Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1192
Copyright (C) HIX
2001-08-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fw: milyen lista (mind)  88 sor     (cikkei)
2 Country (mind)  11 sor     (cikkei)
3 RE: Udv! (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re: *** HIX AUTO *** #1191 (mind)  18 sor     (cikkei)
5 Re: Miskolc fele (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Re: olasz autok (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Re. Szallas a balcsin (mind)  32 sor     (cikkei)
8 Re: alomauto (mind)  9 sor     (cikkei)
9 Re: alomauto (mind)  13 sor     (cikkei)
10 Re: Galant V3000 (mind)  23 sor     (cikkei)
11 Helyesiras, Mondeo (mind)  18 sor     (cikkei)
12 unalmas+szurke=nemet? (mind)  87 sor     (cikkei)
13 csinald magad mozgalom (mind)  23 sor     (cikkei)
14 Egy kis nyelvtan... (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Rogyott aksik (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Baleset tanulsagokkal (mind)  57 sor     (cikkei)
17 horganyzott karosszeria (mind)  22 sor     (cikkei)
18 Thalia (mind)  6 sor     (cikkei)
19 Ezustfejes auto (mind)  14 sor     (cikkei)
20 Kadett (mind)  22 sor     (cikkei)
21 Re: Thalia (mind)  48 sor     (cikkei)
22 Re: Thalia (mind)  10 sor     (cikkei)
23 re: fauve (mind)  55 sor     (cikkei)
24 Cseh kerdes (mind)  18 sor     (cikkei)
25 turabeszamolo (mind)  53 sor     (cikkei)
26 Alfa-imadat (mind)  38 sor     (cikkei)
27 fauve (mind)  27 sor     (cikkei)

+ - Fw: milyen lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha valakinek levelet irsz, probald meg az alapveto etikai szabalyok kozul
is
 a legelemibbel kezdeni, tehat:

 Szia, Fogash!

 > Pont ugyanannyi helyed van a listahoz hozzaszolni, mint nekem. Ha
belemesz
> a "sajat autom dicserete" kezdetu jatekba, akkor itt a nagy lehetoseg. Ha
> unod, van egy billentyud jobb oldalon alul, az van rairva, hogy "PgDwn".
> Tessek hasznalni.
Hasznalom rendszeresen, csak mar izomlazam van tole...

> 2.) Itt is vagyunk paran, akit erdekel. Kb. ugyanannyi Alfas, mint Skodas,
> Golfos, BMW-s, Citroenes, stb. Mas kerdes, hogy mi nem jo szereloket
> keresunk, hanem megirjuk, hogy jo az autonk. :)
Egyelore...Ha nekem is negy-ot eves autom lenne, lehet, hogy  en is igy
felvagnek vele??!! Akkor inkabb sose legyen!

> 3.) A 2.)-bol kovetkezik, hogy itt is erdekel valakit, raadasul megvan az
> esely, hogy a nem-Alfistik is rajonnek: az Alfa igenis jo kocsi. Ha ugy
> tetszik, hitterites.
Nalam hiaba probalkozol..
Szakmambol adodoan is (karosszerialakatos) van viszonyitasi alapom az olasz
autokrol, es hiaba az altalad az egekig magasztalt alvazvedelmi
technologiak, bizony ot-hat eves Alfak, Fiatok, Lanciak eleg szep szamban
megfordultak nalunk..Hazudnek, ha azt mondanam, hogy nem voltak Vw-k, Bmw-k,
Mercedesek is, de joval kevesebben, es kevesebb volt rajtuk a korrozios
javitanivalo.

> A ceges autom mindig nemet, legyen az Bora, Octavia, vagy Toledo. Korabban
> tobb, mint 2 evet lehuztam a gyori Audi gyarban, ugyhogy en nem egy
Golfbol
> szidom az Alfat, hanem van osszehasonlitasi alapom. Es tudod mit? A
Nem tudom, honnan veszed, hogy Golfom van? Nincs, nem is volt, de nem is a
Golf az, amire izgulok. De nem azert, mert nepauto....Attol meg lehet valami
jo
is, mert szelesebb neptomegeknek terveztek, mint a tobbi tipust..

> felesegem kitolasnak veszi, ha a Toledoval kuldom el valahova, mert en
> Alfazni akarok... Soha nem mondtam, hogy a MAI nemet autok rosszak. Csak
> unalmasak, szurkek, 10x olyannak mondjak, mint valojaban es kb 40%-kal
 tobb
> penzt kernek ertuk, mint amennyit ernek. Mas baj nincs veluk.
Kimondottan nekem sem az Alfakkal van bajom, hanem avval, hogy aradoztok
rola omlengve... Es hetekig errol szol a HA.

> Legyen az kirandulas (keresztul a Bakonyon, vagy a Kis-Karpatokon), vagy
> csak siman egy "vissza ketto-padlogaz" hang- es gyorsulasi hatasai, vagy
az
> elismero pillantasok, amiket be lehet vele zsebelni, mikor csillog a nap a
> frissen mosott kasznin. Es a szep az benne, hogy ez az auto teljesen
> szeria-allapotu, nincs megultetve, gyari felniken all, nincs benne 600kg
> hifi, nincs alatta a nagymama sparheltjenek a kemenye, stb. Onmagaban
szep.
> Igy tokeletes. Nekem legalabbis. Ha a te autod nem valt ki ilyen
> erzelmeket, akkor vagy nem vagy ennyire fogekony az auto, mint
> iparmuveszeti alkotas irant (pedig mindegyiket formatervezo tervezte. A
> nemeteket is!), vagy egyszeruen kozlekedesi eszkoznek tekinted. Akkor
> viszont elbeszelunk egymas fule mellett, mintha egy BKV-villamost
dicsernek
> neked...
Az itthon talalhato autok kozul a baratnome szinte teljesen szeria, semmi
tuning, ultetes, stb nincsen rajta, ellenben az enyemmel, ami kisse
sportosra van hangolva. Bar igaz, ami igaz, en nem azert alakitottam at a
gepet, hogy elvezzem a "vissza ketto, padlogaz"-t, mert ezt szerintem a
kisgyerekek elvezik apuci autojaval..Viszont barmelyikunk kocsijaval is
megyunk valahova, mindig akadnak elismero pillantasok az autok iranyaba. Es
most nemcsak a klubos talalkozokra, nomeg a HAT-ra gondolok... Szerintem egy
uj kocsival nem nagy muveszet villogni. Az a valami, ha husz-huszonot evesen
is ugy tud kinezni, mint egy uj, de legalabbis latszodik rajta, hogy
"szeretik". Nopersze elobb meg kell elnie ezt a kort...
Tudom, mostanaban ez nem egy altalanos dolog, mert az emberek ot-hat evre
vesznek kocsit, utana kuka. Oket nem is erdekli, milyen az alvazvedelme,
mennyit bir a motor; ha beszarik, ugyis vesz egy masikat.
En nem ebbe a tipusba tartozom, meg ha anyagi hatterem meg is engedi, akkor
sem.

 > Egy a lenyeg, kisebbsegi erzesed ne legyen amiatt, hogy en (meg Frescho,
> meg Gonci Csabi, meg a tobbiek) elegedettek vagyunk az AUTOnkkal. :))
Nem ertem, miert kellene kissebbsegi erzesemnek lennie? Miattatok? Legyetek
boldogok vele!
Mint mar mondottam, nekem nem az Alfakkal van bajom, hanem nem szeretem a
nyalas omlengeseteket.

 Hello:

 Lutyo
+ - Country (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Draga Country!

Amit irsz, az eros elfogultsagra vezetheto vissza, igy nem 
kezdem el neked magyarazni, hogy mi a kulonbseg egy szurke 
igavono (ami tenyleg arrol szol, hogy megbizhato legyen) es 
egy tuzesebb csodor kozott, ami biza neha ledob a hatarol. 
Ha csak kozlekedni akarsz, akkor tokeletes valasztas a VW 
termeke. Ha nem, akkor nezzel szet jobban az autosportok 
teruleten is.

Frescho
+ - RE: Udv! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Most mi nem mentunk el szabadsagra, igy eros tobbseget
>alakitottunk ki. valoszinuleg azert huzzuk inkabb az igat,
>hogy legyen benzinre penzunk a hetvegi szaguldozashoz :))))

:-))))))))

pJ

PS.: Vegiggondolta mar valaki, hogy a HIX listak digest jellege onmagaban
egyfajta flame generator?
Valaki ir egy elesebbet, mert akkor pont igy gondolja, az irasa megjelenik
egy nap mulva, a reakciokra varni kell meg egy napot, kozben az eredeti
hozzaszolo mar reg lehiggadt, mar nem ugy fogalmazna, de a reakciok az eles
hozzaszolasara erkeznek - szinten elesek, nana' -, es erre bepoccen, hogy o
nem is... es jonnek a felreolvasasok is, persze szinten ketnapos
holtidovel...
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1191 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Andi irta:

Emberek! Lejart a kocsi forgalmija, es nem vettuk eszre. De a rendor igen,
oszt bevonta a papirt.

Nem akarlak elkeseriteni de a fonokom pont igy jert az autojaval. Forgalmi bevo
nva,
buntetes, kijelolt helyen valo vizsgaztatas, kozlekedes a vizsga helyszinere cs
ak utvonal
engedelyel. mindez kb 3 hetbe es ugy 50.000 HUF-jaba kerult.

Szerintem kosd fel a szoknyadat mert le fog esni a karomkodastol.

Sok sikert :(((

CSa: Gyugyo
+ - Re: Miskolc fele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Debrecen-Fuzesabony uton a Hortobagyon keresztul (azt hiszem ez a 33-as?)
> valamilyen oknak fogva 60-as korlatozas van kiteve. Eloszor arra tippeltem,
> hogy a munkasok egy utepites utan szokas szerint kint felejtettek a
> korlatozo tablakat, de 80 kilimteren keresztul? :) Nem tudjatok, miert van
> kint vegig? Az ut minosege aranylag jo... talan a nemzeti park van ott es
> amiatt?

> Az autosok tobbsege amugy ugyet se vetett a tablakra es kellemes 100-110-es
> tempoban haladt mindenki.

Vigazni is kell, mert eleg rendszeresen mernek a 33-ason, es mivel eleg
sik a videk, fak is csak itt-ott, ezert mar messzirol kispeciznek ezek a
franya GIK-ok ;)
homer
+ - Re: olasz autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Sziasztok!

> Sokaig neman turtem az olasz autok fikazasat. Nos nekem 7 evig volt egy Tipo
> 1.9TD Granturismo-m, es a kovetkezoket lehet elmondani rola. Olajfogyasztas?
> Mi az? Bar a TD motoroknak magasabb lehet az olajfogyasztasa a konyv
> szerint, nekem ket olajcsere (7.500 km) kozott nem kellett utantolteni.

ugyanez mondhato el az altalam most hajtott 1.7d tiporol is, 7.5k-nkenti
olajcsere kozott nem eszi az olajat.

> Ismeretlen volt az inditomotor hangja, mert barmikor poccre indult. Igaz,

Ez nalam ugy van, hogy a dusitot kihuzva, az izzitasssal kicsit tovabb
varva mint ahogy elalszik a jelzolampa, meg telen is poccre indul. Ha
rogton a lampa elalvasa utan inditozok, kell neki egy-2 fordulat hogy
beinduljon.

> kimeltem, de ment mint a golyo, bar a vegsebesseget nem probaltam ki soha,
> mert a dizelauto nem szaguldasra valo szerintem. Ha kellett, 180-nal
> leugrottam vele barhova, es ezt orakon keresztul tartotta. Rendszeresen

Na nalam 145 utan eleg gazos tovabbnyomni a pedalt, mert olyan hangja van,
hogy beszelgetni nem is lehet, ezert nem is tettem bele radiot :) nem
tudom meddig birna, szerintem padlogazzal ugy max 155?

> Lehet szidni az olasz autokat, de 11 evesen adtam el a Tipot,
> rozsdamentesen, 6 literes atlagfogyasztassal.

ez egy 92-es 1.7d, es cca 50-50% varos(bp)-orszagut 6-ra jon
ki. orszaguton inkabb 110-130 mint 90 :) varosban is ritka az 50. :)

homer
+ - Re. Szallas a balcsin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Leslie.

>Nem tudna valaki ajanlani valami olcso de jo szallast a
>kis csaladomnak egy hetvegere a Balcsi kornyeken? A jovo >heten csutortokon
>szeretnenk lemenni egy par napra (szombat este jovunk is >haza) a gyerkocok
>miatt, hogy had lubickoljanak egy kicsit (no meg mi is), es >valami olcso
>szallasfelet keresunk.

En tudnak neked ajanlani egyett :-))) Az en telkemet Balatonfenyvesen. Bar
haz nincs rajta, csak egy 5 szemelyes Angol lakokocsi. Villany van, viz
nincs , azt kannaban kell vinni. Zuhany is van, akkor ha esik az eso :-)
Plusz kulon konyha, hutovel a Villa- Negraban. Balcsitol eleg messze van
:-)) Ugy 15 m - nyire van a balaton a lakokocsitol azaz vizparti :-)))
Elottem a nadas :-)))) Polyak Csaba ezt tanusithatja :-))) Es ez listatarsi
aron INGYEN igenybeveheto :-)))
Sot lehetoseg szerint akar Csabaval is talizhatsz egy mini 6 kereteben :-)))

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
HiX autos matrica kaphato
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Re: alomauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thu, 2 Aug 2001 00:56:11 +0000 (UTC),  wrote:

>esetleg egy Galant V3000

Ez mifele auto? Meg nem hallottam rola, es mint Mitsu-rajongo,
erdekelne. Van valami pontosabb infod rola?

Udv: Zak

+ - Re: alomauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 3 Aug 2001 00:56:14 +0000 (UTC),  wrote:

>>vagy a masik, egy 230 LE-s Honda Prelude
>Ez milyen? A 2,2-es vtec csak 195Le-s és most állítják le a gyártását a Prelud
e
>-nek. Úgyhogy igyekezz:-)

Nemnem. A Prelude 2.3 VTI-S bizony annyi, csak tudtommal itthon nem
forgalmaztak. Volt szerencsem kiprobalni nagybatyam pontosan ilyen
kocsijat; tenyleg vadallat, foleg 4500 f/perc felett. Es van nyomateka
is nem csak ereje.
Udv: Zak

+ - Re: Galant V3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>esetleg egy Galant V3000 ....

Rajottem! Ez ugye egy Galant Sigma 3.0 V6 akar lenni? Ezt a tipust
csak az USA-ban forgalmaztak, E10* kasznival, a '91 utan piactól
fuggoen Diamante vagy Sigma nevu modell ketszelepes 177 LE motorjaval.
Fullextras.  Ebbol 1 peldany letezik az orszagban, feher szinu,
tortenetesen eppen elado 1.99M forintert (baromi sok penz, meg ha
ritkasag is, mert '92 koruli 24V 204 LE Sigma 1.6-1.7M korul
megkaphato) azzal most ne foglalkozzunk, hogy a jelenlegi tulaja
allitolag 400e forintert vette (torott-Galant aron). A motor valoban
alapjaiban megegyezik a 3000GT / Stealth motorjaval, de termeszetesen
az elsokerekes  futomu es a KM175 automata valto nem akkora
teljesitmeny atvitelere valo. 

Mas Galantba szerintem nem kerult 3.0 motor, a mostani 280 LE-s VR4 a
2.5 V6 duplaturbos valtozata.

Mitsubishi irant erdeklodoknek:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9025701&w=0
http://www.mitsuklub.hu

Udv: Zak

+ - Helyesiras, Mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HA> csak ugy mellekesen: "fennti"-t "fenti"-nek irjak helyesen.
HA> Ha mar fikazol, akkor nem illik belesulni ...
HA> vasgyuszi

HA> Sziasztok,
HA> nem tudom mit van Lutyo ugy elkeseredve. Senki sincs tudtommal letiltva a l
ista
HA> rol, lehet batran irogatni.
HA> [...]
HA> vasgyuszi

A "nem tudom" utan kene egy vesszo, ha mar fikazol...


Tudjatok, hogy az uj Mondeoban nem alap az elektromos tukor? En
lehidaltam, amikor meglattam, hogy kezzel kell allitani.

M.
+ - unalmas+szurke=nemet? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"A ceges autom mindig nemet, legyen az Bora, Octavia, vagy Toledo. Korabban tob
b, mint 2 evet lehuztam a gyori Audi gyarban, ugyhogy en nem egy Golfbol szidom
 az Alfat, hanem van osszehasonlitasi alapom. Es tudod mit? A felesegem kitolas
nak veszi, ha a Toledoval kuldom el valahova, mert en Alfazni akarok... Soha ne
m mondtam, hogy a MAI nemet autok rosszak. Csak unalmasak, szurkek, 10x olyanna
k mondjak, mint valojaban es kb 40%-kal tobb penzt kernek ertuk, mint amennyit 
ernek. Mas baj nincs veluk."

Megint ez a "nemet auto" kategoria. Azert eleg sokfele auto keszul Nemetorszagb
an, kotve hiszem, hogy mindegyik unalmas, szurke es kb. 40%-al dragabb a valos 
ertekenel. Azt, hogy 10x olyannak mondjak, mint amilyenek valojaban, talan nem 
meglepo, szerintem ez mindegyik markara igaz. Nekem szemely szerint felfordul a
 gyomrom az unatkozo marketingesek altal kitalalt reklamszovegektol, es ez alol
 egyik marka sem kivetel. Annak az okat pedig, hogy az atlagemberek szerinted t
ulsagosan sokra tartjak a nemet autokat, valoszinuleg nem a reklamokban kell ke
resni, hanem a hosszu evek alatt (tapasztalat alapjan) kialakult eloiteletben. 
Szerintem eppen ez az ami a te frusztraciodat okozza, hiaba van egy gyonyoru sp
ortos autod, sokan csak legyintenek hogy "gagyi olaszauto". Ez pedig nem mas mi
nt az olasz markakkal szmebeni eloitelet. Megertem, hogy harcolsz ez ellen a ho
zzalallas ellen, de szerintem a modszered es a stilusod nem eredmenyes. 

"Onmagaban szep. Igy tokeletes. Nekem legalabbis. Ha a te autod nem valt ki ily
en erzelmeket, akkor vagy nem vagy ennyire fogekony az auto, mint iparmuveszeti
 alkotas irant (pedig mindegyiket formatervezo tervezte. A nemeteket is!), vagy
 egyszeruen kozlekedesi eszkoznek tekinted."

Miert kell megint ket kategoiaba besorolnod mindenkit? Egy regebbi besorolasod,
 miszerint 3 fele autos letezik, (aki babusgatja, aki korrektul karban tartja e
s aki hideg motornak is padlogazt ad) is felesleges leegyszerusites volt. Vanna
k olyan emberek, akik szeretik az autojukat, de azok kulso megjelenese nem valt
 ki beloluk olyan erzelmeket, mint beloled. Nem tudhatod, hogy kinek mi, es mie
rt tetszik. Van egy kinai munkatarsam, aki azert nem hajlando japan autot venni
, mert nem akarja tamogatni a japan autoipart, (tortenelmi okokbol haragszik a 
japanokra). En peldaul azert vettem magamnak egy szereny megjelenesu japan auto
t, mert konzultanskent dolgozom es nem akartam feleslegesen ingerelni az ugyfel
eket azzal, hogy az igazgatonal nagyobb statusz-erteku kocsival parkolok le az 
iroda elott nap mint nap. Tehat belolem nem valtanak ki viharos erzelmeket ha r
anezek az automra, de legalabb a munkatarsaim sem is neznek sovarogva vagy irig
ykedve ra(m). En is ugyanugy szeretem az au!
tomat mint te (az ezaltal termelt folos energiat az automnak szentelt honlap em
eszti fel), de nekem mas dolgok fontosak, mint neked. Ez csak ket pelda volt ar
ra, hogy szerintem miert nem szabad kategorizalni az embereket es feltetelezned
, hogy te tudod, hogy ki miert vesz milyen autot (rajongasbol, vagy csak kozlek
edesi eszkozre van szuksege). 

Szerintem teged annyira bant az Alfakat lesajnalo magatartas, hogy te magad is 
elkoveted ugyanazt a hibat: lesajnalod a nemet autokat egy leegyszerusitett alt
alanositas alapjan (unalmasak, szurkek, 10x , 40%, stb). Ezzel egyuttal lesajna
ltad azokat, akik nemet autot vasarolnak, nyilvan ez nem fog nekik tetszeni. Tu
dom, hogy neked nem ez volt a celod, de szerintem sokkal kevesebb ellenseges in
dulattal talalkoztal volna, ha a sajat autod ertekelese kozben nem szoltad voln
a le a nemet kocsikat. Az is lehet, hogy ok kezdtek ezt a haborut, de akkor is 
ugy tunik a kulso szemlelo szamara, hogy szukseged van a nemet autokkal valo ri
valizalasra. Szerintem nincsen ra szukseged,  az Alfad attol fuggetlenul jo aut
o marad, hogy a nemet autokert szerinted hany szazalekkal kernek tobbet, mint a
mennyit ernek.

Ez az egesz "nemet auto" kategoria pedig szerintem ertelmetlen altalanositas (u
gyanugy, mint az "olasz auto"). Nem hinnem, hogy peldaul a a BMW-k, Porsche-k, 
Mercedes-ek unalmasak lennenek. Sot, szerintem az uj VW bogarra is lehet sok mi
ndent mondani, de azt hogy unalmas es szurke, azt vegkep nem. Az Audi TT lehet,
 hogy egyesek szemeben ronda, de se nem unalmas, se nem szurke. Az, hogy neked 
nem tetszenek, meg nem jelenti azt, hogy szurkek! Nekem peldaul nem tetszik a C
hrysler Cruiser, de eretekelem azt, hogy mas mint a tobbi, rogton fel lehet ism
erni a szinte egyforma japan autok (kuztuk az enyem!) aradataban. Nekem sok nem
et auto tetszik, sok olasz auto is tetszik (foleg a sportkocsik), de az uj Alfa
 147-es es a Spider nem tetszik (egyik sem unalmas, az biztos). Szerintem tul v
adul nezenk ki, en inkabb a visszafogott elegancia hive vagyok, modjuk az uj 3-
as BMW kabriot mindket autonal sokkal szebbnek talalom. De ez meg nem jelenti a
zt, hogy a nekem nem tetszo vagy szerintem !
tularazott autokkal tul sokat foglalkozzak. Nekem nem kellenek, de inkabb annak
 orulok, hogy meg tudtam venni azt, ami nekem tetszett. 

Remelem, nem vetted a velemenyemet kioktataskent, nem volt az a szandekom, csak
 szerettem volna csillapitani egy kicsit a listan kialakult Alfa-vihart. Te es 
a feleseged is jobban szerettek "Alfazni", mint "Toledozni". Remek! Azt javaslo
m, uljel csak mosolyogva a kormanynal, elvezd, hogy egy olyan autod van, ami en
nyi oromet tud szerezni, de fogadd el, ha valakinek masmilyen auto okozza ezt a
z oromet es ne foglalkozzal azzal, ha valaki alulbecsuli a kocsidat. Az a fonto
s, hogy _te_ tudjad, hogy az autod _neked_ tokeletesen megfelel.

Udv: Doneko
Acura TL 3.2 http://www.qqriq.com/Otto/Acura/

---
--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/
+ - csinald magad mozgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok mindenki :))

Ugylaccik sikerult eldurrantani a kuplung tarcsat (hiaba no 750km 3ikban nem
tett neki jot, es mielott jonne v.ki hogy mert gyilkoltam olyan sokat, hat
azert mert Romaniabol jottem hazafele es ott nem igazan volt lehetosegem
megcsinalni). Viszont a sebvalto (mar az uj) mint az alom, csak meglokod es
mar be is klattyan a megfelelo fokozatba, stabil rudazat (nem hiaba
keccsoltunk a cimbivel rajta) szoval fincsi. Viszont a nagy kerdes, kb mibe
fajhat egy uj es egy bontott 1.6 GTI (EG-s motorkod) vezermutengej (vagy
tengely :))). Kicsit szelephangja volt a motornak, rendberaktuk a
hengerfejet uj szelepek, szeleppersejek, hezag rendben, meg is csattog
picit. Kideritettuk hogy ez bizony kopott vezermutengely sokan mondtak hogy
ezzel meg vigan elfut sok 10e km-t, de nekem nem teccik a hangja ugyhogy
csere (nem gyilkolom ha nem kell). A felmerulo esetleges kifogasokrol
annyit, hogy az atlakitashoz 50e huf ert vettem egy komplett GTI golfot es
benne volt a pakliban hogy a motor groszegeneralt kap, na ebbol mar csak a
vezermutengej hianyzik. Szoval ne szidjatok hogy miert vettem rakas
ocskavasat, mert nem rakas es nem nagyon ocskavas es ennyiert megerte :)))
nekem csak a mechanika kellett a roncsbol az enyembe :))

Kosz segitseget
Udv
Shake
+ - Egy kis nyelvtan... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Az elgepelest mindenkinek meg lehet bocsatani, de ezekre 
azert tessek mar figyelni:

- Fotengely   (nem fotengej)
- Olajkalyha   (nem olajkajha)
- kihajit   (nem kihalyit)
- utana   (elegendo 1 db n.)


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Rogyott aksik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

A hetvegen elhalalozott az aksiom (6 eves volt mar, igy varhato volt). Az uj ak
si mar uzemel, viszont a "holttest", egy masik halott aksival egyutt a garazsba
n foglalja a helyet. Mit lehet tenni a megpusztult aksikkal? Leadni MEH-be? (va
n meg ilyen?) Ujrafelhasznaljak valahol? (van meg ilyen?) Kukaba dobni, utszele
n kihajigalni nem szeretnem. 

   Geza

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: infosrv.tech.klte.hu)
+ - Baleset tanulsagokkal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Barataink szombat eset elhivtak bennunket. A szomszed faluban
Ersekcsanadon falunap van esti tuzijatekkal, tekerjunk ki nezzuk +.
A Duna-toltesen bicajoztunk ki es vissza, ahol a kimondottan
kerekparosok reszere egy kb 3 meter szeles aszfaltcsik van.
Ez Bajatol kb 10 km-es szakasz. Kozvilagitas viszont nincs.
Tuzijatek utan este 10 utan 7en tekertunk hazafele.
A szakasz kozepen jarhattunk, amikor hatulrol kb 200 m-re
utolert, mint utolag kiderult oreg  Merci kombi nyugodt 60-70-es tempoban.
Ezt kovette kb szinten 200 m-re egy Fiat Scudo.
1 tarsasag ult a 2 autoban.
Ebben a pillanatban a Fiat kisodrodott az S kanyarban, legurult a
toltesrol, majd teton landolva farral  a toltestol kb 50m-re a gazban
allt +. A Merci es termeszetesen mi is visszafordultunk segiteni.
Majdnem teljes sotetseg volt, a Hold csak halovanyan pislakolt.
A Fiatban 3an ultek. Az az EGY aki be volt kotve sertetlenul
szallt ki a roncsbol. Meg emlekezetkiesese sem volt!
Azt monda 130 korul jottek...
A masik 2 fiu sokkal rosszabbul jart. Mind2en kirepultek.
Aki vezetett mint masnap a korhazban +tudtuk torott gerinccel
fekudt az auto mellett. Maganal  volt idonkent +kerdezte mi tortent.
A masik, ha az oldalara fordult, nagyon csunyan horgott. Nem tudta
+mondani mi faj, csak azt ismetelgette, hogy nagyon rosszul erzi
magat. Ot a Merci utasai az auto mellol felkaptak es felhoztak az ut
szelere. Mi ezen nagyon kiakadtunk. Hiszen ha +serult a nyaka, vagy
a gerince orokre lebenulhat.
23:08 Hivtuk a 112-t. Ez a foldrajzilag legkozelebbi megyei Rk-ot
adja. Ez itt Szekszard. Elmondtuk, hogy feluton vagyunk Baja es
Ersekcsanad kozott, a dunatoltesen 2 serult van mentot kerunk.
Gyanus volt, amikor kb 20 perc utan a konnyebben serult fiu
szulei elobb kiertek Bajarol mint a mento. Ekkor a srac apja
beszolt a bajai rendorseg vezetekes szamara es elmondta
pontosan hol vagyunk.
23:40 Kiert a mento es a balesethelyszinelo rendorauto Bajarol.
A gerinctorott srac a mentossel meg poenkodott is:
- Mi a francnak kellett ide beallnod ?!
- Mert mashol nem talaltam parkolohelyet...
Miutan a rendorok biztositottak a helyszint lejelentkeztunk, hogy
mi hivtuk a mentot. +kerdeztuk mi tartott ennyi ideig. Azt monda
a rendor nekik azt montak, hogy a toltessel parhuzamos ,
de attol 5km-re levo 51-es uton tortent a baleset. Ott neztek vegig a
mentovel a 2. faluig nagyreflektorral az arokpartot !!!
Miutan lejelentkeztuk, elindultunk hazafele. Az 5 km-re levo bajai
Duna-hidat egyszerre ertuk el a mentoautoval - lepesben vakuumagyon hozta a
gerinctorott fiut...
Tanulsagok:
Bar elmondasuk szerint senki nem ivott, a felelotlen vezetes
megis balesetet okozott.
Mindenkinek nagyon ajanlom, hogy a mobiltelefonjaba mentse el
a lakohelye szerinti mentok, rendorseg es tuzoltosag VEZTEKES
telefonszamat IS. Kb 20 perccel elobb ideert volna a segitseg,
ha egy helybelinek magyrazzuk el hol vagyunk!
A sokak altal utalt biztonsagi ov ismet bizonyitott.

                                                             P.T.
                                                           (Baja)
+ - horganyzott karosszeria (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !


Fogash irta :
"A rozsdaval a Fiat konszern a Ritmo/Regata paros levaltasakor szamolt le,
amikor a Tipo/Tempra teljes karosszeriaja horganyzott lett. Ezt akkor a
nemetek kozott is egyedul csak az Audi csinalta, o is csak reszben (a
kaszni legveszelyesebb x %-at) Igy aztan a 10eves Tempramat meg lehet
nezni: egy rozsda van rajta a b.e. index felett egy 7mm atmeroju
felholyagosodas..."

Az 1986-tol gyartott Audi 80,100,200 illetve az 1987-tol gyartott Audi 90 és
gombolyu kupe 100%-osan horganyzott lemezbol keszult. Az os quattro 1986-tol
reszlegesen, 1989-tol teljesen horgyanyzott. A garancia 86-ban meg 6 ev volt
kesobb ezt felemeltek 10 evre. De a Porsche mar az Audi elott alkalmazta ezt
az eljarast. A korai szerias Tipo/Tempra csak reszlegesen horganyzott.

Az en 18 eves Audim - ez meg nem horgyanyzott szeria - teljesen
rozsdamentes. Persze mindez a tulajdonos hozzaallasatol is erosen fugg.


PA
+ - Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Temakor: Thalia ( 32 sor )
> Az auto vege 200 km/h, 180-nal kulturaltan hajthato.

:-)

Krisz
+ - Ezustfejes auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Mar soxadszor nezem meg az Outkast - Ms. Jackson cimu videoklipet, es nem
birok rajonni (ami nem csoda :) ), hogy milyen auto van benne. Marmint
milyen tipus.

Ami feltunt, hogy Oldmobil lehet + a motorhazteto legelejen van egy ezust
fej.

Tudja vki milyen kocsi volt benne?

Udv,

awender
+ - Kadett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok!

Mar regebb ota olvasom az ujsagot es most lenne egy 
kerdesem hozzatok. Az auto egy 1982-es D Kadett. Mostanaban 
azt csinalja, hogy hiaba inditozok, nem igazan porgeti meg 
a motort. Tobbszor kell probalkozni vele. Viszont hetvegen 
masfel napot allt a kocsi es utana rogton indult. Ha meleg 
a motor es leallitom, majd rogton utana inditozok akkor 
semmi gond, egybol indul. Viszont ha mar 5 percet varok, 
akkor nagyon nehez bele eletet lehelni. Most meg ugy tunik 
ha viszont eleg sokat varok (>1nap) akkor is megy. 
Szerintetek mi lehet az oka? En gondoltam az inditomotorra, 
de akkor mindig nehezen kellen indulnia, nem? Nem lehet, 
valami az uzemanaygellatassal van? Ha tovig nyomom a 
gazpedalt, akkor altalaban elindul, de nagyon erezni a 
benzinszagot es az elso gazfroccsnel meg kis fust is kijon 
a kipufogon. Egyebkent pedig nem fustol. A kocsi benzines, 
karburatoros.

Van valakinek kozuletek valami otlete?

Coop
+ - Re: Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem akarok oriasi vitaaradatot inditani Thalia ugyben, de Zoli levelere
reagalnom kell. A csaladi auto duma tenyleg sima marketingfogas. Csaladi
auto lehet Suzukitol kezdve Lagunan keresztul egeszen a legnagyobb dogokig
barmi. Csaladtol, igenyektol es penztarcatol fugg (es ez itt tenyleg a
keleti piac).
De: amit irtal a sporolasrol es minimalkoltsegrol - habar szerintem a luxus
kategoria alatt az osszes auto bizonyos szinten errol szol -, nem ertek
Veled egyet:

1. A Thalia egy Clio, nagy hatsoval. Belul aprobb valtoztatasokon kivul egy
az egyben Clio. Ezek a valtoztatasok az eg vilagon semmi koltsegcsokkenest
nem eredmenyeztek, sot... A felszereltsege vetekszik egy 1,4-es 16V
TechRun-eval. Az, hogy pl. az ablakemelo gombok nem az ajton vannak,
szerintem nem csokkentette a koltsegeket, viszont novelte a labteret.
Azt pedig nem tudom honnan vetted, hogy nincs pollenszuro benne. Ebben
ugyanis tevedtel.

2. Az, hogy hatul kicsi, szinten a Clio tervezes eredmenye, nem pedig
koltsegcsokkentes. Ja persze, ha teljesen ujratervezik az autot, akkor joval
nagyobb hely is lehetett volna benne, de akkor nem a Thaliarol beszelunk,
hanem pl. egy Lagunarol.

3. A csomagtarto rakodasarol: eddig nekem az eg vilagon semmi problemam nem
volt vele. Kicsit tenyleg szuk a nyilasa, de eddig nem volt olyasmi, amit ne
tudtam volna berakni. (Borond, hutotaska, felni dobozok, sporttaskak, ... Ja
persze 2 m-es silec tenyleg nem megy bele. Aki ilyennel probalkozik
tetocsomagtarto nelkul, annak tenyleg jobb egy Alfa 156 Sportvagon Selesp.
(Ez persze nekem is a kedvencem.)

4. A formaja tenyleg eleg furcsa, bar en megszerettem. Biztos sokaknak nem
tetszik, vagy esetleg kimondottan ronda. (A hirdetesekben tenyleg a leheto
legelonyosebb szogbol fenykepeztek... De hat melyiket nem?)

Szerintem eleg megnezni az eladasi statisztikakat, es kiderul, hogy ezzel a
Renault nagyot durrantott. Persze ez meg nem jelenti azt, hogy mi is
biztosan jol jarunk vele. De kerdezem en a versenytarsak mi a francbol
tudtak hirtelen megadni a nem ritkan 400-450e Ft-os arengedmenyt??? Pl. VW
Polo Classic: tipikus pelda arra, hogy egy auto dragabb, hogy bevegyuk a
marketingmaszlagot, hogy ezert jobb is. A francokat. Most ennyivel olcsobban
adjak, es allitom, hogy meg igy is megeri nekik. (Astra Classic, Seat
Toledo, .... ugyanez). Erdekes modon a Suzuki ara nem ment lejjebb.
Gondolom, ezt eddig is az araban adtak, es vegre a tobbi auto is kozelit a
tenyleges ertekehez...

Udv
Szekely Balazs
+ - Re: Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Zoli!

Tudom, hogy nem fikazni akartal, en sem "visszacsapni" akartam.
Az teny, hogy a "balkanra jo lesz" filozofia eleg undorito, de hat mit
varjunk a csigazabaloktol. Viszont szvsz az auto jo valasztas, sot
megkockaztatom, hogy egy uj auto jobb valasztas, mint barmilyen hasznalt.
(Sajnos regebben mar sok hasznalt kocsim volt) :-(((

Udv
Szekely Balazs
+ - re: fauve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>No beszél itt mindenki megint hülyeséget. Vagy nem?

Teged is beleertve... (ha mar ilyen magas labda volt)
Legyszives a jovoben ekezet nelkul irni, kicsit fajdalmas ezt olvasni:
>#&>@#Dää&>y

>Próbálj meg ma magyarországon más autót életben tartani. Ha sikerült és
>összeadod ami a számlán szerepel azt oszd el kettovel és megkapod azt a
>számot amit akkor kellett volna kifizetned  ha VW-ned lenne.

Csak mar a vetelarnal 30%kal tobbet fizettel, es egesz vegig ronyozhatsz,
hogy mikor pattintjak meg a fapadot... A VW markaszerviz ceruzaja
lenyegesen vastagabban fog, mint pl az olaszoke. Ja, es a 95 ota gyartott
Alfamnak 20ekm a szerviz-periodusa, 100ezernel kell gyertyat cserelni,
120-nal vezermuszijat. A hiperkorszeru VW Golf IV, Bora & Co. 15ezrenkent
szervizes. Es akkor meg nem szoltunk a lenyegesen magasabb komfortrol,
kenyelmi extrakrol.

>És ne gyozzön meg senki az ellenkezojérol mert nem érdekel.
Akkor mi a banatnak hozongsz nekunk??? Felsorolsz 30 nemet autot, aztan
azokbol kitekintve megallapitod, hogy egy olasz velhetoen sokkal szarabb
lehet, mert te (ex cathedra) ugy gondolod. A mi csaladunkban, ismeretsegi
koromben volt Fiat 127, 128, 131, Regata, Ritmo, Tipo, Tempra, X 1/9, Alfa
155 (hogy csak a kozelieket emlitsem). Ugyanigy szor a nemetek listaja is,
hiszen van/volt Golf I (GTI, GTI, 1.3b, 1.6D), Golf II, Passat TD, Golf
III, es a ceges autoim (Golf IV 1.4, 1.6., Bora 1.6, Passat1.6) Allapotukat
nezve a VW-k jobban le voltak pusztulva, mint a hasonlo koru olaszok, bar
hasznalt autokrol leven szo, ez mindig az elozo tulajokat minositi, nem az
autot. Muszakilag (allapotra) kb egy szinten alltak, fejlettseg
szempontjabol az olaszok egyertelmuen igenyesebb konstrukciok.

>Inkább olvassátok a Totalcaron az Autodoktort.
>Ott az igazság nem itt az óvodában.
Az Autodoktor egy elvakult nemetes, mint te. Ez koztudomasu. Mint az Alfa
listan is tobbszor bebizonyitottak, az olaszokrol neki is viszonylag keves
_tapasztalata_ van. Amugy a VW szereloi szempontbol a Trabant szintjen all.
A muszaki megoldasai is a belso ter szinvonalan allnak.


>Én jobban szeretem ha Bosch a generátorom meg úgy minden a kocsiban.
Az enyemben is az van, pedig nemetorszagban meg utlevellel sem jart.
Ugyanis milanoi szuletesu a kicsike. Na es?

Javasolnam, hogy nezz korul kicsit a vilagban, ulj bele par olasz autoba,
mielott "velemenyt" alkotsz. Elemedett korod ellenere dicseretes, hogy
ennyi autod volt, de vagy nagyon rovid ideig hasznaltad mindet, (aki ugye a
megbizhatosag szempontjabol statisztikailag nem reprezentativ idohorizont)
vagy neked az atlagnal sokkal jobban megy, es el tudsz tartani parhuzamosan
4-5 autot. Egy seggel viszont csak egy lovat lehet megulni, ami azt is
jelzi, hogy a VW marha jo, mert allasaban nem romlik el rajta semmi...  :)
A harmadik lehetoseget (hogy esetleg csak nagy szines piaci hadova az egesz
hozzaszolasod) inkabb meg sem emlitem...


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Cseh kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista!
KErdessel fordulok azokhoz, akik Csehorszagban v.mennyire ismerosen
mozognak. A hosszu hetveget meg egy kicsit meghosszabbitva (aug.16-20-ig)
Pragaba megyunk kirandulni.

1.) a szokasos dolgokon (var, aranymuvesek utcaja, Karoly-hid, stb) mit
erdemes megnezni? 2.)Van-e valami kulonlegesseg (ott, vagy utkozben), amit
nem reklamoznak halalra, de erdemes megnezni?
3.) Valahol utkozben van egy templom, amit emberi csontokbol (?) epitettek.
Hol van ez, hogy hivjak, hogy talalok oda?

Mivel a (Gyortol) ca. 500km nem nagy durranas, utkozben belefer par ilyen
1-2 ora alatt megnezheto dolog is. Kozben meg fogok  soookaaaaat Alfa
Romeozni... :)))))
Elmenybeszamolo persze lesz.
Elore is koszonom.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - turabeszamolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hogy ne csak az Alfarol szoljak, elmeselem a 7vegen megejtett kirandulas
tortenetet.
Szombaton meg 300 fok meleg volt, igy a banyatavat valaszottuk, vasarnapra
viszont beigazolodott a "beka-neni" joslata, tiszta napsutes, de eros szel
es viszonylag huvos ido vart minket. Gyors csomagolas, aztan rajt.
Vamosszabadinal (Gyor) hataratlepes, aztan a cseh oldalon ballagtunk
Dunaszerdahely-Pozsony iranyaba. Ez egy teljesen jo minosegu, szeles, de
csak 2x1 savos ut. Forgalom gyakorlatilag nem volt. Nem rendeztunk nagy
szaguldast, mert a csalad, akivel mentunk egy Daewoo Matizban ult, hozzajuk
igazodtunk. Joval Pozsony elott eszaknak fordultunk Hruby Sur es Senec
varosokon keresztul. Pezinok utan nem sokkal, Casta telepules mellett
talalhato Vorosko (Cerveny Kamen) vara. Ez Gyortol 125-130 km, a magyar es
szlovak autopalyat igenybe veve kb 10 km-rel rovidebb es gyorsabb is, de
nem latsz tajat.

Maga a var-szerkezet a XIII. sz.ra nyulik vissza, kesobb az olasz Fugger
kereskedo csalad (az o nevukbol ered a "fukar" jelzo!) raktarbazisa volt,
toluk kerult a gyori varat a toroktol visszafoglalo Palffy Miklos
tulajdonaba. A varat folyamatosan atepitettek, restauraltak, igy nem egy
varrom, hanem igazi lakhato varkastely, aminek az alja soxaz eves. Alul
hihetetlen meretu pincek vannak a sziklaban, ez volt a raktar, felul pedig
az akkori vilag minden gazdagsaga butorban, porcelanban, festmenyben. 60Sk
a felnott belepo, 30Sk a gyerek, 30Sk a fenykepezes is. (5,85HUF=1Sk) Az
idegenvezetes csoportos, szlovakul beszel, de van magyar nyelvu (10 oldal
A4) leira is, jol lehet kovetni az egeszet. A var elotti parkban
solymaszati bemutato van minden feloraban, a fejunktol egy centire
repkednek a kulonbozo solymok, olyvek, sasok, es corvus corax, azaz fekete
hollo is. Erdemes megnezni, ez is valami 50Sk-ba kerul. Ja es le lehet
fenykepeztetni magad elo uhu-val (bubo bubo) a kezeden.

Lehet meg lovagolni is, de ezt kihagytuk. A kornyek tiszta, szepen
karbantartott, az arak jok. 0,5l Coca-Cola 25Sk, egy hot-dog 18Sk (bar ez
amolyan gyerek-meretu). A var bebarangolasa  utan tetszolegesen neki lehet
vagtatni a Kis-Karpatoknak, rengeteg turautvonal van, vagy arrebb lehet
autozni kb 15km-t, ahol egy cseppkobarlang van. Ennek a nevet
elfelejtettem, valami ......Dolny. A parkolotol 20 perces seta+lepcsozes
visz a bejarathoz, belepo itt is 60Sk, fenykepezes 60Sk, video 120Sk. Maga
a tura kb 35 perc, bent 8 fok van, csopog a viz, erdemes feloltozni. A
barlang jol kiepitett, betonut, betonlepcsok es szepen megvilagitott
cseppkovek sokasaga van benne. Egyszer erdemes megnezni, bar a szlovakul
beszelo kislany biztos erdekeseket mondhat, ebbol egy kukkot sem ertettunk.

Visszafele aztan elkoszontunk egymastol, az individualis hazautazast
lenyegesen nagyobb tempoban kezdtem meg. Az utakon jol lehet haladni,
viszonylag jo a kitablazottsag, de sokfele kisert a regebbi M7 jellegu
betonkockas utepitesi modszer. Ezen haladva nem igazan kenyelmes az Alfa
kemeny rugozasa. A fogyasztast nem tudom, mert meg nem tankoltam, de ha
valaki gondolja: a benzin 31-32 Sk korul mozog, es mint mondottam, 5,85ert
valtottam, ami 181 Ft koruli arat ad, ami egy 50literes tankolason kb 2000
Ft megtakaritast hozhat.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Alfa-imadat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Nem is a tizensokmillios kategoria ele
> helyezve, es nem erzem ugy, hogy tulzasba vittek.  Elhangzott az is, hogy
> egyszeruen csak imadjak az autoikat.
Szerintem pedig igenis tulzasba viszik. Es ezt meg jo paran gondoljuk igy.
Csak ugye a nem Alfa rajongoknak soha nem lehet igazuk. Tenyleg Alfa-listava
kellene atnevezni a HIX AUTOt. Bar nem ertem, hogyha Fogash annyira
hianyolja az e-mail alapu Alfa listat, miert nem csinal egyet? Csak azert,
hogy ne hivhassam egoistanak, mert csinalt egy sajat listat? O ugyanis annak
nevezett, amikor a BMW-s lista miatt belemkotott. Ja, hogy neki szabad???
Akkor ezer bocs....

> nem tudom mit van Lutyo ugy elkeseredve. Senki sincs tudtommal letiltva a
lista
> rol, lehet batran irogatni.
Es akinem Alfa hivo, abba rogton belekotnek...

> Nekem inkabb az okozott keseruseget, amikor az AUTO osszesen 3-4 cikkbol
allt.
> Ezt azert nem kellene ujra bevezetni, csak azert, mert egyeseknek nem
tetszenek
>  a feldobott temak.
Es jobb allandoan az Alfa dicseretet olvasgatni, mikozben a HIX AUTO igazi
celja hatterbe szorul???
Az Alfasok is nyugodtan csinalhatnak e-mail listat, ahol ugy dicserik az
autojukat, ahogy akarjak es talan utana a HIX AUTO is azza valtozik vissza,
ami volt: egy tipusfuggetlen listava...

> Meg egyszer kozlom, itt a lehetoseg, tessek irogatni, nem pedig a
kesergessel t
> erhelni a savszelesseget!
Csak tudod sokunknak elment a kedve meg az AUTO olvasasatol is, nemhogy az
irastol. Minek? Az Alfan kivul mas tema most ugyse szamit...

Udv,

Esther
+ - fauve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Én jobban szeretem ha Bosch a generátorom meg úgy minden a kocsiban.
Azert nezd meg jobban. Nem lepodnek meg, ha nem bosh lenne, hanem
siemens vagy esetleg japan csoda. ;)

Nekem is Golf-om, es szertem is. Abban egyet ertek, hogy ha szerted az
autodat akkor AZ szamodra a legjobb. Ha karbantartod, akkor mindegyik
sokaig fog kiszolgalni legyen az Alpha vagy eppen "szurke" golf. (ez
annyira tetszik nekem!)

Ellenben ez agy autofun lista, ahol mindenki azt mondhat amit akar. En
meg azt olvasok amit akarok. Es en inkabb atugrom azokat a reszeket,
amik ilyen "ovis" jelleguek. Engem inkabb az elmenybeszamolok
erdekelnek, a hibak es a megoldasok. A tobbi mindenkinek a maganugye.

Ja es egy kerdes: Vadkan baratunk lelepet? Es az a srac aki
nemetorszagban egy motor tesztuzembe dolgozott? Egyiktol sem latok jo
kis irasokat, amik emeltek a HIX auto szinvonalat.


> Vegre meg egy ember aki szereti az old's kategoriat...
Shake baratom: ket dolgot felejtesz el: nekem is 76-os golfom es meg
leveleztunk is. :-))

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS