Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1270
Copyright (C) HIX
2001-10-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 :)))kresz (mind)  37 sor     (cikkei)
2 dudalas (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Kgy - forgalomszabalyozas (mind)  13 sor     (cikkei)
4 : Nem ertem 1+2 (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Uleshuzat (mind)  8 sor     (cikkei)
6 T fordot vezetni (mind)  21 sor     (cikkei)
7 ujsagirok, Stilo (mind)  51 sor     (cikkei)
8 csaloka erzekek (mind)  44 sor     (cikkei)
9 RE: Koszonet mindenkinek, aki velemenyenek bizonyos fok (mind)  98 sor     (cikkei)
10 RE: gyorshajtok (mind)  29 sor     (cikkei)
11 Ford VS VW (mind)  9 sor     (cikkei)
12 RE: Nem ertem 1+2 (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Re: Ford tortenelem (mind)  18 sor     (cikkei)
14 Re: gyorshajtas (mind)  44 sor     (cikkei)
15 Re: gyorsabb kocsi mogotted (mind)  20 sor     (cikkei)
16 RE: r_agi@freemil.hu (mind)  23 sor     (cikkei)
17 Re: *** HIX AUTO *** #1269 (mind)  20 sor     (cikkei)
18 SOS totalkar (mind)  18 sor     (cikkei)
19 SOS 2 (mind)  3 sor     (cikkei)
20 Elado sorban az autom... (mind)  29 sor     (cikkei)
21 Re: nem ertem (rendszamtabla) + duda (mind)  33 sor     (cikkei)
22 Ford (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Octavia hatso ules (mind)  12 sor     (cikkei)
24 Renault dizel, KRESZ-gyorshajtas (mind)  61 sor     (cikkei)
25 Re: aranyos (mind)  23 sor     (cikkei)
26 Re: aranyos (mind)  23 sor     (cikkei)
27 Berlingo vagy Partner (mind)  18 sor     (cikkei)
28 E rendszam (mind)  11 sor     (cikkei)
29 felreertes (mind)  8 sor     (cikkei)
30 Re: szabalyok, vectra muszerfal (mind)  67 sor     (cikkei)
31 Re: kanyarzold, kiallitas, hihetetlen, marka (mind)  69 sor     (cikkei)

+ - :)))kresz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mar regen nem irtam ugyhogy ideje.

Eloszor is sziasztok mindenki :)))
Jokat vigyorogtam a kreszt betartom nem tartom csak egy reszet tartom be
stb. Sajnos a kreszt azert csinaltak ilyen relativ szigorura mert kellett
egy egyseges mindenkire ervenyes szabalyozas. Ugyani ha ugy csinalnak hogy
Jozsi te eztmegezt megcsinalhatod de aztnem mert nem vagyra alkalmas Bela te
azt csinalhatod de eztmegezt nem mert te meg erre nem vagy alkalmas, akkor a
jogsi piszok sokba es kb 1evbe kerulne minimum. Sok embernek nem teccik az
uniform ezt meg is ertem (nekem sem) kulonbozoek vagyunk. Csak egy kicsit
csapongott a fantaziam es mar elore rohogtem (legszebb orom a karorom) hogy
sokan felrobbannanak (koztuk en is) ha a technika fejlodoesevel bevezetnek a
kovetkezot:

A sok autolopas illetve a technologi fejlodese miatti olcsososag miatt
2015ben mar minden autogyar jeladot epit termekeikbe(ugy mint most a
3.feklampa). Ami nagyon elonyos mert a Rendori szervek (vagy a biztositok
vagy az allam vagy tokmindegy altal uzemeltetett halozat mindig tudja hol a
verda) Sokan tiltakoztak ellene mert serti a szem.jogokat, de ahol
bevezettek 80%al esett az autolopasok szama igyhat elfogadtak. (megjegyzem
hogy ha valakit rendorileg figyelni akarnak azt figyelik is szem.jog ide
vagy oda) Eccer csak zsaruk rajottek hogy ha beviszik a kozponti maceraba
hogy hol tilos megallni hol egyiranyu savok sebbesegek elsobbbseg stop stb
stb akkor milyen egyszeru lesz az elet. Tortent is Pistike hazaert este
szokasos vezetesi stilusat vette fel nem okozott balesetet csak hat utalt
50el cammogni, mire otthon mar varta a szamla miszerint 2helyen nem allt meg
a stopnal (csak lassitot de az nem eleg) xszer atlepte a sebhatart es hat mi
tagadas a delelott tilosban parkolt 4oran keresztul summa summarum szukseg
lesz a gatyajara is :)) Szerintem elkezdhetnenk ujratanulni a kreszt.
Megjegyzem nagyon sotet es sanyaru idoszaka lenne az autozasnak, de az
biztos hogy drasztikusan csokkene a balesetek szama (mar a rengetek bevont
jogsi miatt is:))))

Ez volt a mai esti mese. Aludjatok jol :))))

Udv
Shake
+ - dudalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Egyszer jartam ugy, hogy mentem a koruton a Blahanal, 
> es a Nepszinhaz utcanal ... mikor ket nagyseggu 
> idosodo parasztasszony atszaladt elottem. 

>az egyik beorditott a nyitott ablakon: "Hogy
> nyomorodj meg!" 

Nagyak Te, hallod-e...
Azok bizony, nem parasztasszonyok voltak.
Ott ne dudalj, mert benyulnak az ablakon es beretvaval 
elvagjak a torkodat.
--
Meszaros Geza
+ - Kgy - forgalomszabalyozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Chucky irja...

> Egy foutvonalnak kinevezett kisebb utczaban, a vedett 
> utvonal nyujtotta biztonsag csaloka lehet.

Nagyon megszivlelendo gondolat !
Lasd pl. a VII kerulet Dunara meroleges utcait.
Dohany, Dob, Kiraly stb. Ha ures, akkor is 40-el gurulok rajtuk vegig. 
Minden keresztezodesnel fekkeszenlet. Benezek minden utcaba. 
Amit en ott lattam az elmult evtizedek alatt abbol konyvtarakat lehetne 
megtolteni.
--
Meszaros Geza
+ - : Nem ertem 1+2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hogy a feneben tortenhet az, hogy naponta tobbszor is beakadok 
> undorito Trabantok, Wartburgok moge... 
Ugyetlen vagy.

> Ezek a modellek meg ki sem jottek, amikor az E meg a D sor volt 
> ugy 1992 korul.  Ezek egyertelmuen nem fizetett rendszamtablak, 
> csak a szokasos zagyva 3 betu 3 szam.
A rendszamtabla a sajatod. Leszedheted es atrakhatod a kovetkezo
kocsidra. Persze ujra vizsgazik a kocsi.
--
Meszaros Geza
+ - Uleshuzat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha nincs konfekcio-huzat valamelyik tipusra akkor
a Plusscar Kft-nel megcsinaljak meretre.
Cimet, telefont nem tudok, tessek utana
nezni a tel.konyvben v. Szaknevsorban.:))

Ropi
+ - T fordot vezetni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erdekes amit irsz rola, de ket apro megjegyzes:
1.) a T-Ford bolygomuves valtoval rendelkezett, a "sebessegvaltas" tkp.
arrol szol(t), hogy a bolygomu egyik fekjet oldottad, a masikat pedig
zartad. Ez annyit is jelent, hogy a kuplungolas csaknem elhagyhato muvelet,
nem ugy, mint a tolokerekes, vonoekes, stb. valtoknal.

2.) Korban kicsit fiatalabb Harley Davidson WLA:
jobb markolat- gaz
bal markolat- elogyujtas
bal lab - hatso fek
jobb lab - kuplung (ez a ketto lehet, hogy forditva van)
jobb kez a tank mellett - sebessegvalto
bal kar a kormanyon - elso fek.

nesze, motorozzal vele...
Ja es az angol motorokon egeszen a 60-as 70es evekig forditva volt a ket
pedal, vagyis a ma megszokott bal-valto es jobb-hatso fek epp forditva
mukodott. Kicsit kinos az ilyennel visszakapcsolas helyett egy satut
fekezni. :)

AR 155 2.0TS16V Super
+ - ujsagirok, Stilo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szinten a T-modellrol jutott eszembe:
Egyre tobb regi autos ujsag idezgeti sajat magat (20-30-40 eve irta...).
Ezeket a cikkeket visszaolvasva egyreszt erosen latszik a keleti rendszer
elzartsaga, masreszt a kulfoldi ujsagok (konkretan az auto motor und sport)
30 eve is csak remek uttartasu, bivalyeros, tagas, gyors es jol fekezheto
autokat kaptak tesztelesre.
Ha fellapoztok egy regebbi autos ujsagot, meg lehet tudni, hogy a futomu
kifogastalan, a minoseg elsorangu, egyszeruen az autozas netovabbjarol szol
a cikk. A mai cikkek 90%ban szo szerint errol szolnak, csak a marka- es
tipusnev cserelodott ujra. Nem furcsa?
Ezek utan nem is csodalkozom, hogy sokak ellenerzeset kivaltja, ha valaki
(akar en, akar mas) azt meri allitani egyik vagy masik tipusrol, hogy
fekalia... Hiszen mindig minden auto tokeletes, a mai trend szerint hiba
csak az ESP es a pohartarto hianya lehet. Esetleg ha az auto a
Maginot-vonaltol delebbre vagy nyugatabbra keszult. Ez viszont gyakran
onmagaban is indok.

Nem tudom ki talalkozott menetproba-leirassal (nem sajtobemutatoval!) a
Fiat Stilo-rol. A Fiat ezzel az autoval egyreszt jocskan tullepett sajat
arnyekan, masreszt erosen beallt a nemetek diktalta sorba. Mondom miert:
Az auto alapfelszereltsege hihetetlenul gazdag, a kimondottan kedvezo (30e
DM-tol) alaparban is olyan felszereltsegek szerepelnek, amelyekert mas
cegek 50-60ezres autoiban is felaras extrakent futnak. A kidolgozas
minosege a fanyalgo kritikusok szerint is nagyot fejlodott, egy nemetnek
persze leszaradna a keze, ha azt irna, hogy eleri/meghaladja a nemet
konkurrenciaet.(pl.: ha egy Golf karpitja zorog, akkor "valoszinuleg az
eloszeria miatt ilyen, kesobb biztosan nem fog elofordulni", ha egy Fiat
csinalja ugyanezt, akkor "az osszeszerelesen latszik az igyekezet, de a
zorgo karpitok megkerdojelezik az egesz minoseget")
A beallast arra ertem, hogy mig eddig a formavilag alapjan is eszre
lehetett venni, hogy olaszban ulsz, addig a Stilo is megkapta azt a
"fantaziadus" muszeregyseget, ami all egy kerek fordulatszammerobol, meg
egy ugyanakkora km-orabol, kozottuk pedig egy kicsi viz es benzin-ora.
Persze "sportos-elegans" aluminium karikaval keretezve. A nemetek szerint
ez a "jol leolvashato", mig a 156os Alfa muszerfala "nagyon egyenieskedo,
de attekinthetetlen es rosszul leolvashato". Amugy az egesz auto is ugy nez
ki, hogy akar VW vagy Skoda emblema is lehetne rajta.
A cikk maga egyebkent a kelletlen fanyalgas mintapeldaja, egy az egyben
olvashato benne, hogy "szep-szep, a cigany olaszok probalkoznak, de mivel
nem nemetek, soha nem fognak olyan autot gyartani, mint egy Golf".
A pozitivumok es negativumok felsorolasakor minden merheto es
szamszerusitheto parameter (menetteljesitmeny, fogyasztas, ar,
ar-ertek-arany, meretek, stb.) pozitivumkent szerepel, mig a negativumok
kozott csupa szubjektum olvashato (kicsit puha pedalok, brummogos (!)
motor, stb.). Szoval az objektiv, elfogulatlan iras ugy tunik, azoknak sem
megy mindig, akik ezert kapjak a fizetesuket.
(akkor en miert ne irhatnam a sajat velemenyem? :))

Udv

AR 155 2.0TS16V Super
+ - csaloka erzekek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nyaron BP (ez is 15W-40) olajat kaptam,
> ezt raktam bele, ez egy rakas sz@r (nezebben indul, vhogy sokkal
> nagyobbnak erzem a motorfeket, es rosszabbnak a gyorsulast), en nem
hittem
> el, hogy az olajok kozott ekkora kulonbseg lehet. Egyaltalan lehet ez
az
> olaj miatt ? A szerelo szerint semmi baja a kocsinak, de ha en erzem,
hogy
> nem olyan. Azt hiszem maradok a MOL-nal, vagy kiprobalom az ARAL-t.
Egyebb
> velemeny vagy tapasztalat ?

Szasztok!
Muszaki ember leven mindig mosolygok magamban, amikor ilyet olvasok vagy
hallok, hogy pl a BP olajtol az autonak   nagyobb a motorfeke,
nehezebben indul, vagy rosszabul gyorsul. Errol szinten az jut az
eszembe, amikor hallom, hogy valaki erre vagy arra a benzinkutra
eskuszik, es ha ott tankol, akkor megtaltosodik az autoja stb. Vagy par
elozo hixautoban, amikor valaki tanacsot kert teligumi ugyben, olyan
alapon kap ajanlast, hogy en ugyerzem ez a hoban szuper, a szomszed
joska is erre eskuszik.
Az erzekek nagyon csalnak, ne hagyatkozzatok ra. Ha az autopalyan 130-al
hasit vegig valaki,  arrol leterve az 50 olyan mintha allna.
Ha dontenetek kell mondjuk pl teligumi ugyben, akkor a teszteket erdemes
megnezni, az autos ujsagok rendszeresen kozolnek ilyeneket, ott preciz
meresen alapulo tenyeket kozolnek, ami alapjan lehet donteni, a szomszed
vagy magunk csaloka erzeseire hagyatkozva csak helytelen donteseket
lehet hozni.
Napokban akadtam a neten egy erdekes cikkre olaj ugyben, valaki
osszegyujtotte az infokat az olajokrol, a magyar valtozatban erdekesek
az ekezetes betuk, de azert olvashato
http://lajli.gau.hu/~lajbi/motorok/Motorolajok.htm
az angol valtozat mar jobb http://www.micapeak.com/info/oiled.html.
Erdemes vegignezni, sok okos dolog kiolvashato belole, konkluziot nem
akarok vonni, de szamomra kiderul melyiket erdemes megvenni, es melyiket
nem (es persze hozza kell nezni az arat, mivel az sem egy elhanyagolhato
tenyezo).


RPeter
Honda Civic 1.5 iLS

---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - RE: Koszonet mindenkinek, aki velemenyenek bizonyos fok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Ritkan szolok, de most nekem is van olyan velemenyem amit megosztanek
a nagykozonseggel.
> - Ok nelkul soha nem mondtam egyetlen tipusra sem, hogy sz@r. Olyant
> tobbszor is kijelentettem, hogy marketing-lufi, hogy felfujtak valamit. Az
> Alfaval azert peldalozom annyit, mert tipikusan az a ceg, aki elenjaro
> muszaki megoldasokat _talal ki_ es alkalmaz 91 eve, csak esetleg nem veri
> nagy dobra. A tomeg meg szidja az Ismeretlen Olasz Szemetet, es dicsoiti az
> agyonreklamozott tucatarut. Nem a VW nem tetszik. A VW-hez kapcsolodo
> velelmezett ertekek dicsoitese nem tetszik. Ezert allok ki mindig az Alfa
> mellett, ezert hangoztatom, hogy sok tekintetben merce, nem pedig leirasra
> itelt roncs.
A marketing lufival egyetertek, mindenki tudja, hogy vannak termekek
akik eltuntek a sulyesztobe, mikozben egy masik, a rosszabb
parameterrel rendelkezo nagyon befutott. Hogy a szakmanal maradjak:
c64-spectrum paros. :)) En nem ismerem az alphat nem lehet, hogy az
un. "eltecnika" miatt alakult ki az a kep, hogy surun kell
szervizelni? Egy kiprobalt megoldast nagyobb idotartamra lehet
tervezni, mint egy ujat. Bar ez abszurd, mert kivancsi leszek, hogy a
mostani autok meddig fogjak birni, fuggetlenul a markatol. En csak ugy
hivom oket, hogy koltseghatekony autok 3 evre. :-))

> - Ugy hiszem, hogy szakmai ismereteim (ha lassan is) de fejlodnek, ha
> valaki ilyen iranyu kerdest tesz fel, tovabbra is igyekszem ra legjobb
> tudasom szerint valaszolni. Lasd legutobb "milyen Passatot vegyek"
> temakorben
Akkor egy kerdes: most hallottam, hogy kifejlesztettek a piezo
kristalyos befecskendezo rendszert. Tudsz rola valamit? Meg nem neztem
korbe a neten errol, de nagyon kivacsi lennek ra. El tudnam kepzelni a
Golfocskamba! :)))

> - A kozlekedesi moralrol szolo hozzaszolasok azota surusodtek, miota tobbet
> vagyok uton. (igen, ez osszefugg a munkahely-valtassal). Sajnalom, ez
> valamennyire vermerseklet kerdese. Csak tudjatok nehez ugy nyugodtnak
> maradni, hogy egy nyamvadt 130km-es autopalyan szinte minden nap 2-3
> alkalommal akarja kinyirni az embert a szabalyokat maximalisan betarto
> vezeto, aki "csak" a tukorbe felejtett el belenezni, mielott 125tel halado
> kozlekedotarsat 130cal elozni kezdte. (A kello korultekintes elmulasztasa
> is a KRESZ szabalyainak megsertese!) Es ez fuggetlenul elojon akar 140-nel,
> akar 180-nal megyek.
A kozlekedesi moral itthon pocsek. Nekem kb 3-4 eve olyan a munkam,
hogy alandoan autoban ulok. Az elso idoben estere az idegtol voltam
hulla faradt, nem is az egesz napi munnkatol. De mar fel sem veszem.
Csak rohogok rajtuk, egy anyaddal elintezem. :))
Nem er meg annyit.

> szinte minden nap 2-3 alkalommal akarja kinyirni az embert
Ebben a mondatban a "szinte minden nap" helyett az en terminologiamban
a "minden aldott nap" szerepel. Foleg Budapesten.

Talan egy kis vedelem a "vezeto, aki "csak" a tukorbe elfeletett
belenezni":
ha 180-al mesz ott ahol mondjok csak 90-el lehet, akkor nem lehet
elvarni senkitol, hogy elkepzelje egy kocsirol, hogy kozel 200al
kozelit. Raadasul azt a 3-4-5 km amit neznek nehany perc alatt meg is
teszed. Nekem is volt olyan, hogy kemenyen kellett fekezni, hogy a
kikerulni szandekozott kamion mogott meg kellett allni, mert eppen
kikerult valami. Nem anyaztam, de kezem labam remegett.
Es meg valami, ha en lassabban vezetek sokkal tobb hibat kovetek el,
mintha dinamikisan, gyorsan hajtok. Gondolom mas is igy lehet vele.
Ezert elitelni masokat nem biztos, hogy lehet.


> ohajtok... A teljes kornyezet folyamatos figyelese miatt viszont kevesebb
> veszelyt jelentek, mint az a kamionos aki a tulsulyos, instabil,
> fekezhetetlen kamionjaval 70nel ballag, kialvatlanul, 30. oraja vezetve.
Nem tudom, hogy a torok/ukran/roman soforok milyenek, de a magyarokrol
tudok nyilatkozni: nem eletceljuk, hogy igy vezessenek, nem is hiszem,
hogy igy vezetnek, de lasd fent. Oket is meg kell erteni. Unalmas
lehet napi 8-10 orat vezetni egyfolytban.

> magara. Ennek ellenere szinte csak olyan reakciokkal talalkoztam, ami a
> megbizhatoan indulo autok tulajaitol jott. Most erre mit mondjak?
Huha, ugye engem a 26 eves golfommal nem ebbe a "megbizhatoan indulo
autok tulajai" csoportba vettel? Neha a hajam egnek all, amikor b@...
bepocceni a gep. 23 ev, nincs mese. :))) De en szeretem es azt hiszem
ez a lenyeg!

Es meg valami: tegnap kulonlegesen nagy napfoltos tevekenyseg
lehetett, mert kulonosen nagy szamban vagtak elem a pirosnal ugy hogy
csikorogni kellett mindket autonak, hogy megalljunk. Ja es ebbol kb
5-bol 3 piros alphas volt. :)))) Komolyan, hihetetlen, de tegnap az
osszes alphas ugy soport mint a veszedelem! :-))) Kiveve a szoszi
holgyet a legkisebb alphaban. :))))

Ja es vegul egy kerdes: nem tudom mert de azt csinalja az oninditom,
hogy az elso probalkozasra olyan mintha nem lenne aram az akkuba. A
masodik/harmadik proba pedig olyan mintha a parancsolat. Poc-roff es
szaguldas... Volt mar valakinek ilyen gondja?

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt

Ui.: Az egyik ismerosom, most szervezi a Golf klubbot, mert nincs meg
itthon ilyen, erdekel valakit? A tervek kozott talakozok, WEB oldal,
programok, csere-bere borze stb szerepel. De mast is var szeretettel.
:))
+ - RE: gyorshajtok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Probalom tudni, hol a helyem a rangletran.
???? Rangletra? Az utakon kommunizmus van! A biciglistanak ugyan olyan
jogai vannak minta ferrarinak. Csak mondjuk hamarabb hal bele ha hulye.

> Vegyetek ugy, hogy nem is nektek
> szol, csak nem akarok egy ret kozepen allva errol orditozni a teheneknek.
Pedig nem rossz otlet! :))
Figyu: ha igy folytatod, akkor hamarabb lesz idegzsabad, meg
gyomorbantalmaid mint gondolnad! Kerdes: az olasz temperamentumot is
atvetted a kocsiddal egyutt? Take it easy!

De meg kell valanom nekem is nehezemre esik neha egy-ket gyorshajtot
elviselnem. Tegnap este benzin sporolasbol csak gurolok lefele a
dobogokorol. Erre jon egy kis "miauton" es elkezd rammaszni, meg
villogni. Egy sok kanyaros uton amikor mar en is kb 120-al gurolok
lefele. Nekem sem kellett tobb. Gaz (ennyit a "take it easy"-rol :(( )
Ismerem a terepet, a kocsin meg nagyon peres gumik vannak. :)))
Szerencsetlent az elso kanyarban lemaradt. Aztan megnyugodtam, es
utolert, es mar nem harciaskodott. Leelozott szep tisztes
tavolsagbol: mondvan hulyetol jobb tavol maradni! Utalom ha ram
masznak hatulrol. Elolrol szeretem csinalni!

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt

Ui.: isten uccse elmegyek a legkozelebbi HAT-ra ha Te is ott leszel
Fogash. Nagyon kivancsi vagyok a gepedre meg rad!
+ - Ford VS VW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

En ugy tudom ,hogy kint a Ford olyan mint itthon a VW. A nep inkabb
vesz Fordot, a tobbiek meg szidjak mint mi VW-t. Magyaran Ford
flame-tol hangosak kint a listak. :)))
De monja meg ezt egy kint elo listatars.

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
+ - RE: Nem ertem 1+2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Total blama, a kulfoldi ismeroseim evtizedekig meselik,
> ilyen mar reg sehol sincs.
Hmm. En most voltam Debrecen kornyeken. Hat itt meg vigan futnak az
ilyenek. Nem ertem, hogy ebben mi blama. Azoknak erre van penzuk.
Debrecen kornyeken egy 71-es NSU-t neztunk meg tip-top allapotban. Meg
is veszi a haverom. Az eladonak is tarbija van, de nem azzal jar: van
nekije egy velorex-e. Azt viszont folyamatosan hasznalja. :)))
Szerintem buli gepezet az ilyen! De bevalotta, hogy nem megy az auto
palyara, mert max 80 a sebesseg es vigyazni kell a godrokkel. Ezzel
jar ukrajnaba meg pestre is.

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
+ - Re: Ford tortenelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Hook!

Csatlakozom a kozvelemenyhez. Nem gondoltam volna hogy a T 
modell ennyire elter a ma megszokott koncepciotol. Irj meg!

>szabadon maradt kezzel lehet a kormanyt es a kormanyon levo ket
>bajuszkapcsolot (a gaz es az elogyujtasszabalyzo) kezelni.

Errol tudsz bovebbet? Hogy szabalyoznak ezek? 

A bal oldali (valto) pedal kozepallasban (azaz uresben) nem is 
marad meg magatol? Akkor hogy tolom az autot? Felig behuzott 
kezifekkel?

Es az igaz lehet, hogy meg mindig 100e db van belole? Szivesen 
kiprobalnek egyet...

Udv: Soma
+ - Re: gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Metya, sziasztok!

A AUTO 1269-ban irta :
>a Kacsamban a normal kurton kivul csak egy haromkurtos,
>de egyszolamu kompresszoros legkurt van.

Lenyelhette szegeny. Bilagitot egeszben! ;-))))))

>Adnal iranymutatast a fejlodesre? Nagyon hangosat szeretnek...
>:-))))

Nos. A legkurtnel hatasos eljaras az, ha a kompresszorra a 3
tolcser helyett csak egyet teszel. Sot, az a legjobb, ha mind a
3 tolcser kap egy-egy kompresszort, bar ez anyagilag huzos.
Csak ugy elfekvoben nem tudom lehet-e szerezni kompresszort.
Nekem sikerult egyet, Kaszo Endretol, amit ezuton is szeretnek
megkoszonni.

A tuning egyeb modja az lehetne, hogy a kompresszor motorjat
attekercseltetni (gyorsabb forgas - tobb levego), de ez
megintcsak nem olcso mulatsag, es ki tudja, meddig birna.

A tanyerkurtoknel en azt csinalom, hogy ahol szaggatott uzem
van, oda 6 voltosakat rakok. Igy biztos nem eg le.

Egyebkent meg a kulcs: sok kurt decibelt gyoz!

Az elhelyezes se mindegy, olyan helyre kell rakni, ahonnan a
hang minel kisebb akadalyba utkozve haladhat a kulvilagba.

A vezetekeles is szamit. Foleg a legkurtnel. Vastag kabeleket
(mondjuk 2,5-es) hasznalj, es a testpont megvalasztasa sem
mindegy. A legszerencsesebb hely ott van, ahol az aksirol a
test a kasznira van kotve. Ezt egyebkent a fenyszorok kapcsan
is tapasztaltam.

A Kacsarol pedig irhatnal! Erdekelne hogy milyen muszaki
megoldasok vannak benne, es persze kuldhetnel kepet is
(csak ovatosan a merettel).

Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - Re: gyorsabb kocsi mogotted (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> alig birtam ennyire belassulni. Eloznem a kozepso savban, erre oda is bejon
> elem. Mentunk igy vagy 100 metert, elozesi lehetoseg nincs, nagy a forgalom,
> engem mar majd megut a guta. Akkor latom, hogy a yardok allnak az ut szelen
> es mernek. --> a taxis csak rendes akart lenni azzal, hogy feltart, hogy ne
> fotozzanak le...

igy mar en is jartam. vac korul a 2/a uton szoktak neha mozgo opelbol (nem
GIK :) merni. szokas szerint vagy 120-130-140-el vagtazok, amikor meglatom
tavolrol a dombtetorol, hogy elottem vagy 3-400m-el egy opel mogott
cammognak mar vagy 4-en. na szepen belassul, sorba beall, 90-el
donget. latom jon mogottem egy dreheres fiat punto (asszem az), elozne a
sort vagy 150-el (ott ketsavos a 2/a). gyorsan index ki, ele balltam, skac
meg sak les mint rozi a moziban, mit keresek elotte 90-el a belso
savban. korozok neki egyet, amit vett is, szepen beallt mogem. igy mentunk
vagy masfel-2 km-t a masodik leagazasig, ahol en elbucsuztam a konvojtol,
a skac meg bucsuzoul ramdudalt es megkoszonte. maig sem tudom, hogy rendor
volt-e az elso opel vagy sem. azt azert merem remelni, hogy a mogotte levo
autos jol latta, es nem egy birka volt aki csak beallt oda.
homer
+ - RE: r_agi@freemil.hu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> =======================================================
:> Felado :  [Hungary]
:> Temakor: Re: hihetetlen ( 10 sor )
:> Idopont: Wed Oct 24 16:53:16 CEST 2001 AUTO #1269
:> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:> 
:> Én is hihetetlen vagyok?
:> 
:>    Te else tudod kébzelni hogy milyen vagyok!!
:> 
:> Ha el tudod kébzelni akor írjál nekem!

Valoban hihetetlen, hogy ilyen magvas hozzaszolassal debutal
valaki az AUTO listan. Az elkePzeleseim kozul a legenyhebb
ez lenne: IQ<60... (Ennel kisebbet nem merek elkePzelni...)

(Persze lehet, hogy csak ihletet kapott a Forrest Gump-tol  :-)


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1269 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: aranyos ( 9 sor )
> Idopont: Wed Oct 24 15:44:06 CEST 2001 AUTO #1269
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>>a mostani Octaviaban egy kicsivel tobb hely van, mint az elozoben
> A facelift soran kapott uj muszerfalat, uj elso-hatso lokharitokat,
> lampakat, de a meretei nem valtoztak. Maradt a tengelytav, maradtak az
> ulesek, tehat a hely novekedese hmm erosen szubjektiv, mondhatni
> erzekcsalodas (vagy a marketing) aldozata lettel.

Valamelyikunk biztosan :-)

De ket Octavia van a csaladban (ill. az egyik csak lesz, de a regivel mentem
megrendelni az ujat), es jol megneztem egymas mellett 1 meterrel a ket
gepet, az uj elso ules hatuljanak egeszen mas a formaja, sokkal homorubb (a
katalogus szerint 22 mm a nyereseg, ami tenyleg nem sok, de ha eppen emiatt
fer el a terded, akkor fontos).

udv,Akos
+ - SOS totalkar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tortent egy sajnalatos baleset a csaladban, onhibankon kivul ket kamion
osszetorte az autonkat. 2 eves az auto, hitelre lett vasarolva a mai napig
az auto ertekenek a 66%-at torlesztettuk le kb. A karvizsgalaton gazdasagi
totalkarra vettek az autot. Ilyenkor mit tudunk tenni? Volt egy uj autonk es
egyik naprol a masikra leamortizaltak, raadasul ugy tunik tobbet nem is lesz
a mienk az auto. Allitolag a biztosito a hitel tulajdonosanak (K&H) fog
utalni penzt aztan o utal nekunk. Nagyon felunk tole hogy az auto erosen
csokkentett arat fogjak adni, amibol eselyunk sem lesz normalis uj autot
befizetni. Meg 2 eveset sem. Kerem segitsen valaki akinek van gyakorlata,
ismerose, mit tegyunk, hogy ne egy ronccsal szurjak ki a szemunket. Mielott
jonne a csodalkozo level, nem szeretnenk az auto teljes vetelarat megkapni,
mivel termeszetes, hogy a hitelosszeg lejon belole, csak szeretnenk normalis
osszeget kapni amibol tudunk valamerre elindulni. Az ugy meglehetosen
surgos, ha lehet maganban.

SzaboZE
+ - SOS 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Meg egy, ha valakinek van Hungarias ismerose.... Naluk zajlik az esemeny...

SzaboZE
+ - Elado sorban az autom... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Elado sorba kerult az alabbi autom, hatha valakit erdekel:


Suzuki Wagon R+ sarga (az elso dunaujvarosi HAT-on ott voltam vele), 2001.04
havi,
sarga, teljesen ujszeru allapotban, eleg jol felszerelve.
(motoros tetoablak, elso ablakok, servo kormany, 2 legzsak, kozp. zar,
vonohorog, ablak+central vezerlos riaszto, ablak folia -nem fekete-,
teligumi garnitura, megeggyezes eseten komoly CD-s hifi szett)
Serulve nem volt, en vagyok az elso tulajdonosa.
34e km-el.
Kikaltasi ar (mivel eleg surgos): 1.950.000,- HUF


Ha erdekel, akkor az alabbi telefonon tudodk tobbet mondani rola:

06-30-209-5491



Sziasztok!

Kokai Andras


UI: mostanaban nem igen szolok hozza a listahoz, de aktiv olvasoja vagyok,
bocsi ha off. voltam
+ - Re: nem ertem (rendszamtabla) + duda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,



Peter irta:
>>>
Hogyan lehetseges hogy mindenfele E-vel meg 
D-vel kezdodo rendszamtablaval lathato egy csomo egy-ket 
eves auto? Ezek a modellek meg ki sem jottek, amikor az E 
meg a D sor volt ugy 1992 korul.


Igazabol en sem ertem, csak adalek:
iden tavasszal (jocskan a HN.-... tipusu rendszamok 
koraban) a Budakalaszi kereskedes forgalomba helyezett egy 
uj Lagunat, GVW-... rendszammal. Az ocsmanyiroda 
talalhatott egy ilyet a fiok aljan... Az ugyfel meg csak 
lesett, hogy mi van.



+ Csak hogy sarozodjak:
a duda a leghasznosabb eszkoz az automon. Mindig nyomom, 
foleg, ha piros Suzuki megy elottem. Hatha az ijedtsegtol 
az arokba fordul es nem tartya fol tovabb a forgalmas 
forgalmat. :)

Mellesleg az elozekenysegi villogast alig veszi eszre 
valaki, foleg nem nappal, vilagito fenyszoroknal. Ugyhogy 
hajra, kormanykozepre tamasztas!


deejaytiszy
+ - Ford (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 10/25/2001 +0000, you wrote:
>. En meg Ford-tulajt nem hallottam szidni az autojat, sot idegenektol
>sem hallottam. Karesz biztos megerosit majd, de ami racionalisan nezve

Na akartam venni fordot..
Szoval sok fordos ismerosom van. Hat meseltek rola erdekeseket, azt mondjak 
nem rossz auto, de meg kell szokni egy uj kocsinal is az evi par 
meghibasodast.
van egy oldal is talan www.fordfocus.hu nemtudom most megnezni de ott egy 
ember irja le a focusaval a tortenetet.. NEzd az az auto annyiba kerul 
amennyit er, vegulis egy jo valasztas de tudni kell nem kell tole hasraesni..

Ant
+ - Octavia hatso ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash: "Maradt a tengelytav,
maradtak az ulesek, tehat a hely novekedese hmm erosen szubjektiv, mondhatni 
erzekcsalodas (vagy a marketing) aldozata lettel."

Az ulesek nem maradtak :-) Az uj ulesek hattamlaja vekonyabb igy elvileg 
tobb a labhely. Persze csupan 2-3 centirol beszelunk.

Stevie-Bulgaria
Octavia 1.8 20V SLX meg a regi ulessel ;-))

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Renault dizel, KRESZ-gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszy kollega ajanlatat tamasztom ala, bizony mar
a 105 lovas dCi motor is nagyon prima, nalam egy
Scenicben dolgozik, azt az egyet sajnalom hogy
nagyon rovid az 5.-ik vege, legalabb 190-ig mehetne,
akkor alacsonyabb fordulaton, meg csendesebben
lehetne 140-et autozni vele autopalya menetben.
Amugy baromi nyomatekos mar alacsony fordulaton
is, turbolyuk joforman nincs, ezert talan nem
is olyan "latvanyos" a gyorsulas mint a TD Xsaraban
volt. Bar azert a Scenic "katula" is nagyobb.
Fogyi: orszagut/varos : 40%/60%  6.5 lityi,
elkepzelheto hogy tisztan orszaguti 120-ig tartott
sebesseggel 5 alattit ki lehet hozni belole.
---
Nem kell eszelos amokfutonak tekinteni mindenkit
aki a sebesseghatarokat athagva kozlekedik. Azt
hiszem az autosok DONTO tobbsege rendszeresen
megszegi ezeket es alapvetoen alacsonynak tartja
az eloirt limitet. VISZONT, ami a lenyeg, hogy a
DONTO tobbsegnek megvan a jozan itelokepessege
arra hogy milyen korulmenyek kozott hogyan vezessen,
mikor kell ezeket ill. egyeb KRESZ szabalyokat
feltetlenul betartani. Mert pl. miert ne lehetne
egy egyebkent forgalmas foutvonalon mondjuk
este 10-tol hajnali 4-ig megfordulni, meg ha
zarovonal is van ? Csak azert mert fel van festve ?
Tudom hogy miert van ott, es nyilvan nem
lehet olyan szabalyt hozni hogy ettol-addig tilos,
de ha mar percenkent X auto megy el akkor mar
zavarok ezzel a manoverrel.
Ugyanugy a sebesseghatar is relativ, miert menjek
lakott teruleten 50-nel egy akar 2 vagy 4 savos
uton ha a forgalom, idojaras, napszak, es
utviszonyok, gk. muszaki allapota stb. megengedik ?
Vagy lakott teruleten kivul 90-nel ? Viszont az is
igaz hogy nem lehet a szabalyokat "szemlyre szabni",
kell egy altalanos iranyvonal a mihez tartas vegett.
Azonban kepzeljuk csak el, a KRESZ szigoru betartasa
ill. rugalmatlan alkalmazasa mihez vezetne.
A kozuton virtusbol, feltunesi viszketegsegbol,
meggondolatlanul, sorokat elozgeto gyorshajto
f.szfejeket en is elitelem, ugyanugy ahogy azokat
is akik csak megengedett sebesseggel hajtanak de
mondjuk egy belathatatlan kanyarban elozve.
Vagy pl.ugy indul el egy lampanal hogy 20 m-t
elengedi az elotte levot, aztan megy utana, b.szik
ra hogy esetleg meg 2 masik auto atferne a zold alatt
ha elobb indulna.
Szoval en azt mondom, az atlagnal gyorsabban
kozlekedok nem feltetlenul kozuti ellensegek, az
adott szituacio donti el hogy ki az es ki nem.
Meg akkor sem ha verbalisan vagy irasaiban azt
az erzest kelti nemelyikunkben hogy az...
UDV mindenkinek

G.Laci Zoltan
Scenic RXT dCi


_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Re: aranyos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>>a mostani Octaviaban egy kicsivel tobb hely van, mint az elozoben
>A facelift soran kapott uj muszerfalat, uj elso-hatso lokharitokat,
>lampakat, de a meretei nem valtoztak. Maradt a tengelytav, maradtak az
>ulesek, tehat a hely novekedese hmm erosen szubjektiv, mondhatni
>erzekcsalodas (vagy a marketing) aldozata lettel. Annak a platformnak
>minden autojaval (Golf, Bora, Leon, Toledo, Octavia) az a baj, hogy a rovid
>tengelytav miatt hatul csak gyerekulesnek van hely benne.

En ugy olvastam, hogy hatrebb tettek az uleseket, ezert nott a
labter. Hogy ez igaz-e vagy sem, azt en nem tudom eldonteni.
De ha igaz, akkor nem erzekcsalodasrol van szo.

Udv:

    Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Re: aranyos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


AR 155 2.0TS16V Super (akkor is szuper, ha csak felszereltseget jelez :-)))
irta:
"Annak a platformnak minden autojaval (Golf, Bora, Leon, Toledo, Octavia) az
a baj, hogy a rovid tengelytav miatt hatul csak gyerekulesnek van hely
benne."

Tudod, nem is ez a legnagyobb baj, hanem az, hogy gyerekulessel egyutt a
gyerek mar vegkepp nem fer el... 2,5 eve kerestem anyucinak es torpoknek
autot. A szalonokban iszonyatosan hulyenek neztek, amikor azt kertem, hogy
eloszor passzintsuk be a gyerekulest, es ha az oksi, akkor johet a
reklamduma. A kategoriaban az uj Astra, a Civic es a Focus maradt csak
versenyben (vegul Focust kaptak), ezeknek csaknem 15 centivel nagyobb a
tengelytavjuk, mint a Golfnak. A Golf IV padlolemezere epitett holmikat
manapsag mar csak 2+2 ulesesnek szabadna nevezni :-)

A multkor tv-t neztem... jott a Bora reklam: "a luxus demokraciaja".
Konnyesre rohogtem magamat. Ha nem fapados Borat valaszt az ember, netan meg
motort is rakat bele, akkor boven meguti a Mondeo, a Laguna vagy a C5 arat.
Es ezen a ponton abbahagytam a rohogest. Tenyleg igaza van a reklamnak. Ez
az igazi luxus: egy ilyen futyiert ennyi penzt adni :-)

RJ
+ - Berlingo vagy Partner (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Jo regen irtam ide :)
Sajnos mostanaban olvasni sem nagyon szoktam a rovatot, de azert meg nem
mondtam vissza:)
Amit meg szeretnek tudni: Tervezem, hogy lecserelem a gepem, valami vegyes
hasznalatura, es erdekelne, hogy melyiket
erdemesebb megvenni. Citroen Berlingo 1.9 D , vagy Peugeot Partner 1.9 D.
Mindenkepp dizelt szeretnek, ugyhogy csak ezek johetnek szoba. HDI az qrva
draga
ugyhogy marad a sima szivo dizel.
Esetleg meg bejonne a Fiat uj kisteherautoja a Doblo, de ahogy nezem annak
meg elegge felvittek az arat.
Akinek van valami tapasztalata, vagy velemenye, az ossza meg velem pls.
Vagy ide, vagy maganba is jo.
Koszi.

K.G.
+ - E rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Nem ertem 2. (rendszamtabla): Hogyan lehetseges hogy mindenfele E-vel meg 
D-vel kezdodo rendszamtablaval lathato egy csomo egy-ket eves auto? "

Az  E rendszam  kulfoldrol behozott auton van,  a hataron belepeskor kapott
rendszam. Nagyon sok van belole mostanaban. Feltunoen sok. En is
elgondolkodtam, ki kellene menni keresni egy finom kis jarganyt olcson. Ha a
neten nezelodtok a nemeteknel rohejes aron kinalnak hasznalt autokat.   7
evvel ezelott en is hoztam egyszer, nagyon megerte. Egy fules szerint
valtozni fog az eljaras, nehezebb lesz. Ezert a nagy sietseg.

Dodo
+ - felreertes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs.

Azt hittem csak az E-s rendszamrol van szo, tegnap direkt ezeket szamoltam
hazafele. Igy aztan azonnal erre "indultam". Figyelmetlenul olvastam el az
eredeti levelet, pedig ott E-vel kezdodo harom betus rendszamot irtad...
Bocsanat...

Dodo
+ - Re: szabalyok, vectra muszerfal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> siteni. Edesapamnak volt egy jo masodpilota baratja, O me-
> selte (meg regebben, nem tudom persze, ez most is igy van-e),
> hogy a repulotereken ha az alkalmazottak sztrajkolni akar-
> tak, egyszeruen annyit csinaltak, hogy beturol-beture be-
> tartottak az _osszes_ szabalyt. Na ettol meg is benult az
> elet az adott repuloteren... A KRESZ is valami hasonlo sza-

Igy van, csak meg kell tudni kulonboztetni, hogy melyek azok a szabalyok
amelyeket betartasz es melyek azok, amelyeket nem.
En nem hiszem, hogy barki lenne a vilagon, aki indulas elott meggyozodik a
index, meg a feklampak mukodokepessegerol pl., pedig kene ugye. Azonban! Ha
megszeged ezeket az egyebkent senki altal be nem tartott szabalyokat, akkor
a felelosseged ugyanugy fenn all. A kovetkezo pedat egy jogasz rokon
meselte:

Ember tolatott ki a parkolobol, de a nem volt belathato a terep, es
belezugott egy motoros. A joember kb 20 centire guruilt at az ut masik
oldalara, ott talata el a motoros.

Namost az autosra alkalmaztak azt a paragrafust, hogy ha nem belathato a
kiallaskor az ut, akkor segitot kell igenybe venni, vagy mas modon
biztositani, hogy ne jojjenek beled.

Nem hiszem, hogy sokan leintettek volna ilyenkor egy gyalogost, hogy alljon
ki az utra aztan nezzen...
Az volt a szerencseje (marmint az autosnak), hogy a motoros ezerrel jott,
szinte a felezovonalon, kivilagitatlanul. Igy vegul az lett a szakertoi
velemeny, hogy a motoros eleg erosen kozrejatszott a balaesetben, de az
autos is hibas. vegul o meguszta megrovassal, a motors meg csonttoressel.

A biroi indoklas is az volt, hogy elkepzelhetetlen, hogy valaha is valaki
ilyenkor a kresz szerint jarna el, tehat ez enyhito, de megis szabalyt
szegett. De ez vegul is a biro joindulatan mulott.

Az mas kerdes, hogy a jogszabalyoknak a valo vilagot illene tukrozni.

====

>
> Vagy egy majd 10 eves opel vectram. Es szet kene szednem a muszerfalat,
> mert ki kell szedni belole az orat meg a kis izzokbol parat kicserelni.
>
> Csinalt mar valaki ilyet?
> Elarulnatok a titkat?

En csak Kadett meg Astra muszerfalt szedtem szet, de a a titok az az, hogy
megveszed a szervizkonyvet, mert amibe kerul, az boven bejon az
elvesztegetett idon. Ugyanis teljesen irrealis dolgokat kell csinalni,
nehany kocsinal majdnem ugy kezdodik a muszerfal kiszedese, hogy emeljuk ki
a motort, meg a hatso futomuvet es akkor hozzaferunk a muszerfalat tarto
csavarhoz.

Namost ha nem tudod, hogy melyik csavarokat es hol kell eloszor bontani,
akkor vagy sokaig szivsz, amig megtalalod, vagy eltorsz valamit.

Ha a Vectranak is hasonlo a muszerala, mint az elobb emlitett ket Opelnak,
akkor eloszor a kormanyoszlop boritasat kell leszedni, ehhez tekergetni kell
a kormanyt, mert a kormanykerek mogott is lehetnek ledugozott csavarok.
Ekkor ferhetsz hozza a muszeral belso borito keretehez, alul par csavar, meg
az orak felett fent, azt ki, aztan megnezed mi rogziti az orakat, es hatul
milyen csatlakozokat kell lehuzni, es utanna anelkul, hogy tornel /
karcolnal ki kell ugyeskedni a helyebol.

De lehet, hogy nem, a Vectrat nem ismerem.


Szabolcs
+ - Re: kanyarzold, kiallitas, hihetetlen, marka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ledolgoztam a lemaradasom, ime:

Kanyarzold:

>A modositas a kanyarodo, és gyalogos forgalom haladasat 
erinti, 
>ugyanis, a jobbra kanyarodo autos forgalommal nem mehetnek 
a gyalogosok
>egyutt. Eddig nem lattam, hogy esetleg modositottak volna 
valahol.
>Velemenyek?

Ha nem okoz jelentos kesedelmet en tamogatom, foleg ha van 
bicaj ut is. A bicikliseket, ugyanis kvazi lehetetlen 
eszrevenni ilyen helyen...

-------------------------------

Re: kiallitas ( 23 sor )


Bennem egy verda hagyott igazan mely nyomot:
EVO VII.
Munkabajarni, piacra járni, kirándulni járni, gyereket az 
oviba vinni, allatkodni, sportautot alazni, dobhartyat 
szaggatni, benzinkutat venni, szoval mindenre jo :-))
Hasonloan tetszett a WRX Subaru is.
Na jo tetszett meg egy csomo verda (M3, Porschek stb), de 
azok tul kenyeskedonek tuntek az EVO-hoz kepest. Mit nem 
adnek, ha minden nap egy ilyennel razathatnam le a vesemet:-
PP

Az uj Civic Type R viszont jobban fest eloben, mint kepen. 
Bar oszinten megvallom, minden nap megneztem a fotoit, hogy 
hozzaszokjak ha eloben kell majd latnom...
Kulonosen azota tetszik, miota tudom, hogy a maximalis 
200Nm 80%-a 2ezernel, 90%-a pedig 3ezernel elobujik a 2 
literes, 200lovas autobol. 

-------------------------------------

>Temakor: Re: hihetetlen ( 10 sor )
>Én is hihetetlen vagyok? 
>Te else tudod kébzelni hogy milyen vagyok!!
>Ha el tudod kébzelni akor írjál nekem!

Izee ... en elvesztettem a fonalat. Mirol is van szo?

----------------------------

>Erosen nem ugyanaz, amikor a 4 tarcsafekes ABS-es
>Xantiaval megyek 160-at, es a jelentosen gyengebb, kisebb 
autok probalnak
>presztizsbol megelozni. Direkt nem irtam markat, pedig a 
Suzukisokra
>gondoltam.
Hmm ... meg jo hogy nem irtal markat. Meg megsertodtek 
volna. Persze igy egesz mas :-PPP

--------------------------------

Es a vegere egy kerdes. Egy olyan embert keresek aki 5mm-es 
falvastagsagu csobol tudna nekem sok hegesztes es 
fureszeles aran egyedi leomlot csinalni. Otlet?

Udv!
VTI

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS