meretet kell ismerned, hanem a masiket. Vagy koccanasig menni...

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Re: Tusnadi szallasok (off ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A AUTO 1142-ban irta :
>184 Univers Kempingtabor
>Kemping **
>Tel: (0040) 66/135-087, 135-415, 171-178 Tusnadfurdo / Baile Tusnad /
Bad
>Tuschnad (450 km) Az Olt partjan, festoi helyen fekszik Erdely egyik
>legszebb kempingje.
>
>320 ferohely 2 agyas fahazakban + satortelep
>Arak V.1-VI.15, IX.1.-IX.30 (USD/fo/nap):
>Fahaz mosdoval: 4 USD
>Fahaz mosdo nelkul: 3 USD
>
>Arak VI.16-VIII.31 (USD/fo/nap):
>Fahaz mosdoval: 6 USD
>Fahaz mosdo nelkul: 5 USD

En ezekre tippelnek. A szallodakat mar megerdeklodtem majus 1-en es
egesz nyarra le vannak foglalva. Az utazasi irodakat szidjatok ezert.
Ahogy Pentiek is irtak, nem kell valami nagy luxus, ugyis egesz nap a
kocsiban leszunk majd. Ez nekem is megfelelne mert en satorban akarok
aludni, vagy kinnt a szabad eg alatt ha eppen nem esik az eso. A
fahazban meg nem lehet szalonnat sem sutni, pedig mint erdeszcsemete
ez meg szeretnem nektek mutani, meg a tuzrakas muveszetet is :)

--
Minden jot, Fekete Zoltan             mailto:
+ - Re: BMW olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs a kesoi valaszert, kisse le vagyok maradva. 

> Mondd, nem teljesen mindegy? En ugathatok barmit, a vegen ugyis mindenki
> a sajat meggyozodese szerint csinal azt, amit akar! Ha leirok valamit,

Szerintem egyaltalan nem mindegy. A vita valahol arrol szol, hogy mindenki
elmondja az erveit, aztan levonja kovetkeztetest. Ezel az erovel folosleges
barmit irni, mert ugysem hallgat ra senki.  

> amit en evidensnek velek, valaki mindig akad, aki elkezdi firtatni, hogy

Attol, hogy neked valami evidens, masnak nem biztos, hogy az. 
Nekem pl. tok evidens volt, hogy a magneses fogyasztas csokkento
egy iszonyu baromsag, megsem ezt irtam a listara, henem megprobaltam
esz erveket felhozni ellene. 

> De a kedvedert leirom, miert gondolom, hogy a Mol szar. Amikor hasznaltam
> annak idejen, azt vettem eszre: joval hamarabb elhasznalodott, mint 10e km,
> ezenkivul eros hajtas utan gyakran kigyulladt az olajnyomasmero lampa.

Na, kb. ilyen ervekre voltam kivancsi. Ha elsore leirod, akkor elekrulhettunk 
volna ezt a vitat. 
Gabor
+ - Megjegyzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A 166  Fogash szempontja alapjan

Osszesitve: a harom hibabol ketto egyertelmuen nem az "Alfa-minoseg"
rovasara irhato, a harmadik pedig vitathato. Itt fennall a lehetosege a
beszallitoi selejtnek es az alulmeretezettsegnek is. Mivel nem tipushiba,
inkabb az elobbirol van szo.


Ahogy en latom:

1. Hiba: Ha a turboba barmifele gondatlan kezeles miatt idegen anyag kerül, 
termeszetesen nem a Gyarto hibaja. Eddig egyezik a velemenyünk.

2-3. Eltörik a Kuplung nyomolap, Bosch bef. szivattyu megadja magat... :((
Ebben az esetben azt hiszem, a tisztelt vevöt nem erdekli, hogy mi volt
a hiba, az esetek többsegeben talan meg ha elmagyarazzak sem erti. Ö
vett egy uj autot, X millaert, aztan ottragadt valahol Iszapszentgilisztas,
es
Reketyefalva között, megpedig egy Alfaval!!!

Munkam soran gyakran kerülök kapcsolatba különbözö beszallitokkal, a
Bosch-sal
is, es tudom, hogy egy autogyar fellepesen a beszallitokkal szemben rengeteg
mulik. Ha szükseges, milyen gyorsan lehet egy valtoztatast bevezetni, ha
becsuszott
egy hiba, milyen intezkedeseket teszünk stb...
Ez alapjan azthiszem be kell hogy lassuk, egy adott alkatresz, illetve ezen
keresztül
az egesz auto minösege a beszallito(k), es az autogyar közös munkajan, 
együttmüködesen mulik, kezdve a fejlesztestöl a szeria bevezetesig.. Tehat
ha egy adott marka nem megfelelöen "kezeli" a beszallitoit, elkepzelhetö,
hogy uagyanaz a ceg, szamara egesz mas minöseget szallit, mint mondjuk a
Mercedesnek.

Tehat az utolso ket hiba egyertelmüen az Alfat terheli, es igenis az ALFA
HIBAJA!!!
Ez hasonlo esetben ervenyes az Audira is, legalabbis Ingolstadt igy
gondolkodik.

Egyebirant nem vagyok elvakult nemet, illetve olasz auto imado, tehat
elfogult
sem, ezek a tenyek, amik meghatarozzak egy autogyar mindennapjait.
(Azert ha tud valaki egy elado 67-es Ford Mustangrol dobjon meg egy
emillel...)

Üdv

Zoli
+ - Re: parkolas, spekulacios lufi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>>Nem lehetetlen elvinni belole az autot, de csak akkor sikerulhet, ha 
>> >>benne vannak a kapusok >is. Eloszor is, csak ugy tudsz kijutni, ha a 
>> >>bejaratnal az automatabol vettel kartyat.
>2. Veszel egy kartyat csak ugy, vagy valami 300Ft erteku Trabival, >aztan 
>azzal a kartyaval kihozod az ellopott autot.

Meg csak nem is kell a 300 Ft-os Trabi. En mar jartam ugy, hogy elhagytam a 
kartyat, es 2000 Ft-ert kiengedett a biztonsagi or a kapunal, a parkolojegy 
potlasa - vagyis bizonylat - nelkul...

>>annak aki meg nem vette eszre: a marka mar 123.X-nal jar. Volt 134.X >>is. 
>>Ez kb 9%-ot jelent. Aki be akar autot hozni, az meg jobb arakkal 
>> >>szamolhat. addig mig a spekulacios lufi nem durran ki a masik 
>> >>iranyba:-)
>Mivel a marka jan. elsejen megszunik, ez a lufi mar nem fog >ellenkezoleg 
>durranni...

Legfeljebb az Eurolufi... A DEM es 11 tarsanak 1998.dec.31-e ota fix Euro 
atvaltasi arfolyama van, a kerdes tehat az, hogy az Euro hogyan mozog, 
hiszen mar ma is ez hatarozza meg a DEM arfolyamat. Tajekoztatasul az EUR 
varhato arfolyamanak elorejelzese 2002. decembereig (HUF/EURO):
2001.jul: 240
2001.aug: 248
2001.szept: 255
2001.dec: 255
2002.marc: 258
2002.jul: 260
2002.szept: 255
2002.dec: 255
A fenti EUR arfolyam 1.95583 torteno elosztasaval kaphatjuk meg az aktualis 
DEM arfolyamot.

Udv:
Bence
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - karosszeria gyengulese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Azalabbiakat en allitom. Ezt a felhasznalt lemez 
vekonysaganak tekinteteben batran jelentem ki. Ilyen vekony 
lemezeket hiaba alakitasz kulonbozo profilura, a dinamikus 
terheles hatasara a hajlitasnal keletkezett repedesek 
menten elgyengul a lemez. Ez a pesti utakon jelentos 
merteku is lehet. Egy ismerosnek  szetnyilt a Stift az 
oszlop hegesztesenel. Nem ertem, hogy miert kerte inkabb 
vissza a lovet es vett egy 4 eves Corollat :)))


Bye

Fresi


Nem tudom, melyikotok mondta nekem a Suzuki
gyarlatogatas soran, hogy a badog ellenallo kepessege 3-4 
eves korara a
felere csokken. (tudom, nem szabatos a megfogalmazas, de 
magyarul: jobban
gyurodik utkozesnel)
+ - Skodas tovabbkepzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Dago es Tobbiek!

Azalabbitol leestem a szekrol. Ajanlom egy alapos 
tovabbkepzest a Skoda nevu gepjarmu uzemeltetesenek es 
szervizelesenek temajaban. Jelentkezz fel a Skoda listara 
es kerdezz batran.

Az a lampa valoban azt jelzi, hogy gond van a fekkel es nem 
szabad igy hasznalni az autot. A kapcsolo egy erosebb satu 
hatasara ki akadhat, probalt visszarakni. Ha normal 
hasznalatnal nem jelez, akkor nincs gond. Inditasnal 
vilagit, igy jelezve, hogy nincs kiegve.

Bye

Fresi BaCSi

> A muszerfalon lathato piktogram  -valahogy igy nez ki: (O)
> + a korben van egy " ! "
> Ennek semmi koze a fekhez!
> Ez a lampa azt jelzi hogy megy az inditomotor 
>(inditaskor),
> es ha egve marad, akkor nem szerencses sokaig jaratni a
> motort. (- nem az inditot!!)
+ - Re: Funyiras Twingoval 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Affenebe! Pedig erosen nol a fu az udvarban, a funyirom meg bedoglott. Rad
gondoltam..:)))))))
KI
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
> Sziasztok!
>
> Szoval a 10.000-es revizion atneztek a kocsit, s egy
> hovedo
> lemezt, mely a kipufogo csovet takarja, elmozdulva
> talaltak, s gratis
> helyreraktak. Ugy tunik, baromi mazlim volt a lecsuszas
> kozben. Azt hiszem ujabb probat nem teszek :-))
>
> Udv, Bazsi.
> 
>
>
>

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS